Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

The children of SFAM

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 20 van 40]

476The children of SFAM - Pagina 20 Empty Re: The children of SFAM za aug 23, 2014 3:03 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Ja dat klopt. Ze worden ouder, maar of ze wijzer worden is nog maar de vraag." Ze keek naar Alexis die op de grond met Brillie aan het spelen was en een heel verhaal aan het houden was. Het zag er heel schattig uit. Roselyn keek naar Gabriel en glimlachte naar hem. "Dat hoeft niet Amber, we zorgen goed voor onze drie boefjes. Ik kan eventueel Jocelyn vragen of ze op komt passen en anders Evelyn, maar die gaat zelf bijna bevallen, over twee maanden. Van een meisje. Rose gaan ze haar noemen zeiden ze."

477The children of SFAM - Pagina 20 Empty Re: The children of SFAM za aug 23, 2014 4:13 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

"Haha, vast wel. Slimmer in elk geval wel." Amberley tilde Jade bij zich. Julia en Jasper zaten voor de voeten op een koekje te sabbelen, wat ze hun net had gegeven. "Wat leuk! Volgens mij had je dat ook verteld. Lief dat ze het na jouw vernoemd. Ik hoop dat ze de naam eer aan doet."

478The children of SFAM - Pagina 20 Empty Re: The children of SFAM za aug 23, 2014 5:00 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Slimmer wel. Ik denk wel dat onze dames het gevaar gaan zoeken. Of nou ja de dingen willen gaan ontdekken. Alexis is daar soms nu al mee bezig." Ze keek naar haar dochter en keek naar Jasper en Julia. "Wie is nou de jongste van de twee? Want je ziet totaal niet dat de een jonger is dan de ander. En wie is nou echt het boefje van de twee?" Ze keek even naar Gabriel en toen naar Amberley. "Dat komt wel goed. Ik hoop gewoon dat de bevalling goed gaat. Emma moest met keizersnede geboren worden."

479The children of SFAM - Pagina 20 Empty Re: The children of SFAM za aug 23, 2014 5:16 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

"Haha. Je krijgt je handen nog vol aan die twee. Volgens mij is Lauren ook de onschuld zelve."
Amberley wees naar Julia. "Julia is de jongste. Klopt! Er zit ook maar 5 minuten tussen."
Amberley moest even heel hard nadenken. "Beide! De ene keer is Jasper zoeter dan Julia en dan weer andersom. Jasper is wel rustiger dan Julia maar dat heeft niks met ondeugend te maken en alles." "Vast wel! Een keizersnede klinkt eng maar soms is het beter. Julia en Jasper zijn ook met keizersnede geboren dat gebeurt heel vaak bij een tweeling."

480The children of SFAM - Pagina 20 Empty Re: The children of SFAM za aug 23, 2014 5:41 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Lauren kan ook een onwijze deugniet zijn hoor, dat zie je aan haar lachje dan." Ze keek naar Lauren die even naar haar glimlachte. Ze ging met haar handen over haar buik. "Jade, mama baby." Hoorde ze Alexis zeggen. Roselyn glimlachte. "Ja Alexis, mama krijgt inderdaad een baby." Je kon het alleen nog niet zien, maar ze liet haar dochters wel aan haar buik voelen als het zo ver was. Roselyn keek even naar het beeldje van Chris en keek toen weer naar Amberley. "Julia lijkt ook drukker dan Jasper, dat kan allemaal veranderen als ze ouder worden. Emma lag ook op een vreemde manier. Die moest wel met keizersnede geboren worden, volgens mij hebben Evelyn en Marcel er voor gekozen nu om het via een keizersnede te doen."

481The children of SFAM - Pagina 20 Empty Re: The children of SFAM za aug 23, 2014 5:48 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

Amberley grijnsde. "Dat bedoel ik ook. Ze verraad zichzelf met dat lachje." Ze zag de oudste dochtertje verbaasd van Roselyn naar haar kijken. "Mama, ook?", hoorde ze Jade vragen? Amberley schudde de hoofd. Vervolgens keek Jade naar de eigen buik. "Haha, nee daar zit geen baby in Jade. Alleen in de buik van Roselyn." Jade vond het maar gek. Amberley knikte. "Al lijkt Jasper wel een rustige jongen. Of Julia heb ik nog mijn twijfels. De twee meiden worden nog wat als ze ouder zijn."
Ze knikte even en dronk de koffie leeg die inmiddels vrij koud was.

482The children of SFAM - Pagina 20 Empty Re: The children of SFAM za aug 23, 2014 6:38 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Maar Alexis is stiller dan Lauren, Lauren babbelt er in haar eigen taal op los. Alexis zelf zegt niet zoveel tegen je, alleen als ze Brillie bij zich heeft." Roselyn keek naar Jade. "Ik krijg een baby Jade, daarom zegt Alexis dat mama zwanger is. Ik ben Alexis haar mama, zij krijgt er een broertje of zusje bij." Ze keek naar Julia die met Jasper zat te spelen. "Julia wordt vast ook wel rustig als ze ouder wordt. Jade ook maar ik denk dat Jade iets drukker wordt dan Julia, als ik de karakters van nu bekijk."

483The children of SFAM - Pagina 20 Empty Re: The children of SFAM za aug 23, 2014 6:42 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

"Ze is ook nog jong. Ze kletst straks gewoon de oren van je hoofd."
Jade bleef er maar niks van begrijpen. Het was allemaal ook wel een beetje ingewikkeld. Ze had het ook niet goed begrepen toen de tweeling op aankomst was. Amberley knikte. "Daar waren wij het zelf ook al over eens." Jade keek er aan. "Mama, waar is papa?" Amberley tilde Jade op schoot. 'Papa moet werken, lieverd. Papa geeft vanavond een heel groot feest. Als papa klaar is met werken komt die ook hier heen en dan gaan we met ze alle naar het feest."

484The children of SFAM - Pagina 20 Empty Re: The children of SFAM za aug 23, 2014 7:12 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
"Bedankt Sjoerd dat je bent komen helpen. Het ziet er nou zo veel beter uit dan dat ik het in mijn eentje had moeten doen." Hij omhelsde zijn broer. "Kom je dan gaan we naar Roselyn en Gabriel." Sjoerd schudde zijn hoofd. "Ik heb met Eva afgesproken dat ik met haar zou gaan eten en dat we dan vanavond samen naar je feest komen." Thomas knikte en liep naar zijn auto. Hij nam afscheid van zijn broer en stapte in zijn auto. Hij reed richting de flat van Gabriel en Roselyn en stapte uit waarna hij aan belde.

485The children of SFAM - Pagina 20 Empty Re: The children of SFAM za aug 23, 2014 7:16 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
Roselyn keek even naar Alexis en keek naar Jade. "Ja dat weet ik wel zeker. Althans ik hoop dat Alexis meer gaat praten tegen ons. Tegen Gabriel zegt ze vaker wat dan tegen mij. Ik heb geen idee waar het in zit. Julia en Jade gaan vast op elkaar lijken. Tenminste nu lijken ze wel een beetje op elkaar." Ze keek naar Lauren die over de grond kroop. "Amberley wil je nog wat koffie of wil je thee of wil iets fris?" Ze hoorde de bel en keek even vragend naar Gabriel. Wie zou er nu aan de deur bellen? Het zou Thomas kunnen zijn.

486The children of SFAM - Pagina 20 Empty Re: The children of SFAM za aug 23, 2014 7:20 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

Amberley haalde de schouders op. "Ik zou het ook niet weten. Laat er maar gewoon lekker gaan. Ze is nog jong. Ze ontwikkeld de spraak ook nu pas echt. Wie weet wordt je straks helemaal gek van der omdat ze de oren van je kop kletst." Amberley knikte. "Ze lijken ook erg op elkaar. Al gaat Jade steeds meer op Thomas lijken. Jade was eerst spreken mij als baby." Amberley schudde de hoofd. "Ga maar kijken, Jade. Dat zal papa wel zijn.", zei ze toen ze een bel hoorde en Gabriel was opgestaan om open te doen. Zodra Jade zag dat het Thomas was vloog ze hem om ze nek en riep heel hard "Papa!"

487The children of SFAM - Pagina 20 Empty Re: The children of SFAM za aug 23, 2014 7:29 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
"Jade!" Riep hij blij en hij tilde haar op en gaf haar een kus. "Beetje lief geweest tegen mama?" Jade keek hem even schuldig aan. "Zeg kleine boef, ben je lief geweest tegen Alexis en Lauren?" Jade keek nog schuldiger. "Hmmm." En hij gooide Jade in de lucht en ving haar weer op. Ze kraaide het uit van plezier. Hij slingerde haar rond en deed neusje neusje met haar. Hij ging op de bank zitten en Julia en Jasper wilde ook op zijn schoot zitten. "Pff jongens ik heb maar plek voor een he." En hij glimlachte. Hij zette Jade op zijn ene been, Julia op zijn andere been en Jasper legde hij in zijn nek. Ze kraaide het uit en Jasper begon met zijn haren te spelen.

488The children of SFAM - Pagina 20 Empty Re: The children of SFAM za aug 23, 2014 7:31 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Komt vanzelf wel, hopelijk." Ze keek naar Gabriel. "Lauren lijkt heel erg op Gabriel en Alexis op mij, dat was vanaf de geboorte al duidelijk." Ze keek naar Alexis die aan haar broek zat te trekken. Ze tilde haar dochter op en aaide haar over haar haren maar ze deed gelijk haar haren weer goed. "Jep echt haar moeder." En ze keek naar Thomas die binnen was gekomen en enthousiast begroet werd door zijn drie kinderen. "Zo die zijn blij om je te zien." En ze begon te lachen.

489The children of SFAM - Pagina 20 Empty Re: The children of SFAM za aug 23, 2014 7:34 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

"Heel lief!", zei ze sarcastisch. Jade verraadde zich zelf gewoon. Amberley schudde der hoofd.
"Lijkt maar zo hoor Rose.", zei ze met een grijns. "Zeg, en ik dan? Krijg ik geen kus meer? Na lekker dan!" Ze sloeg beledigd de armen over elkaar afwachtend tot ze van alle vier een kusje kreeg.
"Thom? Gabe en Rose hebben leuk nieuws!"

490The children of SFAM - Pagina 20 Empty Re: The children of SFAM za aug 23, 2014 7:37 pm

Moonlight

Moonlight

Gabriel

Gabriel knikte. "Al trekt Alexis wonderbaarlijk veel naar mij toe. Zo raar! Naja, het zal allemaal wel." Hij was allang blij dat het allemaal zo goed met ze meiden ging en hun derde kindje op komst.
"Ze lijkt totaal niet op je.", zei die sarcastisch en proestte het uit. Hij begroette Thomas maar die werd ingepikt door zijn kinderen. "Wat te drinken?'

491The children of SFAM - Pagina 20 Empty Re: The children of SFAM za aug 23, 2014 7:44 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
"Haha tuurlijk wel maar je weet hoe onze kleine boefjes zijn." Hij gaf Amberley een kus en glimlachte naar haar. "Ik ruik wel naar eten, sorry. En bedankt voor je verrassing, het was heel fijn dat Sjoerd kwam helpen en hij vond het erg leuk om uitleg te krijgen over de gerechten." Hij glimlachte en keek naar Gabriel. "Ja lekker, cola light als je dat hebt en anders water." Thomas keek naar Jade en keek naar Julia en keek toen naar Jasper. "Mijn kinderen hebben mij gemist zo te zien." Hij keek naar Alexis die haar moeder aan keek en met haar vinger in de navel van haar moeder zat. "Vertel wat is het goede nieuws?"

492The children of SFAM - Pagina 20 Empty Re: The children of SFAM za aug 23, 2014 7:47 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Cola Light hebben we, dat drink ik namelijk best wel veel." Ze keek naar Alexis die met haar vinger in haar navel zat. "Baby da?" Roselyn begon te lachen. "Bijna goed Alexis. Kindje zit in buik niet in de navel." Roselyn keek naar Thomas. "Gabriel en ik krijgen een baby. We krijgen een derde kindje." Thomas glimlachte. "Wat leuk omdat te horen zeg." Roselyn knikte. "Het was wel even schrikken maar we vinden het ontzettend leuk."

493The children of SFAM - Pagina 20 Empty Re: The children of SFAM za aug 23, 2014 7:51 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

"Ik kom nog altijd boven aan, hoor! Ik eerst dan de rest!" Van alle vier tegelijk kreeg ze een kus. Ze grijnsde. "Je ruikt juist lekker." Ze glimlachte. "Ik wist dat je je verrassing leuk zou vinden. Daarom had ik ook niks gezegd." Amberley knikte. "Jade vroeg net naar je toen je aanbelde. Ze hebben je echt gemist. Ze waren de hele dag al onrustig. Julia was steeds bezig om het speelgoed van Jasper af te pakken wat Jade vervolgens overnam en bij Alexis deed." Ze vertelde Thomas altijd eerlijk wat er was gebeurd die dag.

494The children of SFAM - Pagina 20 Empty Re: The children of SFAM za aug 23, 2014 7:54 pm

Moonlight

Moonlight

Gabriel

'Zo slecht! Zit vol met suikers! Gelukkig krijgen de kleintjes het niet." Hij haalde een glas cola light voor Thomas. Gabriel proestte het uit. Hij morste net geen cola en zette het glas dan ook snel neer.
"Alstublieft" Hij ging naast Roselyn zitten en knuffel Alexis. "Slimme meid hoor!"
Gabriel knikte. "Ik schrok me dood! Ik was net Lauren wezen verschonen toen ze riep. Ik dacht dat er iets met Alexis was. Maar we zijn heel blij en het is van harte welkom."

495The children of SFAM - Pagina 20 Empty Re: The children of SFAM za aug 23, 2014 8:07 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
"Ja daar heb je gelijk in, maar Jade kwam gelijk naar me toe." Thomas knuffelde zijn vrouw en keek naar zijn kinderen die weer op de grond gingen zitten. Jasper legde hij rustig weer op de grond en hij zag dat hij naar Julia kroop en samen gingen spelen. Thomas nam de cola light dankbaar aan. "In normale cola zitten meer suikers dan in cola light en zoveel drink ik het niet. Ik ben thuis heel erg van de sevenup en de ice tea maar ik was nou wel toe aan een cola."

496The children of SFAM - Pagina 20 Empty Re: The children of SFAM za aug 23, 2014 8:10 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Haha beter dat de kleintjes het nou nog niet krijgen. Wie weet wat ze zelf allemaal gaan drinken later." Roselyn keek even naar Alexis die haar met een glimlach aan keek. "Baby buik?" Roselyn knikte. "Heel goed Alexis. Baby's groeien in de buik." De verdere details liet ze maar achterwege. Ze keek even naar de cola light en keek toen naar Gabriel waarna ze hem een kus gaf. "I love you very much." Zei ze met een glimlach.

497The children of SFAM - Pagina 20 Empty Re: The children of SFAM za aug 23, 2014 8:14 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

"Ik stuurde er zelf op je af.", zei ze met een grijns. Ze keek even naar de drie boefjes die weer zaten te spelen. Lauren en Alexis zaten bij Roselyn en Gabriel. Ze schudde de hoofd.
"Is Sjoerd niet mee gekomen? Ik had hem eigenlijk wel verwacht? Hij komt vanavond wel toch?"

498The children of SFAM - Pagina 20 Empty Re: The children of SFAM za aug 23, 2014 8:16 pm

Moonlight

Moonlight

Gabriel

"In vergelijking zit er net zo veel suiker in ice tea en alles als in cola, dus dat maakt ook niet meer uit." "Geen suikers en cola voor hun 18de. Ze gaan niet uit voor hun 16de anders krijgen ze met mij te maken en reken maar dat ik me daar aan hou." Nee, hij zou ze dochters maar al te goed beschermen. "Wat goed van jou, Lexie. Slimme meid! Papa is trots op jou." "Love you more en Lexie en Laurie en de baby."

499The children of SFAM - Pagina 20 Empty Re: The children of SFAM za aug 23, 2014 8:36 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
"Haha klopt, maar in de een zitten meer calorieën dan in de ander." Thomas glimlachte en keek naar zijn kinderen. "Sjoerd ging met Eva weg en met zijn dochter Amy, en hun toekomstige zoon, die over een maand geboren wordt geloof ik." Thomas glimlachte en keek even naar Roselyn en keek toen naar Gabriel. "Sjoerd komt vanavond en Eva en Amy komen ook. Dus dan kun je die twee ook even zien, Eva en Amy blijven niet de hele avond, ze verblijven in een hotel aangezien ze nog ver moeten rijden naar Amsterdam en Sjoerd wilt niet zo laat nog naar huis."

500The children of SFAM - Pagina 20 Empty Re: The children of SFAM za aug 23, 2014 8:39 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Onze lieve slimme Alexis en onze lieve en ondeugende Lauren." En ze gaf haar beide dochters een kus. Alexis glimlachte even naar haar. "Mama haar doe?" Roselyn knikte. Ze pakte een elastiekje uit haar zak en Alexis kwam terug met de borstel. Ze zette Alexis op haar schoot en kamde haar mooie haren uit. Ze maakte twee vlechtjes aan de zijkant en vanuit daar werkte ze aan een langere vlecht. Ze glimlachte even naar haar werk. "Mama mooi!" Zei Alexis toen Roselyn de handspiegel had gepakt en het aan Alexis liet zien.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 20 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum