Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

My life as a teenager (sfam)

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 26 van 40]

626My life as a teenager  (sfam) - Pagina 26 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di okt 14, 2014 7:41 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
Roselyn keek naar Charlie. "Tis al goed." Zei ze nog en ze keek even naar Gabriel en keek toen weer naar de apen. "Ik ben benieuwd hoe het gaat worden. Ben ook heel benieuwd wat Alexis er van gaat vinden, maar ik denk dat ze het zeer op prijs stelt." Ze glimlachte en keek even naar de apen. "Zullen we naar de neushorens gaan? Die zitten hier vlakbij." Roselyn keek even naar Charlie. "Heb jij The Hungergames gelezen? Alexis raadde mij die boeken aan, ik ken alleen niemand die het op haar na heeft gelezen. Als je ze hebt gelezen, hoe vond je ze?"

627My life as a teenager  (sfam) - Pagina 26 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di okt 14, 2014 7:44 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
Hij nam de buggy over en keek even naar de vissen en naar de haaien. Hij voelde Noah aan zijn broek trekken en zag hem ergens naar wijzen. "Ooh daar hebben we Nemo. Goed gezien Noah en zie jij ook ergens Dory?" Noah stak zijn vinger in zijn mond en wees naar het aquarium. "Da!" Thomas keek eens goed en glimlachte. "Goed gezien knul. Kom dan gaan we verder kijken naar de roggen. Die vind jij vast ook heel mooi. Die hebben een heel apart lichaam, het zijn aparte vissen." Niet lang daarna kwamen ze bij de roggen en Noah keek naar de roggen die om hem heen aan het zwemmen waren. "Mooi he Noah?" En Noah knikte, nog steeds de hand van Amberley vasthoudend.

628My life as a teenager  (sfam) - Pagina 26 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di okt 14, 2014 7:53 pm

Kirst122

Kirst122

Mike
"Haha ik weet niet. Jade heeft het opvallend vaak over die Toby. Misschien een beetje te vaak." En hij begon te lachen. Hij keek even naar Jasper en knikte toen. "Ja is goed. Het is zulk lekker weer, een ijsje gaat er wel in." Hij keek even naar Alexis en toen weer naar Jasper. "Ik had nooit gedacht dat ik een relatie zou krijgen. In mijn klas ben ik nog met een andere jongen de enige jongens. Mijn ouders moesten wennen aan het idee en ik ben niet echt een prater. Dus ik dacht dat mensen mij niet leuk zouden vinden."

629My life as a teenager  (sfam) - Pagina 26 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di okt 14, 2014 7:58 pm

Kirst122

Kirst122

Alexis
Ze glimlachte. "Een verslaving kan goed zijn. Maar sommige niet. Als je echt wilt stoppen met roken, zoek dan een reden om te stoppen. Denk aan Liz." Zei ze lief en ze keek even naar Liz die haar lief aan keek. Alexis keek toen weer naar Daley. "Dankje, dat beschouw ik als een compliment. Ik voel me er alleen zo onzeker onder. Om hier rond te lopen met een buik en over een paar maanden wordt het veel erger. Ik word de hele tijd aangestaard. Het maakt me onzeker." Ze zuchtte diep en speelde onzeker met haar spijkervestje. "Papa en mama steunen mij overal in. De relatie tussen mij en mijn moeder gaat steeds beter en daar ben ik blij om. Ik weet niet of ik wil dansen. Ik wil misschien andere meiden helpen die dit ook moeten door staan of psychologe worden of net zoiets doen wat mijn moeder doet. Dansen vind ik geweldig, maar er gaat zoveel tijd in zitten. Ik wil ook genoeg tijd hebben om er voor mijn kind te zijn." Ze knikte. "Ik blijf hier ook niet heel lang meer." Ze glimlachte en knikte. "Is goed. Als je hulp nodig hebt om van het roken af te willen, je kan mij ook altijd bellen." En ze haalde een papiertje uit haar zak en gaf het aan Daley. Ze wilde net weer naar Sander lopen toen er weer iets te binnen schoot. Ze draaide zich om en keek naar Daley. "Hou Lauren in de gaten alsjeblieft. Ze luistert niet naar mij. Ik wil gewoon niet dat ze in zeven sloten tegelijk springt."

630My life as a teenager  (sfam) - Pagina 26 Empty Re: My life as a teenager (sfam) do okt 16, 2014 5:29 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

"Heel goed gezien, Noah. Dat had ik helemaal nog niet gezien.
Ik zei toch dat we ze zouden vinden."
Samen liepen ze door naar de roggen. Ze had Noah opgetild.
Een verzorger kwam vragen aan de kinderen of ze, ze wilde aanraken. Ook aan Noah. "Ga maar kijken met opa. Oma blijft hier staan en dan ga ik een foto van jullie maken."

631My life as a teenager  (sfam) - Pagina 26 Empty Re: My life as a teenager (sfam) do okt 16, 2014 5:30 pm

Moonlight

Moonlight

Charlie

Charlie knikte. Ze keek nog even om naar de apen en liep toen met de ouders mee naar de neushorens. Ze hoorde de moeder een vraag stelen over een boek. Ze schudde hevig de hoofd.
"Ik heb alleen de films 100x per stuk gezien. In november komt deel 3. We hebben al afgesproken dat we dan naar de bios gaan."

632My life as a teenager  (sfam) - Pagina 26 Empty Re: My life as a teenager (sfam) do okt 16, 2014 5:35 pm

Moonlight

Moonlight

Jasper

"Serieus! Ik mag hopen dat het toch geen superheld is."  Hij doelde op Louis Talpe die Mega Toby speelde maar ene bad guy was in GTST.  Jasper knikte. 'Ik had het immers beloofd. Dus we gaan een ijsje halen. Ik moet alleen me fiets even pakken anders moeten we die straks weer halen en ik riskeer liever niet dat die straks weg is." Jasper haalde een hand door zijn haar. "Ook al ben ik al een tijd uit de kast, nog steeds is het raar. Je kijkt naar de toekomst met het idee dat je een vrouw krijgt en kinderen. En dan opeens moet je jezelf bekennen dat je op mannen valt en dat vertellen aan de buiten wereld. In de hoop dat ze het accepteren.
Als ik niet zo eerlijk was geweest en wel kon liegen dan had ik misschien wel langer mijn mond gehouden om mezelf te beschermen.'

633My life as a teenager  (sfam) - Pagina 26 Empty Re: My life as a teenager (sfam) do okt 16, 2014 5:43 pm

Moonlight

Moonlight


Daley

"Ik moet ook stoppen. Voor mezelf maar ook voor Liz, maar het is veel makkelijker om in oude gewoontes terug te vallen."
Daley zette Liz weer op de grond die terug rende naar Lauren om te schommelen. "Zo moet je het zeker ook opvangen."
"Alsof ik niet word aangestaard als 20 jarige achter een roze kinderwagen. Ik zou eigenlijk rond moeten hangen voor de Appie met vrienden. Niet in het park spelende met mijn dochter van 1. Laat men lekker denken wat ze willen. Jij weet beter. Niet iedereen heeft een keus. Liz was een ongelukje, maar de beste fout die ik ooit heb gemaakt. Ik kan me geen leven meer zonder haar voorstellen. Zij haalt het beste in me boven. Het is eng, ik weet het. Maar al die onzekerheid is nergens voor nodig."
Daley knikte. "Ik hoorde het van Lauren. Ik ben blij voor je.
Ik kan een ding tegen je zeggen. Doe wat goed voelt en wat je in je hart het liefste wilt. Of het nou dansen is of wat dan ook.
Doe waar je je fijn bij voelt en laat het niet vanwege de baby of tijdgebrek. Je moet ook aan je eigen geluk en toekomst denken."
Daley knikte. "Ik ga ook maar eens bij Liz en Lauren kijken."
Daley knikte. "Ik zal het onthouden." Hij nam het papiertje aan, zette het nummer in zijn telefoon en stuurde Alexis een appje.
'Nu heb je ook mijn nummer." Daley grijnsde. "Maak je om je zusje geen zorgen. Ze doet soms stomme dingen maar ze is echt niet gek."

634My life as a teenager  (sfam) - Pagina 26 Empty Re: My life as a teenager (sfam) do okt 16, 2014 6:43 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
Thomas keek naar Amberley en glimlachte. "We hebben ze inderdaad gevonden." Hij glimlachte en nam Noah bij de hand. Hij tilde hem op zodat hij de roggen kon aaien. "Mooi hè Noah?" En Noah knikte. Thomas glimlachte en zette Noah weer op de grond toen hij merkte dat Noah weer op de grond wilde staan. Noah keek met open mond naar de roggen. Thomas glimlachte. "Kom dan gaan we weer naar oma." Hij pakte zijn kleinzoon weer bij de hand en liep weer naar Amberley toe. "Hij vond het helemaal geweldig, maar dat kun je denk ik wel op je foto zien."

635My life as a teenager  (sfam) - Pagina 26 Empty Re: My life as a teenager (sfam) do okt 16, 2014 6:48 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Ik mag ze lenen van Alexis. Ik ben heel erg benieuwd wat ik er van ga vinden." Ze glimlachte en keek naar de neushorens die hooi aan het eten waren. "Leuk, ga je er met Alexis heen?" Ze keek even naar Gabriel en gaf hem een kus. Ze keek toen weer naar de neushorens. "Er komen toch twee delen uit van de laatste?" Vroeg ze toen. Ze hoorde haar mobiel en keek even naar wie het was. Ze nam op en liep een stukje verder. "Met Roselyn Steward." Ze luisterde even. "Ja mijn dochter weet dat ze aankomende zaterdag een afspraak heeft voor een echo. Ow u wilt gelijk een gesprek met haar over hoe ze verder wilt. Deze zaterdag al?" Ze keek bedenkelijk naar Gabriel en luisterde toen weer. "Ik zal het met haar bespreken. Ik bel u morgenochtend om 10 uur." Ze zei gedag en liep naar Gabriel toe. "De zwangerschapspsycholoog. De huisarts heeft Alexis daarheen gestuurd, ook omdat ze zo jong is. De dokter wilt dat ze gaat praten hoe ze verder wilt. En de psycholoog wilt dat deze zaterdag al doen. Ik weet niet of ik dat Alexis aan kan doen, zo na een echo. Maar goed ik overleg vanavond wel even met haar." Ze keek toen weer naar Charlie. "Ik vind het leuk dat jij en Alexis een goede band krijgen met elkaar."

636My life as a teenager  (sfam) - Pagina 26 Empty Re: My life as a teenager (sfam) do okt 16, 2014 6:52 pm

Kirst122

Kirst122

Mike
Mike keek even naar Jasper. "Haha nee. Ik ken die Toby een beetje. Hij zit ook op het conservatorium en is drummer in de band waar Jade mee zingt op school. Hij is wel cool. Laten we zeggen dat hij voldoet aan de eisen van Jade." Hij begon te lachen en keek toen weer door het park. "Ja is goed, laten we maar naar je fiets lopen en dan lekker een ijsje eten." Hij riep Bailey en deed haar aan de lijn. Hij hield haar vast. "Ja precies. Je hebt toch aan het begin een bepaald beeld en dan besef dat je van de andere kant bent. Ik was heel erg zoekende naar hoe ik dat voor me zag. En vooral hoe ik het tegen mijn ouders ging zeggen. Ik bedoel Henry heeft een vriendin en Lucy valt op mannen. Ze vonden het wennen maar hebben het wel geaccepteerd." Hij glimlachte. "Ik vind het fijn dat je zo eerlijk bent. Ik hou niet van liegen. Hoe zit dat dan met je zusje? Kan zij goed liegen? Ik ben overigens wel benieuwd naar hoe dat nou zit. Het tweeling zijn."

637My life as a teenager  (sfam) - Pagina 26 Empty Re: My life as a teenager (sfam) do okt 16, 2014 6:57 pm

Kirst122

Kirst122

Alexis
"Ik weet dat die onzekerheid nergens voor nodig is. Maar het is gewoon zo spannend." Ze keek naar Sander die naar haar toe was gelopen. "Het is spannend maar ik ben er voor je, Lauren is er voor je, iedereen is er voor je." Alexis knikte. Ze hoorde haar mobiel en glimlachte. "Ow Daley ik heb zaterdag mijn tweede echo. Dan kom ik als het goed is te weten wat het gaat worden. Ik app je wel als ik het weet." Ze glimlachte. "Ik weet dat Lauren weet wat ze doet, maar ik wil gewoon niet dat haar iets overkomt." Ze keek even naar Lauren en Liz. "Als je wilt praten je weet me te vinden. Ik wil trouwens wel een keer op Liz passen als je het goed vindt. Als je bijvoorbeeld iets met je vrienden wilt doen of wat dan ook." Sander keek even naar Alexis. "Kom Lex dan gaan we naar huis, dan kun jij ook rusten. Je ziet er uit alsof je wel wat rust kunt gebruiken zo na de afgelopen dagen." Alexis knikte. "Zo voel ik me ook." Sander knikte. "Ik heb een rijbewijs dus ik breng je lekker naar huis en ik blijf bij je." Alexis glimlachte. "Nou veel plezier met Lauren en met Liz." Ze zwaaide naar haar zusje en liep toen samen met Sander het park uit. Hij bracht haar thuis. Ze kleedde zich in haar slaapkamer om en liet zich door Sander toedekken. "Ik ben beneden, als er wat is roep dan. Slaap lekker." En Sander gaf haar nog een kusje op haar voorhoofd. Alexis glimlachte, draaide zich om en viel in slaap.

638My life as a teenager  (sfam) - Pagina 26 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za okt 18, 2014 4:34 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

Amberley had foto's staan maken van opa en kleinzoon die de roggen stonden te aaien. Ze ruimde net de camera op toen de mannen weer terug kwamen. Vol trots tilde ze Noah op.
"Zeker weten! Je kon zien dat die het spannend vond maar uiteindelijk geweldig. Jullie straalde allebei! Zo leuk om te zien. Ik heb één foto met mobiel gemaakt en die naar Jasper gestuurd. Noah, ga je in de buggy zitten? Dan lopen we verder."

639My life as a teenager  (sfam) - Pagina 26 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za okt 18, 2014 4:38 pm

Moonlight

Moonlight

Charlie

"Ze zijn vast wel leuk. Als je de films hebt gezien vind je de boeken vast ook leuk." Charlie keek naar de neushoorns. Ze vond het maar rare beesten. Ze keek op naar de moeder en schudde de hoofd. "Ik ga met vriendinnen. Maar als Lexie het vraagt zou ik best nog een keer met haar mee gaan." Ze zag de vader en moeder verderop met elkaar smoesen. Blijkbaar ging het over Alexis. Het was te verwachten. Alexis moet zelf beslissen of ze gaat of niet. Ze moet dit immers zelf doen. We hebben het er vanavond met er over. Charlie liep naar de ouders toe, toen ze klaar waren met praten. "Ik ook."

640My life as a teenager  (sfam) - Pagina 26 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za okt 18, 2014 4:44 pm

Moonlight

Moonlight


Jasper

'Je maakt me uiterst nieuwsgierig. Maar ik weet zeker dat als ik Jade er naar vraag ze niks vrij laat. We shall see!"
Jasper liep naar zijn fiets terwijl Mike Bailey aan de riem deed.
Met zijn fiets aan de hand liep die terug naar de jongen en hond.
"Dat bedoel ik! Dat huisje, boompje, beestje verhaal. Oke, het kan nog steeds maar het is toch anders. Bij ons zullen er helemaal geen vrouwen het huis in komen." Hij zuchtte. "Tijden loop je te piekeren en achteraf blijkt het voor niks en wordt het gewoon goed opgenomen." Jasper glimlachte licht. "Het zelfde geld voor mij." Jasper dacht na. "Juul kan niet liegen. Ze doet het wel, maar je ziet dat ze wat verborgen houdt. Alleen doet ze de mond niet open, dus je weet niet wat er is. Juul en ik verschillen net zo erg als Jade en ik maar het is wel zo dat we elkaar aanvoelen.  Als Juul verdrietig is of boos voel ik met dat ook. Zo was het een keer dat ik met uitdrogingsverschijnselen werd opgenomen als baby van een half jaar oud en dat Juul de hele tijd onrustig was omdat ik ziek was. Zulke dingen dus. "

641My life as a teenager  (sfam) - Pagina 26 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za okt 18, 2014 4:49 pm

Moonlight

Moonlight


Daley

"Ja, maar dat zijn wel meer dingen. Zie het als een achtbaan. Je gaat er gespannen in, met ups en downs in een sneltrein en uiteindelijk viel het reuze mee en ben je opgelucht. Rare metafoor maar wel waar." Daley wou net terug lopen toen Alexis hem riep. "Is goed! Of app Lauren gewoon. Dan hoor ik het ook wel. We zien elkaar toch die avond voor een verjaardag."
Daley knikte. "Ik doe me best! Beloofd!" Daley knikte. "Hou ik je aan. Leuk je gezien en gesproken te hebben!" Daley zwaaide beide na. "Komt goed. Dank je!"
Hij liep terug naar Lauren en Liz....

642My life as a teenager  (sfam) - Pagina 26 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za okt 18, 2014 4:52 pm

Moonlight

Moonlight

Lauren

"Daar ben je weer! Wat liep je allemaal te smoezen met mijn zus?" "Oh, over de zwangerschap en zo. Wat bemoedigende woorden.", hoorde ze Daley antwoorden die met Liz op schoot op de schommel ging zitten. "Ik uhhhh.. Ik moet gaan. Sorry! Jason blijft bellen. Hij laat me gewoon niet met rust. Straks staat die voor de supermarkt en ben ik de klos." Ze zag Daley zijn blik veranderen. "Kijk niet zo! Je weet dat ik dit moet doen. Vanavond nog! Ik moet hem die leugen vertellen. Sorry, ik moet nu echt gaan!" Zonder gedag te zeggen liep ze vluchtig het park uit richting de supermarkt waar ze werkte terwijl ze Jason op het einde belde.

643My life as a teenager  (sfam) - Pagina 26 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za okt 18, 2014 5:15 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
Thomas keek naar Amberley en hij glimlachte. "Ik vond het ook erg leuk. Mooie ervaring. Noah vond het eerst wel en apart gevoel maar hij vond het uiteindelijk helemaal geweldig." Thomas glimlachte en keek even naar Noah die in de kinderwagen ging zitten. "We komen zo bij een kleine krokodil. Die vind je vast hartstikke mooi." Niet veel later kwamen ze bij de kleine krokodil. Hij keek even naar het dier dat lag te zwemmen. Het zag er fantastisch uit.

644My life as a teenager  (sfam) - Pagina 26 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za okt 18, 2014 5:19 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Ik ben heel erg benieuwd. Ik ga er vanavond lekker aan beginnen." Ze keek naar de neushorens en glimlachte er even naar. "Het zijn aparte dieren. Zullen we naar het reptielenhuis gaan?" En ze wees naar het gebouw niet ver van het neushorenverblijf. Ze keek even naar Gabriel en knikte toen. "Ze is oud genoeg om zelf te beslissen." Ze keek even naar Charlie. "Alexis wilt vast wel gaan. Je kunt het aan haar vragen als je wilt."

645My life as a teenager  (sfam) - Pagina 26 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za okt 18, 2014 5:21 pm

Kirst122

Kirst122

Mike
"Je kunt het vragen. Maar ik weet niet of ze antwoord gaat geven. Ik ga er in elk geval niet meer over zeggen." En hij grijnsde. Hij wist dat Jade al een poos Toby leuk vond. Toby en zij waren meestal samen op school had ze hem verteld. Mike luisterde aandachtig naar Jasper. "Maar ik heb wel van Jade begrepen dat Julia verteld heeft wat haar dwars zat op school. En dat jullie daardoor aan het kijken zijn voor een andere school en dat ze dankzij Edwin weer aan het opbloeien is." Hij hield Bailey goed vast en aaide haar over haar hoofd. "Klinkt interessant. Dat tweelingen elkaar aan kunnen voelen. Misschien is het ook maar goed dat Julia zo van streek was toen. Je ouders hebben je toen kunnen helpen."

646My life as a teenager  (sfam) - Pagina 26 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za okt 18, 2014 6:32 pm

Moonlight

Moonlight


Amberley

"Het is ook een geweldige ervaring! Het is goed te zien op de foto's dat die het eerst vreemd vond en vervolgens fantasties." Ze duwde Noah naar de kleine krokodil. "Boom!", hoorde ze vanuit de kinderwagen. "Inderdaad! Het lijkt net een boom, maar het is echt een krokodil. Kijk maar daar zwemt die. ' Noah wou uit de buggy klimmen. "Blijven zitten! Krokodillen zijn gevaarlijk. Die kan je niet aaien. "

647My life as a teenager  (sfam) - Pagina 26 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za okt 18, 2014 6:38 pm

Moonlight

Moonlight

Charlie

"Moet je zeker doen. Ik ga vanavond Twilight kijken. Die komt op tv."
Charlie keek nog een naar de neushoorn. " Ik vind ze maar raar." Ze knikte en liep alvast naar het reptielenhuis. "Ik zal er over na denken. De komende weken heb ik ook elk weekend iets. Kamp en mijn kickboks wedstrijd.'
Ze liep het huis binnen. "Pap waag het om ne te laten schrikken. Ik ga keihard gillen. " ze hield niet van reptielen.

648My life as a teenager  (sfam) - Pagina 26 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za okt 18, 2014 6:46 pm

Moonlight

Moonlight

Jasper

"Ik ben bang dat die poging al mislukt voor ik überhaupt wat heb gevraagd. "
Jasper grijnsde. "Heel verstandig! " Jasper knikte. "Uiteindelijk! Maar ze heeft het heel lang voor zich gehouden. Ik stond er op dat ze de waarheid zou vertellen. Het gaat inderdaad beter zins ze Edwin heeft leren kennen en ze is opzoek naar een andere school. Je weet niet hoe blij ik ben om mijn zusje eindelijk gelukkig te zien. " Jasper zuchtte. "Zo leuk is het niet hoor. Je bent plots poos of verdrietig zonder reden." Hij schudden zijn hoofd. "Ik denk eerder dat z dubbele zorgen kregen. "

649My life as a teenager  (sfam) - Pagina 26 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za okt 18, 2014 8:17 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
"Dat klopt. Het voelt alleen zo gek om nu al een kleinzoon te hebben. Het voelt ook leuk maar ook gek. Ik bedoel voor Jasper is het allemaal nog gekker." Hij keek even naar Noah en knielde bij hem neer. "Hij heeft wel wat weg van een dino he." Noah knikte. "Dino." Herhaalde hij zachtjes met zijn vinger in zijn mond. Thomas knikte. "Maar deze dino kan zwemmen. En je hebt nog grotere hiervan, deze is erg klein. Maar je hebt ook hele grote krokodillen. Zie je die staart?" Noah knikte. "Daar kan heel goed mee zwiepen. Hele grote bewegingen kan hij maken. En zie je die mond? Die kan heel wijd open." "Oodkapje?" Vroeg Noah met zijn vinger in zijn mond aan Thomas. "De wolf van roodkapje?" Noah knikte. "Nee dit ziet hier niet. Maar die zegt wel. Ik heb hele grote klauwen, daar kan ik je lekker mee kietelen!" En hij begon Noah te kietelen die begon te schateren.

650My life as a teenager  (sfam) - Pagina 26 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za okt 18, 2014 8:19 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Twilight? Ik heb ze allemaal gelezen. Maar ik vond deel vier toch het minst leuk. Misschien dat ik wel mee kijk vanavond. Gezellig." Ze glimlachte en keek even naar Charlie. "Als je niet naar de reptielen wilt moet je het zeggen. Het is jou dag." Ze wilde niet dat Charlie ergens in ging wat ze liever niet wilde. Ze keek even naar Gabriel. "Inderdaad, als ze gaat laat haar dan niet schrikken." En ze gaf hem even een strenge blik en sloeg toen een arm om Charlie heen. "Zal ik je eens wat vertellen. Ik heb het ook niet zo op reptielen en spinnen. Sterker nog ik ben bang voor spinnen."

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 26 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum