Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

My life as a teenager (sfam)

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 39 van 40]

951My life as a teenager  (sfam) - Pagina 39 Empty Re: My life as a teenager (sfam) vr dec 19, 2014 8:23 pm

Moonlight

Moonlight


Charlie

Charlie knikte. "Inderdaad, maar ook voor gewoon. Goede keuze!"
Charlie rolde met de ogen. "Sorry dat ik het zeg, maar het verbaasd me gewoon niks. Jason is gewoon een player eerste klas." Ze zond omgezien de foto door naar Lauren. Charlie kleedde zich ook weer om. "Ja, is goed." Ze trok de trui recht. "Ik weet welke je bedoeld."

952My life as a teenager  (sfam) - Pagina 39 Empty Re: My life as a teenager (sfam) vr dec 19, 2014 8:27 pm

Moonlight

Moonlight


Jasper

Jasper draaide zich om. Hij moest wel. Weglopen had geen zin. Hij tilde Noah op, die alleen maar overstuur was. Hij probeerde hem zoveel mogelijk te troosten. "Mike, moet dit nu? Kunnen we het hier een andere keer over hebben? Ik wil het niet hier over hebben waar Noah bij is. Laten we iets afspreken voor morgen en dan rustig onder vier ogen praten. En ik beloof je oprecht dat ik kom. Maar laat me nu gewoon naar huis gaan en Noah op bed leggen."

953My life as a teenager  (sfam) - Pagina 39 Empty Re: My life as a teenager (sfam) vr dec 19, 2014 8:39 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
Ze dacht na en knikte toen. "Ja dat is goed, lijkt me leuk om samen te koken." Ze glimlachte en rolde met haar ogen. "Ga maar lekker naar boven toe. Gaan je vader en ik wel de rest van de koekjes op eten." En ze grijnsde en keek haar man aan. Ze keek toen weer naar Lauren en hoorde een mobiel af gaan. "We hebben een apper." Zei ze en ze keek even naar Liz die rustig aan het spelen was. Het was lang geleden dat ze een klein meisje had zien spelen. Het voelde gek om te zien maar ook wel weer erg leuk. Ze kon niet wachten om te zien hoe Molly hier straks ging spelen.

954My life as a teenager  (sfam) - Pagina 39 Empty Re: My life as a teenager (sfam) vr dec 19, 2014 8:41 pm

Kirst122

Kirst122

Alexis
"Haha dankjewel. Ik zag hem op internet en dacht die moet ik hebben. Ik ben er zo blij mee." Ze zuchtte diep. "Klopt, maar ik vind het gewoon zo stom dat ik het niet gemerkt hebt. Als ik het gemerkt had dan had ik het veel eerder uitgemaakt en was dit nooit gebeurt denk ik. Maar goed, weten doen we het nooit. Kom we gaan gezellig verder winkelen. Wil weg uit deze benarde situatie." En ze pakte haar tas en liep richting de kassa. Ze betaalde haar spullen en zag dat Jason bij de mannenkleren stond en haar niet zag. Ze liep even naar een trui en bekeek hem aandachtig, zodat Jason haar nou zou zien. Geduldig wachtte ze op Charlie.

955My life as a teenager  (sfam) - Pagina 39 Empty Re: My life as a teenager (sfam) vr dec 19, 2014 8:45 pm

Kirst122

Kirst122

Mike
Mike keek naar Jasper. Hij keek naar Noah. Mike kon het niet aanzien dat hij zo verdrietig was. Hij zuchtte diep en keek even naar zijn schoenen en keek toen weer naar Jasper. "Je belooft hierbij dat je wel komt? En niet dat ik straks sta te wachten ergens en je komt niet." Hij was boos, hij wilde antwoorden. Hij kon gewoon niet geloven dat Jasper hun relatie had opgegeven. "Goed, dan spreken we af bij mij thuis, papa, mama en Emily zijn werken en Lily zit weer in Utrecht vanwege haar studie. Dan kunnen we rustig praten. En je komt echt, zo niet, dan wil ik je niet meer zien." Hij deed zijn armen over elkaar. "En voor het geval Jade je naar de bakker heeft gestuurd, zij wist niet dat ik hier werkte. Dus wees niet boos op haar." En dat was niet gelogen, Mike kon ook niet liegen, hij haatte liegen zelf.

956My life as a teenager  (sfam) - Pagina 39 Empty Re: My life as a teenager (sfam) vr dec 19, 2014 9:11 pm

Moonlight

Moonlight



Lauren


"Mij ook. Ik zal van de week eens kijken wat ik uit het boek wil maken." Lauren rende snel terug en pakte de schaal met koekjes van tafel. "Echt niet! Die neem ik mooi mee." Lauren haalde de telefoon te voorschijn. "Ik wist het!" Ze liet de foto te zien.
"Stuurt Charlie dus net naar me. Verder is alles goed hoor. Maar ze kwamen die klootzak dus tegen met een ander meisje."
Ze zette de koekjes met een klap op tafel. "Ik haat hem echt serieus."

957My life as a teenager  (sfam) - Pagina 39 Empty Re: My life as a teenager (sfam) vr dec 19, 2014 9:13 pm

Moonlight

Moonlight


Charlie

"Ik had dit ook op internet gezien. Ik moest en zou het hebben."
Charlie dacht na. "Je hebt toch z'n uitspraak, liefde maakt blind ofzo. Dat was jij gewoon ook. Totaal verblind." Charlie knikte. Ze volgde Alexis naar de kassa om af te rekenen. Ze liep snel naar de zus toe toen ze klaar was. "Sorry, me pasje deed vervelend. Laten we gaan en snel!"

958My life as a teenager  (sfam) - Pagina 39 Empty Re: My life as a teenager (sfam) vr dec 19, 2014 9:15 pm

Moonlight

Moonlight

Jasper

Jasper knikte. Hij zette Noah op de grond, die zich vastklampte aan zijn been. "Nee, dit doen we niet. Ik ben je antwoorden verschuldigd, nu. Tot hoe laat moet je werken? Anders wachten we even of ga ik met Noah naar de speeltuin of eerst naar huis en kom ik terug, beloofd. We moeten dit gewoon vandaag nog uitspreken. Maar als je bijna klaar bent dan kunnen we de bus met zijn drietjes pakken en dan bij mij thuis rustig praten." Hij haalde een hand door zijn haar. "Dat dacht ik inderdaad even."

959My life as a teenager  (sfam) - Pagina 39 Empty Re: My life as a teenager (sfam) vr dec 19, 2014 9:43 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
Roselyn keek even naar Lauren. "Ja is goed, laat nog maar weten hoe en wat." Ze keek op en keek toen naar Gabriel. "Die twee hebben Jason gezien, met een ander meisje? Gadverdamme, hopelijk eindigt het met dit meisje niet zo als met Alexis." Roselyn voelde de kriebels over haar hele lijf gaan. Ze hield even de hand van Gabriel vast. Ze stond op en liep naar haar dochter toe en knuffelde haar stevig. "Ik ook lieverd, ik ook. Maar we krijgen hem wel."

960My life as a teenager  (sfam) - Pagina 39 Empty Re: My life as a teenager (sfam) vr dec 19, 2014 9:46 pm

Kirst122

Kirst122

Alexis
Alexis keek op toen haar zusje weer kwam. "Kan gebeuren. Kom we gaan." Ze pakte de hand van Charlie en liep met haar de winkel uit. Ze keek even achterom maar niemand liep achter hen. Ze liep iets harder en kwam toen bij de Douglas. Ze liet daar de hand van Charlie los en zuchtte diep. "Okee waar heb jij dat luchtje gezien of had je er nog geen in gedachte?" Vroeg ze en ze keek haar zusje vragend aan. Ze keek even naar de luchtjes van Zwitsal. "Tessa had er eentje, die rook echt super lekker."

961My life as a teenager  (sfam) - Pagina 39 Empty Re: My life as a teenager (sfam) vr dec 19, 2014 9:49 pm

Kirst122

Kirst122

Mike
Mike keek even naar Jasper en knikte toen. "Ik ben straks klaar. Over een halfuurtje dan gaan we dicht." Hij zuchtte diep en keek naar Noah. "Goed dan spreken we het vandaag nog uit. Maar ik wil alles weten, alles. Ik wil niet dat je dingen voor me achterhoud Jasper. Ik haat leugens, dat weet je." Hij keek even naar de bakker die weer open gingen. "Mike, je mag van mama nu ook wel gaan als je wilt. Als je daar behoefte aan hebt." Mike knikte. "Zeg maar tegen mama dat ik met Jasper mee ga." Emily knikte en liep de winkel weer in. "Nou ik kan nu wel mee." En hij glimlachte even zwakjes.

962My life as a teenager  (sfam) - Pagina 39 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za dec 20, 2014 10:53 am

Moonlight

Moonlight



Lauren

"Ik zal er morgen eens doorheen bladeren dan laat ik weten wat ik wil maken." Lauren knikte. "Die foto zegt meer dan genoeg."
Lauren schudde de hoofd. "Die relatie houdt binnen nu een 5 minuten op. Ik ken dat meisje. Reken maar dat ik er vertel dat die klootzak vreemdgaat." Ze was inmiddels al druk aan het typen.
Voor Alexis was het dan misschien te laat maar dat betekende niet dat ze andere meisjes kon beschermen. Lauren knikte en knuffelde de moeder terug. "Nog even. We hebben eindelijk keihard bewijs!"

963My life as a teenager  (sfam) - Pagina 39 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za dec 20, 2014 10:55 am

Moonlight

Moonlight



Charlie

Charlie knikte en liep met Alexis mee naar de Douglas. Waar ze elkaar pas weer loslieten. Het voelde toch wel een beetje spannend om Jason te ontlopen. Al sloeg ze hem liever eerder in elkaar. "Geen idee waar het staat." Ze keek in de rondte. "Zwitsal ruikt sowieso lekker." Ze haalde de tester uit het schap en spoot er wat van op de pols. "Ruikt vet lekker. Ik wil deze!" Ze haalde er 1 uit het schap. "Zullen we zo eerst gaan lunchen of eerst naar de boekenwinkel gaan?"

964My life as a teenager  (sfam) - Pagina 39 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za dec 20, 2014 10:58 am

Moonlight

Moonlight


Jasper

"Ok. Dan wachten we wel even. Ik ga wel met Noah naar de speeltuin hier tegenover." Jasper knikte. "Ik ook niet en ik ben het je verschuldigd om eerlijk te zijn en het uit te leggen."
Jasper knikte. Hij keek Emily met een dankbare blik aan.
"1 ding. We zullen met de bus terug moeten. Noah en ik waren lopend hier geen gegaan."

965My life as a teenager  (sfam) - Pagina 39 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za dec 27, 2014 12:46 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
Roselyn keek even naar Lauren en knikte. "Ik vind het hoe dan ook leuk om met je te koken. Dat komt wel goed." En ze glimlachte en keek toen naar Gabriel en zuchtte diep. Wanneer hield dit gedoe met Jason op? Wanneer kon ze haar dochters weer zien lachen? Ze keek toen naar Lauren. "Hopelijk maakt ze het straks uit, maar ik hoop ook dat Jason haar niks aan gaat doen." Roselyn keek naar Liz en keek toen weer naar Lauren. "Nog even ja. Ik ben allang blij dat hij Alexis en Charlie niet gezien heeft."

966My life as a teenager  (sfam) - Pagina 39 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za dec 27, 2014 12:51 pm

Kirst122

Kirst122

Alexis
Alexis keek naar Charlie. "Daar heb je gelijk in. Ik wil wel even naar de luchtjes van Beyoncé." En ze wees naar het schap niet ver van het luchtje van Charlie vandaan. Ze liep er naar toe en keek even naar de verschillende luchtjes. Ze pakte er eentje en keek even hoe die heette. Pulse NYC. Ze spoot hem op een papiertje en rook er aan. "Deze is ook echt heerlijk. Ik neem deze." En ze legde het flesje terug en pakte er eentje uit het schap. Ze dacht na. "Laten we eerst gaan lunchen, ik rammel en ik kijk uit naar een Italiaansebol met kipfilet." En ze glimlachte en liep naar de kassa. Ze rekende het af en wachtte op Charlie. Ondertussen keek ze aandachtig naar de luchtjes van Zwitsal.

967My life as a teenager  (sfam) - Pagina 39 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za dec 27, 2014 12:53 pm

Kirst122

Kirst122

Mike
Mike knikte en keek even naar Noah die naar hem toe liep en zijn hand wilde. Hij wist niet of hij de hand van Noah aan mocht nemen. Mike keek toen naar Jasper. "Ik wil gewoon dat we eerlijk tegen elkaar kunnen zijn, net zoals eerst." Hij slikte. Mike had het er nog steeds moeilijk mee. Als hij dat baantje bij zijn moeder niet had gehad lag hij nu op bed met een boek om zijn gedachten te verzetten. Hij knikte. "Is goed hoor, vind het niet erg om in de bus te zitten."

968My life as a teenager  (sfam) - Pagina 39 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za dec 27, 2014 12:59 pm

Kirst122

Kirst122

Lacey
Lacey zag haar broer en Jade uit hun huis komen. Ze zag haar vader boos wijzen en ze keek gauw de andere kant op. Ze had geen zin om haar vader te zien, ze was toch niet meer welkom. Toby en Jade kwamen in de auto zitten. "Ik heb een paar van je favoriete kledingstukken meegenomen en je viool." Hoorde ze Toby zeggen. Zijn stem leek van ver te komen. Toby deed het haar van zijn zusje goed. "Lace, het spijt me echt. Ik had nooit zo tegen je moeten doen. Ik was gewoon geschrokken." Lacey keek haar broer verdrietig aan. "Net als pa zeker?" Ze zag Toby diep zuchten. "Anders." "Je hebt me net zo gekwetst Toby. Het deed pijn." Toby knikte. "Ik weet dat je boos bent en dat snap ik ook wel. Maar je moet begrijpen dat ik daarnet voor je bent opgekomen bij papa. Ik kreeg wel een mep van hem." Lacey keek haar broer bedenkelijk aan en keek toen weer naar buiten. "Je weet dat papa mama heel erg mist." Zei Toby zachtjes. Lacey knikte. "Dat is nog geen reden om zo tegen ons te doen." Toby zuchtte diep. "Mensen doen nou eenmaal gekke dingen als ze van iemand houden." Lacey begon zachtjes te huilen, Toby wilde zijn arm om haar heen slaan maar ze sloeg hem weg. Lacey had helemaal geen zin in dat Toby opeens zo ging doen. Alsof het allemaal weer goed was. "Het spijt me echt Lace." Lacey keek haar broer aan. Jade merkte dat het wat ongemakkelijk werd. "Mam, misschien is het beter als we richting huis gaan." Lacey keek haar broer aan en knuffelde hem. "Tis al goed." Zei ze zachtjes en Toby drukte haar tegen zich aan. Lacey viel zachtjes in slaap.

969My life as a teenager  (sfam) - Pagina 39 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za dec 27, 2014 1:13 pm

Moonlight

Moonlight



Lauren

Lauren glimlachte. "Me too." Lauren haalde de schouders op. "We kunnen moeilijk voor haar beslissen. Ik heb er verteld over mijn "relatie" met Jason en dat zegt meer dan genoeg over het feit dat die vreemd gaat. Als ze slim is maakt ze het uit." Ze hoopte het maar voor de des betredende persoon zelf. "Me too. Ik denk alleen dat Char hem dan in elkaar had getimmerd."

970My life as a teenager  (sfam) - Pagina 39 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za dec 27, 2014 1:17 pm

Moonlight

Moonlight



Charlie

Charlie knikte. "Prima. Kijk gerust. Ik kijk ook nog even in de rondte. Vind het altijd leuk om testers uit te proberen."
Charlie rook aan het flesje. "Mhh, vind hem niet zo lekker maar als jij hem lekker vind moet je hem zeker meenemen. Smaken verschillen. Ik neem me zwitsal luchtje mee." Charlie knikte. "Ik ook, daarom stelde ik het voor." Charlie liep achter Alexis aan naar de kassa en betaalde de luchtje. "Ik ben klaar! Laten we lunchen."

971My life as a teenager  (sfam) - Pagina 39 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za dec 27, 2014 1:20 pm

Moonlight

Moonlight


Jasper

Jasper zag Noah zijn hand uitreiken naar Mike. Hij knielde bij Noah neer. "Kom is hier kleine man. Sorry dat papa zo boos deed. Ik ben niet meer boos op jou. Kus!" Hij gaf Noah een knuffel en tilde hem op. Jasper knikte. "Me too." Hij keek op zijn horloge. "De bus gaat over 10 minuten. Dat wordt rennen om hem net nog te halen." Hij liep alvast vooruit.

972My life as a teenager  (sfam) - Pagina 39 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za dec 27, 2014 1:25 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
Roselyn keek even naar Lauren en knikte. "Nou ja hopelijk komt het goed. Ik wil gewoon dat andere meisjes ook veilig zijn en niet dat ze straks in hetzelfde schuitje zitten." Ze knuffelde Lauren weer en keek even naar Gabriel en ging weer bij hem zitten en gaf hem een kus. Ze was blij dat ze hem nog steeds had. Ze wist niet wat ze zonder hem moest doen. Roselyn keek even naar Lauren en knikte. "Dat denk ik ook. Kom ik ga de tafel dekken, dan kunnen we zo gaan lunchen." En ze stond op en liep naar de keuken. "Lauren help je mee?"

973My life as a teenager  (sfam) - Pagina 39 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za dec 27, 2014 1:29 pm

Kirst122

Kirst122

Alexis
Alexis keek even naar Charlie en knikte. "Ik ben dol op Beyoncé haar luchtjes. Ik heb er al een paar van haar gehad. Deze wilde ik echt heel graag hebben." Ze knikte en liep verder met Charlie naar de lunchroom. Ze zocht een tafeltje voor twee en ging daar zitten. Ze ging bij het raam zitten en keek even naar buiten. Ze zag het meisje die ze met Jason in de H&M had gezien. Het meisje gaf Jason een mep en Jason wilde haar vast grijpen maar ze rukte zich los en gaf hem een keiharde schop en rende toen weg. Jason keek even naar binnen en grijnsde naar haar. Alexis keek snel weg en zag vanuit haar ooghoeken dat Jason weg liep en zijn mobieltje pakte. Alexis keek naar Charlie en zag dat er een serveerster kwam. "Hadden jullie al een keuze kunnen maken?" Alexis knikte. "Ik wel. Jij ook Char?" Ze keek naar de serveerster. "Ik wil graag een cola en de Italiaanse bol met geroosterde kipfilet alsjeblieft." De serveerster schreef het op en keek toen richting Charlie.

974My life as a teenager  (sfam) - Pagina 39 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za dec 27, 2014 1:31 pm

Kirst122

Kirst122

Mike
Mike keek naar Jasper en naar Noah. Hij zuchtte diep. Dit voelde zo gek. Het was ook goed dat ze met elkaar gingen praten maar toch voelde het gek. Hij had altijd al willen praten met Jasper en Emily had al een paar keer gezegd dat hij naar hem toe moest gaan, maar Mike kon het gewoon niet. Hij was bang dat Jasper de deur voor zijn neus dicht zou doen of dat hij boos naar hem zou doen. "Ben je alleen thuis?" Vroeg hij toen aan Jasper. "Kom dan lopen we snel. Als we dit paadje in gaan dan zijn we binnen drie minuten bij de halte." En hij wees richting een paadje en liep er al naar toe.

975My life as a teenager  (sfam) - Pagina 39 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za dec 27, 2014 2:34 pm

Moonlight

Moonlight



Lauren

"Dat is ook wat ik wil. Niemand hoort dit mee te hoeven maken."
Ze zag de ouders samen zitten knuffelen op de bank en rolde met de ogen. Lauren knikte. "Ik rammel." Ze zag de vader opstaan en hoorde hem zeggen: "Blijf maar zitten, ik help mama wel." Waarna ze elkaar even knuffelde.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 39 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum