Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

My life as a teenager (sfam)

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 27 van 40]

651My life as a teenager  (sfam) - Pagina 27 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za okt 18, 2014 8:22 pm

Kirst122

Kirst122

Mike
Mike keek naar Jasper. "Je weet maar nooit. Een ja heb je en een nee kun je krijgen." Hij luisterde verder en knikte. "Het is voor sommige mensen moeilijk om dingen te vertellen. Vooral omdat men bang is dat ze andere er pijn mee gaan doen of ze willen andere mensen niet met hun problemen opzadelen. Dat heb ik ook gehad. Ik was op de basisschool best wel een nerdje. Ik werd daardoor gepest en Jade kwam altijd voor mij op. Door Jade ben ik veranderd. Ze heeft mij laten inzien dat het helemaal niet erg is om een nerd te zijn. Dat het leuk is om anders te zijn. We werden in de kleuterklas beste maatjes en sindsdien zijn we onafscheidelijk. Ik weet niet waar ik zou zijn als ik Jade niet had leren kennen. Iedereen heeft mensen nodig die hen kracht heeft, maar men haalt de meeste kracht uit zichzelf."

652My life as a teenager  (sfam) - Pagina 27 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di okt 21, 2014 3:30 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

"Ja, wie had het ooit verwacht. Jasper was wel de laatste waarvan ik verwachtte dat we grootouders zouden worden en al helemaal de leeftijd. Maar het is niet anders en je moet er het beste van maken. Des ondanks geniet ik van elke minuut met dat kleine mannetje." Ze keek even vol trots naar Noah. Amberley schoot in de lach bij het zien Noah die helemaal dubbel lach omdat Thomas hem kietelde. "Oma help!", hoorde ze Noah roepen, waardoor zei weer Thomas begon te kietelen.

653My life as a teenager  (sfam) - Pagina 27 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di okt 21, 2014 3:32 pm

Moonlight

Moonlight

Charlie

"Het boek is altijd anders dan de film. Daarom lees ik ze gewoon lekker niet! Dan kan je ook niet vergelijken." Ze glimlachte. "Gezellig! Met popcorn of chippies?" Charlie dacht na. "Ik haat spinnen en slangen en reptielen. Laten we maar naar de pinguïns zijn. Die zijn tenminste leuk en grappig. Ik ga liever niet naar binnen." Ze begon al te rillen bij het idee.

654My life as a teenager  (sfam) - Pagina 27 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di okt 21, 2014 3:39 pm

Moonlight

Moonlight

Jasper

"Je hebt gelijk, maar ik ben bang dat ik al een nee heb voor ik de vraag heb gesteld. Misschien laat ik stiekem een woordje vallen."
Jasper luisterde naar Mike zijn verhaal. Tegen zulke woorden kon die niet op. "Ik vind jou leuk zoals je bent. Voor mij hoef je echt niet te veranderen. Je moet iemand nemen zoals die is en anders pas je jezelf maar aan. Men moet ieder eens in zijn waarde laten.
Want men is mooi zoals die is. Ieder is uniek! Het zou juist doodsaai zijn als iedereen het zelfde is." Hij haalde een hand door zijn haar. "Jade is een onwijs lieve schat die voor iedereen klaar staat. Ik kan me geen betere zus wensen. Jade is goud waard, om het zo maar te zeggen. En over dat pijn doen en met problemen opzadelen heb je ook gelijk en dat was met Juul ook precies zo."

655My life as a teenager  (sfam) - Pagina 27 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di okt 21, 2014 8:12 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
Thomas knikte. "Inderdaad. Ik ben dol blij met dit leuke kereltje. Jasper ook alleen het idee is wennen. Het zijn alle drie nog maar tieners." Hij begon te lachen toen Amberley hem kietelde en hij stopte met Noah te kietelen. "Stelletje boefjes." En hij gaf zijn vrouw een kus. Een verzorger kwam aangelopen. "Ik heb gelezen dat hij nu de krokodil eten gaat geven. Noah zullen we kijken naar hoe de krokodil eet?" Noah keek hem met twinkelende ogen aan. "Dat is dus een ja." En hij grinnikte.

656My life as a teenager  (sfam) - Pagina 27 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di okt 21, 2014 8:15 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Nee dat klopt. Maar lezen blijft gewoon heerlijk. Welk boek je ook leest. Ik heb laatst de boeken van Stephen King gelezen die waren ook super." Ze glimlachte en knikte. "Is goed dan gaan we naar de pinguïns, die vind ik zelf ook het leukst." Ze keek even naar Gabriel en hield zijn hand vast. Ze kuste hem op zijn handpalm en keek naar Charlie. "We hebben beide nog, laten we er een heerlijke filmavond van maken. Misschien kunnen we vragen of Alexis mee kijkt of Lauren? Of hadden die twee het nou niet zou op Twilight?"

657My life as a teenager  (sfam) - Pagina 27 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di okt 21, 2014 8:19 pm

Kirst122

Kirst122

Mike
"Haha proberen kan altijd. Je weet het nooit met Jade. Ik kan ieder geval nooit voorspellen wat ze gaat zeggen. Haar gezicht is ook moeilijk te lezen." Mike glimlachte en knikte. "Je hebt zoiezo hele lieve zussen. Jij bent ook heel lief en als iemand jou ooit pijn gaat doen, dan krijgt hij ruzie met mij. Ik heb zes jaar les in karate gehad." En hij begon te lachen. Hij knikte en dacht na. "Wat meestal gebeurt is als mensen steeds meer positieve dingen ervaringen dan komen ze ook steeds meer uit hun schulp. Ik was ook erg teruggetrokken en nu kan ik soms mijn mond niet eens houden."

658My life as a teenager  (sfam) - Pagina 27 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo okt 22, 2014 7:04 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

"Het is een onwijs lieve schat. We hadden ons geen leukere kleinzoon kunnen wensen." Amberley knikte. "Jasper doet het onwijs goed als vader. Je ziet hun band steeds meer groeien."
Noah keek ze opa beledigd aan. "Nie wa. U eerst." Amberley knikte. "Je hebt gelijk, Noah. Opa begon. Hij is de grootste boef."
Amberley grijnsde. "Laten we dan maar snel gaan kijken. Straks gaan we een broodje eten en je luier verschonen."

659My life as a teenager  (sfam) - Pagina 27 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo okt 22, 2014 7:06 pm

Moonlight

Moonlight

Charlie

"Lezen is wel leuk, maar daar heb ik geen geduld voor. IK kijk liever een film." Charlie grijnsde. "Pinguïns zijn grappig. Maar het leukste vind ik de zeeleeuwen. Die zijn echte clowns. Het mooiste vind ik de sneeuwuilen. Ik wil bij beide nog gaan kijken."
Charlie knikte. "We shall see. Met ze tweetjes kijken is ook gezellig." "Lauren heeft een hekel aan Robert Pattison. Maar ze is verliefd op Taylor Lautner. maar dat laatste heb ik niet gezegd."

660My life as a teenager  (sfam) - Pagina 27 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo okt 22, 2014 7:11 pm

Moonlight

Moonlight

Jasper

"Jade is gewoon een geval apart. Daar kan zij ook niks aan doen."
Hij grijnsde even. "Zeg dat maar niet te hard. Ze kunnen ook super irritant en verveld zijn als echte zussen." Jasper keek verlegen naar de grond. "Dank je, onwijs lief van je. Ik zou het zelfde terug doen, maar ik ben niet zo sterk." Jasper grijnsde. "Ik zal je maar eens de mond snoeren met dat beloofde ijsje."

661My life as a teenager  (sfam) - Pagina 27 Empty Re: My life as a teenager (sfam) do okt 23, 2014 8:24 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
Thomas knikte. "Noah is een hele lieve kleinzoon. We hebben het erg naar onze zin." Hij glimlachte en keek even naar Noah. "Goed je hebt gelijk. Ik ben misschien wel de grootste boef." En hij begon te lachen. "Zullen we even daar op dat bankje zitten? Dan kunnen we een broodje eten en de wc is daar vlakbij." Hij deed even zijn haar goed en keek even geïrriteerd naar Amberley. "Zo vader, zo zoon, zo kleinzoon." En hij haalde lachend de haren van Amberley door de war. "Boontje komt om zijn loontje." Hij knikte. "Jasper is een hele goede vader. Ik vind dat hij het erg goed doet inderdaad."

662My life as a teenager  (sfam) - Pagina 27 Empty Re: My life as a teenager (sfam) do okt 23, 2014 8:27 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
Roselyn glimlachte. "Ik ben altijd al een boekenwurm geweest. Zo heeft je vader mij ook leren kennen weet je nog?" En ze keek vragend naar Gabriel. Toen ze hem leerde kennen liet ze haar boek vallen. Haar favoriete boek was toen The Fault in our Stars, nu was ze dol op Haar naam was Sarah. Ze kon dat boek heel vaak lezen. Roselyn keek even naar de pinguïns en maakte er een foto van. "Haha die dieren zijn ook grappig. Maar weet je, dieren zijn net als mensen. Ze hebben elk hun eigen karakter." Ze glimlachte en keek even naar Charlie. "Haha ik weet van niks. Alexis heb ik er nooit over gehoord. Die is verslaafd aan Lord of the Rings, Harry Potter, The Hunger Games en The Hobbit. Die houdt meer van dat genre in de fantasie."

663My life as a teenager  (sfam) - Pagina 27 Empty Re: My life as a teenager (sfam) do okt 23, 2014 8:33 pm

Kirst122

Kirst122

Mike
"Haha, ze is wel een leuk geval apart." Hij deed zijn haar even goed. "Hey Mike!" Hoorde hij iemand zeggen. "Hey Katja!" Riep hij terug. Hij zwaaide en liep daarna verder. "Katja zit bij mij in de klas. Zij is gemaakt voor het onderwijs. Ze loopt stage bij de kleuters, op dezelfde school als waar ik stage loop. Ze doet het echt heel leuk." Hij glimlachte en keek naar Jasper. "Iedereen is sterk. Het gaat niet om fysieke kracht maar om de kracht die in je zit." Hij grijnsde. "Nou kom maar op met dat ijsje."

664My life as a teenager  (sfam) - Pagina 27 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za okt 25, 2014 2:42 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

"Ik vermaak me zeker prima. Nu kan je zulke dingen weer meer doen. Het alle leukste vind ik nog wel dat we weer sinterklaas kunnen vieren. Zulke kleine dingetjes waar onze eigen kleintjes te groot voor zijn geworden." Amberley knikte. Ze duwde buggy naar het bankje en ging er op zitten. Uit de tas haalde ze broodjes en drinken uit de tas. "Haha, zit in de gene." Ze streek de haar weer goed. Amberley knikte. "Ik heb geen moment aan hem getwijfeld en nu gaan we lekkers van ons broodje genieten"

665My life as a teenager  (sfam) - Pagina 27 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za okt 25, 2014 2:48 pm

Moonlight

Moonlight

Gabriel

Gabriel knikte. "Ik herinner me het als de dag van gister. Je liet je boek vallen, The fault in ours stars. Je schaamde je dood, maar ik vond het juist bijzonder dat je las." Hij zag zijn dochter met de ogen rollen. "Zeg, gaan we zo wat eten? Me maag krijg honger, voor dat ik straks allemaal zoetsappige verhalen krijg te horen." , hoorde die Charlie zeggen. Gabriel grijnsde en sloeg zijn armen om zijn jongste dochter heen. "Oh, dus ik mag niet vertellen hoe jij verwekt ben." Charlie maakte zich los van hem en rende weg. "Iel, gatver! Dat hoef ik niet te weten hoor!", was haar antwoord. Gabiel proestte het uit van het lachen. Charlie: "Echt wel! Kijk maar naar papa, die lijkt echt wel op een aapje!"
"Heey!" Hij kreep Charlie, tilde er op en ging er ov er het hek bij de pinguin, alsof die er in het water wou gooien. "Wat zei je?" Hij hield er expres iets lager. "Sorry!', klonk het lachend. Hij zette er weer neer. "Laten we maar wat gaan eten dan als madam z'n honger heeft."

666My life as a teenager  (sfam) - Pagina 27 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za okt 25, 2014 2:52 pm

Moonlight

Moonlight

Jasper

"Haha, maar dat zijn we allemaal." Jasper keek op toen Mike werd geroepen. Hij hoorde Mike zijn uitleg over wie het meisje was. "Aha. Weet je... Je straalt als je over je werk begint. Je ziet gewoon dat je er plezier in beleefd." Dat vond die mooi om te zien. Men die plezier beleefde in het geen wat ze het liefste deden. Jasper keek naar de grond. Mike had gelijk. Maar dat voelde wel anders als je gepest werd om wie je bent. Je geaardheid. "Zullen we het ergens anders over hebben? Wat voor ijsje wil je? We kunnen samen een super sorbet delen met chocolademilkshakes en slagroom."

667My life as a teenager  (sfam) - Pagina 27 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za okt 25, 2014 2:56 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
Thomas keek naar Amberley en knikte. "Jade viert altijd sinterklaas met haar vrienden. Maar ik weet niet of ze dat dit jaar weer wilt gaan doen. Ze had het over een derde kerstdag in elk geval. Maar goed met Jade weet je het nooit. Ik weet zeker dat Jasper het dit jaar wel wilt vieren maar dat moeten we dan aan hem vragen." Hij knikte en keek even naar Noah. Hij zou het leuk vinden om sinterklaas weer te vieren. Maar kerst bleef voor hem het leukste feest. "Ja lekker broodjes eten en dan straks weer verder kijken. Even rustig zitten."

668My life as a teenager  (sfam) - Pagina 27 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za okt 25, 2014 3:01 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Owja klopt. Dat was toen mijn favoriete boek." Ze glimlachte en gaf haar man een kus. "Lucy kwam op mij en Amber afgerend. Ik schrok toen wel. En toen kwam jij...Ik voelde gelijk dat ik verlegen werd. Je was qua uiterlijk helemaal mijn typ. En toen begonnen we elkaar te leren kennen. Ik was dol op je, nu nog steeds." Ze keek toe hoe Charlie en Gabriel elkaar aan het plagen waren. "Ik bespaar je de details lieverd." Zei ze en ze gaf Charlie een kus. "Ja laten we ergens gaan eten. Misschien daar op het bankje? Dan kunnen we goed naar de pinguïns kijken." En ze wees naar een bankje in de verte.

669My life as a teenager  (sfam) - Pagina 27 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za okt 25, 2014 3:11 pm

Kirst122

Kirst122

Mike
"Iedereen is bijzonder op zijn of haar eigen manier. Wees jezelf zeg ik altijd. Maar soms is dat heel lastig." Hij glimlachte. "Dankjewel. Ik vind het heerlijk om les te geven. De kinderen zijn dol op me, ik kan het goed vinden met mijn collega's, ik kan niet wachten om helemaal zelf les te gaan geven. Om een eigen klas te hebben." Hij knikte. "Ow dat klinkt heerlijk. Ja laten we dat doen." Hij glimlachte en keek even naar Jasper. "Wat wil jij worden?"

670My life as a teenager  (sfam) - Pagina 27 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za okt 25, 2014 3:16 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

"We moeten het maar aan ze vragen of ze pakjesavond met zijn allen willen vieren. We kunnen Noah in elk geval zijn schoen laten zetten. We moeten het er gewoon met Jasper over hebben."
Amberley knikte. Ze keek even naar Noah die onder de chocopasta zat. Ze schudde de hoofd. "Smeerpoes! Oma zal je zo eens schoonboenen."

671My life as a teenager  (sfam) - Pagina 27 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za okt 25, 2014 3:18 pm

Moonlight

Moonlight

Gabriel

"Klopt. Stoute Lucy. Maar als zij niet naar Amberley was gerend dan hadden wij elkaar nooit die dag leren kennen." Hij gaf Rose een kus. "I love you too." Gabriel keek op. "Ahh! Ik wou er nou net uitgebreid over vertellen!" Hij zag Charlie al naar het bankje rennen om het uitgebreid in beslag te nemen, zodat niemand anders er kon gaan zitten. Hij pakte de hand van zijn vrouw vast en liep naar Charlie.

672My life as a teenager  (sfam) - Pagina 27 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za okt 25, 2014 3:22 pm

Moonlight

Moonlight

Jasper

Hij keek nog steeds naar grond. 'Ik weet dat je gelijk heb, maar.... Ik voel me niet sterk of bijzonder. Ik heb eerder het idee dat ik moet vechten voor wie ik ben en wil zijn. Om geaccepteerd te worden. Je maakt me verlegen met je woorden."
Jasper knikte. "Dat begrijp ik. Ik zou ook niet kunnen wachten. Ik merkte gelijk al dat je heel leuk om ging met Noah."
Jasper grijnsde. "Dan doen we dat!" Ze waren er inmiddels ook bijna. "Verpleger. Ik weet niet waarom maar het heeft me altijd aan getrokken. Daarom doe ik het mbo ook versneld zodat ik eindelijk! naar het hbo kan en echt kan doen wat ik wil. Het liefste zou ik dan verpleger zijn op de kinderafdeling."

673My life as a teenager  (sfam) - Pagina 27 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za okt 25, 2014 4:05 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
Hij knikte. "We vragen het wel als het zo ver is. Het duurt nog wel even eer Sinterklaas er is." Hij glimlachte. "Dan kunnen we zeker doen. Vindt hij vast wel leuk om te doen." Thomas keek even naar Amberley en keek toen naar Noah. "Is het lekker Noah?" Noah keek hem vol trots aan en knikte. "Pasta is ook erg lekker." Hij begon aan zijn eigen broodje, ook met chocopasta. Hij hoorde een bliepje en haalde zijn mobiel uit zijn zak. "Jade appt me net. Ze eet thuis, ze neemt een jongen mee, Toby heet hij. Ze zegt wel dat we niet verder moeten gaan denken. Dat het gewoon een vriend is die mee komt eten." Hij keek bedenkelijk naar Amberley. "Het zal wel. We wachten af."

674My life as a teenager  (sfam) - Pagina 27 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za okt 25, 2014 4:07 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Hmm wie weet had Amber ons op een andere manier gekoppeld. Je weet maar nooit." Roselyn glimlachte en keek naar Charlie. "Doe maar niet." Ze grijnsde en gaf hem een kus. "Hmm weet je, binnenkort zijn we zoveel jaar getrouwd. Over een week ongeveer." Zei ze met een glimlach. Ze keek naar Charlie en liep met haar man mee. Ze ging zitten en keek even naar de pinguïns die heen en weer liepen. Het was een grappig gezicht.

675My life as a teenager  (sfam) - Pagina 27 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za okt 25, 2014 4:11 pm

Kirst122

Kirst122

Mike
Mike stopte met lopen. "Jasper je bent wel bijzonder. Ook al voelt het niet zo. Iedereen moet vechten voor die wilt zijn. Acceptatie is nou eenmaal moeilijk, maar het gaat er om waar jij je prettig bij voelt en niet wat anderen van je verlangen. Het is belangrijk dat je familie je steunt en dat je gesteund wordt door je vrienden. De mensen die je niet kennen weten niet wat ze missen. Zij zullen er nooit achter komen dat je een leuke, lieve en bijzondere jongen bent. Je bent sterk, knoop dat goed in je oren." En hij gaf Jasper een kus. Hij liep weer verder en glimlachte. "Kinderen zijn gewoon zo leuk. Je kunt veel van ze leren. Noah is een leuk kereltje, hij staat vrolijk in het leven en dat is goed te zien." Mike glimlachte. "Ik vind dat wel iets voor jou. Verpleger en dan voor kinderen. Je bent hartstikke leuk en lief met kinderen, zulke artsen hebben ze nodig."

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 27 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum: