Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

My life as a teenager (sfam)

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 25 van 40]

601My life as a teenager  (sfam) - Pagina 25 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma okt 13, 2014 7:09 pm

Moonlight

Moonlight

Charlie

"Doe dat! Dan hoef je mij niet verder uit te horen over een jongen die ik ook niet ken."
Charlie keek de moeder boos aan en keek vervolgens weer naar de leeuwen.
Twee kleine leeuwtjes speelde tikkertje. Charlie keek de vader smekend aan. "Pap?"
"Je moeder en ik hebben het er over.", was het antwoord van de vader. Charlie zuchtte. "Ah, kom op! Het kan makkelijk! Een lief klein katje kan toch geen kwaad!"

602My life as a teenager  (sfam) - Pagina 25 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma okt 13, 2014 7:18 pm

Kirst122

Kirst122

Alexis
Ze keek naar Mike en Jasper. "Ik app vanavond nog wel even om te vragen hoe je dag was." Zei ze tegen Jasper en ze keek even naar haar jongere zusje. Sander en zij liepen een stukje verder. "Wij gaan mee." Hoorde ze Sander zeggen. "M..maar.." "Kom nou je hebt lol nodig." Alexis bleef staan. "Wat is er?" Hoorde ze Sander vragen. "Niks." "Jawel er is wel wat. Waarom wil je niet mee? Vind je het eng met een meisje van ongeveer een jaar in de buurt?" Alexis keek naar Sander. "Ik zei toch dat er niks was." En ze deed haar lange rok even goed. "Ik zie dat er wat is. Je houdt mij niet voor de gek Lex." Alexis keek even naar Sander. "Het beangstigd mij dat ik hier straks met een jongen of meisje rond loop, het gevoel dat iedereen naar je staart alsof je iets verkeerds hebt gedaan." Sander pakte haar gezicht met beide handen vast. "Lex kijk mij eens aan." Alexis keek hem aan. "Je hoeft je er niet voor te schamen. Je wordt een geweldige moeder let maar op. Het kind zal van je houden. Je bent jong dat klopt, maar kijk eens naar Daley. Die is ook jong vader geworden. En die is ook blij met Liz." "Ja maar hij is niet..." "Sst niet aan denken. Je gaat het fantastisch doen. Ik kan mij geen leukere moeder wensen voor dat kind in je dan jou." En Sander gaf haar een knuffel en gaf haar een kus op haar voorhoofd. "Kom we gaan naar de speeltuin. Je kan wel wat lol gebruiken. Ik ga je zachtjes duwen op de schommel." En hand in hand liepen ze naar de schommel. Alexis ging er op zitten en Sander duwde haar zachtjes heen en weer.

603My life as a teenager  (sfam) - Pagina 25 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma okt 13, 2014 7:22 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
"Charlie zit er middenin. Rond je 16e is dat pas over. Nou ja voor sommige rond hun 18e." Dan had hij het met name over zichzelf. Hij knikte. "Ik weet dat ze niet echt een puber is. En inderdaad ze liep de verkeerde jongen tegen het lijf." Hij zuchtte diep en keek even naar Noah. "Ik weet zeker dat ze zich zorgen maken om Lauren. Maar je houdt Lauren niet tegen. Dat hebben ze toch een keer verteld. Dat ze hebben geprobeerd om met haar te praten, ze hebben geprobeerd haar elektronica af te pakken maar niks hielp." Hij glimlachte. "Ik ga er zeker over nadenken. Je hoort het vanzelf wel. Ik weet ook niet of ik met kerst open wil gaan. Aangezien iedereen bij zijn of haar familie wilt zijn met kerst." Hij begon te lachen. "Je kent mij langer dan vandaag, ik vermijd het liefst lange wachtrijen."

604My life as a teenager  (sfam) - Pagina 25 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma okt 13, 2014 7:24 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Haha sorry lieverd. Ik zal het niet meer doen." Roselyn glimlachte en keek even naar de leeuwen. Ze hoorde wat Gabriel zei en toen wat Charlie zei. "Kleine katjes worden groot. En ze kunnen nog zo lief zijn, ze kunnen ook heel gemeen krabben. Ik wil niet dat de baby in gevaar komt. Ik weet zeker dat Alexis dan eerder uit huis gaat dan gepland. En dat wil ik ook niet hebben. Je vader en ik gaan overleggen, je hoort het vanzelf wel."

605My life as a teenager  (sfam) - Pagina 25 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma okt 13, 2014 7:27 pm

Kirst122

Kirst122

Mike
Mike keek even Alexis en Sander na en hij keek toen naar Jasper. "Je band met Alexis is sterk merk ik. Was zij nou degene die die Dustin een gebroken neus had gegeven? Zoiets vertelde Jade me. Ik ken Alexis niet zo goed, alleen maar gezien toen ik met Jade in de stad was. Ze was mee wezen winkelen. Lauren ken ik ook niet. Misschien wel gezien. Lauren is ook een goede vriendin van je?" Mike was benieuwd naar de vriendschappen van Jasper. Hij hoorde een bliepje en keek even op zijn mobiel. "Henry weet weer iets. Zijn verjaardag van twee jaar terug." En hij zuchtte diep. Henry zijn broer ging steeds weer iets beter dingen herinneringen, maar het ging langzaam.

606My life as a teenager  (sfam) - Pagina 25 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma okt 13, 2014 7:31 pm

Moonlight

Moonlight

Jasper

Jasper zwaaide de meiden na. "Doei, doei. Leuk jullie gezien te hebben." Op de woorden van Alexis was die maar niet in gegaan. Jasper knikte. "Onze moeders kennen elkaar zins kleins af aan.
We kwamen altijd bij ze over de vloer. We zijn samen op gegroeid. Lauren zat bij ons in de klas op de basisschool. We kennen elkaar al ons hele leven." Jasper knikte. "Jep!"
Jasper vloog Mike om zijn nek, zonder dat die door had wat die deed. "Ik ben zo blij voor je! Dat is geweldig nieuws!"

607My life as a teenager  (sfam) - Pagina 25 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma okt 13, 2014 7:35 pm

Moonlight

Moonlight

Lauren

Lauren stond stil. "Prima! Wij lopen alvast vooruit." Ze liep met Liz aan de hand naar de speeltuin.
Ze zag Daley opkijken. "Alles goed met je zus?" Lauren haalde de schouders op. "Geen idee. Ik heb al genoeg kopzorgen." Ze zwaaide met de mobiel. Ze zou binnenkort moeten spelen dat ze ook zwanger was om Jason voor de gek te houden. Maar niet alleen hun. Ze was als de dood voor de reactie van de ouders. Ze kon niet tegen Jason liegen en bij de rest gewoon Lauren zijn.
"Let jij even op Liz?", hoorde ze Daley vragen. Ze knikte en zag hem vervolgens naar Alexis lopen.
"Alexis? Kunnen wij even onder vier ogen praten?" Hij wachtte tot ze meeliep. "Spannend he?"

608My life as a teenager  (sfam) - Pagina 25 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma okt 13, 2014 7:37 pm

Moonlight

Moonlight

Charlie

"Of een hond niet gevaarlijk is! Dit is niet eerlijk! Als Alexis als nog uit huis gaat dan mag het zeker wel!" Ze sloeg de armen over elkaar. Ze was het hier echt niet mee eens. Boos liep ze van de ouders af. "Hannah Charlotte Steward. Je kan nu normaal doen of het gaat helemaal niet door!", sprak de vader er streng toe. Ze zuchtte. "Gaan we naar de apen'

609My life as a teenager  (sfam) - Pagina 25 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma okt 13, 2014 7:40 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

"Ja! Ik vraag me soms af hoe dat uitpakt. Gelukkig zijn onze drie kleintjes toch aardig voorbij de puberteit. Ze worden langzaam aan zo volwassen.'
Amberley knikte. "Lauren doet juist wat ze niet mag. Ze is op zoek naar de grenzen.
Maar Lauren is echt niet gek. Ze weet dondersgoed wat ze doet. Ze gaan zich nog in der verbazen. Let maar op!" Amberley knikte. "Kijk maar wat je doet. We kunnen altijd nog." Ze grijnsde. "Nou kom dan maar op met die vissies."

610My life as a teenager  (sfam) - Pagina 25 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma okt 13, 2014 7:53 pm

Kirst122

Kirst122

Mike
Mike keek naar Jasper. "Leuk dat jullie moeders elkaar al heel lang kennen. Mijn moeder heeft ook een vriendin die ze al heel lang kent." Hij keek even naar Alexis en Lauren. "Aah en Alexis is een jaar ouder toch dan jullie?" Hij glimlachte en keek even naar zijn mobiel. Hij merkte dat Jasper hem spontaan om de nek vloog. Mike keek hem aan en gaf hem een zoen. Hij bloosde eventjes en keek hem aan. "Ik hou van je." Zei hij zachtjes.

611My life as a teenager  (sfam) - Pagina 25 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma okt 13, 2014 7:54 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
Roselyn keek vel naar Charlie. Het was maar goed dat Gabriel ingreep. Ze zuchtte diep. "Ja is goed we gaan naar de apen." Roselyn zou ook wel een kat of een hond gehad willen hebben. Ze had vroeger een kat en die heette Luna. Roselyn keek even naar Gabriel en pakte zijn hand vast en leidde hem naar de apen. "We kunnen niks beloven Charlie. Maar we willen het wel bespreken met zijn tweetjes." Zei ze rustig. Het was dus geen ja en ook geen nee.

612My life as a teenager  (sfam) - Pagina 25 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma okt 13, 2014 7:58 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
"Onze drie kinderen zijn hartstikke volwassen. Ik heb gehoord van Edwin dat ze er al bijna zijn. Ik ben benieuwd naar hoe Julia het gaat vinden. Jade was bijna klaar met repeteren en ze zou met ene Toby nog de stad in gaan, samen met drie vriendinnen en hem dan. En ze gingen eten bij dat Italiaanse restaurant. Dus dat komt helemaal goed. Jasper heeft een gezellige dag met Mike. En wij hebben een onwijs leuke dag met onze kleinzoon Noah." Hij glimlachte even naar Noah. "Ja precies, we kunnen nog altijd gaan." Hij liet de e-tickets zien en na een tijdje mochten ze verder. "Kom dan gaan we naar de vissies."

613My life as a teenager  (sfam) - Pagina 25 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma okt 13, 2014 8:00 pm

Kirst122

Kirst122

Alexis
"Ik let wel op je spullen." Hoorde ze Sander zeggen. Alexis knikte en ze liep van de schommel af. Ze streek haar rok glad en keek even naar Daley. Ze hoorde zijn vraag en knikte. "Ja het is spannend." Zei ze zachtjes. Ze kende Daley niet zo goed, op de een of andere manier was ze wat terughoudend naar vreemde jongens. Ze keek even naar Sander die haar een bemoedigend knikje gaf en ze keek toen weer naar Daley. "Leuke meid die Liz." Zei ze met een kleine glimlach.

614My life as a teenager  (sfam) - Pagina 25 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma okt 13, 2014 8:06 pm

Moonlight

Moonlight

Daley

Daley glimlachte. Hij wou een sigaret opsteken maar bedachte zich. Hij moest eens stoppen met zijn slechte gewoonte. "Het is een boef! Onwijs druk! Ze klets je de oren van je kop. Zover dat gaat voor een Ă©Ă©n jarige." Hij leunde tegen het hekje aan waar ze stonden. "Ik snap dat het spannend vind. ik scheet zelf ook in me broek en ik was bijna negentien toen Liz werd geboren. Die Sander heeft gelijk.
Je zou echt een leuke moeder zijn. Twijfel niet aan je zelf. Je red het wel.
Je hebt een hele familie en vrienden die achter je staan. Beter dan een gestoorde vader.
Het is moeilijk ik weet het, helemaal als je jong bent. Maar je krijgt er zo veel moois voor terug dat je niet meer onder zou willen en niet meer weet hoe het eerst was." Liz kwam op hem afgelopen. Hij tilde zijn dochtertje op. "Blieft!", hoorde die ze dochtertje zeggen die Alexis een bloemetje aan reek.

615My life as a teenager  (sfam) - Pagina 25 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma okt 13, 2014 8:08 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

"Ze vermaken zich prima!" Amberley knikte. Ze liep door naar binnen en haalde Noah uit zijn buggy. Aan de hand nam ze hem verder mee. Ze zag hem met grote ogen om zich heen kijken, zijn knuffel stevig vasthoudend. Ze tilde hem op. "Zie je al die visjes. Wat zijn het er veel! En allemaal kleuren. Rood en geel en blauw." Ze liep verder. "Kijk! Een grote haai."

616My life as a teenager  (sfam) - Pagina 25 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma okt 13, 2014 8:12 pm

Moonlight

Moonlight

Charlie

"Ik koop wel een goudvis! Lekker saai! Kan niks doen!" Ze liep boos verder naar de apen.
Ze liep langs de ramen en staarde naar binnen. Een aap keek heel boos terug naar haar, wat er deed lachen en weer wat vrolijker maakte. Ze liep naar de vader en fluisterde hem wat in. Ze zag hem knikken. Ze kreeg opeens een idee voor de babykamer van Alexis. Maar het was nog maar een idee. Ze liep naar een moeder aap met een heel klein baby'tje wat aan het drinken was.

617My life as a teenager  (sfam) - Pagina 25 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma okt 13, 2014 8:15 pm

Moonlight

Moonlight

Jasper

Jasper knikte. "Klopt. Alexis zit tussen ons en Jade in. Jade is weer een jaar ouder dan Alexis."
Jasper liet Mike los en deinsde achteruit. Hij schrok en goed ook. Hij was zichzelf niet bewust geweest van de omhelsing. Hij sloeg een diepe zucht. "Sorry! Ik schrok me dood. Ik... Ik was... Oke, laat ook maar!" Hij keek Mike aan. "Wil je het opnieuw proberen? Zonder dat ik me doodschrik." Hij kuste Mike voorzichtig.

618My life as a teenager  (sfam) - Pagina 25 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma okt 13, 2014 8:24 pm

Kirst122

Kirst122

Alexis
Ze keek naar de sigaret en grijnsde lichtjes. "Een chocoladesigaret doet nog wel eens wonderen." En ze luisterde naar hem. "Hoe weten jullie nou zo zeker dat ik een leuke moeder wordt?" Vroeg ze zachtjes. Ze keek even naar Sander die aan het schommelen was en voelde even een golfje van geluk door haar buik heen gaan. "Heeft Lauren verteld wat er gebeurd is?" Ze speelde onzeker met haar vingers en keek even naar Mike en Jasper en keek toen weer naar Daley. "Ik weet dat iedereen voor me klaar staat, zelfs mijn baas staat voor me klaar maar... Niks wordt meer hetzelfde zoals het was. Jason weet dat ik zwanger ben, mijn kind groeit op zonder vader en ik ben van de balletacademie getrapt. Ik volg de normale lessen thuis en ik werk 8 uur per dag, 6 dagen in de week. Ik weet niet eens hoe ik de zorg voor het kindje kan betalen. Hoe kan ik in hemelsnaam een goede moeder zijn?" Ze keek op toen Liz haar een bloemetje gaf. "Aaw dankjewel lieverd." En ze gaf Liz een kusje op haar wang die glimlachte. "Jij lief." En dat ontroerde Alexis zo dat er een paar tranen kwamen.

619My life as a teenager  (sfam) - Pagina 25 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma okt 13, 2014 8:29 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
Haar ogen versmalde zich tot spleetjes. "Hannah Charlotte Steward, tis klaar nu. We hebben gezegd dat we zouden overleggen, dus wacht het af. Nog een woord en het feest gaat niet door." Ze keek even naar de apen en keek toen naar Gabriel en Charlie. "Wat staan jullie te smiespelen?" Ze keek even naar de apen die aan het spelen waren en er kwam een glimlach op haar gezicht. Ze haalde haar camera weer tevoorschijn en maakte een foto zonder flits.

620My life as a teenager  (sfam) - Pagina 25 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma okt 13, 2014 8:31 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
Thomas keek naar Noah die met vol bewondering naar de vissen keek. "Kijk een haai." En hij wees er naar. Noah dook achter Amberley haar rug. "Rustig maar jongen. Die haaien kunnen niet bij jou, ze zitten achter glas. Je bent veilig." Noah keek hem wantrouwend aan en hield de hand van Amberley beter vast. "Juist ik heb dit gelezen. Men vertrouwd eerder de oma dan de opa. Zou wel aan het vrouwelijke type liggen." En hij begon te lachen. Hij keek naar het knuffeltje dat Noah stevig vast had. "Amber geef mij de buggy maar. Dan kun jij Noah aan je hand makkelijker meenemen."

621My life as a teenager  (sfam) - Pagina 25 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma okt 13, 2014 8:33 pm

Kirst122

Kirst122

Mike
"Ja klopt. Jade is 18. Laatste repetitie is goed gegaan. Ze gaat nu de stad in samen met drie vriendinnen en een jongen. Met Toby. Een jongen die ze kent van de opleiding. Ze heeft het daar regelmatig over maar of ze daar iets voor voelt. Dat weet ik niet. Ze geeft haar gevoelens niet snel prijs." Hij keek even geschrokken op toen Jasper achteruit deinsde. Hij knikte toen Jasper vroeg of hij het nog een keer wilde proberen. Hij kuste Jasper voorzichtig terug en keek hem lief aan. "Ik had nooit gedacht dat dit zou gaan gebeuren. Dat ik hier met jou zou staan." Hij pakte de hand van Jasper en kneep er in.

622My life as a teenager  (sfam) - Pagina 25 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di okt 14, 2014 7:08 pm

Moonlight

Moonlight

Daley

"Laat ik maar niet van de ene verslaving over stappen op de ander. "
Hij haalde zijn schouders op. "Je straalt vriendelijkheid en warmte uit.
Onder die onzekere blik naar Liz zit liefde. Moeilijk uit te leggen maar het is zo. "
"Alsof ik het had gered zonder mijn ouders. Ze zijn er om je te helpen. Je staat er niet alleen voor.
Lauren heeft verteld hoe het zit. Het laatste waar je je druk om moet maken zijn Jason en school.
Je vindt heus wel een andere dansopleiding of iets totaal anders.
Richt je op jezelf! Je bent immers zwanger. Dat hoort eerste prioriteit te hebben.
Als er wat is of je hebt vragen kan je bellen. Ik zal je mijn nummer geven. "

623My life as a teenager  (sfam) - Pagina 25 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di okt 14, 2014 7:11 pm

Moonlight

Moonlight

Charlie


"Jaaaaa....! Ik hou er al over op! De boodschap is duidelijk! "
Ze had bij de moeder aap met jong staan kijken toen ze een ideetje kreeg en het influisterde bij de vader. Ze keek ip naar de moeder. "Iets over de babykamer voor Lexie de baby. Wat ideetjes. "
Ze keek de moeder geheimzinnig aan en liep een hok verder

624My life as a teenager  (sfam) - Pagina 25 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di okt 14, 2014 7:16 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

Amberley tilde Noah op en troostte hem. "Het is goed. Opa en oma beschermen. De vissen en haaien kunnen je niks doen. Kijk maar! " Ze legde de hand op het glas. Noah wou meteen weer staan en legde ook zijn handen op het glas. Maar wel veilig aan de hand van oma. "Trek het je niet aan. Hij houdt zielsveel van je. "
Net op dat moment trok Noah Thomas aan zijn broek. "Opa kijk! "
Ze gaf de buggy aan Thomas

625My life as a teenager  (sfam) - Pagina 25 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di okt 14, 2014 7:20 pm

Moonlight

Moonlight

Jasper

Jasper keek Mike ongeloofwaardig aan. "Goh! Dat wist ik ook nog niet. "
Hij stak plagend zijn tong uit. "Ik zocht er ook niks achter. Jade had altijd vrienden en vriendinnen waar mee ze omgaat. " Jasper grijnsde. "Ik had niet gedacht om hier ooit nog te zijn zonder Noah. Laatst staan met iemand die ik leuk vind. " " Je droomt niet. ", fluisterde die. "Laten we gaan voor we weer worden gestoord. Ik heb je nog een ijsje belooft. "

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 25 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum