Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Folly of Youth

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 6 van 7]

126 Re: Folly of Youth op zo jun 22, 2014 7:48 pm

Kirst122

Brandon
Hij keek haar verontwaardigt aan. "Angie een stom telefoontje kan van alles zijn. Wie weet voor gek het was? En die heeft nu je nummer, besef je nu wel dat je misschien gestalkt kan worden? Ik wil het weten Angie, ik wil weten wat er speelt. Jij wilt dat ik eerlijk naar je bent, jij wilt dat ik zeg waar ik ben als ik er even niet ben en hoe lang ik weg blijf. Ik heb alles tegen je verteld laatst. Ik ben eerlijk geweest." Hij keek haar verdrietig aan. "We hebben dit in de keuken besproken bij mij thuis. Toen zei je dat er niks was, maar er is wel wat. Ik zie dat aan je, je houding aan alles. Tijdens het eten was je ook al zo stil. Zeg gewoon wat er is!" Hij zuchtte diep. "Ik ben niet boos op je, ik ben bezorgt. Ik wil gewoon dat je veilig bent, ik wil een open en eerlijke relatie met je." Hij pakte haar beet en drukte haar tegen zich aan. "Ik hou van je." En hij gaf haar een kus.

127 Re: Folly of Youth op zo jun 22, 2014 8:06 pm

Idril

Angela Doyle
"Besef jij wel hoe vaak er verkeerd gebeld word of grappen worden uit gehaald..." zei ze, maar de ander kon dat niet horen omdat hij maar door bleef ratelen en ze voelde dat ze kwaad werd en het droevige gezicht van Brandon maakte het alleen maar erger. Toen hij haar kuste, duwde ze hem ook van zich af. "Mijn vader is een lafaard, mijn broer een junkie en mijn moeder een hoer. Nu tevreden?!" riep ze kwaad en zette het toen op een lopen richting huis, niet wetende dat ze al de hele tijd in het geheim werd achtervolgd door iemand in naam van haar broer Gregory...

128 Re: Folly of Youth op zo jun 22, 2014 8:18 pm

Kirst122

Brandon
Hij rende haar achterna. Op een gegeven moment haalde hij haar in en hield haar tegen. "Het spijt me Ange. Echt. Ik had je niet moeten pushen maar begrijp je dat ik wil dat we een eerlijke en open relatie hebben?" Hij liet haar los en keek even naar de struiken voor hem. Hij keek toen naar Angela. "Begrijp me niet verkeerd alsjeblieft. Ik wil je alleen maar helpen. Ik wil er voor je zijn. Ik wil iets voor je kunnen betekenen." Hij keek naar zijn voeten. "Ik wil gewoon weten wat er in je hoofd speelt, snap je dat? Ik wil dat er niks met je gebeurd." Hij meende dit oprecht. Hij hield onwijs veel van haar. "Zeg me wat er aan de hand is en geen geheimzinnig gedoe, maar eerlijkheid." Hij wilde haar hand pakken maar hij deed het toch maar niet. Hij wist nu niet waar hij nu goed aan deed. Hij wilde aanstalten maken om weer om te draaien en naar huis te lopen.

129 Re: Folly of Youth op zo jun 22, 2014 8:39 pm

Idril

Angela Doyle
Doordat ze naaldhakken droeg, kon ze geen grote snelheden halen en haalde Brandon haar op twee straten van thuis in. Angela vervloekte haar schoenen binnensmonds. Toen Brandon nogal langdradig zijn excuses begon aan te bieden, maakte ze een sissend geluid en luisterde niet echt naar wat de ander zei. "Het is gewoon mijn dag niet en ik had al eerder gezegd vandaag dat ik het niet over familie wilde hebben." zei ze lichtjes verwijtend en sloeg haar armen over elkaar. "Als je het niet erg vind zou ik graag naar huis gaan." vervolgde ze kil.

130 Re: Folly of Youth op zo jun 22, 2014 8:48 pm

Kirst122

Brandon
Hij slaakte een geïrriteerde zucht en sloeg zijn armen kwaad over elkaar. "Weet je wat. Dwing mij dan vervolgens ook niet meer dat ik moet zeggen waar ik uit hang. Dwing mij dan ook niet om te vertellen wat mij dwars zit!" Hij keek haar kwaad aan. "Ik ben eerlijk. Ik zeg wat er is. Maar mijn vriendin hier niet. Je komt steeds weer met uitvluchten. Ik ben het zat Angie!" Hij meende het en hij spuugde kwaad op de grond. "Ik kan hier niet meer tegen. Steeds maar willen dat ik wel dingen vertel maar andersom... Je vertikt het gewoon om mij te vertrouwen! Je laat mij niet toe in je leven, al vanaf het begin was dat een probleem voor jou. Ik ben open naar je. Ik zeg tenminste wel wat er echt aan de hand is in plaats van dat ik steeds uitvluchten ga zoeken!" Hij keek kwaad de andere kant uit. Op deze manier had hij geen zin meer in een relatie. "Angie, ik kan dit gewoon niet meer. Laten we voor een tijdje uit elkaar gaan en weer bij elkaar komen als we elkaar echt vertrouwen. Een relatie waarin je elkaar niet vertrouwt is geen relatie meer." Hij beet op zijn lip. Dit wilde hij niet zeggen, maar het lukte hem gewoon niet meer.

131 Re: Folly of Youth op zo jun 22, 2014 8:59 pm

Idril

Angela Doyle
"Fijn, doe maar. Wie heeft een man toch nodig? Het zijn allemaal lafaards." zei ze. Het feit dat hij op de grond had gespuwd, zag zij als 1 van de grootste respectloze manieren dat je kon doen bij iemand dat je haatte. Angela deed de ketting uit die ze ooit van hem had gekregen en gooide die voor zijn voeten. Zonder nog een woord te zeggen draaide ze zich om en liep naar huis waar ze stampend naar haar kamer liep en haar kamerdeur dicht gooide, waarmee haar pleegouders wisten dat ze haar beter met rust lieten. Vervolgens haalde ze haar mobiel uit en appte naar Sam en Lily. Hey girls, ben opnieuw vrijgezel. Iemand zin om mee het mannelijke geslacht te vervloeken?

132 Re: Folly of Youth op zo jun 22, 2014 9:06 pm

Kirst122

Sam
"Tot morgen!" Riep ze nog naar de mensen van de keuken. Ze werkte als serveerster in een restaurant in het centrum van Sydney. Ze deed haar staart uit en liep naar haar fiets. Ze hoorde een bekende toon en haalde haar mobiel uit haar tas. Ze las het appje van Angela en dacht na. Zo te merken zou het uit zijn gegaan tussen Brandon en Angela. Ze had geen idee waarom, die twee paste goed bij elkaar maar ze hadden regelmatig discussies. Ik ben net klaar met werken. Ik kom nu naar je toe. Dan kun je vertellen wat er gebeurt is. Xx ze verstuurde het en stapte op haar fiets. Het was nog een eind fietsen richting het huis van Angela. Ze had ook gezien dat Luke haar had geprobeerd te bellen maar die wilde ze niet meer spreken of zien. Hij had alleen een relatie met haar genomen om dichterbij Lily en Maddie te komen. Hij was nog steeds verliefd op Lily. Ze had dat Lily niet geappt, ze vond dat dat persoonlijk of aan de telefoon besproken moest worden. Ze had oortjes in haar oren gedaan en luisterde tijdens het fietsen naar: All of the stars- Ed Sheeran. Na een tijdje fietsen kwam ze aan bij het huis van Angela. Ze zette haar fiets goed op slot, deed haar oortjes uit en deed haar mobiel in haar tas. Ze liep naar de deur en belde aan.

133 Re: Folly of Youth op zo jun 22, 2014 9:07 pm

Idril

Gregory Doyle
Gregory kreeg een adres doorgestuurd en het bericht dat Angela net was gedumpt. Hij glimlachte breed, nu had dat wicht vast niemand meer in de buurt om haar te beschermen. Hij drukte de foto af van een husky met opengesneden keel en stopte er nog een briefje bij. ALS JE PRAAT GEBEURD DIT!
Dat alles samen stopte hij in een enveloppe en schreef daarop angela's naam. Dat stopte hij bij haar in de brievenbus en belde daarna zijn zus nog eens op. Angela nam niet op, dus sprak hij een boodschap in. "Je leven is voorbij kleine feeks. Je zal boeten voor je verraad en als je er de politie bij haalt vernietig ik iedereen waar je van houdt, te beginnen met Ivy en Thomas." zei hij waarna hij haar begroette en toen terug de telefoon neer legde. Vervolgens maakte hij plannen voor haar volgende cadeautje. Hij ging de straat uit in zijn wagen op het moment dat Sam de straat in reed.

134 Re: Folly of Youth op zo jun 22, 2014 9:17 pm

Idril

Angela Doyle
Angela dacht dat Brandon meer geduld met haar zou hebben, aangezien die dat wel kon bij zijn moeder die net als haar vreemde dingen had meegemaakt. Met z'n moeder leek hij meer geduld te hebben dan met haar, wat zei opvatte als dat Brandon niet genoeg van der hield als dat hij altijd al had beweert. Na een tijdje werd er gebeld aan de deur op het moment dat ze zag dat dat vreemde nummer terug had gebeld en iets had ingesproken. Angela legde haar mobiel aan de kant en ging haar kamer uit. "Ik ga wel!" riep ze naar beneden en ging de trap af. Eenmaal beneden deed ze de voordeur open en ging opzij zodat Sam naar binnen kon. "Haai Sam hoe gaat het?" vroeg ze en nodigde de ander uit om mee te komen naar haar slaapkamer. In al die tijd dat ze alleen was, had ze nog geen traan gehuild, omdat ze zich sinds haar vijfde had voor genomen nooit meer te huilen vanwege de lafheid van de mannen. Mannen liepen nou eenmaal weg en lieten alles in de steek zonder enige duidelijke reden, dus waarom dan nog om hun treuren?

135 Re: Folly of Youth op zo jun 22, 2014 9:25 pm

Kirst122

Sam
Ze keek op toen de deur open gedaan werd. "Hmm gaat wel. Ik heb het uitgemaakt met Luke. Maar daar kom ik niet voor. Jij hebt mij nodig nu dus laten we het over jou hebben." Ze liep de ander achterna en ging op de bureaustoel zitten. "Wat is er gebeurd?" Vroeg ze. Ze hoorde de bekende ringtoon van de Minions en keek even wie het was. Het was haar moeder. "Hai mam. Ja ik ben al klaar met werken." Ze was vergeten haar moeder te appen dat ze naar Angela ging. "Nee mam ik heb die brief van papa niet open gemaakt. Hij kan de pot op. Hij is zelf weg gegaan. Ik heb er gewoon geen zin in. Ik ben bij Angela nu." Ze rolde even met haar ogen. "Luke kan ook net zo goed de pot op. Het kan mij geen reet schelen wat hij tegen je gezegd hebt. Ik weet wat ik heb gedaan en ik ben juist blij dat ik het heb uitgemaakt." Ze maakte even wat gebaren en luisterde toen verder. "Weet niet hoe laat ik thuis ben. Je ziet me wel verschijnen, als het te laat wordt regel ik wel iets bij Angela. Ja mam, slaap lekker." Met een zucht hing ze op. "Sorry, waar waren we gebleven. Owja, wat is er gebeurd?"

136 Re: Folly of Youth op do jun 26, 2014 10:27 am

Idril

Angela Doyle
Angela merkte een enveloppe op in de brievenbus en haalde hem uit. Ze zag dat haar naam erop stond, dus nam ze het mee naar haar kamer. Ze ging op haar bed zitten en legde de enveloppe op haar kussen. Sam kreeg telefoon en leek haar volledig te negeren, zo belangrijk vond ze de vriendschap blijkbaar niet als ze de telefoon niet direct afhaakte. In de tussentijd deed ze de enveloppe open en schrok van de foto. Er viel ook een briefje uit waardoor dat ze besefte dat ze zwaar in de problemen zou komen. Ze werd gestalkt en als ze zou praten zouden de acht honden het bekopen en dat wilde ze niet. Snel legde ze alles onder haar kussen en ging erop zitten. Na lange tijd leek Sam dan toch tijd voor haar te hebben. "Volgens Brandon is het een drama dat ik niets kan vertellen over vroeger en hem altijd vraag waar hij heen is en voor hoe lang en zo, maar ik heb mijn redenen om dat te doen." zei ze en zuchtte. Over de vreemde telefoontjes en die foto zei ze niets, niemand mocht aan haar honden komen.

137 Re: Folly of Youth op do jun 26, 2014 5:31 pm

Kirst122

Sam
"Sorry je kent me moeder. Die is bezorgt als ik later thuis kom van werk. Ze wilt altijd dat ik het even laat weten en zo niet dan belt ze me." Sam rolde met haar ogen. "Ik had dat telefoontje af kunnen kappen maar dan had mijn moeder nog een keer gebeld. Het spijt me." Zei ze en ze meende het. Sam luisterde en dacht na. "Waarom heb je het hem niet verteld? Ik denk dat als hij het weet hij je dan beter kan begrijpen. Maar ik snap wel dat je dingen lastig vindt om te vertellen. Jezelf blootgeven aan iemand is ook gewoon lastig. Sommige dingen hebben van jou kant meer tijd nodig." Ze koos geen partij, zoals ze eigenlijk altijd deed. Ze wist niet hoe het gegaan was, ze was er niet bij geweest. "Geef elkaar gewoon de ruimte om na te denken. Soms is het gewoon even goed om afstand van elkaar te doen."

138 Re: Folly of Youth op zo jul 06, 2014 6:05 pm

Idril

Angela Doyle
"Ik kan het niet, oké?!" zei ze en keek de ander wat geïrriteerd aan. Ze raakte ervan van slag dat iedereen nu plots naar vroeger vroeg. Ze zuchtte diep en sloot even heel kort haar ogen. "In mijn leven is weg ook echt weg en komt niet meer terug. Hij heeft me verlaten en me bij me rot familie achter gelaten en ik heb de lafaard niet meer gezien." zei ze woedend en sloeg met haar vuist tegen de muur. Ze bezeerde zich, maar dat kon haar niets schelen. Sam zou nu waarschijnlijk niet weten over wie ze het nu had, maar ook dat kon haar niet baten. "Volwassen mannen doen niets anders dan in de steek laten. Kijk maar naar jou vader en Luke." zei ze en bedacht er stil bij: mijn pa en Brandon.

139 Re: Folly of Youth op zo jul 06, 2014 6:10 pm

Kirst122

Sam
"Sorry." Zei ze gemeend. Ze luisterde verder en dacht na. "Hm okee. Das wel kut ja. Ik kan wel begrijpen dat je er niet graag over praat. Over je verleden. Laatst op het strand keek hij nog heel verliefd naar je. Dat kan nu niet ineens weg zijn. Misschien zit er wat anders achter." Ze keek even geïrriteerd toen Angela over haar vader begon. Toen ze over Luke begon zuchtte ze. "Hij heeft het uitgemaakt. Hij wilde alleen maar dichter bij Lily te komen." Ze zuchtte even en keek toen naar Angela. "Hij wilt haar terug. Hij gaat er alles aan doen om haar terug te krijgen. Hij weet dat ze in Melbourne zit. Ik heb haar geappt maar ze reageert niet. Luke is een gevaar voor Lily." Ze meende het. Als Luke ook maar iets zou doen, dan zou Sam zich onwijs schuldig gaan voelen.

140 Re: Folly of Youth op ma jul 07, 2014 10:11 am

Idril

Angela Doyle
"Ik had het niet over Brandon" zei ze en staarde naar de grond. Ze voelde een traan over haar wang lopen en wreef die ruw weg met de rug van haar hand. "Jij was maar twee toen het gebeurde, dus prijs je gelukkig." zei ze. Angela besefte dat ze het deel over haar vader wel kon vertellen aan Sam, zij zou het allemaal wel correct begrijpen. Maar ze wilde niet dat de anderen het wisten, ze hield helemaal niet van medelijden of betutteling. Uiteindelijk was het deel over haar vader wel triest, maar niet het ergste wat ze met zich meedroeg. "Kijk, ik wil je wel een klein stukje meer vertellen, maar dan moet je me beloven dat je het aan niemand zal door vertellen, zelfs niet aan Brandon. Ik wil geen zielig gedoe om wat er gebeurd is, dat maakt mijn pijn alleen maar erger." zei ze en keek de ander toen doordringend en smekend aan. Als Sam ook maar zou proberen van de belofte te verbreken zal ze voor eeuwig kwaad op der zijn. Althans, zo dacht ze er toch nu over.

141 Re: Folly of Youth op ma jul 07, 2014 7:55 pm

Kirst122

Sam
"Moet ik mezelf gelukkig prijzen dat ik me eigen vader niet heb gekend? Hij die zo laf is om mijn moeder achter te laten met drie kinderen? Mijn moeder heeft alles alleen moeten doen tot dat ze mijn stiefvader leerde kennen." Ze zuchtte diep. Ze keek even naar Angela en deed haar armen over elkaar. "Heb je trouwens wel gehoord wat ik vertelde over Luke? Dat hij een gevaar vormt voor Lily en voor Maddie? Een ding als je het aan mij gaat vertellen vind ik eigenlijk dat je het ook aan Brandon moet vertellen." Ze haatte het als zij dingen wel wist, terwijl iemand anders er net zo veel recht op had.

142 Re: Folly of Youth op di jul 08, 2014 3:34 pm

Idril

Angela Doyle
"Ja dat moet je. Jij hebt amper herinneringen aan hem en je had nog back-up je had nog mensen die goed voor je zorgden. Jij hebt amper een idee hoe hij was en jij weet tenminste waarom die weg is." zei ze, terwijl ze haar armen over elkaar heen kruiste. Niet veel later begon ze te zeiken over Luke en Brandon en dat kon ze niet hebben. Ze had haar vriendin binnen gelaten om naar haar te luisteren en niet om te lopen zeiken over haar eigen problemen of Luke. "Luke heeft een grote mond, maar als je het mij vraagt is die eigenlijk een watje." zei ze beslist en stond toen op. "Mijn huis uit. Als je hier alleen maar bent om te zeiken wil ik je niet meer zien. Ik wilde het jou vertellen, omdat ik dacht dat je het zou begrijpen en niet gaat lopen zeuren of vol medeleven spreken. Maar ik heb me duidelijk vergist. Ik dacht dat we vrienden waren die elkaar nooit tot iets dwongen. Misschien moet ik mijn vriendschap maar herzien!" riep ze kwaad uit en deed haar kamerdeur open en liet duidelijk merken dat ze de ander weg wou hebben. Toen ging haar telefoon en nam ze op. "Hoe kom je aan mijn nummer?" "Laat me met rust." "Alsjeblieft." zei ze en hing toen met trillende handen op, ondertussen had ze door wie haar steeds maar lastig viel en ze besefte dat ze gevaar liep. Ze moest hierover zwijgen in alle talen. Het moest gewoon, Greg moest iedereen waarvan ze hield met rust laten, dus zou ze het allemaal op haar laten neer komen. Dat stond vast. Daarna keek ze weer naar Sam. "Weg!" riep ze haar nog eens toe.

143 Re: Folly of Youth op di jul 08, 2014 3:41 pm

Idril

Simon
Simon legde aan Lily voor wat ze beslist van gebouwen en natuur moesten zien de korte tijd dat ze hier samen waren in Melbourne. Hij gaf de reisgids aan haar door en in de tussentijd haalde hij watblad en papier uit om hun route op te schrijven en maakte hij een kort lijstje met vragen die ze morgenavond dan aan de grote Lisa McCune kon stellen. Hij kon zich wel inbeelden dat ze morgen geen vraag zou kunnen bedenken als ze eenmaal voor haar stond. Hij zou er ook weinig zijn, maar het leek hem fijner als ze zelf dingen kon vragen. "Ging je vroeger met je ouders eens op reis?" vroeg hij haar toen en keek haar vragend aan.

144 Re: Folly of Youth op di jul 08, 2014 3:52 pm

Kirst122

Sam

Sam keek naar de ogen van Angie. "Ik ben hier niet gekomen om te zeiken. Ik ben voor jou gekomen. Het spijt me als ik je ergens toe dwing. Als je je verhaal kwijt wil en als je het aan mij wilt vertellen geef ik je alle vrijheid." Ze zuchtte diep en stond op en liep naar de deur. Ze draaide zich om toen Angela een verontrustend telefoontje kreeg. Ze liep naar haar vriendin toe maar raakte haar niet aan. Ze keek haar ongerust aan. "Wat is er Angela? Ik wil naar je luisteren. Het ziet er naar uit dat je het kwijt moet. Het spijt me als ik geen goede vriendin was daarnet." Ze ging bij haar op bed zitten en pakte haar handen vast. Daar wreef ze geruststellend over. "Praat maar rustig en ik luister." en ze keek Angela lief aan.

145 Re: Folly of Youth op di jul 08, 2014 3:54 pm

Kirst122

Lily

Lily bladerde in de reisgids. Ze was benieuwd naar Melbourne en naar de musical. De vraag leek van ver te komen. Ze keek op. "Uhm nee. Ik heb mijn ouders nooit goed gekend eigenlijk. Ze kwamen op mijn zesde om tijdens een auto ongeluk. Ik ging met mijn vader wel eens naar Parijs als hij vrij was." Lily glimlachte eventjes en keek toen weer in de folder.

146 Re: Folly of Youth op di jul 08, 2014 7:45 pm

Idril

Angela Doyle
Angela voelde zich verwart en sloeg haar handen voor haar ogen en ging opzoek naar een rustige ademhaling. Daarna liet ze haar handen langzaam zakken en zuchtte toen even erg diep. De telefoons en die vreselijke foto probeerde ze van zich af te zetten en dacht na wat ze wel of niet zou gaan vertellen. De enveloppe van eerder stopte ze in haar kluisje en ging toen terug gaan zitten. Een lange tijd was ze stil, omdat er van alles in haar hoofd rondspookten van gedachten, herinneringen en akelige fantasieën. Uiteindelijk begon ze langzaam te spreken, je kon duidelijk zien dat het haar veel moeite koste. "Ik ben geboren in Duitsland. Alles ging een paar jaar goed, er waren geen problemen tussen me ouders en ook mijn tien jaar oudere broer was erg aardig voor me. Maar op mijn vijfde verjaardag verdween mijn vader en niemand heeft me ooit kunnen zeggen waarom, al gaf mijn moeder mij vaak de schuld ervan. Mijn laffe vader liet me in de steek, hij liet me bij twee monsters. Ik vertrouw mannen niet meer sindsdien, daarom dat ik Brandon altijd vroeg waar hij heen ging, wat hij doet en met wie. Van zodra het later wordt en ik weet van niets, dan weet ik opnieuw dat ik achtergelaten wordt door een man zonder enige reden. Mannen houden het niet bij me uit, zelfs Brandon is gaan lopen. Ik moet blijkbaar vreselijk zijn." zei ze en zuchtte, ze wist dat het niet erg klonk, maar ze verzweeg dan ook de vreselijke dingen die gebeurd waren nadat haar vader haar gedumpt had.

147 Re: Folly of Youth op di jul 08, 2014 8:04 pm

Kirst122

Sam
Sam luisterde naar Angela en dacht na. "Wat erg voor je Ange. Ik ben onredelijk naar je geweest en dat spijt me, kom eens hier." En ze gaf haar vriendin een stevige knuffel. "Ik snap dat je angstig bent naar mannen en dat je ze niet snel vertrouwt maar... Brandon is anders. Ik ken hem al sinds kleins af aan. Hij zou jou nooit in de steek laten. Hij is niet van je weggelopen. Hij is voor zichzelf weggelopen. Hij wilde niet boos op je worden, maar hij hield het gewoon niet meer. Daarom denk ik dat hij even afstand doet, om na te denken. Hij houdt nog steeds van je." Ze streek over de handpalm van haar vriendin. "Geef elkaar de tijd en de ruimte om na te denken, jullie houden nog teveel van elkaar om voor goed uit elkaar te gaan."

148 Re: Folly of Youth op di jul 08, 2014 8:37 pm

Idril

Angela Doyle
Ze zuchtte, daar had je het medelijden al. Toen ze geknuffeld werd, maakte ze zich snel los uit de greep van Sam. "Alsjeblieft geen medelijden. Ik kan daar niet tegen, dat maakt het allemaal nog minder draaglijker voor mij." zei ze en keek de ander aan. "Hoe weet je dat zo zeker dat hij terug komt? Mijn vader is ook nooit terug gekeerd, iets wat ik hem nooit heb kunnen vergeven. Door zijn vertrek zijn we naar Cairns gegaan en door zijn vertrek kwam ik bij monsters terecht. De politie heeft me weg gehaald uit Cairns toen ik er amper 4 maanden heb gewoond." zei ze en onderdrukte de tranen die op kwamen zetten, maar het feit dat ze overal begon te trillen kon ze niet verbergen of stoppen. Haar hand ging naar een potje kalmeerpillen die op haar nachttafeltje stond en nam er een in. Daarna stond ze recht en liep naar het raam waar ze naar buiten staarde. Vanuit haar kamerraam kon ze de zee zien, de golven hadden ook altijd een kalmerend effect op haar. Na een tijdje voelde ze de werking van haar pil en merkte ze dat het trillen was opgehouden. "Ivy en Thomas hebben er erg lang over gedaan om me te leren genieten van het leven, het goede zien van de dingen en me vooral nergens zorgen om te maken. Maar sinds dat gedoe met Luke en dat de moeder van Brandon vroeg naar mijn familie ben ik weer achteruit aan het gaan." zei ze en ze hield de dreigtelefoons, dreigbrieven en dreigberichten achterwege. Die waren wel de hoofdzaak van haar gedrag, maar als ze zou spreken gingen haar honden eraan en dat wilde ze niet.

149 Re: Folly of Youth op di jul 08, 2014 8:48 pm

Kirst122

Sam
"Sorry." Zei ze zachtjes. Ze keek even naar Angela en keek toen weer naar de kamer. "Het komt goed Angela. Ik ben er voor je, Lils is er voor je. Je kan altijd bij ons terecht." Ze wist gewoon niet goed wat ze moest zeggen. "Brandon weet niks over je familie en dus niks over je verleden, geen wonder dat zijn moeder er naar vraagt. Luke is gewoon op aandacht uit en op Lily. Ik ben bang dat hij haar nog wat aan gaat doen, alleen Lily wilt niet meer met me praten. Ik kan dus niks tegen haar zeggen er over." Sam zuchtte diep en keek naar haar schoenen. "Kun je niet een keer met Brandon praten? Als hij meer weet dan kan hij je ook beter begrijpen. Hij kan er nu niks van begrijpen omdat hij niks weet."

150 Re: Folly of Youth op di jul 08, 2014 9:20 pm

Idril

Angela Doyle
Angela dacht heel even om die oude krantenartikels uit te halen, maar ook dat idee zette ze heel erg snel uit haar hoofd. Ze mocht echt niemand op het spoor zetten van haar criminele broer Gregory. Toen de ander voorstelde om met Brandon te praten schudde ze haar hoofd. "Ik denk niet dat hij me nog wil zien en ik ben nog steeds door hem geïrriteerd, hij scheert ons alle twee over dezelfde kam. Dat hij mij met hem vergelijkt kan ik niet tegen." zei ze. Zelf had ze er weinig geloof in. "Ik denk dat we Lily best ook niet waarschuwen, misschien is het pure bluf van hem. Ik zie hem niet tot iets erts in staat als bijvoorbeeld ontvoering. Ik denk dat hij hooguit wat zal stalken, denk je ook niet?" zei ze toen. Het veranderen van onderwerp ging automatisch, deze keer had ze het zelf niet echt door.

151 Re: Folly of Youth Vandaag om 11:31 pm

Gesponsorde inhoud

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 6 van 7]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum: