Thomas
Hij liep met de tassen naar boven. "Volgens mij heb ik de kamer gevonden." En hij wees naar een deur met een Harry Potter poster en een deurhanger waarop stond: Niet storen, ben aan het lezen. "Volgens mij moet ze hem nog terug hangen." En hij begon te lachen. Hij maakte de deur open en kwam uit in een grote kamer. Het was iets kleiner dan de kamer waar hij en Amberley in sliepen. Hij keek rond en zag verschillende posters hangen, een paar boeken op de boekenplank staan, foto's in lijstjes maar ook op een kaartenhanger, een tweeperoonsbed met een bloemetjessprei, een grote beer die in de hoek van de kamer zat, een bureau met een laptop, babyfoto's, kleuterfoto's allemaal uit Engeland die op het bureau stonden. De stijl van Roselyn kwam overal op terug. Op het bureau was een briefje geplakt. Het briefje was geschreven door een kinderhand, hij schatte in dat Roselyn 10 was toen ze dat geschreven had: Mijn droom voor later: Later heb ik mijn eigen kledinglijn, ik heb rond mijn twintigste de man van mijn dromen ontmoet, ben ik gelukkig getrouwd en heb ik kinderen, hoeveel dat zie ik later wel. Als ik volwassen ben ben ik nog steeds vriendinnen met Amberley en heb ik mijn eigen kledingwinkel, of ik moet wat anders gaan doen. Later ben ik net zo gelukkig als nu! Hij grinnikte, het was overduidelijk door een kind geschreven en door Rose zelf. De meeste dingen waren gelukt. Hij legde de koffer bij het bed. "Ik ben echt heel blij dat het goed gaat. Verrassingen? Ik ben benieuwd wat Rose er van gaat vinden. Mag ik een vraag stellen? Ben je wel eens bij Chris zijn graf geweest? Als je geen antwoord wilt geven moet je het eerlijk zeggen."