Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

My life as a teenager (sfam)

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 8 van 40]

176My life as a teenager  (sfam) - Pagina 8 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo aug 06, 2014 1:44 pm

Kirst122

Kirst122

Alexis
Alexis keek op toen ze de deur weer hoorde open gaan en toen dicht. Ze zag de nieuwe Elle op haar bed liggen en glimlachte lichtjes. Ze hoorde haar mobiel zoemen en pakte hem op. Het was Jason. Ze drukte hem weg en stond op. Ze liep naar de kamer van Charlie en klopte op haar deur. "Mag ik binnenkomen?" Vroeg ze zachtjes toen ze deur had open gedaan. Ze zag dat Charlie tv aan het kijken was. Ze keek even naar de deur van Lauren en zuchtte diep, ze zou nog met haar zusje praten over Dustin, maar ze kende Lauren, die kwam zelf wel naar haar toe als ze haar nodig had.

177My life as a teenager  (sfam) - Pagina 8 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo aug 06, 2014 1:46 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Dat heb ik gehoord. Ik heb regelmatig dingen op de grond horen vallen en ik heb geschreeuw gehoord. Ik ben maar niet wezen kijken, ze heeft er toch geen behoefte aan om met mij er over te praten." Roselyn keek even naar Gabriel en luisterde naar hem. "Aah nee, ik heb nog zo gezegd dat Lauren niet met rare jongens om moet gaan. Maar ze luistert blijkbaar niet. Heb je met haar gesproken of moet ik even met haar spreken?" Roselyn wist hoe Gabriel kon doen en ze wist ook dat dat niet altijd hielp bij haar dochters.

178My life as a teenager  (sfam) - Pagina 8 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo aug 06, 2014 1:51 pm

Moonlight

Moonlight

Charlie

Charlie keek op. "Kom verder!" Ze zette de tv uit die op een film had gestaan. "Ik had de Elle bij je neergelegd. Had je die gevonden? Mama zei dat je die misschien wel zou willen hebben." Ze keek naar de wang van de zus. "Heeft Jason dat gedaan?" Ze keek er bezorgd aan.

179My life as a teenager  (sfam) - Pagina 8 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo aug 06, 2014 1:55 pm

Moonlight

Moonlight

Jasper

Jasper zuchtte. "Ik vertel het ook wel. Ik heb er nu alleen geen behoefte aan. Dan gaat papa weer bezorgd lopen doen en alles. No, thank you!" Jasper knikte. "Die aflevering met Halloween was eng!" Hij luisterde verder.
"Ik ben blij voor je dat je z'n leuke jongen hebt leren kennen. Ik heb je in het begin een beetje in de gaten gehouden maar alles leek goed te gaan."

180My life as a teenager  (sfam) - Pagina 8 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo aug 06, 2014 1:59 pm

Moonlight

Moonlight

Gabriel

"Ik ben even bij der gaan kijken, maar ik wist ook niet goed wat ik moest doen en laten. Laatst staan zeggen. Vervolgens zette ze me er uit. Ik ga zo nog even bij de kijken voor de zekerheid. Niet dat ze straks een hersenschudding heeft." Gabriel schudde ze hoofd. "Als je het een zegt doet ze juist het ander. Ik heb wel nog tegen er gezegd dat ik het er met er hier over ging hebben."

181My life as a teenager  (sfam) - Pagina 8 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo aug 06, 2014 2:05 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Ik ga wel even kijken bij Lauren. Laat Alexis maar even en ga zo bij haar kijken, ik hoorde haar bij Charlie. Misschien is het wel goed om hun even met elkaar te laten praten." Roselyn stond op en gaf haar man een kus. "Bij Alexis kun je het beste luisteren en soms wat zeggen. Niet zoals ik doe gelijk mijn mening zeggen. Ik ga bij Lauren kijken." Roselyn liep de trap op en liep naar de kamer van Lauren. Ze had gezien dat Alexis bij Charlie was dus ze liet die twee maar even. Ze klopte op de deur bij Lauren. "Mag ik binnen komen?" Vroeg ze rustig.

182My life as a teenager  (sfam) - Pagina 8 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo aug 06, 2014 2:08 pm

Kirst122

Kirst122

Alexis
Alexis liep naar binnen en deed de deur dicht. Ze ging op het bed van Charlie zitten. "Dankjewel, daar ga ik straks wel even in lezen." Ze schudde haar hoofd. "Jason was daar veel te laf voor. Of nou ja hij was daar veel te lief voor. Nee Dustin heeft dit gedaan. Lauren kent hem." Ze speelde onzeker met haar vingers en keek naar Charlie. "Hij kwam bij Benny's binnen, hij begon Jasper lastig te vallen, ik wilde hem er uit sleuren en toen sloeg hij mij. Ik werd boos en heb hem er uit gesleurd en hem een gebroken neus geslagen. Ik heb gezegd dat als hij mijn vrienden en mij weer lastig valt ik dan wel meer ga breken dan alleen zijn neus." Ze snoof haar neus even en keek naar Charlie. "Bedankt voor Brillie trouwens, mama had hem gevonden en weer op me bed gelegd. Maar toen ik thuis kwam was ik hem weer kwijt."

183My life as a teenager  (sfam) - Pagina 8 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo aug 06, 2014 2:10 pm

Kirst122

Kirst122

Julia
Julia keek naar Jasper. "Mama is bezorgder dan papa. Maar goed, je moet het vertellen als je er klaar voor bent." Ze keek naar de tv en keek toen naar Jasper. "Hij haalt mij morgen op om samen weg te gaan. Ik kijk er heel erg naar uit. Ik heb gezien dat je naar ons keek, maar dat geeft niet." Julia gaf haar broer een knuffel en pakte Poekie. "Poekie vindt het ook goed dat je op me gelet hebt." En ze legde Poekie op de schouder van Jasper. "Je bent heel lief voor Julia geweest." Zei Julia met een lief stemmetje en ze begon te lachen.

184My life as a teenager  (sfam) - Pagina 8 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo aug 06, 2014 2:13 pm

Kirst122

Kirst122

Jade
Jade keek naar Mike. "Kom mijn broertje en zusje zijn thuis hoor ik. Die twee zijn weer samen." Mike knikte. Ze stonden op en Jade klopte op de deur van Julia. "Binnen." Hoorde ze Julia zeggen. Jade deed de deur open. "Oew jullie kijken PLL." Zei Mike met een glimlach. "Super leuke serie, ik kijk via netflix, ik ben bij seizoen 5 nu." Hij glimlachte even naar Jasper. Jade keek naar de zak met chips. "Ooh chips lekker." En ze pakte een handje met chips. "Hebben jullie het leuk gehad bij Benny's?" Vroeg ze en haar blik ging even naar Julia die bloosde. "Is mijn kleine zusje beetje verliefd?" Julia keek haar geschrokken aan. "Misschien." Jade begon te lachen. "Ik ken die blik. Maar we hebben het wel er een andere keer over. Maar vertel hoe was en mogen wij mee PLL kijken, Mike vindt dat zo leuk, hij wilde geen Game of Thrones kijken." Mike schudde zijn hoofd. "Lord of the Rings en Game of Thrones blijven nog altijd beter." Zei Mike. Jade zuchtte. "Okee daar heb je gelijk in Mike."

185My life as a teenager  (sfam) - Pagina 8 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo aug 06, 2014 2:22 pm

Moonlight

Moonlight

Jasper

"Dat is waar, maar papa gaat meteen weer vragen stellen." Jasper zuchtte. "Ik vertel het ze morgen. Beloofd!" Jasper glimlachte licht. "Ik moet je toch een beetje in de gaten houden als je broer. Je bent mijn kleine zusjes. Straks was er geen klik. Dan had ik je kunnen redden." Jasper schudde ze hoofd. "Mafkees!" Jasper keek op en zag Mike en Jade binnen komen. "Sstt! We moeten nog een paar afleveringen!" Jasper keek beledigd. "Mijn chippies!", zei die met een pruillip. "Nee, hoor! Totaal niet!", zei die sarcastisch op de vraag of Julia verliefd was. "Niet ruziën, dan ga ik mee doen! Jullie mogen wel mee kijken. We zijn bij aflevering 20."

186My life as a teenager  (sfam) - Pagina 8 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo aug 06, 2014 2:24 pm

Moonlight

Moonlight

Gabriel

Gabriel knikte. "Ik laat ze ook. Als je toch naar Alexis gaat kan jij der meteen even controleren. Ze moet nog wat innemen voor de hoofdpijn." Gabriel kuste Roselyn terug en nam een slok van ze koffie. 'Ik doe me best.' Hij ging languit op de bank liggen.

187My life as a teenager  (sfam) - Pagina 8 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo aug 06, 2014 2:27 pm

Moonlight

Moonlight

Charlie

Ze glimlachte. Charlie trok een wenkbrauw op. "Dustin? Dustin? Je bedoeld toch niet Dustin Hagelaar? Die zit bij mij op kickboksen!" Charlie keek boos. "Klootzak! Bij kickboksen is die ook z'n eikel! Ik ben trots op je, dat je hem gemept hebt. Ze verdiende loon! Had ik ook gedaan. Moet die Jasper maar met rust laten." Ze glimlachte. "Graag gedaan! Ik dacht wel dat je hem wilde hebben."

188My life as a teenager  (sfam) - Pagina 8 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo aug 06, 2014 2:29 pm

Moonlight

Moonlight

Lauren

Lauren was foto's op de laptop aan het zetten die ze had gemaakt met de camera. Ze hield er van om te fotograferen. Ze hoorde de moeder aan de andere kant van de deur. Ze zuchtte. Daar kreeg je het! Ze had eigenlijk de vader verwacht die een preek kwam geven.
"Best! Maar of ik zin heb om te praten is wat anders!"

189My life as a teenager  (sfam) - Pagina 8 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo aug 06, 2014 2:32 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Ik ben niet gekomen om een preek te geven. Ik ben gekomen om naar je te luisteren." Ze keek haar dochter aan en ging op haar bureaustoel zitten. "Doe alsjeblieft niet alsof ik een van je vrienden ben, ik ben je moeder en je kan gewoon normaal tegen mij praten." Roselyn keek haar dochter streng aan. Ze liep naar de deur en deed hem dicht. Daarna ging ze op het bed zitten en keek naar haar middelste dochter. "Ik luister naar je Lauren, echt. Ik ben niet boos op je, maar geef mij de kans om je te begrijpen."

190My life as a teenager  (sfam) - Pagina 8 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo aug 06, 2014 2:33 pm

Kirst122

Kirst122

Alexis
Alexis had een knuffel gepakt en keek naar Charlie. "Ja het zal wel die Dustin zijn, ik ken zijn achternaam niet." Ze haalde een hand door haar haar en keek even de kamer rond. Haar kamer was een stuk minder rommelig. "Inderdaad, zijn verdiende loon." Zei ze en ze keek even naar haar vingers. Ze liep naar het raam en keek naar buiten. "Ik wilde je nog bedanken dat je zei tegen mij dat je Jason bij de film had gezien. Hoe was de film trouwens?" En ze draaide zich om en keek haar zusje aan.

191My life as a teenager  (sfam) - Pagina 8 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo aug 06, 2014 2:36 pm

Kirst122

Kirst122

Julia
"Ik hou je er aan dat je het verteld. Ik heb al voor je staan liegen, dat zou je voor mij ook gedaan hebben. Daar zijn we tweelingen voor." Julia begon te lachen en legde Poekie weg. "Jade laat het okee, ik ben verliefd denk ik, maar daar hebben we het morgen of een andere keer over. Ik wil nu genieten van de laatste vier afleveringen van dit seizoen. Want het is spannend." Ze pakte een handje vol chips en zette de tv weer aan. Julia keek naar Mike. "Die Jason is knap." Hoorde ze Mike zeggen. "Hij lijkt wel een beetje op Jasper." Zei Jade. Julia zuchtte. "Stil nou! Jasper en ik willen het volgen." Ze keek haar zus en Mike streng aan en keek toen weer naar de serie.

192My life as a teenager  (sfam) - Pagina 8 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo aug 06, 2014 2:49 pm

Moonlight

Moonlight

Jasper

"Oke, oke! Morgen!" Jasper grijnsde. "Thnxx, zussie. Hou van je!", zei die slijmerig. Jasper keek ze zussen boos aan. "Ssttt!" Jasper gooide ze kussen naar het hoofd van Mike. "Wees nou stil!" Hij had ze er beter niet in kunnen laten. "Zeg dat van Jason maar niet waar Alexis bij is, de vriendje heet zo. Krijg je misverstanden."

193My life as a teenager  (sfam) - Pagina 8 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo aug 06, 2014 2:51 pm

Moonlight

Moonlight

Lauren

Lauren rolde met de ogen. "Wat wil je weten? Dat ik met de verkeerde mensen om ga? Dat een vriend van mij heeft lopen vechten met Alexis? Waarom hij Jasper lastig viel? Zeg het maar!" Ze zette de laptop uit, sloeg de armen over elkaar en keek de moeder strak aan.

194My life as a teenager  (sfam) - Pagina 8 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo aug 06, 2014 2:53 pm

Moonlight

Moonlight

Charlie

Charlie dacht na. "Hij ziet er uit als een player! Zeg je dat genoeg? Het verbaasd me niks als het de zelfde is!"
Ze werd misselijk van die jongen. Charlie ging recht op de bed zitten. 'Graag gedaan. Mama en ik vonden dat we je het eerlijk moesten vertellen." Charlie maakte de vlecht los. "Leuk! Mooi! Maar wel een tranentrekker hoor. Je houdt het echt niet droog!'

195My life as a teenager  (sfam) - Pagina 8 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo aug 06, 2014 3:00 pm

Kirst122

Kirst122

Julia
"Ja ja slijmbal, het is al goed." Ze keek naar de serie en keek naar Jasper. Ze nam een handje vol chips en keek even naar Emily die wat zei, in de serie. Mike zei weer iets. "Okee er uit alle twee. Als jullie je mond niet kunnen houden dan gaan jullie zelf maar kijken." Ze stond op en gaf de dvd van seizoen 1 aan Mike en Jade. "Kunnen jullie zelf kijken." Ze zag Jade en Mike de kamer uit gaan. Julia ging zwijgend zitten en keek verder. Nog nooit was ze zo voor haar zelf en Jasper opgekomen. Ze dacht na, zou het door Edwin komen?

196My life as a teenager  (sfam) - Pagina 8 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo aug 06, 2014 3:01 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Lauren doe eens rustig. Ik wil alles weten. Ik wil weten wat je weet over die jongen, waarom je met hun om gaat. Ik weet heel goed waarom hij Jasper heeft lastig gevallen maar je zus.... En waarom jij niks deed behalve hebt geprobeerd hun er uit te wiebelen." Ze keek haar dochter streng aan. "Ik wil alles weten, dat je mij alles op een rustige manier verteld."

197My life as a teenager  (sfam) - Pagina 8 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo aug 06, 2014 3:03 pm

Kirst122

Kirst122

Alexis
Alexis keek naar Charlie. "Hij ziet er nu een stuk minder uit als een player, met een gebroken neus." En ze begon even te lachen. Ze ging weer op het bed zitten en keek even naar de gemaakte knuffel van Charlie. "Okee geen film voor mij dus op het moment." Zei ze met een verdrietige zucht. Ze keek naar de knuffel die ze net had gepakt en pakte hem stevig vast. Ze keek haar zusje aan.

198My life as a teenager  (sfam) - Pagina 8 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo aug 06, 2014 5:30 pm

Moonlight

Moonlight

Jasper

Jasper keek ze zusje heel lief aan, alsof er niks aan de hand was en die niet net had zitten slijmen.
Jasper propte een hand chips in ze mond terwijl die gespannen naar het beeld keek. Jasper keek op. "Huh? Waar zijn Jade en Mike?" Hij had zo in het programma gezeten dat die niet mee kreeg dat Julia ze er uit had gezet

199My life as a teenager  (sfam) - Pagina 8 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo aug 06, 2014 5:33 pm

Moonlight

Moonlight

Lauren

"Ik doe rustig!", zei ze vel. Ze keerde de moeder de rug.
'Wat maakt het uit? Het is gebeurd! Het gaat niemand wat aan met wie ik om ga. Je kent hem geen eens dus ga niet lopen vooroordelen, dat deed je bij Alexis ook!"
Ze stond op, sloeg de armen over elkaar en wees naar de deur. "Ik wil dat je mijn kamer verlaat."

200My life as a teenager  (sfam) - Pagina 8 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo aug 06, 2014 5:35 pm

Moonlight

Moonlight

Charlie

Charlie proestte het uit. Ze zag het al helemaal voor der dat niemand hem meer zag staan, want normaal liepen er hordes meiden achter hem aan. Charlie schudde de hoofd. 'Of je moet ene lach film gaan kijken." Ze jatte de knuffel terug. "Heey! Dat is mijn knorretje! Ga je eigen knuffel halen!"

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 8 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum