Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Sisters from another mister

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 16 van 18]

376Sisters from another mister - Pagina 16 Empty Re: Sisters from another mister di jan 13, 2015 6:31 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
Roselyn keek toe hoe Amberley Jade te drinken gaf en glimlachte. Het zag er heel schattig uit. Ze knikte. "Ik ben echt heel blij dat het zo goed gaat met Jade en met jullie relatie natuurlijk. Verloofd echt zoals ik daarnet al zei ik vind het fantastisch." En ze begon te lachen. "Klopt." Haar oma kwam de keuken binnen. "Opa stelde voor om zo even te wandelen, het is gestopt met sneeuwen en het is mooi om de zee nu te zien zo met die sneeuw. Gaan jullie?" Roselyn keek naar Amberley. "Ik wil wel mee, maar als jij liever thuis blijft dan blijf ik bij jou."

377Sisters from another mister - Pagina 16 Empty Re: Sisters from another mister di jan 13, 2015 6:33 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
Thomas knikte. "Ik word vrolijk van deze kamer. Ik bedoel als je Rose niet kent dan leer je haar zo kennen." Hij glimlachte en keek even naar Elisabeth. "Jep wij komen er zo aan." Hij keek naar buiten en keek toen naar Gabriel. "Ik ben blij dat jullie zoveel van elkaar houden. Het is gewoon van jullie gezicht af te lezen. Ook dat je haar beschermt net zoals net met Evelyn. Het doet mij goed om jullie weer iets gelukkiger te zien."

378Sisters from another mister - Pagina 16 Empty Re: Sisters from another mister di jan 13, 2015 7:14 pm

Moonlight

Moonlight



Amberley


Amberley trok de handdoek recht terwijl Jade rustig door dronk.
"Ik ben ook heel blij dat het zo goed gaat en Jade een redelijk makkelijk kind is. Dat scheelt heel veel. Je kan rustig je dingetje doen terwijl zij zich vermaakt in de box. Hihi, dank je. Jou tijd komt nog wel." Amberley keek op naar Rose oma. "Wij gaan gezellig mee. Jade is bijna uitgedronken. Ik moet er alleen nog even verschonen. We komen er zo aan."

379Sisters from another mister - Pagina 16 Empty Re: Sisters from another mister di jan 13, 2015 7:16 pm

Moonlight

Moonlight


Gabriel

Gabriel knikte. "Het is misschien iets te druk." Gabriel knikte nogmaals en zocht in een koffer na het geen wat dit weekend het belangrijkste was. Gelukkig! Het zat er nog in. Gabriel glimlachte licht. "Heb je wel wat over ons te zeggen maar het is ook duidelijk te merken dat jullie een gelukkig gezinnetje zijn." Gabriel keek Thomas aan. "Dank je. Het voelt goed om hier te zijn na zo'n moeilijk periode."

380Sisters from another mister - Pagina 16 Empty Re: Sisters from another mister wo jan 14, 2015 7:44 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
Roselyn knikte. "Dat is wel fijn. Dan kun je gewoon ook met Thomas film kijken of lezen of zo." Ze haalde een hand door haar haar en keek even naar Jade. "Ja ik denk het ook wel. Maar wanneer dat weet ik niet. Ook al trouwen we niet, ik wil bij Gabriel blijven. Wat mijn ouders ook zeggen of doen." Ze zuchtte. Het moment met Evelyn zat haar nog steeds dwars. "Ja is goed dan ga ik ook gezellig mee. Dan pak ik zo mijn camera van boven, kan ik foto's maken." Ze keek haar oma na en speelde onzeker met haar vingers, dat deed ze altijd als ze gespannen was.

381Sisters from another mister - Pagina 16 Empty Re: Sisters from another mister wo jan 14, 2015 7:48 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
"Je herkent daardoor wel dat het Roselyn is. Druk en vrolijk." Hij keek even naar Gabriel die met zijn tas bezig was en keek toen naar de tas van Roselyn waar een camera uitstak. "Sinds wanneer maakt Rose foto's?" Vroeg hij. Thomas keek nog even de kamer rond en liep toen naar de deur. "Okee dat klopt. Ik hou van Amberley en ik ben dol op Jade. Jij krijgt ook een leuk gezinnetje, ik weet het zeker. Geef de hoop niet op." En hij klopte Gabriel op zijn rug. "Zullen we naar beneden gaan?"

382Sisters from another mister - Pagina 16 Empty Re: Sisters from another mister wo jan 14, 2015 8:23 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

"Onder andere. Maar ook gewoon rustig koken of de was doen. Huishoudelijke klussen. Al zit de meeste tijd wel in Jade gestoken. Maar het is heerlijk om voor haar te zorgen." Amberley knikte. "Gabe laat je niet zo makkelijk gaan. Over 5 jaar zijn jullie een gelukkig getrouwd gezinnetje. Met kinderen!"
Amberley glimlachte. "Gezellig!"

383Sisters from another mister - Pagina 16 Empty Re: Sisters from another mister wo jan 14, 2015 8:26 pm

Moonlight

Moonlight

Gabriel

"Haha, true. Maar de kamer is wel extreem druk. Zo erg is Rose nou ook weer niet." Hij grijnsde even.
Gabriel dacht na en haalde een hand door de haar. "Zins een tijdje geloof ik. Ze vind het gewoon leuk om te doen." Gabriel schudde grijzend ze hoofd. "Ik laat me niet zo makkelijk gek krijgen. De kleintjes komen er vast wel. Dat het mis ging met Chris laat mij in elk geval niet tegen houden om het nog eens te proberen. Maar ik weet niet hoe Rose daar over denkt. Het is nog te vroeg om daar aan te denken. Gabriel knikte. "Laten we gaan."

384Sisters from another mister - Pagina 16 Empty Re: Sisters from another mister do jan 15, 2015 6:11 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
Niet lang daarna stonden ze buiten. Met zijn alleen in de sneeuw. Ze liepen richting de zee, vanaf daar liepen ze hun vaste rondje. Haar voeten knarste in de sneeuw. Ze vond het heerlijk omdat te horen. Ze had haar camera om haar nek en keek naar Gabriel en pakte zijn hand vast. "Heerlijk zo op vakantie gaan." Zei ze met een glimlach. Ze keek naar haar opa die de kinderwagen met Emma reed, Evelyn en Marcel wilde zich settelen thuis en haar opa stond er wel op dat Emma mee ging wandelen. Dan kon ze de omgeving zien. Ondertussen was Emma in slaap gevallen. Niet lang daarna kwamen ze bij de zee en ze zag dat de zon er op scheen. Ze klikte haar camera aan en maakte een foto. "Gabe ga eens daar staan." En ze wees naar een plek in het midden tussen de zee en het strand. "Dan kan ik een foto maken. Amber ik wil zo ook even een foto maken van jou en je gezinnetje." En ze glimlachte.

385Sisters from another mister - Pagina 16 Empty Re: Sisters from another mister do jan 15, 2015 6:13 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
Thomas had voorgesteld om de kinderwagen met Jade te rijden. Jade was om zich heen aan het kijken, zij had nu echt geen zin om te slapen. Thomas had ondertussen een arm om Amberley heen geslagen. Thomas keek even naar Roselyn en Gabriel en begon te glimlachen en hoorde toen wat Roselyn zei tegen Amberley. "Hmm dat klinkt wel als een leuk idee. Dan hebben we een mooie gezinsfoto. Mooi is her hier he?" Hij zag dat Emma ook was wakker geworden en Gareth had haar uit de kinderwagen getild om naar de zee te kunnen kijken. "Wil je ook kijken Jade?" En hij tilde haar uit de kinderwagen. "Kijk eens Jade de zee." En hij wees naar de zee en zag dat zijn dochter glimlachte.

386Sisters from another mister - Pagina 16 Empty Re: Sisters from another mister do jan 15, 2015 6:34 pm

Moonlight

Moonlight

Gabriel

Met ze alle liepen ze door de sneeuw richting de zee. Het landschap was prachtig en ondanks de sneeuw was het gelukkig niet zo koud. Hand in hand liepen ze achter de rest. "Het is hier geweldig. De stilte, het landschap, de zee in zicht en liefdevolle mensen om ons heen." Hij kuste er even vluchtig.
Gabriel keek op naar Roselyn. "Zeg! Ik ga niet als fotomodel dienen hoor! Maar vooruit.
Hij ging staan waar Rose hem vroeg te staan en ging er als een slechte geïmiteerde fotomodel staan. "Zo goed?"

387Sisters from another mister - Pagina 16 Empty Re: Sisters from another mister do jan 15, 2015 6:37 pm

Moonlight

Moonlight



Amberley


Amberley genoot van de wandeling met de andere en de gezinnetje door de sneeuw. Jade's eerste vakantie, met sneeuw en na de kerstdagen. Ze knikte op Thomas woorden. "Zeker." Ze kroop dichter tegen hem aan en duwde de buggy mee. Ze stopte bij de zee. Ze hoorde Rose zeggen dat ze een familiefoto wilde maken. "Leuk!" Ze zag dat Thomas Jade had opgetild en sloeg snel de deken uit de buggy om Jade heen. "Anders is het te koud."

388Sisters from another mister - Pagina 16 Empty Re: Sisters from another mister do jan 15, 2015 7:06 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
Roselyn knikte. "Een hele mooie afsluiter van het jaar. Ik hoorde van mijn oma dat je mijn kamer duidelijk gevonden hebt." En ze begon te gniffelen en keek even naar het strand en begon te lachen. "Ik wilde gewoon een leuke foto van je maken. Je hoeft niet op een bepaalde manier te staan, ik wil gewoon dat je lacht zoals je altijd lacht." En ze keek even naar de plek waar hij stond en maakte er een foto van. "Opa, oma mag ik een foto van u maken met Emma? Straks als Thomas, Amberley en Jade geweest zijn?" Haar opa knikte. Ze vond het jammer dat Evelyn er nu niet bij was. Zou ze echt willen settelen of had ze gewoon geen zin in ruzie? Voor Roselyn was het allemaal gewoon goed.

389Sisters from another mister - Pagina 16 Empty Re: Sisters from another mister do jan 15, 2015 7:08 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
Thomas glimlachte en genoot van de zonnen stralen op zijn gezicht. Hij keek even naar Jade die aan zijn haar zat. "Zeg kleine boef, blijf eens van papa zijn haar af." En hij zag Jade even 'onschuldig' kijken. Thomas moest lachen. "Goh je bent echt een kind van mij." Hij deed de deken beter om Jade heen en keek naar Gabriel en Roselyn. "Lekker stel die twee." Hij keek toen naar Emma die hem aan keek met haar blauwe ogen en hij glimlachte naar haar. Emma begon te glimlachen en hield zich stevig vast aan de rug van opa.

390Sisters from another mister - Pagina 16 Empty Re: Sisters from another mister do jan 15, 2015 7:40 pm

Moonlight

Moonlight



Gabriel

Gabriel knikte. "Dat was geen moeite. Makkelijk te herkennen. Zelfs iemand die jou niet kent, zal je door die kamer leren kennen. Thomas vond een briefje op je bureau. Geschreven door jou toen je denk ik een jaar of tien was. Met je toekomst plannen. De meerderheid is je gelukt." Hij omhelsde er en gaf er een kus in de nek. Gabriel schudde ze hoofd. Hij stak ze tong naar de camera uit en ging toen normaal staan. Hij liep vervolgens weer terug. "Ik wil de hele tijd al iets doen." Hij liet zich in de sneeuw vallen en begon een sneeuwengel te maken. Whieeee!!!"

391Sisters from another mister - Pagina 16 Empty Re: Sisters from another mister do jan 15, 2015 7:42 pm

Moonlight

Moonlight



Amberley

Amberley pakte Jade's knuffeltje uit de buggy. "Kijk eens Jade." Ze gaf Jade de knuffeltje zodat ze Thomas zijn haar met rust liet. Amberley schoot in de lach. "Nee joh, lijkt maar zo!"
Amberley grijnsde. "Ze hebben in elk geval plezier. Ze genieten. Dat mag wel eens naar z'n kut periode."

392Sisters from another mister - Pagina 16 Empty Re: Sisters from another mister vr jan 16, 2015 7:00 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
Roselyn maakte de foto en glimlachte. "Ik heb er mijn eigen plekje van gemaakt omdat ik vroeger vaak kwam logeren bij opa en oma. Maar het werd uiteindelijk minder, ook vanwege school enzo." Ze slikte toen ze aan dat lijstje dacht. Ze wist precies waar Gabriel het over had. "Ooit is dat lijstje compleet, op een paar dingen na, maar een ding wel." Zei ze toen en ze begon te lachen toen Gabriel zich in de sneeuw liet zakken en een engel ging maken. Ze maakte er een foto van. "Mafkees!"

393Sisters from another mister - Pagina 16 Empty Re: Sisters from another mister vr jan 16, 2015 7:03 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
"Dankjewel." Zei hij met een glimlach toen hij zag dat Jade een knuffeltje had. "Ik weet dat mijn haar lekker zacht is maar het moet nog in model blijven." Hij keek met opgetrokken wenkbrauwen naar Amberley. "En bedankt. Ze is ook soms echt jou hoor." En hij stak zijn tong uit. Hij keek naar de engel die Gabriel aan het maken was en begon te lachen. "Ja het voelt goed om hun zo weer te zien. Je ziet dat ze weer gelukkiger worden. Wij zijn ook heel gelukkig." En hij gaf Amberley een kus op haar wang.

394Sisters from another mister - Pagina 16 Empty Re: Sisters from another mister vr jan 16, 2015 7:27 pm

Moonlight

Moonlight

Gabriel

Gabriel knikte. "Het was duidelijk te zien dat het jou plekje was." Gabriel sloeg zijn armen om Roselyn heen. "Dat lijstje komt nog wel compleet. En ook al is Chris niet meer bij ons, hij zit altijd in ons hart en heeft er voor gezorgd dat we altijd papa en mama blijven." Gabriel keek Roselyn beledigd aan en kwam omhoog. Hij maakte een sneeuwbal en gooide die naar Roselyn toe. "Eigen schuld! Moet je me geen mafkees noemen."

395Sisters from another mister - Pagina 16 Empty Re: Sisters from another mister vr jan 16, 2015 7:31 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

Amberley schudde de hoofd. "Dat is geen excuses hoor Jade. Papa haartjes zitten toch al in de war. Maar knuffel maar lekker met je knuffie, mop." Amberley grijnsde. "Pff, dat is niet waar!" en sloeg de armen over elkaar. Amberley knikte. "Precies zoals het hoort." Ze kuste Thomas terug op zijn lippen en kroop in zijn armen. Ze genoot van het uitzicht. "Jammer dat Jade nog te klein is om te sleeën. Dat lijkt me zo leuk om met er te doen."

396Sisters from another mister - Pagina 16 Empty Re: Sisters from another mister vr jan 16, 2015 8:05 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Dat weet ik maar toch... Zo met Jade en Emma mis ik Chris gewoon meer. En al helemaal na die opmerking van Evelyn. Ik weet dat ze sorry heeft gezegd maar toch.. Ze had het niet moeten zeggen en dat weet ze." Roselyn keek even naar haar vrienden en toen voelde ze en sneeuwbal. "Hey!" En ze bukte zich en gooide een sneeuwbal naar Gabriel toe en deed gauw haar camera in haar tas in rende weg, voordat Gabriel haar kon grijpen.

397Sisters from another mister - Pagina 16 Empty Re: Sisters from another mister vr jan 16, 2015 8:07 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
Thomas keek naar Amberley. "Dat is zo, vanaf dat ik haar kreeg zaten ze al zo. Mijn moeder probeerde het elke keer goed te krijgen maar het lukte maar niet." En hij moest lachen en keek even naar Jade en toen naar Amberley. "Ergens heb ik gelijk mop." En hij knuffelde Amberley en keek toen naar Gabriel en Roselyn en rolde met zijn ogen. Hij dacht na. "Wat we ook kunnen doen is dat jij op de slee gaat zitten en Jade heel goed vast houdt, dan trek ik jullie zachtjes."

398Sisters from another mister - Pagina 16 Empty Re: Sisters from another mister vr jan 16, 2015 8:31 pm

Moonlight

Moonlight



Gabriel

"Kom is hier!" Hij hield Roselyn steviger vast. "Hou van jou! We gaan gewoon genieten. Dat hebben we verdiend. Niets of niemand houdt ons tegen. Niemand krijgt ons klein." Gabriel gooide terug en rende toen achter Roselyn aan. Uiteindelijk kreeg die er te pakken en nam er mee in de val, waardoor ze in de sneeuw belandde.

399Sisters from another mister - Pagina 16 Empty Re: Sisters from another mister vr jan 16, 2015 8:33 pm

Moonlight

Moonlight



Amberley

Amberley schudde de hoofd. "Nou dan! Moet je niet Jade de schuld geven dat je haar in de war raakt." Ze stak de tong naar hem uit. Amberley schudde de hoofd. "We krijgen papa nog wel, Jade." Ze gaf Jade een kusje op de wang. Ze knuffelde Thomas en Jade. "Daar dacht ik ook al aan. Als we een slee hebben."

400Sisters from another mister - Pagina 16 Empty Re: Sisters from another mister vr jan 16, 2015 8:56 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
Hij begon te lachen. "Okee dat is zo, maar ze trok aan mijn haar. Ze mag papa zijn haren er niet uit halen want dan wordt hij kaal." Hij dacht na en knuffelde terug en gaf Jade een kusje op haar wang en legde haar met haar knuffel in de wagen en keek naar Gabriel en Roselyn en schudde zijn hoofd van het lachen, wat een stel zeg. Hij keek toen naar Amberley. "Ik heb gehoord dat de opa en oma van Rose een slee hebben, misschien iets voor morgen om te doen als gezin?" Hij wilde zoveel mogelijk doen met de familie van Rose, maar hij wilde ook deze dagen dingen met zijn gezin.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 16 van 18]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Sisters from another mister

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum