Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

My life as a teenager (sfam)

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 24 van 40]

576My life as a teenager  (sfam) - Pagina 24 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di okt 07, 2014 8:27 pm

Kirst122

Kirst122

Mike
"Ja precies. Daar ben ik dus ook voor. Voor meer mannen in het onderwijs. Mannen zijn heus niet slechter dan vrouwen. Ik heb in groep 8 ook echt een fijne meester gehad. Hij kon echt goed vertellen vooral geschiedenis. Dankzij hem wilde ik het onderwijs in. Omdat ik dacht, ik wil ook zo kunnen vertellen. Mijn verteldocent zegt dat ik een goede vertelstem heb." Hij begon te lachen. "Ik haat staartdelingen, maar wonder boven wonder kan ik het wel uitleggen. Ik loop toevallig stage in groep 6." Hij glimlachte en keek even naar Jasper. "Ach gewoon genieten van het nu. Niet meer denken aan het verleden, dat is geweest. Kijk naar het moois wat nu komen zal."

577My life as a teenager  (sfam) - Pagina 24 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di okt 07, 2014 8:33 pm

Kirst122

Kirst122

Alexis
"Alexis neem maar vrij vandaag. Ik kan aan je zien dat je moe bent. Je bent hier van de week elke dag geweest." Alexis keek even naar Byron en zuchtte diep. "Ik wil graag werken." Maar Byron schudde zijn hoofd. "Je hebt ontspanning nodig. Elke dag werken is ook niet goed. Ga nou maar het is goed. Ik betaal je de uren die je vandaag gewerkt zou hebben." Alexis glimlachte. Byron was een hele fijn baas, hij betaalde altijd door als je vanwege een goede reden eerder weg moest. "Goed dan." Alexis ruimde haar schort op en liep naar haar fiets. Ze hoorde een bliepje van haar mobiel en las het appje van haar moeder even. Ze dacht na. Ze zou het fijn vinden als Amberley mee kon, maar als zij niet mee kon dan was het ook goed. Ze besloot om het toch maar te vragen aan Amberley. Hoi Amber, ik heb zaterdag mijn tweede echo. Als de baby goed ligt kunnen we kijken wat het wordt. Mijn moeder gaat mee, lijkt het je leuk om ook mee te gaan? Net als bij de eerste keer. Laat maar weten. Xx "Alex!" Ze keek op. Dat kon maar een iemand zijn. Ze draaide zich om en zag Sander achter zich staan. "Ik zie aan je gezicht dat je toe bent aan ontspanning. Waar kun je beter ontspannen dan in het park." Alexis zuchtte diep. "Goed is dit een date?" Vroeg ze zachtjes. Sander haalde zijn schouders op. "Zie maar hoe je het ziet." Alexis rolde met haar ogen. "Goed laten we gaan dan." Niet veel later kwamen ze aan bij het park. Alexis hield van het park. Vooral van de vijver, ze kon daar altijd tot rust komen. Ze gingen daar zitten en Alexis keek even naar Sander. "Zeg nou niet dat je broodjes hebt meegenomen." Sander begon te blozen en Alexis begon te lachen. "Ik weet dat je van dit soort broodjes houdt." En Sander haalde een broodje gezond met ham, kaas, komkommer, tomaat en ei tevoorschijn. "Ja daar ben ik dol op." "Zonder mayonaise." Alexis glimlachte en nam het broodje aan. In de verte bij een oom zag ze Jasper en Mike zitten. Ze zwaaide naar hen en begon te eten van haar broodje.

578My life as a teenager  (sfam) - Pagina 24 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo okt 08, 2014 6:39 pm

Moonlight

Moonlight

Charlie

"Ja, die wil ik ook zien! Ik zag het op tv. Vet mooi! Die wil ik niet missen.
Maar eerst gaan we Simba zoeken!" Ze liep meters voor de ouders uit.
Ongeduldig bleef ze bij de ingang wachten waar ze een plattegrond pakte.
"Heey, oudjes! Loop eens door! Zo zijn we er morgen nog niet!"

579My life as a teenager  (sfam) - Pagina 24 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo okt 08, 2014 6:42 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

Amberley knikte. "Ik had ook niet anders gedaan." Amberley knikte en bleef rustig staan wachten met Noah. Ze wachtte tot Thomas hem in de buggy had gezet en duwde hem toen vooruit.
"Ja, nemo!", riep Noah vrolijk. Ze grijnsde. "Ze hebben vast wel Nemo. En grote haaien en krokodillen die bijten je in je billen." Rustig liepen ze verder.

Ze hoorde de mobiel afgaan. "Wacht even!" Ze appte Alexis snel terug. Hoi, lieverd. Natuurlijk wil ik met je mee. Gezellig! Hopelijk kom je te weten wat het wordt. Laat maar weten hoe laat. -xx- Ze keek op naar Thomas. "Ik ga met Lexie zaterdag mee naar de twee echo. Rose gaat ook mee. Ze vroeg het net per app."



Laatst aangepast door Moonlight op wo okt 08, 2014 6:52 pm; in totaal 1 keer bewerkt

580My life as a teenager  (sfam) - Pagina 24 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo okt 08, 2014 6:46 pm

Moonlight

Moonlight

Lauren

"Ik moet zo stoppen. Ik heb Liz vandaag en die zou ik zo ophalen." Daley had de muziek stopgezet waardoor ze wel moest stoppen. "Ahh! jou dochtertje is echt een schatje." Ze kleedde zich langzaam weer aan. "Dan ga je toch mee, ik ga met er naar de speeltuin i het park." Lauren keek op. "Zou je dat echt willen?" Ze zag Daley knikken. "Anders vraag ik het toch niet, slimpie." Ze maakte zich gereed, wat wel genoeg zei. Ze gingen samen Liz ophalen en vervolgens naar het park, naar de speeltuin. Opeens merkte ze de zus op. Ze zwaaide en liep er heen. "Heey, wat doe jij nou hier?" Toen merkte ze Jasper pas verderop op. Ze rende er heen en vloog Jasper om zijn nek. "Jasper!"

581My life as a teenager  (sfam) - Pagina 24 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo okt 08, 2014 6:49 pm

Moonlight

Moonlight

Jasper

Jasper knikte. "Haha, dan mag je het mij een keer uitleggen. Ik ben een ramp in rekenen."
Jasper knikte. "Ik laat het ook achter me, maar daarom maakt dat mens me nog wel pissig!"
Hij keek op en zag Alexis naar hem zwaaien. Hij zwaaide terug. Maar toen opeens vloog Lauren om ze hals. "Haay!", zei die heel droog. Nu hadden ze geen omkomen maar aan privacy. Ze konden beter omstaan en gedag zeggen. Dus hij stond ook maar op. "Hoi, hoi! Leuk jullie te zien. Hoe is het?"

582My life as a teenager  (sfam) - Pagina 24 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo okt 08, 2014 7:20 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Ja we gaan ook nog naar de leeuwen." Ze glimlachte en sloeg haar arm in die van Gabriel en gaf hem een kus. "Jaahaa wij komen." Ze glimlachte en ze liepen de dierentuin in. "Charlie zeg jij maar waar het je liefste heen wilt. Het maakt mij niet uit welke dieren we eerst gaan bekijken." Ze keek even om zich heen en keek toen weer naar Charlie. "Dus welke dieren zijn het dichtstbij waar je als eerste heen zou willen?"

583My life as a teenager  (sfam) - Pagina 24 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo okt 08, 2014 8:02 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
"Jep we gaan ook Nemo bekijken. Misschien vinden we Dory ook nog wel." Hij glimlachte en keek even naar Amberley. "Oow spannend. Hopelijk komt ze te weten wat het gaat worden. Leuk dat je mee gaat en dat Rose ook mee gaat. Fijn dat ze haar moeder toe laat bij haar zwangerschap. Ik had begrepen dat de band tussen Alexis en Rose minder is sinds Alexis met Jason had en aan het puberen was. Geen goede combinatie." Em hij begon lichtjes te lachen.

584My life as a teenager  (sfam) - Pagina 24 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo okt 08, 2014 8:21 pm

Kirst122

Kirst122

Mike
"Ik wil het gerust een keer aan je uitleggen. Misschien kunnen we dat aankomende zaterdag doen? Ik hoef dan niet te werken en dan kom ik gewoon naar jou toe. Dan kun je bij Noah blijven. Ik vind het niet erg om je te helpen. Ik vind het leuk om je beter te kunnen helpen met rekenen."Plots werd hun rust verstoord door iemand die achter Jasper kwam staan. Hij draaide zich om en keek even naar het meisje en toen naar Jasper. "Ik ben Mike en jij bent?"

585My life as a teenager  (sfam) - Pagina 24 Empty Re: My life as a teenager (sfam) wo okt 08, 2014 8:22 pm

Kirst122

Kirst122

Alexis
Alexis keek op toen ze de bekende stem van haar zus hoorde. Ze keek even naar Sander en stond toen op. "Kom dan gaan we naar mijn zusje en een vriend van mij." Sander knikte en ze liepen er samen naar toe. "Lauren wat doe jij hier? Ik dacht dat je dansen had vandaag? Ik heb trouwens vrij gekregen van Byron. Hij vond dat ik rust nodig had omdat ik al de hele week aan het werk ben. Sander stelde voor om naar het park te gaan." Alexis keek even naar Mike. "Hoi Mike." Ze had wel eens met Jade en Mike gewinkeld. Mike was een toffe jongen om mee om te gaan.

586My life as a teenager  (sfam) - Pagina 24 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma okt 13, 2014 9:01 am

Moonlight

Moonlight

Charlie

Charlie keek achterom waar de ouders omarmend aan kwamen strompelen. Ze zuchtte.
Hier had ze geen geduld voor hoor! Ze bestudeerde grondig de plattegrond toen de moeder zei dat zei mocht beslissen waar ze heen gingen. "Oeps! Hij staat op ze kop!" Snel draaide ze het blaadje om. "De leeuwen zijn het dichts bij! Daar gaan we eerst heen en de apen zitten om de hoek." Ze wandelde al vooruit naar de leeuwen.

587My life as a teenager  (sfam) - Pagina 24 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma okt 13, 2014 9:04 am

Moonlight

Moonlight

Amberley

"Jaa! Nemo! Dory!", riep Noah vrolijk. "We gaan ze vast wel vinden." Ze duwde de buggy verder terwijl ze met Thomas sprak over Alexis. Amberley sloeg een zucht en knikte. "Ja maar wat wil je als je dochter hals over de kop verliefd is en je moeder het niet goed keurt omdat ze je te jong vind.
Ik weet niet wat Rose doet maar blijkbaar pakt het goed uit. Het is voor ieder beter als Alexis Rose toelaat tijdens de zwangerschap. We shall see. Ik blijf in elk geval voor de klaar staan."

588My life as a teenager  (sfam) - Pagina 24 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma okt 13, 2014 9:07 am

Moonlight

Moonlight

Jasper

Jasper dacht na. "Ik heb dit semester geen rekenen meer. Dus het heeft weinig zin om het uit te leggen als ik het toch niet heb. Maar je mag me gerust ergens anders mee helpen. In elk geval heel erg bedankt voor het aanbod. Ik zal het onthouden voor het komende semester."
De rust werd verstoord door Lauren die om ze nek was gevlogen. Het bleef ook een mafkees.
"Mike, Lauren. Lauren, Mike.", stelde die ze aan elkaar voor waarna ze zich bij Alexis en een jongen voegde.

589My life as a teenager  (sfam) - Pagina 24 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma okt 13, 2014 9:10 am

Moonlight

Moonlight

Lauren

Lauren schudde Mike de hand. "Lauren! Het jongere zusje van Alexis." Ze wees op het meisje wat kwam aangelopen. Lauren liet Jasper los en keek op naar de zus. "Heb ik ook gedaan." Ze wenkte Daley dat die moest komen met Liz. "Ik ben hier ook niet alleen. Daley moest Liz ophalen en toen vroeg die of ik meeging met hem en Liz naar de speeltuin." Ze knikte en draaide zich om naar Jasper en Mike. "En wat doen jullie hier? Ik stoor jullie toch niet in jullie onderonsje?"

590My life as a teenager  (sfam) - Pagina 24 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma okt 13, 2014 5:49 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
Roselyn had haar mobiel gehoord en keek even naar het appje. "Alexis is weggestuurd van haar werk. Byron vond dat ze al genoeg gewerkt had deze week en gunde haar moment van rust. Ze is nu met ene Sander in het park. Ik heb die naam een keer horen vallen, maar ik weet niet meer wanneer." Roselyn keek haar man aan en liep toen naar haar jongste dochter. "Haha mafkees, het maakt niet uit hoe we lopen. Maar de leeuwen zijn wel fantastisch." Ze haalde haar camera uit haar tas. Een canon eos100. Ze was dol op haar camera. Ze zoomde goed in en maakte een foto van een mannetjes leeuw dat op dat moment naar haar keek. "Wat een machtige dieren zijn het toch."

591My life as a teenager  (sfam) - Pagina 24 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma okt 13, 2014 5:52 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
Thomas glimlachte. "We gaan ze vast vinden zoals oma al zegt. Dat komt wel goed. Op naar de vissen." En Noah keek hem blij aan. Hij luisterde naar Amberley en knikte. "Ik zou het ook niet leuk vinden als mijn moeder het zou verbieden om een vriendin te hebben op die leeftijd. Maar ik snapte Roselyn ook wel. Het is ook gewoon bezorgdheid en dat is natuurlijk terecht. Het is en blijft je kind." Thomas keek even naar het Afas circustheater die achter hen lag. "Billy Elliot komt in november in dat theater." En hij wees er even naar. "Tuurlijk, ik steun haar ook. Ik vind het al moedig dat ze het kind houdt."

592My life as a teenager  (sfam) - Pagina 24 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma okt 13, 2014 5:55 pm

Kirst122

Kirst122

Alexis
Ze keek even naar Mike die aan zijn shirt aan het pulikken was. "Uhm Jasper en ik waren wel in gesprek." Fluisterde hij. Alexis knikte. "Ow dit is Sander trouwens. De jongen waar ik je over vertelde Lauren." Ze keek even naar Daley en glimlachte. "Ik ben Alexis. Maar bijna iedereen noemt mij Lex. Ik reageer op beide." En ze glimlachte naar hem. Haar blik ging naar het kleine meisje en ze slikte. Nog even en zij zou met een kind hier staan. "Hoi Liz, ik ben Alexis. Wat een mooie naam heb jij." En ze keek even naar kleine Liz die naar haar glimlachte en haar gezichtje even verborg in het shirt van haar vader. Alexis glimlachte lichtjes en voelde hoe Sander in haar hand kneep. Ze kneep zachtjes terug als teken dat het goed was.

593My life as a teenager  (sfam) - Pagina 24 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma okt 13, 2014 6:18 pm

Moonlight

Moonlight

Charlie

Charlie rolde met de ogen. "Zeggen de naam Sander en de date van Alexis je wel iets?
Gaan er nu wel belletjes rinkelen?" Charlie sloeg beledigd de armen over elkaar. "Ik ben geen mafkees en we gaan naar de leeuwen." Ze liep huppelden vooruit richting de leeuwen.
Ademloos bleef ze staan kijken naar de dieren. "Je zou ze zo mee naar huis willen nemen. Alleen een beetje groot. Kunnen we geen mini versie kopen? We hebben geen huisdier meer gehad zins Lucy is overleden en dat is al heel lang geleden. Ik was nog geen 10!

594My life as a teenager  (sfam) - Pagina 24 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma okt 13, 2014 6:22 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

"Ik begrijp ze beide. Maar ja, het werkt averecht als je een vriendje hebt en je moeder verbiedt het en je hebt al niet zo'n goede band met der. Ik zou ook expres het tegenovergestelde doen van wat ze zegt." Amberley knikte. 'Ik zag het op tv. Misschien leuk om met de kerst heen te gaan met de kinderen." Amberley knikte. "Ik heb respect voor Lex, maar laten we het er later over hebben. We gaan vissen kijken met onze kleinzoon. Onze eerste dagje uit."

595My life as a teenager  (sfam) - Pagina 24 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma okt 13, 2014 6:27 pm

Moonlight

Moonlight

Lauren

"Oh, sorry, sorry, sorry! Ik ga al! Dan kunnen jullie je gesprek afmaken. Het spijt me echt!"
Lauren schudde Sander de hand. "Aangenaam!" Ze keek de zusje met een schuin oog aan, die zich net voorstelde aan Daley en Liz. Lauren tilde Liz op. "Wordt je nu verlegen? Anders laat je altijd van je horen." Ze zette Liz weer neer toen de mobiel rinkelde in de broekzak. "Ver!.." Alleen al de eerste letter die ze las zei der genoeg. Ze liep van de groep af.
Jas, lieverd! Waarom bel je me op me werk? Ik heb toch gezegd dat je niet kan bellen als ik aan het werk ben! Ik wordt er uitgeschopt als me baas dit merkt. Wil je dat dan? Nee, ja, oke. Weet niet! Misschien heb ik dubbele dienst vandaag. Ik bel als ik klaar ben. Jaa! Ik ook van jou. Doei!"
Ze hing op en liep terug naar de groep. "Ik wordt gek van die vent!"

596My life as a teenager  (sfam) - Pagina 24 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma okt 13, 2014 6:51 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Owja je hebt gelijk. Maar ze heeft hem al wel eens eerder genoemd. Maar goed ik vraag het vanavond wel aan d'r. Ze is in elk geval niet alleen nu en dat vind ik prettig." Ze glimlachte en keek even naar de vrouwtjes leeuwen. "Owjawel je bent mijn lieve mafkees." En ze gaf haar dochter een kus en keek toen weer naar de leeuwen. "Nou dat moeten je vader en ik even met elkaar overleggen. Over zes maanden hebben we een baby in huis en ik wil niet het risico lopen dat de baby in gevaar komt door een kat of hond." En ze keek even met een vragende blik om te kijken wat hij er van vond.

597My life as a teenager  (sfam) - Pagina 24 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma okt 13, 2014 6:53 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
"Ik ook denk ik. Ik ben blij dat onze kinderen nog niet zo erg aan het puberen zijn. Maar goed dat komt denk ik nog wel." Thomas zuchtte diep en dacht na. "Ja kan wel. Ik moet alleen even kijken wat ik met het restaurant doe. Ik kan het aan Micheal over laten maar toch. Stel dat er iets gebeurd, het duurt heel lang voor ik daar ben. Zullen we het daar rond die tijd over hebben? Het lijkt mij in elk geval erg leuk." Hij knikte. "Is goed." Niet veel later kwamen ze bij het gebouw van seallife. "Ik heb e-tickets uitgeprint. Dan hoeven we alleen maar dat te laten zien."

598My life as a teenager  (sfam) - Pagina 24 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma okt 13, 2014 6:56 pm

Kirst122

Kirst122

Alexis
"Geeft niet. Kon je ook niet weten." Zei Mike glimlachend. Alexis keek even naar haar zusje en keek toen naar Liz. "Geeft niet, ik heb denk niet zo'n goede indruk op kinderen." Sander keek haar verontwaardigt aan. "Weet je hoe ontzettend leuk jij bent met kinderen? Die kinderen op de kinderfeestjes in de pottenbakkerij zijn dol op je. Ze komen niks voor niks terug, dat weet je." Alexis glimlachte even verlegen. "Misschien heb je ook wel gelijk." "Hoezo misschien? Ik heb gewoon gelijk. Dat weet je toch." En Sander gaf haar een por in haar zij. Alexis kromp even in een en Sander keek haar verontschuldigend aan. "Het spijt me. Ik wilde het niet zo hard doen." Alexis ging weer rechtop staan. "Geeft niet." "Het geeft wel, ik had niet zo moeten doen." Alexis keek Sander aan. "Het geeft niet zeg ik toch." Sander knikte en keek toen naar Lauren. Alexis keek ook naar Lauren. "Wie is er vervelend?"

599My life as a teenager  (sfam) - Pagina 24 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma okt 13, 2014 7:03 pm

Moonlight

Moonlight

Lauren

Lauren glimlachte lichtjes. Ze kon ook zo lekker op het verkeerde moment binnenvallen. Gelukkig waren ze niet intiem bezig geweest. "Liz stelt ze zich gewoon aan. Normaal had ze je allang de oren van het hoofd gekletst.", hoorde ze Daley zeggen. Lauren knikte. "Ja, daar weten we maar alles van." Lauren had de mobiel uitgezet. Ze keek de zus aan met een blik van je houdt je mond!
"Kom, we gaan verder! Dan kunnen we de tortelduifjes alleen laten. We kwamen immers om naar de speeltuin te gaan."

600My life as a teenager  (sfam) - Pagina 24 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma okt 13, 2014 7:06 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

"Ze zitten toch wel aan het eind van de puberteit. Gabe en Rose hebben gewoon de pech dat ze drie meiden hebben. Alexis is helemaal niet zo'n puber, ze liep alleen de verkeerde jongen tegen het lijf.
Ik zou me eerder druk maken om Lauren als ik hun was. Ik kom er wel eens tegen en dat zag er niet goed uit." Amberley knikte. "Denk er over na. Het was maar een voorstel.'
Amberley knikte. "Gelukkig! Ik was al bang dat we in die meters lange rij moesten staan."

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 24 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum