Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

My life as a teenager (sfam)

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 20 van 40]

476My life as a teenager  (sfam) - Pagina 20 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di sep 30, 2014 4:19 pm

Moonlight

Moonlight

Jasper

Jasper lag nog lekker in bed toen er op zijn deur werd geklopt. "Mhh! Noah, ga naar oma. Oma pas op je."
Verdorie! Kon die eens uitslapen! nog half slapend liep die naar de deur en opende deze. Verschrikt bleef die staan. "Ook goedemorgen!" Hij wreef de slaap uit zijn ogen.
"Wat zie je er leuk uit!" (Akward!)

477My life as a teenager  (sfam) - Pagina 20 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di sep 30, 2014 5:30 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
Roselyn keek op toen hun dochter beneden stond. "Goed ik ben ook klaar. Dan kunnen we gaan. De broodjes zitten in de tas, ons abonnement ook, snoep heb ik mee, drinken heb ik mee voor ons drietjes. Geld heb ik voor eventueel een ijsje. Okee we hebben alles." Ze keek even op haar mobiel of mensen haar nog nodig hadden maar dat was niet zo. Roselyn pakte de tas die op de keukentafel stond. "Charlie heb jij je ID? Je weet maar nooit wanneer je die nodig zou kunnen hebben."

478My life as a teenager  (sfam) - Pagina 20 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di sep 30, 2014 5:51 pm

Kirst122

Kirst122

Alexis
De pottenbakkerij was al een tijdje open. "Zo daar hebben we onze vrolijke verkoopster weer." Alexis stond net gebukt toen ze iets wilde pakken tot ze een bekende stem hoorde. Ze keek op en zag daar Sander staan. Ze bloosde. "Daar hebben we onze pottenbakker weer." Ze glimlachte naar hem en pakte nog even een pot in voor een klant en liep toen Sander voor naar de pottenbakkerij en zette hem voor een draaischijf. "Ga je verder met je vogel?" Sander knikte. Alexis glimlachte, Sander en zij kende elkaar al een paar maanden, maar toen ze met Jason had waren ze nog vrienden. Ze vond hem nu steeds leuker worden. "Alexis heb je morgenavond wat te doen?" Hoorde ze hem plots vragen. "Uhm nee niet dat ik weet." Sander wiebelde met zijn wenkbrauwen. "Hey flirt oppassen he." En ze stootte hem vriendelijk aan. Sander begon te lachen. "Lijkt het je leuk om naar de film te gaan en daarna wat te gaan eten?" Alexis dacht na. "Ja lijkt me leuk." "Alexis er zijn klanten!" Sander glimlachte. "Goed dat is dan een date." Alexis begon te lachen. "Wat jij wilt." En ze knipoogde naar hem en liep toen weer de winkel in.

479My life as a teenager  (sfam) - Pagina 20 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di sep 30, 2014 6:20 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
Thomas keek op toen Noah op de bank sprong en hem knuffelde. "Hey jongen." En hij aaide de jongen door zijn haren. Hij was dol op zijn kleinzoon, ook al voelde het wat vreemd aan. Hij keek even naar zijn vrouw. "Ja ik ben bijna klaar. Ik moet nog even mijn koffie uit drinken en plassen en dan kunnen we weg. Ik heb daarnet gekeken naar Julia en Edwin, Edwin gaf Julia de kieteldood, het was erg leuk om te zien." Thomas glimlachte. "Zeg Noah weet je wat opa voor jou gaat koken vanavond? Zelfgemaakte frietjes en geloof me dat ga jij heel lekker vinden!" "Jippie friet!" En Noah deed zijn handen in de lucht. Thomas glimlachte en aaide zijn kleinzoon weer door zijn haren.

480My life as a teenager  (sfam) - Pagina 20 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di sep 30, 2014 6:31 pm

Kirst122

Kirst122

Mike
Mike keek op toen de deur open ging. Hij bloosde en trok even aan zijn overhemd. Dit was een heel raar gevoel maar hij keek naar Jasper. Toen hij hem aan keek voelde hij heel veel. "Dankjewel. Uhm jij ook." Hij glimlachte en keek even naar de kamer. "Uhm zullen we zo gaan?" Hij keek even onzeker naar Jasper. Hij vond het hartstikke spannend. Maar Jade had gezegd dat alles goed zou komen en dat hij zich geen zorgen hoefde te maken. Ze zouden gaan picknicken op een hele mooie plek. "Ik heb er zin in." Zei hij om de stilte te verbreken.

481My life as a teenager  (sfam) - Pagina 20 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di sep 30, 2014 6:50 pm

Moonlight

Moonlight

Charlie

Charlie knikte. "Die zit in mijn portemonnee. We kunnen zo gaan. Moet alleen nog plassen en me jas pakken." Ze zag dat de vader zich ook gereed ging maken. Ze ging snel plassen en pakte toen de jas. "Kom nou! Straks zijn de apen weggelopen en kan papa zijn familie niet meer opzoeken."

482My life as a teenager  (sfam) - Pagina 20 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di sep 30, 2014 6:53 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

"Opa!", herhaalde het kleine mannetje opnieuw. Die snel met zijn handen door zijn haren ging om het goed te doen. Net zoals zijn vader. Die kon er ook niet tegen als zijn haar door de war zat. Amberley grijnsde. "Je mag niet spioneren, maar wel leuk om te horen. Ze hebben het duidelijk gezellig." Amberley hoorde wat Thomas zou gaan koken. "Wat een bofkont ben je zeg! Ga maar snel je jas en schoenen pakken zodat we kunnen gaan."

483My life as a teenager  (sfam) - Pagina 20 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di sep 30, 2014 6:55 pm

Moonlight

Moonlight

Jasper

Jasper keek naar de vloer. Stond die dan in ze onderbroek met slaap in de ogen en warrig haar voor de jongen die die leuk vind. Kon het nog erger?!!? Jasper schudde zijn hoofd. "Ja, perfecte outfit! Ik kan ook echt de deur uit.", zei die sarcastisch. Jasper knikte. "Ik ook, maar zo ga ik niet mee. Geef me tien minuten om, om te kleden. Ben zo klaar!"

484My life as a teenager  (sfam) - Pagina 20 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di sep 30, 2014 7:01 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
Roselyn keek even naar Charlie en keek even naar Gabriel. "Ghehe je hebt gelijk." Ze begon te lachen en liep naar de deur. Ze moesten nog best een stukje rijden. "Okee Alexis is op haar werk, dat komt goed en Lauren is ook ergens dus dat komt ook wel goed. Okee we kunnen gaan." Roselyn liep naar buiten en liep naar de auto die ze open maakte en de spullen achterin de auto zette. Ze haalde een hand door haar haar en ging alvast in de bijrijdersstoel zitten.

485My life as a teenager  (sfam) - Pagina 20 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di sep 30, 2014 7:35 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
"Haha sorry jongen." Hij zette Noah op de grond en liep naar de keuken waarna hij zijn kopje in de vaatwasser zette. Hij ging even snel naar de wc en ging toen zijn vest aan doen. "Okee wie is er klaar voor de dierentuin?" Vroeg hij en Noah kwam op hem afgerend en Thomas tilde hem op en zwierde hem door de lucht. Thomas glimlachte. "Kom je mee oma? Dan gaan we lekker vissen kijken." Zei Thomas tegen Amberley.

486My life as a teenager  (sfam) - Pagina 20 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di sep 30, 2014 7:42 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

Amberley zag Noah beledigd naar Thomas kijken. De boodschap was duidelijk. Niet aan zijn haren zitten!
Ze hield Noah met zijn jas en schoenen en maakte zichzelf toen gereed. Amberley keek op naar Thomas. "Nou voel ik me heel oud! Het is rara genoeg dat Noah dat zegt.'

487My life as a teenager  (sfam) - Pagina 20 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di sep 30, 2014 7:45 pm

Moonlight

Moonlight

Charlie

"Je kan ook te ver gaan, jonge dame. Je riskeert zo nog huisadres.", hoorde ze de vader zeggen maar de zag de grijns langzaam verschijnen. 'Wen er maar aan pap, mensen stammen toch echt van apen af." Charlie knikte. 'Lauren is altijd overal en nergens!", mompelde ze en stapte vervolgens in de auto zodat ze konden gaan.

488My life as a teenager  (sfam) - Pagina 20 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di sep 30, 2014 8:04 pm

Kirst122

Kirst122

Mike
"Haha ach het komt goed. Kom laat me je helpen. Dankzij mijn oudere zus heb ik een smaak voor kleding ontwikkelt." En hij begon te lachen. Mike had een oudere broer en een oudere zus. Zijn zus was al uit huis en was kinderarts, zijn broer Henry studeerde voor leraar geschiedenis en hij was pabo gaan studeren. Hij vond het leuk om met kinderen te gaan werken. "Het is mooi weer, dus trek iets luchtigs aan, we zitten de hele dag buiten. Ik heb trouwens zonnebrand mee, dus dan kunnen we daar ons mee insmeren. Ik heb beneden zelf broodjes gemaakt, Julia had mij vanochtend uitgelegd hoe jij je broodje normaal wilt hebben. En ik heb nog gezorgd voor chips en andere lekkere dingen."

489My life as a teenager  (sfam) - Pagina 20 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di sep 30, 2014 8:06 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
"Ik zal het niet meer doen. Je bent echt een zoon van je vader." En hij begon te lachen. Hij pakte zijn autosleutels, controleerde of hij alles had en liep toen richting de voordeur. "Dag Jasper, Mike, veel plezier vandaag en tot vanavond! We eten thuis!" Daarna deed hij de voordeur dicht en liep naar de auto. "Kom dan gaan we lekker vissen kijken en haaien. Er zitten hele mooie haaien tussen en we gaan lekker genieten van het strand. Ik heb een hele mooie vlieger gekocht, op het strand staat meestal veel wind dus kunnen we lekker gaan vliegeren." Hij had vroeger regelmatig gevliegerd. Hij vond het heerlijk om te doen.

490My life as a teenager  (sfam) - Pagina 20 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di sep 30, 2014 8:08 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Dus Charlie je bent gewaarschuwd." En ze knipoogde even naar haar. "Het is echt heerlijk weer voor de dierentuin. Ik heb trouwens nog zonnebrand meegenomen. Dan kunnen we ons straks nog even insmeren." Roselyn vond het belangrijk om goed in te smeren, de kans dat je verbrandt was heel groot. Roselyn deed haar shirtje die ze gemaakt had even goed en keek naar het shirtje van Charlie. "Lauren heeft talent. Jammer dat ze dat niet altijd benut." Ze zuchtte diep. "Ach het komt wel goed met haar naarmate ze ouder wordt. Maar Charlie hoe gaat het bij jou? Hoe was je proefwerk geschiedenis gegaan? Het ging over de Franse Revolutie toch?"

491My life as a teenager  (sfam) - Pagina 20 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di sep 30, 2014 8:09 pm

Moonlight

Moonlight

Jasper

"Oh, echt niet! Ik ga me niet omkleden terwijl jij stiekem staat te kijken. Je wacht maar even." Hij stak zijn tong naar Jasper uit. Jasper knikte. "Dat was ik ook van plan. We hebben het weer in elk geval mee." Hij haalde een hand door zijn haar. "Ik ben benieuwd. En nu naar beneden, anders kan ik me niet omkleden." Hij werkte Mike de kamer uit, sloot de deur en draaide deze op slot. Hij kleedde zich snel in een korte bruine broek en een groen gekleurd shirt. Vervolgens liep die naar de badkamer om zich op te frissen en zijn haar te doen. Het duurde iets langer dan tien minuten maar toen was die ook echt klaar. "Ben ik weer. Zullen we meteen gaan? Ja kan wel achter op me fiets."

492My life as a teenager  (sfam) - Pagina 20 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za okt 04, 2014 6:22 pm

Moonlight

Moonlight

Charlie

Charlie liep heel snel weg. "Nou wordt ik bang!" Ze stak de tong uit naar de vader.
Alsof ze daarvoor huisadres moest riskeren. Charlie knikte. "Ja! We hebben het getroffen." Ze knoopte het vestje om de middel, wat ze voor de zekerheid mee had. Nu liep ze in een rokje met hemdje. Charlie haalde de schouders op. "Ze gebuikt het alleen maar voor sext stof voor jongens." Ze rolde met de ogen. "Kan je nog lang wachten!", mompelde ze. Het duurde nog 5 jaar voor de zus 21 was, en dus officieel gezien volwassen. Charlie knikte. "Het ging goed, heb alleen mijn cijfer nog niet."

493My life as a teenager  (sfam) - Pagina 20 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za okt 04, 2014 6:27 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley


Amberley grijnsde. "Dat is wel duidelijk!" Er waren duidelijke overeenkomsten tussen Jasper en Noah. Ook van die kleine dingetjes die Jasper deed toen die ongeveer de zelfde leeftijd had als Noah.
Het leukste was nog dat Noah nu de knuffel overal mee heen sleepte die Jasper kreeg van Thomas tijdens zijn eerste jubileum. "Ja, vliege!", hoorde ze Noah vrolijk roepen. Ze zeiden Jasper en Mike snel gedag en stapte toen in de auto. Ze grijnsde. "We zijn er klaar voor opa."

494My life as a teenager  (sfam) - Pagina 20 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za okt 04, 2014 6:42 pm

Kirst122

Kirst122

Alexis
"Dat is dan 10,99 alstublieft." "Ik wil graag pinnen." "Dat kan." Ze toetste wat in de kassa en de man kon pinnen. Ze pakte de pot in. "Wilt u er een tasje omheen?" De man knikte en Alexis deed de pot in een plastic tasje. "Fijne middag nog." Zei ze de man na en ze liep naar het atelier waar ze verder ging met klanten helpen. Ze liep naar Sander toe en keek toe hoe hij zijn lantaarn aan het versieren was. "Wordt mooi." Zei ze. Sander glimlachte. "Dankjewel. Dus het is zeker dat we morgen gaan?" Alexis knikte. Ze glimlachte naar hem en liep toen weer de winkel in. Ze appte haar twee zussen even snel voordat ze weer aan het werk ging. Okee die jongen waar ik over vertelde laatst, die heeft mij net uitgevraagd voor morgen. Ik heb ja gezegd! Hij is echt zo leuk! Veel plezier vandaag. Xx

495My life as a teenager  (sfam) - Pagina 20 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za okt 04, 2014 6:44 pm

Kirst122

Kirst122

Mike
Hij keek op toen Jasper naar beneden kwam. Hij zag er goed uit en hij begon te blozen. "Je ziet er goed uit." Zei hij verlegen. Hij plukte aan zijn overhemd. Dit was echt een raar moment. Hij hoorde Jade in zijn hoofd zeggen dat hij niet zo verlegen moest zijn en gewoon zichzelf moest zijn. Jade noemde hem altijd teddybeer, omdat hij graag knuffelde maar ook omdat hij lief was en je kon alles aan hem toevertrouwen. Net zoals bij een knuffel teddybeer. "Wil je niet gaan lopen? Het is hartstikke mooi weer."

496My life as a teenager  (sfam) - Pagina 20 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za okt 04, 2014 6:47 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
Thomas keek naar het knuffeltje. Hij herinnerde zich die dag nog goed. Het leek wel alsof het gisteren was. Hij moest veel werken rond zijn eerste jubileum. Hij baalde er gigantisch van dat hij er bijna niet voor zijn kinderen kon zijn en daarom had hij knuffeltjes gekocht voor ze. Jasper had die knuffel nog steeds en nu ging hij over op zijn eigen zoon. "Haha Noah gaat niet vliegen he. We gaan wel iets anders moois in de lucht laten." Hij stapte in de auto en startte hem. Hij reed de oprit af en zette een kindercd op van Haasje en Rammelaar. Die cd's had hij nog altijd bewaard.

497My life as a teenager  (sfam) - Pagina 20 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za okt 04, 2014 6:50 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Lauren maakt niet alleen maar dat soort kleren. Ze maakt ook jurkjes. Ze heeft echt hele leuke gemaakt." Roselyn zuchtte. Charlie had gelijk, maar ze wilde dat gewoon niet toegeven. Ze hoorde een geluid van een mobiel en keek even achterom naar Charlie. "We hebben een apper." En ze begon te lachen. Roselyn keek even naar haar man. "Lauren wordt vanzelf wel volwassen, ze is een puber Charlie net zoals jij en Alexis, alleen verschillen jullie nogal in karakter en in wat jullie leuk vinden."

498My life as a teenager  (sfam) - Pagina 20 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za okt 04, 2014 7:00 pm

Moonlight

Moonlight

Jasper


Jasper bloosde door de woorden van Mike. "Dank je. ", zei die op een giegelend zenuwachtig toontje.
Jasper dacht na. Als ze zouden lopen hadden ze meer tijd voor elkaar. Maar was dat wel meteen wat die wou.
'We gaan op de fiets. Dan kunnen we nog naar de ijssalon fietsen." Om Mike niet op een ander plan te kunnen zetten liep die alvast naar de schuur om zijn fiets te pakken. "Pak jij de spullen? Dan sluit ik achter af en rij ik naar voren de deur kan je gewoon dichttrekken."

499My life as a teenager  (sfam) - Pagina 20 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za okt 04, 2014 7:05 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

Ze zag Noah verbaasd kijken. Die begreep er helemaal niets meer van. "Opa laat het straks wel zien."
Ze zong mee met de cd die opstond. Ze had de liedjes zo vaak gehoord dat de tekst wel was blijven hangen. Ze hoorde het anders nog wel op de werk. Amberley was kinderopvang gaan studeren tussen de geboorte van Jade en de tweeling in. Ziens dien werkte ze ny meer op school maar als gastouder in de opvang van een klasgenoot.

500My life as a teenager  (sfam) - Pagina 20 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za okt 04, 2014 7:08 pm

Moonlight

Moonlight

Charlie

"Maar die draai ze niet. Die liggen ergens achter in de kast te verstoffen!"
Charlie zuchtte. "Lauren is gewoon een verwend nest en Lexie heeft pech gehad dat ze jeweetwelwie tegen het lijf liep anders was Lexie echt niet zo geweest." Ze las het apje en duwde het onder de neus van de moeder. "Lexie heeft een date!!!"

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 20 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum