Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Folly of Youth

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 7 van 7]

151 Re: Folly of Youth op di jul 08, 2014 9:31 pm

Kirst122

Sam
"Misschien vind Brandon het lastig dat hij wel de waarheid moet vertellen aan jou en jij laat heel weinig los. Hij wilt een open en eerlijke relatie. Ik snap dat je het moeilijk vind om het er over te hebben maar probeer het ook eens van zijn kant te bekijken. Hij probeert het ook om naar jou kant te kijken, hij probeert begrip voor je te tonen maar dat lukt hem niet als hij van niks weet." Ze zuchtte diep. "Brandon wilt het denk ik nog wel proberen. Praat eens met elkaar. Praten is beter dan zwijgen." Ze haalde haar schouders op. "Ik weet het niet Ange. Hij was kwaad hij zei, ik zou haar pijn doen net zoals ze bij mij gedaan heeft. Ik ga haar breken. Ik hoop dat het bluf geweest is."

152 Re: Folly of Youth op di jul 08, 2014 10:29 pm

Idril

Angela Doyle
"Ik had veel liever gehad dat nooit iemand het hoefde te weten. Naar mijn gevoel zijn mijn ouders en broer dood." zei ze en zuchtte diep. Ze haatte het dat Sam gelijk had, maar ze had geen zin om het toe te geven. Opnieuw staarde ze door haar raam naar de golven en wenste ze vurig dat ze nooit uit Duitsland waren verhuisd. "Als ik het Brandon vertel, dan gaat hij medeleven krijgen en dat wil ik niet, ik wil niet betutteld worden. En ik ben bang dat hij het ofwel verkeerd zal oppakken ofwel zal doorvragen en het laatste wat ik wil is alles van vroeger nog eens opnieuw te moeten beleven." zei ze en zuchtte diep. Het onderwerp Luke liet ze rusten, omdat ze dacht dat hij wel blafte maar niet beet. Luke was een lafbek, dus vast ook op andere gebieden.

153 Re: Folly of Youth op wo jul 09, 2014 7:44 pm

Kirst122

Sam
"Ik ken Brandon al sinds dat ik kleuter ben. Hij houdt zelf niet van medelijden. Daar vraagt hij ook niet naar. Ik ben buurmeisje geweest van hem tot dat ik ging verhuizen naar een ander huis, naar het huis van mijn moeder haar vriend. Toen dat gedoe met zijn moeder gebeurde, daar wist ik van ja omdat mijn moeder en zijn ouders goed contact met elkaar hebben. Ik ben naar Brandon gegaan, gevraagd of alles goed met hem was maar zelfs toen wilde hij geen medelijden. Tuurlijk zou hij het kut voor je vinden en alles, maar als jij er verder niet over wilt praten weet hij dat hij niet verder door moet vragen. Ik zou het aan hem vertellen. Geef hem de voordeel van de twijfel."

154 Re: Folly of Youth op wo jul 09, 2014 8:02 pm

Idril

Angela Doyle
Ze keek de ander na een tijdje aan en haalde toen haar schouders op. Brandon hield niet van haar geheimdoenerij, dat had hijzelf gezegd. Hij zou vragen naar de telefoons en hij zou zien dat ze daarover nog steeds zou liegen. Ze hield haar BlackBerry in haar hand, maar ze kreeg zichzelf niet zover om Brandon te bellen of te sms'en. Angela beet op haar lip "ik durf niet." zei ze en keek naar een vlieg die door haar kamer vloog. Daarna keek ze naar haar posters van Blue Heelers en Sea Patrol. Angela legde haar mobiel op haar bureau en zuchtte diep. "Ik stel me vast aan hè?" zei ze en keek de ander vragend aan. Voor de rest wist ze niet goed wat te gaan doen of zeggen.

155 Re: Folly of Youth op wo jul 09, 2014 8:09 pm

Kirst122

Sam
"Waar ben je bang voor?" Vroeg ze zachtjes. Ze keek de kamer rond en keek toen weer naar Angela. "Je hoeft niet alles te vertellen. Vertel wat je net aan mij hebt verteld. Ik begreep je, Brandon begrijpt je vast ook wel. Rustig praten." Ze keek even naar Angela en schudde haar hoofd. "Nee, tuurlijk vind je het spannend. Je weet niet hoe Brandon reageert. De enige manier om daar achter te komen is bellen. Kom." Ze pakte voorzichtig de telefoon van Angela en gaf hem aan haar. "Ik ben bij je."

156 Re: Folly of Youth op wo jul 09, 2014 8:20 pm

Idril

Angela Doyle
Toen Sam vroeg waar ze bang voor was haalde ze haar schouders op. Ze was bang voor zoveel dingen, maar het leek haar wijs om alles te verzwijgen. Angela kreeg haar mobiel in haar handen gedrukt en ze keek er een zeer lange tijd naar voor ze haar vingers in beweging zette en het nummer van Brandon intoetste. Dan staarde ze nog een tijd naar het nummer en na een diepe, lange zucht drukte ze op het groene telefoontje en legde hem tegen haar oor en luisterde hoe de telefoon over ging. "En wat als die niet opneemt?" vroeg ze toen aan Samantha en begon zenuwachtig heen en weer te lopen.

157 Re: Folly of Youth op wo jul 09, 2014 8:22 pm

Kirst122

Sam
"Hij neemt op." Zei ze. Ze wist het wel zeker Brandon was veel te verliefd op Angela, hij was nooit lang boos op mensen. Sam ging op het bed zitten en keek naar de zenuwachtige Angela. "Zeg zenuwpees blijf eens stil staan. Het komt goed. Heb vertrouwen. Brandon blijft nooit lang boos op mensen dat weet je." Sam zuchtte diep en keek even de kamer rond. Ze hoopte gewoon dat die twee het met elkaar uit konden praten, dat ze een nieuwe start konden maken.

158 Re: Folly of Youth op wo jul 09, 2014 8:30 pm

Kirst122

Brandon
Brandon was een boek aan het lezen. De hele tijd was hij boos op Angela geweest. Waarom vertelde ze gewoon niet de waarheid? Over haarzelf? Waarom moest hij wel eerlijk zijn en was zij dat niet? Hij hoorde zijn mobiel en keek er even naar. Het was Angela. Wat zou er aan de hand zijn? Hij ging rechtop zitten en pakte zijn mobiel. Hij schoof het groene telefoontje aan de kant en nam op. "Met Brandon." Zei hij rustig.

159 Re: Folly of Youth op wo jul 09, 2014 8:48 pm

Idril

Angela Doyle
"Bran, met mij." zei ze en bleef weg en weer lopen, het hielp haar om snel na te denken. "Dat ik je zo controleerde heeft een reden. Ik ben het gewoon dat mannen me in de steek laten, zonder me te laten weten waarom." zei ze langzaam en wist niet goed hoe ze het best kon vertellen. Aan de telefoon was zo lastig, maar ze wist dat ze hem niet kon vragen om over te komen, omdat ze het anders niet meer vertellen zou. "Ik heb een goede jeugd gehad, zonder enige problemen in de familie tot ik vijf werd. Mijn vader verdween en ik weet nog steeds niet waarom. Ik kreeg later daar wel vaak de schuld van. Het enige wat ik weet is dat mijn laffe vader me achter gelaten heeft bij twee monsters die me mee namen naar Cairns. Daar ben ik 4 maand later weg gehaald door agenten Maggie en PJ. Zij brachten me naar Ivy en Thomas en heeft ruim 20 maanden geduurd voor ik mijn angsten begon los te laten." zei ze. Daarna zweeg Angela en om haar tranen weg te houden, bleef ze denken aan die aardige agenten van 18 jaar geleden.

160 Re: Folly of Youth op ma jul 21, 2014 8:00 pm

Kirst122

Brandon
Hij keek even verbaasd ook al zag Angela dat niet. "Ow hoi Angela, ik luister." Zei hij rustig. Hij luisterde naar wat ze vertelde. Hij ging op zijn bed zitten en zag zijn zusje Katie om het hoekje van de kamer kijken. "Ik kom zo Katie." Zei hij zachtjes tegen haar en zag haar weer naar haar kamer verdwijnen. "Jeetje wat heftig Ange. Ik ben blij dat je het me verteld hebt. Ik had niet zo dom moeten reageren. Het spijt me en ik ben blij dat je eerlijk bent." Hij beet op zijn lip en dacht na. "Ik hou nog steeds van je en ik wil je niet kwijt. Is het een idee om samen te gaan lunchen morgen? Om te praten hoe we verder kunnen. Ik wil je echt niet kwijt."

161 Re: Folly of Youth op di jul 29, 2014 11:49 am

Idril

Angela Doyle
Angela hoorde de ander zich verontschuldigen en reeds terugkrabbelen op zijn besluit om afstand van elkaar te nemen. Maar Angela werd bang, ze dacht aan de berichtjes, telefoontjes en die foto van haar broer Gregory en het laatste wat ze wou was mensen in gevaar brengen. Voor hun eigen goed moest Angela met iedereen breken of toch heel wat afstand nemen. Niemand mocht het weten van Greg en pas wanneer dit voorbij was, zou ze alles weer opnemen. Angela was ervan overtuigd dat ze dit alles alleen kon oplossen. "Ik weet het niet Bran, er is zoveel verandert." zei ze en zuchtte. Het voelde verkeerd om hem nu al terug te nemen, ondanks dat ze gek was op hem. "Misschien moeten we het rustiger aandoen en voorlopig vrienden blijven." zei ze. Angela wist niet wat haar bezielde, maar het leek haar het beste dat ze geen vriendje had het moment dat Gregory besloot zijn wraak op haar uit te voeren.

off: mss is het leuk als je een handlanger of vriend van Gregory speelde? Dan kunnen we dat dreigdeel verder uitwerken.

162 Re: Folly of Youth op di jul 29, 2014 2:08 pm

Kirst122

off: Ik ga er over nadenken, als ik iets weet dan hoor je het wel.

on:
Brandon
Brandon liep door zijn kamer en keek even naar een foto van de hele vrienden groep. Hij liep heen en weer en keek toen weer naar een poster van Freddy Mercury waar hij zo'n fan van was. "Goed als jij zeker weet dat je nu nog niet er aan toe bent om het opnieuw te proberen dan blijven we vrienden." Zei hij toen rustig. Katie kwam weer de hoek om. "Ik kom zo Katie echt waar. Pak het boek zelf maar even." Brandon zuchtte diep, ook al was zijn moeder weer terug, hij bleef toch voor zijn zusje zorgen. "Als je ooit als vriend langs wilt komen, je bent altijd welkom. Ik ben blij dat je eerlijk geweest ben. Ik moet nu echt zorgen dat Katie weer in bed gaat liggen, ze kan niet slapen. Papa en mama hebben weer ruzie. Ik app je nog wel. Slaap lekker voor straks." En hij hing daarmee op. Rustig liep hij naar de slaapkamer van Katie en pakte het Harry Potter boek van haar aan.

163 Re: Folly of Youth op di jul 29, 2014 2:08 pm

Kirst122

Kirst122 schreef:Lily

Lily bladerde in de reisgids. Ze was benieuwd naar Melbourne en naar de musical. De vraag leek van ver te komen. Ze keek op. "Uhm nee. Ik heb mijn ouders nooit goed gekend eigenlijk. Ze kwamen op mijn zesde om tijdens een auto ongeluk. Ik ging met mijn vader wel eens naar Parijs als hij vrij was." Lily glimlachte eventjes en keek toen weer in de folder.

164 Re: Folly of Youth op vr aug 01, 2014 3:05 pm

Idril

Angela Doyle
Angela drukte op de rode telefoon en legde haar mobieltje toen netjes aan de kant. Ze keek stilzwijgend naar Sam en dacht na. Zij moest waarschijnlijk denken dat ze gek was geworden. Eerst was ze nog zo overstuur geweest van de breuk met Bran en nu hield ze hem zelf op afstand. "Het is al laat, misschien moeten we maar eens gaan slapen." zei ze uiteindelijk en glimlachte eventjes. Angela wilde alleen zijn om eens goed en lang na te kunnen denken en dat lukte niet als er iemand op haar vingers zat te zien. Angela zou moeten breken met haar vriendinnen, alleen wist ze niet hoe. Ze wilde niemand pijn doen en ze allemaal beschermen. Maar zolang Gregory vrij rondliep was niemand dat die ook maar iets voor haar betekende.

165 Re: Folly of Youth op vr aug 01, 2014 3:09 pm

Idril

Simon
Simon hoorde wat de ander zei en reageerde niet op wat ze zei over haar ouders. Wat moest je ook daarop gaan zeggen? Hij besloot om te doen alsof hij niets gehoord had en had in de tussen tijd de televisie aangestoken en keek er rustig naar. Er was niet zo heel veel te doen en in zijn hoofd was hij al bezig met de repetitie van morgen. Er mocht echt niets verkeerd gaan, er stond zoveel op het spel. Hij keek even opzij naar het raam en zag hoe de zon langzaamaan verdween achter de horizon. "Het wordt al laat." merkte hij wat onnodig op. "Misschien is het geen slecht idee om ook onder de wol te kruipen. Morgen hebben we veel te doen en zou het goed zijn als we uitgeslapen zijn." zei hij.

166 Re: Folly of Youth op vr aug 01, 2014 3:10 pm

Kirst122

Sam
Sam keek bedenkelijk naar Angela. "Ange je weet zeker dat je dit wilt? Dat je hem op afstand wilt houden, is het juist niet beter als je je vrienden dicht bij je houdt?" Ze keek de kamer rond en stond op. Ze knikte langzaam. "Ik moet zo ook naar huis, straks wordt me ma pist als ik te laat thuis ben. Ik heb nog het een en ander te regelen, onder andere dingen voor de studie." Sam haalde een hand door haar haar en deed haar hakken goed. "Je weet dat je mij altijd kunt bellen als er iets is. Je hebt me nummer en je weet waar ik woon."

167 Re: Folly of Youth op vr aug 01, 2014 3:14 pm

Kirst122

Lily
Ze knikte en legde haar boek weg. Ze stond op en keek even naar buiten. "Ik ga nog even bij Maddie kijken en dan ga ik slapen. Morgen wordt inderdaad een lange dag." Lily sliep bij Maddie op de kamer, maar ze hadden wel een apart bed voor elkaar. "Slaap lekker." En ze knuffelde haar vriend even. Ze liep naar haar slaapkamer en liep richting haar bed. Ze deed haar nachtpon aan, haar haar in een vlecht, poetste haar tanden en liep ook naar bed. Ze keek even naar Maddie die zich om draaide en rustig verder sliep. Morgen was inderdaad een drukke en lange dag. Ze was benieuwd naar Melbourne en ze was benieuwd naar de voorstelling. Ze trok de dekens wat beter naar zich toe en viel in slaap.

168 Re: Folly of Youth op di sep 02, 2014 5:50 pm

Idril

Ze keek naar Samantha die haar verschillende dingen vertelde. Heel kort sloot ze even haar ogen en kon het idee alleen al dat haar vrienden iets werden aangedaan niet verdragen, dus ze zette dat van zich af en keek de ander toen kalm aan, zelfs té kalm. "Ik ben het zeker, het is beter zo." zei ze met een monotone stem en liet de ander toen uit. Ze hoorde wat de ander zei en knikte toen even. "Geloof me, het is beter zo." zei ze met dezelfde monotone stem als daarnet en zwaaide de ander toen uit. Daarna liep ze terug naar haar kamer en zond ze een berichtje naar haar 'ex'broer. 'Wat wil je van me?' Daarna drukte ze op verzenden en ze kreeg razendsnel antwoord. 'Dat ondervind je snel genoeg.'

169 Re: Folly of Youth op di sep 02, 2014 5:57 pm

Idril

Simon
Simon nam zijn gasten mee naar Cook's Cottage. Dat is het oudste gebouw van heel Melbourne. Origineel stond het huis in Engeland, maar in de achtiende eeuw werd het volledige huis verhuist naar Melbourne. Het staat in de mooie tuinen van Fitzroy. Daarna nam hij hen mee naar Eureka Skydeck 88, waar je vanop een grote hoogte heel Melbourne kunt zien over 360 graden. Daarna besloot hij hen mee te nemen naar iets wat meer voor Maddie geschikt was, namelijk Melbourne Aquarium. Daar kun je heel wat onderwaterdieren zien. Hij vertelde dat er ook nog Melbourne zoo was, maar dat ze die misschien in de namiddag konden doen. Nadat hij met hun gegeten had als middagmaal, vertrok hij naar het princess theater waar zijn laatste repetitie was voor de première van vanavond.

170 Re: Folly of Youth op di sep 02, 2014 8:49 pm

Kirst122

off: Ik ga nadenken over een hulpje van Greg. Op dit moment heb ik het doordeweeks erg druk, dus dat wordt dan in het weekend. Zondag ga ik hem aanmaken.

On:
Sam
Sam knikte eventjes. "Goed als je het zeker weet dat je mijn hulp niet nodig hebt, dan ga ik maar. Je kunt mij appen als je nodig hebt." Sam liep de kamer uit en liep naar beneden. Ze haalde haar fiets van slot en fietste naar huis. Ze baalde er van dat Angela haar hulp niet accepteerde. Ze had er wel uit gehaald dat die broer gevaarlijk kon zijn. Met een zucht reed ze maar huis. Niet veel later kwam ze aan bij haar huis, zette haar fiets in de schuur en liep naar binnen. "Hey lieverd, was het leuk op bij Angela?" Sam knikte. "Ja, het was erg gezellig. Ik ga naar boven." En ze liep naar boven naar haar kamer.

171 Re: Folly of Youth Vandaag om 11:25 pm

Gesponsorde inhoud

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 7 van 7]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Permissies van dit forum: