Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

My life as a teenager (sfam)

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 40 van 40]

976My life as a teenager  (sfam) - Pagina 40 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za dec 27, 2014 2:37 pm

Moonlight

Moonlight



Charlie

"Ik ken haar luchtjes, maar deze vind ik iets minder lekker ruiken."
Ze liepen door naar de lunchroom waar ze samen aan een tafeltje plaatsnamen. Charlie keek achterom naar wat er gebeurde. Ze grijnsde. "Go girl!", fluisterde ze. Ze filmde het onder tafel voor Lauren en stuurde het door. Hoe meer ze Lauren kon helpen hoe beter. Charlie keek Jason na. "Mag ik hem achterna rennen en in elkaar slaan?", vroeg ze bloedserieus. Ze vermande zich snel toen de serveerster kwam. "Voor mij het zelfde maar dan een fanta in plaats van een cola."

977My life as a teenager  (sfam) - Pagina 40 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za dec 27, 2014 2:40 pm

Moonlight

Moonlight



Jasper

Jasper haalde zijn schouders op. "Geen idee. Pap zou met Juul Edwin van schiphol gaan halen, die komt vandaag terug van kamp. Je kent Toby toch, Jade's vriendje? Zijn zusje heeft ruzie met hun vader en daarom gaat ze nu bij ons logeren. Mam is met hun spullen gaan halen. Ik denk dat we alleen zijn, maar dat weet je bij ons nooit zeker." Jasper knikte. "Gelukkig, dat scheelt." Hij liep snel achter Jasper aan terwijl die Noah gewoon tilde. "Je zei dat je nog niet zo lang in de bakkerij werkte. Vermaak je je er beetje?" Hij moest iets om gênante pijnlijke stiltes te voorkomen.

978My life as a teenager  (sfam) - Pagina 40 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za dec 27, 2014 5:03 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
Roselyn keek even naar Gabriel en keek toen naar Lauren. "Klopt." Zei ze toen en ze keek toen naar Gabriel en keek toen even naar een foto van hun vijven. Het was al een hele poos geleden dat ze iets met hun hele gezin hadden gedaan. Ze haalde een hand door haar haar en keek toen even naar buiten. Vanuit de keuken had je een mooi gezicht op hun voortuin. Ze keek even naar Gabriel. "Is het een idee om een keer wat met zijn vijven te doen? Gewoon als gezin. Iets wat we al een hele poos niet meer gedaan hebben en ik weet dat Alexis zwanger is maar....Dat weerhoudt ons toch niet om dingen te doen?" En ze keek haar man vragend aan.

979My life as a teenager  (sfam) - Pagina 40 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za dec 27, 2014 5:07 pm

Kirst122

Kirst122

Alexis
Alexis keek naar Charlie. "Ik wil niet nog meer problemen Char. Straks doet hij jou wat aan, ook al heb je die wedstrijd gewonnen." Ze voelde een rilling door haar lijf gaan en zuchtte diep. Ze keek even de serveerster na en keek toen weer naar Charlie. "Je mag hem ooit wel van mij in elkaar slaan hoor." Alexis keek even naar buiten en keek toen naar Charlie. "Okee ander onderwerp. Ik zit na te denken over een nieuwe studie. Ik wil iets creatiefs doen en ik weet dat in Leeuwarden een school zit voor de kunsten. Ik wil iets met fotografie doen of iets met tekenen. Maar ik weet het nog niet en zeg alsjeblieft niet dat omdat ik zwanger ben ik geen studies mag bekijken. Wat voor studie zou je mij aanraden?"

980My life as a teenager  (sfam) - Pagina 40 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za dec 27, 2014 5:14 pm

Kirst122

Kirst122

Julia
Julia, Edwin en haar vader kwamen thuis. Het huis was verlaten. "Pap waar is mam?" Haar vader keek haar even aan en keek toen naar Edwin. "Kom even op de bank zitten. Edwin blijf je eten?" Edwin dacht na. "Ik wil straks nog even naar mijn ouders. Ik heb beloofd dat ik samen met Ella bij hun ga eten, aangezien ze ons een week niet hebben gezien." Thomas knikte. Julia hing haar jas op de kapstok en ging op de bank samen met Edwin zitten. Haar vader legde de situatie van Lacey en Toby uit en Julia zuchtte diep. "Lief dat jullie hun tijdelijk in huis nemen." Haar vader knikte. "Ja, ik vraag me alleen af of haar vader Lacey ooit nog in huis neemt." Julia haalde haar schouders op. "Ik weet het niet. Misschien als mama met hem praat, maar ik denk het niet." Haar vader haalde haar schouders op. Een telefoon ging. "Ow dat is het restaurant." Haar vader rende de trap op en ze hoorde een deur dicht slaan. Julia leunde tegen Edwin aan. Edwin gaf haar een kus. "Je vertelde dat je ruzie had met Jasper?" Julia knikte. "Hij doet nogal chagrijnig sinds het uit is met Mike. Hij reageert alles op iedereen af. Ik probeer hem te helpen, maar dat gaat zo niet." Edwin schudde zijn hoofd. "Geef hem wat tijd. Hij komt vanzelf wel naar je toe als hij je nodigt heeft." Julia knikte. "Dat is zo, maar ik kan er niet tegen als hij zo boos doet. Hij mag naar me toe komen als hij normaal tegen me kan doen. Ik heb geen zin in een chagrijnig iemand. Dat is helemaal niet leuk." Edwin knikte. "Klopt. Het spijt me lieverd maar ik moet gaan. Ik moet nog een paar dingen in mijn appartement halen en dan naar pa en ma." Julia zuchtte diep. "Nu al?" Edwin knikte. "Ik bel je vanavond beloofd." Julia stond op en leidde Edwin naar de deur. Ze gaven elkaar nog een kus, ze zwaaide hem nog na en liep toen naar haar kamer. Haar vader klopte op de deur. "Juul? Kan je tegen mama zeggen dat ik naar het restaurant moet? Het wordt vanavond heel erg druk en ik ben nodig." Julia knikte. "Dankjewel." Haar vader gaf haar nog een knuffel en deed de kamerdeur dicht. Julia liep naar haar boekenkast en haalde Allegiant, het derde boek in de Divergent-trilogie, uit haar kast en plofte op haar bed neer en begon te lezen.

981My life as a teenager  (sfam) - Pagina 40 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za dec 27, 2014 5:16 pm

Kirst122

Kirst122

Mike
Niet veel later kwamen ze bij het huis van Jasper aan. Hij zag nog net de bekende auto van Thomas wegrijden. "Uhm hoe mijn werk in de bakkerij bevalt? Goed hoor. Het is de bakkerij van mijn moeder. Ze vroeg al jaren of ik er kon werken, maar ik werkte eerst bij de Jamin dus dat moest ik eerst afzeggen en je weet denk ik wel hoe dat gaat je baan opzeggen. Maar dat is allemaal goed gegaan en nu werk ik dan samen met mijn zusje bij de bakkerij van mijn moeder." Hij glimlachte lichtjes. "Is dat Edwin niet?" Vroeg hij en hij wees naar een lange gestalte die de straat uit liep. "Julia is dus thuis." Hij liep naar de deur en wachtte tot Jasper hem open maakte.

982My life as a teenager  (sfam) - Pagina 40 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za dec 27, 2014 5:38 pm

Moonlight

Moonlight

Lauren

Lauren hoorde de mobiel afgaan. Ze liet het filmpje aan Daley zien. Ze lag bijna krom van het lachen. "Go girl!" Dat was een slachtoffer minder! Ze zag Jason op het filmpje op ze telefoon bezig zijn toen die wegliep. Ze appte snel naar Charlie dat ze op moesten blijven letten. Wie wist wat die eikel allemaal aan het typen was. En alsof je het over de duivel had, werd ze er vlak na gebeld door Jason. Ze liet de telefoon gewoon overgaan. "Laat maar gaan! Driemaal raden wie het is en nee ik neem niet op. Laat hem maar barsten! Mij een rotzorg dat die dan pissig is."

983My life as a teenager  (sfam) - Pagina 40 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za dec 27, 2014 5:40 pm

Moonlight

Moonlight

Gabriel

Gabriel knikte. Hij zette een stapel broodbeleg op tafel neer. "Ik zou heel graag wat met ze vijven willen doen maar dat is niet meer aan ons. Het is aan de meiden of ze wat als gezin willen doen. Je kan ze niet meer dwingen om mee te gaan. Daar zijn ze te oud voor. En het zou vast geen excuus zijn om niks samen te doen ook al is Alexis zwanger. We moeten alleen zorgen dat zei ook mee kan doen."

984My life as a teenager  (sfam) - Pagina 40 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za dec 27, 2014 5:44 pm

Moonlight

Moonlight



Charlie

Charlie sloeg de armen over elkaar. "Ik ben niet bang voor hem! Kan hem makkelijk aan." Charlie zuchtte. "Pff! Dan heeft het geen zin meer." Ze ging goed op de stoel zitten. Oke, oke, ik laat het maar had hem echt in elkaar geslagen hoor voor je." Charlie dacht na. "Ik vind het juist heel goed van je om te gaan studeren. Je moet je niet tegen laten houden door de komst van Molly. Ze zou juist heel trots zijn dat de mama toch is gaan studeren. En ik en papa en mama en Lauren ook. Als je nu in de rondte gaat kijken kan je studeren als Molly is geboren en wat ouder is. Dan loop je ook niet achter. Ik zal eens gaan kijken op die school als ik jou was. Misschien hebben hun een idee. Ik weet ook iet wat je kan doen voor opleiding met fotografie en tekenen."

985My life as a teenager  (sfam) - Pagina 40 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za dec 27, 2014 5:48 pm

Moonlight

Moonlight

Jasper

Jasper zette Noah op de grond. Hij zag net de auto van zijn vader wegrijden. Die moest dus weer eens werken. Gezellig!
Jasper knikte. "Wel jammer dat je weg bent bij de Jamin. Kan ik geen gratis snoep mee krijgen. Naja dan kom ik wel gratis croissantjes voor Noah halen." Jasper knikte. "Klopt! Zo te zien heeft die oortjes in dus het heeft geen zin om gedag te zeggen." Jasper knikte. "Ja en pa werken." Hij haalde ze sleutel uit ze zak. Precies de geen die, die niet wilde zien was thuis. Hij maakte de deur open, hielp Noah uit zijn jas en schoenen, trok het zelf uit en liep door naar boven. "Of wil je eerst wat drinken?"

986My life as a teenager  (sfam) - Pagina 40 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za dec 27, 2014 6:32 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
Roselyn zuchtte diep en knikte. "Daar heb je gelijk in. We moeten het vanavond maar eens vragen, als ze alle drie thuis zijn." Roselyn legde de broodjes op tafel en keek naar Lauren. "Moet je je telefoon niet opnemen? Straks belt hij nog een paar keer." Roselyn legde glazen en mokken op tafel. "Wilt er iemand koffie of thee? Of melk of optimel? We hebben Optimel ananas en limoen." Ze keek vragend de kamer rond en keek toen naar Gabriel. "Alexis kan nog een heleboel dingen doen, maar geen attractiepark, dan mag ze in de meeste dingen gewoon niet."

987My life as a teenager  (sfam) - Pagina 40 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za dec 27, 2014 6:37 pm

Kirst122

Kirst122

Alexis
"Haha pas nou maar op zusje. Ik heb liever niet dat hij je iets aan doet." Alexis keek naar buiten en zag Jason terug komen met een boos gezicht. Hij keek weer even hun kant uit maar liep toen verder. Hij was weer druk bezig met zijn telefoon en een sigaret. Als Alexis er zo over nadacht kende ze hem ook niet anders. Ze keek even naar Charlie en luisterde. "Je kunt zoveel kanten op. Beeldende kunst of Kunstgeschiedenis of Vormgeving en dat houdt in dat je bezig bent fotografie, animatie, film, grafisch ontwerp, illustratie en ruimtelijk ontwerp en dat leek mij erg leuk om te doen. Het is binnenkort opendag en ik wil er wel erg graag heen." Ze keek op toen hun drinken kwam en ze bedankte de serveerster. Ze nam een slok van haar cola. "Mama ziet mij veel liever zo'n opleiding doen dan dansen hoor. Aangezien mama weet dat er blessures en andere dingen kunnen ontstaan. Papa weet ik eigenlijk niet wat hij wilt dat ik ga doen. Ik heb er er nog niet echt over gehad, wat wilde jij gaan doen na je middelbare school?"

988My life as a teenager  (sfam) - Pagina 40 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za dec 27, 2014 6:39 pm

Kirst122

Kirst122

Mike
Mike knikte. "Hopelijk hoeft je pa niet lang te werken. Dan is hij nog gewoon lekker thuis vanavond." Mike keek even naar Jasper en liep naar binnen. Hij deed zijn jas uit en hing die aan de kapstok. Hij keek even naar Noah en keek toen weer naar Jasper. "Naar boven gaan is goed hoor, ik heb daarnet op werk wat gedronken en ik heb een flesje water mee." Hij glimlachte en keek even naar de gekleurde jas van Julia. "Gaat het wel goed tussen jou en Julia?" Vroeg hij voorzichtig.

989My life as a teenager  (sfam) - Pagina 40 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za dec 27, 2014 7:00 pm

Moonlight

Moonlight



Gabriel

Gabriel knikte. "Is goed. We vragen het vanavond." Gabriel ging aan tafel zitten. "Laat maar gaan. Hij mag van mij bellen wat die wilt. Zet hem gewoon uit!" Gabriel zuchtte. Hij hield maar wijselijk zijn mond. "Een kop koffie gaat er wel in." Hij hoorde Lauren om een optimel vragen en Daley om een koffie en een melk voor Liz, die gezellig ook mee at. Gabriel knikte. "Dat bedoel ik. En of ze wilt zwemmen is ook nog maar de vraag. Ik weet niet of ze zanger in badkleding wilt."

990My life as a teenager  (sfam) - Pagina 40 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za dec 27, 2014 7:05 pm

Moonlight

Moonlight



Charlie

"Hij moet eerder bang voor me worden.' Ze keek de zus heel eng aan. Charlie keek Jason boos na. "Eng ventje.", mompelde ze.
"Ik weet wat Vormgeving inhoudt. Dat lijkt me een leuke opleiding, zeker iets voor jou. Zou ik ook gekozen hebben als ik niet verder ging met de dansopleiding." Charlie proestte het uit. "Haha, goh zou het. Papa boeit het allemaal niet, als we maar gaan studeren." Charlie keek Alexis met een blik aan. "Moet je dat nog vragen? De sport en dansopleiding natuurlijk.'

991My life as a teenager  (sfam) - Pagina 40 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za dec 27, 2014 7:11 pm

Moonlight

Moonlight


Jasper

Jasper haalde zijn schouders op. "Hij is vaker aan het werk dan thuis. We zijn wel wat gewend." Jasper knikte. "Zeg het maar als je wel wat wilt drinken of eten." Hij liep naar boven. "Ik laat Noah op zijn deel van de kamer spelen. Niet erg toch?" Jasper schudde ze hoofd. "Ruzie. Leg ik nog wel uit. Laten we het eerst uitpraten." Hij liep verder naar boven en zette Noah aan het kleuren. Hij ging op ze bed zitten. "Oke dit is raar. Heel raar." Hij zuchtte.
"Je wilde weten waarom ik het uit had gemaakt. Zoals ik in de mail heb gezet. Ik wilde ons beschermen. Het voelde als het juiste op dat moment. Als wij niks meer zouden hebben konden we ook niet samen gezien worden en kon niemand ons wat aan doen zoals die dag was gebeurd. Ik wil niet dat iemand om mijn geaardheid pijn wordt gedaan. Ik weet niet wat me bezielde maar is zag geen andere uitweg. Achteraf gezien heb ik echt spijt van wat ik heb gedaan. Het was helemaal niet het beste. Het gevolg was dat ik iedereen alleen maar liep af te snauwen. Vooral Noah. Daarom is Juul ook boos. Ze wilde dat ik met jou ging praten maar ik wilde het niet. Dan zou ik je weer terug nemen en dat was juist net niet mijn bedoeling. Het meeste spijt heb ik nog wel dat ik het per mail uit heb gemaakt. Maar ik kreeg de woorden gewoon niet over me lippen, al haast nier getypt. Ik voel me echt een lafbek."

-------

https://hetgrootrpgforum.actieforum.com/viewtopic.forum?t=66

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 40 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum