Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Musicalschool

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 3]

51Musicalschool - Pagina 3 Empty Re: Musicalschool zo jun 14, 2015 7:59 pm

Kirst122

Kirst122

David
David begon te lachen. Maar Zwaan keek streng hun kant op. Hij hield gauw zijn mond en ging bij de piano staan. "Een musicalparodie maken dit jaar klinkt niet als een slecht idee. Denk ik." Hij krapte even op zijn hoofd en ging toen rechtop staan. Hij keek even naar Wyatt. "Nog even en we gaan die milkshake van jou halen. Dat komt echt wel goed." Toen ze ingezongen hadden gingen ze naar het lied. Hij hoefde geen blaadje meer vast te houden, hij kende het lied al uit zijn hoofd. "Goed iedereen klaar om te beginnen?" Hoorde hij Zwaan vragen.

52Musicalschool - Pagina 3 Empty Re: Musicalschool zo jun 14, 2015 8:03 pm

Kirst122

Kirst122

Ella
Ze glimlachte. "Je weet me te vinden." Zei ze lief en keek even naar Lorrian en toen weer naar Camille. "Steve was ook niet echt blij dat hij mee moest. Maar hij heeft er wel een pyjama kunnen vinden en dat kon hij eerst niet. Dus ergens heeft het hem wel iets opgeleverd. Ik moest met hem mee naar een winkel die echt voor mannen was. Vond ik ook niet echt leuk." En ze begon te lachen. "Neem je zoontje mee, dan kunnen we ook voor hem kijken. En het lijkt mij hartstikke gezellig als hij mee gaat." En ze deed haar haar goed en keek even naar Wyatt en toen naar Clary. "Vroeg of laat barst bij haar de bom los, ik ken haar langer dan vandaag." En ze ging wat dichter bij de piano staan. "Steve en ik gaan binnenkort een weekendje naar Berlijn, we gaan dan ons vierjarig jubileum vieren. Hij kwam in de zomervakantie met het idee en ik was gelijk om."

53Musicalschool - Pagina 3 Empty Re: Musicalschool di jun 16, 2015 5:50 pm

Moonlight

Moonlight

Wyatt

Wyatt keek bedenkelijk. "Doe maar niet. Dan kan ik geen nummer meer normaal aanhoren en zingen.
Dan zing ik straks over pizza en weet ik wat in plaats van Als wij niks doen."
Wyatt keek David beledigd aan. "Stop! Ik dacht er net even niet aan." Hij trok een pruillip.
Wyatt keek Clary. "Plzz, nooo! Dan moeten we nog meer Soldaat van Oranje zingen. Ik kan geen als wij het niet doen, wie dan meer aanhoren na het afgelopen jaar."

54Musicalschool - Pagina 3 Empty Re: Musicalschool di jun 16, 2015 5:54 pm

Moonlight

Moonlight

Lorrian

Lorrian stak de duim op. Ze vond het heel lief aangeboden van Ella. Lorrian grijnsde. "Ze stellen zich gewoon aan. Ik heb er voor Jay ook echt leuke dingen vandaan gehaald." Lorrian knikte. "Echt he, dan hoor je ze opeens niet meer." Lorrian grijnsde. "Oke, ik neem Skay mee." "Skay puilt uit van de kleertjes. Verwend mannetje." Lorrian droomde weg. "Berlijn is zo mooi. Jay en ik hebben ons jubileum gevierd net voor Skay kwam. Gewoon hier in Nederland maar echt heel fijn om nog even met ze tweetjes te genieten."

55Musicalschool - Pagina 3 Empty Re: Musicalschool di jun 16, 2015 9:01 pm

Kirst122

Kirst122

Clary
Niet lang daarna ging de bel. Ze pakte haar spullen in en wilde net weg gaan toen Zwaan haar bij zich riep. Daar ging haar milkshake. Ze zuchtte diep en keek even toe hoe de klas leegliep. Ze keek naar haar vrienden. "Ga maar, ik kom zo. Ik zie jullie wel bij de Milkshakebar." Zwaan keek haar streng aan. "Clary ik wil dit jaar niet zo beginnen waar we vorig jaar geëindigd zijn." Clary zuchtte diep. "Mevrouw zwaan ik heb u al een aantal keer gezegd dat ik dat lied makkelijker aan kan. Maar u laat mij het maar niet zingen. Bent u bang dat ik het beter zing dan u?" Dat laatste had ze niet moeten zeggen. "Clary, je bent pas tweedejaars. Je kunt nog zoveel leren." Clary stond met een ruk op. "Mevrouw ik kan dit. Maar u laat mij het gewoon niet doen, u gunt het mij niet eens!" Zwaan zuchtte diep. "Ik wil gewoon niet dat het te hooggegrepen is." Clary was het helemaal zat. Ze wilde het liefst nu gewoon weg gaan. "Zijn we klaar?" En zonder iets te zeggen liep ze het lokaal uit.

56Musicalschool - Pagina 3 Empty Re: Musicalschool di jun 16, 2015 9:05 pm

Kirst122

Kirst122

Ella
Ella had haar spullen in haar kluis gedaan en liep toen naar haar vrienden toe. "Zullen we gaan? Gesprek met Clary kan nog wel duren." Nadat ze dat gezegd had kwam Clary kwaad het lokaal uitgestormd. "Zullen we naar die bar?" Hoorde ze Clary nog zeggen. Ella deed haar blonde haar goed en keek naar Lorrian en naar Camille. "Steve was er toch wel blij mee. Leuk dat je in Nederland je jubileum hebt gevierd. Waar in Nederland ben je geweest?" Vroeg ze en ze hees haar tas op en liep alvast een stukje verder om naar de milkshakebar te gaan.

57Musicalschool - Pagina 3 Empty Re: Musicalschool wo jun 17, 2015 12:12 pm

Moonlight

Moonlight

Lorrian

Lorrian pakte de spullen bij elkaar. "Ja, laten we maar gaan. Dat gaat zeker lang duren. Vraag me eerder af of ze er het volgende lesuur bij is. Als Zwaan eenmaal begint dan kom je niet meer van der af." Lorrian knikte. "In Valkenburg. Heel gezellig. We zijn ook nog naar Maastricht geweest. Leuke stad om te winkelen." Ze liep rustig met de rest mee richting de milkshakebar.

58Musicalschool - Pagina 3 Empty Re: Musicalschool wo jun 17, 2015 3:04 pm

Kirst122

Kirst122

Ella
"En ze is er al uit gestormd. Clary is al vooruit gelopen naar de milkshakebar." Ze deed haar jasje goed en keek even naar Lorrian. "Valkenburg is leuk. Maastricht is ook erg leuk. Ze hebben daar een boekenwinkel in een kerk. Ik ben er een keer geweest met Steve. Zijn ouders wonen in Maastricht. Steve wilde heel graag een boek dus we zijn toen even daar in geweest." Ze liep mee met de rest en niet lang daarna kwamen ze bij de milkshakebar. Ze zag Clary al zitten met een bananenmilkshake. "Oew ze hebben eindelijk bosbessenmilkshake. Lekker." Zei ze met een glimlach. "Zeg had ik het nou goed begrepen en moeten we dit jaar een eind musical gaan maken?"

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 3]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum