Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

My life as a teenager (sfam)

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 8 van 10]

176My life as a teenager  (sfam) - Pagina 8 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za jan 17, 2015 8:16 pm

Moonlight

Moonlight


Lauren

"Haha. Het was ook een hele rare situatie." Lauren zuchtte en haalde een hand door de haar. "Ik weet het maar... Het is gewoon dat ik zou willen dat Chris er was. Soms vraag ik me af hoe het zou zijn geweest als ik een grote broer had. Waren we er dan alle vier wel geweest? Had Chris het met drie zusjes overleefd? Hoe Chris zou zijn geweest. Op wie die leek? Op de laatste vraag heeft alleen papa antwoord. Papa zegt dat Chris op hem leek.
Zulke dingen. Al weet ik dat Chris altijd bij ons is." Ze veegde de tranen die prikte in de ooghoeken weg. Lauren knikte. "Ik zal het eens vanavond aan Charlie vragen."

177My life as a teenager  (sfam) - Pagina 8 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za jan 17, 2015 8:28 pm

Kirst122

Kirst122

Alexis
Alexis keek haar vader met een glimlach aan. "Precies. Ik heb dan wel VMBO gedaan en heb maar een jaar op de dansacademie gezeten maar dat betekend niet dat ik niet slim ben." Ze keek even naar de vele leerlingen en liep achter haar vader aan naar het standje waar ze drinken hadden. Ze keek om zich heen en dacht even een bekende gedaante gezien te hebben. Ze dacht even dat ze Jason zag en voelde dat ze het warm kreeg. Hij zou toch niet hier zijn? Dat kon niet. "Huh wat?" Vroeg ze geschrokken op. "Doe maar Sevenup alsjeblieft." Zei ze toen.

178My life as a teenager  (sfam) - Pagina 8 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za jan 17, 2015 8:31 pm

Kirst122

Kirst122

Mike
Mike keek even naar Jasper en knikte toen. "Dat klopt. Is ook alleen maar lastig. Lijkt me voor haar nog vervelender om in dat ding te zitten. Kan ze echt nooit meer lopen?" Soms konden mensen weer gaan lopen na een heleboel operaties. De vraag was natuurlijk ook of Lacey dat zelf zou willen. Lopen zou ze natuurlijk wel willen maar of ze zin had in die operaties en of het dan nog mogelijk was. Mike plukte even aan zijn haar en begon te lachen. "Ik ga zo een app naar mijn moeder sturen." Beloofde hij toen. "Zullen we maar eens naar beneden gaan?"

179My life as a teenager  (sfam) - Pagina 8 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za jan 17, 2015 8:33 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Dat kan ik me zo voorstellen." Ze dacht na en keek naar Lauren maar keek toen weer naar de weg. "Ik denk dat Chris helemaal gek zou zijn geweest van jullie maar dat hij ook dol op jullie was. Ik weet zeker dat hij jullie altijd zou willen beschermen en dat hij er altijd voor jullie zou zijn. Ik weet niet op wie die leek. Papa vertelde inderdaad dat hij op hem leek ik..." Ze haalde diep adem. "Ik heb hem nooit gezien." En dat laatste zei ze met een brok in haar keel. Het voelde fijn om met Lauren over dit te praten, om een serieus gesprek te kunnen voeren. "Ergens is hij er nog ik weet het zeker. En je kunt hem hoe dan ook in je hart vinden."

180My life as a teenager  (sfam) - Pagina 8 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za jan 17, 2015 8:56 pm

Moonlight

Moonlight

Lauren

Lauren knikte. "Haha, dat had ik me ook al bedacht. Chris zou gillend zijn weggerend." Lauren legde de hand op die van de moeder. "Het is goed mam, het is oke." Lauren knikte. "Wedden dat Chris trots op ons neer kijkt met een bigsmile." Ze gaf de moeder snel een kus. Gelukkig waren ze bijna in het centrum en konden ze leuke dingen doen en daar aan denken.

181My life as a teenager  (sfam) - Pagina 8 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za jan 17, 2015 8:58 pm

Moonlight

Moonlight



Jasper

"Ik zou langzaam aan gek worden." Jasper haalde ze schouders op. "Dat weet ik ook niet hoor." Jasper knikte. 'Als jij weet of het goed is dan vraag ik aan Juul of ze wilt oppassen." Jasper liep naar beneden. "Het zal wel moeten als Charlie voor de deur staat." Hij opende de deur en werd enthousiast begroet door Charlie. "Hoi hoi, kom verder. Wil je wat drinken? Leg je spullen maar vast klaar op de keukentafel."

182My life as a teenager  (sfam) - Pagina 8 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za jan 17, 2015 9:00 pm

Moonlight

Moonlight



Gabriel


"Heey! Daar is niks mis mee. De meerderheid van de mens heeft vmbo gedaan en alles. Je slimme papa ook hoor."
Gabriel keek naar ze dochter. "Alles goed?" Hij keek er bezorgd aan. Gabriel knikte en bestelde een sevenup en een koffie. Hij gaf Alexis de bekertje aan.

183My life as a teenager  (sfam) - Pagina 8 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo jun 10, 2015 1:50 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
Roselyn keek even naar Lauren en voelde haar kus. Ze glimlachte lichtjes. "Je bent een lieverd." Zei ze toen en ze volgde de borden naar de parkeergarage. "Ik denk ook dat Chris met een glimlach op ons neer kijkt. Maar ik denk ook dat hij ons altijd zal volgen en dichtbij ons is." Ze reed de parkeergarage in en reed naar boven. "Pff het is druk, maar goed het is dan ook een zaterdag." Ze reed naar de vijfde verdieping en vond daar een goed plekje. "Uitstappen maar en lekker gaan winkelen. Wil je eerst ergens koffie drinken of zullen we eerst een paar winkels bekijken?"

184My life as a teenager  (sfam) - Pagina 8 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo jun 10, 2015 1:55 pm

Kirst122

Kirst122

Mike
Mike glimlachte. "Ik ga zo naar mijn werk. Ik ben rond half zes klaar, zal ik dan naar hier komen?" Hij keek vragend naar Jasper en liep achter hem aan naar beneden. "Ik weet zeker dat mijn moeder het goed vindt. Ze is dol op je en mijn zusje ook. Mijn broer is de hele week op vakantie met zijn vriendin dus die moet je helaas missen." Hij glimlachte naar Charlie en keek toen weer naar Jasper. "Ik stuur je een app als ik mijn moeder heb gesproken. Ze zou vandaag op de zaak zijn." Hij deed zijn jas aan en liep weer naar Jasper toe. "Tot vanavond en veel plezier met wiskunde." Hij gaf Jasper een kus en liep de deur uit, naar zijn werk.

185My life as a teenager  (sfam) - Pagina 8 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo jun 10, 2015 2:09 pm

Kirst122

Kirst122

Julia
Julia deed haar haar in een staart en werkte haar make-up bij. Edwin kon vandaag niet afspreken, hij moest leren voor tentamens. Ze deed haar oortjes in en liep naar beneden. Ze zag de deur van Lacey haar kamer open staan en keek even naar binnen, haar moeder stond in de kamer. Ze zwaaide en zag dat Lacey terug zwaaide. Ze glimlachte en liep naar de keuken. Ze zong zachtjes mee met haar muziek en merkte niet dat Lacey achter haar stond. Ze draaide zich om en schrok. Gauw deed ze haar oortjes uit. "Huh wat?" Vroeg ze geschrokken. Lacey glimlachte. "Ik zei dus. Amberley en ik gaan zo winkelen. Heb je zin om mee te gaan?" Julia nam een hap van haar broodje. "Ja dat is goed, leuk! Er is een nieuwe kledingwinkel geopend, daar wilde ik al een tijdje heen." Ze nam weer een hap van haar broodje. "Ik eet even mijn broodje op, pak mijn spullen en dan kom ik." Ze at snel haar broodje op, dronk haar optimel snel leeg, liep naar boven, pakte haar tasje en liep naar Lacey en haar moeder toe. "Ik ben er klaar voor." Zei ze met een glimlach.

186My life as a teenager  (sfam) - Pagina 8 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo jun 10, 2015 2:11 pm

Kirst122

Kirst122

Alexis
Ze nam dankbaar haar bekertje sevenup aan en nam een slok. Ze keek even naar haar vader. "Mijn vriendinnen doen zo'n beetje allemaal havo, eentje doet vwo." Ze dronk weer van haar bekertje en hoorde haar vaders vraag. "Ja alles is goed." Zei ze met een glimlach. "Ik dacht even dat ik een ongewenst persoon zag, maar het kan zijn dat ik mij vergist heb." Ze deed haar tas beter over haar schouder en dronk haar bekertje uit. Ze gooide het weg en liep weer naar haar vader toe. "Uhm zullen we maar naar het lokaal lopen voor de presentatie? Die begint over een kwartiertje."

187My life as a teenager  (sfam) - Pagina 8 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo jun 10, 2015 6:30 pm

Moonlight

Moonlight


Lauren

Lauren grijnsde. "Soms! Heel soms, kan ik wel lief zijn." Ze zette grote puppy oogjes op. Lauren knikte. "Weet ik. Hij zier hier." Ze wees op de hart. "en daar zal die nooit weg gaan.", maakte ze de zin af. Lauren schudde de hoofd. "Wat had je dan gedacht?" Ze stapte uit zodra de moeder had geparkeerd. "Eerst naar de starbucks! Ik betaal en daar sta ik op."

188My life as a teenager  (sfam) - Pagina 8 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo jun 10, 2015 6:36 pm

Moonlight

Moonlight


Jasper

Jasper schudde zijn hoofd. "Nee, ik kom je gezellig halen." Hij keek hem geheimzinnig aan. Hij was van plan om voor Mike te koken, maar dat moest een verrassing blijven tot vanavond.
Jasper glimlachte. "Ik ben benieuwd. Ik hoor het wel als het door gaat." Jasper was inmiddels naar beneden gelopen om open te doen voor Charlotte. Jasper kuste Mike terug. "Tot vanavond. Werkste." Jasper draaide zich om naar Charlie. "Zullen we dan maar? Waarmee moet ik je helpen?"

189My life as a teenager  (sfam) - Pagina 8 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo jun 10, 2015 6:40 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

Amberley zag de jongste dochter voorbij lopen waar vervolgens Lacey aan vroeg of ze mee ging winkelen. Ze vond het wel zo gezellig voor Lacey als Julia mee zou gaan. "Gezellig dat je mee gaat. We zullen zeker even bij de nieuwe kledingzaak gaan kijken en dan eten we meteen een broodje in de stad." Amberley knikte. "Doe rustig aan. Ik pak mijn spullen even en dan zal ik de auto alvast voor rijden."

190My life as a teenager  (sfam) - Pagina 8 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo jun 10, 2015 6:44 pm

Moonlight

Moonlight

Gabriel

Gabriel nam de bekertjes aan en gaf de ene aan ze dochter. Hij voegde melk en suiker bij ze koffie.
"Wat maakt het nou uit dat je een niveau lager doet? Dat maakt je niet minder slim. Jullie kunnen gewoon vrienden blijven. Als je er had genoeg voor werkt kan je altijd nog hbo gaan doen hierna. Niks houdt je tegen, ook de baby niet. Je kans alles aan en het zal alleen maar trots op je zijn. Mama en ik zullen je daarbij helpen en in alles steunen." Gabriel knikte. "Die zul je altijd tegen komen en niet altijd kunnen ontlopen. Gewoon boven staan en net doen alsof het lucht is." Hij keek ze dochter even onderzoekend aan. Gabriel knikte. "Lets go.'

191My life as a teenager  (sfam) - Pagina 8 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo jun 10, 2015 7:13 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Je bent altijd lief Lauren, echt waar. Maar je bent gewoon, net als je zusjes, een puber. En die zijn niet altijd even lief. Ik weet niet of oma ooit eens over mijn puberteit heeft verteld maar... Ik was niet bepaald leuk als puber." En ze begon te lachen. Ze stapte uit en pakte haar tasje. "Okee vooruit, dan betaal ik de lunch en daar wil ik gemaar over hebben." En ze sloeg haar armen om haar dochter heen, deed de autodeur op slot en gaf Lauren toen een kus. "Okee kom we gaan. De starbucks was toch naast the sting? Of vergis ik me nu?"

192My life as a teenager  (sfam) - Pagina 8 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo jun 10, 2015 7:16 pm

Kirst122

Kirst122

Julia
Julia keek even naar haar mobiel en zag dat Edwin haar nog geappt had. Ze stuurde hem nog een succes app terug met leren. Vanavond zou ze met hem gaan skypen. Ze deed haar haar even goed en zag Charlie en Jasper in de keuken zitten. "Succes met wiskunde. Jas, ik heb cakejes gebakken, ze staan in de schuur mocht je trek hebben." Ze keek even naar Lacey die met Fellow de keuken in kwam rijden. "Ow Jas, ik weet niet of je het weet maar ik ga met mama en Lacey naar de stad. Mocht er iets zijn, je kunt altijd bellen." En ze gaf haar broer een knuffel en liep naar de gang en hielp Lacey in de keuken met haar jas.

193My life as a teenager  (sfam) - Pagina 8 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo jun 10, 2015 7:18 pm

Kirst122

Kirst122

Lacey
Lacey keek even naar Charlie. "Jij bent dus Charlie? Jasper zei dat hij je bijles zou geven vandaag." Ze glimlachte naar haar. "Ik ben Lacey, zusje van Toby, vriend van Jade." Fellow likte even aan haar hand en haar blik ging naar haar toe. "Sorry Fellow maar je moet echt hier blijven. Honden mogen niet de winkel binnen. Jasper zou jij op Fellow kunnen passen en eventueel als je zin hebt uitlaten, mochten wij nog niet terug zijn?" Ze werd door Julia in haar jas geholpen en keek haar dankbaar aan. "Goed ik heb alles, zullen we naar je moeder gaan?" Julia knikte en reed met Lacey het huis uit richting de auto. "Mam we zijn klaar om te gaan." Hoorder ze Julia richting Amber zeggen.

194My life as a teenager  (sfam) - Pagina 8 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo jun 10, 2015 7:22 pm

Kirst122

Kirst122

Alexis
"We zijn ook nog steeds vrienden gebleven. Hele goede zelfs. En het maakt niet uit dat ze een niveau hoger doen, maar toch. Veel mensen hebben zulke vooroordelen over vmbo'ers. Ze denken bijna allemaal dat we niet zo slim zijn. Ik ga het tegendeel bewijzen." Ze keek even naar haar vader. "Pap mag ik je er aan herinneren dat dit een hbo is? Dat ik dankzij de dansacademie hier naar toe mocht?" De school had dat allemaal geregeld voor haar. Haar cijfers waren goed op de dansacademie en zo mocht ze naar het hbo. Op een voorwaarde dat ze wel haar best er voor zou doen en dat ging ze ook doen. "Ik ben heel blij met de hulp die jij en mama aan mij geven." En ze glimlachte naar haar vader. Ze zag de onderzoekende blik en zuchtte diep. "Pap wat is er? Waarom kijk je mij zo onderzoekend aan, er is niks aan de hand. Echt niet." Ze liep alvast richting het goede lokaal en keek weer naar haar vader.

195My life as a teenager  (sfam) - Pagina 8 Empty Re: My life as a teenager (sfam) do jun 11, 2015 12:55 pm

Moonlight

Moonlight

Lauren

Lauren sloeg de armen over elkaar. "Pff! Dat is niet waar." Ze keek de moeder standvastig aan maar schoot toen in de lach. Lauren dacht na. "Niet dat ik mij kan herinneren." Lauren haalde de schouders op. "Daar zeg ik geen nee tegen." Lauren knikte maar schudde vervolgens de hoofd. "Zin kort heb je er twee. Die en in het warenhuis met de VD en zo."

196My life as a teenager  (sfam) - Pagina 8 Empty Re: My life as a teenager (sfam) do jun 11, 2015 12:57 pm

Moonlight

Moonlight


Jasper

Jasper keek op naar zijn zusje die blijkbaar met zijn moeder en Lacey mee ging winkelen. "Thnxx, jullie met winkelen. Lekker, dank je. Die komen wel op." Jasper stak zijn duim op. "Komt wel goed, ga nou maar." Hij knuffelde ze zusje even en zwaaide er toen na. Hij hoorde Lacey vragen of die op Fellow wilde letten. "Prima, ik laat er straks wel uit." Hij zwaaide de dames na. "Houdoe!"

197My life as a teenager  (sfam) - Pagina 8 Empty Re: My life as a teenager (sfam) do jun 11, 2015 1:00 pm

Moonlight

Moonlight

Charlie

Charlie legde de boekentas op de keukentafel. Ze zag een meisje in een rolstoel binnenkomen en herkende Julia. "Hoi!" Ze schudde Lacey de hand. "Charlotte, maar iedereen zegt Charlie. Aangenaam kennis te maken." Ze knikte. "Ik heb over je gehoord." Ze zuchtte. 'Die bijles heb ik ook wel nodig anders haal ik tweeën ofzo. Gelukkig is Jasper een goede leraar." Ze stak de tong uit naar Jasper.
"Veel plezier met winkelen, misschien komen jullie me zus en moeder nog tegen die zijn ook de stad in.'

198My life as a teenager  (sfam) - Pagina 8 Empty Re: My life as a teenager (sfam) do jun 11, 2015 1:03 pm

Moonlight

Moonlight


Gabriel

"Klopt, echter gaat elk jaar 70% van de groenpachters naar een vmbo. We zijn in de meerderheid en echt niet dommer dan haviken of vwo'ers. " Gabriel haalde een hand door ze haar. "Ja, zeg dat onthou ik ook niet allemaal hoor met drie dochters."
Gabriel glimlachte. "Ik ben blij dat we je kunnen helpen en dat je zo goed je best doet." Gabriel keek naar Alexis. "Niks, laten we maar gaan kijken bij die presentatie."

199My life as a teenager  (sfam) - Pagina 8 Empty Re: My life as a teenager (sfam) do jun 11, 2015 9:11 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
Ze begon te lachen. "Echt wel lieverd. Jullie zijn schatten." Ze kuste haar dochter op haar hoofd en liep verder. "Ik wist wel dat je daar geen nee op ging zeggen. Ik weet nog een leuke lunchroom in de stad, die is net geopend. Ik heb daar met Evelyn een keer gezeten." Haar kinderen hoefde geen tante te zeggen. Ze vond dat altijd zo afstandelijk. "Waar wil je heen? Naar die in het warenhuis of die bij the sting? Nou ja welke is gezelliger?"

200My life as a teenager  (sfam) - Pagina 8 Empty Re: My life as a teenager (sfam) do jun 11, 2015 9:17 pm

Kirst122

Kirst122

Julia
Julia had Lacey in de auto geholpen en vouwde haar rolstoel op en zette die achter in de auto. Ze had Lacey voorin gezet, zij zelf zou achterin zitten. Ze deed haar staart goed en keek even of ze nog berichtjes had maar dat was niet zo. "Edwin heeft een belangrijke tentamenweek. Deze kan de doorslag geven of hij over is naar het volgende jaar of niet." Zei ze tegen haar moeder en Lacey. Lacey draaide zich om. "Wat studeert Edwin?" "Hij studeert geneeskunde op de universiteit. Hij wilt kinderarts worden." Zei ze met een glimlach. Niet lang daarna kwamen ze uit op het winkelcentrum. Ze parkeerden op een invalidenparkeerplaats in de parkeergarage. Julia stapte uit de auto en haalde de rolstoel van Lacey er uit en hielp Lacey er in. "Mam ben je er klaar voor? Wat zullen we eerst gaan doen, wat drinken of gaan winkelen?" En ze keek van Lacey naar haar moeder.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 8 van 10]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum