Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Sisters from another mister

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 18 van 18]

426Sisters from another mister - Pagina 18 Empty Re: Sisters from another mister vr jun 12, 2015 7:15 pm

Moonlight

Moonlight



Gabriel


"Als je het bewerkt hebt in photoshop zeker. Wat filters er overheen. Kilotjes er af halen, pukkels wegwerken. Stukke beter. Misschien plaats ik mezelf wel op het lijf van Backham ofzo."
Niet veel later kwamen waren ze terug in het huis van Rose's opa en oma. De geur van het avondeten kwam hem te gemoed. Hij deed ze schoenen uit en hing zijn jas op. Gabriel keek om naar Rose. "Wacht maar af, wedden dat ik ook die appel opeet."

427Sisters from another mister - Pagina 18 Empty Re: Sisters from another mister vr jun 12, 2015 7:17 pm

Moonlight

Moonlight



Amberley


Amberley haalde de schouders op. "Niet dat ik me kan herinneren. Ik heb zin om ook naar de kermis te gaan. Lang geleden, heel lang geleden. Ik wil een knuffel winnen voor Jade."
Amberley knikte. "Leg maar op bed, dan slaap ze rustig en dan kunnen wij rustig eten. De babyfoon heb ik in de luiertas gestopt zodat we die niet hoefde te zoeken in de koffers."

428Sisters from another mister - Pagina 18 Empty Re: Sisters from another mister vr jun 12, 2015 8:20 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
Roselyn keek naar Gabriel. "Ik ga jou echt niet fotoshoppen. Je bent goed zoals je bent. Je hoeft niet af te vallen, niet voor mij in ieder geval. Ik hou van je om wie je bent." En ze gaf Gabriel een kus en glimlachte naar hem. Ze meende oprecht wat ze zei. Waarom zou Gabriel moeten veranderen, ze vond hem perfect. Ze deed haar haar even goed en keek naar haar opa en oma en toen weer naar Gabriel. "Echt niet!" Ze stond op en begon hem te kietelen.

429Sisters from another mister - Pagina 18 Empty Re: Sisters from another mister vr jun 12, 2015 8:24 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
Thomas knikte. "Ik ook, dan vragen we het zo wel even. Eerst deze kleine naar bed brengen." Hij zag dat Jade wakker was geworden en vermoeid knipperde met haar ogen. "Zeg je mama nog even welterusten?" En hij stuurde Jade even naar haar moeder zodat ze een 'kusje' kon geven. Thomas glimlachte en liep naar de slaapkamer die zij beneden hadden. Hij had het bedje al neer gezet. Voor hij Jade haar pyjama aan deed verschoonde hij nog haar luier. Daarna deed hij haar pyjamaatje aan en legde haar in bed. Hij zong nog slaap kindje slaap voor haar en gaf haar een kus en zette de babyfoon aan en liep toen weer terug. Hij deed de deur dicht en liep weer terug. "Zo die gaat zo rustig slapen." Zei hij met een glimlach.

430Sisters from another mister - Pagina 18 Empty Re: Sisters from another mister di jun 16, 2015 8:40 pm

Kirst122

Kirst122

Off: skip naar de volgende dag

Roselyn
Roselyn was opgestaan. Ze had Gabriel laten slapen. Toen ze de trap af liep rook ze wentelteefjes. Haar oma maakte dat altijd voor het ontbijt. "Goeiemorgen oma." Haar oma glimlachte en schonk koffie in voor Roselyn. "Lekker geslapen?" Roselyn knikte en nam dankbaar haar koffie aan. Ze liep naar het raam en keek naar buiten. Het had gesneeuwd. "Dus jullie gaan met zijn vieren naar de kermis?" Hoorde ze haar oma vragen. Roselyn draaide zich om en knikte. "Ik ga nog even naar boven oma." Ze gaf haar oma een kus en liep met haar koffie naar boven. Ze zette haar koffie op haar bureau neer en vlechten haar lange haar in. Ze keek even naar Gabriel en hoopte dat hij snel wakker zou worden.

431Sisters from another mister - Pagina 18 Empty Re: Sisters from another mister di jun 16, 2015 8:43 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
Thomas werd wakker toen hij gekraak op de trap hoorde. Hij hoorde stemmen in de keuken en wreef de slaap uit zijn ogen. Hij stond op en zag dat Jade nog aan het slapen was. Hij liep om het bed heen en aaide Amber haar haren. "Amber? Schatje, wakker worden." Zei hij zacht en gaf Amber een kus en bleef haar haren aaien. "We gaan naar de kermis straks met Rose en Gabe. Volgens Rose was het een grote kermis."

432Sisters from another mister - Pagina 18 Empty Re: Sisters from another mister wo jun 17, 2015 12:04 pm

Moonlight

Moonlight

Gabriel

Gabriel werd wakker van de geur van koffie. Langzaam opende die ze ogen. "Ik ruik koffie.", mompelde die. Hij rekte zich uit en opende zijn ogen. "Hey, goedemorgen!",zei die verbaasd. Hij stond op, trok snel ze broek aan en liep naar Rose toe om er een kus te geven. "Lekker geslapen?" Hij gaapte even.
"Ik heb zin in koffie en ontbijt. Geef me twee tellen om een shirt aan te trekken, ik kleed me straks wel goed aan om vervolgens te gaan ontbijten."

433Sisters from another mister - Pagina 18 Empty Re: Sisters from another mister wo jun 17, 2015 12:06 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

Amberley voelde een kus, een hand door de haar en hoorde de zacht gesproken woorden van Thomas. "Mhh, nog even. Waar is Jade? Laat er liggen, ze is de hele nacht wakker geweest."
Doordat Jade tijdens het eten zo lang had geslapen had ze de hele nacht wakker gelegen en gehuild.
Amberley had geen oog dicht gedaan. 'I know, ik kom eraan. Me ogen willen niet open."

434Sisters from another mister - Pagina 18 Empty Re: Sisters from another mister wo jun 17, 2015 3:11 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Goeiemorgen lieverd. Ik heb heerlijk geslapen. Jij ook?" En ze nam een slok van haar koffie en deed haar badjas goed. "Mijn oma is het ontbijt aan het voorbereiden. Ze maakt er altijd iets uitgebreid van. Dan moet je denken aan wentelteefjes, croissantjes, Italiaanse bollen, broodjes, crackers. Eitje er bij. En voor wie wil een echt Engels ontbijt bestaande uit gebakken tomaat, witte bonen in tomatensaus, spek en gebakken ei. Geloof me ik ben er niet dol op maar mijn opa wel. Maar goed ze zijn ook Engels." Ze stond op en keek even naar Gabriel. "Ze zijn van plan om morgen naar Londen te gaan vanwege oudjaar. Ze hebben daar prachtig vuurwerk."

435Sisters from another mister - Pagina 18 Empty Re: Sisters from another mister wo jun 17, 2015 3:19 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
Thomas keek even naar Amberley. "Ik let wel op Jade vanavond. Dan hoef jij er niet uit en kun je lekker slapen." Hij gaf Amber een kus en ging toen rechtop zitten. "Ik laat haar ook slapen. Kom dan gaan we ontbijten. Ik denk dat de andere zo ook wel komen." Hij stond op en deed zijn badjas aan en keek even naar Jade die rustig door sliep. "Hup kom, straks dan val je weer in slaap. We gaan vanavond op tijd naar bed."

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 18 van 18]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18

Soortgelijke onderwerpen

-

» Sisters from another mister

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum