Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Sisters from another mister

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 14 ... 18  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 11 van 18]

251Sisters from another mister - Pagina 11 Empty Re: Sisters from another mister za dec 13, 2014 10:13 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

"Dat bedoel ik. Ze hadden ook moeilijk kunnen gaan doen."
Amberley schudde de hoofd. "Je weet dat het me onzeker maakt, maar het ergens ook graag hoor." Amberley dacht na. "Als je het niet wilt moet je het niet doen. Zo wel dan kijken we er samen na. Dan kan ik je wat steun beiden. Het is wel een manier om Jade de opa te laten leren kennen ook al ben jij daar nog heel jong." Amberley stond op."Ik doe Jade wel Bestel jij maar alvast."

252Sisters from another mister - Pagina 11 Empty Re: Sisters from another mister zo dec 14, 2014 8:49 am

Kirst122

Kirst122

Roselyn
Roselyn keek naar Lucy die weer lekker aan het spelen was. Het was lekker rustig op het strand. Het scheelde dat de meeste mensen ook in de vakanties kwamen en niet in een weekend. Ze glimlachte toen Gabriel haar kus beantwoordde. "Ik zou hier ook best wel willen wonen maar zoals je zegt tis onwijs duur. Mijn oma en opa hebben gevraagd of we zin hadden om in de tweede week van de Kerstvakantie bij hun te komen logeren. Ze stelden de tweede week voor omdat ik Kerst altijd met familie in Nederland vier en misschien ook omdat ze weten dat ik ruzie heb met me pa. Ze wilden niet dat ik met hem geconfronteerd werd en zeker niet met Kerst. Ze wonen in Brighton, dichtbij de zee. In ieder geval het leek hen heel leuk als we kwamen." Ze luisterde naar Gabriel en knikte. "Ik weet dat je niet graag over jezelf praat maar ik ben anders bang dat ik teveel over mezelf praat en dat wil ik niet." Ze luisterde verder en glimlachte. "Fijn om te weten dat het goed met je gaat. Wat wordt het voor nieue uitvoering?" En ze pakte zijn hand beet en keek even naar Lucy die het water was in gegaan. Ze schudde even haar hoofd en keek toen weer naar Gabriel.

253Sisters from another mister - Pagina 11 Empty Re: Sisters from another mister zo dec 14, 2014 8:56 am

Kirst122

Kirst122

Thomas
"Haha ik vind het leuk om het tegen je te zeggen." Hij dacht na en keek naar buiten. "Ik wil ze wel zien maar... Niet in mijn eentje. Ik zou het fijn vinden als je mee ging kijken. En misschien kan Jade inderdaad wel kijken naar hoe haar opa er uit zag. Ik vind het lastig, ik kende hem maar zes jaar. Ik heb hem voor een groot deel van mijn leven niet eens gezien. Op sommige momenten is het een gat. Vooral met Kerst en nu ook met Jade. Ik had graag gewild dat hij haar gezien had." Hij keek naar zijn dochter en glimlachte. "Is goed, wil je naast je chocolademelk nog iets eten?"

254Sisters from another mister - Pagina 11 Empty Re: Sisters from another mister zo dec 14, 2014 12:49 pm

Moonlight

Moonlight

Gabriel

Gabriel knikte. "We wonen prima. Misschien gaat het wel vreselijk vervelen als je aan het strand woont. Dan verlang je naar de stad." Gabriel dacht na. "Lijkt me heerlijk om met de kerst naar je opa en oma te gaan. Ik zal van de week meteen vrij vragen."
Hij zette het meteen als herinnering in zijn agenda. "Het zwanenmeer, maar dan met streetdance en hiphop. Een totaal vernieuwde versie. Alleen pittiger dan we dachten om de geografie te bedenken. Maar een heerlijke uitdaging."

255Sisters from another mister - Pagina 11 Empty Re: Sisters from another mister zo dec 14, 2014 12:52 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

Amberley grijnsde. "Maar niet altijd om te horen als je onzeker bent over jezelf.", sprak ze eerlijk. Amberley knikte. "Ik kijk met je mee. Jade is te klein om het te begrijpen maar later zal ze het fijn vinden om toch de opa te hebben kunnen zien op band." Amberley knikte. "Ik snap het, maar weet dat je vader altijd bij je is. In je hart. Hij kijkt op ons neer vanaf boven en waakt over ons." Amberley dacht na. "Een stukje appeltaart lijkt me lekker."

256Sisters from another mister - Pagina 11 Empty Re: Sisters from another mister zo dec 14, 2014 8:06 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
Roselyn knikte. "We wonen inderdaad prima en ik denk ook wel dat het ooit zou gaan vervelen hoor de zee. Alhoewel mijn opa en oma wonen al minstens 20 jaar daar. Dus voor hun verveeld het totaal niet." Ze glimlachte. "Dan bel ik vanavond nog wel eventjes met ze. Owja een ding. Je krijgt denk ik van mijn oma een gebreide trui. Ze maakt dat voor haar kinderen, kleinkinderen en aanhang. Dus vrouwen of mannen of vriendjes of vriendinnetjes. Je bent dus gewaarschuwd." Roselyn glimlachte. "Dat klinkt wel super gaaf. Ik ben benieuwd naar de uiteindelijke uitvoering."

257Sisters from another mister - Pagina 11 Empty Re: Sisters from another mister zo dec 14, 2014 8:10 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
Thomas keek naar Amberley. "Klopt. Het was ook niet om je verlegen maken." Hij glimlachte eventjes en zuchtte diep. "Klopt en ik weet ook wel dat mijn vader er ergens nog is. Maar toch. Vooral met Jade, onze verloving en mijn promotie merk ik gewoon dat ik hem mis." Thomas knikte. "Is goed dan regel ik een lekkere appeltaart voor jou. Ik neem lekker koffie met een chocoladetaart. Daar heb ik zin in, die heb ik al een hele tijd niet meer op." Toen de ober kwam nam hij zijn bestelling op en hij keek even uit het raam naar buiten. Hij zag een oud stel naar binnen gaan. Hij glimlachte, in gedachten stelde hij zich zo voor samen met Amberley. Als ze oud waren en dat ze dan nog steeds de dingen deden die ze leuk vonden, zoals door het park wandelen en dan ergens samen drinken.

258Sisters from another mister - Pagina 11 Empty Re: Sisters from another mister zo dec 14, 2014 8:58 pm

Moonlight

Moonlight

Gabriel

"Ik denk dat je er gewend aan moet zijn om aan de zee te wonen, anders gaat het gauw vervelen." Gabriel knikte. "Beloof alleen maar nog niks tot ik zeker weet dat ik vrij heb." Gabriel proestte het uit. "Mijn droom komt uit! Ik heb altijd al een familiefoto in kersttrui willen maken." Gabriel knikte. "Wij ook!"

259Sisters from another mister - Pagina 11 Empty Re: Sisters from another mister zo dec 14, 2014 9:00 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

"Ik begrijp het. Ik zou mijn ouders ook missen als ik dit niet met ze kon delen." Ze knikte en liep toen met Jade op de arm en de luiertas over de schouder naar de wc om Jade te verschonen. Ze liep net terug op het moment dat Thomas in gedachten was verzonken. "Waar denk je aan?" Ze ging zitten en zette Jade op de schoot.

260Sisters from another mister - Pagina 11 Empty Re: Sisters from another mister ma dec 15, 2014 8:38 am

Kirst122

Kirst122

Thomas
Thomas keek op toen Amberley met Jade weer terug kwam. "Er kwam net een oud stel binnen. Ik stelde me zo voor dat wij dat over 50 jaar zijn. Dat we dan nog steeds dit soort dingen doen maar dan met bijvoorbeeld de kleinkinderen. Of gewoon lekker met zijn tweetjes." Hij glimlachte en keek op toen de ober met hun bestelling kwam. "Geniet er van lieverd." Hij keek even naar Jade die met haar moeders haren aan het spelen was. "Kleine deugniet, je houdt je moeders haren toch wel heel?" En hij nam een hap van zijn chocoladetaart.

261Sisters from another mister - Pagina 11 Empty Re: Sisters from another mister ma dec 15, 2014 8:43 am

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Dat denk ik ook. Ze wonen wel heel mooi hoor mijn opa en oma." Ze dacht na. "Mijn ouders komen een week eerder, samen met de rest van de familie. Evelyn had na die ruzie rond mijn zwangerschap geen zin om gezellig te lopen doen, te doen alsof er niks aan de hand was en zei dat ze een week later ging, dus in de week van oud en nieuw. Opa en oma vroegen aan mij of wij er behoefte aan hadden om ook een week later te komen. Ik neem aan dat jij ook niet op een ontmoeting met mijn vader zit te wachten en ik al helemaal niet." Roselyn deed haar haar goed en grijnsde. "Ze maakt echt hele mooie truien. Ze heeft voor mij vorig jaar een rode trui gemaakt met twee zoenende eskimo's. Echt super leuk. Als we thuis zijn laat ik hem nog wel zien." Ze keek naar Lucy die heerlijk aan het rennen was. "Laat maar weten wanneer de uitvoering precies is."

262Sisters from another mister - Pagina 11 Empty Re: Sisters from another mister ma dec 15, 2014 9:45 am

Moonlight

Moonlight

Amberley

"Haha. Jij ziet ons al lopen als 70 jarige achter onze rollators. Schuifelend door het park." Ze proestte het uit van het lachen.
"Het idee is mooi maar we zijn nog zo jong en net verloofd en ouders." Ze knikte dankbaar na de ober. "Graag gedaan. Dat gaat wel smaken." Ze nam een hapje van de appeltaart, maar werd verhinderd door een klein boefje wat aan de jaar trok. "Jade! Jade! Jade! Laat los! Auw! Je doet mama pijn." Eindelijk kreeg ze de haar los uit de greep van Jade.

263Sisters from another mister - Pagina 11 Empty Re: Sisters from another mister ma dec 15, 2014 9:48 am

Moonlight

Moonlight

Gabriel

"Hou op! Je maakt me nieuwsgierig! Nu wil ik alleen nog maar op vakantie naar het strand." Gabriel keek Roselyn aan en rolde met zijn ogen. "Was dat een vraag? Als ik je vader tegen kom ram ik hem waarschijnlijk in elkaar. Dan krijg je alles behalve een fijne kerst." Gabriel kwam niet meer bij van het lachen. "Omg! Plzz! Dat is nog erger dan een kerst trui met rendier en rode neus en nee dat was geen stille hint.' Hij wreef met zijn hand door zijn ogen.
"Doe ik zeker als we weten wanneer de uitvoering gaat plaats vinden. Voorlopig zijn we nog bezig met alles uit te vinden."

264Sisters from another mister - Pagina 11 Empty Re: Sisters from another mister ma dec 15, 2014 10:23 am

Kirst122

Kirst122

Thomas
"Romantisch toch?" En hij begon te lachen. "Ik moest er gewoon aan denken toen ik dat oudere stel zag. Het was een leuk gezicht." Hij nam een slok van zijn koffie maar verslikte zich. "Hij is nog een beetje te heet." Thomas legde zijn kopje weg en keek naar Jade die met een bedenkende blik naar de appeltaart keek. "Dat is appeltaart Jade, heel lekker." En hij glimlachte. "Hey je hebt haar de schoenen van Rose aangedaan. Ze staan haar heel schattig."

265Sisters from another mister - Pagina 11 Empty Re: Sisters from another mister ma dec 15, 2014 10:26 am

Kirst122

Kirst122

Roselyn
Roselyn keek naar Gabriel en knikte. "Nee precies dat dacht ik ook al. Dus we komen gezellig de week na Kerst en Evelyn en Marcel en hun dochter Emma komen dan ook. Opa en oma kijken er naar uit. Maar ik heb wel gezegd dat ik ze niks kan beloven." Roselyn keek beledigd naar Gabriel. "Toevallig is het een van mijn favoriete truien. Hij is echt heel leuk. Pas maar op straks dan maak ik er nog eentje." En ze rende al weg voordat Gabriel haar zou pakken.

266Sisters from another mister - Pagina 11 Empty Re: Sisters from another mister di dec 16, 2014 6:00 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

Amberley grijnsde. "Dat zeg ik ook niet. Het lijkt me later heel romantisch maar het voelt meteen zo oud." Amberley schudde de hoofd. "Moet je ook eerst blazen!" Amberley glimlachte. "Daar ben je nog iets te klein voor, boef. Jij krijgt zo lekker je flesje."
Amberley knikte. "Ja! Ik zag ze liggen en heb ze toen aangedaan. Ik zal een foto maken en later naar Rose sturen om te laten zien dat ze ze aanheeft."

267Sisters from another mister - Pagina 11 Empty Re: Sisters from another mister di dec 16, 2014 6:04 pm

Moonlight

Moonlight

Gabriel

"Gezellig! Ik kijk er na uit. Ik ga me best doen om vrij te krijgen. We verdienen ook wel een fijne kerst. Een mooie afsluiter." Gabriel proestte het uit. "Haha, je gaat je gang maar! Als je maar niet denkt dat ik hem aantrek!" Gabriel rende achter Rose aan. Tot dat die er te pakken had, tilde er op en slingerde er rond. Om er vervolgens op de grond te zetten en te kussen. "Waar was jij van plan heen te gaan?"

268Sisters from another mister - Pagina 11 Empty Re: Sisters from another mister di dec 16, 2014 6:47 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
Thomas keek naar Amberley. "Ja dat klopt, daar heb je gelijk in. Het was wel een mooie gedachten, dat we nog heel lang blij elkaar mogen blijven." Thomas begon te lachen. "Dat helpt niet altijd bij heten koffie." Hij nam een klein slokje en keek naar Jade die met grote ogen nog steeds naar de appeltaart keek. "Nou volgens mij wilt zij echt niet haar flesje hoor. Maar wilt ze jou stukje hebben." Thomas glimlachte. "Ja dat zou ze leuk vinden. Ze hebben mooi weer uitgekozen voor Ameland."

269Sisters from another mister - Pagina 11 Empty Re: Sisters from another mister di dec 16, 2014 6:49 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Ik kijk er ook erg naar uit. Kerst is bij hun altijd gezellig. Oma bakt koekjes, opa zorgt dat de haard aan staan. We gaan eerst wandelen en daarna lekker chocolademelk drinken ow en we gaan Londen bezoeken. Ik kijk er echt naar uit. Misschien kan ik vragen of Thomas en Amberley ook mee gaan. Mijn opa en oma zijn dol op Amberley. Ik kan kijken." Roselyn begon te lachen, ze had de grootste lol. Ze kuste Gabriel terug en keek hem aan in zijn mooie ogen. "Haha nergens, denk ik." En ze kuste hem teder op zijn mond.

270Sisters from another mister - Pagina 11 Empty Re: Sisters from another mister di dec 16, 2014 7:07 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

"Daar denk ik zelf ook wel eens over na. Maar dat hardop uitspreken klinkt zo raar." Ze keek naar de ring om de vinger. "Dat lang en gelukkig zal niet lang meer duren als we eenmaal het ja-woord hebben gegeven." Amberley schudde de hoofd. "Ze kwijlt nog net niet. Zullen gewoon een klein stukje proberen? Dat moet geen kwaad kunnen." Amberley knikte. "En wij om te wandelen in het park." Ze tilde Jade goed op schoot.

271Sisters from another mister - Pagina 11 Empty Re: Sisters from another mister di dec 16, 2014 7:10 pm

Moonlight

Moonlight

Gabriel

"Cadeautjes onder de boom, sokken boven de haard." Hij slikte even. "Sorry! Ik had me kerst gewoon met iemand extra voorgesteld." Hij veegde ruw de prikkende tranen weg.
"Londen! I love Londen! Ik ben er met school geweest in mijn examenjaar en wilde altijd al eens terug." Gabriel haalde zijn schouders op. "Ik weet niet of ze de boot op willen met kleine Jade maar je kan het altijd vragen." Gabriel sloeg zijn armen stevig om Rose heen. "Ik was ook niet van plan je te laten gaan." en kuste er teder terug.

272Sisters from another mister - Pagina 11 Empty Re: Sisters from another mister di dec 16, 2014 8:12 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
Thomas keek naar Amberley. "Misschien, maar het klinkt ook wel weer goed om dat te kunnen zeggen." Hij keek vragend naar Amberley. "Hoe bedoel je? Als we getrouwd zijn, zijn we toch gelukkig?" Hij snapte het niet helemaal. Hij keek naar Jade en grijnsde. "Dat heeft ze denk ik van haar vader." Hij begon te lachen en nam een hapje van zijn chocoladetaart. "Ja precies, ik hou van wandelen in het park. Ik ga trouwens vanavond voor je koken. Lekker romantisch koken."

273Sisters from another mister - Pagina 11 Empty Re: Sisters from another mister di dec 16, 2014 8:14 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
Roselyn veegde de tranen van zijn gezicht en knikte. "Ik weet het lieverd. Hij is er toch nog een beetje bij. In hier." En ze legde haar hand op zijn hart en gaf hem een kus. "Londen is ook geweldig. Met opa en oma gaan we ook altijd een musical bezoeken. Ik weet alleen nog niet weten, maar dat laten ze binnenkort wel weten denk ik." Ze glimlachte en keek hem lief aan. "Ik hou van je. Mijn lieve Gabriel." En ze ging met haar handen door zijn haren heen. "Ow? Wilde je me voor altijd gevangen houden in je armen?"

274Sisters from another mister - Pagina 11 Empty Re: Sisters from another mister di dec 16, 2014 8:17 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

"Haha, echt niet. Dan voel ik me zo oud, terwijl ik net begon twintig ben." Amberley nam een slok van de chocomelk. "Dat we voor eeuwig samen zijn, samen gelukkig als we getrouwd zijn. Niet dat ik dat nu niet ben." Amberley schudde de hoofd. Ze brak een klein stukje van de taart af en gaf het aan Jade die met grote verbaasde ogen op het stukje sabbelde. "Als het mooi weer is wel en niet zo druk." Ze grijnsde. "Ik ben benieuwd."

275Sisters from another mister - Pagina 11 Empty Re: Sisters from another mister di dec 16, 2014 8:20 pm

Moonlight

Moonlight

Gabriel

Gabriel knikte. "I know, het was gewoon even een besef momentje. Het gaat al weer."
Hij kuste Roselyn terug. Gabriel knikte. "Lang geleden dat ik naar een musical ben geweest."
Gabriel streek snel zijn haar weer goed. "Blijf van me haar af!" Gabriel keek nadenkend. "Maybe!" en liet er weer los om de stok voor Lucy weg te gooien. Bleef die hond hun nou storen tijdens hun intieme momentjes.

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 11 van 18]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 14 ... 18  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Sisters from another mister

Permissies van dit forum: