Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

My life as a teenager (sfam)

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 7 van 40]

151My life as a teenager  (sfam) - Pagina 7 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo aug 06, 2014 8:40 am

Moonlight

Moonlight

Gabriel

Gabriel keek Lauren aan. 'Verdorie! Je begrijpt dat ik hier niet blij mee ben, jonge dame! Die jongen die je ziet als vriend hebt er hard handig op los! Jullie komen er dit maal mee weg maar... Lauren we hebben het hier nog over!"
Gabriel bekeek de plek. "Dat is te zien ook! We gaan naar huis, dan neem je wat in en ga je op de bank liggen. Voor de zekerheid maak ik je om de twee uur wakker om zeker te weten dat het geen hersenschudding is. Lauren, instappen!" Hij tilde Alexis op en zette er voorin neer.

152My life as a teenager  (sfam) - Pagina 7 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo aug 06, 2014 8:44 am

Moonlight

Moonlight

Jasper

Jasper zuchtte. 'Was er maar een oplossing."
Jasper keek naar ze schoenen. "Maar het was mijn schuld.", mompelde die. Jasper zuchtte. Hij was het nog niet vergeten. Het was goed dat Alexis het voor hem op had genomen maar dit had die niet gewild. Jasper knikte dat het goed was als ze PLL gingen kijken. "Mijn vader kennende staat die er op om je thuis te brengen."

153My life as a teenager  (sfam) - Pagina 7 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo aug 06, 2014 9:55 am

Kirst122

Kirst122

Roselyn
Ze zag Jason rennen en naar zijn auto stappen. Hij reed weg, waarschijnlijk naar hun huis. Roselyn keek naar Charlie. "Boek heb ik ook bij zitten huilen. Kom dan gaan we naar huis en dan gaan we thuis wel even wat drinken en dan ga je naar bed, morgen kun je uitslapen tis dan weekend." Ze liepen de parkeerplaats op en ze maakte de auto open en stapte in. "Kom hopelijk is Jason naar ons huis gegaan om het tegen Alexis te vertellen."

154My life as a teenager  (sfam) - Pagina 7 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo aug 06, 2014 10:06 am

Kirst122

Kirst122

Alexis
"Pa je weet dat hij Jasper uitschold, als hij gewoon normaal weg was gegaan was dit niet gebeurd." Mompelde ze. Niet lang daarna kwamen ze bij hun huis aan. Ze keek door de vooruit en ze zag Jason op de stoep staan. "Wat doet Jason nou weer hier?" Ze stapte uit en liep naar Jason toe. "Jason wat doe je hier? Ik dacht dat je naar een klassiek concert was, van Alli?" En ze keek hem bedenkelijk aan. Ze gaf hem geen kus en andersom ook niet. "Ja dat is al geweest. Ik moest je wat vertellen." Alexis keek hem vragend aan. "Wat dan?" "Iets wat je niet leuk gaat vinden." "Ik luister." Jason haalde diep adem. "Na de zomervakantie ga ik naar Londen, ik ga daar aan de balletacademie beginnen." Alexis keek hem aan en zei niks. Na een tijdje slikte ze en zocht ze de juiste woorden. "Hoe lang wist je dit al?" Vroeg ze. Jason zuchtte diep. "3 maanden." Alexis deed haar mond open en weer dicht. "Waarom heb je het niet eerder verteld?" Jason keek haar aan. "Ik wilde je geen verdriet doen." Alexis begon schamper te lachen. "En je dacht dat door het te verzwijgen, dat het dan minder erg zou zijn?" Jason knikte. "Jason dit is de derde keer dat je tegen me liegt of iets achterhoud voor mij." "Alexis alsjeblieft, laat het me uitleggen." Alexis schudde haar hoofd. "Ik heb het helemaal met jou gehad! Ik pik dit gewoon niet langer, ik heb je zat kansen gegeven." "Maar..." En Alexis haalde naar zijn gezicht uit. Jason greep naar zijn gezicht. "Waar sloeg dat op?!" "Je verdiende loon! En nu uit mijn ogen, ik hoef je niet meer te zien. Het is uit." En ze draaide zich om, liep de trappen op naar de voordeur. "Lex! Alexis, alsjeblieft!" Maar Alexis luisterde niet, ze haalde de deur van slot, liep naar binnen, rende de trappen op, gooide met een smak haar kamerdeur dicht. Ze deed haar hakken uit, haar rode mutsje af, gooide het mutsje op de grond, ging in haar bed liggen met de rug naar de deur en deed de dekens over haar hoofd. Ze deed iets wat ze al een lange tijd niet meer had gedaan, huilen.

155My life as a teenager  (sfam) - Pagina 7 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo aug 06, 2014 10:09 am

Kirst122

Kirst122

Julia
"Nee Jasper, Alexis wilde dit zelf, je hebt haar niet uitgedaagd die jongen had haar uitgedaagd, je kent Alexis lang genoeg om te weten dat je niet met haar vrienden moet gaan sollen." Ze pakte de hand van Jasper en nam hem mee naar de auto. "Geen probleem als hij mij thuis wilt brengen." Julia glimlachte en hielp Jasper in de auto. De auto reed weg en niet lang daarna kwamen ze aan bij hun huis. "Jas ga jij maar eerst, ga maar alvast naar mijn kamer, dan kom ik zo."

156My life as a teenager  (sfam) - Pagina 7 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo aug 06, 2014 10:16 am

Moonlight

Moonlight

Gabriel

"Dat geeft nog geen reden om terug te slaan!" Gabriel zuchtte. Hij stapte in en reed naar huis. Thuis aangekomen stond Jason voor de deur. "We laten jullie wel even alleen." Hij duwde Lauren naar binnen. "Naar boven jonge dame. Jou spreek ik straks nog wel!" Gabriel hing ze jas op en schopte de schoenen uit. Hij keek naar buiten zag Alexis net uithalen. Dat was foute boel! Helemaal toen ze naar boven rende. Gabriel liep naar boven, klopte op de deur en liep naar binnen. "Wil je er over praten?"

157My life as a teenager  (sfam) - Pagina 7 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo aug 06, 2014 10:18 am

Moonlight

Moonlight

Charlie

Charlie wreef in de ogen. Ze knikte en liep met de moeder mee naar d auto zodat ze naar huis kon gaan. "Ik ben toe aan uitslapen. School begint veelte vroeg! Wie heeft dat ooit verzonnen?" Charlie knikte en sloeg een zucht. "Jongens zijn niet te begrijpen!"

158My life as a teenager  (sfam) - Pagina 7 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo aug 06, 2014 10:21 am

Moonlight

Moonlight

Jasper

"Ik wil niet dat zij gevaar loopt omdat ze het opnam voor mij! Dat wil ik voor niemand. Het was onwijs lief, maar..." Hij liet het er maar bij. Het veranderde toch niet meer.
Het was gebeurd! Niet veel later kwamen ze thuis aan. Jasper liep meteen door naar boven. Hij voelde ogen prikken in ze rug. "Wat zijn jullie vroeg thuis. Was het leuk?", hoorde die ze moeder zeggen en der vervolgens voorstellen aan Edwin.

159My life as a teenager  (sfam) - Pagina 7 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo aug 06, 2014 10:48 am

Kirst122

Kirst122

Alexis
Alexis hoorde haar vader stem. Ze draaide haar hoofd half om zodat ze hem kon zien en ze haalde haar schouders op. Ze speelde met haar sprei en was zachtjes aan het huilen. "Hij heeft tegen me gelogen." Zei ze met een snif. Ze pakte haar zakdoek van onder haar kussen en snoot haar neus. "Hij gaat na de zomer naar Engeland, naar die balletacademie. Hij had gezegd dat hij daar nooit naar toe zou willen omdat hij mij dan achter moest halen. En drie maanden terug heeft hij gehoord dat hij is toegelaten en hij gaat. Het is al de derde keer dat hij iets voor me achterhoud of gewoon tegen me liegt." Ze snoot haar neus weer en keek haar vader niet meer aan. Ze huilden, het leek wel of haar hart gebroken was, zo voelde de pijn die ze nu had. "Pap ga naar Lauren en laat mij alsjeblieft even alleen."

160My life as a teenager  (sfam) - Pagina 7 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo aug 06, 2014 10:54 am

Kirst122

Kirst122

Roselyn
Roselyn keek even naar Charlie. "Sommige jongens kunnen heel lief zijn. Kijk maar naar Augustus in de film. Hij was heel lief voor Hazel, maar ja toe ging die dood." Ze begon te lachen. "School begint over twee dagen weer, je kunt nou nog twee dagen uitslapen. Heb je veel huiswerk?" Vroeg ze en ze draaide de auto en reed de parkeerplaats af. Niet lang daarna kwamen ze bij huis. Ze zag Jason staan die zijn hand voor zijn gezicht hield. "Volgens mij hebben twee mensen flinke ruzie gehad en heeft Alexis het uitgemaakt. Zou hij verteld hebben dat hij niet naar dat concert was gegaan?" Ze stapte uit en keek naar Jason. "Nou mevrouw Steward u bent van mij af. Ze heeft mij geslagen en ze heeft het uitgemaakt." Roselyn snoof. "Je zou er wel om gevraagd hebben." "Alleen maar omdat ik niet gezegd had dat ik naar de Balletacademie in Londen ging." Roselyn keek naar Charlie. "Volgens mij heb je al vaker tegen haar gelogen of dingen voor haar achtergehouden. Ik zou maar maken dat ik weg kom." Jason keek naar Charlie. "Zeg alsjeblieft tegen je zus dat het me spijt." "Charlie zegt helemaal niks, je hebt het er zelf naar gemaakt." Haar ogen versmalden tot spleetjes. "Verdwijn van mijn erf af!" Jason stapte in zijn auto en reed weg. Roselyn liep de trapjes op naar hun huis en haalde hem van slot. "Het is hier opvallend stil." Zei ze toen.

161My life as a teenager  (sfam) - Pagina 7 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo aug 06, 2014 10:57 am

Kirst122

Kirst122

Julia
Julia stelde Edwin aan haar ouders voor. "Ja het was erg gezellig maar Alexis was niet zo lekker dus die ging eerder naar huis en daarom wilden wij ook eerder naar huis." "Edwin wil je thee?" Edwin knikte. "Ja lekker." Ze gingen op de bank zitten en ze keek verliefd naar Edwin. Haar vader kwam terug met thee en ging in zijn stoel zitten. Na een tijdje gepraat te hebben bracht haar vader Edwin naar huis en ging Julia naar boven om Pretty Little Liars met Jasper te kijken. Julia had de seizoenen 1 tot en met 4 op dvd, seizoen 5 moest nog komen. "Welk seizoen wil je kijken Jasper?" Vroeg ze terwijl ze haar pyjama aan het doen was.

162My life as a teenager  (sfam) - Pagina 7 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo aug 06, 2014 11:20 am

Moonlight

Moonlight

Jasper

Jasper was naar boven gegaan en had zich omgekleed en gedoucht. Hij was blij dat ze ouders hem met rust lieten. Het laatste waar die op zat te wachten was wel praten met hun. Hij wou deze avond gewoon vergeten. Heel snel!
Jasper haalde ze schouders op. "Doe maar 4, daar waren we gebleven." Hij ging languit op het bed liggen met ze handen onder ze hoofd gevouwen.

163My life as a teenager  (sfam) - Pagina 7 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo aug 06, 2014 11:25 am

Moonlight

Moonlight

Charlie

"Maar de meeste jongens zijn niet te begrijpen! De jongens bij mij in de klas zijn zo kinderachtig! Geef mij dan maar een jongen als Augustus." Charlie schudde de hoofd. "Heb ik al af." Charlie zag Jason staan voor de deur. Ze hoorde hem tegen der praten maar ze mocht niks zeggen van de moeder dus hield ze der mond. "Inderdaad. Ik ga me pyjama aandoen." Halve wege vond ze Brillie. Ze hoorde gehuil en zag net de vader naar Lauren lopen. Voorzichtig liep ze de slaapkamer van Alexis in. "Lexie? Ik moet je wat vertellen. Plzz, luister heel even dan ga ik weer. Ik weet niet of Jason het heeft verteld maar mama en ik hebben hem gezien in de bioscoop." Ze zette Brillie op het bed. "Ik laat je wel alleen."

164My life as a teenager  (sfam) - Pagina 7 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo aug 06, 2014 11:28 am

Moonlight

Moonlight

Gabriel

Gabriel sloeg een zucht. Hij had al een licht vermoeden.
"Maar dat is..." Oh, er kwam meer achter.
Hij sloeg ze armen om ze dochter heen. "Ik wou dat ik toverwoorden had die je op konden beuren, maar ik ben hier ook niet goed in. Als iemand liegt, zal die vaker liegen. Waarschijnlijk wou die al die tijd al naar Engeland. Het spijt me lieverd. Ik weet dat ik er niks aan kan doen, maar als je vader voelt het als een plicht om je te beschermen." Gabriel stond op. 'Ik ga al. Ik kom straks wel kijken of het nog goed gaat. Vanwege die klap."

165My life as a teenager  (sfam) - Pagina 7 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo aug 06, 2014 11:36 am

Kirst122

Kirst122

Julia
Ze had haar tanden gepoetst bij de wastafel en keek even naar Jasper. "Is goed." Zei ze en ze liep haar kamer weer in. Ze deed seizoen 4 er in. "We waren bij 20 van de 24. Ik had het opgeschreven." En ze haalde het briefje er uit en deed de disc er in. "Ik wil echt weten wie A is, de schrijfster zei wel dat het een vrouw is en we moeten haar kennen. Ik denk de hele tijd dat het die zus is van Spencer, Melissa, maar ik weet het niet zeker."

166My life as a teenager  (sfam) - Pagina 7 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo aug 06, 2014 11:39 am

Kirst122

Kirst122

Alexis
"Is goed pap." Zei ze zachtjes. Ze hoorde Charlie binnen komen en keek haar schuin aan. Ze ging rechtop zitten maar greep meteen naar haar hoofd. "Wat?! Je hebt Jason bij de bioscoop gezien? Weet je het heel zeker? Hebben jullie hem niet verward met een ander?" Vroeg ze. Ze veegde haar neus af en keek even naar haar zusje. Ze pakte Brillie en ging weer in bed liggen. "Hij heeft tegen me gelogen verdomme." Ze begon weer te huilen en keek even naar Brillie die haar met een glimlach aan keek, ze kon nu niet tegen die glimlach en gooide hem de kamer in. Ze begon nog harder te huilen.

167My life as a teenager  (sfam) - Pagina 7 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo aug 06, 2014 11:44 am

Moonlight

Moonlight

Jasper

Jasper knikte. "I know. Heb jet onthouden." Hij ging goed liggen. "Hebben we niet nog chips in de kast liggen? Ik heb trek in chips. Zal ik gaan pakken?" Jasper haalde ze schouders op. "Je kan best eens gelijk hebben."
Hij draaide zich naar zijn zus. "Heb je het nog leuk gehad met Edwin voor dat Dustin de boel verziekte?'

168My life as a teenager  (sfam) - Pagina 7 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo aug 06, 2014 11:47 am

Moonlight

Moonlight

Charlie

Charlie knikte. "Ik weet het zeker! Mama heeft hem ook gezien. Vraag het maar na, als je me niet geloofd. We hebben met hem gepraat en gezegd dat die eerlijk moest zijn. Hij werd bijna boos en zei dat we niks mochten zeggen. Maar hij heeft het zelf ook niet gedaan. Hij was met een groep jongens." Ze keek de zusje bedroefd aan. "Het spijt me Lex dat ik het moest zeggen." Ze liep de kamer uit en liep Gabriel tegen het lijf. "Papa, Alexis ligt helemaal te huilen op bed."

169My life as a teenager  (sfam) - Pagina 7 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo aug 06, 2014 11:49 am

Moonlight

Moonlight

Gabriel

Gabriel tilde Charlie op. 'Je wordt veelte zwaar. Vroeger lukte het met een hand." Hij zette er maar weer neer. "Alexis heeft het uit gemaakt met Jason. Laat er maar. Wat ging je tegen er zeggen?" "Dat Jason in de bioscoop was. Mama en ik hebben hem gezien.", was ht antwoord. Gabriel zuchtte. "Laten we maar eens bij mama gaan kijken." Samen liepen ze naar beneden. "Ik ben toe aan koffie! De oudste haar relatie is uit en de ander gaat met de verkeerde mensen om!"

170My life as a teenager  (sfam) - Pagina 7 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo aug 06, 2014 12:03 pm

Kirst122

Kirst122

Julia
Julia glimlachte. "Uhm ja we hebben nog chips staan. Ik haal wel, dan hoef jij papa en mama niet te zien. Die zitten nog beneden. Ze gingen CSI kijken of zoiets." Ze liep haar kamer uit en liep naar beneden. Ze pakte de grote chipszak en zag haar vader kijken. "Jasper en ik gaan de laatste vier afleveringen van Pretty Little Liars seizoen 4 kijken." Haar vader liep naar haar toe. "Hoe gaat het met Jasper?" Julia keek naar haar moeder en keek toen naar haar vader. "Goed. Waarom zou het niet goed gaan?" Haar vader haalde zijn schouders op. "Geen idee maar ik heb hem nog niet gezien, is er iets gebeurd?" "Nee." En ze gaf haar vader een kus en liep naar boven. Ze liep de kamer in en deed de deur dicht. "Pap vroeg nog hoe het met je ging. Ik zei dat het goed ging." Ze beet op haar lip en startte toen maar aflevering 20.

171My life as a teenager  (sfam) - Pagina 7 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo aug 06, 2014 12:07 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
Roselyn keek even naar Gabriel. "Hoe gaat het met Alexis?" Vroeg ze toen ze weer iets hoorde omvallen vanuit de kamer van Alexis. Roselyn knikte en begon koffie te zetten voor haar en Gabriel. Voor Charlie schonk ze een cola in en liep weer terug naar de woonkamer. "Wacht even gaat Lauren met de verkeerde mensen om? Hoe ben je daar achter gekomen?" Roselyn nam een slok van haar koffie en ging op de bank zitten. "Charlie misschien is het beter als je naar Alexis gaat, met je cola. Je vader en ik moeten even wat bespreken onder vier ogen. Kijk maar of je haar wat op kan vrolijken. Ow wacht ik weet hoe je haar kunt opvrolijken. De nieuwe Elle is voor haar binnengekomen vandaag, geef dat maar aan d'r."

172My life as a teenager  (sfam) - Pagina 7 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo aug 06, 2014 1:29 pm

Moonlight

Moonlight

Jasper

Jasper trok een vies gezicht. Hij had gewoon er even geen behoefte aan om zijn ouders te zien.
" Thank you!" Jasper keek op toen ze zusje terug kwam. "Thnxx! Ik had echt geen zin om gezellig met hun te babbelen." Hij keek naar de tv en nam wat chips. "Ik vroeg je net naar je avond en ik kreeg geen antwoord. Dus alsnog hoe was je avond?"

173My life as a teenager  (sfam) - Pagina 7 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo aug 06, 2014 1:32 pm

Moonlight

Moonlight

Charlie

Charlie knikte. Ze pakte de cola en de Elle. "Ik heb er net Brillie gegeven maar die zag ik nog vanuit me ooghoek door de kamer gaan." Ze liep maar snel naar boven. Ze klopte op de deur en legde de Elle neer op het bed van Alexis. Stilletjes liep ze weer naar buiten om op de kamer tv te gaan kijken.

174My life as a teenager  (sfam) - Pagina 7 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo aug 06, 2014 1:36 pm

Moonlight

Moonlight

Gabriel

Gabriel zuchtte. "K.U.T! Ze is er kapot van."
Gabriel knikte en nam een slok van ze koffie. Hij trok een pijnlijk gezicht en zette het snel neer. Nog veelte heet.
"Ja! Uhh... Ik werd door Lauren gebeld of ik haar en Alexis kon omhalen. Daar aangekomen trof ik Alexis aan met een handdoek vol ijs op de gezicht. Ze heeft een hele blauwe plek en kapotte lip. Blijkt dus dat Alexis het voor Jasper heeft opgenomen die lastig gevallen werd door een jongen die Lauren kent. Lauren heeft hem tegengehouden maar wilde niet luisteren. Viel ze opnieuw lastig en toen heeft Alexis hem er uit gesleurd en uit gehaald."

175My life as a teenager  (sfam) - Pagina 7 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo aug 06, 2014 1:42 pm

Kirst122

Kirst122

Julia
"Papa en mama gaan altijd na dat programma naar bed." Ze wist precies wanneer haar ouders naar bed gingen omdat ze zelf dan nog wakker was. "Jasper je kent mama, die begint er morgen alsnog over. Je zegt zelf dat je niet van liegen houdt." Julia pakte een handje vol chips en keek even naar de televisie. "Echt waar ik weet nog eind seizoen 2, toen ze er achter kwamen dat Mona de hulp A was. Maar de engste aflevering tot nu toe was de Halloween aflevering van seizoen 2. Met die babydoll maskers, bah." En ze keek naar de televisie. "Ik vind Aria leuk. Ze heeft een goede kledingstijl." Ze keek even naar Jasper en zette de serie op pauze. "Ik kan niet vertellen als de tv aan staat." Verduidelijkte ze. Ze keek even naar de tv die op pauze stond en keek toen naar Jasper. "Het was gezellig. Hij is echt heel lief en hij luistert goed naar me. Hij was verbaasd dat ik de Davinci code en de boeken van Agatha Christie had gelezen. En hij heeft ook een tweelingzus, Ella heet ze, een hoogbegaafd broertje en die heeft Jochem en nog een zusje en die heet Rosalie. Ella studeert aan de musicalschool in Amsterdam en Edwin gaat regelmatig bij haar op bezoek of zij bij hem. Hij woont in een appartement in het centrum. Hij maakt mij zo goed aan het lachen en...." Ze bloosde en pakte een sierkussen. "Hij is ontzettend lief." Vatte ze samen.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 7 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum