Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Sisters from another mister

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 17 van 18]

401Sisters from another mister - Pagina 17 Empty Re: Sisters from another mister vr jan 16, 2015 9:00 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Dat weet ik ook wel, maar gewoon het gevoel dat er iets mist. Ik word er gek van. En de psychiater zegt dat het er bij hoort, bij het hele proces maar toch.. Argh." En ze gaf Gabriel een kus en begon te lachen toen hij haar pakte. "Hey pas op mijn tas." En ze giechelde en voelde de koude sneeuw op haar rug en keek naar Gabriel en gaf hem een kus. "Hou van je. Ik ben blij met jou en ik laat je nooit meer in de steek." Ze had het gevoel dat, toen Chris overleden was, dat ze Gabriel in de steek gelaten had. Iets wat ze nooit had willen doen. Ze haalde zijn haar uit zijn gezicht en gaf hem een kus.

402Sisters from another mister - Pagina 17 Empty Re: Sisters from another mister za jan 17, 2015 11:19 am

Moonlight

Moonlight



Amberley

"Nee, dat moet niet gebeuren. Een kale papa is niet aantrekkelijk hoor." Ze grijnsde even, knuffelde Thomas en kuste Jade. Ze zag dat Thomas Jade weer in de buggy legde. Ze keek met een grijns op de gezicht naar Rose en Gabe. "Heey, mafkezen! Komen jullie nog? Dan kunnen we verder lopen." Ze hoorde het voorstel van Thomas. "Dat gaan we doen! Morgen gaan we als gezinnetje sleeën."

403Sisters from another mister - Pagina 17 Empty Re: Sisters from another mister za jan 17, 2015 11:22 am

Moonlight

Moonlight


Gabriel

"Ik weet het lieverd, ik weet het. Maar er zullen altijd momenten zijn dat we hopen dat Chris er bij was geweest." Hij kuste Roselyn terug. Al snel veranderde het verdrietige in een achtervolging om elkaar in te peperen. "Eigen schuld! Moet je me geen mafkees noemen." Ze kuste elkaar. "Love you too," Ze kuste nogmaals en toen stond Gabriel op. "Laten we maar verder lopen voor we bevriezen in die kou."

404Sisters from another mister - Pagina 17 Empty Re: Sisters from another mister za jan 17, 2015 5:39 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
Hij begon te lachen. "Nee zie, dat bedoel ik." Hij keek even naar Jade die verder ging met haar knuffeltje en keek toen naar Amberley. Hij draaide zich om naar Gabriel en Roselyn. "Die komen vanzelf wel. Kijk de opa en oma van Rose zijn ook al verder gelopen. Ze weten dus dat Rose niet altijd snel is. Kom dan lopen we verder." Hij reed de buggy weer verder het pad op en glimlachte naar Amberley. "Okee dan gaan we dat gezellig doen." En gaf haar een kus.

405Sisters from another mister - Pagina 17 Empty Re: Sisters from another mister za jan 17, 2015 5:42 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
Roselyn knikte. "Daar heb je gelijk in en we gaan nog mooie tijden tegemoet." Ze begon te lachen en keek Gabriel aan in zijn ogen en stond op. "Je hebt gelijk. Anders vatten we nog kou en moeten we eerder de gebreide truien aan doen van mijn oma." En ze giechelde en liep verder. Tijdens het lopen sloeg ze een arm om Gabriel heen en liep zo verder. "Wat dacht je er van om morgen samen iets te doen? Mijn oma gaat morgen met mijn opa nog dingen regelen voor het oude jaar en overmorgen gaan we naar Londen toe. Dus we kunnen morgen samen iets doen. Misschien naar de kermis?"

406Sisters from another mister - Pagina 17 Empty Re: Sisters from another mister za jan 17, 2015 6:45 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

"Heb je het gehoord, Jade. Niet meer aan papa's haren trekken, boef." Ze zag Jade alleen maar lagen en met de knuffeltje spelen. "Ik denk niet dat de boodschap helemaal is aangekomen.",zei ze met een grijns. Amberley knikte en liep rustig door. Gabe en Rose zouden wel volgen. Amberley knikte. "Afgesproken."

407Sisters from another mister - Pagina 17 Empty Re: Sisters from another mister za jan 17, 2015 6:47 pm

Moonlight

Moonlight

Gabriel

Gabriel knikte. "Een hele mooie tijd." Rose moest eens weten wat die van plan was.
Gabriel deed net of die over ze nek ging. "Laat maar zitten. We lopen snel door om de andere in te halen en we weer warm worden." Gabriel sloeg zijn armen weer om Rose heen en zo liepen ze achter de rest aan. "Zei je nou kermis? Ik ben dol op de kermis. Daar zeg ik geen nee tegen."

408Sisters from another mister - Pagina 17 Empty Re: Sisters from another mister za jan 17, 2015 7:04 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
"Haha dat was te verwachten." En hij moest ook lachen en keek even naar Roselyn en naar Gabriel. Hij herinnerde zich dat lijstje, hopelijk kwamen de meeste dingen van dat lijstje uit. Hij wist niet of ze er met Amberley over gesproken had, dat zou vast wel. Amberley en Roselyn deelde alles met elkaar. Hij keek toen naar Jade en toen weer naar Amberley. "Jep afgesproken. Kom dan lopen we verder." En hij reed weer verder en keek toen naar de zon die langzaam naar beneden ging.

409Sisters from another mister - Pagina 17 Empty Re: Sisters from another mister za jan 17, 2015 7:06 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Inderdaad, een hele mooie tijd." En ze begon te lachen. "Nou zeg, overdrijven is ook een vak." En ze gaf hem een por en liep toen verder, gearmd. "Haha opa en oma wachten heus wel hoor. Het wordt toch bijna donker. Nog even en dan gaan we terug en dan gaat oma aan het avondeten beginnen." Ze deed haar wintermuts goed en liep verder. "Haha ik wist het. Okee dan gaan we gezellig naar de winterkermis. Dat is echt een van de leukste dingen hier. Ik heb er zin in." En ze gaf hem een kus en herinnerde zich toen iets. "Amberley, Thomas. Ik zou nog een foto van jullie maken!" Riep ze naar haar vrienden toe.

410Sisters from another mister - Pagina 17 Empty Re: Sisters from another mister za jan 17, 2015 8:19 pm

Moonlight

Moonlight



Amberley

"We mogen toch hopen dat ze later die oortjes wel van der gaat gebruiken." Ze grijsde even. Ze aaide Jade over de haartjes en deed de mutsje goed. Ze knikte en liep rustig verder. Het werd al donker. "We eten fish and chips vanavond. Het is echt heerlijk, vooral als de oma van Rose het maakt en typisch Engels."

411Sisters from another mister - Pagina 17 Empty Re: Sisters from another mister za jan 17, 2015 8:21 pm

Moonlight

Moonlight



Gabriel


Gabriel knikte en grijnsde vervolgens. "Weet ik! Haalde ik vroeger tienen voor." Gabriel knikte. "Ik mag het hopen, straks verdwalen we nog." "Wat eten we eigenlijk?" Gabriel stak ze tong uit. "Reken maar van yes. Nu gaan we ook. Niks hou me tegen." Hij kuste Rose terug. Hij zag Thomas en Amberley stil staan en Amber Jade uit de buggy tillen zodat Rose een foto kon maken.

412Sisters from another mister - Pagina 17 Empty Re: Sisters from another mister za jan 17, 2015 8:39 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
Thomas keek naar Amberley. "Vast wel. Hopelijk gaat ze die voor altijd gebruiken, niet straks als ze in de puberteit zit dat ze het dan niet meer doet." Hij luisterde naar wat ze gingen eten. "Heerlijk! Kijk er nu al naar uit en naar morgen." Hij bleef ook staan en keek even toe hoe Roselyn haar camera uit haar tas pakte. "Okee allemaal dichtbij elkaar staan." Hoorde hij Roselyn zeggen hij ging dichter bij Amberley staan en sloeg zijn armen om haar heen. "Lachen!" Hij telde tot drie, begon te lachen en toen werd de foto gemaakt. "Gelukt?" En Roselyn stak haar duim op en liet hem vervolgens zien. "Aaw dat is een hele leuke foto. Dankjewel!" En hij nam Jade over en stopte haar weer in de buggy, hij sloeg zijn armen om Amberley heen en ze liepen verder.

413Sisters from another mister - Pagina 17 Empty Re: Sisters from another mister za jan 17, 2015 8:43 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
Roselyn ruimde haar camera op en deed haar rugzak weer op haar rug. "Opa verdwaald nooit. Hij vindt altijd de weg wel." Ze glimlachte en gaf hem een kus. "Ja lekker suikerspin eten en genieten van de mooie kerstlichtjes. Ik heb er echt zin in." En ze meende dat oprecht. Ze hield van de winterkermis hier, ze kreeg er altijd een nostalgisch gevoel van. Roselyn keek even naar Gabriel en dacht na. "We eten fish and chips. Mijn oma kan dat echt heel lekker maken."

414Sisters from another mister - Pagina 17 Empty Re: Sisters from another mister za jan 17, 2015 9:05 pm

Moonlight

Moonlight

Gabriel

'Je opa misschien niet, maar als wij hem niet inhalen misschien zelf wel." Hij had zelf een richtingsgevoel van niks. Hij verdwaalde nog in de supermarkt. Hij kuste Roselyn terug. "Oh, hou op. Ik heb nu al zin in suikerspin of een zuurstok." Gabriel glimlachte breed. "Fish en chips, het kan ook niet anders als je in engeland bent."

415Sisters from another mister - Pagina 17 Empty Re: Sisters from another mister za jan 17, 2015 9:08 pm

Moonlight

Moonlight



Amberley

Amberley grijnsde. "Haha, daar zorgen we wel voor. Ze knoopt het maar in de oren. Dan werken ze in elk geval."
Amberley knikte. "Me too." Ze hoorde Rose roepen dat ze nog een foto zou maken. Ze kroop tegen Thomas aan en hield Jade goed vast. Ze glimlachte breed en wachtte tot de foto werd gemaakt. Ze liep naar Rose om de foto te bekijken. "Leuke foto, mooi met die zonsondergang. Zou de foto graag hebben."

416Sisters from another mister - Pagina 17 Empty Re: Sisters from another mister wo jun 10, 2015 1:45 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
Ze keek hem verontwaardigend aan. "Zeg vertrouw een beetje op mijn richtingsgevoel. Ik ken dit strand en de omgeving op mijn duimpje. We verdwalen echt niet." En ze gaf hem een kus en keek even naar Amberley. "Is goed, ik stuur hem als we weer thuis zijn wel naar je op. Dan kun je hem eventueel inlijsten als je wilt." Ze deed haar camera weer in haar tas en keek even naar Jade en Thomas die kwamen aanrijden met de buggy. Ze keek naar Gabriel. "Jij krijgt van mij morgen een suikerspin en een zuurstok, beloofd." En ze pakte zijn hand weer en liep verder.

417Sisters from another mister - Pagina 17 Empty Re: Sisters from another mister wo jun 10, 2015 1:48 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
Thomas kwam naar Amber toe. Hij had Jade in haar buggy gedaan en keek even naar zijn dochtertje. Hij glimlachte naar haar en stopte toen bij Amber en gaf haar een kus. "Jade was moe dus ik heb haar maar weer in de buggy gelegd. Ik denk dat ze zo wel in slaap zal vallen." Hij glimlachte en keek even naar Roselyn en Gabriel. Hij keek even naar de opa van Roselyn die bleef staan en zei dat ze terug gingen lopen naar het huis, dat het straks te donker zou worden op het strand en dan mochten ze het strand niet meer op. Thomas draaide de buggy om en keek toen weer naar Amberley. "Hadden wij voor morgen nou plannen?" Hij wist niet meer of ze iets hadden afgesproken.

418Sisters from another mister - Pagina 17 Empty Re: Sisters from another mister wo jun 10, 2015 6:24 pm

Moonlight

Moonlight

Gabriel

"Ik vertrouw je best, maar ik heb gewoon geen zin om achter te blijven." Hij stak ze tong plagend naar de uit voordat die de kus beantwoorde. Gabriel keek mee op de camera van Rose. "Zeker een leuke foto. maar dat heb je ook met een goede fotograaf." Gabriel keek opzij naar Rose. "Hou ik je aan en denk maar niet dat ik met je ga delen. O en ik stap vervolgens gewoon de octopus ofzo in, goed voor je maag." Hand in hand liepen ze verder.

419Sisters from another mister - Pagina 17 Empty Re: Sisters from another mister wo jun 10, 2015 6:27 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

Amberley knikte. "Thanks Rose, heel lief van je. Ik ben blij met de foto." Ze zag dat Thomas Jade terug legde in de buggy. "Laat maar lekker slapen. Ze was al moe. Slaap ze voorlopig te minste. Ze heeft de flesje al gehad, dus." Amberley haalde de schouders op. "Volgens mij niet, of ik wordt vergeetachtig. Zo te horen gaan Gabe en Rose naar de kermis. Misschien kunnen we mee en kunnen de opa en oma van Rose even om Jade letten. Als je naar de kermis wilt tenminste."

420Sisters from another mister - Pagina 17 Empty Re: Sisters from another mister wo jun 10, 2015 7:06 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
Roselyn keek even naar Gabriel en begon te lachen. "We verdwalen echt niet kom." En ze pakte zijn hand vast en sleurde hem mee om harder te lopen. Ze bleef stil staan en glimlachte. "Dankjewel. Ik hou van foto's maken." Ze keek even naar Thomas en naar Amberley en keek toen weer naar Gabriel. "Pff dan eet ik wel een gekarameliseerde appel met spikkels." Ze was dol op die appels. "En ik koop mijn eigen reuze spekkie." Ook daar was Roselyn dol op. Ze was een snoepkont maar deze dingen vond ze het allerlekkerste op de kermis. "De octopus, ja! En in de achtbaan. Het wordt echt een super leuke dag!" En ze knuffelde Gabriel stevig.

421Sisters from another mister - Pagina 17 Empty Re: Sisters from another mister wo jun 10, 2015 7:10 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
Thomas knikte. Hij keek in de buggy en zag dat Jade in slaap gevallen was. Hij glimlachte en keek weer naar Amberley. "Kunnen we niet beter hun die kermis samen gunnen?" Hij keek haar vragend aan en keek toen weer naar Jade die met haar hoofdje bewoog en verder sliep. "Tis niet dat ik niet naar de kermis wil hoor, ik ben dol op de kermis." Hij dacht na. Wilde hij Jade nu al aan de opa en oma van Rose toevertrouwen? Hij was beschermend over zijn kleine meisje. Hij kon de opa en oma van Rose vertrouwen en hij beet even op lip. "Ik wil wel naar de kermis maar alleen als de opa en oma van Rose daadwerkelijk willen oppassen en als Rose en Gabe het goed vinden als wij mee gaan." Besloot hij toen om te zeggen en hij gaf Amberley een kus.

422Sisters from another mister - Pagina 17 Empty Re: Sisters from another mister do jun 11, 2015 1:14 pm

Moonlight

Moonlight

Gabriel

"Geloof er niks van!", wist die nog net uit te brengen voordat Rose hem meesleurde zodat ze de andere zouden inhalen. "Zo lang ik geen model hoef te staan, wel.", grapte die en stak ze tong uit naar Roselyn. "Echt niet! Die eet ik ook gewoon op. Vervolgens nemen we alles attracties en de achtbaan in de hoop dat ik niet ga kotsen." Hij knuffelde ze vriendin stevig terug.

423Sisters from another mister - Pagina 17 Empty Re: Sisters from another mister do jun 11, 2015 1:16 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

Amberley haalde de schouders op. 'Waarom zullen we niet meegaan?" Amberley zuchtte. "Oke! Ik zal aan Rose en Gabe vragen of ze het goed vinden als we meegaan of dat ze liever samen gaan. Als we mee mogen dan vraag ik wel of de opa en oma willen oppassen. Zo niet dan gaan we samen wat leuks doen. Afgesproken?"

424Sisters from another mister - Pagina 17 Empty Re: Sisters from another mister do jun 11, 2015 9:01 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Zeg ik wil nog een foto van jou maken. Het wordt echt een mooie foto." Ze begon te lachen en glimlachte toen Gabriel haar stevig knuffelde. Ze kuste hem en niet lang daarna kwamen ze weer aan bij het huis van haar opa en oma. Haar opa maakte de deur open en ze rook de geur van eten al. Ze deed haar jas uit en hing die op de kapstok. Ze zag dat Emma aan het spelen was met haar knuffel en ze glimlachte. Ze deed haar lange haar goed en keek even naar Gabriel. "Had jij alle spullen naar boven gebracht of nog niet?" Haar oma kwam de woonkamer binnen en glimlachte. "Jullie zien er uit alsof jullie wel warmte kunnen gebruiken. Het eten is bijna klaar en na het eten zal ik de haard aan zetten." Roselyn glimlachte en pakte even de hand van Gabriel. "Zeg jij gaat niet mijn karamelappel op eten!" Riep ze verontwaardigt uit.

425Sisters from another mister - Pagina 17 Empty Re: Sisters from another mister do jun 11, 2015 9:06 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
Thomas keek even naar Amberley. Hij knikte. "Ja is goed. Ik denk wel dat we mee mogen. Maar ik dacht misschien hadden ze wel iets samen gepland. Je weet het niet. Maar ik zou het leuk om te gaan." Hij glimlachte en reed de buggy naar binnen en deed zijn jas uit. "Elisabeth waar kunnen we de buggy laten?" Vroeg hij aan de oma van Rose. "Uhm dat kan wel onder de trap, daar staat ook de buggy van Emma." Thomas knikte en hij reed naar de trap met de buggy, haalde Jade er uit en liep toen weer naar Amberley toe. "Zullen we haar op bed brengen of wil je daarmee wachten?"

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 17 van 18]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Sisters from another mister

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum