Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

My life as a teenager (sfam)

2 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 40]

1My life as a teenager  (sfam) Empty My life as a teenager (sfam) za aug 02, 2014 10:18 am

Moonlight

Moonlight

Kleine kinderen worden groot en zo groeien de kinderen uit
"Sister from antoher mister" ook op tot tieners.
Hormonen gieren door het lief, brutale pubers en vooral het ontwikkelen van jezelf. Keuzes maken in het leven. Waar vaak je ouders niet blij mee zullen zijn! Maar ja, daar ben je nou eenmaal een puber voor! XD
 
Rollen:
 
Gabriel Steward (40): Moonlight
Thomas Bronkhorst (39) : Kirst122
Amberley Bronkhorst-Peeters]Amberley Bronkhorst-Peeters (38): Moonlight
Roselyn Steward -Lancaster (38): Kirst122
Jade Yasmin Bronkhorst (18): Kirst122
Alexis Rachel Steward (17): Kirst122
Jasper Jesse Bronkhorst (16): Moonlight
Julia Sophia Bronkhorst (16): Kirst122
Lauren Megan Steward (16) Moonlight
Charlotte *Charlie* Hannah (14): Moonlight
Noah Bronkhorst (1 1/2): godmond

Overige rollen:

Daley (20),
Liz (1),
Mike (18),
Sander (18),
Edwin (19),
Tobias (18),
Lacey (14),
 
Karakterkaarten:
 
Jasper:  
Jasper is dus heel rustig en dokter in opleiding (verzorgende ig). Hij is homoseksueel en zins twee jaar uit de kast. Hij wordt gepest op school vanwege zijn geaardheid. Echter moest die het wel vertellen omdat die niet kan liegen. Hij wilt zich zelf zijn en niet iemand die die moet zijn! Jasper wilt graag Verpleegkundige doen maar moet eerst ze mbo afmaken, wat die versneld doet.
Hij heeft in de derde jaar havo besloten om een stap terug te doen omdat het niet lekker op school ging toen die uit de kast kwam. Je ziet hem dan ook regelmatig  lezen in Verpleegkundige boeken om zichzelf voor te bereiden. Jasper heeft een hele sterke band met zijn tweelingzusje Julia. Als zij zich rot voelt, voelt hij zich ook rot.
 
Charlie:
 
Charlie heeft een passie  het fotografie en voor  dans. Ze doet een vooropleiding in dans en zang, in de jazz richting. Ze is een stoere dame die wel van zich afbijt. Ze doet ook aan kickboksen. Charlie houdt niet van make-up en al dat getut. Geef haar maar een vest en joggingbroek ofzo.  Ze is erg wijs voor de leeftijd of beter gezegd bijdehand.
 
Lauren:
 
Lauren is een echt meisje-meisje. Altijd tutten, jurkjes en gaat niet zonder make-up de deur uit. Ze heeft geregeld bonje met Gabriel over de kleding omdat die het te ongepast en te sexy vindt. Lauren ontwerpt de eigen kleding. Het is haar grootste passie. Ze volgt de opleiding speciaal onderwijs,  dus ze is daar in tegen niet bang om de handen vuil te maken. Ze heeft achter de rug van de ouders om een vriendje. Ze weet namelijk zeker dat de ouders het nooit goed vinden. Echter houdt de relatie niet lang stand omdat ze hem betrapt met een ander.
 
 
Julia:
Julia is een vrij onzeker meisje. Ze zit in haar 4e jaar op het vwo en doet goed haar best. Ze haalt goede cijfers en staat gemiddeld achten, negens en tienen. Haar klasgenoten kleineren en negeren haar al sinds de eerste, omdat ze zo slim is. Ze heeft het haar ouders nooit verteld maar ze verteld het wel tegen haar broer. Haar kamer ligt vol met moeilijke boeken, ze heeft last van claustrofobie en wilt naar haar vwo Filosofie studeren aan de universiteit.
 
Alexis:
 
Alexis  is een vrij lastige puber. Ze heeft al een jaar een relatie met Jason die twee jaar ouder is dan zij. Haar moeder vindt haar te jong voor een relatie en zegt daarom dat ze hem niet bij haar vindt passen. Alexis wordt vaak uit de les gestuurd als ze zegt dat ze vindt dat de docent het niet goed doet. Ze studeert aan de balletacademie. Ondanks haar driftbuien vindt ze haar rust in pottenbakken en ballet.
 
Jade:
 
Jade staat vrij druk en enthousiast in het leven. Ze staat haar mannetje wel, ze wilt van haar leven altijd wel een feestje maken. Haar passies zijn streetdance en zingen. Ook is ze vaak achter de piano te vinden. Ze schrijft graag haar eigen liedjes en zit in het tweede jaar van het conservatorium.
 
Regels:
 
-De algemene regels!
-Post niet te veel op elkaar in!
-Hou het oké! (je weet wat ik bedoel)
-Speel met elkaar en niet tegen elkaar!
-Hou je aan het verhaallijn en je personage!
-Speel niet te snel! Hou het volgbaar!
-Je mag 3 jongens en 3 meisjes!
-HAVE FUN!



Laatst aangepast door Moonlight op di dec 16, 2014 7:39 pm; in totaal 10 keer bewerkt

2My life as a teenager  (sfam) Empty Re: My life as a teenager (sfam) za aug 02, 2014 11:19 am

Moonlight

Moonlight

Jasper

Jasper lag languit op de bank in de woonkamer. Hij was hard aan het leren voor het proefwerk van morgen. Hij wou alle tijd besteden om nog goed te leren. "Jasp, wil jij de tafel even dekken? Het eten is bijna klaar." , vroeg ze moeder lief. Jasper zuchtte. "Mam, mag ik asjeblieft verder leren? Ik heb morgen een proefwerk." Hij keek er smekend aan. "Vooruit! Wil je wel alvast de meiden roepen."
Jasper stond op en nog lezend liep die naar het trapgat en riep naar boven. "Jade, Juul! Eten!"
Daarna liep die lezend terug en plofte weer languit op de bank.

3My life as a teenager  (sfam) Empty Re: My life as a teenager (sfam) za aug 02, 2014 11:22 am

Moonlight

Moonlight

Lauren

Lauren was net klaar met het zich klaar maken om vanaf te uit te gaan. Ze stond nog niet beneden of ze kwam de vader al tegen. "Wat heeft dat te betekenen?" Ze haalde de schouders op. "Omkeren en omkleden! Zon ga je de deur niet uit! Zolang je in mijn huis woont, gelden mijn regels en daar heb je je aan te houden." Ze zuchtte. "Maar pap!..." "Niks te maren! Naar boven of je kan er blijven!" Ze liep stampvoetend de trap weer op. "Je snapt ook niks!" en rende door naar boven. "Ik begrijp meer dan jij denkt, jonge dame!', hoorde ze de vader nog na roepen.

4My life as a teenager  (sfam) Empty Re: My life as a teenager (sfam) za aug 02, 2014 11:32 am

Kirst122

Kirst122

Jade
Jade stopte met haar pianospel toen ze haar broertje hoorde roepen. "Ik kom!" Riep ze. Ze deed haar piano dicht en liep de kamer uit. "Jas ik was gewoon beneden hoor." En ze wees naar de kamer waar de piano stond. Ze liep naar de keuken en begroette haar ouders. "Hallo lieverd, hoe was school vandaag?" Hoorde ze haar vader vragen. "Leuk, we zijn bezig met de halfjaarlijkse uitvoering wat altijd gedaan wordt door de tweede en laatste jaars." Haar vader glimlachte. "Wanneer was dat ook al weer?" Jade zuchtte diep en ging aan tafel zitten. "Ik heb jullie nog geen uitnodiging gegeven, als het goed is krijgen jullie hem morgen."

5My life as a teenager  (sfam) Empty Re: My life as a teenager (sfam) za aug 02, 2014 11:34 am

Kirst122

Kirst122

Julia
Julia hoorde haar tweelingbroer van beneden roepen. Met een zucht legde ze haar pen neer en liep naar de deur. "Ik kom zo, even een uhm wiskundesom afmaken." Ze deed de deur zachtjes dicht en ging weer achter haar bureau zitten. Ze wilde gewoon de bekende vraag van haar ouders ontwijken: Hoe was het op school vandaag? Julia vond het verschrikkelijk op school het enige probleem was dat ze goed kon liegen. Ze keek naar haar wiskunde huiswerk wat ze allang af had, maar ze wilde het moment met haar ouders zo lang mogelijk uitstellen. "Julia aan tafel nu!" Hoorde ze haar vader roepen. Julia deed haar wiskunde boek dicht en liep haar kamer uit. Ze deed de deur dicht en liep naar beneden waarna ze aan tafel ging zitten.

6My life as a teenager  (sfam) Empty Re: My life as a teenager (sfam) za aug 02, 2014 11:42 am

Kirst122

Kirst122

Alexis
Ze controleerde of ze alles al had ingepakt. Vanavond zou ze uit eten gaan met Jason om te vieren dat ze al een jaar een relatie met elkaar hadden. Ze werkte haar make-up bij en deed haar bekende wijn rode muts goed. Ze keek even in de spiegel naar haar bloemenjurkje. Ze hoorde geklop op haar deur. "Mam ik schrik me dood." Zei ze toen ze haar moeder zag staan. "Jij ziet er opgetut uit, ga je iets leuks doen met je vriendinnen?" Alexis schudde haar hoofd en beet op haar lip. "Nee ik ga uiteten met Jason, dat had ik als het goed is gezegd." Haar moeder keek haar bedenkelijk aan. "Dat heb je gezegd ja...Lexie ik heb dat liever niet." Alexis keek haar moeder nijdig aan. "Hoe vaak moet ik nou nog zeggen dat je me niet zo moet noemen, dat wordt gênant." Haar moeder ging op haar bed zitten. "Ik wilde gaan eten met zijn allen, met zijn vijven. Je bent al bijna elke avond weg." Alexis schudde haar hoofd. "Dat is niet waar, gisteren had ik langer school en je weet dat ik dan niet thuis eet en eergisteren was ik bij Amanda vanwege die oefening die we samen moeten doen." "Zie dat bedoel ik, je bent bijna elke avond weg." Alexis deed haar armen over elkaar. "Jason en ik wilde vieren dat we een jaar bij elkaar zijn vandaag. Aangezien ik van het weekend ook al zo nodig thuis moest komen eten. Ik mag van jou bijna nooit bij Jason zijn." Haar moeder pakte Brillie en keek er even naar. "Je weet hoe ik over Jason denk." Alexis keek naar de deur. "Dat weet ik maar al te goed ja. Je hebt dat namelijk al verschillende keren duidelijk gemaakt." Alexis wilde gewoon weg, ze wilde naar Jason. "Mam ik ben dit hele gedoe spuugzat, wat je ook zegt, ik ga naar Jason, we hadden al gereserveerd en alles!" "Alexis Rachel Steward je gaat nu naar mij luisteren." Maar Alexis liep al hoofdschuddend de deur van haar kamer uit. "Alexis ik was nog niet klaar!" "Maar ik wel, mazzel!" En ze rende de trappen af naar beneden, ontweek haar vader en liep het huis uit.

7My life as a teenager  (sfam) Empty Re: My life as a teenager (sfam) za aug 02, 2014 11:47 am

Moonlight

Moonlight

Charlie

Charlie kwam van de wc af. Ze had zowel de bonje van Lauren als Alexis gehoord.
"Wat een gezelligheid hier! Oh, mam. Lex, heeft het wel gezegd dat ze naar Jason ging. Meerdere keren." Lauren was ook weer te voorschijn gekomen. "Zo beter?" Charlie schudde de hoofd. "Ik vond het andere leuker!" Ze zag de vader kijken alsof die water zag branden. "Laten we nou maar gaan eten, des te meer voor ons. Zullen we pizza's bestellen nu Alexis niet mee eet?" Ze riste de baseball jack dicht.

8My life as a teenager  (sfam) Empty Re: My life as a teenager (sfam) za aug 02, 2014 11:54 am

Moonlight

Moonlight

Jasper

"Zeg dat maar tegen pa!" Hij liep de trap af naar beneden en ruimde ze boek op. Hij ging aan tafel zitten. "Ja, weet ik veel! Ik probeerde te leren." Hij keek ze oudere zus aan. "En je nodigt mij niet uit? Lekker aardig weer!" Zoals die had verwacht riep Thomas al gauw naar boven dat Julia naar beneden moest komen. Het was zo voorspelbaar. Hij hoorde ze vader aan hem vragen hoe school was. "Kut!", bekende die eerlijk. Hij kon niet liegen dus het was beter om de waarheid te zeggen. "Na de gymles hadden een stel jongens mijn kleren onder de douche gegooid. Alles dreef! De leraar werd razend toen die het zag! Voor straf moeten ze de volgende keer een het-spijt-me betoog houden en vier leesverslagen af hebben. Hij is ook me Nederlands leraar en mentor. Gelukkig was het, het laatste uur en kon ik in me gymkleding naar huis."

9My life as a teenager  (sfam) Empty Re: My life as a teenager (sfam) za aug 02, 2014 12:00 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
Roselyn keek naar haar jongste dochter. "Ik weet dat ze dat gezegd heeft." Voor de rest zweeg ze. Ze keek even naar Gabriel. Roselyn wist gewoon niet meer wat ze met haar oudste dochter aan moest. Haar blik ging naar de kleren van Lauren. "Ga jij ook uit?" Vroeg ze aan haar middelste dochter. Roselyn keek naar Charlie. "Nee we gaan geen pizza's bestellen nu Alexis niet mee eet, je weet dat je zus er dol op is en dus zou het stom zijn om pizza's te gaan bestellen als ze er niet is. Ik ga zo eten koken en dan kunnen we aan tafel." Roselyn pakte de pan en deed er water in met zout. Ze liet het koken en deed er spaghetti in.

10My life as a teenager  (sfam) Empty Re: My life as a teenager (sfam) za aug 02, 2014 12:02 pm

Kirst122

Kirst122

Jade
"Het is voor het hele gezin. Dus als je wilt kan je ook komen broertje." Ze keek naar Jade die aan tafel kwam zitten en hoorde Jasper over school vertellen. "Wat een eikels." Haar vader keek haar bestraffend aan. "Wat? Het is toch zo? Ik bedoel welke sukkel doet nou zoiets?" Ze schepte wat eten op en haar blik ging weer naar Julia maar toen weer naar Jasper. "Als je kan volgende week vrijdagavond dan is de uitvoering. We zijn druk bezig enzo." Ze keek naar haar vader die knikte. "Laat die jongens lekker, je hebt ze niet nodig." Zei hij toen tegen zijn zoon. "En Julia hoe was het bij jou?"

11My life as a teenager  (sfam) Empty Re: My life as a teenager (sfam) za aug 02, 2014 12:06 pm

Kirst122

Kirst122

Julia
Julia prikte met een vork in een aardappel en was niet echt aan het eten. Ze hoorde de vraag van haar vader en keek haar gezin aan. "Het was leuk." Zei ze alleen maar. "Had je dat cijfer voor je Fransverslag over Parijs nog terug? Je weet wel dat reisverslag?" Julia zuchtte diep en prikte weer in haar aardappel. Een paar weken terug was ze met haar klas naar Parijs gegaan. Het was nou niet bepaald leuk geweest, ze had er zelfs een trauma aan over gehouden. Maar daar zweeg ze over, ze had in haar verslag getypt dat ze het leuk had gehad en tegen haar ouders had ze heel enthousiast lopen vertellen zodat ze geen argwaan zouden krijgen. "Uhm ja ik had er een 9,3 voor." Haar vader glimlachte. "Wauw wat goed. Julia eet eens even normaal van je aardappelen en schep eens wat meer boontjes op." Julia keek even naar Jasper en keek toen naar haar oudste zus. "Ik heb niet veel honger." Ze wilde zo snel mogelijk van tafel, dan kon ze verder met het huiswerk voor biologie en voor geschiedenis.

12My life as a teenager  (sfam) Empty Re: My life as a teenager (sfam) za aug 02, 2014 12:11 pm

Moonlight

Moonlight

Jasper

Jasper schudde ze hoofd. "Nee, nou hoeft het niet meer!", grapte die.
Jasper haalde ze schouders op. "Zullen we het ergens anders over hebben? Ik heb geen zin om er  aandacht aan te besteden. En laat het asjeblieft om naar me mentor te gaan. Dat maakt het alleen maar erger!" Hij knikte. "Doe ik ook." Hij haalde een hand door ze haar en schepte ze bord vol.
"Ik zal kijken of ik kan, zus. Ga er maar van uit dat ik mee kom. Lijkt me leuk!"
Jasper hoorde Julia vertellen over school. Hij wist dat ze loog.
"Studiebol!", plaagde die er. Hij at rustig verder.

13My life as a teenager  (sfam) Empty Re: My life as a teenager (sfam) za aug 02, 2014 12:17 pm

Moonlight

Moonlight

Charlie

"Moet je ook niet raar opkijken dat ze weg gaat, mam." "Uhh, ja, mag het?", hoorde ze Lauren vragen. Ze wist dat de zus toch wel weg zou gaan. Ze was er pas geleden achter gekomen dat Lauren een relatie had. Ze had de telefoon laten slingeren. Toen de telefoon ging had ze gekeken wie het was. De beller heette "Schatje" en dat zei haar genoeg. Ze sloeg beledigd de armen over elkaar. "Alkeen maar omdat zij altijd weg is eten wij geen pizza! Lekker eerlijk!" Boos liep ze naar binnen. Nou kreeg ze smerige spaghetti!

14My life as a teenager  (sfam) Empty Re: My life as a teenager (sfam) za aug 02, 2014 1:36 pm

Kirst122

Kirst122

Jade
Jade keek naar Julia en keek toen naar haar volle bord. "Een 9,3 ik wilde dat ik dat had kunnen halen voor me verslagen, maar ja ik ben jammer genoeg ook niet zo slim als zij." Ze zag Julia even moeilijk kijken en keek even in haar ogen. Ze kon niet goed aflezen wat ze voelde dus ze zweeg maar. "Het lijkt me leuk als jullie allemaal komen. Dan kunnen jullie lekker gaan genieten. Het duurt 1,5 uur ongeveer. Ik ga moet de avond openen met een lied. Een bekend lied, geen zelf geschreven lied."

15My life as a teenager  (sfam) Empty Re: My life as a teenager (sfam) za aug 02, 2014 1:38 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Charlie, niet zo bijdehand." Ze keek haar dochter aan. "Tuurlijk lieverd. Je blijft wel gezellig eten toch?" Roselyn ging door met de spaghetti en liet zich niet van de wijs brengen. "Morgen krijg je pizza, het is morgen pizzadag weet je nog? Hopelijk kunnen we dan wel gewoon met zijn vijven eten." Ze deed de pasta er een beetje hardhandig in en ze zuchtte diep. Waarom kon Alexis niet gewoon een keer normaal tegen haar doen. Het was toch geen ramp als ze zich zorgen maakte. "Ik roep wel als we kunnen gaan eten."

16My life as a teenager  (sfam) Empty Re: My life as a teenager (sfam) za aug 02, 2014 1:42 pm

Kirst122

Kirst122

Julia
Julia keek naar haar broer. Ze kende die blik, ze wist dat hij door had dat ze loog. Ze speelde onzeker met haar trui en at verder. "En hoe ging je wiskundeproefwerk vandaag?" Hoorde ze haar vader vragen. "Goed." Zei ze rustig. Het was ook geen moeilijk proefwerk. "En heb je je Duits al terug?" Julia knikte. "En?" Julia keek even naar Jasper. "Een tien." Zei ze zachtjes. Ze schaamde zich gewoon voor haar hoge cijfers. Ze wilde dat ze ook eens kon zeggen dat ze een vier had of op zijn minst een 3. Julia at haar bord leeg en schoof het aan de kant. "Mag ik van tafel? Ik moet nog veel leren voor geschiedenis en voor biologie." Haar vader keek naar haar moeder, zuchtte diep en knikte toen. Julia ruimde haar bord af en liep naar boven naar haar kamer. Ze maakte haar deur open, draaide het bordje om met: Don't disturb, I'm studying. Oftewel ze wilde niet gestoord worden als ze aan het leren was.

17My life as a teenager  (sfam) Empty Re: My life as a teenager (sfam) za aug 02, 2014 2:00 pm

Moonlight

Moonlight

Charlie

Ze sloeg een zucht. "Ik doe toch niks!" Ze zag dat Lauren knikte dat ze wel bleef eten. Wat was het weer gezellig in huis. "Ik wou net zeggen, dan wil ik morgen wel pizza." Charlie dacht na. "We lijmen Lexie gewoon aan de stoel vast, dan kan ze ook nergens heen! Als Jason dan voor de deur staan liegen we dat ze er niet is." Ze vond het nog best een strak plan. Ze knikte en ging op de bank tv kijken. "Pap, ajax op tv. Ze staan 2-0 voor op Feyernoord." Ze was verliefd op Daley Blind, daarom keek ze maar ze vond het ook nog wel een leuk spelletje.

18My life as a teenager  (sfam) Empty Re: My life as a teenager (sfam) za aug 02, 2014 2:04 pm

Moonlight

Moonlight

Jasper

"Dat was mij never nooit gelukt! Ik denk dat je het eerder kon omdraaien!" Naja, hij hield wel hoger dan een bijna 4, maar hij haalde soms wel net een onvoldoende. Jasper stak de duim op. "Trots op je zus. Jij er naar uit." Hij zag ze moeder knikken. Jasper zuchtte. "Hoe krijg je het voor elkaar? Hoe hard ik ook leer ik haal geen 10 hoor!" Soms was die jaloers op ze zusje dat ze zulke hoge cijfers en zo makkelijk. Hij deed goed ze best op school, dat niet maar dat lukte hem nooit.
Jasper zuchtte. "Ik help wel met afruimen, leren heeft toch geen zin meer dan vergeet ik het alleen maar weer."

19My life as a teenager  (sfam) Empty Re: My life as a teenager (sfam) za aug 02, 2014 2:43 pm

Kirst122

Kirst122

Jade
Jade keek haar zusje na. Ze keek naar Jasper en keek toen naar haar vader. "Gaat alles wel goed met Juul?" Hoorde ze haar vader vragen. Jade haalde haar schouders op, als Julia iets niet wilde vertellen dan vertelde ze het ook niet, zo simpel was het. Ze keek even naar Jasper en hielp mee met afruimen. "Ik had ook graag gewild dat ik zulke cijfers had gehaald op de middelbare school, maar ik heb het gevoel dat Julia helemaal niet wilt dat ze zulke hoge cijfers haalt." Haar vader keek haar vol ongeloof aan. "Waarom niet? Ze heeft talent en dat talent moet ze benutten, wat men er ook over zegt." Jade knikte. "Dat weet ik, maar Julia is zo onzeker als de weet ik wat, is ze altijd al geweest, zeg dan maar eens dat ze er trots op moet zijn dat ze een nerd is. Sorry maar dan ben ik er ook niet trots op als ik me onzeker zou voelen." Ze deed haar spullen in de vaatwasser. "Jullie mogen gaan." Zei haar vader. Jade knikte. "Goed, ik ga nog even aan mijn huiswerk." Ze gaf haar ouders een kus en liep naar boven. Ze liep langs de kamer van Julia en wilde kloppen maar zag toen het bordje. "Juul?"

20My life as a teenager  (sfam) Empty Re: My life as a teenager (sfam) za aug 02, 2014 2:46 pm

Kirst122

Kirst122

Julia
Julia zat op haar balkon in haar schommelbank te studeren. Ze hoorde haar zus voor de deur haar naam zeggen. Julia stond op en deed de deur open. "Ik ben aan het studeren. Wat is er?" Jade keek haar aan. "Ik wilde alleen even kijken of alles goed ging. Je was zo stil bij het eten. En..." Jade pakte haar handen. "Wat zijn dat voor strepen en blauwe plekken op je armen?" Julia rukte zich los. "Niks." Jade schudde haar hoofd. "Julia, waar ben je mee bezig?" "Met studeren, laat me met rust!" En ze rukte zich los en gooide de deur met een harde klap dicht. Ze liet zich op haar hemelbed vallen, trok de dekens over haar hoofd en pakte Poekie haar geboortehondenknuffel. Zachtjes begon ze te huilen.

21My life as a teenager  (sfam) Empty Re: My life as a teenager (sfam) za aug 02, 2014 2:50 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Nee dat is het hele probleem, je doet niks, je zegt alleen de waarheid." Roselyn zuchtte diep en glimlachte naar Lauren. "Fijn Lauren dat je nog mee blijft eten." Roselyn keek even naar Charlie. "Sorry lieverd, het is gewoon even alles bij elkaar en dat moet ik niet op jullie af gaan reageren." Ze ging verder met de saus en keek even naar de televisie. "Nee we laten Alexis gewoon met rust. Je weet hoe ze gaat doen als je haar niet de vrijheid geeft. Ze heeft zichzelf al een keer opgesloten in de pottenbakkenschuur." En ze wees richting de schuur die in de tuin stond. Daar ging Alexis altijd heen als ze ging pottenbakken. Ze keek naar Gabriel. "Gabe kun jij niet een keer met Alexis praten?"

22My life as a teenager  (sfam) Empty Re: My life as a teenager (sfam) za aug 02, 2014 3:23 pm

Moonlight

Moonlight

Charlie

Ze zuchtte. Nou kreeg ze ook al op de kop omdat ze de waarheid sprak. Dat moest ze toch juist doen?!? "Het is al goed!" Ze keek naar het spel op de tv. "Het was maar een ideetje. Zo kunnen we wel met ze vijven gaan eten." "Char, roep maar als ze scoren, ik ga de tafel alvast dekken.', hoorde ze de vader zeggen. Ze stak de duim op. 'Ja, prima.", hoorde ze de vader zeggen.

23My life as a teenager  (sfam) Empty Re: My life as a teenager (sfam) za aug 02, 2014 3:27 pm

Moonlight

Moonlight

Lauren

Lauren knikte. Het was dat de vrienden er nog niet waren anders had ze waarschijnlijk niet mee gegeten. Het was zo gezellig! Not! Ze aten ook nog eens iets wat ze niet lekker vond. Net als de pizza van morgen. Van pizza werd ze dik! Lauren ging bij de zusje op de bank zitten. Ze zette de tv over. "Zet terug, ik zat te kijken!", hoorde ze de zusje meteen zeggen. "Je gaat toch geen voetbal kijken!" Ze legde de afstandsbediening onder de kont neer. "Mam! Lauren zet de tv niet terug! Ik zat voetbal te kijken!" Ze keek de zusje boos aan. Klikspaan!

24My life as a teenager  (sfam) Empty Re: My life as a teenager (sfam) za aug 02, 2014 3:32 pm

Moonlight

Moonlight

Jasper

Jasper haalde ze schouders op. Hij wist het ook niet maar voelde zich wel rot door het gedrag van ze zusje. "Ik ook! Nu nog steeds!" Hij knikte. "Wilt ze ook niet.", zei die net verstaanbaar.
Jasper knikte. "Jade heeft gelijk! Dat is het waarschijnlijk precies!" Jasper knikte en liep naar boven om te gaan douchen. Hij zag net dat Juul Jade buitensloot. "Wat is hier aan de hand?" Hij klopte op de deur van Juul's kamer en liep naar binnen. Hij klom op het bed. "Waar je nou allemaal toch meee bezig?"

25My life as a teenager  (sfam) Empty Re: My life as a teenager (sfam) za aug 02, 2014 3:35 pm

Kirst122

Kirst122

Alexis
Alexis was naar Jason gegaan voor hun date, maar hij moest met zijn ouders weg, persé naar een of ander klassiek concert. Ze liep het huis binnen en zag haar zusjes ruzie maken om de tv. Zonder ook maar iets te zeggen pakte ze de afstandsbediening en deed de tv uit. "Zo dan hebben we ook geen gezeik meer." Haar moeder keek haar vragend aan. "Jason moest naar een klassiek concert met zijn ouders en ik mocht niet mee. Dus we gaan niet uiteten, nu blij?" Haar moeder wilde wat zeggen maar Alexis liep naar haar kamer en smeet de deur met een klap dicht. Ze startte haar laptop op en begon aan haar ballethuiswerk.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 40]

Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum