Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

The FAYZ

4 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1The FAYZ                   Empty The FAYZ ma maa 17, 2014 11:09 am

Draemanis

Draemanis
Senpai

Fallout Alley Youth Zone (naam bedacht door Howard) is een koepel die om Perdido Beach heen staat. Alle ouders zijn POEF verdwenen en kinderen krijgen op magische wijzen een speciale kracht. Een vereiste voor deze kracht: de polsen moeten vrij zijn.

Krachten zijn dingen zoals: vuurballen schieten, healer zijn, illusies opwekken, etcetera.

Klik voor de koepel

Personage's:
Omdat ik zelf niet zo van de fanfics ben (het zijn immers karakters van anderen waarmee jij als niet-bedenker mee verder schrijft) bestaan Sam, Astrid, Edilio en Albert enzo niet. Impossible. Hoewel de koepel wel is ontstaan door 'iemand' en door 'iets'.
Je mág ervoor kiezen om bestaande personage's uit 'Gone' erin te flikkeren, maar je mag er ook voor kiezen om enkel hun 'krachten' te claimen en voor de rest er niets mee te doen.

Regels:
x niet meer dan 1 kracht per personage
x je personage is niet ouder dan 15. (BOVEN DE 15 KAN NOG NIET)


We beginnen bij het begin. Het ontstaan van de koepel. Waar zit je karakter, wat doet je karakter om te overleven? Ja, we kunnen eens een tijdsprong maken zodat we echt middenin de chaos en de gevechten zitten, maar voor nu beginnen we bij het begin.

Lijstje:
Naam:
Geslacht:
Uiterlijk (in url):
Leeftijd:
Kracht:
Overig:

2The FAYZ                   Empty Re: The FAYZ ma maa 17, 2014 2:22 pm

Piddle

Piddle

Is het misschien leuk om de leeftijden wat op te krikken? bijvoorbeeld 21, dan heb je wel de legale leeftijd voor echt volwassen en miss net effe wat meer variatie, al snap ik het ook als het puur canon wil houden XD

3The FAYZ                   Empty Re: The FAYZ di maa 18, 2014 8:11 pm

Draemanis

Draemanis
Senpai

Ik kan wel de leeftijd wat opkrikken, maar ik ga niet hoger dan de 17 dan xD

4The FAYZ                   Empty Re: The FAYZ wo maa 19, 2014 5:15 am

Izzy

Izzy

Ik zal deze week nog een lijstje invullen, maar ik ken het verhaal niet x]

5The FAYZ                   Empty Re: The FAYZ wo maa 19, 2014 4:09 pm

Draemanis

Draemanis
Senpai

Verhaal boeit eigenlijk niet. Hoofdlijn is: iedereen boven de 17 is verdwenen en er zijn bepaalde mensjes met bepaalde superpowers. That's it, basically.

En er ontstaan rellen tussen de 'gewone' en de 'freak'-mensen. C:

stay alive

6The FAYZ                   Empty Re: The FAYZ wo maa 19, 2014 5:32 pm

Izzy

Izzy

Aah, het is een don't die rp, nice !

7The FAYZ                   Empty Re: The FAYZ vr maa 21, 2014 8:13 am

Draemanis

Draemanis
Senpai

Yush. Kan zijn dat ik, als almachtige godmoder, besluit om mensen in een benarde situatie te brengen waarbij ze dus dood kunnen gaan. - whoops -

8The FAYZ                   Empty Re: The FAYZ za maa 22, 2014 6:48 pm

Izzy

Izzy

Wat moet er bij Overig in worden gevuld?

9The FAYZ                   Empty Re: The FAYZ za maa 22, 2014 9:30 pm

Draemanis

Draemanis
Senpai

Dingen die je er echt bij wil vermelden. (relaties met personen, huisdieren, coole familiegeschiedenis, favo wapen, eigenlijk wat je wil Razz )

10The FAYZ                   Empty Re: The FAYZ zo maa 23, 2014 11:58 am

Izzy

Izzy

Naam: Chyrel Burnbright
Geslacht: V
Uiterlijk:
Leeftijd: 16
Kracht: Shaduwen manipuleren. Dit kan dus niet 's nachts, of als de zon niet schijnt.
Overig: Ondanks haar achternaam had Chyrel nou niet bepaald een leuke jeugd. Haar hele leven heeft ze eigenlijk bij haar aan amnesia lijdende grootvader doorgebracht, die goed voor haar zorgde en van haar hield maar nog steeds dacht dat ze een vijfjarige was, dus heeft ze zichzelf en haar grootvader moeten opvoeden. Ze is hoogstens een paar dagen naar school geweest, kan niet schrijven en nauwelijks lezen en schaamt zich daar vreselijk voor. Het enige wat ze van haar ouders weet is dat haar vader is omgekomen in een auto-ongeluk toen ze nog niet geboren was. Van haar moeder heeft ze geen idee.
Ze kan echter goed overweg met machines. In haar vrije tijd, als ze niet voor haar opa hoefde te zorgen, zat ze in zijn garage te sleutelen aan de oude wagen die daar stond.
Als het op vechten aankomt gebruikt ze het liefste een lang, dun mes.

Foto komt als ik die vind :')

11The FAYZ                   Empty Re: The FAYZ zo maa 23, 2014 7:14 pm

Draemanis

Draemanis
Senpai

Naam: Clarissa (Clare) Montan || Pasqual Scodelario || Luke Scodelario
Geslacht: Vrouwelijk || Mannelijk || Mannelijk
Uiterlijk: Clarissa || Pasqual || Luke
Leeftijd: 16 || 17 || 15
Kracht: Kan supersnel rennen, like the 'Breeze' || - || Kan door middel van zijn ogen je dwingen tot stilstaan.
Overig: Clarissa heeft al enkele tijd een huge crush op Luke.

12The FAYZ                   Empty Re: The FAYZ ma maa 24, 2014 1:06 pm

Ruka

Ruka

Naam: Nana Osaki
Geslacht: Vrouw
Uiterlijk: The FAYZ                   Tumblr_m1xr7eDZsR1r7mj0io1_500
Leeftijd: 16
Kracht: Weet ik nog niet Razz
Overig: X

Naam: Abigail Blackwood
Geslacht: Vrouw
Uiterlijk: http://31.media.tumblr.com/2fd9be8102eed24903d07458c29d80de/tumblr_mgfhqzu5vY1qza5meo1_500.jpg
Leeftijd: 16
Kracht: Genezen, echter komt de wond dan wel bij haarzelf.
Overig: X

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum