Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

My life as a teenager (sfam)

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 10 van 40]

226My life as a teenager  (sfam) - Pagina 10 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za aug 09, 2014 2:21 pm

Kirst122

Kirst122

Alexis
Ze nam de paracetamol en het glas water dankbaar aan. Ze slikte de paracetamol in en gaf het glas terug aan haar vader. "Als je Jason zou kunnen veranderen was dat heel fijn geweest, maar helaas kan dat niet. Hij loopt mij iedere keer te bellen. Ik heb niet opgenomen, hij gaat toch weer zeggen dat het niet zijn bedoeling was en dat ik lief ben en zijn schatje, hij gaat gewoon zitten slijmen. Hij heeft drie keer gelogen en na drie keer ben ik er ook wel klaar mee." Ze keek door het raam naar het balkon van Lauren. Ze zag haar staan met een sigaret in haar hand. Alexis zweeg er maar over tegen haar vader. "Ik ga zo ook slapen, maak deze morgen wel af." En ze knikte naar de nieuwe vaas die ze gemaakt had.

227My life as a teenager  (sfam) - Pagina 10 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za aug 09, 2014 2:26 pm

Kirst122

Kirst122

Mike
Mike schrok toen hij Jasper zijn stem hoorde. "Nee ik zie wel wie wie is. Jade en Julia lijken alleen best wel op elkaar toen ze klein waren. Jou herken ik wel hoor. Leuke foto." Mike keek op zijn horloge. "Ik ga maar eens slapen. Ik ga morgen met Jade naar Amsterdam een dagje. Eerst gaan we naar het Rijksmuseum met onze museumjaarkaarten en daarna gaan we last minute boeken voor Hij gelooft in mij, Jade had gezien dat het voor morgen nog niet was uitverkocht." Hij deed zijn shirt goed en keek naar Jasper. "Nou ik ga slapen, slaap lekker." En hij liep naar de logeerkamer waarna hij de deur sloot.

228My life as a teenager  (sfam) - Pagina 10 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za aug 09, 2014 3:39 pm

Moonlight

Moonlight

Charlie

Charlie grijnsde. "Dan zal ik hem morgen verstoppen dan zie je hem niet." Ze grijnsde even.
Charlie haalde de schouders op. Zij wist het ook niet meer. Ze werd af en toe gek van de twee grote zussen. Het was niet altijd makkelijk op de kleinste te zijn. "Trusten! Geef papa een kus van mij."
Ze deed de lamp uit en las nog even voor het slapen gaan.

229My life as a teenager  (sfam) - Pagina 10 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za aug 09, 2014 3:43 pm

Moonlight

Moonlight

Gabriel

Gabriel nam het glas terug en bleef wat ongemakkelijk staan. "Als ik het kon had ik het gedaan, dat weet je. Maar je kan mensen niet veranderen, alleen jezelf." Gabriel knikte. "Als die echt spijt heeft van zijn daden dan komt die het persoonlijk recht in je gezicht goed maken en niet met een telefoontje." Hij streelde Alexis door de haar. "Het doet pijn, maar het komt goed. Jij bent niet klein te krijgen. Ga lekker slapen en dan ziet de dag van morgen er kleurrijker uit." Hij gaf er een kus op de wang. "Goodnight, prinses."

230My life as a teenager  (sfam) - Pagina 10 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za aug 09, 2014 3:45 pm

Moonlight

Moonlight

Jasper

Jasper keek naar de foto en schudde ze hoofd. "Vreselijk! Ik lijk er zo totaal niet op. En die kleding! Ahhh!" Jasper knikte. "Klopt, maar dat was ook alleen toen ze klein waren."
Jasper luisterde naar de plannen van Mike en keek jaloers. "Zou ik ook wel willen, maar ja...
Er moet een proefwerk geleerd worden en dat krijg ik er niet in gestampt dus ik sluit mezelf maar op, op mijn kamer en ga de hele dag zitten blokken."
Jasper keek Mike na. "Ja, welterusten!"

231My life as a teenager  (sfam) - Pagina 10 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za aug 09, 2014 6:34 pm

Kirst122

Kirst122

off: Next day!

on:
Jade
Ze waren net aangekomen in Amsterdam. "Tram 2 moesten we hebben volgens mij naar het Rijksmuseum." Zei ze tegen Mike. Mike knikte. "Okee dan gaan we op zoek naar tram 2. Mag ik trouwens nog een Jelly Bean?" Mike en Jade gingen meestal met zijn tweetjes op reis. Dan hadden ze opeens een spontaan idee en dan gingen ze dat ook uitvoeren. Jade haalde de zak met Jelly Beans uit haar tas en gaf hem aan Mike. Mike trok een vies gezicht. "Welke smaak had je?" "Kers." Jade begon te lachen. Mike vond kersen smerig. "Ow daar is tram 2." En ze rende er naar toe en checkte in.

232My life as a teenager  (sfam) - Pagina 10 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za aug 09, 2014 6:40 pm

Kirst122

Kirst122

Julia
Jade was al vroeg weg gegaan. Julia had voor zichzelf een eitje gebakken met spek. Ze had oortjes in haar oren gestopt en was rustig bezig met haar ontbijt. "The snow glows white on the mountain to night, not a footprint to be seen. A kingdom of isolation and it looks like I'm the queen." Zong ze zachtjes mee. Men zei dat ze goed kon zingen, zijzelf was daar erg bescheiden in. Jade en zij zongen wel regelmatig samen. "Let it go, let it go, can't hold it back anymore, let it go, let it go, turn away and slam te door." Ze zocht naar een ander nummer en zette dat op. "Alles is liefde voor wie dat wil en voor wie nog durft te dromen. Over wonderlijke prinsen op witten paarden. Die niet goed kunnen rijmen en hun geheimen lang bewaarden. En alles is ook liefde voor wie stilletjes verlangd." Ze stond helemaal te swingen op dit nummer. Ze was ook echt in de wolken. Vanavond zou ze uit gaan met Edwin. Ze legde het eitje met spek op haar boterham en nam een slok van haar optimel. En ondertussen stond ze te swingen in haar Winnie the Pooh nachtjapon.

233My life as a teenager  (sfam) - Pagina 10 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za aug 09, 2014 6:42 pm

Kirst122

Kirst122

Alexis
Alexis zette haar nieuwe zelfgemaakte vaas in haar vazenkast en deed het deurtje dicht. Ze liep de trappen af naar beneden en begon aan haar broodje gezond. Op dat broodje zat ham, kaas, tomaat, komkommer en ei. Het was haar favoriete ontbijt. Haar moeder kwam de keuken binnen. "Alexis ga je vandaag nog wat leuks doen?" Ze haalde haar schouders op. Haar moeder liep zuchtend de woonkamer in. Ze hoorde haar nog iets zeggen voordat ze haar oortjes in deed en luisterde naar I want it all van Queen. Haar moeder zei tegen haar vader "Ik weet niet wat ik verkeerd doe, ze zegt amper iets." Alexis maakte haar broodje klaar en ging naar boven. Ze deed haar deur dicht en ging achter haar laptop zitten.

234My life as a teenager  (sfam) - Pagina 10 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za aug 09, 2014 6:48 pm

Moonlight

Moonlight

Jasper

Jasper schudde met ze hoofd. Hij zag ze zusje swingend in de phooh- pyjama meezingend met de muziek. "Ook goedemorgen! Wat ben jij vrolijk!" Hij ging aan de eettafel zitten. "Juul! Wil je voor mij ook een eitje bakken? Plzz? plzz? plzz?" Jasper keek ze zusje smekend aan. "Ik heb zo geen zin in vandaag! Ik moet blokken voor dat proefwerk maar de stof gaat het ene oor in en de ander uit. Alsof me hoofd vol zaagsel zit."

235My life as a teenager  (sfam) - Pagina 10 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za aug 09, 2014 6:55 pm

Moonlight

Moonlight

Gabriel

Gabriel keek op toen Alexis beneden kwam. "Ook goedemorgen". Maar er volgde geen antwoord. Gabriel zuchtte. "Laat er nou maar, ze is 17, puberaal en heeft een gebroken hart."
Gabriel stond op om nog een kop koffie in te schinken. Hij trok de oortjes van Alexis uit. "Ook goedemorgen. Ik zat eens te denken. We hebben al een tijdje geen vader-dochter dag gehad en... Zullen we samen naar War Horse gaan vanmiddag?"

236My life as a teenager  (sfam) - Pagina 10 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za aug 09, 2014 7:05 pm

Kirst122

Kirst122

Julia
"Now you're just somebody that I used to know!" Zong ze. Ze keek geschrokken op toen Jasper in de keuken stond. Ze haalde snel haar oortjes uit haar oren, door de keuken hoorde je Ik leef mijn eigen leven van André Hazes. "Wat zei je? Ik verstond niet wat je zei." Ze nam een hap van haar boterham en keek of ze nog een app had. Edwin had haar geappt dat hij veel zin had in vanmiddag met een hartje. Ze glimlachte en appte snel terug dat zij er ook zin in had.

237My life as a teenager  (sfam) - Pagina 10 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za aug 09, 2014 7:08 pm

Kirst122

Kirst122

Alexis
"Hey!" Riep ze geschrokken en half boos uit toen haar vader haar oortjes er uit haalde. Ze draaide haar bureaustoel om en zuchtte diep. Haar vader bedoelde het allemaal goed. Dat wist ze ook wel, maar ze was gewoon niet toe aan vrolijkheid. "Warhorse is dat niet wat deprimerend? Maar vaderdochterdag is wel een leuk idee. Maar dan wel iets leuks, ik wil niet nog meer huilen." En ze wees naar de lading zakdoekjes in haar prullenbak. Ze nam een hap van haar broodje en keek even naar haar beeldscherm. Ze zat Glee te kijken, normaal gezien had ze een hekel aan Glee, het was voor haar veels te blij. Dus als ze Glee keek dan was er ook echt wat aan de hand. Inmiddels had ze na gisteravond seizoen 3 bereikt.

238My life as a teenager  (sfam) - Pagina 10 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za aug 09, 2014 7:12 pm

Moonlight

Moonlight

Gabriel

Gabriel haalde ze schouders op. "Geen idee, Ik stelde ook maar wat voor. Ik ken het ook niet. Zag het op tv langskomen en dacht misschien is dat wat, maar blijkbaar een slechte keuze dus. Ik ben in elk geval blij dat je zin hebt om wat leuks te gaan doen." Gabriel dacht na en nam een slok van ze koffie. "Wat dacht je van Madam Tussauds? Of een filmpje pakken? We kunnen ook gaan varen, het is mooi weer. Nemen we broodje en drinken mee. Beslis jij maar, het is jou vader-dochter dag."

239My life as a teenager  (sfam) - Pagina 10 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za aug 09, 2014 7:14 pm

Moonlight

Moonlight

Jasper

Jasper schudde ze hoofd. "Zet je muziek dan ook niet zo belachelijk hard!" Hij legde ze hoofd op tafel neer. "Ik vroeg of je plzzzzz voor je liefste broer ook een eitje wou bakken en ik zei dat ik geen zin in vandaag heb omdat ik moet blokken voor dat proefwerk maar het gaat het ene oor in en de ander uit alsof me hoofd vol zaagsel zit." Jasper gaapte. 'Is Jade al weg?"

240My life as a teenager  (sfam) - Pagina 10 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za aug 09, 2014 7:43 pm

Kirst122

Kirst122

Alexis
"Filmpje pakken en varen klinkt leuk. Kun je allemaal in Leeuwarden doen. Ik weet nog wel een leuke film om naar toe te gaan. Dawn of the Planet of the Apes. The rise of the planet of the Apes was al echt goed." Alexis hield niet van zoetsappige films, gaf haar maar horror, thriller of fantasy of gewoon een goede actiefilm. Ze keek ook niet naar series als Pretty Little liars of Once upon a time. Haar favoriete serie was Game of Thrones en daarnaast keek ze graag Doctor Who en Supernatural.

241My life as a teenager  (sfam) - Pagina 10 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za aug 09, 2014 7:45 pm

Kirst122

Kirst122

Julia
"Voordat jij er was was er niemand in de keuken. Dus ik kon heel hard zingen en de muziek hard zetten." Julia knikte en begon een eitje te bakken voor Jasper. "Met spek of kaas?" Vroeg ze toen ze in de koelkast keek. Ze nam een slok van haar optimel en keek even naar Jasper. "Jade is al weg ja samen met Mike. Ze namen de trein van kwart voor 8 vanochtend. Ik heb ze horen weggaan. Papa is even boodschappen doen en waar mama is weet ik niet." Julia begon even te lachen. "Ik wil je wel helpen met dat proefwerk. Ik wil hem gerust voor je maken. Maar ik heb zelf nog geschiedenis en biologie te studeren en ik ga vanavond uit met Edwin."

242My life as a teenager  (sfam) - Pagina 10 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za aug 09, 2014 7:51 pm

Moonlight

Moonlight

Gabriel

"Is goed." Gabriel knikte. "Die heb ik gezien ja, was een leuke film. Als jij daar heen wilt dan gaan we daar heen. Beetje naar familie kijken kan geen kwaad." Hij grijnsde even.
"Als jij je dan zo gaat aankleden dan smeer ik wat broodjes en pak ik de koelbox in. We moeten wel een stukje rijden want de boot lig nog in de stalling." Hij dronk ze koffie leeg. "Ik zie je zo wel beneden."

243My life as a teenager  (sfam) - Pagina 10 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za aug 09, 2014 7:54 pm

Moonlight

Moonlight

Jasper

"Ja en nu ben ik er gezellig!" Hij schudde ze hoofd. "Uhh, doe maar kaas."
Hij keek ze zusje dankbaar aan. "O ja, dat is waar ook! Ze zouden naar Amsterdam gaan. Aha. Ik denk dat mama nog in bed lig. Ik heb geen licht zien branden in de badkamer."
Jasper schudde ze hoofd. "Je moet zelf leren. Ik red me wel, maar bedankt voor het aanbod. Als je dat eitje voor mij bakt, ben ik je heel dankbaar."

244My life as a teenager  (sfam) - Pagina 10 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za aug 09, 2014 7:57 pm

Kirst122

Kirst122

Alexis
Alexis knikte. "Ik eet even mijn broodje op. De Alexisgezondbroodje. Is nu heel populair." Ze glimlachte lichtjes. "Ik ga dan zo lekker douchen en dan kom ik zo gauw mogelijk naar beneden." Ze propte het laatste stuk van haar broodje naar binnen. "Pap wil je zeggen dat mama zich niet zo zorgen hoeft te maken en dat ze niet minstens 6 keer per dag moet gaan vragen of alles goed is. Als ik wil praten geef ik dat zelf wel aan. Als ik dat tegen haar ga zeggen dan reageert ze weer bezorgt. Nou ik ga douchen." Ze pakte haar kleren, borstel, oorbellen en haar rode muts en liep naar de badkamer waarna ze hem op slot draaide. Ze pakte haar Rituals douchegel, haar shampoo van Dove, haar scrub van de bodyshop en haar douchewashand en stapte in de douche. Ze hield van douchen, ze werd er altijd ontspannen van.

245My life as a teenager  (sfam) - Pagina 10 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za aug 09, 2014 8:00 pm

Kirst122

Kirst122

Julia
"Ja klopt." Ze glimlachte en deed kaas op het ei. Ze smeerde twee boterhammen in en legde de kaas en het ei op de boterham. "Alstublieft meneertje." Julia keek even naar Jasper. "Heb je goed geslapen? Je ziet er uit alsof je echt rot hebt geslapen." Ze keek even naar Jasper en hoorde toen een deur van de badkamer dichtslaan. "Mama is volgens mij wakker." Ze at verder van haar boterham en keek op haar horloge. Julia had altijd een strak schema. "Tis half 11, ik ga me aankleden en huiswerk maken. Als je me nodig hebt, geef mij een gil." Ze gaf haar broer een kus op zijn hoofd en liep naar boven met haar bord met eten en beker met optimel. Ze kleedde zich in haar kamer om en ging buiten met haar geschiedenisboek leren.

246My life as a teenager  (sfam) - Pagina 10 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za aug 09, 2014 8:09 pm

Moonlight

Moonlight

Gabriel

"Haha, mafkees! Nou dan mag jij straks ene paar van die beroemde broodjes maken om mee te nemen. Wat wil je verder hebben? Ham, kaas, worst, pindakaas, pasta?"
Gabriel knikte. "Is goed. Zal ik doen. Maak je om mama geen zorgen. Ga nou maar douchen."
Hij gaf Alexis en kus en liep toen naar beneden. "Zo! Lex en ik gaan samen varen en vanavond naar de film. Oh, Rose. Alexis zegt dat je je geen zorgen hoeft te maken, ze geeft het aan als er iets is en daar moeten we ons bij neerleggen. Ik ga broodjes smeren om mee te nemen."

247My life as a teenager  (sfam) - Pagina 10 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za aug 09, 2014 8:11 pm

Moonlight

Moonlight

Charlie

Charlie werd wakker van de zon die binnen scheen. Ze gaapte en stond toen maar op.
Ze liep naar beneden. "Goedemorgen." Ze liep door naar de keuken en pakte een kom musli.
Ze ging op de bank zitten met opgetrokken benen en zette de tv aan. 'Mam? Mag ik met een paar vriendinnen vanmiddag een filmmarathon hier gaan houden?"

248My life as a teenager  (sfam) - Pagina 10 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma aug 11, 2014 6:45 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
Roselyn keek op van haar psychologische boek: De gevoelens van een puber. "Gabe ik wil gewoon antwoorden op mijn vragen kunnen krijgen zonder dat ik een knikje of geschud of een schouderophalend iets krijg. Ik wil dat mijn kind iets gaat zeggen en zegt hoe ze zich over de dingen voelt." Ze deed haar boek in de boekenkast en keek naar de tv. "Charlie wat hadden we ook al weer afgesproken over het eten en de tv? Niet eten bij de tv." Roselyn dacht na. "Uhm ja is goed, ik heb alleen wel klanten vandaag, niet veel, maar een paar die doordeweeks niet konden wilde in het weekend voor deze ene keer. Dus of jullie het wel zachtjes kunnen doen als je beneden gaat zitten." Roselyn keek naar haar man. "Ik weet dat we haar niet kunnen dwingen maar... Ik word er gewoon zo gek van."

249My life as a teenager  (sfam) - Pagina 10 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma aug 11, 2014 6:52 pm

Kirst122

Kirst122

Alexis
Alexis kwam uit de douche en droogde zich netjes af. Ze deed haar jurkje aan en deed haar kettingen en oorbellen in. Ze pakte de föhn en föhnde haar haren. Ze borstelde het goed en ruimde de douche toen weer uit. Ze liep naar de waskamer en deed de handdoek in de wasmachine. Ze liep naar haar kamer en deed de deur dicht. Ze vouwde haar pyjama weer netjes op, schudde haar bed op, legde Brillie op haar hoofdkussen en deed haar schoenen aan. Ze liep naar beneden en zag dat haar moeder in tranen was. Met een zucht liep ze naar de keuken en deed de deur dicht. Ze pakte een bord en smeerde haar gezonde broodjes. Ze deed die in een plastic zak en liep door de andere keukendeur weer de gang op om haar moeder te ontwijken. Ze liep de trap op en liep weer naar haar kamer waarna ze haar rugtas inpakte en weer naar beneden ging. "We kunnen." Zei ze tegen haar vader en liep de gang op.

off: dit is Alexis haar jurk:

klik

250My life as a teenager  (sfam) - Pagina 10 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma aug 11, 2014 7:11 pm

Moonlight

Moonlight

Kirst122 schreef:Julia
"Ja klopt." Ze glimlachte en deed kaas op het ei. Ze smeerde twee boterhammen in en legde de kaas en het ei op de boterham. "Alstublieft meneertje." Julia keek even naar Jasper. "Heb je goed geslapen? Je ziet er uit alsof je echt rot hebt geslapen." Ze keek even naar Jasper en hoorde toen een deur van de badkamer dichtslaan. "Mama is volgens mij wakker." Ze at verder van haar boterham en keek op haar horloge. Julia had altijd een strak schema. "Tis half 11, ik ga me aankleden en huiswerk maken. Als je me nodig hebt, geef mij een gil." Ze gaf haar broer een kus op zijn hoofd en liep naar boven met haar bord met eten en beker met optimel. Ze kleedde zich in haar kamer om en ging buiten met haar geschiedenisboek leren.

Jasper

Jasper keek ze zusje dankbaar aan. "Thank you! Je bent een engel." Hij werkte ze ei naar binnen. Jasper rolde met ze ogen. "Als je het kan zien, hoef je het ook niet meer te vragen.
Ik zag de hele nacht voor me hoe Dustin wraak nam op Alexis."
Jasper stak ze duim op. "Ik red me wel. Ga maar. Bedankt voor de ei. Ik moet zelf zo ook maar gaan blokken."
Hun moeder kwam net beneden toen Julia naar boven liep.
"Hoi, mam.'

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 10 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum: