Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

The children of SFAM

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 40 van 40]

976The children of SFAM - Pagina 40 Empty Re: The children of SFAM zo jun 14, 2015 1:25 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley


Amberley grijnsde. "Als we naar de mcdonalds een keer gaan rent Jade als eerste naar de ballenbak. Ze komt er nog net uit om te eten maar eigenlijk zal ze liever de maaltijd daar op eten.
Het liefst zouden ze een ballenbak thuis willen hebben maar mooi niet dat dat doorgaat, dan slingeren er overal door het huis van die ballen en breek je je er alleen maar je nek over. Het ligt al bezaait met alleen maar speelgoed."

977The children of SFAM - Pagina 40 Empty Re: The children of SFAM zo jun 14, 2015 1:28 pm

Moonlight

Moonlight

Gabriel

"Super hard.", hoorde die Alexis zeggen. Hij tilde er op. "Prima, leuk." Hij zag Alexis knikken die de duim in de mond had gestoken. "Kom op, dan gaan we van de volgende glijbaan. Super snel naar beneden."
Hij liep alvast vooruit. De dubbele glijbaan kwam uit op een ballenbak. Hij hoorde het onderonsje tussen vader en dochter. Alexis gooide een bal naar hem toe. "Heey boef! Wat Jade doet hoef jij nog niet na te doen." Hij probeerde Lexie te pakken die gillend probeerde weg te komen.

978The children of SFAM - Pagina 40 Empty Re: The children of SFAM zo jun 14, 2015 7:04 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Dat heb ik ook met Alexis. We hebben met haar afgesproken dat ze er na het eten pas in mag." En ze begon te lachen en keek even naar Lauren die haar aan keek van: Ga je nog duwen of hoe zit dat? Roselyn glimlachte en ging verder met duwen. "Ja bij ons ook. Ik struikel regelmatig over Brillie heen of over Aapie of over een pop. Ik ben ook heel blij dat we de kamer van Alexis aangepast hebben, nu heeft ze meer ruimte om daar te spelen."

979The children of SFAM - Pagina 40 Empty Re: The children of SFAM zo jun 14, 2015 7:23 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
Thomas begon te lachen en keek toen naar Jade. "Zeg je moet Alexis niet gaan aansporen om hetzelfde te doen." En hij zag Jade onschuldig kijken. Hij tilde er op en liep achter Gabriel aan naar de glijbaan. Hij ging zitten en zette Jade tussen zijn benen. Hij keek naar Gabriel. "Wedstrijdje doen wie het eerste beneden is?" Vroeg hij toen.

980The children of SFAM - Pagina 40 Empty Re: The children of SFAM di jun 16, 2015 8:49 pm

Kirst122

Kirst122

Off: we skippen naar een paar dagen later. De dames gaan met de meisjes picknicken en de mannen gaan met Jasper een kookcursus doen die gegeven wordt door Thomas.

Thomas
Thomas was Jasper aan het klaarmaken voor zijn mannendag met Gabriel. Hij zou afspreken in het restaurant en dan zou hij een kookcursus geven aan Gabriel en Jasper mocht 'assisteren'. "Zo knul we gaan zo lekker naar het restaurant. Dan gaan we Gabriel leren koken." En Thomas begon te lachen. Hij tilde Jasper op en liep de slaapkamer uit. "Kom dan gaan we mama gedag zeggen."

981The children of SFAM - Pagina 40 Empty Re: The children of SFAM di jun 16, 2015 8:53 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Alexis kom eens hier. Je schoenen moeten nog aan!" En ze zuchtte diep en wreef over haar buik. Bukken ging steeds meer energie kosten en al helemaal als haar dochter niet mee werkte. "Ik wil dat je nu hier komt!" Ze keek even naar Alexis die haar hoofd schudde. Roselyn hoopte zo dat Gabriel zou komen. "Alexis je kan niet mee als je je schoenen niet aan hebt." Roselyn keek toe hoe Alexis haar schoenen liet liggen. "Gabe!" Riep ze. Roselyn gaf het op. Alexis was sinds de derde echo vervelend gaan doen. Ze was ontzettend veel aandacht aan het vragen. Roselyn wist niet meer wat ze er mee moest, misschien moest ze maar advies vragen aan Amber.

982The children of SFAM - Pagina 40 Empty Re: The children of SFAM wo jun 17, 2015 11:57 am

Moonlight

Moonlight

Amberley

Amberley was in de kamer van Jade. Julia kroop ergens op de grond rond en ze was bezig met Jade's haartjes goed te doen. Ze zou gaan picknicken met Roselyn en de dochters terwijl Gabriel met Thomas en Jasper op pad zou gaan. Ze keek op toen Thomas binnen kwam. "Wat vind je van prinses Jade? Of beter gezegd Elsa?" Ze bont net het elastiekje om Jade de vlecht. Ze keek naar Jasper. "Zal je dat shirt nou wel aan laten? Het is net nieuw. Straks zit het helemaal onder. Ik zal hem wat anders aantrekken."

983The children of SFAM - Pagina 40 Empty Re: The children of SFAM wo jun 17, 2015 12:01 pm

Moonlight

Moonlight

Gabriel

Gabriel kwam met in de ene hand een schoen en in de andere arm Lauren naar binnen gelopen. Hij liep de woonkamer in. "Ja?" Hij zag Alexis achter de bank verscholen. Hij sloeg een diepe zucht, zette Lauren op de grond. "Alexis Rachel Steward! Heel gauw hier komen met die schoenen of je gaat niet mee. Dan kan je de rest van de dag op je kamer doorbrengen zonder speelgoed en zonder tv." In zijn stem was duidelijk te horen dat die het meende. Ze luisterde de laatste tijd totaal niet. Zeker niet naar Roselyn. Vermoedelijk werd ze jaloers om de komst van de nieuwe baby. "Ik tel tot 3 en dan ben je hier! 1, 2 ......."

984The children of SFAM - Pagina 40 Empty Re: The children of SFAM vr jun 19, 2015 10:47 am

Kirst122

Kirst122

Thomas
Thomas keek even naar Amber. "Huh wat? Heb ik echt een nieuw shirtje aan gedaan?" Hij keek even naar Jasper en zuchtte diep. "Sorry, ik was vergeten dat die nieuw was. Ik doe zo wel een ander shirt aan, dan kan jij je richten op de twee dames." Hij zag Jade haar haar en hij begon te glimlachen. "Ik vind je haar heel mooi Jade." En Jade begon te glimlachen. Hij tilde Jasper op en keek hem aan. "Kom mannetje, we gaan even een ander shirt aan doen. Anders wordt mama boos en dat willen we ook niet hebben."

985The children of SFAM - Pagina 40 Empty Re: The children of SFAM vr jun 19, 2015 10:49 am

Kirst122

Kirst122

Roselyn
Roselyn had Lauren van de grond getild en deed haar andere schoen aan. "Zo lieverd, nu heb je allebei je schoenen aan." En ze glimlachte. Ze keek toe hoe Gabriel Alexis aanpakte. Roselyn zuchtte even diep en zette Lauren in haar loopstoel zodat ze door de kamer kon lopen. Hij zag dat Alexis de schoenen pakte en naar haar vader liep. "Ik word er wanhopig van, dat ze gewoon niet nar mij wilt luisteren. Ik weet niet hoe het komt dat ze wel naar jou wilt luisteren."

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 40 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum