Roselyn
"Ik heb vannacht niet zo lekker geslapen. Dus het is maar goed dat ik nu wel in slaap viel." En ze begon te lachen. Ze keek op toen ze voor het huis van haar opa en oma stopte. "Opa, oma." En ze knuffelde haar grootouders stevig. "Rose wat fijn je weer te zien. Hoe gaat het met je?" En ze zag haar oma bezorgt kijken. Ze zuchtte diep. Haar oma was altijd al een bezorgt type geweest en nu al helemaal sinds het overlijden van Chris. "Het gaat goed oma. Alleen een beetje moe meer niet." Haar oma bleef haar bezorgt aan kijken. "Elisabeth, ze hebben een hele reis achter de boeg. Tis niet gek dat Rosey zo moe is." Haar oma knikte en haar opa kneep even liefdevol in haar wang. "Daar heb je gelijk in Gareth. En daar hebben we Amber, jemig wat ben je groot geworden en zijn dit Thomas en Jade? Dag jonge ik ben Elisabeth Lancaster, welkom in Brighton." Roselyn keek even toe hoe haar oma Amber en Thomas en Jade begroette. Haar opa had zich op Gabriel gericht. "Aah dus jij bent de vriend van mijn jongste kleindochter? Ik heb van alles over je gehoord, maak je geen zorgen alleen maar positieve dingen. Ik ben Gareth Lancaster, je mag Garry zeggen dat doet bijna iedereen behalve mijn vrouw." En haar opa stak zijn hand uit. "Oma zijn Evelyn, Marcel en Emma er al?" Haar oma schudde haar hoofd. "Die komen over een uurtje, ze hadden de boot gemist. Je weet hoe Marcel is." En haar oma schudde even haar hoofd. Roselyn begon te grinniken. "Kom dan doen we alvast thee, ik heb koekjes gebakken en taart en cakejes. Dan doen we straks de bagage eerst even thee." Toen draaide haar oma zich om en zag Gabriel toen staan. "Ow sorry jongen ik had je helemaal niet opgemerkt. Jij bent vast de stoere en lieve vriend van Rosey. Ik ben Elisabeth Lancaster, maar dat heb je daarnet vast wel gehoord. Kom binnen." Haar opa keek haar aan met zijn bekende pretoogjes gezicht. Roselyn begon te lachen en ze kneep even in de hand van Gabriel.