Alexis
Ze schudde haar hoofd. "Ik kan dit niet voor de school verborgen houden. Mijn mentrix die vermoed iets. Ik zie het aan haar gezicht, elke keer als ik dans. Ze kijkt afkeurend, mijn bewegingen gaan steeds moeilijker omdat ik twijfel. Ze zei dat als ik niet genoeg zelfvertrouwen heb dan moet ik stoppen met de opleiding. Jason zit bij mijn in de klas, ik kan niet weer wegblijven." Ze keek naar Charlie en gaf haar een dikke knuffel. "Papa en mama doen al zoveel voor me, ik kan niet gaan verlangen dat ze nog meer doen." Ze wreef over haar buik en keek naar Charlie. "Ik weet dat ik me niet zo druk moet maken maar... Ik ben gewoon bang." Ze keek even naar haar buik. "Mijn gevoel zegt dat het een meisje wordt." En ze glimlachte lichtjes. Ze hoorde de telefoon gaan en stond op. "Met Alexis Steward." Toen ze Jason hoorde keek ze angstig naar Charlie. Ze zette hem op de luidspreker. "Dus je hebt verteld aan je ouders dat je zwanger bent van mij? Je hebt het dus nog niet weggehaald. Mooi." Alexis deed haar ogen dicht en haalde diep adem. "Ik heb wel jou droom weggehaald. Ik heb onze mentrix gemaild dat haar vermoedens kloppen. Dat je zwanger bent." Alexis deed haar ogen geschokt open. "Je liegt Jason." Jason begon te lachen. "En ze weet van die pillen. Je hebt ze vrijdag perongeluk uit je tas laten vallen, die strip die je gebruikte." Alexis begon gejaagd adem te halen. "Lul die je bent, je liegt dit. Ze zou jou nooit vertellen dat ze weet dat ik pillen in mijn tas had." Jason begon weer te lachen. "Haar dochter Simone vond ze. En zij wist dat ze van jou waren. Geloof me maar als ik zeg dat je van school gestuurd wordt. Ik zei het toch dat je nog lang niet van mij af was en als ik wat zeg dan kom ik dat na." Alexis begon nog gejaagder adem te halen. "Je bluft!" "Dag Alexis." En hij hing op.
Laatst aangepast door Kirst122 op zo sep 07, 2014 2:31 pm; in totaal 1 keer bewerkt