Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

The children of SFAM

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 39 van 40]

951The children of SFAM - Pagina 39 Empty Re: The children of SFAM do jan 15, 2015 7:36 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

Amberley knikte. "Is goed." Ze deelde de stukjes taart uit die Thomas sneed en op de bordjes neer zette. Toen iedereen taart en drinken had ging ze gezellig bij de kinderen en andere zitten. Ze praatte wat bij met de broer en zwager terwijl ze de kinderen nauwlettend in de gaten hield. Straks zouden ze weer fijn gaan spelen en zich uiterst vermaken.

952The children of SFAM - Pagina 39 Empty Re: The children of SFAM vr jan 16, 2015 6:57 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
Ze keek toe hoe Thomas de kinderen hielp met de taart en toen zich bij hun voegde en ook de kinderen goed in de gaten hield. Roselyn had Lauren op schoot genomen en hielp haar met eten. Straks zou ze wel aan haar eigen taart beginnen, eerst Lauren. Alexis en Jade waren lief hun taart aan het opeten. Roselyn keek naar Gabriel en toen naar Thomas. "Het verloopt allemaal zoals gepland." Hoorde ze Thomas zeggen. Roselyn glimlachte. "Dat is fijn om te horen. De kinderen hebben ook zo te zien naar hun plezier." Ze keek naar Lauren die haar stukje op had. "Goedzo meid." En ze liet Lauren los zodat ze naar haar zus kon kruipen. Ze hield het in de gaten en begon aan haar eigen taart. "Alexis wilt heel graag van de glijbaan, samen met mij. Ze zei in het de auto al." En ze begon te lachen.

953The children of SFAM - Pagina 39 Empty Re: The children of SFAM vr jan 16, 2015 7:33 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

"Is het lekker Lauren?" Ze zag het kleine meisje genieten van de stukje taart dat Roselyn der voerde.
Amberley knikte. "En al ging het niet zo, het belangrijkste is dat de kinderen zich vermaken. Om hun draai het allemaal vandaag.' Amberley knikte nogmaals. "Jade wilt heel graag in de ballenbak en op de trampolines. Ze is er gek op. We moeten straks maar gauw weer gaan spelen."

954The children of SFAM - Pagina 39 Empty Re: The children of SFAM vr jan 16, 2015 8:03 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
Roselyn glimlachte en keek naar haar kinderen en wreef over haar buik. Over een paar maanden kwam het kleine meisje dan eindelijk op de wereld. Ze keek liefdevol naar Gabriel en keek toen naar Amberley. "Ballenbak is ook alweer een poos geleden dat ik daarin ben gegaan. Trampoline moeten de kinderen maar met papa doen, ik wil het risico niet lopen, maar er zijn genoeg andere dingen die ik met ze kan doen, zoals de glijbaan."

955The children of SFAM - Pagina 39 Empty Re: The children of SFAM vr jan 16, 2015 8:28 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

"Hoe gaat het eigenlijk met de zwangerschap? Wanneer hebben jullie weer een echo? Ik ben echt benieuwd naar jullie derde dochter. Vooral omdat Lauren zoveel op Gabriel lijkt en Alexis op jou."
Amberley grijnsde. 'We zijn ook allang geen kind meer. Eigenlijk vind ik dat stiekem het leukste. Weer dingen doen die je als kind graag deed zonder gek aan gekeken te worden." Amberley knikte. "Moet je ook niet doen. Wij gaan wel met er op de trampoline en Gabriel natuurlijk."

956The children of SFAM - Pagina 39 Empty Re: The children of SFAM vr jan 16, 2015 8:42 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
Roselyn keek naar Amberley en toen naar Gabriel. "Zwangerschap gaat goed. Beter dan de eerste twee, gewoon hetzelfde als met Lauren. Pfoe, Gabe wanneer hebben we ook alweer een echo? Ik weet het niet meer." Ze moest ook zoveel dingen onthouden. Ze keek even naar haar kinderen en knikte. "Alexis lijkt zeker op mij en Lauren ook zeker weten op Gabriel, zowel qua karakter als uiterlijk. Het zou leuk zijn als onze derde op beide leek, maar het maakt niet uit. Zolang ze maar gezond is vind ik het prima." En ze glimlachte en at verder van haar taart. "Ja precies, je hebt nu een goed excuus om die dingen te doen omdat je kinderen hebt."

957The children of SFAM - Pagina 39 Empty Re: The children of SFAM za jan 17, 2015 11:16 am

Moonlight

Moonlight

Amberley

"Blij om te horen dat het goed gaat. Je ziet er ook goed uit." Ze zag Gabriel nadenkend opkijken. "Uhh, geen idee. Moet je niet aan mij vragen. Heb je het niet in je agenda gezet?", hoorde ze Gabriel antwoorden. Ze schudde de hoofd. De beste vrienden waren ook zo lekker stel. "Nee, natuurlijk. Dat is het belangrijkste. Maar ik werd gewoon een klein beetje nieuwsgierig juist omdat beide meiden meer op een van jullie lijkt." Amberley knikte. "En stiekem vinden we het allemaal heel leuk."

958The children of SFAM - Pagina 39 Empty Re: The children of SFAM za jan 17, 2015 5:22 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Ik voel me ook echt goed. Gewoon ook dat ik dingen met de kinderen kan doen." Ze glimlachte en dacht na. "Ik dacht ergens volgende maand. Maar weet het niet zeker. Ik moet even thuis in mijn agenda kijken. Ik heb ook afspraken voor de praktijk staan enzo. Volgende maand wordt een druk maandje." Roselyn haalde een hand door haar haar en at verder. "Haha nieuwsgierig zijn mag altijd. Ik ben dat ook." En ze knipoogde naar haar vriendin en begon te lachen. "Daar heb je echt groot gelijk in. Zeg Amberley weet je waar ik aan zat te denken. Misschien is het leuk als we een keer met onze kinderen, samen als vriendinnen, iets leuks gaan doen. Hebben we al een tijd niet meer gedaan."

959The children of SFAM - Pagina 39 Empty Re: The children of SFAM za jan 17, 2015 6:35 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

"Het is ook aan je te zien dat het goed gaat." Amberley knikte. "Dat is wel fijn. Zullen de meiden ook fijn vinden. Nog even meet tijd met mama." "Ja, geloof het wel. Niet de 15de?", hoorde ze Gabriel zeggen. "Naja, ik hoor het wel. Als wij moeten oppassen die dag moet je het zeggen." Amberley knikte.
Amberley dacht na. "Lijkt me leuk. Laten we van de week een datum prikken."

960The children of SFAM - Pagina 39 Empty Re: The children of SFAM za jan 17, 2015 6:53 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
Ze glimlachte. "Fijn dat het andere ook opmerkt. Mijn moeder vond dat ook al. Ze is bezig met een truitje breien." Ze glimlachte en wreef liefdevol over haar buik en keek toen naar Gabriel. "Dat zou best kunnen, ik kijk thuis wel even wat ik op heb geschreven. Als ik het weet stuur ik wel een appje." En ze glimlachte naar Amberley en keek toen naar haar kinderen en keek na een tijdje weer richting Amberley. "Dan moeten we even kijken waar we heen willen en inderdaad de datum afspreken."

961The children of SFAM - Pagina 39 Empty Re: The children of SFAM za jan 17, 2015 8:08 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

"Het valt zeker op." Amberley glimlachte. "Lief! Als je nog kleertjes zoekt of iets anders ik heb het bewaard van Julia en dat is nog allemaal goed. Je mag het zo van me hebben." Amberley stak de duim op. "Prima, ik hoor het wel. Ik wil met alle plezier oppassen met of zonder Thomas." Amberley knikte. "Ik zal eens denken wat we kunnen doen. Al is het naar de speeltuin in het park met een picknick"

962The children of SFAM - Pagina 39 Empty Re: The children of SFAM za jan 17, 2015 8:35 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Haha goed om te weten dan." Ze keek even naar Gabriel en toen weer naar Amberley. "Dat is zeker lief. Ow ik kan kijken of jullie nog iets leuks hebben. Bedankt Amber." En ze legde haar schoteltje neer en gaf haar vriendin een dikke knuffel. "Haha ik denk dat Alexis en Lauren het ook erg leuk gaan vinden als jij en/of Thomas op hun past. Ze zijn dol op jullie." Ze glimlachte en knikte. "Dat klinkt als een heel mooi idee." Ze voelde iemand trekken aan haar broek en keek naar beneden. Het was Alexis. "Ja schatje we gaan zo spelen, mama moet even haar taart op eten."

963The children of SFAM - Pagina 39 Empty Re: The children of SFAM za jan 17, 2015 9:03 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

"Je weet toch dat we het met plezier doen." Amberley glimlachte en knuffelde Roselyn. "Geen probleem. Anders geef ik het toch wel weg aan het leger des heils ofzo." Amberley grijnsde. "Onze kleintjes zijn ook gek op jullie." Amberley knikte. "Zullen we anders aankomende woensdag afspreken. Het zal dan ook mooi weer worden." Amberley tilde Alexis op. "Heey, kleine meid. Was je taart lekker?"

964The children of SFAM - Pagina 39 Empty Re: The children of SFAM za jan 24, 2015 8:00 am

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Dat weten we en we zijn daar ook heel blij om." Roselyn keek even naar Alexis en toen weer naar Amberley. "Ik kom van de week wel even kijken wat jullie allemaal hebben. Dan kan ik even kijken wat ik mee wil nemen." Ze dacht na en haalde haar agenda uit haar tas, die ze altijd bij zich had. "Woensdag dat is goed." Zei ze met een glimlach. Haar blik ging naar Alexis die haar vingers in haar mond stopte en knikte. "Ja." antwoordde Alexis er ook nog bij.

965The children of SFAM - Pagina 39 Empty Re: The children of SFAM wo jun 10, 2015 1:42 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
Thomas had de tweeling op schoot genomen. "Er zijn er twee jarig, hoera, hoera, dat kun je wel zien dat zijn jullie!" Hij keek naar de tweeling die hem met een glimlach aankeken. "Zullen we eens kijken bij mama?" Hij stond op en hield de tweeling goed vast. Hij keek even naar Jade die ook bij hem liep. "Hey meid, gaan we straks weer lekker spelen? Zullen we straks van de glijbaan?" Jade keek even naar de speelhal en wees naar de hoogste glijbaan. "Ik had het kunnen weten. Wij gaan straks van de hoge glijbaan." Hij liep verder naar Amberley en Jade liep met hem mee. "Mama, deze twee jarige jobben willen weer lekker gaan spelen, Julia zit al de hele tijd te kijken naar die wip en Jasper wilt al een hele poos weer op de trampoline. Jade hier wilt graag van de hoogste glijbaan." Hij begon te lachen en keek even naar Alexis die op haar moeders schoot zat. "Wil jij ook van de hoge glijbaan?" Alexis knikte en glimlachte. "Misschien kunnen we zo aan papa vragen of hij mee wilt of mama moet mee willen?" Hij keek vragend naar Roselyn die glimlachte. "Ik ga zo wel mee van de hoge glijbaan." Hoorde hij haar met een glimlach zeggen.

966The children of SFAM - Pagina 39 Empty Re: The children of SFAM wo jun 10, 2015 6:20 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

Amberley glimlachte. "Leuk gezellig. Ik zal de kleertjes voor je opzoeken en klaar legen en dan gaan we woensdag gezellig met de kleintjes picknicken. Wordt leuk." Amberley schudde de hoofd. "Niks van te merken." Amberley keek op naar de ma kinderen. "Willen jullie dan zo graag spelen? Nou vooruit, ik kom eraan. Ga maar alvast vooruit." Ze zag Gabriel vanuit de ooghoeken opstaan en hoorde hem zeggen. "Ik ga wel met je van de glijbaan Lex. Mama zit ook alleen maar te kletsen. Hoe ging dat liedje ook alweer of mama is een bus die alleen maar praten?"

967The children of SFAM - Pagina 39 Empty Re: The children of SFAM wo jun 10, 2015 6:59 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
Roselyn keek even naar Gabriel en stond toen op. "Pff ik mag kletsen met Amber." En ze gaf hem een kus. "Dan neem ik Lauren mee om met Julia en Jasper dingen te gaan doen." Alexis liep naar haar vader toe en pakte zijn hand vast. "Glije?" Vroeg ze toen en ze glimlachte breed. Roselyn vond Lauren bij Thomas achter zijn been en tilde haar op. "Kom dan gaan we wippen en op de trampoline." Ze aaide Lauren door haar haren en keek toen naar Amberley. "Zullen we die kant op gaan?" Stelde ze toen voor.

968The children of SFAM - Pagina 39 Empty Re: The children of SFAM wo jun 10, 2015 7:03 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
Thomas hield de hand van Jade goed vast en keek naar Gabriel. "De vaders gaan gezellig de glijbanen af met hun kinderen. Beginnen bij de hoogste." Hij gaf Amberley een kus en keek toen even naar Roselyn die Lauren vast had en aanstalten maakte om naar de wip en de trampolines te lopen. Thomas keek toen weer naar Gabriel. "Kom dan gaan we." En hij liep met Jade richting het hoge klimstoel waarop helemaal bovenaan de hoogste glijbaan zat, en die glijbaan kwam uit in een ballenbak. "Jade je moet je wel goed vast houden aan de trap." Zei hij tegen zijn dochter. "Boven wachten we op Alexis en Gabriel." Hij liet Jade los en bleef dicht achter haar toen ze de trap op liep. Uiteindelijk stonden ze boven. "Kijk daar is mama, zwaai maar naar mama." En hij tilde Jade op zodat ze haar moeder goed kon zien. Ze zwaaiden allebei naar Amber.

969The children of SFAM - Pagina 39 Empty Re: The children of SFAM do jun 11, 2015 1:35 pm

Moonlight

Moonlight

Gabriel

Gabriel haalde zijn schouders op. "Blijkbaar niet van je dochters." Hij stak plagend zijn tong uit naar Rose en tilde vervolgens Alexis op. "Kom mop, dan gaan wij van de glijbaan terwijl mama met Lauren gaat spelen." Gabriel liep achter Thomas en Jade aan naar de glijbaan. Hij bleef veilig achter Alexis lopen maar liet er zelf omhoog klimmen. Hij zag dat Lexie een glimlaag van oor tot oor had. Blijkbaar vermaakte ze zich goed. Ze zwaaide naar de mama's voor ze gingen glij 'en. "Kom maar lex, dan glijden we samen naar beneden, op papa's schoot."

970The children of SFAM - Pagina 39 Empty Re: The children of SFAM do jun 11, 2015 1:37 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

"Je bedoelt de wielen van de bus.",gaf ze als antwoord op Gabriel. Ze stond op en nam de tweeling aan de hand. "Je bedoeld daar bij de ballenbak en de wipjes?" Ze tilde Jasper op die aan de been hing.
Ze zag Thomas en Jade zwaaien vanuit de glijbaan. "Kijk eens! Papa en Jade.", zei ze tegen de tweeling en zwaaide terug.

971The children of SFAM - Pagina 39 Empty Re: The children of SFAM do jun 11, 2015 8:50 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Nee dat merk ik." En ze begon te lachen en keek even naar Gabriel en Alexis en zwaaide terug. Ze knikte. "Ja daar, Julia wilde daar heel graag naar toe zei Thomas en Jasper wilde naar de wip. Of was het nou andersom?" En ze begon te lachen en liep verder en zette Lauren op een wipje. "Zullen we eerst gaan wippen? Dan gaan we zo met zijn allen in de ballenbak."

972The children of SFAM - Pagina 39 Empty Re: The children of SFAM do jun 11, 2015 8:55 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
Thomas ging eerst op de glijbaan zitten en zette toen Jade op zijn schoot. "Zelf glije!" Zei Jade. Thomas schudde zijn hoofd. "Nee Jade dat gaat niet. Op de lage glijbanen mag je zelf glijden maar niet op deze." Hij keek even naar Jade die knikte en toen zette hij zich langzaam af. Jade begon te giechelen door de vaart en Thomas glunderde. Ze kwamen zachtjes beneden Thomas tilde Jade op en stond toen op. "Was leuk he Jade? Kom dan gaan we kijken hoe Alexis en Gabriel naar beneden komen."

973The children of SFAM - Pagina 39 Empty Re: The children of SFAM vr jun 12, 2015 7:21 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

Amberley grijnsde om de opmerking terug van Rose naar Gabe. Wat waren ze weer lekker bezig. Terwijl de mannen met de oudste dochters waren gaan glijden waren hun nar het speelgedeelte met wipjes gelopen. Ze zette de tweeling samen op een wip. Jasper begon meteen op en neer te springen. "Jasper ga is zitten, straks val je.",sprak ze hem streng toe. "We gaan zo op de trampoline en in de ballenbak." Ze duwde het wipje voorzichtig. "Ja, is goed. Zullen Lexie en Jade ook wel leuk vinden."

Ondertussen gleden Lexie en Gabe samen van de glijbaan. "Nog een keer! Nog een keer! Nog een keer!"

974The children of SFAM - Pagina 39 Empty Re: The children of SFAM vr jun 12, 2015 8:07 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
Ze zette Lauren op een wipje en begon zachtjes te duwen. Ze keek naar Lauren die haar met een glimlach aan keek. "Wat ben je toch een lieverd." En ze stopte met duwen en gaf Lauren een kusje op haar neus. Lauren begon te giechelen en Roselyn glimlachte. Ze duwde toen zachtjes verder. "Ik denk dat Alexis en Jade dat ook wel leuk zouden vinden, ja. Alexis is dol op de ballenbak, van haar weet ik het zeker." En ze keek even naar haar man en dochter die van de glijbaan afkwamen.

975The children of SFAM - Pagina 39 Empty Re: The children of SFAM vr jun 12, 2015 8:09 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
Thomas glimlachte naar Alexis en naar Jade. "Zo jullie gingen hard naar beneden." Zei hij en hij keek even naar de andere glijbanen. "Zullen we naar die dubbele, dan kunnen we tegelijk?" En hij keek vragend naar Gabriel. Hij haalde een paar haartjes uit het gezicht van Jade en keek haar aan. "Leuk he Jade?" Jade knikte en wees naar een glijbaan die uitkwam in een ballenbak. "Zeg boefje, dan ga je alleen je vader bekogelen. Ik heb jou wel door." En hij zag dat Jade begon te giechelen. "Die doen we als laatste, beloofd."

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 39 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum