Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

My life as a teenager (sfam)

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 23 van 40]

551My life as a teenager  (sfam) - Pagina 23 Empty Re: My life as a teenager (sfam) zo okt 05, 2014 10:20 pm

Kirst122

Kirst122

Mike
"Jade vindt het leuk om naar jongens te kijken. Soms geeft ze ze wel eens een cijfer van een schaal van een tot tien. Ze is erg kieskeurig hoor, ze geeft maar weinig tienen." En hij begon te lachen. "Maar Jade is Jade en je kent Jade. Die verteld niet graag alles over haar leven of haar gedachten. Ze luistert liever naar een ander dan dat ze dingen over zichzelf verteld. Maat vertel eens wat meer over jezelf. Wat zijn je hobby's, wat is je favoriete eten?" En hij keek vragend naar Jasper.

552My life as a teenager  (sfam) - Pagina 23 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma okt 06, 2014 8:39 am

Moonlight

Moonlight

Charlie

"Je had ook gehuild als ze twee keer zo oud was geweest.", hoorde ze de vader zeggen.
Charlie knikte. De vader had gelijk. Charlie schudde de hoofd. "Nee, want we weten zelf nog niet wat we precies gaan doen dus we kunnen ook nog niks vertellen. Het is voor ons ook nog een raadsel."
Charlie sloeg de armen over elkaar. "Dan houdt ze juist de mond!"

553My life as a teenager  (sfam) - Pagina 23 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma okt 06, 2014 8:42 am

Moonlight

Moonlight

Amberley

"Sorry!" Ze liet Thomas snel los voor er ongelukken gebeurde. Amberley schudde de hoofd. "Ik spreek Julia amper zins ze met Edwin gaat. Maar wat leuk. Ik zal er straks wel een berichtje sturen met gefeliciteerd." Amberley schudde grijnzend de hoofd. "Mijn kookkunsten zijn niks vergeleken bij wat jullie allemaal uitspoken in de keuken."

554My life as a teenager  (sfam) - Pagina 23 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma okt 06, 2014 8:48 am

Moonlight

Moonlight

Jasper

Jasper proestte het uit. "Haha, verbaasd me niks. Jade is kieskeurig geboren!"
Jasper knikte. Mike sloeg de spijker op ze kop over zijn zus. Jasper ging met zijn rug tegen de boom aan zitten. Hij was terug gelopen naar hun picknickkleed. "Pff! Gaan we het nu over mij hebben?
Mijn leven was niet interessant hoor tot een week geleden. Oke, ik vertel je het als jij de vraag ook meteen beantwoord." "Ik wil als ik klaar ben met het mbo doorstromen naar Verpleegkundige. Dat heb ik altijd al gewild. Alleen omdat het niet zo lekker liep op school toen ik uit de kast kwam ben ik van Havo naar mbo gegaan en dat maak ik nu versneld af. Ik wil niets liever dan eindelijk aan de opleiding beginnen die ik altijd wilde doen. Ook al heb ik nu Noah. Niets houdt me tegen.
Daar ben ik het meeste mee bezig. Ik hou niet van sport ofzo. Ik lees wel een boek of kijk een film. Nu is mijn grootste hobby iets leuks doen met Noah. Vooral aan samen voetballen beleven we veel plezier!
Maar me lievelingseten is moeilijk. Pa is natuurlijk kok en die maakt de lekkerste dingen."

555My life as a teenager  (sfam) - Pagina 23 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma okt 06, 2014 5:37 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Hmm ja dat klopt wel." En ze begon te lachen. Ze keek even naar Charlie en keek toen weer naar buiten. "Ik zou er dan maar wel over na gaan denken. Misschien iets van Winnie the Pooh? Dat kan voor zowel jongen als meisje. Maar jullie moeten het maar met zijn tweetjes uitvechten." Ze begon te lachen en luisterde even naar de radio. Ze hield van radio aan in de auto, muziek op de achtergrond vond ze altijd fijn.

556My life as a teenager  (sfam) - Pagina 23 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma okt 06, 2014 5:39 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
"Geeft niet." Hij glimlachte en luisterde naar de TomTom die zei dat ze links aan moesten houden. "Julia is gelukkig nu ze met Edwin heeft. Edwin past goed op haar. Ook nu ze weet dat ze naar een andere school gaat is ze een stuk gelukkiger. Ik ben blij dat Julia zich weer goed voelt." Hij glimlachte en knikte. "Ze is een geboren kok. Geloof me haar lasagne is nog beter dan die van mij hoor."

557My life as a teenager  (sfam) - Pagina 23 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma okt 06, 2014 5:46 pm

Kirst122

Kirst122

Mike
Hij luisterde aandachtig naar Jasper en glimlachte. "Ik kan ook wel zien dat jij en Noah heel veel van elkaar houden. Hij is gelukkig bij jou. Je bent een goede en leuke vader." Hij glimlachte en ging toen ook bij de boom zitten. "Pff ik ben niet zo interessant hoor." Hij dacht na over wat hij precies wilde vertellen. "Ik studeer pabo hier in Leeuwarden. Ik wil later voor groep 8 staan omdat ik het leuk vindt om met pubers te werken. Of met groep 3. Groep 8 is zeg maar echt het einde van de basisschool en in groep 3 ga je nog meer leren dan bij de kleuters. Daar begint je schooltijd pas echt. Maar goed eerst maar eens zien of hier wel een baan in te vinden is." Hij begon even te lachen en keek toen even naar Bailey die bij hem kwam zitten. "Ik film en fotografeer graag, bijna alles wil ik vast leggen. Ik heb alleen dit keer mijn camera thuis gelaten, wist niet of ik hem mee zou nemen. Ik speel gitaar en ik drum af en toe. Jade heeft mij leren drummen en Henry, mijn broer, heeft mij leren gitaar spelen. Henry kan heel goed gitaar spelen. Henry is 22 en Lucy is nu net 16. Mijn ouders zijn uit elkaar zolang ik het mij kan herinneren. Ik heb mijn echte vader amper gekend, hij ging weg toen Lucy twee was, ik was toen vier. Mijn moeder is hertrouwd toen ik een jaar of acht was en die man zie ik eigenlijk als mijn vader ook al is het mijn stiefvader. Ik zeg gewoon mama en papa. Zo ben ik hem gaan zien. Ik mag contact zoeken met mijn echte vader van mijn moeder maar ik heb daar geen behoefte aan. Mijn favoriete eten is de zelfgemaakte gehakttaart van mijn moeder. Die is echt heerlijk."

558My life as a teenager  (sfam) - Pagina 23 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma okt 06, 2014 6:18 pm

Moonlight

Moonlight

Charlie

"Hebben we ook al aan gedacht. Of aan dat grijze beertje of Disney baby. We zijn er nog niet over uit maar dat komt wel. We hebben nog even. We zijn geen half jaar bezig met tekenen en schilderen.
Ik vind bambi ook leuk, maar dat is weer zo vrouwlijk of dirkje draak voor een jongetje. Lekker stoer. Maar we zullen het zien. Misschien wordt het wel totaal iets anders dan we nu in ons hoof hebben. Ik moet Alexis maar gaan uithoren wat ze leuk vindt."

559My life as a teenager  (sfam) - Pagina 23 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma okt 06, 2014 6:21 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

Amberley knikte. "Me too. Ze is eindelijk gelukkig. Edwin is goed voor haar. Nu kan ze eindelijk uit de schulp kruipen en opbloeien. Ik verbaasd me nog het meeste over Jasper dat die het zo goed opgevangen heeft met Noah. Dat kleine mannetje achterin boft echt met zijn vader.
Je zag Jasper in een klap volwassen worden. Hij had het niet beter kunnen doen. Ik ben trots op ze, op ze alle drie." "Dat laat ze anders niet merken. Jade kookt meestal als ik niet kook."

560My life as a teenager  (sfam) - Pagina 23 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma okt 06, 2014 6:25 pm

Moonlight

Moonlight

Jasper

"Dank je. Ik heb er heel erg aan getwijfeld of Noah mij wel zou accepteren als zijn vader maar nu is het alsof Noah er altijd is geweest en zou ik me geen leven zonder hem meer willen wensen."
Jasper luisterde naar Mike zijn verhaal. "Ik heb Jade ooit horen vertellen dat je Pabo deed.
Het is duidelijk te zien hoe je met Noah omgaat dat je van kinderen houdt. Super leuk om te zien.
Je vind heus wel een baan. Iedereen wilt jou als leraar. Ik zou ook wel willen spelen, maar ik kan geen noot lezen. Ik begrijp wat je bedoeld. Mijn moeder is geadopteerd. Ze ziet haar adoptiefouders als haar ouders en weet niet beter maar toch." Jasper grijnsde. "Dat ben je nog nooit bij Dexters geweest."

561My life as a teenager  (sfam) - Pagina 23 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma okt 06, 2014 6:39 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
"Ik ben ook trots op al mijn kinderen. Ze doen het hartstikke goed en ze zitten ook steeds meer in hun vel. Ze worden opener en vertellen ons steeds meer." Thomas keek even naar de Tomtom. "We zijn er bijna. Het duurt niet heel lang meer. We moeten over een halfuurtje naar rechts en dan zijn we binnen een kwartiertje in Scheveningen, daarna nog een plekje zoeken. Ik wilde er een zo dicht mogelijk bij het strand. Dan hoeven we met Noah niet zo'n end te lopen."

562My life as a teenager  (sfam) - Pagina 23 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma okt 06, 2014 6:41 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Een halfjaar is zo voorbij. Ik spreek uit ervaring." En ze begon te lachen. Ze zouden zo bij de dierentuin komen. Ze hield van dieren. Haar favoriete dier was de leeuw. Ze vond die altijd zo machtig. "Alexis vindt van alles leuk. Vanavond kun je haar uithoren, ze eet mee. Morgenavond niet, dan gaat ze uiteten en naar de bioscoop. Tenminste dat las ik in jou appje." Roselyn keek even naar Gabriel. "Misschien kan ik aan Alexis vragen of ze Amberley ook mee wilt hebben naar de echo. Amberley was ook mee gegaan met haar eerste echo."

563My life as a teenager  (sfam) - Pagina 23 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma okt 06, 2014 6:45 pm

Kirst122

Kirst122

Mike
"Ik ben blij dat Noah je als vader kan zien. Jullie zijn een goed team." Hij glimlachte en ging op het kleed liggen. "Hmm Jade verteld ook alles he. Wat heeft ze niet over mij verteld?" En hij begon te lachen. Hij knikte. "Hopelijk is er een baan te vinden. Ik werk nu The Sting in de stad aan de kassa. Dat verdient ook wel genoeg. Ik ben aan het sparen om op mezelf te kunnen wonen. Net als Jade." Mike keek even naar Jasper. "Mijn echte vader scheen een lul te zijn dus die hoef ik echt niet te zien. Zoiezo vind ik het lullig als je je kinderen achter laat zonder grondige reden."

564My life as a teenager  (sfam) - Pagina 23 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di okt 07, 2014 1:17 pm

Moonlight

Moonlight

Charlie

"Niet als je op school zit en heel hard moet leren. Dan duurt 5 minuten al een uur!"
Al wist ze dat de moeder gelijk had. De tijd zal sneller gaan dan ze dacht. "Gezellig! Wat eten we eigenlijk vanavond?" Charlie keek de moeder aan. " Ik ook niet! Ik eet bij Liz. Dat had ik verteld."
Ze keek de vader aan, met een blik dat hij het wel moest weten. Charlie knikte. " Dan moet je Amber bellen. Ik had ook wel meegewild maar ik zit op kamp."

565My life as a teenager  (sfam) - Pagina 23 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di okt 07, 2014 1:19 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

" Ik heb ook geen zin om een heel eind te gaan lopen, ook al ligt de buggy voor Noah achterin.
Hij zou willen lopen, al helemaal in Sealife. Ik heb geen zin om te gaan tillen en nog een heel eind terug te moeten." Ze zag op de borden dat ze er bijna waren. "Ik ben benieuwd hoe Noah het zal vinden en hoe wij het gaan vinden als grootouders.'

566My life as a teenager  (sfam) - Pagina 23 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di okt 07, 2014 1:22 pm

Moonlight

Moonlight

Jasper

" Dank je. Ik hoop dat het over achttien jaar ook zo is." Jasper schoot in de lach. " Haha, heel veel slechte dingen die jij niet wilt weten." Niet dat het waar was. Hij wist ook maar kleine dingetjes.
" Zolang je er van rond kan komen. Maar je vind vast wel werk. Anders kan je altijd nog door leren of iets anders gaan doen. Gaan reizen ofzo." Jasper rolde met zijn ogen. " ja, daar ken ik er nog een van.' en doelde op Noah's moeder.

567My life as a teenager  (sfam) - Pagina 23 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di okt 07, 2014 7:14 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Uhm ff denken hoor wat we vanavond gingen eten. Ik ga mijn zelfgemaakte nassi maken met saté." Roselyn keek even naar Gabriel en keek toen weer naar buiten. "Ik wil eerst met Alexis overleggen voor ik Amberley bel, ik wil niet dat Alexis boos op mij wordt straks. Het gaat nu eindelijk goed tussen ons, maar dat komt ook omdat ik haar met rust laat." Roselyn keek even naar Charlie. "Okee ik was vergeten dat je naar een vriendin toe ging. Hmm ik weet niet of Lauren mee gaat eten. Ik vraag dat vanavond wel via app als ze nog niet thuis is."

568My life as a teenager  (sfam) - Pagina 23 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di okt 07, 2014 7:16 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
"Seallife is groot. Ik wil hem niet de hele tijd laten lopen, straks zijn we hem kwijt. Daar heb ik dus echt geen zin in." Hij glimlachte en reed verder. Na een tijdje vonden ze een parkeerplek, dicht bij het strand en dichtbij Seallife. "We gaan er een hele leuke dag van maken en ik weet zeker dat Noah het ook een leuke dag gaat vinden. Het komt echt wel goed." Hij stopte de auto en maakte zijn gordel los. "Zo Noah ben je er klaar voor?" Noah knikte en keek hem blij aan.

569My life as a teenager  (sfam) - Pagina 23 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di okt 07, 2014 7:19 pm

Kirst122

Kirst122

Mike
"Dat komt echt wel goed. Ik weet zeker dat Noah trots op je zal zijn als hij ouder is en ik weet zeker dat hij dat nu ook is." Mike aaide Bailey over haar hoofd en keek even naar Jasper. "Ik zie wel of er werk in te vinden is. Zolang ik maar geld verdien vind ik het goed. Ik zou graag het onderwijs in willen maar men neemt veel minder snel mannen aan dan vrouwen. Vanwege de vele problemen die mannen in het onderwijs hebben veroorzaakt." Hij rolde met zijn ogen en wiebelde met zijn benen. "Dat was inderdaad geen leuke daad van haar maar laat haar lekker in de stront zakken. Jij hebt Noah nu, zij heeft Noah aan jou afgestaan dus eigenlijk heeft zij geen zeggenschap meer."

570My life as a teenager  (sfam) - Pagina 23 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di okt 07, 2014 7:46 pm

Moonlight

Moonlight

Charlie

"Oe, lekker! " Ze hield van zelfgemaakte nasi.
"Dat zeg ik toch ook niet! Ik zou het ook niet vragen zonder toestemming van Alexis."
Ze sloegg beledigd de armen over elkaar. "Lauren eet nooit mee! Ik mag de krant wel bellen als ze wel mee eet."
Eindelijk! kwamen ze aan bij de dierentuin. Zodra ze stil stonden sprong ze uit de auto. "Kom nou! Ik wil naar de leeuwen en de tijgers en de apen en de pinguïns. En de sneeuwuilen natuurlijk! "

571My life as a teenager  (sfam) - Pagina 23 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di okt 07, 2014 7:50 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

"Noah mag alleen lopen als die onze hand vast houdt of aan de buggy loopt. Jasper was heel duidelijk met zijn regels en daar hou ik me aan. Al zou ik precies de zelfde regels hebben gehanteerd. "
Ze knikte. Zodra ze er waren stapte ze uit en hielp Noah uit zijn zitje. Ze tilde hen
"Pak jij de buggy uit de achterbak?"

572My life as a teenager  (sfam) - Pagina 23 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di okt 07, 2014 7:57 pm

Moonlight

Moonlight

Jasper

Jasper knikte. Hij wad gewoon nog heel erg onzeker over zijn relatie met Noah en als vader.
Hij kreeg ook maar van het een op het andere moment de rol in zijn schoenen geduwd.
"Ze zouden juist meer mannen moeten aannemen. Ik had vroeger ib groep 6 en 8 een leraar en die vond ik het leukst."
Hij keek Mike doordringt aan. "Jij staat over 5 jaar gewoon staartdelingen te geven. "
Jasper zuchtte. "Ze krijgt Noah ook niet meer te zien. Als ze plotseling gewoon spoorloos kan verdwijnen. "
Hij werd gewoon pissig elke keer als die er over sprak.

573My life as a teenager  (sfam) - Pagina 23 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di okt 07, 2014 8:05 pm

Moonlight

Moonlight

Lauren

"En 5, 6, 7, 8! Oeps! Mijn fout. Kunnen we niet even pauzeren? "
Ze zette de muziek af, pakte de flesje water en plofte op de grond.
Daley, haar danspartner kwam bij de zitten. "Hoe is het nou met Jason? "
Ze haalde simpelweg de schouders op wat genoeg zei. 'Weet die dat je hier bent? "
Ze schudde de hoofd. "Ik heb gezegd dat ik moet werken. " Ze zag zijn bezorgde blik.
"En jij bent niet bang dat die daar achter komt? " Weer schudde ze de hoofd. "Hij komt nooit langs. Waarschijnlijk ligt die gewoon met een ander meisje te flikflooien. Zou me niet verbazen. "
Ze stopte de flesje weer in de tas. "Lauren, zou je er niet gewoon mee stoppen? "
Lauren sprong op. "En dan die gek bij me zus laten? Ik lijk wel gek! Iemand moet hem tegenhouden! Gaan we nog repeteren? "

574My life as a teenager  (sfam) - Pagina 23 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di okt 07, 2014 8:21 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Haha sorry schat. Dan heb ik je verkeerd begrepen." Ze keek even naar Gabriel en keek toe hoe ze bij de dierentuin kwamen. Ze stapte uit en haalde de eettas uit de achterbak en deed die om haar schouders. "Ja ja we komen mevrouwtje ongeduld. Ik app Alexis even om voor te stellen dat ze Amberley mee kan vragen eventueel. Dan kan ze dat zelf regelen." Ze appte snel en liep toen weer een stukje verder. "En ik wil graag de nieuwe zeeleeuwenshow zien. Die schijnt heel goed te zijn hoorde ik van een paar cliënten."

575My life as a teenager  (sfam) - Pagina 23 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di okt 07, 2014 8:23 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
"Ja precies. Jasper heeft dingen gezegd en daar moeten we ons aan houden. Maar zoals je zelf zegt ik zou hem ook aan mijn hand gehouden hebben als Jasper er niks over had gezegd. Veiligheid voor alles." Hij knikte en haalde de buggy uit de achterbak. Hij klapte hem uit en zette hem goed. "Ik ga even een parkeerkaart halen, anders krijg je dat probleem weer." Hij liep naar de parkeerautomaat, regelde een parkeerkaart en liep weer naar de auto. Hij zette de parkeerkaart achter de ruitenwisser en keek even naar Noah. "Noah kom je in de buggy? Dan kun je straks lopen." Noah ging zonder mokken in de buggy. "Okee laten we gaan, laten we vissen kijken!"

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 23 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum