Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

The children of SFAM

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 19 van 40]

451The children of SFAM - Pagina 19 Empty Re: The children of SFAM za aug 09, 2014 11:08 am

Moonlight

Moonlight

Amberley

"Lexie!", riep Jade vrolijk toen ze het meisje had opgemerkt. Ze liet Gabriel snel los en rende ernaar toe op te knuffelen. Amberley keek toe met tranen in de ogen, terwijl ze Roselyn had begroet.
'Ga je nou huilen?", vroeg Gabriel haar. Ze knikte. "Ze zijn zo lief samen!" Amberley knikte.
"Ja, lekker.' Ze reed verder naar binnen. "Jep. Vanavond is het jubileumfeest. Uhh.. Als het goed is tegen een uurtje of twee." Ze zette Jasper en Julia op de grond zodat ze lekker konden rondkruipen.

452The children of SFAM - Pagina 19 Empty Re: The children of SFAM za aug 09, 2014 2:32 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
Roselyn glimlachte. "Ze worden vast wel vriendinnen van elkaar. Ik ga even koffie zetten." Ze liep naar de keuken en zette twee kopjes onder het koffiezetapparaat. Na dat die twee vol waren zette ze de kopjes op een dienblad en zette de derde er onder. Ze legde drie stukjes zelfgemaakte appeltaart op schoteltjes en zette ze ook op een dienblad. Daarna liep ze naar de woonkamer. "Melk en suiker moet je zelf maar even regelen." Ze ging zitten en glimlachte. "Thomas is druk druk druk merk ik al. Ben heel benieuwd naar vanavond. Hebben jullie er zin in? Of zijn jullie blij als het er op zit?" Ze pakte haar kopje en nam een slok van haar koffie. "Even naar de wc. En nog even het cadeautje voor Thomas pakken, anders vergeet ik dat weer." En ze liep naar de badkamer. Ze ging over de wc hangen en na een tijdje kwam ze weer overeind. Ze nam een slokje water en liep toen naar de slaapkamer waar ze het cadeautje voor Thomas pakte. Ze liep terug naar de woonkamer en ging weer zitten. "Uhm Amber, Gabriel en ik moeten je iets vertellen. En we wilden het gelijk maar doen. Ik ben zwanger van ons derde kindje al drie weken, bijna 4 weken."

453The children of SFAM - Pagina 19 Empty Re: The children of SFAM za aug 09, 2014 3:37 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

"Zeker weten." Ze zag dat Alexis Jade had meegenomen naar de speelhoek waar ze met de knuffels een theekransje hadden gebouwd. Ze zou zo wel een foto maken van de spelende meiden.
Amberley nam plaats op de bank en tilde Jasper naast er. Blijkbaar vond die de meiden niet zo interessant. "Dank je wel, lekker! Ik drink het zwart." Amberley zuchtte. "Beide! Ik word gek van Thomas. Al dat gestress en doen. Maar ik kijk er wel naar uit." Amberley maakte een foto van Jade en Alexis die zaten te spelen en stuurde deze door naar Thomas. Ze keek op toen Roselyn wat te vertellen had. Ze had een lichte vermoeden. "Wat leuk! Gefeliciteerd! Dus het is nog gezellig geweest nadat onze borrelavond niet doorging." Ze grijnsde even. "Hoor je dat Jade? Rose en Gabe krijgen een babytje!" "Feliciteert!", riep Jade blij maar het spel was al weer interessanter.

454The children of SFAM - Pagina 19 Empty Re: The children of SFAM za aug 09, 2014 6:32 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"En nog een stuk appeltaart, zelf gemaakt." Ze keek naar haar dochter en glimlachte. Lauren was bezig met Aapie en Julia was er bij komen zitten. Roselyn glimlachte. "Dankjewel. Gabe hoopt dat het een jongen wordt. Ik weet niet wat het gaat worden, maar mijn gevoel zegt dat het een meisje wordt omdat we al twee meisjes hebben. Dus de kans is vrij groot." Ze luisterde naar Amberley en knikte. "Ja begrijpelijk. Nou ja straks is de rust gewoon weer terug en hopelijk is Thomas dan ook vaker thuis. Alhoewel een eigen restaurant hebben lijkt me best druk. Maar ik ben benieuwd hoe het vanavond gaat worden. Zou er nog een familielid komen helpen of heb je daar niks over gehoord?"

455The children of SFAM - Pagina 19 Empty Re: The children of SFAM za aug 09, 2014 6:40 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

"Ik zag het, dank je wel." Amberley zag dat Julia de knuffel van Lauren probeerde af te pakken.
"Julia Sophia Steward, potverdorrie! Dat aapje is van Lauren. Je hebt je eigen knuffel." Julia keek geschrokken op. Amberley haalde de knuffel van Julia uit de tas en gaf het aan haar.
"Ze is de hele dag al bezig. Ze pakt ook steeds het speelgoed van Jasper af." Amberley dacht na. :"Ik denk dat Gabriel straks met vier dames in een huis zit als zou een jongen wel leuk zijn."
Amberley knikte. "Ik zal blij zijn als de rust weer terug is en Thomas vaker thuis. Het is gewoon een stuk makkelijker als die er is, maar ja een eigen restaurant is had werken en dat weet ik ook.
Ik gun het hem van harten maar laat hem maar lekker bij ons zijn." Amberley knikte. 'Ik ook en wat die van ze verrassing vind. Sjoerd is gekomen om te helpen."

456The children of SFAM - Pagina 19 Empty Re: The children of SFAM za aug 09, 2014 7:01 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
Ze schrok even en zag Lauren huilen. Ze stond op en gaf haar dochter een kus en gaf Aapie terug. Lauren stopte gelijk met huilen. Roselyn ging weer zitten en zag dat Jade en Alexis nog lief aan het spelen waren. "Hmm misschien is het gewoon de telefoon of vindt ze het lastig als Jasper aandacht krijgt en zij niet. Komt vaak voor bij baby's. Maar goed dat veranderd nog wel, geloof me. Ik spreek uit ervaring. Ik pakte ook spullen van Jocelyn af, vonden mijn ouders ook niet geweldig." Roselyn glimlachte. "Thomas krijgt het vanzelf rustiger, ik ken hem, zulke dagen vindt hij ook niet fijn. Maar jullie redden het wel." Ze pakte haar stuk appeltaart en begon te eten. "Huh welke verrassing? Ow wat leuk dat Sjoerd komt helpen, hij kan wel wat broederlijke steun gebruiken."

457The children of SFAM - Pagina 19 Empty Re: The children of SFAM za aug 09, 2014 7:06 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

"Geen idee. Zo is ze al de hele dag. Normaal is ze heel zoet en lief en pakt ze niks af, maar vandaag... Misschien is ze zo omdat het nu zo druk en rommelig is. Ik weet het ook niet meer hoor!"
Ze zette Jasper op de grond die snel wegkroop van de meiden en kroop naar Lucy die, die in het oog kreeg. "Zachtjes met Lucy, he Jasper." Lucy lag languit op de grond en Jasper "aaide" de hond. Gelukkig was Lucy wel wat gewend. "I know, i know. Maar ja dat hoort erbij. We hebben niks te klagen." Amberley knikte. 'Ik ben benieuwd wat die er van vond.'

458The children of SFAM - Pagina 19 Empty Re: The children of SFAM za aug 09, 2014 7:14 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Misschien omdat ze haar vader nu ook al over dag niet ziet. Het is ook een rare dag voor de kinderen vandaag. En papa heeft stress, dat zorgt er ook voor dat zij stress hebben." Ze keek naar Gabriel. "Dat kan nog wat gaan worden als ik ga bevallen Gabe. Maar goed we komen er wel uit." Ze nam een slok van haar koffie en keek naar Lucy die Jasper een lik op zijn hand gaf. "Ik denk dat hij het heel leuk vind dat Sjoerd hem kwam helpen. Sjoerd woonde toch met zijn verloofde of inmiddels vrouw in Amsterdam?"

459The children of SFAM - Pagina 19 Empty Re: The children of SFAM za aug 09, 2014 7:17 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

"Ik denk het. We zullen het zien als de rust is gekeerd. Het is voor hun ook niks. Je merkt dat ze ook onrustiger zijn." "Ik ben me mentaal aan het voorbereiden.", hoorde ze Gabriel krappen.
"Wil je Jade en/ of Julia een dagje lenen? Kan je oefenen." Ze zag Gabriel snel afslaan en schoot in de lach. "Zeker weten! Klopt, inmiddels zijn vrouw. Ze zijn kort geleden getrouwd."

460The children of SFAM - Pagina 19 Empty Re: The children of SFAM za aug 09, 2014 7:39 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Ja begrijpelijk dat ze onrustig zijn. Papa is weg, vaker dan anders. Papa heeft stress, mama heeft stress, het zijn allemaal factoren die een rol spelen." Ze begon te lachen. "Hij kan goed oefenen met onze twee meiden, die twee hebben soms al ruzie." Roselyn nam een slok van haar koffie en keek op haar horloge. Ze hoorde Alexis iets boos zeggen. "Jade nie doen! Je maak Brillie stu!" Roselyn zuchtte diep. Als Alexis eenmaal boos was dan was ze ook boos. "Jade geef Brillie maar aan mij." "Nee!" Riep Jade. Roselyn stond op en ging op haar knieën bij de meiden zitten. "Jade, Brillie is de favoriete knuffel van Alexis. Het is dan niet de bedoeling dat je hem stuk maakt." Maar Jade hield Brillie koppig bij zich. "Aaw wat leuk dat Sjoerd getrouwd is. Ze hadden ook twee kinderen toch? Jongen en een meisje?"

461The children of SFAM - Pagina 19 Empty Re: The children of SFAM za aug 09, 2014 7:45 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

"Ja, zeg dat wel! En dan is het zo leuk om mama te plagen." Amberley stond boos op. "Jade Yasmin! Je geeft nu die knuffel terug aan Alexis of ik zet je in de buggy en je komt er voorlopig niet meer uit.
Je kan kiezen, 1... 2..." Jade gaf de knuffel snel terug. Uit de zelf gaf ze een knuffel en zei ze sorry tegen Alexis. "Dat is lief. Ga maar weer spelen. Jade wil je pip?" Jade knikte en liep mee om Pip te pakken en ging toen weer braaf spelen. "Dan ken je die van mij nog niet.", gaf ze als antwoord op de woorden dat Gabriel op Lauren en Alexis kon oefenen. Het was net bewezen. "Ja, het was heel mooi gedaan. Ja, klopt. Goed onthouden."

462The children of SFAM - Pagina 19 Empty Re: The children of SFAM za aug 09, 2014 7:53 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
Alexis glimlachte. "ade lief, dankewel." Zei ze met een vinger in haar mond waardoor je de J niet goed meer kon horen. Roselyn zuchtte diep. "Alexis kan er ook heel wat van hoor. Ze kan heel driftig doen maar ook weer heel lief." Roselyn keek naar Lauren die met Julia aan het brabbelen was. Het zag er heel lief uit. Roselyn nam een slok van haar koffie. "Lauren en Alexis wil je niet naar elkaar horen, vooral Alexis kan heel vel reageren. Lauren gaat dan weer huilen, maar Lauren kan ook wel een klein krengetje zijn hoor." Roselyn keek naar Gabriel en gaf hem een kus. "Ik weet alleen hun namen niet meer. Thomas spreekt graag over zijn broer en zus, voornamelijk zijn broer. Volgens mij zijn dat echt maatjes van elkaar."

463The children of SFAM - Pagina 19 Empty Re: The children of SFAM za aug 09, 2014 8:02 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

Amberley glimlachte. Alexis en Jade hadden het weer goed gemaakt. Ze zaten nu bij Jasper Lucy te aaien. "Klinkt als Jade. Jade zit nog steeds in de koppigheidsfase maar ze is ook al koppig van zichzelf. Maar ze kan ook zo lief zijn. Ze weet dondersgoed wat ze wel en niet mag." Amberley grijnsde. "Klinkt als twee zusjes!" Amberley nam een slok van de koffie en at van de taart. "Jade, Juul, Jasp. Hapje?" Er stonden meteen drie kindjes voor der om een hapje te vragen. "Of ik drie honden heb, haha." De echte hond kwam er ook bij. 'Sorry, Luc. Mag je niet." Honden werden doodsziek van rozijnen. Amberley knikte. "Klopt. Ik weet het af en toe ook niet meer hoor. Als die namen. Over kinderen besproken. Denzel en zijn man mogen volgende maand hun kindje ophalen uit Thailand. Ze hebben een zoontje geadopteerd, Benjamin."

464The children of SFAM - Pagina 19 Empty Re: The children of SFAM za aug 09, 2014 8:22 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Alexis ook hoor. Maar ze kan heel lief zijn en heel lief zelf spelen. Vandaag zat ze een heel verhaal aan haar knuffels te houden. Was zo leuk om te zien. Lauren kan heel goed spelen met haar rammelaar." Ze keek naar Alexis die naar haar toe kwam. Ze gaf een klein hapje aan Alexis en glimlachte. "Ooh wat leuk dat ze een zoontje gaan halen. Ik ben benieuwd hoe die er uit ziet. Heb je er misschien een foto van?"

465The children of SFAM - Pagina 19 Empty Re: The children of SFAM za aug 09, 2014 8:28 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

"Ah, wat lief! Jade heeft vanmorgen zitten puzzelen. Ze is dan helemaal trots op zichzelf als die af is.
Het zijn nog best moeilijke puzzels." Amberley knikte. "Ze willen het al heel lang en het was een heel gedoe maar eindelijk is het nu zo ver." Amberley knikte. "Ja zeker. Even zoeken hoor." Ze pakte de mobiel uit de tas en zocht de foto op. "Kijk eens. Kleine Benjamin. Hij is nu ongeveer drie maanden bijna vier."

466The children of SFAM - Pagina 19 Empty Re: The children of SFAM ma aug 11, 2014 6:39 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Alexis en ik doen het met vloerpuzzels, vindt ze ook vrij lastig." Roselyn keek even naar Gabriel en glimlachte. "Fijn dat ze het nu rond hebben krijgen. Ik weet zeker dat je broer en zijn man of vriend goed voor het kindje zouden zorgen." Ze keek naar de foto. "Wat een schatje. Ik weet nog dat Alexis zo klein was. Aah echt super schattig." Alexis was bezig met Brillie en was een heel verhaal aan het houden. Roselyn keek naar Lauren die met Julia en Jasper heel lief aan het spelen was. Ze keek naar Gabriel. Ze hadden het goed voor elkaar met zulke lieve kinderen.

467The children of SFAM - Pagina 19 Empty Re: The children of SFAM ma aug 11, 2014 7:05 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

"Doet ze nog goed. Ze is niet te vergeten een jaar jonger dan Jade is." Amberley knikte. "Het heeft ze bloed, zweet en tranen gekost maar het is nu eindelijk allemaal rond. Ze konden alleen niet eerder naar Thailand. Denzell en Kevin trouwen deze maand, ze moesten getrouwd zijn wouden ze Benjamin krijgen." "Ik herinner me het nog heel goed, het is echt een schatje. Ik kan niet wachten tot ze hem hebben, mijn kleine neefje."

468The children of SFAM - Pagina 19 Empty Re: The children of SFAM ma aug 11, 2014 8:22 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Ja wel samen he, ze wilt het wel zelf doen maar we doen het toch nog samen. Als ze 2 is mag ze het zelf gaan proberen." Ze keek naar Alexis die naar Jade liep. "Jade? Wil je thee?" Dat betekende ze dat ze een theekransje wilde doen. Roselyn keek naar Amberley. "Pff wat een gedoe. Dat je getrouwd moet zijn om een kind te krijgen. Ik vind dat altijd zo ouderwets, net zoiets als seks voor het huwelijk dat dat niet mag." Roselyn haar vader was gelovig opgevoed en had dat deels mee gegeven aan zijn kinderen. Haar moeder was helemaal niet gelovig. "Inderdaad je krijgt een neefje. Ik ben echt zo blij voor je." En ze gaf haar vriendin een knuffel.

469The children of SFAM - Pagina 19 Empty Re: The children of SFAM ma aug 11, 2014 8:37 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

"Dan nog! Jade was net twee toen we begonnen met puzzelen." Amberley zag Jade naar de kijken. 'Ga maar met Alexis mee, Jade." Blijkbaar dacht Jade dat ze echt thee kreeg en dat mocht ze niet van Amberley als ze er niet bij was. "Ja!...", zei ze met een zucht. "Er heersen nog altijd vooroordelen over homoseksuele en getrouwd krijgt Kevin ook rechten over Benjamin, ander niet. Heel gedoe. Ik ben al blij dat ze het krijgen. Sommige ouders willen hun kind niet afstaan aan een homokoppel' Amberley grijnsde. "Eindelijk!"

470The children of SFAM - Pagina 19 Empty Re: The children of SFAM ma aug 11, 2014 9:16 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Alexis wees een keer in de speelgoedwinkel naar zo'n vloerpuzzel en toen hebben we hem gekocht. Sindsdien wilt ze hem elke keer opnieuw maken. Ik heb ook zoiets van, beter te vroeg dan te laat. Je ontwikkelt er mee ook de motorische ontwikkeling goed." Ze nam een slok van haar koffie. "Ja klopt, ik vind het belachelijk. Homo's horen gewoon dezelfde rechten te krijgen als hetero's. Het is toch niet zo moeilijk om iedereen gelijke rechten te geven en te gunnen?" Ze zuchtte diep. "Had Denzell nou ons ook uitgenodigd? Ik weet het niet meer, er staan zoveel dingen op de planning. Flynt gaat trouwen, mijn moeder komt volgende week op bezoek, Alexis naar de dokter voor een prik, Lauren moet voor een prik. Allemaal dat soort dingen staat er in de familie agenda. Ik weet niet zeker of ik die trouwerij er ook in had gezet."

471The children of SFAM - Pagina 19 Empty Re: The children of SFAM di aug 12, 2014 6:13 am

Moonlight

Moonlight

Amberley

Amberley glimlachte. "Heel herkenbaar! Hoe vaker ze het doen, hoe beter ze het leren en hoe makkelijker het gaat. Elke keer als de puzzel is opgelost krijgen ze meer zelfvertrouwen. Jade had tot voorheen geen interesse in puzzelen. Die speelt liever met de knuffels en popjes. "
Amberley zuchtte en dronk de koffie leeg. "Ja, ik ook maar in de meeste landen is homoseksualiteit strafbaar. Ze hebben onwijs veel mazzel gehad en ook dat het nog zo snel is gegaan. "
Amberley schudde de hoofd. "Mijn hele agenda staat alleen maar vol met afspraken voor de kleintjes. Als het goed is hebben jullie een uitnodiging gekregen. Jullie zijn namelijk van harte welkom. Ze trouwen de laatste zaterdag van de maand. "

472The children of SFAM - Pagina 19 Empty Re: The children of SFAM za aug 23, 2014 11:49 am

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Ja klopt. Alexis gaat steeds beter de puzzelstukjes zelf neer leggen, soms wel met hulp maar meestal alleen. Ik kijk dan wel en dan kijkt ze mij altijd met een glimlach aan. Ze is wel meer op zichzelf dan Lauren, maar goed Lauren is ook een stuk jonger." Roselyn nam een slok van haar koffie en keek even naar Gabriel. "Ik haal even mijn agenda uit mijn kantoor." En ze liep naar haar werkruimte en haalde haar agenda uit haar la en liep terug naar de woonkamer. Ze bladerde naar de laatste zaterdag. "Ow ik heb het al genoteerd zie ik. Ben de laatste tijd druk geweest met injecties voor Alexis en Lauren en met de praktijk. Tis een wir war in mijn hoofd." En ze glimlachte even lichtjes.

473The children of SFAM - Pagina 19 Empty Re: The children of SFAM za aug 23, 2014 11:56 am

Moonlight

Moonlight

Amberley

"Dat hoort bij de leeftijd. Lauren is natuurlijk ook een heel ander kind dan Alexis."
Amberley schudde de hoofd. "Wen er maar aan. Met drie kinderen is het helemaal een gekke huis.
Je hebt onderhand een tweede agenda nodig om alles bij te houden. Jade naar de crèche brengen, de tweeling naar me ouders, werken, alle drie ophalen, boodschappen doen, schoonmaken, koken, in bad doen, naar bed brengen en zo kan ik wel even doorgaan. Af en toe vraag je je af waar je de energie vandaan haalt."

474The children of SFAM - Pagina 19 Empty Re: The children of SFAM za aug 23, 2014 1:41 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Ja klopt, Lauren is een stuk rustiger en slaapt in de avond ook een stuk beter door. Alexis was al baby een erg moeilijke slaper, het gaat nu wel steeds beter." Roselyn nam een slok van haar koffie en keek even naar Amberley. "Komt wel goed, we kunnen het goed verdelen. Ik ben op vrijdag tot en met zondag vrij en voor de rest werk ik van maandag tot en met donderdag met een middagpauze. Komt allemaal goed. Wat doet Thomas als hij vrij heeft?" Naar dat laatste was ze wel benieuwd naar.

475The children of SFAM - Pagina 19 Empty Re: The children of SFAM za aug 23, 2014 1:44 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

"Ze worden ouder en veranderen. Jade, Jasper en Julia zijn alle drie totaal verschillend. Net als je ergens aan gewend bent, veranderen ze weer. Maar dat is ook wel weer leuk, om ze zo te zien veranderen. Steeds meer hun eigen "Ik" worden." Ze grijnsde. "Als je maar niet denkt dat ik je kom helpen. Ik heb er zelf al drie.", zei ze plagend. "Wat dacht je van op die drie boefjes passen!"

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 19 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum: