Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Strange happenings

5 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Strange happenings Empty Strange happenings wo mei 21, 2014 9:59 pm

Piddle

Piddle

In het levendige, maar conservatieve stad Burdsley gaan vreemde geruchten rond. Geruchten die alleen te geloven zijn als je in het bovennatuurlijke gelooft.
Een aantal jongeren gaat op onderzoek uit, de een uit overtuigen, een ander wellicht uit baldadigheid, bedenk 't maar.

Uiteraard zijn de geruchten waar en komen ze dik in de nesten door toedoen van wezens die zie niet voor echt hadden gehouden, doden die niet doen wat ze horen te doen en meer van die ongein.

De karakters kennen elkaar vaag; ze zitten op dezelfde school - waar verschillende opleidingen worden gegeven - en komen op die manier met elkaar in contact.

Lijstje;
Naam:
Leeftijd:
Uiterlijk:
Karakter:
Extra:

Chars:

Piddle:
Naam: Kael Brown
Leeftijd: 24
Uiterlijk:
Strange happenings Tumblr_n51e2nSwXn1r63v6qo8_500
Karakter: Al jong ontpopte Kael zich als een jongen met zowel een aardig temperament als ook een met een gevoel voor humor en de neiging zich dingen maar niet teveel aan te trekken.
Door lang de oogappel van zijn ouders te zijn geweest is hij met aardig wat zelfvertrouwen opgegroeid en zijn goede schoolresultaten en besef van zijn intellect maakten dat er alleen maar beter op.

Hij is een optimist. Hoeveel hij ook heeft geruzied met zijn ouders, hij blijft iemand die de zonnige kant van het leven in kan zien, die gewoon vooruit blijft kijken.
Hij is een tikkeltje omhooggevallen. Hij weet dat hij knap is, dat hij slim is en dat hij lef heeft en haalt daar aardig wat trots uit. Hij denkt eigenlijk een beetje dat hij kan doen en laten wat hij wil, aangezien hij toch is veranderd in de enfant terrible van de familie.

Hij is sociaal en houdt ervan om in het middelpunt van de belangstelling te staan.
Door zijn wat flamboyante gedrag, dandy-achtige manier van kleden en vlotte babbel komt hij over als een womanizer, wat eigenlijk behoorlijk meevalt.
Kael durft best te flirten, en als hij genoeg op heeft komt het best voor dat hij na een avondje uit met iemand gezoend heeft die hij amper kent, maar zeker in een relatie is hij trouw. Vreemdgaan is voor hem iets onvergeeflijks.

Ook is hij een individualist. Hij gaat zijn eigen weg en doet wat hij wil en wat hij vindt dat goed voor hem is.
Hij kan de roep van avontuur maar moeilijk weerstaan en is ook dol op practical jokes, kattenkwaad uithalen en kickt op adrenaline.

Extra: Hij rookt, drinkt veel met uitgaan en is in het bezit van een elektrische en een akoestische gitaar. Ook heeft hij een tattoo op de binnenkant van zijn rechter onderarm; de tekst 'Toujours Libre'.

___________

Naam: Cleo Green
Leeftijd: 21
Uiterlijk:
Strange happenings Mn0w0x
Karakter: Met een jonger broertje en een lichtelijk verstrooide vader met een kunstgalerij ontwikkelde Cleo op redelijk jonge leeftijd haar moederlijke kant, om zo voor Benjamin te zorgen als hun vader het te druk had, wat ze prima deed. Hij verwaarloosde hen niet, maar Cleo vulde toch af en toe de taak van haar moeder in.
Over het algemeen is ze een rustig, beheerst persoon die de meningen van anderen zich niet persoonlijk aantrekt, maar ze probeert ruzies zo veel mogelijk te ontwijken omdat ze weet hoe ze uit haar slof kan schieten. Cleo is namelijk niet bepaald gemaakt van porselein en kan goed van zich afbijten als de situatie daar om vraagt.
Ze vindt het lastig om contact te leggen met mensen die ze niet kent, en houdt het dan ook op de paar vrienden die ze heeft. Ze is verder wel zelfverzekerd, maar heeft geen idee hoe ze een conversatie kan beginnen en is bang dat het gênant wordt.
Ook is ze erg zelfstandig, en vindt het prima om dingen alleen te doen en te werken, maar te lang stil zitten gaat op haar zenuwen werken. Ze vindt het geweldig om nieuwe dingen te leren of te doen.
Ze is bescheiden over haar uiterlijk en intelligentie - ze is zeker geen opschepper, maar soms is ze iets te trots, waardoor ze toch arrogant overkomt.
Ik kan nog verder doorlullen maar volgens mij gaan we zo eten.
Extra: -

______________

Naam: Nathan Williams
Leeftijd: 25 jaar oud
Karakter: Nathan is een stoere jongeman. Hij houd ervan om nieuwe dingen uit te proberen of te ontdekken. Helaas komt dat niet zonder kleerscheuren. Meestal kan Nathan heel goed opschieten met alles en iedereen, maar pas op! Nathan is een verschrikkelijke heethoofd en kan snel ruzie veroorzaken of wel eens een gevecht. Verders is Nathan in een liefhebbende gezin opgegroeid maar omdat zijn ouders meer naar zijn oudere broer trokken was Nathan altijd wel een beetje de zwarte schaap van de familie. Hij voldeed niet aan de verwachtingen van zijn familie. Hij heeft zelfs nu de constante drang om zichzelf te bewijzen.
Extra: Nathan rookt en drinkt, hij heeft een feniks tatoeage die half over zijn rug loopt en de kop van de feniks staat op zijn schouder/borstkas.
Uiterlijk:
Strange happenings Guys-with-dark-brown-hair-and-blue-eyes-t4vw86wl




Naam: Laura Bennthon
Leeftijd: 20 jaar oud
Karakter: Laura is een weeskindje. Ze heeft op een vroege leeftijd haar ouders verloren. Ze was ook te jong om ze nog te herinneren. Sindsdien heeft ze op een kostschool gezeten. Niet kort geleden is Laura daar afgestudeerd en ze heeft besloten om een vrij leven te leiden in een rustig stadje. Uit eindelijk had ze besloten om nog een opleiding te volgen op een normale school. Laura is ook een stille meid, ze zegt niet veel. Ze eerder iemand die graag alleen in een kamer zit met een goed boek.
Extra: Ze kan goed tekenen, ze heeft altijd wel een tekenblokje mee en een potlood met gum op de boven kan van de potlood.
Uiterlijk:
Strange happenings Rachel-hilbert-hairstyle-casual-side-swept-asymmetrical-long-waves-tumblr



Laatst aangepast door Piddle op zo mei 25, 2014 9:35 pm; in totaal 2 keer bewerkt

2Strange happenings Empty Re: Strange happenings za mei 24, 2014 4:21 pm

Izzy

Izzy

Naam: Cleo Green
Leeftijd: 21
Uiterlijk:
Strange happenings Mn0w0x
Karakter: Met een jonger broertje en een lichtelijk verstrooide vader met een kunstgalerij ontwikkelde Cleo op redelijk jonge leeftijd haar moederlijke kant, om zo voor Benjamin te zorgen als hun vader het te druk had, wat ze prima deed. Hij verwaarloosde hen niet, maar Cleo vulde toch af en toe de taak van haar moeder in.
Over het algemeen is ze een rustig, beheerst persoon die de meningen van anderen zich niet persoonlijk aantrekt, maar ze probeert ruzies zo veel mogelijk te ontwijken omdat ze weet hoe ze uit haar slof kan schieten. Cleo is namelijk niet bepaald gemaakt van porselein en kan goed van zich afbijten als de situatie daar om vraagt.
Ze vindt het lastig om contact te leggen met mensen die ze niet kent, en houdt het dan ook op de paar vrienden die ze heeft. Ze is verder wel zelfverzekerd, maar heeft geen idee hoe ze een conversatie kan beginnen en is bang dat het gênant wordt.
Ook is ze erg zelfstandig, en vindt het prima om dingen alleen te doen en te werken, maar te lang stil zitten gaat op haar zenuwen werken. Ze vindt het geweldig om nieuwe dingen te leren of te doen.
Ze is bescheiden over haar uiterlijk en intelligentie - ze is zeker geen opschepper, maar soms is ze iets te trots, waardoor ze toch arrogant overkomt.
Ik kan nog verder doorlullen maar volgens mij gaan we zo eten.
Extra: -

3Strange happenings Empty Re: Strange happenings zo mei 25, 2014 5:29 pm

LisaLaponellie

LisaLaponellie

Is het erg als ik beetje een kort en bondige karakter beschrijving doe? Ik ben niet zo goed in hele verhalen over mijn karakters te schrijven ><

4Strange happenings Empty Re: Strange happenings zo mei 25, 2014 5:52 pm

Piddle

Piddle

Sure, al het maar een driedimensionaal character is en het voor ons duidelijk is vind ik het prima.

5Strange happenings Empty Re: Strange happenings zo mei 25, 2014 5:56 pm

LisaLaponellie

LisaLaponellie

Wait what? Driedimensionaal? Dus gewoon een menselijke karakter bedoel je?

6Strange happenings Empty Re: Strange happenings zo mei 25, 2014 6:15 pm

Piddle

Piddle

Ja, een rond character.

7Strange happenings Empty Re: Strange happenings zo mei 25, 2014 6:23 pm

LisaLaponellie

LisaLaponellie

Aha okay, dan ga ik zo even mijn karakters aanmaken na mijn aantekeningen maken. Ben gelukkig bijna klaar Smile

8Strange happenings Empty Re: Strange happenings zo mei 25, 2014 6:24 pm

Piddle

Piddle

Is goed joh ^^ ik kan vanavond toch niet meer posten, dus neem de tijd XD

9Strange happenings Empty Re: Strange happenings zo mei 25, 2014 6:58 pm

LisaLaponellie

LisaLaponellie

Naam: Nathan Williams
Leeftijd: 25 jaar oud
Karakter: Nathan is een stoere jongeman. Hij houd ervan om nieuwe dingen uit te proberen of te ontdekken. Helaas komt dat niet zonder kleerscheuren. Meestal kan Nathan heel goed opschieten met alles en iedereen, maar pas op! Nathan is een verschrikkelijke heethoofd en kan snel ruzie veroorzaken of wel eens een gevecht. Verders is Nathan in een liefhebbende gezin opgegroeid maar omdat zijn ouders meer naar zijn oudere broer trokken was Nathan altijd wel een beetje de zwarte schaap van de familie. Hij voldeed niet aan de verwachtingen van zijn familie. Hij heeft zelfs nu de constante drang om zichzelf te bewijzen.
Extra: Nathan rookt en drinkt, hij heeft een feniks tatoeage die half over zijn rug loopt en de kop van de feniks staat op zijn schouder/borstkas.
Uiterlijk:
Strange happenings Guys-with-dark-brown-hair-and-blue-eyes-t4vw86wl




Naam: Laura Bennthon
Leeftijd: 20 jaar oud
Karakter: Laura is een weeskindje. Ze heeft op een vroege leeftijd haar ouders verloren. Ze was ook te jong om ze nog te herinneren. Sindsdien heeft ze op een kostschool gezeten. Niet kort geleden is Laura daar afgestudeerd en ze heeft besloten om een vrij leven te leiden in een rustig stadje. Uit eindelijk had ze besloten om nog een opleiding te volgen op een normale school. Laura is ook een stille meid, ze zegt niet veel. Ze eerder iemand die graag alleen in een kamer zit met een goed boek.
Extra: Ze kan goed tekenen, ze heeft altijd wel een tekenblokje mee en een potlood met gum op de boven kan van de potlood.
Uiterlijk:
Strange happenings Rachel-hilbert-hairstyle-casual-side-swept-asymmetrical-long-waves-tumblr





Ik hoop dat dit voldoende is.

10Strange happenings Empty Re: Strange happenings ma mei 26, 2014 4:44 am

Izzy

Izzy

Let dem partey begin.

11Strange happenings Empty Re: Strange happenings ma mei 26, 2014 9:56 am

Piddle

Piddle

Yesh, zal vanavond even gaan posten ^^ zit nu op school en shit

12Strange happenings Empty Re: Strange happenings ma mei 26, 2014 10:16 am

LisaLaponellie

LisaLaponellie

Ik zelf ook hoor, en ik moet aardig veel werk maken en een toets herkansen alweer Sad

13Strange happenings Empty Re: Strange happenings ma mei 26, 2014 10:23 am

Izzy

Izzy

Ik heb een studiedag :')

14Strange happenings Empty Re: Strange happenings zo jun 15, 2014 12:34 pm

Piddle

Piddle

Oh snap ben deze helemaal vergeten :c
Willen we er nog mee verder? Lijkt mij wel tof namelijk

15Strange happenings Empty Re: Strange happenings wo jun 18, 2014 12:58 pm

Ruka

Ruka

Kan ik nog meedoen? X3
Of is deze afgeschreven?

16Strange happenings Empty Re: Strange happenings wo jun 18, 2014 7:36 pm

Piddle

Piddle

Ik weet het niet. Je mag sowieso meedoen, altijd, maar ik weet niet of deze RP nog echt van de grond gaat komen.
Al kunnen we natuurlijk ook gewoon starten en kijken wie van de eerder ingeschreven mensen nog zin heeft om ook te posten.

17Strange happenings Empty Re: Strange happenings vr jun 20, 2014 10:01 pm

Draemanis

Draemanis
Senpai

Naam; Emily Sinclair
Geslacht; Vrouwelijk
Leeftijd; 19 jaar
Karakter; Emily is een vriendelijk en lief meisje wat heilig geloofd in engelen. Ze is van nature nieuwsgierig aangelegd en probeert dan ook alles om er meer te weten over te komen. Ze is outgoing en sociaal, maar zit liever in het weekend op de bank tv te kijken dan dat ze gaat feesten met onbekende mensen. Door haar obsessie met engelen, vergeet ze de werkelijkheid regelmatig. Emily is heel creatief, iets wat er altijd uit moet. Hierdoor zit ze vaak met energie waar ze niets mee kan (als ze bijvoorbeeld geen tekenblok te hand heeft) en kan ze nogal snarky en snauwerig worden. Vaak komt ze later nog wel naar die persoon toe om even 'sorry' te zeggen.
Extra; Is gebonden aan Hazel, haar doodgeboren tweelingzus. De energie van Hazel brengt Emily nogal eens in
problemen.
Uiterlijk: Strange happenings Naomi_C

18Strange happenings Empty Re: Strange happenings di jun 24, 2014 8:13 pm

Ruka

Ruka

Naam: Abigail Blackwood
Leeftijd: 18
Uiterlijk: Strange happenings Tumblr_m2u4wuZvcB1r0e9td
Karakter: Abigail is nieuwsgierig, vrolijk en heeft veel respect voor mens en natuur. Ze heeft zelfspot en ook al ziet ze er misschien vrij fragiel uit, ze kan best tegen een stootje. Ze is sociaal en houd wel van feesten, gek doen en soms het uiterste opzoeken als het gaat over dingen die wel en juist niet mogen.
Extra: Ze heeft een koevoet meegenomen en zoals gewoonlijk haar lockpick setje.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum