Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Sisters from another mister

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 18  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 12 van 18]

276Sisters from another mister - Pagina 12 Empty Re: Sisters from another mister di dec 16, 2014 9:13 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
"Okee daar heb je gelijk in." Hij glimlachte en at verder van zijn chocoladetaart. Hij vond nog altijd dat hij betere taarten kon bakken, maar dat zei hij maar niet in een zaak. Hij keek naar Jade die hem met een glimlach aan keek en blij begon te giechelen. "Blijkbaar vind onze jonge dame het lekker." Hij begon te lachen en keek toen naar Amberley. "Inderdaad, nog even en we zijn voor altijd samen. Ik kijk er naar uit om mijn leven verder met jou te delen."

277Sisters from another mister - Pagina 12 Empty Re: Sisters from another mister di dec 16, 2014 9:14 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
Roselyn keek naar Gabriel. "Het is niet erg Gabriel. Ik had dat gevoel ook even." Ze glimlachte naar hem en keek toen naar Lucy die weer weg ging met de stok. Ze begon te lachen. "Sorry lieverd, ik vind het gewoon fijn om aan je haren te zitten. Ze zijn zo lekker zacht." Ze kuste hem en keek hem verbaasd aan. "Ow? Dus jij wilt me voor altijd bij je houden?" Ze begon te lachen en keek hem aan. "Ik wil ook voor altijd bij jou zijn."

278Sisters from another mister - Pagina 12 Empty Re: Sisters from another mister wo dec 17, 2014 6:31 pm

Moonlight

Moonlight


Amberley

Ze keek naar Jade die helemaal zat te genieten van het kleine stukje appeltaart. "Haha, dat is wel te merken." Ze brak nog een heel klein stukje af voor Jade. Amberley bloosde. "Me too. Ik heb niks voor niks ja gezegd. Al is het wel even wennen hoor die ring om me vinger. Ik blijf maar kijken. Het besef is er nog niet helemaal. Het is gewoon echt! We zijn verloofd!"

279Sisters from another mister - Pagina 12 Empty Re: Sisters from another mister wo dec 17, 2014 6:34 pm

Moonlight

Moonlight



Gabriel

Gabriel knikte. Hij sloeg een diepe zucht en haalde een hand door zijn haar. Hij zette zijn gedachten snel opzij. "Ik ben geen hond! Aai Lucy maar.", zei die nep-beledigd met een grijns. Gabriel knikte. "Ik lijm mezelf gewoon aan je vast en laat je nooit meer los." "gelukkig maar.', fluisterde die in de oor en hield er nog steviger vast. Rose moest eens weten wat die van plan was. Maar hij moest eerst de juiste plek verzinnen en de perfecte ring.

280Sisters from another mister - Pagina 12 Empty Re: Sisters from another mister wo dec 17, 2014 7:32 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
"Ik vind het wel grappig dat ze dingen van haar vader heeft overgenomen maar ook dingen van haar moeder. Een mooi en leuk mengelmoesje." Hij knikte en nam weer een slok van zijn koffie en keek naar de ring om de vinger van Amberley. "Hij staat je prachtig. Ik vond het heel spannend om je te vragen. Sjoerd zei dat het geen big deal was, hij heeft makkelijk praten hij is al een halfjaar getrouwd. Ik weet zeker dat hij ook zeven kleuren in zijn broek scheet toen hij Eva ging vragen." Hij boog voorover en gaf voorzichtig Amberley een kus. "Ik hou van je. En ik kan niet wachten totdat we getrouwd zijn."

281Sisters from another mister - Pagina 12 Empty Re: Sisters from another mister wo dec 17, 2014 7:34 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
Roselyn keek even naar Gabriel en begon te lachen. "Ja maar die voelt toch anders aan hoor." En ze keek even naar Lucy die weer aan het spelen was en ze begon te lachen. "Dan moet je dus ook mee naar mijn werk en naar therapie en naar andere hele leuke dingen." Ze keek hem aan in zijn ogen en glimlachte. "Ik wil voor altijd bij jou blijven Gabe. Jij bent mijn alles." Ze beantwoordde de kus en luisterde even naar de geluiden van de zee. Ze vond het heerlijk om hier te liggen met haar vriend en te luisteren bij de zee.

282Sisters from another mister - Pagina 12 Empty Re: Sisters from another mister vr dec 19, 2014 6:57 pm

Moonlight

Moonlight



Amberley

"Inderdaad. Jade is een dubbel mengelmoesje. Ze lijkt alleen niet op jou of mij maar ze heeft natuurlijk ook het Colombiaanse van mij in zich." Amberley knikte. "Ik durf er geld op in te zetten dat Sjoerd zelf ook in zijn broek scheet. Ik snap dat het doods eng was maar ik zou niks anders hebben gezegd dan volmondig ja of helemaal niks omdat ik niet meer zou weten wat ik moest zeggen omdat ik zo verrast zou zijn." Ze kuste Thomas terug. "Love you too en kan ook niet wachten. Begin maar alvast te sparen." Ze stak de tong even naar hem uit.

283Sisters from another mister - Pagina 12 Empty Re: Sisters from another mister vr dec 19, 2014 7:01 pm

Moonlight

Moonlight


Gabriel[/b]

"Ja en? Ik ben nog altijd geen hond. Misschien moeten we er eens wassen dan voelt ze ook lekker zacht aan en ruikt ze lekker fris."
Gabriel gaapte. "Ja, dag! Ik ga niet mee naar therapie hoor. Niet elke keer!" Hij had een schijt hekel aan therapeuten. Gabriel keek Roselyn aan maar bleef stil. Soms zei een blik een gebaar meer dan duizend woorden. Hij liet er los, pakte een stok die die vond en begon ik het zand te tekenen. I hartje Roselyn

284Sisters from another mister - Pagina 12 Empty Re: Sisters from another mister vr dec 19, 2014 8:05 pm

Kirst122

Kirst122

off: We gaan skippen. Ze gaan alle vier naar de opa en oma van Roselyn. Ze gaan daar kerst vieren, Evelyn en haar man Marcel en dochtertje Emma zijn er ook bij.

on:
Roselyn
Roselyn controleerde of ze alles had. Ze keek even naar zichzelf en glimlachte. Het ging een stuk beter met haar. Ze had zin om kerst te gaan vieren bij haar opa en oma. Ze zag haar opa en oma maar twee keer in het jaar, maar als ze er was dan bleef ze wel altijd langer. Roselyn deed haar haar in een staart en liep naar de keuken. Ze had afgesproken dat ze Thomas, Amberley en Jade zou ophalen zodat ze gelijk door konden naar de boot bij Hoek van Holland, vanaf daar zouden ze verder rijden naar Brighton waar haar opa en oma woonde. "Gabe? Ben je bijna zo ver?" Vroeg ze toen ze weer naar de woonkamer ging. Ze legde haar tassen achter de bank en keek even rond of ze Gabriel zag. Ze had vandaag een van haar favoriete Kersttruien aan. Ze was dol op Kerstmis en ze had daarom ook drie Kersttruien.

on: haar trui

285Sisters from another mister - Pagina 12 Empty Re: Sisters from another mister vr dec 19, 2014 8:07 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
Thomas had Jade net verschoond en gaf haar haar flesje op de bank. Hij had zin om naar Engeland te gaan. Vorige week hadden ze kerst gevierd bij zijn moeder en bij de ouders van Amber. Jade had het naar haar zin gehad maar ze was best moe. Thomas keek even naar zijn dochtertje die lekker aan het drinken was. "Goedzo, helemaal op. Dat is mijn meisje." En hij haalde het flesje uit haar mond en legde het op de salontafel neer. "Zo dan worden we straks opgehaald door Roselyn en Gabriel en gaan we met zijn allen kerst vieren in Engeland, bij de opa en oma van Roselyn. Leuk he." En hij gaf Jade een kus. "Kom dan gaan we kijken waar je moeder blijft." En hij liep naar de slaapkamer. "Amber ben je hier?"

286Sisters from another mister - Pagina 12 Empty Re: Sisters from another mister vr dec 19, 2014 8:13 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

Amberley was bezig om de laatste dingen in de koffer te stoppen. Ze zouden straks worden opgehaald door Gabriel en Roselyn om vervolgens naar de boot te rijden om vanaf daar verder te reizen naar Engeland. Ze had er onwijs veel zin in. Ze had de opa en oma van Rose al lang niet gezien. Vorige week hadden ze al kerst gevierd met haar familie en die van Thomas. Drukke maar leuke dagen en Jade was veel en veelte veel verwend. Ze keek op toen ze de stem van Thomas hoorde. "Ja, kom eraan. Ben net klaar. Moest de laatste dingen nog in de koffer stoppen. Kom is bij mama, klein boefje. Heb je netjes je flesje opgedronken?"

287Sisters from another mister - Pagina 12 Empty Re: Sisters from another mister vr dec 19, 2014 8:16 pm

Moonlight

Moonlight



Gabriel


Gabriel kwam net binnengelopen met Lucy. Hij had er nog uitgelaten voor ze weggingen. Zijn moeder zou de hond zo komen ophalen. Het was beter om er niet mee te nemen naar Engeland.
"Ik ben klaar! We kunnen gaan als jij ook klaar bent." Hij merkte nu pas de trui van Roselyn op. "Haha, geweldig die trui. Maar ik vraag me nog steeds af waar mijn kersttrui blijft zo als beloofd op het strand. O wacht, ik ben wat vergeten." En hij vergat ook echt bijna wat. En als die dat vergat was de reis eigenlijk voor niks. Al zijn plannen zouden in duigen vallen. Hij zocht het snel op en stopte het veilig onderop in ze koffer. "Nu kunnen we wel gaan."

288Sisters from another mister - Pagina 12 Empty Re: Sisters from another mister vr dec 19, 2014 8:49 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
Thomas glimlachte en gaf Jade over aan Amberley. "Ja ze heeft haar hele flesje leeggedronken. Zonder te mokken of wat dan ook. Ze wordt er steeds beter in." Hij glimlachte en keek even naar zijn dochter en toen naar Amberley. "Ik ben heel erg benieuwd naar de opa en oma van Roselyn en naar kerst in Engeland. Het schijnt echt heel leuk te zijn. Rose zegt dat haar zus ook komt met haar man en dochter. Ik ben benieuwd." Thomas gaf Amberley een kus en aaide zijn dochter over haar hoofd. "Zal ik een paar koffers meenemen?" Stelde hij voor.

289Sisters from another mister - Pagina 12 Empty Re: Sisters from another mister vr dec 19, 2014 8:52 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
Roselyn glimlachte. "Ik ben er helemaal klaar voor. Zie je mijn trui niet?" En ze begon te lachen. Ze aaide Lucy over haar kop die vrolijk kwispelde. "Hihi dankjewel, ik zag hem ooit in een winkel in Engeland en toen dacht ik, die is voor mij, dus toen heb ik hem meegenomen." Ze knikte. "Je krijgt je trui vanzelf, mijn oma breid ze, ik niet. Dus ik kan niet voor je trui zorgen. Ze heeft er wel onwijs veel zin in, de hele tijd is ze benieuwd naar die 'knul van me'." En ze proestte het uit. "Kom dan gaan we." En ze pakte haar tassen en liep naar beneden.

290Sisters from another mister - Pagina 12 Empty Re: Sisters from another mister vr dec 19, 2014 8:55 pm

Moonlight

Moonlight

Gabriel

Gabriel schudde ze hoofd. "Hij is geniaal, maar mij er niet in gezien." Gabriel sloeg zijn armen over elkaar. "Naja, zeg! Heb ik een vriendin die graag kleding ontwerpt, krijg ik geen eens een kersttrui van der. Gemeen hoor!" Gabriel grijnsde. "Ik ben ook benieuwd maar je opa en oma."
Gabriel knikte. Hij pakte ze spullen bij elkaar, zijn sleutels en zijn jas mee van de kapstok. "We kunnen gaan. Me moeder zal elk moment komen. We hoefde niet te wachten. Misschien kwam ze veel later en dan komen we te laat."

291Sisters from another mister - Pagina 12 Empty Re: Sisters from another mister vr dec 19, 2014 8:58 pm

Moonlight

Moonlight



Amberley

Amberley nam Jade van Thomas over. Ze gaf Jade een kusje en aaide over de haren. "Mama is trots op jou." Amberley knikte. "Het zijn hele lieve mensen. Ik heb ze zelf ook lang niet gezien. Engeland is geweldig. Zo mooi met kerst. We gaan ook naar Londen en dat is helemaal bewonderend. Rose's zus komt inderdaad ook met de man en dochtertje.' Ze kuste Thomas terug. "Ja, graag. Vooral die grote is erg zwaar."

292Sisters from another mister - Pagina 12 Empty Re: Sisters from another mister vr dec 19, 2014 9:19 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Misschien heb ik wel iets voor je gemaakt maar zeg ik dat niet. Ik bedoel we doen kerstcadeautjes met de familie vanavond. Dus dan ga ik niet zeggen wat ik eventueel voor je gekocht heb of gemaakt." En ze stak haar tong uit. "Er staat ook niks voor niks this GIRL loves Christmas." En ze gaf Gabriel een kus. "Mijn opa en oma zijn echt heel leuk. Mijn oma wilt altijd voor iedereen zorgen en mijn opa maakt graag grapjes of verteld gênante verhalen over ons toen we klein waren." En ze rolde met haar ogen. "Okee dan gaan we." En ze liep verder naar de auto. "Whiee ik heb er echt zoveel zin in!"

293Sisters from another mister - Pagina 12 Empty Re: Sisters from another mister vr dec 19, 2014 9:21 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
"Ik ben ook heel trots op Jade. Ze doet het super goed. Hopelijk komt ze de reis een beetje door." Thomas deed zijn haar even goed en knikte. "Ik ben benieuwd, ik had begrepen dat haar ouders vorige week al waren geweest, met Flynn en Jocelyn. Misschien maar goed ook." Hij knikte en tilde de zwaarste koffer op. "Londen ben ik een keer geweest, ooit. Ik kan me er niet zo goed dingen van herinneren. Gingen we ook naar een musical of niet? Trouwens wat doen we met Jade als we naar een musical gaan? We kunnen haar meenemen." Thomas glimlachte. "Gezellig. Kijk er echt naar uit."

294Sisters from another mister - Pagina 12 Empty Re: Sisters from another mister za dec 20, 2014 10:39 am

Moonlight

Moonlight



Gabriel


Gabriel sloeg zijn armen over elkaar. "Jij bent gemeen!" Hij keek er met een pruillip aan. Gabriel schudde ze hoofd. "And my boyfriend hate it! Had er onder moeten staan. Haha, nee hoor. Ik hou ban de kerstdagen en van jou!" Hij beantwoorde de kus. Gabriel keek bedenkelijk. 'Ik begin je opa nu al te mogen." en stak ze tong uit naar Roselyn. Gabriel schudde zijn hoofd. Hij zei Lucy gedag en sloot toen de deur goed af. Hij tilde de tassen naar de auto.

295Sisters from another mister - Pagina 12 Empty Re: Sisters from another mister za dec 20, 2014 10:42 am

Moonlight

Moonlight


Amberley

"Ik durf te wedden dat die gewoon licht te slapen." Amberley knikte. "Gelukkig maar. Niemand zit te wachten op ruzie."
Amberley dacht na. "Dat is een paar jaar geleden geweest. Ook met de kerst bij de opa en oma van Rose." Amberley knikte. "Reken maar van Yes! Vaste traditie!" Ze haalde een hand door de haar. "Dat is een goeie. Ik neem er liever niet mee, misschien mag ze geen eens mee naar binnen. Ik ga niet twee en een half uur in het theater zitten met een baby. We vragen de gene wie achterblijven om op te passen."

296Sisters from another mister - Pagina 12 Empty Re: Sisters from another mister za dec 27, 2014 12:37 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
Roselyn keek Gabriel beledigend aan. "Niet waar, ik ben helemaal niet gemeen. Je hoort gewoon niet te zeggen wat je voor elkaar hebt gekocht. Dat is traditie bij ons in de familie." Ze gaf Gabriel een kus en begon te lachen. "Ik geloof niet dat jij Kerstmis haat. Nee zie je wel, ik hou ook van jou." En ze gaf Gabriel een kus. "Mijn opa en is echt heel lief en mijn oma ook." Ze was al naar de auto gelopen en had de achterklep open gedaan. "Kom ik help wel met de tassen." En ze nam een paar tassen over en zette die in de auto. "Ik heb er echt zoveel zin in!" En ze stapte de auto in en deed haar gordel om. "Hopelijk gaat het nog sneeuwen, dan is het plaatje helemaal compleet."

297Sisters from another mister - Pagina 12 Empty Re: Sisters from another mister za dec 27, 2014 12:40 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
Thomas knikte. "Vast wel, maar je weet maar nooit. Ik heb begrepen de bootreis een hele tijd duurt. Maar goed hopelijk is het een beetje mooi weer. Dan wordt de bootreis nog een beetje leuk." Hij keek even naar Amberley en dacht na. "Zijn we eerder naar de opa en oma van Rose geweest? Ik kan ze dan niet meer herinneren." Hij dacht goed na, maar hij kon het echt niet meer herinneren. Hij haalde zijn schouders op. "We zien wel wie er achterblijven. Misschien Evelyn wel aangezien ze Emma ook heeft. Maar goed ik weet het niet."

298Sisters from another mister - Pagina 12 Empty Re: Sisters from another mister za dec 27, 2014 1:08 pm

Moonlight

Moonlight



Gabriel

"Gewoon gemeen dus!" Hij sloeg zijn armen om de heen en drukte een kus in de nek nadat ze elkaar op de lippen hadden gekust. "Love you more!" Gabriel liep achter Roselyn aan met de tassen om deze in de auto te leggen. "Nee joh, gek. Laat maar. Die tassen zijn vreselijk zwaar." Gabriel grijnsde. "Het woorden heerlijke dagen." Gabriel schudde ze hoofd. "Niet voor we er zijn aangekomen. Rijden met sneeuw is een nachtmerrie."

299Sisters from another mister - Pagina 12 Empty Re: Sisters from another mister za dec 27, 2014 1:10 pm

Moonlight

Moonlight


Amberley

"Dat zal mooi mee genomen zijn. We zullen zien hoe het gaat. Je kan van te voren niks voorspelen. We kunnen er alleen het beste van hopen." Amberley schudde de hoofd. "Ik ben een paar keer mee geweest toen we jonger waren." Amberley haalde de schouders op. "Ik heb geen idee, we zullen het zien."

300Sisters from another mister - Pagina 12 Empty Re: Sisters from another mister za dec 27, 2014 1:55 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"We gaan er lekker van genieten. Ik heb hier al zo lang naar uitgekeken. Ik keek hier als kind altijd naar uit. Mijn oma maakt altijd koekjes, nadat we met opa en de hond gewandeld hadden. Alleen die hond hebben we niet meer, maar de jaarlijkse wandeling hebben we nog wel." Roselyn keek even naar Gabriel en keek toen weer naar buiten. "Het mag pas gaan sneeuwen als we bij opa en oma zijn." Ze keek even naar Gabriel en pakte zijn hand. "Het wordt een hele mooie Kerst."

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 12 van 18]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 18  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Sisters from another mister

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum