Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

My life as a teenager (sfam)

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 9 van 40]

201My life as a teenager  (sfam) - Pagina 9 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo aug 06, 2014 5:38 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Lauren je gaat nu een normale toon tegen mij aan slaan, anders kun je heel wat langer op deze kamer blijven zitten. Is dat duidelijk?" Ze sloeg ook haar armen over elkaar. "Ik wil weten met wie je om gaat, je vader en ik zijn bezorgt. We zijn je ouders, je bent minderjarig, wij hebben dus echt recht om te weten met wat voor mensen jij om gaat. En ik weet niet of je het wist maar je zus heeft haar relatie met Jason verbroken en dat was niet dankzij mij. Maar dankzij zichzelf." Roselyn schudde haar hoofd. "Ik blijf net zo lang staan tot je verteld wat er aan de hand is."

202My life as a teenager  (sfam) - Pagina 9 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo aug 06, 2014 5:40 pm

Kirst122

Kirst122

Julia
"Mike en Jade heb ik de kamer uit gezet. Mike zat er weer door heen te praten en ik was het zat. Dus ik heb ze de dvd van seizoen 1 gegeven zodat ze gezellig bij Jade kunnen kijken. Ik wil het graag volgen. Als je een aflevering niet kijkt mis je gelijk de rest." En ze nam een handje vol chips en keek weer verder. "Ow gosh wat gaat Spencer nou weer doen." Zei ze zachtjes. Ze ging snel chips eten en keek naar het beeldscherm.

203My life as a teenager  (sfam) - Pagina 9 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo aug 06, 2014 5:44 pm

Kirst122

Kirst122

Alexis
"Lachfilms zijn altijd leuk. Maar ik ben nou niet echt in de mood voor een lach film." Ze gaf Knorretje aan Charlie en knikte. "Brillie ligt lekker in mijn bed en ja die heb ik terug gelegd." Ze voelde haar mobiel trillen in haar zak. Ze zag dat het Jason was, alweer, en drukte hem weg. "Ik heb geen zin in die klootzak. Hij heeft voor de derde keer gelogen en dingen voor mij achtergehouden. Hij zei dat hij nooit naar die balletacademie zou gaan in Londen. Drie maanden geleden kreeg hij te horen dat hij toch was aangenomen en nu gaat hij na de zomervakantie toch. Hij heeft niks verteld. Ik heb hem een mep gegeven." Ze begon zachtjes weer te huilen en voelde haar mascara naar beneden glijden.

204My life as a teenager  (sfam) - Pagina 9 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo aug 06, 2014 5:56 pm

Moonlight

Moonlight

Charlie

Charlie knikte. "Ik denk dat je nu helemaal geen films moet kijken." Charlie knuffelde met de knuffel en legde hem toen terug op de kussen. "Ga hem dan maar halen want van Knor blijf je af!"
Charlie knikte. "Je hoort eerlijk te zijn in een relatie. Het draait om vertrouwen. Ik weet dat je je nu rot voelt en je hart gebroken is maar je zal inzien dat het beter is. Hij loog al over een bioscoop bezoek met vrienden. Wie weet wat die meer niet heeft verteld." Charlie rende snel naar de kamer van de zus en haalde Brillie. "Niet huilen!"

205My life as a teenager  (sfam) - Pagina 9 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo aug 06, 2014 5:58 pm

Moonlight

Moonlight

Lauren

Ze haalde de schouders op. "Een stuk gezelliger dan met jullie de avond door te brengen!"
Ze was niet van plan om toe te geven. "Kan je lang wachten! Ik heb geen zin om met jou, papa of wie dan ook te praten." Ze ging op de bureaustoel zitten en startte de laptop op. Ze begon op internet te surfen alsof er niemand was en er niks aan de hand was.

206My life as a teenager  (sfam) - Pagina 9 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo aug 06, 2014 6:00 pm

Moonlight

Moonlight

Jasper

Jasper keek verbaasd. Hij trok een "OH" gezicht. Jasper pakte een kussen en mepte Julia ermee.
"Je praat zelf ook!" Hij zette de tv stil en begon op er te meppen. "Kussengevecht!" Hij nam snel ook de andere kussen zodat ze geen verdediging had en sloeg er met de twee kussens. Hij bracht snel de chips in veiligheid voordat het hele bed onder lag.

207My life as a teenager  (sfam) - Pagina 9 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo aug 06, 2014 6:02 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Ik heb geprobeerd om rustig met je te praten. Maar zolang jij zo doet weet je dat er consequenties zijn voor je gedrag. Lauren we willen met je praten, maar als je zulke grote monden geeft kunnen we niet eens met je praten." Roselyn liep de kamer uit en deed de deur dicht. Ze kon er gewoon niet tegen dat hun dochter zo onmogelijk deed. Ze liep de trap op en ging bij Gabriel zitten. Ze zweeg en nam een slok van haar koffie.

208My life as a teenager  (sfam) - Pagina 9 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo aug 06, 2014 6:04 pm

Kirst122

Kirst122

Alexis
"Ik wil niet weten waar over hij nog meer gelogen heeft." Alexis keek haar zus aan. "Charlie, hij was de liefde van mijn leven ondanks zijn onmogelijkheden. Hij was mijn alles. Hoe kun je zeggen dat het beter is zo?" Ze stond op en verliet de kamer. Ze liep de trap op en keek even naar haar ouders, ze verdween naar buiten en ging naar haar pottenbakschuurtje. Ze deed het licht aan en keek naar al haar potten waar ze aan gewerkt had. Ze ging zitten, legde een homp klei op het blad en begon te draaien en te werken aan een nieuwe pot.

209My life as a teenager  (sfam) - Pagina 9 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo aug 06, 2014 6:09 pm

Kirst122

Kirst122

Julia
Julia keek naar Jasper en begon te lachen. "Ik zat er in, dat mag!" En ze ging naar achteren liggen. "Nee Jasper niet doen!" En ze begon te lachen en begon hem te kietelen. "Jasper laat los." De deur ging open en hun vader keek hen verbaasd aan. "Het leek wel oorlog hier. Gaat alles goed." Julia knikte. "Ja hoor, we zaten pretty little liars te kijken. Maar Jade en Mike wilde ook kijken maar ze gingen er steeds doorheen. Dus ik had ze er uit gezet en toen werd Jasper geïrriteerd toen ik er door heen ging praten omdat ik het spannend vond."

210My life as a teenager  (sfam) - Pagina 9 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo aug 06, 2014 6:51 pm

Moonlight

Moonlight

Jasper

"Maar je stuurt er wel andere om uit!" Hij zette vervolgens een kussengevecht in.
"Niet kietelen!" Hij sloeg om zich heen met de kussens. Jasper liet de kussens los toen hun vader binnen kwam. "Niet waar! Ik zei dat je zelf ook praatte en toen gooide ik een kussen naar je hoofd en toen ging ik meteen maar een kussengevecht houden." Hun moeder kwam ook kijken en schudde de hoofd. "Doen jullie rustig? Wij gaan zo slapen. Welterusten, mafkezen!"

211My life as a teenager  (sfam) - Pagina 9 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo aug 06, 2014 6:54 pm

Moonlight

Moonlight

Charlie

Charlie keek de zus aan. "Ik bedoel, ik probeer te zeggen. Je zal eenmaal inzien dat het beter was omdat die alleen maar loog. Je wilt niet iemand die steeds liegt. Dan kan je hem niet meer vertrouwen. Dan ben je steeds op je hoedde. Ik snap ook wel dat het echte liefde was maar het had ook niet gekund als die in Engeland zat. Je wilt geen lange afstands-relatie." Ze keek de zusje na en liep naar beneden. "Ze is toch nu niet boos op mij omdat ik zei dat het beter was dat het over is?'

212My life as a teenager  (sfam) - Pagina 9 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo aug 06, 2014 6:56 pm

Moonlight

Moonlight

Lauren

"Ik wil geen eens praten! Je komt gewoon me kamer binnen. Ik had geen eens de kans om nee te zeggen!" Ze zwaaide de moeder na. Bye bye! Eindelijk weg! Ze probeerde voor de zoveelste keer Dustin te bereiken maar weer werd er niet opgenomen. Ze liep het balkon op waar ze ging roken. Ze zag de oudere zus naar het schuurtje lopen.

213My life as a teenager  (sfam) - Pagina 9 Empty Re: My life as a teenager (sfam) vr aug 08, 2014 4:40 pm

Kirst122

Kirst122

Julia
"Haha ja, maar het is mijn kamer en het was spannend. Dan mag ik praten." Julia glimlachte en keek haar vader aan. Haar vader ging weg en hun moeder kwam ook even kijken. "Ja mam we doen zachtjes, beloofd. We gaan lekker spannend naar de laatste vier afleveringen van seizoen 4 kijken." Julia glimlachte en startte toen weer de serie. Ze zat er helemaal in. Ze trok Poekie en een kussen dicht tegen zich aan en ging verder kijken.

214My life as a teenager  (sfam) - Pagina 9 Empty Re: My life as a teenager (sfam) vr aug 08, 2014 4:44 pm

Kirst122

Kirst122

Jade
"Om my God, die Ezra Fitz is echt heel knap. Ian Harding heet de acteur. Echt waar als hij single was wauw..." Ze keek naar Mike en Mike glimlachte naar haar. "Hij is best wel knap ja. Maar die Tody bag er ook wel zijn." Jade knikte. "Ik ga even tandenpoetsen, zie je zo." Hoorde ze Mike zeggen. Jade zette de serie op pauze en knikte. Ze ging wat beter op haar bed zitten. Haar vader klopte op de deur. "Ik kom even welterusten zeggen, je moeder en ik gaan naar bed. Dus of jullie iets zachter kunnen doen." Jade knikte. "Ja is goed, slaap lekker in ieder geval. Mike en ik maken het ook niet te laat, we willen morgen naar Amsterdam, Mike wilde graag naar het Rijksmuseum en we hebben beide een museumkaart en we wilde kijken of we last minute naar Hij gelooft in mij konden gaan." Haar vader knikte. "Is goed lieverd." Haar vader gaf haar een kus en hij verliet de kamer.

215My life as a teenager  (sfam) - Pagina 9 Empty Re: My life as a teenager (sfam) vr aug 08, 2014 4:48 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Alexis..." Riep ze zachtjes maar ze was al in haar schuurtje verdwenen. "Gabriel, ze moet zo echt gaan slapen, het is al half 11." Roselyn keek op toen Charlie naar beneden kwam. "Nee lieverd, ze is niet boos op je, echt niet. Kom dan gaan we even naar boven, naar je kamer. Dan kun je rustig vertellen wat er gebeurd is." Ze dronk haar koffie uit en keek even naar Gabriel. "Gabe ik wil zo met je praten over Lauren. Zou jij misschien even kunnen kijken bij Alexis? Ook voor haar medicijnen, ik ben dat vergeten tegen haar te zeggen." Roselyn gaf haar man een kus. "Ik ga alvast pyjama aan doen en tandenpoetsen en dan kom ik nog even beneden zitten." Ze pakte haar dochter bij de hand en leidde haar naar haar kamer. "Goed Charlie, wat is er voor gevallen?"

216My life as a teenager  (sfam) - Pagina 9 Empty Re: My life as a teenager (sfam) vr aug 08, 2014 4:53 pm

Moonlight

Moonlight

Charlie

Charlie liep naar boven. Ze plofte op de bed en drukte Knorrie tegen zich aan. Ze staarde naar buiten. "Alexis kwam naar mijn kamer om wat te praten. We hadden het over wat er was gebeurd met Jason en bij Benny's enzo en toen zei ik tegen Alexis je gaat nog wel inzien dat het beter zo is en toen zei zij dat het de grootste liefde was en waarom het beter voor der kon zijn en toen liep ze weg. Ik kon het niet meer uitleggen waarom ik het zei en nu is ze boos."

217My life as a teenager  (sfam) - Pagina 9 Empty Re: My life as a teenager (sfam) vr aug 08, 2014 4:57 pm

Moonlight

Moonlight

Gabriel

Gabriel haalde ze schouders op. "Ja! Dat zou ze moeten, maar kunnen we er niet beter laten gaan?
Je weet wat het betekent als ze zichzelf opsluit in de schuur." Gabriel knikte. "Ik ga zo bij de kijken. Ga jij nou maar naar boven. Gabriel stond op, gooide ze koffie naar binnen en pakte de medicijnen voor Alexis. Op ze sokken liep die naar de schuur. "Lex? Alexis? Kan je heel even opendoen? Je moet je medicijnen nog innemen."

218My life as a teenager  (sfam) - Pagina 9 Empty Re: My life as a teenager (sfam) vr aug 08, 2014 5:00 pm

Moonlight

Moonlight

Jasper

Ze hadden net de vierde aflevering voor het slot gezien. Jasper zette de tv stil. "Ik ga even snel me tanden poetsen anders vergeet ik dat. Zo terug." Jasper liep de gang op en zag zijn ouders net de slaapkamer inlopen. "Trusten!" Hij liep de badkamer verder in. Hij schrok toen die Mike daar zag staan en deed een stap achteruit. "O, sorry! Uhh... Ik... Ik wacht wel even."
Hij liep de badkamer weer uit. AKWARD!

219My life as a teenager  (sfam) - Pagina 9 Empty Re: My life as a teenager (sfam) vr aug 08, 2014 8:21 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
Roselyn keek naar Knorrie. "Die heb ik voor je gemaakt toen ik zwanger van je was. Ik weet nog dat het mij veel tijd heeft gekost. Maar ik heb er met liefde aan gewerkt." Ze luisterde naar haar jongste dochter. "Alexis zit gewoon niet fijn in haar vel. Eerst dat gedoe bij Benny's en dan ook nog dat Jason tegen haar loog. Dat is allemaal erg veel op een avond. En ik denk, nee ik weet zeker, dat het niet haar bedoeling was om te denken dat ze boos op jou is." En ze gaf haar dochter een kus. "Misschien moet je morgen gewoon nog even met haar praten. Dan is alles ook rustiger en heeft ze een nachtje geslapen."

220My life as a teenager  (sfam) - Pagina 9 Empty Re: My life as a teenager (sfam) vr aug 08, 2014 8:29 pm

Kirst122

Kirst122

Alexis
Alexis was bezig met het afwerken van een pot. Ze hoorde haar vader kloppen op de deur van de schuur. "Ik kom." Zei ze en ze legde haar penseel aan de kant, droogde haar handen af en liep naar de deur. Ze maakte het open en keek haar vader met betraande ogen aan. "Kom verder." Het was bijzonder als ze mensen toe liet in haar schuurtje. Dat was haar privé ruimte waar ze haar rust zocht. In de 4 jaar dat ze hem had, was alleen zij er binnen gekomen. Alexis ging weer op haar kruk zitten en keek even naar haar vader.

221My life as a teenager  (sfam) - Pagina 9 Empty Re: My life as a teenager (sfam) vr aug 08, 2014 8:34 pm

Kirst122

Kirst122

Mike
Mike keek op toen het broertje van Jade, Jasper, in de badkamer kwam. "Jo geeft niet hoor. Ik had hem ook op slot moeten doen." Zei hij toen hij de badkamer weer uit liep. Hij knipoogde even naar Jasper en liep toen weer naar Jade haar slaapkamer. "Okee we kunnen weer verder." Jade knikte en drukte weer op play. "Okee je hebt gelijk Ezra Fitz is echt heel knap." Hij glimlachte en keek op zijn horloge. "Ik ga zo maar naar de logeerkamer, dan kunnen we morgen verder misschien. Hoe laat wilde je ook al weer de trein nemen?" Jade keek even naar haar planning. "Om kwart voor 8. Dan zijn we om 10 uur in Amsterdam als alles mee zit. Dan kunnen we op tijd naar het Rijksmuseum, de stad in en dan om 16.00 kaartjes kopen voor de musical." Mike knikte. "Okee is goed. Slaap lekker." Hij gaf Jade een knuffel en liep de kamer uit. Hij bleef even op de gang staan om te kijken naar een familiefoto waar de kinderen allemaal wat kleiner waren. Hij keek even naar de kamer die beplakt was met bloemen en in figuurzagende letters stond er al: Julia's bedroom.

222My life as a teenager  (sfam) - Pagina 9 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za aug 09, 2014 11:12 am

Moonlight

Moonlight

Charlie

Charlie glimlachte en hield Knorrie steviger vast. "Weet ik! Mijn knorrie. Hij ligt nog altijd op me kussen." Ze zuchtte. "Maar ik had het niet moeten zeggen. Daarmee maakte ik het alleen maar erger." Ze wreef in de ogen. Ze was moe en voelde zich rot dat Alexis boos op haar kon zijn.
"Ik blijf maar heel! ver bij mijn zussen uit de buurt.' Ze gaapte. "Ik ga maar slapen. Welterusten, mama."

223My life as a teenager  (sfam) - Pagina 9 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za aug 09, 2014 11:15 am

Moonlight

Moonlight

Gabriel

Gabriel bleef wat twijfelachtig staan. Ze dochter liet niet zomaar iemand binnen in de schuur.
"Weet je het zeker? Ik kom alleen maar je medicijnen geven." Gabriel liep verder naar binnen. Hij keek om zich heen. Vervolgens nam gaf die Alexis de paracetamol en het glas water. "Neem maar voor de zekerheid in tegen de hoofdpijn." Hij bekeek iets wat ze had gemaakt. "Gaat het een beetje? Kunnen mama of ik nog iets voor je doen?"

224My life as a teenager  (sfam) - Pagina 9 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za aug 09, 2014 11:18 am

Moonlight

Moonlight

Jasper

"Dat zou heel verstandig zijn. Anders loopt er straks iemand binnen als je op de wc zit."
Jasper keek Mike na. Hij kreeg het Spaans benauwd van die jongen. Snel liep die de badkamer in, deed de deur op slot en poetste ze tanden. Jasper liep de gang op en zag Mike staan kijken naar de familiefoto van hun toen ze kleiner waren. "Waar sta je naar te kijken? Interessante foto? Vraag je je af wie, wie is?"

225My life as a teenager  (sfam) - Pagina 9 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za aug 09, 2014 2:12 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Ik zie hem ook elke dag als ik je bed op schud." En ze moest even lachen. Roselyn dacht na en zuchtte diep. "Laat haar nu maar gewoon even, ze heeft tijd nodig om het te verwerken. Alexis wordt niet zomaar boos, misschien werd het voor haar gewoon teveel op dit moment en wilde ze daarom rust vinden." Roselyn stond op en gaf haar dochter een kus. "Is goed liever, slaap lekker." En ze liep de kamer uit. Ze liep naar de slaapkamer van haar en Gabriel en kleedde zich om. Ze poetste haar tanden en liep toen weer naar beneden waarna ze op de bank ging zitten.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 9 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum