Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

My life as a teenager (sfam)

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 4 van 10]

76My life as a teenager  (sfam) - Pagina 4 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za jan 10, 2015 11:48 am

Moonlight

Moonlight



Amberley

Amberley knikte. "Is goed, meis. Doe je voorzichtig?"
Amberley had de blik van Thomas gezien. Ze had al zoon vermoeden waar dit heen ging. Ze had er de afgelopen dagen ook over na zitten denken. Als zij de zelfde gedachten had als Thomas. Amberley knikte en ging aan de keukentafel zitten met de mok vol warme dampende koffie voor zich. Ze warmde de handen er aan. "Ik had er ook al aan zitten denken. We kunnen Lacey niet terug sturen. Ze bloeit inderdaad eindelijk een beetje op. Ik gun haar ook een veilig thuis. Een geen pleeggezin naar pleeggezin. Tobias is te jong om als voogd op te treden. Hij gaat ook nog naar school en moet leuke dingen kunnen doen met Jade en ze vrienden en niet de verantwoordelijkheid moeten hebben over ze zusje. Ik weet dat er dingen veranderd zullen moeten worden en alles. Maar beide verdienen een veilig thuishaven. We moeten het vanavond maar eens aan ze voorleggen. Terug laat ik ze in elk geval niet gaan."

77My life as a teenager  (sfam) - Pagina 4 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za jan 10, 2015 11:51 am

Moonlight

Moonlight

Jasper

Jasper lachte in zijn vuistjes. Droomde Mike nou echt dat die al stond te werken? Hij giechelde even.
"Wordt nou maar wakker.", fluisterde die. Jasper kuste Mike terug. "Goedemorgen slaapkop."
Jasper knikte. "Verassing!" Hij glimlachte. "Ik hoop dat het smaakt. Er was niet heel veel meer in huis, mama moet nog boodschappen doen. Anders had ik nog een eitje gebakken."

78My life as a teenager  (sfam) - Pagina 4 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za jan 10, 2015 12:59 pm

Kirst122

Kirst122

Alexis
Alexis begon te lachen. "Misschien wel, misschien niet. Sander en ik horen bij elkaar. Hij vroeg of hij uhmm.." Ze beet op haar lip. "Of hij vanavond langs mocht komen." Haar moeder keek naar haar vader. "Wordt dat dan niet teveel van het goede? Je gaat vandaag ook al weg met papa." Alexis zuchtte diep. "Mam ik doe het rustig aan vandaag en trouwens. Ik heb Sander al twee dagen niet mogen zien omdat jij wilde dat ik mijn energie voor vandaag bewaarde." Ze zag haar moeder twijfelen. "Mam alsjeblieft. Ik mis Sander, hij mist mij. Hij wilt al naar hier komen." Haar moeder keek toen weer naar haar vader. "Lieverd, je weet dat ik gezegd heb dat je je energie moet bewaren voor de bevalling." Alexis zuchtte diep. "Mam alsjeblieft, als je je nog een keer zorgen gaat maken ga ik echt uit huis. Ik wil Sander gewoon zien, snap dat dan!" Haar moeder keek haar boos aan. "Vind je het gek dat ik me zorgen maak? Je was van de week hartstikke moe, de wallen hingen op je tenen. Je oom moest jou en Charlie thuis brengen na het winkelen vorige week. Je bent 17 en wordt nu al moeder. Ik snap dat je Sander wilt zien, maar ik wil niet dat straks in elkaar stort." Alexis keek haar vader aan. "Snap dan gewoon dat ik behoefte heb aan mijn vriend, hij wilt al hier naar toe komen, zoals ik daarnet al zei, om te zorgen dat ik rustig thuis kan blijven." Haar moeder keek toen weer naar haar vader. "Gabriel wat vind jij er van?"

79My life as a teenager  (sfam) - Pagina 4 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za jan 10, 2015 1:01 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
Thomas luisterde naar Amberley. "Haar vader laat haar echt niet meer binnen. Tobias is inderdaad te jong om voor haar te zorgen, al doet hij dat eigenlijk vijf jaar. Maar ik kan niet aanzien dat een jongen van 19 voor zijn zusje van 14 moet gaan zorgen. Dat hij vader en broer tegelijk is, dat kan gewoon niet. We kunnen het aan hun voorstellen, het probleem is alleen dat Lacey weinig zegt, tegen mij dan. Ik weet niet hoe ze naar jou is. Ik wil niet dat ze van gezin naar gezin gaat, dat is ook niet goed voor haar ontwikkeling. We kunnen straks aan Tobias voorstellen of hij en Lacey vanavond na het eten even komen praten." En hij nam een slok van zijn koffie.

80My life as a teenager  (sfam) - Pagina 4 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za jan 10, 2015 1:06 pm

Kirst122

Kirst122

Jade
Jade zat aangekleed in de muziekkamer. Toby was aan het luisteren naar haar pianospel en glimlachte toen ze uitgespeeld was. "Dat klonk echt prachtig." Jade glimlachte en Toby kwam naar haar toe en gaf haar een kus, hij sloeg zijn armen om haar heen en ze glimlachte. "Het spijt me lieverd maar ik moet zo werken." Jade haar gezicht betrok. "Ik dacht dat je vrij had vandaag." Toby knielde bij haar neer. "Dat dacht ik ook, maar Tim vroeg of ik voor hem kon invallen. Ik heb het geld nodig als ik op mezelf wil gaan wonen." Jade knikte. "Tot hoe laat moet je werken?" Toby dacht na. "Tot vijf, dus ik ben rond half zes weer hier." Jade knikte en stond op. "Dan zie ik je vanavond." Toby knikte en gaf haar een kus. "Ik beloof je dat we morgen iets leuks gaan doen samen. Naar de kermis bijvoorbeeld." Jade haar gezicht klaarde op, ze was dol op de kermis, altijd al geweest. "Dat vind ik een leuke goedmaker." Toby glimlachte en ze kuste elkaar nog even, iets langer dan daarnet. "Goed dan ga ik maar." En samen liepen ze de muziekkamer uit. "Hmm Lacey is dus al uit met Fellow." Hoorde ze Toby mompelen, hij liep naar de keuken en ze volgde hem. "Dag Thomas en Amberley, ik ga werken, ben rond half zes weer thuis." Hij glimlachte en liep naar de deur. Ze gaven elkaar een afscheidkus en ze keek hem even na en liep toen weer naar de keuken en begon een broodje klaar te maken.

81My life as a teenager  (sfam) - Pagina 4 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za jan 10, 2015 1:08 pm

Kirst122

Kirst122

Mike
Mike glimlachte. "Ik heb lekker geslapen hoor." Hij rekte zich even uit en keek toen naar het ontbijt. "Jasper, dit vind ik al geweldig. Ik hoef niet persé een eitje." Hij glimlachte en gaf Jasper een kus en pakte een broodje en keek toen weer naar Mike. "Geef jij vandaag bijles aan Charlie?" Vroeg hij toen en begon te eten. Hij hoorde een deur dicht gaan en keek even naar buiten en zag dat Toby met zijn scooter weg reed. Blijkbaar moest hij toch werken. Hij keek na een tijdje weer naar Jasper. "Had je verder nog plannen voor vandaag of niet? Ik moet vanmiddag wel werken, van twaalf tot drie, daarna vangt Emily me op."

82My life as a teenager  (sfam) - Pagina 4 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za jan 10, 2015 7:02 pm

Moonlight

Moonlight

Gabriel

"Oke, afgelopen allebei! Ik ga hier niet voor scheidsrechter spelen. Ik snap beide jullie punt." Hij richtte zich op Alexis. "Je moeder heeft gelijk, Lex. Is dat nou wel zo verstandig? Je was op van de week, vandaag wordt een drukke dag. Zal je niet lekker rustig aan doen? Morgen is er weer een dag. Dan zien jullie elkaar maar een dag langer niet. Je moet aan je eigen denken. En geen gemaar of er komt helemaal niks van in. We zullen het zien!" Hij stond op om zichzelf een kop koffie in te schinken. "Maak je je zo klaar? Dan kunnen we vroeg gaan."

83My life as a teenager  (sfam) - Pagina 4 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za jan 10, 2015 7:07 pm

Moonlight

Moonlight

Jasper

Jasper glimlachte. "Fijn dat je lekker geslapen hebt." Jasper bloosde. "Als we eieren hadden gehad had ik het voor je gedaan." Hij kuste Mike terug. Hij hoorde een deur open en dicht gaan en zag Tobias vertrekken. "Ik dacht dat die vrij was." Jasper knikte op Mike's vraag. "Dat was wel de bedoeling als et door gaat." Jasper knikte. "Lekker, ben je mooi vanavond vrij," Hij keek Mike geheimzinnig aan. "Maybe." Hij ging echt niet vertellen dat die een verassing in petto had. "Misschien kom ik je wel van je werk halen."

84My life as a teenager  (sfam) - Pagina 4 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za jan 10, 2015 7:10 pm

Moonlight

Moonlight



Amberley

"Daarom is het tijd dat er verandering in komt. Zo gaat het niet langer. Ze moeten kind kunnen zijn, ook al is Tobias volwassen, maar je begrijpt wat ik bedoel. Kunnen genieten van het leven. Zich alleen zorgen te hoeven maken om school enzo." Amberley knikte. "Naar mij is ze ook niet heel open maar we kunnen het proberen. Misschien helpt als Jade en Jasper er bij zijn voor het vertrouwen." Amberley stond op. "We hebben het vanavond er wel met ze over." Ze begroette Jade en Tobias. "Ik dacht dat jij vrij was. Naja, werkte en tot vanavond."

85My life as a teenager  (sfam) - Pagina 4 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za jan 10, 2015 8:33 pm

Kirst122

Kirst122

Alexis
Alexis zuchtte diep en keek naar de blik van haar vader. Er was echt niks tegenin te brengen. Ze wilde Sander gewoon zo graag zien, ze had behoefte aan zijn knuffels, zijn kussen en zijn geur. Zijn kleding rook altijd naar pas gewassen was. Ze knikte eventjes. "Okee, dan vraag ik of hij morgen komt." Zei ze zachtjes. Ze at haar broodje zwijgend op en haar moeder pakte haar knie vast. "Ik snap dat je je vriend wilt zien, ik snap dat heel goed, maar probeer ook aan jezelf te denken zoals papa zei. Je bent de hele week al op, je denkt de hele week al aan andere, je bent gaan werken vanwege Molly, je bent uit geweest met je zussen omdat je ze niet teleur wilde stellen, maar ook omdat je het graag wilde en je gaat nu gezellig met papa kijken naar een studie. Ik probeer hiermee te zeggen, neem niet teveel hooi op je vork en Sander snapt best als je even rust nodig hebt." Alexis knikte en ze stond op. Haar moeder stond ook op en ze gaven elkaar even een knuffel. Ze liep naar de keuken en zette met een zucht haar bord op het aanrecht, ze wilde haar verdriet in houden, ze wilde zich gewoon weer even een meisje kunnen voelen zonder elke minuut van de dag te denken aan haar zwangerschap. En ze snapte de bezorgdheid van haar ouders goed, zij zou zich ook zorgen maken als haar dochter zwanger was. Ze keek haar vader aan en glimlachte. "Ja even laatste dingen pakken en dan kunnen we gaan." En ze liep naar boven, naar haar kamer. Ze appte Sander dat het beter was als hij morgen kwam en legde het uit. Ze kreeg gelijk een antwoord dat hij het heel goed begreep en dat hij er morgen zou zijn. Ze glimlachte, Sander was onwijs lief. Hij zorgde er altijd voor dat ze zich nooit schuldig hoefde te voelen. Ze kamde haar haren in, deed haar mutsje op en bekeek zichzelf even in de spiegel. "We gaan een leuke dag tegemoet met papa en opa natuurlijk. Kom rechte rug, we mogen er wezen." Ze rechtte zich even op, schouders naar achteren, borsten naar voren. Ze glimlachte en liep toen naar beneden, recht op. "Ik ben er klaar voor." Zei ze met een glimlach.

86My life as a teenager  (sfam) - Pagina 4 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za jan 10, 2015 8:37 pm

Kirst122

Kirst122

Mike
Mike keek even naar Jasper en begon te lachen. "Dat kan ik me voorstellen. Je bent een schat." En hij gaf hem een kus en at verder. "Blijkbaar niet, ach die komt vanavond wel weer terug. Dan is Jade ook weer blij." En hij grinnikte. Het was nog steeds gek om te zien dat Jade een vriend had. Gewoon omdat Jade zeer kieskeurig was en omdat ze steeds zei dat ze er nog niet aan toe was, blijkbaar was ze dat dus wel. Hij vond Jade en Tobias leuk samen. Hij keek toen naar Jasper. "Haha, hopelijk gaat het door. Je ziet het vanzelf wel en voor je het weet ben ik weer terug." Hij at verder en nam een slok van zijn drinken. "Ja klopt, vind ik wel fijn. Ben ik ook een stuk minder moe." Hij keek bedenkelijk naar Jasper. "Okee ik ben nou wel heel benieuwd wat jij voor mij in petto hebt." Zei hij toen met een glimlach.

87My life as a teenager  (sfam) - Pagina 4 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za jan 10, 2015 8:40 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
"Ja ik snap precies wat je bedoeld. Ik heb er al een tijd over na zitten denken. Ik heb er ook over nagedacht om Lacey haar kamer eens te gaan verven. Als ze hier komt wonen moeten we het wel gezellig maken. Het is nou echt een logeerkamer." Hij zwaaide Tobias na en keek naar Jade die een broodje aan het maken was. "We kunnen vragen of ze er bij willen zijn." Zei hij toen en zag dat Jade zich omdraaide. "Hadden jullie het over mij?" Thomas keek even naar Amberley. "Ja we wilde het daar vanavond pas over hebben. Ik ga zo naar het restaurant met Noah, ik heb hem beloofd dat ik hem zou laten zien waar ik uithang als ik er niet ben. Jade heb je zin om mee te gaan?" Jade glimlachte. "Ja is goed, dan ga ik even snel mijn broodje eten en klaarmaken." Thomas knikte en keek toe hoe Jade naar de woonkamer ging en met Noah tv ging kijken.

88My life as a teenager  (sfam) - Pagina 4 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za jan 10, 2015 8:43 pm

Kirst122

Kirst122

Lacey
Lacey maakte de deur met haar sleutel open en Fellow duwde de deur met haar neus verder open zodat ze naar binnen kon rijden. "Fellow wacht." Zei ze en ze keek toe hoe Fellow bleef wachten zodat Lacey de deur dicht kon doen. Ze maakte Fellow los. "Fellow vrij." En ze deed haar jas uit en hing die op aan de kinderkapstok en reed het huis verder binnen. Ze keek naar Amberley en naar Thomas. "Hey Lacey, heb je lekker gewandeld?" Hoorde ze Thomas vragen. Lacey knikte en glimlachte lichtjes. "Waar is Toby?" Vroeg ze toen ze Jade alleen met Noah tv zag kijken. Ze zag Jade op kijken. "Toby moest werken, Tim vroeg of hij kon invallen rond half zes is hij weer thuis." Hoorde ze Jade zeggen en Lacey knikte. "Lacey had je verder nog plannen voor vandaag?" Vroeg Thomas. Lacey dacht na, ze had niet echt plannen. Beetje de dingen doen die ze hier altijd deed, beetje aan school werken, piano of viool spelen en tekenen. "Niet echt." Zei ze toen zachtjes.

89My life as a teenager  (sfam) - Pagina 4 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za jan 10, 2015 9:03 pm

Moonlight

Moonlight

Gabriel

"We zijn niet boos en ik begrijp het heel goed. Maar nu is het even mooi geweest. Soms moet je jezelf een halt toe roepen anders raak je over vermoeid. Morgen is Sanders weer van harte welkom." Gabriel gaf ze dochter een knuffel. "Hou van je. We maken er een leuke dag van." Gabriel knikte. Hij sloeg een diepe zucht toen Alexis naar boven was om de laatste spullen te pakken. Hij gooide zijn koffie achterover en zocht zijn spullen bij een. "Nou uhh, veel plezier vandaag met Lauren. Je ziet ons wel verschijnen. Geen idee hoe laat het gaat worden. Charlie zou vandaag op bijles gaan bij Jasper, dat ze dat niet vergeet." Gabriel keek op naar Alexis. "Ik kom eraan."

90My life as a teenager  (sfam) - Pagina 4 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za jan 10, 2015 9:06 pm

Moonlight

Moonlight



Jasper

Jasper grijnsde. "Nou niet gaan lopen slijmen. Eet je ontbijt nou maar op." Hij kuste Mike terug. Jasper knikte. "Wat is er zo grappig? Of lach je omdat mijn ontbijt zo slecht is?" Jasper knikte. "De vorige keer liet Charlie me zitten. Ze was het totaal vergeten en met vriendinnen gaan zwemmen. Kreeg ik later een goedmaak telefoontje. Was eigenlijk wel grappig." Jasper knikte. "En wij kunnen langer samen zijn." Jasper keek nog geheimzinniger. "Ja, dat ga ik niet zeggen, anders is het geen verassing meer."

91My life as a teenager  (sfam) - Pagina 4 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za jan 10, 2015 9:10 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

"Ik zat er van de week ook aan te denken. Blijkbaar hadden we de zelfde gedachten. Het is gewoon beter voor iedereen als ze hier intrekken." Amberley knikte. "Het is inderdaad toe aan een likje verf en een andere aankleding. Als het zo ver is moeten we Lacey maar mee uit winkelen nemen voor een nieuwe kamer." Amberley keek om naar Jade. "Je hoort het vanavond." Amberley knikte. "Gezellig. Noah zal het leuk vinden om opa op ze werk te zien." Amberley dacht na. "Waarom gaan jullie niet met ze viertjes naar het restaurant?'

92My life as a teenager  (sfam) - Pagina 4 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za jan 10, 2015 9:37 pm

Kirst122

Kirst122

Alexis
Alexis pakte haar jas en gaf haar moeder een kus. "Sander snapte het wel. Hij hamert er ook elke keer op dat ik mezelf ook een keer rust moet gunnen. Hij is bezorgt, hij wilt gewoon dat moeder en dochter het goed maken. Net een vader." En ze begon even te lachen en liep toen naar buiten. "Ik heb er zin in pap. Ik kijk er naar uit om een nieuwe opleiding te gaan doen." Ze deed haar mutsje even goed en keek toen naar haar moeder die voor de deur stond. "Veel plezier met Lauren!" Haar moeder zwaaide en ze keek toe hoe haar moeder haar vader een kus gaf.

93My life as a teenager  (sfam) - Pagina 4 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za jan 10, 2015 9:41 pm

Kirst122

Kirst122

Mike
"Ik slijm niet, ik ben eerlijk." Zei hij met een warme glimlach. Hij keek even naar Jasper en begon nog harder te lachen. "Nee je ontbijt is hartstikke goed. Ik zat te lachen omdat ik aan Jade en Toby dacht. Ik had gewoon niet gedacht dat Jade nu al een relatie zou hebben, gewoon omdat ze steeds zei dat ze er niet aan toe was. En nu heeft ze al een paar maanden een relatie met Toby en een hele mooie relatie ook, maar ze was dus er blijkbaar wel aan toe." Hij luisterde naar Jasper. "Ik zou zeggen, stuur haar nu een app dat ze als de weet ik wat moet komen anders ga je mee naar mijn werk." En hij at verder en knikte. "Ja inderdaad en daar ben ik ook blij om. Jammer dat school er tussen zit, kunnen we minder samen zijn. Bij jou ben ik het liefst." En hij gaf hem een kus en keek even naar een foto en keek toen naar Jasper. "Ik ben heel erg benieuwd nu."

94My life as a teenager  (sfam) - Pagina 4 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za jan 10, 2015 9:44 pm

Kirst122

Kirst122

Lacey
Ze speelde onzeker met haar vingers toen Amberley voorstelde om met zijn vieren naar het restaurant te gaan. Ze hield niet van grote ruimtes, met onbekende mensen, mensen die naar haar staarde. Ze voelde dat ze even rilde en zag Thomas zijn bedenkelijke blik. "Blijf je liever thuis?" Lacey beet op haar lip, hoe ging ze dit nou uitleggen. Wat nou als Thomas boos werd? Ze kende Thomas een week en ze wist dat hij heel aardig en zorgzaam was, net zoals Amberley maar toch was er die angst. Die angst dat hij haar zou slaan als ze nee zei, of als ze een boze blik kreeg. "Lacey.." En Thomas bukte bij haar neer en keek haar aan. "Je mag hier open zijn over je gevoelens. Je hoeft niet bang te zijn dat we je slaan of boos aan kijken. Als je niet mee wilt, hoef je ook niet mee. Wij dwingen je nergens toe." Lacey keek in de ogen van Thomas. "Ik..." Ze haalde diep adem. "Ik blijf liever thuis, ik moet nog huiswerk maken enzo." Nadat gezegd te hebben reed Lacey naar haar kamer en deed de deur dicht.

95My life as a teenager  (sfam) - Pagina 4 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za jan 10, 2015 9:49 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
Thomas keek met een zucht Lacey na. Hij stond weer op en keek naar Amberley. "Misschien kun je kijken of ze iets met jou wilt doen. Kleding kopen of zo. Misschien wilt Julia mee. Ze kon niet met Edwin afspreken, hij moest leren voor tentamens." Hij vond het moeilijk. Aan de ene kant zag hij dat Lacey vrolijker werd, maar aan de andere kant zag hij nog dat meisje dat niks durfde te zeggen, bang dat ze op haar kop kreeg. Ze hadden regelmatig gezegd dat ze daar niet bang voor hoefde te zijn en Tobias had dat ook al gezegd, maar op de een of andere manier leek dat niet goed door te dringen. "Zeg Jade ben je klaar?" Jade knikte. "Noah jij ook?" Noah keek op en zette perongeluk de tv harder. Thomas liep naar de tv en zette hem zachter. "Ga je dan mee naar mijn restaurant?" Noah glimlachte. "Ja!" Riep hij blij uit. Thomas zette de tv uit. "Jade, doe je jas aan. Noah ik help jou met je schoenen en je jas." Hij tilde Noah op en deed zijn schoenen aan en zijn jas aan. Hij keek naar Amberley. "Veel plezier vandaag." En gaf haar een kus. "Noah zeg je oma gedag?" Hij tilde Noah op en Noah gaf zijn oma een knuffel. Jade gaf haar moeder een kus. "Lacey vind boodschappen doen leuk, vertelde Toby me en ze is dol op kleding winkelen of naar een museum." Hoorde hij zijn dochter zeggen. Niet lang daarna zaten ze in de auto op weg naar Dexters.

96My life as a teenager  (sfam) - Pagina 4 Empty Re: My life as a teenager (sfam) zo jan 11, 2015 12:40 pm

Moonlight

Moonlight


Gabriel

"Sander heeft gelijk. Misschien moet je eens vaker naar hem luisteren. Ik ben blij dat je hem hebt leren kennen. Sander is een goede jongen." Gabriel trok zijn jas aan. "Ik ben benieuwd wat je er van gaat vinden. Wel gek hoor dat je gaat studeren." Hij haalde een hand door zijn haar heen. "Oke, laten we gaan." Hij kuste zijn vrouw gedag en liep toen achter Alexis aan naar buiten, sloor de deur achter zich en liep naar de auto om deze te openen.

97My life as a teenager  (sfam) - Pagina 4 Empty Re: My life as a teenager (sfam) zo jan 11, 2015 12:44 pm

Moonlight

Moonlight



Jasper

Jasper keek Mike aan en sloeg zijn armen over elkaar. "Jaja, geloof er niks van." Jasper knikte. "Ze heeft ons goed in de maling genomen. Ik schrok me rot en niet alleen omdat het Tobias was wie binnen kwam lopen. Jade was wel de laatste persoon op aarde waarvan ik verwachtte dat ze al een vriend zou hebben.
Kleine leugenaar!" Jasper schoot in de lach. "Ik zal er zo bellen." Jasper knikte. "School is belangrijker. Je moet je diploma halen zodat je betere kansen op werk hebt. Je overleefd het wel een tijdje zonder mij. En dan niet te veel aan mij denken anders haal je slechte cijfers." Hij kuste Mike terug en klom van het bed. "Ja, als ik dat zeg is het geen verassing meer. Kom op, opstaan luilak."

98My life as a teenager  (sfam) - Pagina 4 Empty Re: My life as a teenager (sfam) zo jan 11, 2015 12:48 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

Amberley keek Lacey na. Moest ze er nou achteraan of kon ze Lacey beter laten. Ze liet er maar even en zou zo gaan kijken als Thomas met Jade en Noah weg was. "Ik kijk zo wel even bij der. Gaan jullie nou maar. Ik red me wel." Ze knuffelde Noah en gaf Thomas een kus. "Jullie ook veel plezier." Ze zei Jade vervolgens gedag. "Ik zal er aan denken. Bedankt voor de tip. Veel plezier, meisje."
Ze zwaaide ze uit en liep vervolgens naar de logeerkamer. Ze klopte op de deur. "Lacey? Mag ik binnen komen?"

99My life as a teenager  (sfam) - Pagina 4 Empty Re: My life as a teenager (sfam) zo jan 11, 2015 11:41 pm

Kirst122

Kirst122

Alexis
"Ik luister regelmatig naar hem. Maar soms ook niet. Net als hij." En ze begon te lachen. "Ik hou heel veel van hem en hij van mij. Ik ben ook blij dat we elkaar hebben ontmoet, hij heeft er min of meer voor gezorgd dat we gingen daten en dat ik hem leuk ging vinden. Ik heb hem erg gemist toen hij in Londen zat en hij mij." Ze keek haar vader aan. "Ik heb gestudeerd weet je nog? Aan de balletacademie. Ik ben benieuwd of ik hier kan vinden wat ik zoek. Ik wil graag Vormgeving doen, die opleiding heeft verschillende fassetten." Ze stapte de auto in en klikte haar gordel vast. "Pap ik heb volgende maand weer een echo, ga je dan mee?"

100My life as a teenager  (sfam) - Pagina 4 Empty Re: My life as a teenager (sfam) zo jan 11, 2015 11:45 pm

Kirst122

Kirst122

Mike
Mike glimlachte. "Ik ben blij voor haar en voor Julia. Julia staat nu zoveel positiever in het leven." Hij glimlachte en at verder van zijn ontbijt. "Zeg ik haal hele goede cijfers, ik had een zeven voor de rekentoets. De uitslag kreeg ik vorige week. Ik was echt zo blij, nu hoef ik hem niet meer te doen gelukkig." Hij grijnsde. "Ik denk elke dag aan jou, omdat ik zoveel van je hou." Hij kuste Jasper en stapte uit bed. Hij kleedde zich om en keek naar de wekker. Hij hoefde gelukkig nog niet op werk te zijn. "En de kinderen zijn dol op me. Van de week kreeg ik nog een tekening. Echt super schattig."

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 10]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum