Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Folly of Youth

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 4 van 7]

76 Re: Folly of Youth op wo jun 04, 2014 8:58 pm

Kirst122

Brandon
"Langzaamaan went ze weer aan honden." Hij hoorde haar vraag en schudde haar hoofd. "Ik heb het met haar overlegd en ze wilt je graag leren kennen. Mijn moeder is hartstikke blij voor ons dat we elkaar hebben gevonden. Ze zei dat ze nu wel het meisje wilde leren kennen van de vele verhalen." En hij begon te lachen. "Heus, het is goed." Zei hij toen. Hij zag dat Katie lekker aan het spelen was met Old Jack. "Uhm jij hebt zeker ook wel meegekregen dat er een oorlogsfeer heerst tussen Sam en Lily. Ik heb van Lily gehoord dat Sam een relatie heeft met Luke, al twee maanden. Hopelijk komt het ooit nog goed tussen die twee. Ik heb geen zin in die rot sfeer de hele tijd." Brandon keek even naar Angie en pakte haar hand. "Ik ben zo blij dat we gelukkig zijn met elkaar. Ik hou zielsveel van je en ik laat je nooit in de steek."

77 Re: Folly of Youth op vr jun 13, 2014 4:25 pm

Idril

Angela Doyle
"Volgens mij heeft ze gewoon schrik van honden omdat ze die dieren niet begrijpt. Een hond geeft altijd bepaalde signalen voor die aanvalt." zei ze en zuchtte toen eventjes. Toen ging het gesprek over Luke. "Je hebt wel meerdere lafaards van vaders zoals Luke. Ik moet hem niet, hij is er niet geweest wanneer hij het hardst nodig was en nu ze perfect zonder hem kunnen, dringt hij zich opnieuw op." zei ze en balde haar vuisten. Dit alles bracht herinneringen van vroeger naar boven die ze jarenlang verdrongen had. Maddie was nu bijna dezelfde leeftijd als zij toen was toen het gedoe met haar vader begon en haar zo naar Sydney bracht. "Ik weiger hem terug in de groep te laten en het gedrag van Sam ben ik ook spuugzat." zei ze en balde even haar vuisten. Toen dacht ze terug na over het etentje bij Brandon thuis en accepteerde dat uiteindelijk.

78 Re: Folly of Youth op vr jun 13, 2014 4:32 pm

Idril

Simon
Simon nam de tekening van de kleine meid aan en glimlachte. Hij bedankte hen zorgvuldig en beloofde hen dat hij de tekening zou ophangen in de keuken. Hij hield de klok scherp in de gaten, het was niet lang meer voor hij naar Melbourne moest voor die musical. In dat verband had hij nog een verrassing. "Meisjes, jullie weten waar ik binnenkort heen moet hè? Wel ik heb 2 kaartjes voor de première en Lisa McCune ging ermee akkoord om even met jullie te komen praten. Ze is echt een geweldige vrouw, heel lief en genereus. Hebben jullie zin om mee te gaan of niet?" zei hij en glimlachte breed. Als hij ze meenam, kon hij ze afleiden van die situatie met Luke en hopelijk was het over na die première.

79 Re: Folly of Youth op vr jun 13, 2014 5:36 pm

Kirst122

Brandon
Brandon knikte. "Ze kan niet goed zien wat ze bedoelen. Ze kan de gezichtsuitdrukkingen niet herkennen zeg maar. Maar goed, ze voelt zich duidelijk nu op haar gemak dus dat komt wel goed." Hij ging even met een hand door zijn haar en knikte. "Luke wil ik ook gewoon niet meer zien. Hij heeft Lily regelmatig gemept hoorde ik van Lily. Ze had aangifte gedaan maar Luke bleef maar volhouden dat hij het niet gedaan heeft. Hij heeft een week vast gezeten, daarna lieten ze hem gaan. Lily had geen zin in een proces, dan kreeg ze nog meer gezeik. Toen ze Maddie kreeg kwam Luke toch maar weer langs om te zeggen dat het hem speet en voor Maddie wilde zorgen, Lily trapte daar niet in en heeft hem de deur gewezen." Hij zuchtte diep en keek even naar Katie. "Ik snap haar gedrag gewoon niet, die van Sam. Ze doet zo raar sinds ze met Luke heeft, ik kan het ook niet hebben dat doordat ze met Luke heeft en wij allemaal iets tegen hem hebben dat ze op ons loopt te katten." Hij hoorde wat ze zei en hij glimlachte breed. "Aah wat leuk dat je me gaat!" En hij gaf haar een kus.

80 Re: Folly of Youth op vr jun 13, 2014 5:50 pm

Kirst122

Lily
Lily keek richting Simon en ze keek naar de klok. "Ga je zo naar Melbourne?" Ze keek even naar Maddie en hoorde de vraag van Simon. "Je bedoeld dus dat wij met je mee mogen? Naar Melbourne?" Ze stond op en keek Simon met open mond aan. "Echt?" Lily keek naar Maddie die haar vragend aan keek. "We mogen met Simon mee Maddie, we gaan even op vakantie!" Normaal gingen ze nooit op vakantie, vaak logeerden ze bij haar oom en tante. Lily had te weinig geld om een vakantie te kunnen. Al het geld dat ze verdiende ging naar Maddie, haar school, eten, soms spullen voor in huis, de verzekering. Maddie kwam voor haar op eerste plaats. "Simon wat lief. Ik wil je de reis wel terug betalen maar...." Voor ze het wist stond op en gaf ze Simon een knuffel. "Je bent onze held Simon. Je bent altijd zo goed voor mij en Lily, hoe kan ik je ooit bedanken?" Ze veegde haar tranen weg en probeerde te glimlachen. Ze hoopte zo dat deze reis even hun zorgen konden vergeten en dat ze Luke achter zich kon laten.

81 Re: Folly of Youth op zo jun 15, 2014 12:35 pm

Idril

Angela Doyle
"Als je het mij vraagt heeft hij der gewoon gehersenspoeld. Sam hield vroeger veel meer rekening met ons. Nu lijkt ze alleen maar te denken aan zichzelf en die creep." zei ze en voelde een koude rilling over haar rug lopen. Ze keek naar de andere honden en merkte de acht jarige Buster en zevenjarige Sitka op. "Die twee honden daar zijn 7 en 8. Die van 8 is erg aanhankelijk en likt gelijk wie overal. Die van 7 zou ze ook nog mee om kunnen gaan. Sitka voelt het best mensen aan en loopt weg als hij voelt dat hij zou willen aanvallen. Een slechte waakhond, maar wel een kindvriendelijke." zei ze en glimlachte even. "Om hoe laat zouden we naar je huis gaan? Ik zou graag nog wat anders aantrekken." zei ze. Nu droeg ze een losse zwarte broek met daarboven een shirt in camo kleuren en een v-hals. Iets wat in haar ogen geen goede outfit was om een goede eerste indruk achter te laten bij zijn moeder. Ze keek even naar Katie en merkte op dat Old Jack ondertussen was gaan liggen. Hij leek te genieten van al die aandacht.

82 Re: Folly of Youth op zo jun 15, 2014 1:28 pm

Idril

Simon
Plots werd hij omhelst door Lily vanwege zijn voorstel. Hij wist gewoon dat zij fan was van Lisa en dat kaartjes voor de musical niet zo goedkoop waren, hij wou haar gewoon een kleine dienst bewijzen. "Dat hoeft niet." zei hij als antwoord op haar vraag. "Ik vertrek vanavond met het vliegtuig naar Melbourne. Als ik daar aankom ga ik eerst naar het hotel en dan naar de princess theatre om met de groep op te warmen, te oefenen en dan overmorgen was de première en gelijk ook de mediacall. "Zullen we het laten weten aan Angie, bran en Sam? Of laten we Sam erbuiten?" vroeg hij toen en keek de ander vragend aan.

83 Re: Folly of Youth op zo jun 15, 2014 5:54 pm

Kirst122

Lily
Lily keek even naar Maddie en keek toen naar Luke. "Weet je het zeker?" Vroeg ze voor de zekerheid. Ze dacht na en beet op haar lip. Ze kon Sam gewoon niet helemaal uitsluiten, dat kon ze gewoon niet. Maar ze was gewoon zo boos op haar. "Wat vind jij? Moeten we het Sam vertellen of niet?" Ze keek naar Maddie die aan het kleuren was. Ze hield zoveel van haar kleine meid. Haar blik ging naar Simon en ze glimlachte. "Misschien moeten we maar eens proosten op een mooie reis en een mooie musical?" Ze haalde een hand door haar haar en ging weer op de bank zitten.

84 Re: Folly of Youth op zo jun 15, 2014 5:59 pm

Kirst122

Brandon
Hij keek naar zijn zusje en hij glimlachte. "Sam zou vanzelf wel merken dat het een klootzak is en was. Als hij ook maar even in de buurt van Lily en Maddie komt dan doe ik hem wat. Natuurlijk ook als die bij jou komt. Jij bent mijn meisje, ik zorg dat jou niks over komt." Hij glimlachte en dacht na. "Uhm zullen we over een halfuurtje gaan? Dan kun je je eventueel omkleden en kunnen we nog even rustig aan doen. Dan kan Katie nog even spelen met Old Jack." Hij glimlachte en ging even met zijn hand door zijn haren. Hij keek even naar Katie en keek toen naar Angie. "Misschien kan Katie dan nog kennismaken met Sitka als ze wilt?"

85 Re: Folly of Youth op zo jun 15, 2014 8:26 pm

Idril

Angela Doyle
"Ik ga me eerst even verkleden, ik wil Katie niet alleen laten met een nieuwe hond, je weet nooit dat er wat gebeurd. Het zijn nog altijd dieren." zei ze en maakte zich los van Brandon. Daarna ging ze het huis binnen en ging naar haar kamertje toe. Daar deed ze haar kleerkast open en kon maar niet beslissen wat ze het beste kon aantrekken voor dat etentje. Na lang aarzelen besloot ze om een goudkleurig kleedje aan te trekken. Toen ze het mooi aansluitend kleed aan had, trok ze naar de spiegel en bekeek zichzelf. Angela had niet vaak kleedjes aan, maar als ze uit eten ging of naar iets officieel moest, dan trok ze wel eens eentje aan. De jurk die ze nu aan had, had ze eens gekocht om naar een filmfestival te gaan. Haar haren zaten nu nog in een paardenstaart, maar ze deed het elastiekje eruit en probeerde haar lange blonde haren goed te laten vallen over haar schouders. Vervolgens deed ze wat neutrale make-up op en ging toen naar de schoenenla. Daar bekeek ze hen allemaal en haar keuze viel al snel op witte naaldhakken. Tenslotte deed ze nog oorringen en een ring aan en nam ze haar goudkleurige handtas. Na zichzelf nog eens bekeken te hebben in de spiegel vond ze dat ze er mooi genoeg uitzag en keerde terug naar haar vriend en die zijn zusje. "Wat denken jullie hiervan? Is dit goed genoeg om kennis te maken met jullie moeder?" vroeg ze en glimlachte speels, ze vond het altijd wel fijn om wat te flirten met Brandon. Daarna ging ze naar Katie. "Katie, zie je het zitten om nog een hond te leren kennen? Sitka, die donkerbruine husky met blauwe ogen die daar staat. Is een hond van zeven jaar oud en hij is net zo lief als Jack, maar wel een stuk slimmer dan hem." zei ze en knipoogde even, niet wetend of ze die knipoog wel zou begrijpen.

klik voor link naar Angela's outfit

86 Re: Folly of Youth op zo jun 15, 2014 8:52 pm

Kirst122

Brandon
Hij keek even naar zijn zusje en knikte haar bemoedigend toe. "Uhm ja is goed." Zei Katie zenuwachtig. Hij zag even dat ze trilde. Brandon liep naar haar toe en pakte haar hand. "Angie wordt niet boos als je zegt dat je toch niet wilt." Maar Katie schudde haar hoofd. "Nee ik wil het doen. Ik wil over mijn angst heen." Brandon knikte. "Als je zeker weet dat je met Sitka kennis wilt maken." Katie knikte. "Ik weet het zeker." Brandon knikte even naar Angie. Hij ging wat meer rechtop staan en glimlachte naar Angie. "Je bent prachtig. Je bent altijd prachtig. Kom hier knappert." En hij gaf haar een kus, hij hield heel veel van Angie. Hij voelde dat hij zichzelf bij haar kon zijn. Een rilling geven even over zijn lijf toen hij haar hand vast pakte, het was een goede rilling. Hij hield oprecht van haar.

87 Re: Folly of Youth op zo jun 15, 2014 8:58 pm

Idril

Simon
"Sam maakt nog steeds deel uit van de vriendengroep en dat weet ze meteen ook dat je je leven niet door haar of Luke laat bepalen." zei hij en liep toen naar de kast waar hij een fles rode wijn uithaalde en wat sap voor Maddie. "Lily, je gaat 1 van je favoriete actrices live aan het werk zien en je hebt nog eens een meet&Greet met haar achteraf. Er zijn niet veel mensen die daar de kans toe krijgen. Kijk vooruit en niet achteruit." zei hij, terwijl hij de glazen vulde. Hij gaf een glas sap aan Maddie en een glas rode wijn aan Lily. "Een toast op Melbourne." zei hij met een glimlach, hief zijn glas op en keek de ander afwachtend aan.

88 Re: Folly of Youth op zo jun 15, 2014 9:11 pm

Kirst122

Lily
"Sam moet weten dat ik even op vakantie ben. Iedereen weet dat Maddie en ik niet op vakantie gaan aangezien al het geld gewoon naar de zorg voor Maddie gaat en naar de andere verzekeringen. Dus ze weten ook dat ik wel een vakantie kan gebruiken." Ze pakte het glas aan en Maddie ging naast haar met haar glas sap op de bank zitten. "Op Melbourne. Ik moet inderdaad op wat er gaat komen richten en niet op wat er gebeurt is." Ze glimlachte en nam een slok van haar wijn. Het was een fijn gevoel om te voelen hoe de wijn door haar keel gleed. "Maar hoe zit het met mijn werk? Heb jij toevallig geregeld met mijn baas dat ik een tijdje vrij heb?" Vroeg ze toen. "Ik stuur wel even een app in de groepsapp." Ze haalde haar mobiel tevoorschijn en begon de groep te appen. Hey Jongens en meisjes, Simon heeft mij uitgenodigd om mee te gaan naar Melbourne samen met Maddie. Ik ga Lisa McCune ontmoeten en ik ga naar de premiere van zijn voorstelling. Ik ben dus een tijdje niet hier in Sydney, als er wat is app me dan. Ik geef altijd antwoord. xx En ze verzond het. "Ik vind het echt lief van je Simon. Aah ik heb er zoveel zin in. Eindelijk ga ik een van mijn idolen ontmoeten." Maddie dronk van haar sap. "Ik vind het ook lief van je Simon, dat je zo lief bent voor mama." Lily glimlachte en gaf haar dochter een kus op haar wang. "Hij is heel lief voor ons he Maddie." En Maddie knikte.

89 Re: Folly of Youth op ma jun 16, 2014 5:20 pm

Idril

Naam: Gregory Doyle
Bijnaam: Greg / Lord Fear
Leeftijd: 32
Karakter: Hij is arrogant, geld is het enige wat telt, hij is erg gewelddadig en sluw.
Geschiedenis: Toen Angela werd meegenomen door de politie werd hij geplaatst in een verbeteringsgesticht. Volgens hem heeft Angela hem verraden en wil hij niets liever dan haar kapot maken. Zijn moeder werkt voor hem als hoer en hij is lid van een gevaarlijke drugsbende.
Extra: Hij heeft altijd een wapen bij zich en het liefst zou hij Angela willen executeren, maar niet voor hij der leven tot een echte hel heeft gemaakt.

90 Re: Folly of Youth op ma jun 16, 2014 5:40 pm

Idril

Angela Doyle
Angela knikte even en ging toen de hondenwei in, waar ze Sitka bij zich riep. De hond kwam naar haar toe en ze beval het dier om naast zich te lopen. Met de hond naast zich liep ze terug naar buiten. "Van Sitka hoef je helemaal niet bang te zijn. Vroeger was hij erg mensenschuw, maar ik heb hem die angst af geleerd." zei ze en liep naar Katie toe, terwijl de hond geen seconde van haar wijk te. Je kon duidelijk zien dat de hond een goede band met haar had. Ze gaf Sitka het bevel om met Katie te spelen. Zelf ging ze enkele stappen achteruit en keek toe hoe Sitka aan het meisje begon te ruiken. "Laat hem ruiken, zo raakt hij aan je gewoon. Maak vooral geen onverwachte bewegingen." zei ze tegen haar en hield haar en de honden steeds in de gaten. Als ze ook maar iets ongewoons zou zien, zou ze de honden meteen bij haar weg halen.

91 Re: Folly of Youth op ma jun 16, 2014 6:00 pm

Idril

Gregory Doyle
Gregory had Cairns al in zijn macht als het de drugshandel betrof en nu was hij in de grote stad Sydney om hier een nieuwe basis uit te bouwen. Ook was hij hier om zijn verachtelijke zusje op te sporen, hij was te weten gekomen dat ze hier in de stad ergens moest zijn. Eerst zou hij haar zorgvuldig observeren, zodat hij genoeg wist over haar om haar te ruïneren, zodat ze hem zou smeken haar te vermoorden. Dat wicht was al een echte bitch toen ze zelfs nog maar 5 jaar was. Het was hoog tijd dat hij haar een zeer grondig lesje zou leren.

92 Re: Folly of Youth op ma jun 16, 2014 6:03 pm

Kirst122

Brandon
"Rustig Katie, luister goed naar Angie." Hij zag dat Katie de raad van Angie op volgde. Hij keek op zijn horloge, hij moest ook nog omkleden. "Uhm zullen we zo gaan naar mijn huis? Ik moet mij ook nog omkleden enzo." Hij glimlachte en keek even naar Katie die Sitka begon te aaien. Hij glimlachte, het voelde fijn dat hij zijn zusje zo rustig zag. "Sinds dat mama weer thuis is lijkt ze rustiger, ook al heeft ze mama niet lang gekend voordat ze in de kliniek kwam." Hij haalde een hand door zijn haar en keek toen naar Angie. "Mijn moeder en Katie hebben aardbeientaart gebakken. Speciaal voor jou." Hij glimlachte en keek even naar Katie. "Bran ik wil naar huis." Bran knikte. "Je zou samen met mama je haar doen toch?" Katie knikte. "Goed dan gaan we zo naar huis."

93 Re: Folly of Youth op ma jun 16, 2014 6:44 pm

Idril

Angela Doyle
Ze hoorde dat de anderen van plan waren om te vertrekken en ze riep de twee honden bij zich. Beide honden trakteerde ze op een dikke knuffel en liet ze dan naar de andere gaan. Daarna deed ze het hekken op slot en deed haar jurk toen weer wat deftig en klopte de hondenharen van haar kleed. "Aardbeientaart, echt?" zei ze en keek de twee aan. Ze durfde ervoor te wedden dat Brandon thuis had vertelt dat ze daar verzot op was. "Trouwens Katie, je hebt het echt heel erg goed gedaan met Jack en Sitka. Alleen jammer dat je bang was voor Clover. Die meid kan er ook niet aan doen dat ze erg enthousiast is." zei ze glimlachend en knipoogde even. Daarna liep ze naar haar vriend en nam zijn hand vast. "Zullen we?" vroeg ze en keek vragend van de een naar de ander.

94 Re: Folly of Youth op ma jun 16, 2014 7:04 pm

Kirst122

Brandon
Katie bloosde even om het compliment dat Angie had gegeven. "Dankje." Zei ze zachtjes en ze ging een eindje voorop staan. "Katie is graag op zichzelf, een dag kost haar veel energie vanwege de vele prikkels. Dus ze wilt nu even rust. Ze is zich aan het voorbereiden op het etentje." Hij glimlachte en knikte toen richting Angie. "Stiekem heb ik ze verteld dat je daar dol op bent." Fluisterde hij in haar oor en hij kneep in haar hand. Langzaamaan kwamen ze bij hun huis. Hij maakte de deur van slot en zag dat Katie naar binnen ging. "Doe je rustig met mama?" Riep hij haar nog na. Hij glimlachte naar Angie. "Nou welkom. Hier ik neem je jas wel aan." "Papa heb je mijn gitaar gezien?" Hoorde hij zijn broertje vragen. "In de muziekkamer, zoals altijd." Hoorde hij zijn vader roepen vanuit de slaapkamer van boven. Zijn moeder kwam naar beneden. "Aah jij bent zo te zien Angela, Brandon heeft veel over je verteld. Ik ben Abigail. John is boven nog even zijn stropdas goed doen." Brandon knikte. "Mam je ziet er fantastisch uit." Zijn moeder glimlachte. "Dankjewel lieverd, kom ga jij je nou maar omkleden dan ga ik even thee zetten en de taart aansnijden. Angela loop je mee of ga je met Brandon mee?"

95 Re: Folly of Youth op ma jun 16, 2014 7:32 pm

Idril

Angela Doyle
Na een tijdje kwamen ze bij zijn huis aan en gingen ze naar binnen. Daar was het blijkbaar al een drukte van jewelste. Voor ze het goed en wel door had stond de moeder van bran voor haar neus. "Hallo mevrouw. Niets vervelends hoop ik?" zei ze met een glimlach over het feit dat Brandon al heel wat over haar had vertelt. Dan hoorde ze de vraag van haar vriends moeder en dacht er heel even over na. "Ik blijf wel hier even met je mee, dan kan brandon zich rustig omkleden." zei ze vriendelijk. Ook kon ze op deze manier ook rustig met elkaar kennis maken. Ze liep de ander achterna. "Kan ik met wat helpen?" vroeg ze toen vriendelijk aan haar en wachtte geduldig op haar antwoord.

96 Re: Folly of Youth op ma jun 16, 2014 7:40 pm

Kirst122

Abigail
Ze keek even Brandon na die de trap op ging. "Zachtjes op de trap en zachtjes met de deur!" "Ja mam!" Hoorde ze hem nog roepen. Ze glimlachte en keek toen naar Angie. "Nee hij heeft heel veel goeds over je verteld. Hij krijgt sterren in zijn ogen als hij het over jou heeft." Ze glimlachte en keek even naar haar man die beneden kwam. "Hoe laat moesten we ook alweer bij het restaurant zijn?" Vroeg onzeker. John keek op zijn horloge. "Om 6 uur hebben we afgesproken, we hebben tijd voor taart en jij kan rustig Katie zo helpen met haar haar. Ik heb haar geholpen met haar jurk." Abigail knikte. "Het komt goed Abbie rustig." Ze knikte weer en streek haar jurk glad. "Goed waar was ik. Ow ja de taart. Als je wilt mag je de taart wel aansnijden. Dan zorg ik voor het drinken." Abigail wist wie wat altijd wilde drinken. Brandon wilde graag Sprite, Katie was van de Ice-tea en Jasper was van de Cola-light. "Angela wat wil jij drinken? John en ik drinken thee en koffie. De rest neemt allemaal fris." "Pap! Waar is mijn stropdas?" Hoorde ze Brandon roepen. "Ik ga wel even kijken." John gaf zijn vrouw een kus en liep toen naar boven. "De jongens raken ook altijd alles kwijt, gelukkig hebben de vrouwen hier in huis daar minder moeite mee." En ze glimlachte. "Heb jij ook een groot gezin?" Vroeg ze rustig.

97 Re: Folly of Youth op ma jun 16, 2014 8:07 pm

Idril

Angela Doyle
Plots begon het stressvol te worden in het huis en ze hield zich wat afzijdig. Ze zocht een groot mes uit en begon toen de taart te snijden. Ze kreeg de vraag wat ze erbij wilde drinken en dacht even na. "Ik had er graag wat thee bij gehad." zei ze toen en keek om toen de man van abigail binnen kwam. "Netheid is vaak een eigenschap dat enkel met het vrouwelijke geslacht word meegeven." zei ze en niet veel later kreeg ze de vraag naar haar familie en was een tijd stil. Een stilte die duidelijk maakte dat ze daar niet graag over sprak. "Ik heb enkel moeder Ivy, vader Thomas en 8 huskies." zei ze uiteindelijk met een zachte stem en staarde heel even naar buiten. "Ik kwam op mijn vijfde terecht in mijn pleeggezin." voegde ze er uiteindelijk aan toe en glimlachte even vaag.

98 Re: Folly of Youth op ma jun 16, 2014 8:14 pm

Kirst122

Abigail
"Wil je een smaakje in je thee? We hebben verschillende soorten fruit en kruiden smaken." Ze luisterde naar Angela en knikte. "Ik kom ook uit een pleeggezin. Ik snap als je er niet verder over wilt praten. Sommige wonden hebben tijd nodig om te helen." Ze pakte zes schoteltjes voor de taart. "Je mag de stukken op de borden doen als je wilt." Ze begon het water te koken en zag dat Jasper naar beneden kwam. Hij likte even van de taart en Abigail keek hem bestraffend aan. "Wat had ik ook al weer gezegd?" Jasper keek naar zijn schoenen. "Dat we moeten wachten tot iedereen zit." Abigail knikte. Niet veel later kwam Katie de keuken binnen en Jasper ging naar de woonkamer. "Je ziet er prachtig uit Katie." Katie had twee elastiekjes bij zich. "Kom maar op de barkruk zitten." Katie ging op een van de barkrukken zitten. "Je wilde het als Belle he, van Belle en het Beest zoals de Disney film?" Katie knikte. Abigail ging aan de slag, ze had jaren gewerkt als kapster. Na een tijdje keek ze naar Katie. "Ga maar in de spiegel in de hal kijken." Ze zag dat Katie weg ging en niet veel later met een grote glimlach op haar gezicht op de bank ging zitten. "Tis goed zo dus." Besloot Abigail toen. Ze keek naar Angela. "Als je ooit over dingen wilt praten, je kunt altijd naar mij toe komen."

99 Re: Folly of Youth op ma jun 16, 2014 9:27 pm

Idril

Angela Doyle
"Graag iets met rode vruchten." zei ze over het thee smaakje, ze was nu eenmaal verzot op alle rode vruchten en dan vooral aardbeien en frambozen. Angela hoorde wat de ander toen zei en zweeg. Iets wat onopgemerkt bleef, omdat Katie en Jasper binnen kwamen en zo de aandacht op hun vestigden. Ze keek afwezig naar wat er voor zich afspeelde en voelde zich opgelucht dat Brandon dit alles niet zag. Angela stond tegen de keukenkast aangeleund, terwijl verdrongen herinneringen een weg naar buiten leken te beuken. Na een tijdje hoorde ze de ander terug praten en glimlachte haar vriendelijk toe. Die vrouw had al genoeg problemen van zichzelf en ze had geen zin de sfeer te verpesten. "Er is niets aan de hand, mijn familie bestaat niet meer." zei ze met een vlakke en emotieloze stem. Met haar hand deed ze een lok blonde haren achter haar oren en liep toen naar de tafel toe waar ze op haar plek ging zitten. Ze keek naar Katie. "Die taart ziet er echt lekker uit, heb je er veel werk aan gehad?" vroeg ze aan haar om zo te vermijden dat er iemand opnieuw zou beginnen over haar biologische familie.

100 Re: Folly of Youth op ma jun 16, 2014 9:39 pm

Kirst122

Abigail
Ze keek even bedenkelijk naar Angela. Ze had het gevoel dat het meisje helemaal niet over de problemen heen was en dat het onderwerp liever ontweek. Ze knikte eventjes als teken dat het goed was als ze er niet over wilde praten. John kwam weer aangelopen en liep naar de keuken toe om het drinken mee de woonkamer in te nemen. Hij keek bedenkelijk naar zijn vrouw. "Abbie... Gaat alles goed?" Abigail kwam terug vanuit haar gedachten. "Huh wat ja." Ze had zichzelf als klein meisje weer even gezien. Ze kon de lijken van haar ouders gewoon niet vergeten. Ook die van haar broer niet. "Abigail.." John legde het dienblad op het aanrecht liep pakte de handen van zijn vrouw beet toen hij merkte dat ze zat te trillen. "Ik ben bij je en ik hou van je." Abigail haar blik ging naar de donkere ogen van haar man. Ze knikte en John gaf haar een kus. Ze beantwoordde zachtjes de kus en ze keek even naar Angela. "Ik ben er grotendeels van de middag mee bezig geweest. Katie en ik hebben hem gebakken en toen Katie met Brandon naar jou toe ging heb ik hem versierd." Abigail glimlachte vriendelijk als teken dat alles goed was.

101 Re: Folly of Youth Vandaag om 11:28 pm

Gesponsorde inhoud

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 7]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum: