Maybel
Ze keek de ander aan. "De klassen zijn nogal simpel, je zit samen met allemaal lui van dezelfde leeftijd. Je wordt hier niet opgedeeld volgens je kunnen, maar gewoon volgens je leeftijd." zei ze en haalde toen haar schouders op. Persoonlijk vond Maybel dat een vreselijke manier om mensen op te delen, wat lag er nou van uitdaging aan om mensen die niet zo slim waren les te gaan geven? En wat hadden de iets 'dommere' leerlingen eraan dat ze niet konden volgen en ondanks de verschillende uitleg dat nog steeds niet konden? Maybel vond dit echt de slechtste manier om leerlingen op te delen, in plaats van mensen slimmer te maken, maakte je er een deel gewoon dommer, omdat je niet te snel mag gaan voor degene die niet goed meekunnen, maar door dan zo traag te gaan zorgde je ervoor dat de slimmere leerlingen helemaal niet meer opletten en hun cijfers heel sterk naar beneden gingen. "Ik ben 16 trouwens, dus ik zit tussen een hele hoop 16-jarigen." zei ze en zuchtte toen. Maybel was alles behalve blij met haar klas, maar wat kon ze eraan doen? "Ik zie je dan wel in de pauze" zei ze, zwaaide haar even gedag en ging toen naar de trap toe om naar de eerste verdieping te gaan waar ze de tweede deur links binnenstapte. De leraar was in haar klas reeds begonnen, maar die zei niets over het feit dat ze te laat was. Langzaam slenterde ze naar haar plaats naast een blond meisje en ging toen op haar stoel gaan zitten.