Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Folly of Youth

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 5 van 7]

101 Re: Folly of Youth op ma jun 16, 2014 9:58 pm

Idril

Angela Doyle
Angela had niets in de gaten van wat er precies gebeurde, omdat ze haar aandacht had gevestigd op Jasper en Katie. Terwijl ze zich concentreerde op haar ademhaling, het leek alsof iemand haar keel dichtsnoerde om haar te straffen. De vraag die ze aan Katie had gesteld werd beantwoord door de moeder. Ze glimlachte en vroeg zich toen af waar brandon al die tijd bleef, ze voelde een nood aan zijn aanrakingen en raakte even in paniek dat hij net als der vader van haar vluchtte. Even schudde Angela haar hoofd, die gedachte was belachelijk, ze was nota bene in zijn eigen huis! Dus richtte ze zich op de vader. "Heeft Brandon zijn das nog gevonden?" vroeg ze hem en keek hem vragend aan.

102 Re: Folly of Youth op ma jun 16, 2014 10:05 pm

Kirst122

Brandon
"Als het goed is hebben we hem gevonden. Hij moest alleen nog even een belangrijk mailtje sturen voor werk." Hoorde hij zijn vader zeggen toen hij de trap af kwam. "Hier ben ik." En hij deed zijn das goed. Hij liep naar Angie toe en gaf haar een kus en sloeg zijn armen om haar heen. Hij keek even in haar ogen. "Gaat het? Wil je praten?" Vroeg hij zachtjes, zodat alleen Angie het zou horen. Zijn moeder liep met de stukken taart op een dienblad naar de woonkamer. Ze hadden een dichte keuken, maar de trap stond tegenover de keuken en via de keuken moest je naar de woonkamer. "Komen jullie zo ook?" Hoorde hij zijn moeder vragen. Brandon knikte. "We komen zo." En nadat zijn vader naar de woonkamer was gegaan met het drinken deed Bran de deur dicht en keek even naar Angie. "Ik merk dat er wat aan de hand is." Hij beet op zijn lip. "Is er iets met mijn moeder voorgevallen?"

103 Re: Folly of Youth op ma jun 16, 2014 10:23 pm

Idril

Angela Doyle
Plots voelde ze een paar sterke armen om zich heen en ze greep die stevig beet en sloot haar ogen even. Ze hoorde zijn zachte stem in haar oren en zweeg. Ze voelde dat ze tenminste iets moest zeggen over vroeger. Iedereen verdween uit de keuken en ze zweeg even. Daarna keek ze Brandon in de ogen aan. "Ze vroeg me over mijn familie, ik vertelde over mijn pleegouders, maar de laatste tijd heb ik flashbacks van vroeger. Ik ben met goede redenen weg gehaald bij mijn moeder en broer in cairns." zei ze en keek even weg van de ander. Ze had geen idee of ze moest vertellen over haar vader of niet en ze besloot het niet te doen, tenzij er specifiek naar gevraagd werd.

104 Re: Folly of Youth op ma jun 16, 2014 10:34 pm

Kirst122

Brandon
Brandon leunde tegen het aanrecht en luisterde naar Angie. "Wat zie je in die flashbacks?" Vroeg hij rustig. Hij keek even naar een foto van het gezin en keek toen weer naar Angie. "Weten je pleegouders dat je weer last hebt van flashbacks?" En hij keek in haar ogen. "Mijn moeder is geen typ die door vraagt. Ze heeft zelf in een pleeggezin gezeten, ze praat er niet graag over maar ik zie in haar ogen dat ze pijn heeft." Hij zuchtte diep. Zonder iets te zeggen pakte hij haar stevig beet en wiegde haar heen en weer. Na een tijdje stopte hij. "Ik laat je nooit in de steek Angie, ik blijf altijd bij je. Bij mij ben je veilig." Hij zit dit ook al wist hij niet wat er gebeurd was toch wist hij dat je niet zomaar bij een pleeggezin komt. Hij kuste haar hoofd en zei nog sussende lieve woorden om haar gerust te stellen.

105 Re: Folly of Youth op di jun 17, 2014 7:54 am

Idril

Angela Doyle
Brandon vroeg haar naar de flashbacks en ze hield haar lippen stijf op elkaar. Niemand hoefde te weten wat er met haar was gebeurd, het was al erg genoeg dat haar pleegouders en die therapeute op de hoogte waren. "Ze begonnen gelijk met dat gedoe rond Sam." zei ze enkel en vertelde hem ook niet of anderen op de hoogte waren van haar beelden. Ook vertelde ze niet over die krantenartikels, anders zou hij ernaar op zoek gaan en dat wilde ze helemaal niet. Toen hij haar omhelsde, liet ze haar hoofd tegen zijn borstkas rusten en sloot even haar ogen. Angela besefte dat het niet goed was dat ze niets vertelde over vroeger, maar ze kon het gewoon niet. Ze wou geen medelijden en ze wou ook niemand tot last zijn. Waarom had ze ook toegestemd om te komen? Ze had de sfeer al helemaal verpest, wat moesten ze nu wel niet van der denken? Angela besloot voor zichzelf om een masker op te zetten en enkele leugens te gaan vertellen, enkel en alleen om zichzelf te beschermen. "Laten we terug gaan naar de anderen, het gaat wel weer." zei ze en glimlachte even. Dit was leugen nummer 1, ze was kapot vanbinnen en sloot zich liever weer op in der kamertje. Maar ze moest dit wel doen als ze het niet nog meer wilde verpesten.

106 Re: Folly of Youth op di jun 17, 2014 8:04 am

Idril

Simon
Simon dronk wat van zijn glas en voelde zijn GSM afgaan. Doordat hij ook in die groep zat, kreeg hij natuurlijk ook die whatsapp van Lily. Zijn koffer stond reeds gepakt in de hall boven en hij had er echt zin in om naar Melbourne te gaan. "Mijn koffers zijn al helemaal klaar en een taxi komt me hier halen. Zullen we naar jullie huis gaan en jullie koffers maken? Dan kunnen jullie met mij mee in die taxi. Heb je koffers thuis? Anders kun je wel een van mij lenen. Ik heb er genoeg liggen op zolder." zei hij en keek de twee meiden even aan.

107 Re: Folly of Youth op di jun 17, 2014 9:49 am

Kirst122

Brandon
"Weet je zeker dat het weer gaat?" Fluisterde hij. Hij keek naar Angela en hield haar nog steeds stevig tussen zijn armen. "Je hebt niks verpest Angela. Mijn moeder had er gewoon niet naar hoeven vragen, maar goed ze kon niet weten dat het pijnlijk voor je was. Je bent een schat van een meid. Jij bent het liefste meisje dat ik ooit heb leren kennen." Hij gaf haar een kus en keek haar aan. "Weet je het heel zeker, als je het echt zeker weet dan gaan we terug." Hij keek haar bezorgt aan. Hij wilde zeker weten dat het weer goed was. Hij wilde er voor haar zijn, hij wilde haar kunnen helpen.

108 Re: Folly of Youth op di jun 17, 2014 10:08 am

Kirst122

Lily
"We hebben beide een koffer." "Disney Prinses!" Hoorde ze Maddie roepen. Lily knikte. "Dan gaan we nu maar even naar mijn huis. Ik pak dan mijn koffer in, zou jij Maddie kunnen helpen met haar koffer? Ik moet mijn oom en tante nog even vragen of zij op Grumpy de kat willen passen." Niet veel later liep ze haar huis binnen. Ze haalde een hand door haar haar en liep alvast naar de berging waar ze op zoek ging naar de koffers. "Ik heb ze." Zei ze. Ze glimlachte en gaf Maddie haar koffer. "Laat maar eens aan Simon zien waar je kamer is." Maddie glimlachte. "Kom Simon, dan kun je mijn prinsessen kamer zien." Lily knikte even naar Simon en liep toen naar de telefoon waarna ze ging bellen met haar oom en tante. Niet veel later liep ze naar haar eigen kamer. Ze maakte de deur open en met een zucht begon ze haar koffer in te pakken. Ze vond het leuk dat ze naar Melbourne gingen. Maar toch zat dat gedoe met Luke haar gewoon niet lekker. Ze was bang dat hij Maddie maar zou nemen of dat iemand anders haar namens Luke zou komen weghalen. Ze rilde al bij het idee. Ze koos een bloemenjurk uit voor de premierejurk en ging toen verder met inpakken.

109 Re: Folly of Youth op di jun 17, 2014 11:17 am

Idril

Angela Doyle
Ze hoorde de bezorgdheid in de stem van haar vriend, maar ze wist dat het het snelst voorbij ging als ze gewoon door deden. "Het gaat wel, let's get on with it." zei ze en glimlachte. Ze keek even naar de anderen die in een andere kamer aan de tafel zaten. "Gewoon niet meer praten over familie." zei ze en glimlachte opnieuw. Als er niet meer naar werd gevraagd, dan moest ze er ook niet aan denken en kon ze het opnieuw bannen naar de vergetelheid. Het leek haar het ideale plan. Langzaam maakte ze zich los uit zijn greep en keek hem aan. Met haar handen legde ze haar lange haren terug goed en bekeek zich even in een spiegeltje dat ze uit haar handtas had gehaald. Na haar gezicht goed bekeken te hebben zag ze dat ze er nog steeds beeldig uitzag. "Laten we maar naar je familie gaan." zei ze vrolijk en ze begon zelfs haar eigen te geloven.

110 Re: Folly of Youth op di jun 17, 2014 1:21 pm

Kirst122

Brandon
Brandon knikte. "Goed dan gaan we weer terug. Dan gaan we lekker genieten van de taart. Blijf je vannacht slapen?" Vroeg hij toen en hij glimlachte eventjes. Hij maakte de deur weer open en keek even naar zijn moeder die hem vragend aan keek. Hij knikte als teken dat alles goed was. "Goed nu Bran en Angela er zijn kunnen we gaan beginnen aan deze heerlijke taart." Zei zijn vader. Zijn vader noemde Angie altijd Angela, zijn moeder deed dat ook. Brandon ging op zijn gebruikelijk plek op de meerzitsbank zitten en pakte zijn schoteltje. Hij glimlachte naar Angie en knipoogde toen naar haar. "Ik heb het restaurant uitgekozen waar we heen gaan. We gaan naar onze favoriete Italiaan toe. Ik raadde dat namelijk aan."

111 Re: Folly of Youth op di jun 17, 2014 5:40 pm

Idril

Simon
Samen met Maddie liep hij naar haar kamer toe waar hij haar kleren, knuffel, toiletgerief en schoenen voor drie dagen erin stopte. Eigenlijk zouden ze maar twee dagen bij hem zijn, maar reserve kleren konden nooit geen kwaad; zeker niet bij jonge kinderen. Hij vroeg zich af of Maddie niet in slaap zou vallen gedurende de musical, maar hij had al eens jonge kinderen gezien op een voorstelling die er toen ook in geslaagd waren om de hele tijd wakker te blijven. "Denk je dat je alles hebt?" vroeg hij aan het meisje en zag haar knikken. Vervolgens deed hij haar roze koffertje dicht en gaf het aan haar, zodat ze er zelf voor kon gaan zorgen. Daarna liep hij samen met haar terug naar beneden.

112 Re: Folly of Youth op di jun 17, 2014 5:52 pm

Kirst122

Lily
Ze had haar koffer ingepakt en was naar beneden gegaan. Ze glimlachte toen ze Maddie en Simon zag. "Ik ben zo blij dat we met je mee mogen Simon. We gaan het geweldig vinden. Hoe laat kwam je taxi?" Ze hoorde de deurbel en maakte hem open. Haar oom en tante stonden voor de deur. "Hallo lieverd, we komen Grumpy alvast halen. Hij zou het vast fijn gaan vinden bij Timmy." Lily knikte. "Ik heb hem al in zijn reismand gezet." Haar oom en tante kwamen binnen en gaven Maddie een knuffel en een zoen. "Wat leuk dat je met mama en Simon op vakantie gaat." Maddie knikte. "Uhm tante wanneer gaat Lena bevallen?" Vroeg Lily toen. "Uhm het kan elk moment beginnen. We bellen wel als het kind er is. Goed?" Lily beet op haar lip maar ze knikte toen. "Heb vooral veel plezier en niet Luke of wat dan ook denken he. Je bent nu weg." Haar oom en tante gaven haar nog een knuffel, bedankte Simon en gaven Maddie nog een knuffel en liep toen met Grumpy de deur uit. Lily keek even naar Maddie. "Niet huilen Maddie, Grumpy komt terug voor dat je het weet." Zei ze toen ze een paar tranen zag op Maddie haar gezicht. Ze aaide haar dochter door haar haren en ze keek toen richting Simon.

113 Re: Folly of Youth op di jun 17, 2014 5:53 pm

Idril

Angela Doyle
Angela hoorde de ander zijn vraag of ze bleef slapen en ze schudde haar hoofd. "Als je het niet erg vindt, zou ik liever thuis gaan slapen. Zou morgen vroeg willen opstaan om te leren voor mijn examens." zei ze en glimlachte even. Ook had ze geen zin om hier nog lang rond te hangen, maar dat zei ze liever niet. Vervolgens keerden ze terug naar de rest en merkte ze de stille conversatie tussen moeder en zoon. Mooi, ze trapten in haar leugen en dat kwam voor haar heel goed uit. De ouders van Brandon noemde haar Angela, wat ze helemaal niet erg vond, wat dat was nu eenmaal haar naam. Ze werd enkel Angie genoemd door haar vrienden en was al lang blij dat ze haar geen Anke noemden, die bijnaam verafschuwde ze. De groep begon van de taart te eten die echt wel goed smaakte en ze hoorde zeggen dat ze later op de dag naar een Italiaans restaurant gingen. Niet meteen haar favoriete eten, maar ze at alles wel. Toen haalde ze even haar mobiel uit en zag dat ze een whatsapp bericht had en las die snel even door. "Lily is een gelukzak. Die zal Lisa McCune en Jason Scott Lee live aan het werk zien..." zei ze en zuchtte even. De musical kwam ook wel naar Sydney, maar ze had het geld nog niet voor een ticket. In Sydney was het dan wel zonder Jason, maar hadden ze wel de majestueuze Teddy Tahu Rhodes in de plaats.

114 Re: Folly of Youth op di jun 17, 2014 6:53 pm

Idril

Simon
De bel ging en er kwamen twee mensen binnen die hij niet kende. Maar al snel kwam hij erachter dat het familie was van Lily. Hij merkte dat er verdriet kwam voor het vertrek van die kat. "Een kat gaat liever op vakantie bij een ander dier, dan in een vliegtuig te stappen. Katten zijn niet zo dol op vliegen." zei hij vriendelijk en glimlachte eventjes.

115 Re: Folly of Youth op di jun 17, 2014 8:02 pm

Kirst122

Brandon
Hij keek nog even naar Angie en zuchtte diep. Het zat hem toch niet helemaal lekker. Hij keek even naar zijn schoenen en begon aan zijn gebak. "Hmm lekker mam." Zei hij. "Niet met volle mond praten jongeman." En zijn moeder keek hem even streng aan. Brandon begon te lachen en hoorde toen wat Angie zei. "Ze is inderdaad een bofkont nu ze met Simon mee mag. Maar ze heeft het verdiend. Ze gaat nooit op vakantie. Maddie zou het vast ook geweldig vinden." Brandon begon verder te eten en nam een slokje van zijn sprite.

116 Re: Folly of Youth op di jun 17, 2014 8:06 pm

Kirst122

Lily
"Maar Grumpy is mijn allerbeste maatje. Ik kan niet zonder hem." Lily keek even naar Simon. "Ik heb wat voor je Maddie." Ze liep naar de boekenkast en haalde daar een ingepakt iets uit. Ze liep er mee naar Lily en gaf het aan haar. "Voor mij?" "Ja helemaal voor jou." Maddie ging op de bank zitten en pakte het uit. "Ooh die lijkt op Grumpy." Lily knikte. "Als je uit logeren gaat dan is Grumpy toch nog een beetje bij je. Net zoals je konijnenknuffel Flap en je varkensknuffel Mister Big." Maddie glunderde helemaal. Ze liep naar Lily toe en gaf haar een stevige knuffel. "Dankjewel mama! Grumpy gaat toch nog mee op vakantie." Lily knikte. Haar blik ging naar Simon. "Maddie is dol op katten, vooral op kittens. Kittens zijn ook schattig. Hoe laat kwam de taxi ook al weer?"

117 Re: Folly of Youth op wo jun 18, 2014 9:39 pm

Idril

Simon
Het was vroeg in de avond dat ze geland waren in Melbourne en daarna zijn ze meteen in een taxi gegaan naar het hotel. Ze hadden net het avondmaal op en hij zat nu met Lily en Maddie in de kamer. "Morgen heb ik tot de middag tijd om samen met jullie de stad te verkennen, daarna moet ik gaan repeteren en dan morgenavond is er de première waarvoor jullie tickets hebben." zei hij en was ondertussen op een stoel gaan zitten. "Hebben jullie eigenlijk al nagedacht wat je tegen Lisa zou gaan zeggen of wat je haar zoal wilt vragen." zei hij en glimlachte even.

118 Re: Folly of Youth op wo jun 18, 2014 9:55 pm

Idril

Angela Doyle
Angela ging nog even naar het toilet in het restaurant voor ze naar huis zou gaan. Net op dat moment kreeg ze een telefoon en nam ze op. "Angela Doyle speaking." zei ze en aan de andere kant bleef het stil. "Hallo??" zei ze iets luider dan daarnet en hoorde na een korte stilte een duistere stem zeggen dat haar geluk erop zat en dat ze zou boeten voor wat ze vroeger had gedaan. Angst nam deel van haar hart en ze slikte moeizaam een brok in haar keel weg. Maar voor ze kon vragen wie hij was, werd de hoorn neer gelegd. Angela liep naar de wastafels toe en spoelde haar gezicht met ijskoud water, terwijl ze er zich probeerde van te overtuigen dat ze die vreemde telefoon had gedroomd. Nadat ze haar had opgefrist, droogde ze haar gezicht af en deed een nieuwe laag make-up op. Eenmaal klaar keerde ze terug naar Brandon. "Lief, ken je soms dit nummer?" vroeg ze toen aan hem en liet het nummer zien dat daarnet had gebeld.

119 Re: Folly of Youth op wo jun 18, 2014 10:16 pm

Kirst122

Lily
Lily glimlachte. "Okee, in de middag wilde Maddie en ik even meidendingen gaan doen. Ik zou haar haar doen en nagels lakken. En ze wilt dat ik gitaar ga spelen en zingen morgenmiddag voor haar." Maddie knikte. "Mama kan heel goed zingen." Zei ze. Lily bloosde even en speelde verlegen met haar vingers. Lisa kon veel beter zingen dan zij. Ze hoorde de vraag van Simon en schudde haar hoofd. "Nee ik heb er nog niet over nagedacht eerlijk gezegd. Ik weet niet eens wat ik moet zeggen als ik haar zie." Ze speelde nog steeds wat onzeker met haar vingers. "Ik wil natuurlijk zeggen dat ik haar bewonder, dat ik graag naar haar kijk. Maar ik ben bang dat mijn mond gewoon dicht klapt." En ze begon te lachen.

120 Re: Folly of Youth op wo jun 18, 2014 10:20 pm

Kirst122

Brandon
Hij had net zijn jas aangetrokken toen Angie naar hem toe kwam en hem een nummer liet zijn. Hij keek er bedenkelijk naar en schudde zijn hoofd. "Nee, ik ken dat nummer niet. Hoezo?" Vroeg hij toen. Hij maakte een teken naar zijn ouders dat hun vooruit konden gaan lopen samen met zijn broertje en zusje. Dat hij en Angie later zouden komen. Brandon woonde 10 minuten lopen van het restaurant af. "Zei hij of zij niet wie die was dan?" Vroeg hij zachtjes. "En heeft die persoon überhaupt wat gezegd?" Hij wilde het graag weten. Hij keek even naar Angie en deed zijn jas wat beter dicht.

121 Re: Folly of Youth op zo jun 22, 2014 6:25 pm

Idril

Angela Doyle
Ze schudde haar hoofd bij het horen van zijn vraag, anders zou ze hem die vraag toch niet gesteld hebben? Ze hoorde zijn vraag of de persoon die gebeld had, iets had gezegd en net door die vraag kwam ze terug op het idee om verder te liegen om zo niemand bang te hoeven maken. "Nee, de persoon heeft niets gezegd. Het was waarschijnlijk iemand die verkeerd verbonden was of een slechte verbinding had. Je weet wel, het gebeurd wel vaker dat je iemand wil bellen maar dat jij of de ander niets hoort. Misschien was het iemand van mijn klas die ik nog niet in me mobieltje heb staan." zei ze en glimlachte even. "Laten we maar naar huis lopen." zei ze.

122 Re: Folly of Youth op zo jun 22, 2014 6:31 pm

Idril

Simon
Hij keek naar Lily die leek te panikeren over haar ontmoeting met Lisa. "Je hoeft je echt geen zorgen te maken, Lisa is erg realistisch, lief en genereus. Ze heeft altijd tips voor iedereen. Eigenlijk mag je niet stilstaan bij haar roem, maar je gewoon focussen op het feit dat ze net als jij een mens is en ook moeder." zei hij en glimlachte even. Daarna keek hij naar Maddie. "Wat zou je graag willen zien hier in Melbourne of weet je niet wat er hier zoal is?" zei hij. "Anders heb ik nog een boekje met alle bezienswaardigheden van Melbourne in." zei hij.

123 Re: Folly of Youth op zo jun 22, 2014 6:41 pm

Kirst122

Brandon
Brandon knipperde even met zijn ogen. Hij had het idee dat Angela niet helemaal eerlijk tegen hem was. Hij pakte rustig haar arm vast. "Angie kijk mij eens aan. We hadden afgesproken dat als er wat is dat we dan eerlijk tegen elkaar zouden zijn. Als het iets is wat ik moet weten dan wil ik het nu horen. Ik wil je helpen." Dat laatste zei hij zachtjes. Hij wilde een eerlijke en open relatie met Angela hebben. Hij was eerlijk geweest over zijn problemen, het deed hem pijn dat Angie dat niet was. Hun relatie liep al niet echt over rozen, wat zou er gaan gebeuren als ze beide niet eerlijk en open naar elkaar waren? "Ja laten we maar richting huis lopen. Ik breng je wel thuis." En dat laatste zei hij zo dat Angela er niks tegen in te brengen had. Hij wilde haar veilig thuis brengen. Zien dat ze ook thuis was.

124 Re: Folly of Youth op zo jun 22, 2014 6:54 pm

Kirst122

Lily
"Zij kreeg vast geen kinderen op haar zeventiende. Zij was vast geen vrouw dat zo nodig en wanhopig graag zonder voorbehoedsmiddelen wilde doen. Zodat ze er geschrokken achter komt dat ze zwanger is. Haar vriend de benen neemt en later weer op komt duiken en al twee maanden een relatie heeft met een van haar beste vriendinnen." Ze begon even te lachen en ze keek toen naar Maddie. "Mama en ik zijn nooit in Melbourne geweest. Ik wil alles zien." Lily keek richting Simon en keek toen naar Maddie. "We kunnen niet alles zien. Dat gaat gewoon niet. We kunnen wel dingen uit zoeken die we graag willen zien." Maddie knikte. Ze zag dat Maddie begon te gapen. "Goed jij gaat naar bed. Dan ben je goed uitgerust als we morgen op pad gaan." Ze tilde Maddie op en hielp haar met klaarmaken om naar bed te gaan. Ze las haar nog even voor in Assepoester en deed toen het lampje uit. "Weltrusten lieverd." En ze gaf haar nog een kus. Daarna deed ze de deur dicht en liep naar Simon toe. "Zo en wat gaan wij doen?"

Laatst aangepast door Kirst122 op zo jun 22, 2014 7:42 pm; in totaal 1 keer bewerkt

125 Re: Folly of Youth op zo jun 22, 2014 7:38 pm

Idril

Angela Doyle
Angela keek de ander aan die opdringerig begon te doen en keek hem even geïrriteerd aan. "Het was vast niets. Het was een vreemd telefoontje, maar dat was waarschijnlijk een zieke grap van iemand. Je hoeft je niet op te winden voor 1 stom telefoontje..." zei ze en zuchtte diep. Ze snapte niet waarom Brandon daar zoveel belang aan hechte. Het was maar 1 telefoontje en geen hopen. Angela kon natuurlijk niet vooruit blikken, maar ze zag niet in waarom het zou blijven duren. Voor zover zij wist had ze geen vijanden of zware ruzie met iemand en haar vorige familie heeft nooit te horen gekregen waar ze woonde, dus ze had geen zin om haar er echt druk over te maken, althans nu nog niet...

126 Re: Folly of Youth Vandaag om 2:10 am

Gesponsorde inhoud

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 5 van 7]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum: