Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

The children of SFAM

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 21 van 40]

501The children of SFAM - Pagina 21 Empty Re: The children of SFAM za aug 23, 2014 8:43 pm

Moonlight

Moonlight

Gabriel

Gabriel knikte. "Maar die kan ik wel gebruiken!", zei die met een grijns. Hij trainde het er toch zo weer af.
Gabriel grijnsde. "Papa's prinsesjes. Papa houdt van jullie." Hij gaf beide een kus op hun voorhoofd.
Gabriel schudde zijn hoofd. "Je houdt ook niet van tutten hoor en je haar doen. Totaal niet.
Je moet je niet optutten, dan moet papa de jongens van je afslaan."

502The children of SFAM - Pagina 21 Empty Re: The children of SFAM za aug 23, 2014 8:46 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

"Gabe? Rose? Jade heeft dorst, mag Jade drinken?", hoorde ze de dochter netjes vragen. "Wat vraag je dat lief Jade." Ze zag Jade lief glimlachen. Amberley schudde de hoofd. "Boef!", zei ze zachtjes.
Amberley knikte. "In elk geval komen ze vanavond. Leuk dat Eva en Amy ook even komen. Heb ze een tijdje niet gezien. Kunnen we even bijpraten."

503The children of SFAM - Pagina 21 Empty Re: The children of SFAM zo aug 24, 2014 11:45 am

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Haha ja jij wel. Ik ook." Ze glimlachte naar Alexis die haar vader met een glimlach aan keek. "Gekke papa he Alexis. Tuurlijk mag jij een leuke jongen ontmoeten, maar dan wel echt iemand die om je geeft en geen rare dingen met je gaat doen. Je wordt een sterke meid." Ze wist dat Alexis heel boos kon worden, zelfs nu al kon ze soms hard slaan en dan met name Lauren. Lauren en zij hadden regelmatig ruzie en Alexis uitte haar gevoelens door boos te zijn en te slaan. Iets wat Roselyn als kind ook regelmatig had gedaan. "Tuurlijk mag je wat te drinken Jade. Wat wil je drinken? Of wat mag je drinken?"

504The children of SFAM - Pagina 21 Empty Re: The children of SFAM zo aug 24, 2014 11:48 am

Kirst122

Kirst122

Thomas
"Goedzo Jade, dat vraag je netjes. Vanavond mag je van mij een stikker uit zoeken vanwege lief gedrag, een stikker." Hij vond dat Jade nu goed zijn best deed. Hij hoorde Jasper huilen en Julia was met spullen aan het gooien. "Julia dat is toch niet lief?" En hij knielde bij zijn kinderen neer. "Jasper jij mag niet de speen van Julia afpakken en Julia jij mag niet met dingen gooien. Jasper geef de speen terug en Julia jij gooit niet meer met spullen." Jasper gaf braaf de speen aan Julia terug en Julia gaf haar broer een knuffel. Thomas gaf zijn tweeling een kus en ging toen weer op de bank zitten. "Ja ik vind het ook leuk dat Amy en Eva komen. Eva heeft het ook druk met haar kapsalon."

505The children of SFAM - Pagina 21 Empty Re: The children of SFAM zo aug 24, 2014 11:55 am

Moonlight

Moonlight

Amberley

"Vind mama ook. Jade mag straks een sticker uitkiezen." Jade glimlachte blij en zei tegen Gabriel dat ze Ranja wou, met een rietje. Amberley zuchtte geïrriteerd. "Wat zijn jullie vervelend zeg! Blij als jullie zo nog even gaan slapen. Zo gedragen jullie je anders nooit." Amberley schudde de hoofd.
"Jade en de tweeling mogen ook wel eens naar de kapper, misschien kan Eva ze knippen."

506The children of SFAM - Pagina 21 Empty Re: The children of SFAM zo aug 24, 2014 11:57 am

Moonlight

Moonlight

Gabriel

"Dan kan ik beter gewone cola halen.", grapte die. Gabriel schudde hevig zijn hoofd. "Echt niet! Geen jongens voor Alexis. Die moet je van je afslaan, niet toelaten. Papa zegt dat het niet mag en naar papa moet je luisteren." Gabriel was opgestaan om een glas ranja met een rietje voor Jade te halen. "Iemand nog wat te drinken, nu ik toch in de keuken sta. Wat te eten mag ook."

507The children of SFAM - Pagina 21 Empty Re: The children of SFAM zo aug 24, 2014 12:07 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
"Ik heb voor Jade een nieuw stickervel gekocht. Kijk eens." Hij was vanochtend nog even naar de winkels geweest om wat voor zijn kinderen te halen. Normaal deed hij dat niet als hij vaak moest werken, maar het was allemaal nogal onrustig de laatste dagen vanwege het jubileum. Hij haalde uit zijn tas een stickervel met allemaal poesjes. "Mooi!" Riep Jade blij uit. "En voor de tweeling heb ik twee poezen tuutdoekjes gehaald." En hij haalde ze uit zijn tas. De tweeling keek blij. Julia pakte de rode en Jasper pakte de blauwe. Ze begonnen er vrolijk mee te spelen. "Amber wees niet zo hard tegen ze. Ik ben de laatste dagen vaker weg dan anders, dat is wennen voor hun. Na vandaag wordt het allemaal wat rustiger let maar op." Hij gaf Amberley een kus. "Jij krijgt je cadeau later, ik moet het nog afmaken." Hij was bezig met een schilderij van hun gezinnetje. Het kostte hem veel tijd en de laatste dagen had hij niet veel tijd. "We kunnen het aan Eva vragen of ze willen."

508The children of SFAM - Pagina 21 Empty Re: The children of SFAM zo aug 24, 2014 12:10 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Aah geen gewone cola. Doe dan cola zero." Zei ze met een glimlach. "Gabe ze komt toch wel aan iemand, dat weet je. En ze moet niet altijd naar je luisteren. Reken er maar op dat als ze puber is lang niet altijd naar ons luistert en geheel haar eigen spoor gaat trekken. Maar als ze ons nodig heeft kan ze wel altijd naar ons toe komen." Roselyn glimlachte. "Doe maar bosvruchten thee alsjeblieft. Ik ga even wat op tafel zetten." En ze zette Alexis op de grond die meteen Brillie pakte en er mee ging spelen.

509The children of SFAM - Pagina 21 Empty Re: The children of SFAM zo aug 24, 2014 12:15 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

"Wat een leuke stickers heb je gekregen, Jade. Kan je er straks mooi een opplakken op je stickerkaart." Ze zag Jade knikken. Ze keek naar Jasper en Julia die meteen speelde met hun tutlappen. "Wat lief dat je een cadeautje voor ze hebt gekocht." Amberley knikte. "Ik weet het, maar moeten ze dan echt zo vervelend zijn?!?" Ze kuste Thomas terug en keek hem nieuwsgierig aan. "Ik ben heel erg benieuwd." Ze knikte. "Doe mij ook maar een kopje thee, gewone thee."

510The children of SFAM - Pagina 21 Empty Re: The children of SFAM zo aug 24, 2014 12:17 pm

Moonlight

Moonlight

Gabriel

"Ik vind zero ook lekkerder hoor." Gabriel sloeg ze armen over elkaar. 'Ja, joh! Leer er meteen dat ze niet naar de vader hoeft te luisteren. Mag ze dat de komende 16 jaar minstens wel doen?"
Gabriel wou zich er gewoon niet bij neerleggen dat zijn dochtertjes zouden gaan puberen en alles.
"Twee thee, een ranja. Nog meer wensen?'

511The children of SFAM - Pagina 21 Empty Re: The children of SFAM zo aug 24, 2014 12:43 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
"Het is wel het minste wat ik voor ze kan doen nu ik al een paar dagen laat thuis ben en hun amper zie. Maar goed straks ben ik vaker thuis en kan ik leuke dingen met ze gaan doen." Hij had een week vrij gevraagd en Michael als leidinggevende voor die week aangewezen. Hij wilde een weekje thuis kunnen doorbrengen met zijn gezin. "Het is bijna af. Ik ben er erg trots op." Hij hield van schilderen en hij maakte graag schilderijen voor zijn vrouw en kinderen. Zo hadden Amber en hij elkaar leren kennen, het was iets wat onderdeel was van hun samenzijn.

512The children of SFAM - Pagina 21 Empty Re: The children of SFAM zo aug 24, 2014 12:47 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Haha ze moeten wel naar ons luisteren. Altijd. Maar ze bereiken ooit een leeftijd waarop ze dat niet meer gaan doen. Dat moeten wij accepteren." Roselyn keek even naar Gabriel en gaf hem een kus. "Alexis wil je ranja?" Alexis knikte met een glimlach. Ze keek even naar Lauren. "Ik ga voor Lauren melk maken." Ze liep naar de keuken en maakte een kommetje met borrelnootjes klaar, een schaal chocolaatjes en een worsten,kaas, komkommer en tomaten bord.

513The children of SFAM - Pagina 21 Empty Re: The children of SFAM zo aug 24, 2014 12:50 pm

Moonlight

Moonlight

Gabriel

"Echt wel! Ik leer ze wel dat ze moeten luisteren." Gabriel sloeg zijn armen over elkaar. Waarmee die duidelijk liet merken dat die het er niet mee eens was en het nog niet kon accepteren.
Hij kuste er terug en zette thee en koffie. Zodra de koffie en thee klaar was liep die met alles op een dienblad terug. "Alstublieft!"

514The children of SFAM - Pagina 21 Empty Re: The children of SFAM zo aug 24, 2014 12:54 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

Amberley knikte. "Maar toch is het lief van je. Ik ben blij dat je straks een weekje thuis bent. Dan kan je mooi helpen met de kinderen en is alles ook rustig. Wat leuks doen met Jade, die je heeft gemist." Amberley glimlachte. 'Ik ben heel benieuwd." Ze zag dat Jade netjes bedankte voor de drinken en een tomaatje wou pakken. "Doe maar niet Jade, dat vind je niet lekker.", maar ze had het tomaatje al in de mond gestopt. Snel spuugde Jade het met een vies gezicht uit. 'Ik zei toch dat je het niet lekker vond."

515The children of SFAM - Pagina 21 Empty Re: The children of SFAM zo aug 24, 2014 1:05 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Gabe wij zijn ook jong geweest. Wij waren ook niet altijd leuk. Maar goed we gaan zorgen dat ze naar ons luisteren. Het komt allemaal goed en we laten merken dat we er voor ze zijn. Ze hebben onze zorgen nodig." Roselyn haalde een hand door haar haar en ging op de bank zitten. "Alexis wil je kaas?" Alexis knikte. Ze gaf Alexis een klein blokje kaas. "Kijk eens Jade een servetje daar kun je je tomaat laten."

516The children of SFAM - Pagina 21 Empty Re: The children of SFAM zo aug 24, 2014 1:07 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
"Ik kan het restaurant wel een tijdje aan Michael over laten. Die is er voor getraind en die werkt al vanaf het begin bij mij. Komt allemaal goed." Thomas nam een slok van zijn cola en keek naar Jade en keek toen naar Julia en Jasper. "Ik heb mijn kinderen ook gemist. Ik ga zeker wat leuks doen met Jade en ik heb denk ik al wat op het oog, maar dat vertel ik vanavond wel als ze slaapt. Ik wil namelijk haar niet nu al onrustig maken. Met Jasper en Julia ga ik ook wat leuks doen. En met jou gaan we ook een keer samen weg."

517The children of SFAM - Pagina 21 Empty Re: The children of SFAM zo aug 24, 2014 1:15 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

"Zolang jij maar bij ons bent!" Ze had de man, de vader van de kinderen echt gemist en de kinderen zeker. Dat was ook goed te merken geweest. Jade had de tomaat met een vies gezicht op het servetje gelegd. Ze keek er boos na en ging toen weer spelen. Amberley schudde hoofd.
"Als je het vanavond verteld dan slaapt ze niet." Ze kende Jade. Ze glimlachte. 'Dat is lang geleden dat wij op date zijn gegaan."

518The children of SFAM - Pagina 21 Empty Re: The children of SFAM zo aug 24, 2014 1:18 pm

Moonlight

Moonlight

Gabriel

"Ja, oke maar ik luisterde gewoon naar mijn moeder hoor. Ik had het kunnen weten als ik niet luisterde. Daar was mijn moeder heel streng in." Gabriel schudde ze hoofd. "Lekker he die tomaatjes, Jade. Neem maar een stukje worst, dat lust je vast wel." Hij hoorde het geluidje van de magneton voor het flesje van Lauren. "Zal ik flessen of fles jij?"

519The children of SFAM - Pagina 21 Empty Re: The children of SFAM zo aug 24, 2014 1:23 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
"Komt goed. Ik blijf bij jullie de hele week." Hij kuste zijn vrouw en keek naar de lekkere dingen die op tafel stonden. Hij pakte een worstje en at er van. Het was heerlijk. "Ik vertel het ook vanavond niet aan Jade, maar aan jou. Ik vertel het Jade pas een dag van te voren." Hij knikte en nam weer een slok van zijn cola. "Inderdaad en daarom wil ik je op date meenemen. We gaan een hele leuke dag samen tegemoet." Zei hij met een glimlach.

520The children of SFAM - Pagina 21 Empty Re: The children of SFAM zo aug 24, 2014 1:26 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Ik had het ook niet bij mijn vader moeten proberen, je weet hoe die is. Mijn moeder kon er nog wel eens om lachen." Ze nam een slokje van haar thee en keek even naar Lauren en toen naar Alexis. "Ik geef Lauren de fles wel." Ze stond op en liep naar de keuken. Met de ovenhandschoenen pakte ze het flesje en koelde het af, anders was het te heet. Daarna liep ze naar Lauren, haalde haar uit de box en legde haar op haar schoot. "Zo lieverd voor jou."

521The children of SFAM - Pagina 21 Empty Re: The children of SFAM zo aug 24, 2014 1:40 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

"Reken maar dat ik je daar aan hou!" Amberley dronk van de thee en sloeg de armen over elkaar heen. "Naja, zeg! Mag ik gewoon niet weten wat je van plan bent mijn dochtertje?"
Amberley grijnsde. "Spannend! Ik kijk er naar uit! Dan moeten we wel een oppas regelen voor de kleintjes."

522The children of SFAM - Pagina 21 Empty Re: The children of SFAM zo aug 24, 2014 1:42 pm

Moonlight

Moonlight

Gabriel

"Jou vader was 1000 maal erger dan dat mijn moeder was." Gabriel knikte. Hij ging weer zitten en dronk van zijn koffie. Hij keek toe hoe Lauren de flesje kreeg en naar hun aan het lachen was. De kleine boef. Alexis was bezig om stiekem de kaas blokjes van de tafel te pakken. "Lex, 1tje! De rest wilt ook! Als je honger hebt maakt papa wel een broodje smeerkaas."

523The children of SFAM - Pagina 21 Empty Re: The children of SFAM zo aug 24, 2014 2:20 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
"Ik beloof het." Zei hij en hij pakte haar hand en wreef er over. "Ik ga jou een hele mooie date bezorgen. Misschien een weekendje weg? Wij met zijn tweetjes?" Hij keek naar Lauren en keek toen naar Alexis die haar vader boos aan keek. "Owjee we hebben een kaasmonster hier." Zei hij met een glimlach. "Dat deed ik ook vroeger, mijn vader moest er smakelijk om lachen, mijn moeder vond het minder leuk." Hij keek naar Amber. "Ik wil naar de Linneaushof met Jade. Die hele grote speeltuin, maar sst."

524The children of SFAM - Pagina 21 Empty Re: The children of SFAM zo aug 24, 2014 2:23 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Dat is zo, mijn moeder was wel lief hoor. Maar mijn vader was gewoon heel erg streng. Maar ik vind het goed dat mijn moeder weg gegaan is bij hem en ik merk dat ze veranderd is. Vind je het goed als ze morgen komt? Ze wilt ons graag zien zo nadat gesprek." Roselyn had veel meer contact met haar moeder, het ging steeds beter met het contact en het vertrouwen in elkaar kwam meer terug. "Alexis, kleine boef die je bent. Pak maar een worstje en anders maken we een broodje." Ze gaf Lauren verder de fles.

525The children of SFAM - Pagina 21 Empty Re: The children of SFAM zo aug 24, 2014 4:53 pm

Moonlight

Moonlight

Gabriel

Gabriel dacht na. "Ik vind het best maar ik ben er niet. We hebben een uitje met de crew. We gaan lasergamen en dan uiteten. Ik ben pas 's avonds laat thuis." Gabriel zag Alexis de hoofd schudden. "Nee!", klonk het uit de mond van zijn ander half jarige dochter. "Wil je dan een broodje?" Weer een nee. "Je lijkt nou net Jade. Die zegt ook overal nee op.", hoorde die Amberley zeggen waarna die in de lach schoot.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 21 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum