Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Sisters from another mister

4 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 35 van 40]

851Sisters from another mister - Pagina 35 Empty Re: Sisters from another mister di aug 05, 2014 6:17 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
"Inderdaad lekker dichtbij. En het is ook dichterbij de Albert Heijn, de winkels, school, eigenlijk zo'n beetje bij alles. Dus het is gewoon veel praktischer dan dit. En veel groter dan dit." Thomas glimlachte. "Zullen we een mailtje sturen naar de verhuurder? Kijken of we een afspraak kunnen maken voor aankomende donderdag? Ik ben dan vrij van werk en eventueel zou het in de avond kunnen." Hij glimlachte. "Ja daar heb ik ook zin in."

852Sisters from another mister - Pagina 35 Empty Re: Sisters from another mister di aug 05, 2014 7:57 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

Amberley knikte. "Het ziekenhuis! Als me vliezen dan breken hoeven we niet te racen er naar."
Dat was ook wel een geruststelling. Ze knikte. "Daar zal Jade alle ruimte hebben om op te groeien."
Ze knikte. "Ja! Doen! Donderdag is prima!" Ze glimlachte. "Lekker kleertjes schoppen en spulletjes kopen. De kamer schilderen of behangen. Misschien wilt Gabriel onze babykamer ook wel schilderen."

853Sisters from another mister - Pagina 35 Empty Re: Sisters from another mister di aug 05, 2014 8:00 pm

Moonlight

Moonlight

Gabriel

Gabriel grijnsde. "Breng me niet op ideeën!" Als ze hem toestemming gaf zou die er zeker inleggen. Vroeger was die er samen met er in gesprongen maar dat was nu niet meer relevant.
Gabriel knikte. "Ja, dat is waar maar wel een stuk makkelijk en handiger!" Hij keek er aan. "Ik zal liefelijk duwen." Gabriel grijnsde. "Ik moest me omkleden en zag hem liggen. Ik heb er ook mee voor het weekend." Gabriel knikte. "leuk!"

854Sisters from another mister - Pagina 35 Empty Re: Sisters from another mister di aug 05, 2014 8:32 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
"Ja precies." Hij glimlachte en wreef over haar buik. Hij keek haar verliefd aan. "Onze lieve Jade gaat daar een hele leuke tijd tegemoet. Dat weet ik zeker." Hij klikte op: stuur een email. Bij contact en typte de email. Hij drukte op verzenden en keek verliefd naar Amberley. "Kom we gaan lekker samen douchen en dan een super leuke film of serie kijken, jij mag zeggen wat we gaan doen, tis onze avond maar het is ook een verwenavond voor jou."

855Sisters from another mister - Pagina 35 Empty Re: Sisters from another mister di aug 05, 2014 8:33 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Van mij mag je, als je het maar wel voorzichtig doet, okee?" En ze keek hem lief aan. Ze knikte. "Het is handig dat wel. We kunnen het zo vragen als de zuster weer komt met medicijnen." Ze deed haar haar even goed en keek naar Gabriel. Ze begon te lachen. "Dat is je geraden ook meneertje Stewart, het is namelijk niet de bedoeling dat ik er uit val of wat dan ook." Ze kuste hem en ging beter in de kussens zitten. "Ik heb inspiratie, maar ik heb geen tekenboek of tekenspullen." Ze keek Gabriel even beteuterd aan.

856Sisters from another mister - Pagina 35 Empty Re: Sisters from another mister di aug 05, 2014 8:37 pm

Moonlight

Moonlight

Gabriel

Gabriel knikte. "Ik ben heel voorzichtig!', zei die eerlijk.
Hij meende het. Gabriel knikte. 'Doen we!" Gabriel proestte het uit. Hij floot en keek in de rondte. "Ik zal geen rare dingen doen! Beloofd!" Gabriel kuste Rose terug. Gabriel stond op. "Zo terug!" Hij liep naar de zuster en vroeg om tekengerei en papier en meteen of ze een rolstoel konden lenen. "Tara! En we krijgen een rolstoel te leen. De zuster komt zo met medicijnen."

857Sisters from another mister - Pagina 35 Empty Re: Sisters from another mister di aug 05, 2014 8:39 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

Ze voelde dat Thomas over de buik wreef. Jade werd meteen wakker. "En nu is ze wakker!", zei de lachend.
Amberley knikte. "Het is er prima gezicht voor!"
Ze knikte en liep alvast naar de badkamer. "Kom dan! En we zouden Nothing Hill kijken!"

858Sisters from another mister - Pagina 35 Empty Re: Sisters from another mister di aug 05, 2014 8:52 pm

Kirst122

Kirst122

Rsoelyn
"Dat weet ik toch lieverd." En ze begon te lachen. Ze keek hem aan en knikte eventjes. "Beloofd en ik beloof je dat ik zeg als het niet meer gaat en ik rust nodig heb. Okee." En ze kuste hem en keek op toen hij terug kwam. "Gabe je bent een schat!" En ze kuste hem teder op zijn lippen. Ze pakte het tekengerei en begon als een gek te schetsen. Ze kleurde dingetjes bij en keek naar Gabriel. "Is dit iets?" En ze tekende verder. Ze tekende een rood mutsje. "Ik wil dit mutsje breien voor ons kind als het wat ouder is. Zodat hij het altijd bij kan houden."

859Sisters from another mister - Pagina 35 Empty Re: Sisters from another mister di aug 05, 2014 8:54 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
"Sorry Jade, ga maar weer lekker slapen." Zei hij tegen de buik. Hij knikte. "Ik hoop dat we alles kunnen regelen en ik wil die babykamer in elkaar zetten. Gabriel en Roselyn hebben elkaar nodig en die moeten ook samen kunnen zijn. Of jij wilt Gabe graag hebben voor de babykamer? Ik kan nog altijd mijn broer Sjoerd vragen." Hij glimlachte en klapte zijn laptop dicht. "Owja klopt met Hugh Grant, we hadden hem nog niet afgekeken." Hij deed zijn overhemdhesje uit en liep naar de badkamer. Hij deed de deur op slot en kuste Amberley.

860Sisters from another mister - Pagina 35 Empty Re: Sisters from another mister wo aug 06, 2014 8:31 am

Moonlight

Moonlight

Amberley

Amberley schudde de hoofd. "Nou is het kleine slaapkopje wakker." Maar het was alweer stil in de buik. 'Die slaapt alweer!" Ze schudde de hoofd. "Het was maar een idee. Ik vond zijn muurschildering voor Chris zo leuk. Maar we kunnen ook behangen. We zien wel. Eerst maar eens het appartement krijgen. " Amberley knikte. "Ik wil hem afkijken." Ze was bezig met zich uit te kleden. "Hallo, vreemdeling!", grapte ze met een grijns.

861Sisters from another mister - Pagina 35 Empty Re: Sisters from another mister wo aug 06, 2014 8:34 am

Moonlight

Moonlight

Gabriel

Gabriel glimlachte liefjes alsof het de onschuld zelve was.
Gabriel knikte. 'Beloofd! Maar ik ga niet onnodig met een rolstoel duwen!" Hij grijnsde even. Gabriel was even snel weggegaan om tekengerei te halen. Hij keek toe hoe Roselyn zat te ontwerpen. 'Het is prachtig! Ik zie het al helemaal voor me." Hij stond op en gaf er een kus. "Even wat te eten scoren, ik verga van de honger. Teken maar rustig verder."

862Sisters from another mister - Pagina 35 Empty Re: Sisters from another mister wo aug 06, 2014 11:04 am

Kirst122

Kirst122

Thomas
Thomas begon te lachen. "Dag schoonheid." Hij kleedde zich uit en deed de douche aan. Toen de douche niet te warm en niet te koud was hielp hij Amberley er in en hij stapte er ook in. Hij deed de douchedeur dicht en keek naar Amberley. Hij begon haar haar en zijn haar in te soppen en kuste haar op haar lippen. Thomas douchten beide hun haren en hij keek naar de douchegel die er lag. "Ik heb alleen mannendouchegel. Dat is hopelijk geen probleem?"

863Sisters from another mister - Pagina 35 Empty Re: Sisters from another mister wo aug 06, 2014 11:07 am

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Je hoeft inderdaad niet onnodig me te duwen. Maar ik vind het wel fijn als je het doet." Ze keek hem lief aan en ging verder met haar ontwerp. Ze knikte. "Is goed tot straks." Ze ging verder en op een ander blad ging ze een gewone tekening maken. Ze tekende en tekende totdat ze een hele tekening had gemaakt. Ze had haar droom getekend. Ondertussen was ze klaar met tekenen en was ze in slaap gevallen. Haar tekeningen waren op de grond gevallen.

864Sisters from another mister - Pagina 35 Empty Re: Sisters from another mister wo aug 06, 2014 11:10 am

Moonlight

Moonlight

Gabriel

Gabriel glimlachte. "Ik zal je duwen." Hij had Roselyn nog een kus gegeven en was toen naar beneden gelopen om twee broodjes kroket en wat te drinken te halen.
Hij kwam terug en zag dat Roselyn lag te slapen. Gabriel raapte de tekening op en bekeek ze. Hij kreeg er een brok van in ze keel. Hij legde het stapeltje op het kastje en begon aan ze broodjes kroket terwijl die keek naar hoe Roselyn sliep.

865Sisters from another mister - Pagina 35 Empty Re: Sisters from another mister wo aug 06, 2014 11:13 am

Moonlight

Moonlight

Amberley

Ze giechelde. Ze gaf hem een kus op ze wang en kleedde zich verder uit. Ze liet zich in de douche helpen waar Thomas der inzeepte en de haar waste. Ze had hem vurig terug gekust. Het voelde fijn om samen te douchen. Ze schudde de hoofd. "Dan ruik ik naar jou!"

866Sisters from another mister - Pagina 35 Empty Re: Sisters from another mister wo aug 06, 2014 11:22 am

Kirst122

Kirst122

Roselyn
Ze deed haar ogen open en keek naar Gabriel. "Droom ik?" Vroeg ze zachtjes en ze ging rechtop zitten. Ze kuste hem en keek naar haar tekeningen. Ze zuchtte diep en keek naar de broodjes kroket. "Mag ik een hapje?" Vroeg ze met een glimlach. Broodjes kroket konden er bij haar altijd wel in. De zuster kwam binnen met de medicijnen. Ze nam ze dankbaar aan en nam ze in. "Wie van jullie kan zo mooi tekenen?" Vroeg de zuster. Roselyn glimlachte. "Ik." Zei ze. "Wauw, heb jij zelf die kleding gemaakt? En die tekening?" Roselyn knikte. "Ik ontwerp kleding." De zuster glimlachte. "Dan weet ik bij wie ik moet zijn voor leuke kleren." Roselyn glimlachte en keek hoe de zuster weg ging.

867Sisters from another mister - Pagina 35 Empty Re: Sisters from another mister wo aug 06, 2014 11:24 am

Kirst122

Kirst122

Thomas
Thomas glimlachte. "Okee geen probleem dus." En hij zeepte zijn vriendin in en zeepte zichzelf in. Hij douchte hen af en zette de douche uit. Hij haalde de handdoek van het haakje en hij begon hen af te drogen. Hij hielp Amberley uit de douche en keek haar lief aan. "Dat was heerlijk schat." Zei hij toen hij zijn onderbroek aan deed. Hij deed zijn pyjama broek aan en kuste Amberley. Hij vond het heerlijk om in zijn pyjama naar film te kijken, lekker bij hem op de bank.

868Sisters from another mister - Pagina 35 Empty Re: Sisters from another mister wo aug 06, 2014 11:33 am

Moonlight

Moonlight

Amberley

Amberley schudde de hoofd. "Geen probleem!" Ze werd lekker verder ingesopt terwijl het warme water over de heen liep. Ze werd afgespoeld en vervolgens afgedroogd en de douche uit geholpen. "Het was fijn om samen te douchen. Straks zal mijn dikke buik in de weg zitten."
Amberley kuste Thomas terug en kleedde zich aan in pyjama. "En nu samen de film afkijken met het toetje wat ik nog te goed heb."

869Sisters from another mister - Pagina 35 Empty Re: Sisters from another mister wo aug 06, 2014 11:35 am

Moonlight

Moonlight

Gabriel

"Ik mag hopen van niet!' Hij glimlachte even en gaf Roselyn een hapje van zijn broodje. Hij keek op toen de zuster kwam met de medicijnen. 'Zij! Ik kan niet tekenen. Ze heeft mijn shirt ook ontworpen." en hield ze trui omhoog. Gabriel glimlachte vol trots. "Iemand is jaloers!" en wees de zuster na.

870Sisters from another mister - Pagina 35 Empty Re: Sisters from another mister wo aug 06, 2014 11:44 am

Kirst122

Kirst122

Thomas
Hij knikte. "Zet jij de film maar alvast op. Dan regel ik het toetje." Ze kusten elkaar en hij deed zijn kleding in de was. Hij liep naar de keuken en begon te werken aan het toetje. Na een tijdje zette hij het op tafel en keek even naar Amberley. "Ik heb echt zin in die vakantie, gewoon gezellig met zijn drietjes samen zijn." Thomas keek even naar de tv en keek even of hij nog appjes had. Zijn zus had gezegd dat ze dingen had geregeld voor de babyshower.

871Sisters from another mister - Pagina 35 Empty Re: Sisters from another mister wo aug 06, 2014 11:45 am

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Hmm nee ik droom niet." Zei ze toen ze in haar arm kneep. Ze keek naar de zuster die weg ging. "Jaloers wil ik niet zeggen, ze wilt denk ik ook een shirt van mij, volgens mij is het een subtiele hint van haar." Ze glimlachte en nam een hapje van het broodje. "Hmm heerlijk." En ze keek even naar haar tekeningen en zuchtte diep. "Volgende week dan maar eens de kleding gaan naaien, nu ik weet hoe ik het wil hebben kan ik kijken voor de stof."

872Sisters from another mister - Pagina 35 Empty Re: Sisters from another mister wo aug 06, 2014 1:38 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

Amberley startte de film alvast op en spoelde door naar het moment waar ze waren gebleven. Thomas kwam net op tijd aanlopen met de toetjes. "Lekker, dank je schat!"
Ze kroop dicht tegen hem een en sloeg ze arm om der heen. Ze schudde de hoofd. "Met zijn zessen." Gabriel, Roselyn en "Chris" gingen ook mee.

873Sisters from another mister - Pagina 35 Empty Re: Sisters from another mister wo aug 06, 2014 1:39 pm

Moonlight

Moonlight

Gabriel

Gabriel schudde ze hoofd. Ze vriendin was ook gek!
Hij haalde ze schouders op. "Wie weet, wie weet niet. Geen idee!" Gabriel knikte. "We gaan van de week wel kijken als we weer terug zijn van vakantie."

874Sisters from another mister - Pagina 35 Empty Re: Sisters from another mister wo aug 06, 2014 2:22 pm

Kirst122

Kirst122

off: We gaan skippen. Ze komen aan op het park, gaan hun huisje verkennen en ze gaan het park verkennen. Ook gaan ze het zwembad in.

on:
Thomas
Thomas kwam terug met de sleutel en de papieren. "Goed we zijn er bijna. Nog even en dan kunnen we ons huisje gaan bekijken. Amber zou jij mij de weg kunnen wijzen." Ze gaf haar de plattegrond en keek achterom. Roselyn sliep nog steeds. Hij keek even naar Gabriel en startte de auto. Hij reed verder het park op en keek even naar Amberley. "Na de slagbomen moet je mij even de weg wijzen, dan weet ik het namelijk niet." Hij reed door de slagbomen en wachtte op Amberley haar aanwijzingen.

875Sisters from another mister - Pagina 35 Empty Re: Sisters from another mister wo aug 06, 2014 2:23 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
Roselyn schrok wakker. "Zijn we er al?" Thomas schudde zijn hoofd. "Bijna." Roselyn knikte en zag dat ze op de jas van Gabriel had lopen kwijlen. "Sorry, sorry Gabe, ik had dat helemaal niet in de gaten." Ze kuste Gabriel op zijn lippen en wreef over haar buik. Ze was blij dat ze het ziekenhuis uit mocht, ze haatte ziekenhuizen. Roselyn keek even naar buiten, het was een mooie bosrijke omgeving. "We hebben de rolstoel he en hoe lang heb ik geslapen?" Ze kon zich alleen herinneren dat ze hun parkeerplaats waren afgereden.

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 35 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Sisters from another mister

Permissies van dit forum: