Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

My life as a teenager (sfam)

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 15 van 40]

351My life as a teenager  (sfam) - Pagina 15 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma aug 25, 2014 5:29 pm

Kirst122

Kirst122

Julia
Julia keek even naar Thomas. "Oew dus papa heeft die speelgoeddoos van boven gehaald? Althans spullen die jij bewaard hebt. Ik denk niet dat Noah met barbies wilt gaan spelen." Ze begon te lachen en keek even naar haar geboorteknuffel en ze keek toen weer naar Thomas. "Ik ga ook met hem uit, ik heb hem geappt dat ik vanavond mee ga. Ik ga mee naar beneden. Even vest pakken." Ze liep naar haar kast en deed haar vest aan. "Ik kom." En ze liep haar kamer uit.

352My life as a teenager  (sfam) - Pagina 15 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma aug 25, 2014 5:31 pm

Kirst122

Kirst122

Alexis
"Komt wel goed pap. Ik heb alle vertrouwen in je." En ze glimlachte naar haar vader. Ze haalde haar schouders op en dacht na. "Ik weet dat je niet kan zien wat er in mama haar hoofd om gaat. Maar ik maakte me gewoon zorgen. Ze krijgt altijd een glazige blik als ze aan de tijd van Chris denkt. Dat had ze daarnet toen ze even naar ons keek." Met een ruk stond ze op en keek haar vader bang aan. "Dat is Jason zijn nummer. Ik ben naar boven." Ze liep naar boven en bleef stil staan bij de kamer van Lauren. "Wat is hier aan de hand?" Vroeg ze rustig.

353My life as a teenager  (sfam) - Pagina 15 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma aug 25, 2014 5:38 pm

Moonlight

Moonlight

Gabriel

"Haha, niet zo goed gelovig hoor. Straks mislukt het. Ik heb juist alle vertrouwen in jouw dat het wel goed komt met de baby." Gabriel knikte. "Laat mama maar even. We moeten allemaal het idee even verwerken dat er straks een kindje rond loopt. Dat is niet niks."
Gabriel knikte. "Ik had al z'n vermoeden. Ik laat hem wel over gaan."

354My life as a teenager  (sfam) - Pagina 15 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma aug 25, 2014 5:43 pm

Moonlight

Moonlight

Charlie

Charlie keek op naar Alexis die in de deuropening van Lauren de kamer. "Oh, ons zusje heeft door gekregen hoe jongens in elkaar zitten. Je kent toch die jongen die je gister in elkaar geslagen hebt, Dustin. Lauren bleek daar wat mee te hebben." Ze dacht na. "Wacht eens even? Lex, jij ging toch met Jason de Boer? Dustin heet ook de Boer. Jullie gaan me niet vertellen dat jullie niet wisten dat het broers zijn!"

355My life as a teenager  (sfam) - Pagina 15 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma aug 25, 2014 5:45 pm

Moonlight

Moonlight

Jasper

"Haha, dat weet je niet! Als die op zijn vader lijkt, dan zal die barbies wel leuk vinden, maar wees gerust papa heeft mijn oude blokken enzo gepakt en de knuffels." Jasper knikte tweemaal. Hij liep alvast vooruit. Beneden werden ze al opgewacht door Noah die meteen wilde dat ze kwamen helpen bouwen.

356My life as a teenager  (sfam) - Pagina 15 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma aug 25, 2014 5:51 pm

Kirst122

Kirst122

Alexis
Alexis keek verbaasd naar Lauren. "Owjee Lauren, wat is er gebeurd?" Vroeg ze rustig en ze keek even naar Charlie. Alexis had al een vermoede dat Lauren en Dustin wat hadden. Ze keek geschrokken naar Charlie. "Nee dat wist ik niet." En ze sloeg beschermend haar armen over haar buik en keek afwezig voor zich uit. "Het enige wat ik weet is dat Jason met Dustin samenwerkte." Voor de rest zweeg ze. Ze liep onrustig de kamer van Lauren uit en liep naar haar kamer waarna ze de deur dicht klapte. Ze liep onrustig haar kamer heen en weer. Jason had verteld dat hij zusjes had, hij had niet verteld dat hij ook nog een broer had genaamd Dustin. Ze greep even naar haar wang wat nog steeds zeer deed. Uiteindelijk leunde ze tegen de deur van haar kamer en zakte naar beneden. Ze trok haar knieën op en begon zachtjes te huilen. Ze had gewild dat ze een normale dag had met haar vader, dat niemand nog wist dat ze zwanger was en dat ze zich daarvoor schaamde.

357My life as a teenager  (sfam) - Pagina 15 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma aug 25, 2014 5:55 pm

Kirst122

Kirst122

Julia
Ze liep de trappen af naar beneden en keek naar Noah. Ze voelde haar mobiel trillen en liep naar de keuken. "Hai Edwin. Het spijt me echt vreselijk dat ik weg ben gegaan op onze date. Ik had je verteld wat er gebeurd is in mijn verleden, het gebeurd dus nog steeds. Ik geloof je als je zegt dat Katie niet je ex was." Ze luisterde en ze werd rustig door Edwin zijn stem. "Tuurlijk mag je mij vanavond op halen en weer thuis brengen. Graag zelfs." Ze lachte en haalde een blikje cola light uit de koelkast. "Ik heb er zin in Edwin. Ik zie je vanavond, ik ga met mijn neefje spelen. Kus." Dat laatste zei ze zachtjes. Ze liep naar de woonkamer met een grote glimlach en speelde met Noah. "Owjee toren omgevallen. Wat nu?" En Noah begon gelijk weer met bouwen en Julia bouwde gezellig mee.

358My life as a teenager  (sfam) - Pagina 15 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma aug 25, 2014 6:04 pm

Moonlight

Moonlight

Jasper

Ze hadden de grootste pret met zijn drietjes met het blokken bouwen. Jasper keek op naar zijn ouders. "Waar gaat Noah eigenlijk slapen vannacht? Ik durf hem niet naast me neer te leggen. Ik lig totaal niet stil, straks gooi ik hem eruit. Kunnen we het matras uit de logeerkamer niet op de grond leggen?"

359My life as a teenager  (sfam) - Pagina 15 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma aug 25, 2014 6:25 pm

Moonlight

Moonlight

Charlie

"Ik betrapte hem bij hem thuis, met een ander terwijl ze het aan het doen waren." , hoorde ze de zus zeggen vanonder de deken vandaan waar ze nu nog meer onder lag gekropen. Charlie schudde de hoofd. "Jongens!" Ze keek Alexis verbaasd aan. "Ben ik nou echt de enige die zo slim is om dat in te zien?" Ze stond op, liep naar beneden waar ze de vader tegen het lijf liep. "Wat is er met je zus?", hoorde ze hem vragen. "Oh, die heeft eindelijk in gezien hoe jongens in elkaar zitten." Ze zag de vader kijken alsof die water zag branden. Terwijl zij rustig was doorgelopen hoorde ze hem roepen, naja eerder gillen; "Lauren!"

360My life as a teenager  (sfam) - Pagina 15 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma aug 25, 2014 6:55 pm

Kirst122

Kirst122

Julia
"Mike slaapt op de logeerkamer weet je nog? Vanwege zijn broer Henry die dat ongeluk met zijn motor heeft gehad. Misschien kan hij op Jade haar kamer." Julia keek even naar haar vader. "Hoe laat ben je thuis vanavond Juul?" Julia dacht na. "Weet ik niet, denk tussen 10 en 11." Haar vader knikte. "App je me als je thuis wordt gebracht?" Julia zuchtte diep. "Pap alsjeblieft, ik ben 16. Edwin is een goede jongen." Haar vader knikte. "Toch wil ik dat je me appt. Ik wil weten dat je veilig terug komt." Julia knikte. "Goed dan." En ze ging verder spelen met Noah die haar een knuffel gaf. "Tante Julia is lief." Hoorde ze hem zeggen. Julia glimlachte. "Jij ook lieve Noah." Zei ze en ze knuffelde hem terug.

361My life as a teenager  (sfam) - Pagina 15 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma aug 25, 2014 6:58 pm

Kirst122

Kirst122

Alexis
Ze had haar oortjes in gedaan en was met een boek beneden gaan zitten. Al luisterend naar de muziek van Jane Eyre las ze uit het boek. Ze werd rustig door lezen. Ze zag dat ze een email had en bekeek hem even vluchtig. Ze haalde diep adem. Het was van de dansacademie over de uitvoering van het Zwanenmeer, dat zou ze straks wel door geven. Alexis haalde een hand door haar haar en las verder. Ze hield van dit boek. Toen ze 13 was las ze er voor het eerst in. Sindsdien was het haar favoriete boek geworden. Ze zag Charlie en ging snel weer verder met haar boek.

362My life as a teenager  (sfam) - Pagina 15 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma aug 25, 2014 7:12 pm

Moonlight

Moonlight

Jasper

"Oeps! Helemaal niet meer aan gedacht! Stom van mij." Ze zouden vanavond maar moeten zien hoe ze dat gingen oplossen. Jasper keek op. "Juul, je kent pap. Die brengt en haalt je nog liever."
Jasper keek liefelijk naar zijn zoontje die knuffelde met zijn tweeling zusje. 'Heey! En papa dan?" Noah kwam en snel knuffelen. "Papa, ook lief." Jasper zuchtte. "Gelukkig maar!" en gooide Noah in de lucht die het uitschaterde ban het lachen.

363My life as a teenager  (sfam) - Pagina 15 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma aug 25, 2014 7:14 pm

Moonlight

Moonlight

Charlie

Er klonk een hoop gegil en geschreeuw vanuit Lauren's kamer. Blijkbaar kreeg ze op de kop van hun vader nu die wist dat ze een relatie had. Het was maar goed dat Gabriel niet meer wist, al zou die daar ook nog wel achter komen. Hun vader was niet gek. Charlie klopte bij Alexis aan. "Lex? Mag ik binnen komen? Ik wil je wat vragen, het is dringend."

364My life as a teenager  (sfam) - Pagina 15 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma aug 25, 2014 7:23 pm

Kirst122

Kirst122

Julia
"We verzinnen wel wat. Ik heb nog een oude box op zolder staan. Die kunnen we wel op je kamer zetten Jasper. Dan kan Noah bij jou slapen." Stelde haar vader voor. Het klonk niet als een slecht idee. "Edwin gaat heus niks geks met me doen. Hij wilt me leren kennen voordat we verder gaan. Hij gaat heus niet meteen bovenop me liggen of andersom. Dat wil ik ook nog niet, dus maak je geen zorgen pap." Haar vader zuchtte. "Je bent mijn jongste dochter, vind je het gek dat ik me zorgen om je maak?" Julia schudde haar hoofd. Ze snapte het wel maar toch, ze wilde vrij gelaten worden in het maken van haar keuzes in zelfstandig worden.

365My life as a teenager  (sfam) - Pagina 15 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma aug 25, 2014 7:25 pm

Kirst122

Kirst122

Alexis
Alexis had het geschreeuw in de kamer van Lauren gehoord. Die kreeg dus een preek. Ze kon het beneden horen. Het was maar goed dat zijzelf niks over Lauren en Dustin had gezegd. Ze las verder in haar boek en keek op toen Charlie voor haar neus stond. Ze deed haar oortjes uit en haar boekenlegger in haar boek. Daarna deed ze haar boek dicht en trok de bankdeken dichter naar zich toe maar klopte toen op de bank. "Wat is er?" Vroeg ze zachtjes.

366My life as a teenager  (sfam) - Pagina 15 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di aug 26, 2014 10:51 am

Moonlight

Moonlight

Jasper

Jasper dacht na terwijl die naar Noah keek. "Is die niet een beetje te groot voor een box? Ik weet dat het maar voor één nachtje is, maar toch." "We zien wel Jasp, Ik zal straks wat kleertjes voor hem kopen, een pyjama, schoon ondergoed en luiers. Dan hebben we dat in elk geval.", hoorde die zijn moeder zeggen. Hij knikte. "Dank je mam." Jasper keek op. "Heey! Ik hoef niet te weten wat jij met Edwin uitvreet.'

367My life as a teenager  (sfam) - Pagina 15 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di aug 26, 2014 10:52 am

Moonlight

Moonlight

Charlie

Charlie ging naast de zusje op de bank zitten. Ze trok de benen op en plukte aan de mouw.
"Ik uhhh, wat ik wou vragen..." Ze zuchtte even. "Je bent zwanger, he? Van Jason."
Ze keek de zus onderzoekend aan. Ze had gewoon z'n vermoeden en ze moest weten of dat klopte.

368My life as a teenager  (sfam) - Pagina 15 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di aug 26, 2014 8:03 pm

Kirst122

Kirst122

Julia
Julia was aan het spelen met Noah en luisterde ondertussen naar het gesprek van haar ouders en broer. "Hij kan nog altijd bij mij op de kamer. Ik heb een tweepersoonsbed." Ze keek haar broer aan en keek toen even naar haar vader die twijfelde. "Je bent laat thuis Julia, als hij moet slapen ben jij nog niet thuis." Julia knikte. "Daar heb je ook weer gelijk in ja." Ze speelde met de duplo en met de knuffels. "Geloof me broertje dat ik jou niet alles ga vertellen."

369My life as a teenager  (sfam) - Pagina 15 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di aug 26, 2014 8:07 pm

Kirst122

Kirst122

Alexis
Alexis hoorde de vraag van haar zusje. Ze legde haar boek weg en liep naar het raam. Ze keek naar de tuin en draaide zich toen weer om en keek haar zusje aan. "Ik wil eerlijk tegen jullie zijn. Ik ben klaar met dingen verborgen houden." Ze slikte en ging weer bij haar zusje op de bank zitten. "Ja ik ben zwanger van Jason." Ze speelde onzeker met haar vingers. Ze wilde niet in detail gaan treden. Dat ze zwanger was, was al erg genoeg. "Waarom wilde je dit weten?" Vroeg ze kalm.

370My life as a teenager  (sfam) - Pagina 15 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo aug 27, 2014 11:50 am

Moonlight

Moonlight

Charlie

Charlie gaf Alexis een knuffel. "Nou, ik.... Toen ik zei dat Jason en Dustin broers waren toen reageerde je vreemd en vlak daarna ging je naar je kamer. Iedereen deed vreemd. Het was een gokje wat ik waagde. Ik wilde gewoon eerlijk weten of mijn vermoeden klopte voor dat ik zelf ging oordelen en dat helemaal niet waar zou zijn." Ze liet Alexis weer los. "Het komt wel goed, Lex. Ik wil wel oppassen, maar de poepluiers mag je zelf doen!"

371My life as a teenager  (sfam) - Pagina 15 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo aug 27, 2014 11:53 am

Moonlight

Moonlight

Jasper

"Ik heb hem liever op mijn eigen kamer. We vinden wel een oplossing. Voorlopig gaat die toch nog niet slapen." Hij zag zijn moeder knikken. Jasper schudde ze hoofd. "Ik hoef ook niet alles te weten. Sommige dingen wil ik geen eens weten. Als je maar eerlijk bent." Jasper ging languit op de grond liggen en keek naar de spelende Noah en Julia. Maar opeens ging er een klein mannetje op zijn buik zitten en begon er op te trommelen.

372My life as a teenager  (sfam) - Pagina 15 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo aug 27, 2014 9:09 pm

Kirst122

Kirst122

Julia
"Komt wel goed Jasper." Ze hoorde de deurbel en stond op. "Hey Edwin, leuk dat je nu langs wilde komen. Dan kun je beter kennismaken met mijn ouders en met mijn broer. Mijn zus is er niet, die is met haar beste vriend naar Amsterdam. Kom verder." Ze liep Edwin voor naar de woonkamer en glimlachte eventjes verlegen. Sjoerd en zijn kinderen waren net weg en nu kwam het volgende bezoek al. "Ik ben Edwin, ik ga met jullie dochter en zusje uit. Ik wilde mij zelf even introduceren, dan weet u ook waar uw zusje en dochter heen gaat en met wie natuurlijk." Julia glimlachte en keek naar Noah die naar Edwin op keek en toen weer verder met zijn blokken ging.

373My life as a teenager  (sfam) - Pagina 15 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo aug 27, 2014 9:11 pm

Kirst122

Kirst122

Alexis
"Klopt." Zei ze rustig en ze keek even de andere kant op. Ze beet op haar lip en merkte dat er weer tranen kwamen. Ze wilde niet huilen, ze wilde zich sterk maken. Ze wilde laten zien dat ze de zwangerschap aan kon. Ze keek naar Charlie. "Het komt niet goed Charlie. Ik heb er niet voor gekozen om zwanger te raken hij...." Ze wilde het niet hardop zeggen, dat had ze vandaag al twee keer moeten doen. Ze wilde het niet weer voor een derde keer doen.

374My life as a teenager  (sfam) - Pagina 15 Empty Re: My life as a teenager (sfam) do aug 28, 2014 5:39 pm

Moonlight

Moonlight

Charlie

"Ik weet wat voor een eikel het is! Ken je Isolde Bakker? Haar zusje Selena zit bij mij op kickboksen en street dance. Voor jij met Jason kreeg heeft die een one-night-stand gehad met Isolde. Ze raakte ook zwanger van Jason. Selena heeft mij gezegd dat dat niet bepaald vriendelijk is gegaan.
Hij dwong haar onder andere Je bent niet de enige wie die dit heeft aan gedaan, Alexis."
Ze knuffelde de zusje. "Kan ik iets voor je doen? Thee halen ofzo?"

375My life as a teenager  (sfam) - Pagina 15 Empty Re: My life as a teenager (sfam) do aug 28, 2014 5:41 pm

Moonlight

Moonlight

Jasper

Jasper keek op toen Edwin binnen kwam voor Julia en om zich netjes voor te stellen aan zijn ouders. Hij zag zijn moeder zich voorstellen en de hand schudden met Edwin. Hij stond op om fatsoenlijk een hand te geven. "Hoi! Wij hebben elkaar al een keer eerder gezien. Noah, kom Edwin is een handje geven." Hij zag zijn zoontje beteuterd naar zijn blokkentoren kijken maar kwam toen toch netjes een handje geven.

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 15 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum: