Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

The children of SFAM

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 30 van 40]

726The children of SFAM - Pagina 30 Empty Re: The children of SFAM di okt 28, 2014 6:32 pm

Moonlight

Moonlight

Gabriel

Gabriel knikte. Hij nam Lauren mee naar de slaapkamer. Verschoonde er en deed er haar pyjama aan om vervolgens in bed te leggen. Hij had Lauren bij Julia in bed gelegd in de hoop dat het goed ging. Jasper sliep al vrij snel. De meisjes lazen ze nog voor uit Woezel en Pip. "Lekker slapen."
Hij keek nog even bij Alexis en Jade maar daar was het stil of misschien beter gezegd ze hielden zich stil. Gabriel liep net de woonkamer in toen er gehuil klonk. "Dat is Lauren, ik ga wel." Hij liep naar de slaapkamer van de tweeling en kwam vervolgens met Lauren terug.

727The children of SFAM - Pagina 30 Empty Re: The children of SFAM di okt 28, 2014 7:11 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
Thomas glimlachte. "En ik ben blij dat jij hun moeder bent. Ik kan mij geen betere moeder voor mijn kinderen wensen. Je bent hartstikke lief voor ze, ze boffen met je." En hij gaf haar een kus. Hij dacht na maar knikte toen. "Is goed. Zwemmen vind ik helemaal prima, maar ik ga je alsnog verwennen. Dat heb ik je beloofd."

728The children of SFAM - Pagina 30 Empty Re: The children of SFAM di okt 28, 2014 7:13 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
Roselyn keek op van haar boek toen Gabriel met Lauren weer binnen kwam. "Wat is er aan de hand? Kan Lauren niet slapen?" Vroeg ze en ze legde haar boek weg en ging bij Gabriel zitten. "Hey lieverd wat is er aan de hand?" Vroeg ze en ze keek naar het rode huilende gezichtje. Ze gaf Lauren een kus en keek even naar Gabriel. "Misschien wilt ze haar flesje. Lauren heeft regelmatig honger de laatste tijd."

729The children of SFAM - Pagina 30 Empty Re: The children of SFAM di okt 28, 2014 7:25 pm

Moonlight

Moonlight

Gabriel

Gabriel knikte. "Ze lag in de bedje te brullen." Gabriel veegde de tranen weg terwijl die Lauren probeerde te troosten. Gabriel haalde zijn schouders op,. "Julia lag rustig te slapen, dus ze hebben geen bonje gehad. Ik denk dat je gelijk hebt en ze de flesje wilt hebben. Als jij Lauren overpakt, zal ik de flesje klaarmaken." Hij stond op en gaf Lauren een kusje op de hoofd om vervolgens de papfles klaar te maken.

730The children of SFAM - Pagina 30 Empty Re: The children of SFAM di okt 28, 2014 7:27 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

'Ze boffen met ons alle bij. Twee onwijze lieve ouders die door het vuur gaan voor hun kinderen en onwijs veel van elkaar houden." Ze kuste Thomas. Amberley grijsde. "Reken maar dat je dat gaat doen al moet ik je er toe aanzetten en zelfs smeken. Dat laat ik niet zomaar aan mijn neus voorbij gaan al gaan we zwemmen of niet."

731The children of SFAM - Pagina 30 Empty Re: The children of SFAM di okt 28, 2014 7:42 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
Thomas keek even naar Amberley en glimlachte. "Dat klopt. Wij zouden voor hun alles doen en voor hun door het vuur gaan." Thomas glimlachte. "Haha tuurlijk ga ik je die verwenning geven. Ik kom altijd mijn beloftes na weet je nog." Hij keek even op zijn mobiel maar hij had nog niks verontrustends van Gabriel of van Roselyn. "Zullen we verder lopen?"

732The children of SFAM - Pagina 30 Empty Re: The children of SFAM di okt 28, 2014 7:49 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Hmm gelukkig maar dat ze geen bonje hadden dan. Dat zou helemaal wat geweest zijn, dan was Jasper waarschijnlijk ook wakker geworden." Roselyn keek even naar Lauren en nam haar van Gabriel over. "Rustig maar meisje. Papa komt zo met je flesje." En ze wiegde Lauren heen en weer. Ze gaf haar een kus. En zuchtte diep. Lauren was goed aan het groeien en het was een goed teken dat ze nu meer wilde drinken. Toen ze net geboren was was dat nog een heel gedoe.

733The children of SFAM - Pagina 30 Empty Re: The children of SFAM ma nov 10, 2014 10:19 am

Moonlight

Moonlight

Gabriel

"Jasper leek zo diep te slapen dat je die niet snel wakker kreeg.
Maar ja, het inderdaad maar beter. Als die twee bonje zouden hebben gehad, had je ze ook niet meer slapen in een bedje kunnen leggen." Gabriel gaf Lauren over aan Roselyn en was snel in de keuken het flesje gaan opwarmen. "Papa, komt er al aan." Net op dat moment was het flesje klaar. Hij koelde het af onder de kraan en controleerde de temperatuur op zijn pols. Met het flesje in zijn hand liep die terug. "Kijk eens, een lekker warm flesje."

734The children of SFAM - Pagina 30 Empty Re: The children of SFAM ma nov 10, 2014 10:55 am

Kirst122

Kirst122

Roselyn
Roselyn keek naar Lauren en nam het flesje aan. Ze gaf Lauren de fles en keek toe hoe ze er van dronk. "Ik ben blij dat Alexis en Jade rustig slapen." Ze keek naar Gabriel en Lauren stopte met de fles en keek haar moe aan. Ze glimlachte en legde de fles op tafel. "Kom maar lieverd, dan ga je naar bed." Ze stond op, liep naar de slaapkamer en legde Lauren op bed. Ze gaf haar een kus en deed de deur op een kier. Ze liep weer naar de woonkamer en waste het flesje af. Ze ging weer op de bank zitten. "Rust." Zei ze zachtjes.

735The children of SFAM - Pagina 30 Empty Re: The children of SFAM ma nov 10, 2014 8:55 pm

Moonlight

Moonlight

Gabriel

"En Jasper. Daar ben ik ook blij om. Rust zo lang het duurt." Hij bleef rustig zitten op de bank terwijl Roselyn Lauren weer naar bed was brengen. De tv had die aan gezet en toevallig tijdens het zappen op voetbal laten staan. Gabriel keek op toen Roselyn weer de woonkamer in kwam gelopen. "Nog wel. Maar voor hoe lang?"

736The children of SFAM - Pagina 30 Empty Re: The children of SFAM ma nov 10, 2014 8:58 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

Rustig waren ze verder gelopen. Ze had haar hand in die van Thomas gevlochten. Het leek zo lang geleden dat ze zo samen hadden gelopen. Ook waren ze eigenlijk vanaf het begin van hun relatie al vrij snel met zijn drietjes geweest, ze was immers zwanger van Jade. Maar ze waren toch ook weer ergens negen maanden alleen. Ze liepen langs een speeltuintje met trapveldje. Ze keek even naar de twee jongetjes die met hun vader aan het voetballen waren. Ze slikte even. "Dat wat die vader nu doet met zijn zoons zou ik jou zo graag eens willen zien doen met Jasper. Papa die hem leert voetballen."

737The children of SFAM - Pagina 30 Empty Re: The children of SFAM ma nov 10, 2014 9:23 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"In ieder geval is het nu rustig." Ze ging tegen Gabriel aan liggen en gaf hem een kus op zijn hand. "Daar zitten we dan met zijn drietjes. Over acht maanden hebben we weer een baby over de vloer. Wonen we met zijn vijven. Dat wordt nog wat als ze ouder zijn. Jocelyn schijnt ook weer zwanger te zijn. Timmie is nu bijna een jaar. Ze is drie maanden en het wordt een meisje. Hmm we hebben maar twee neefjes in de familie. Owja ik had toch in de dierentuin verteld dat Flynt ging trouwen? Hij gaat 11 augustus trouwen. Ik moest dat nog doorgeven." Ze glimlachte, ze was blij voor haar broertje. Ze keek de woonkamer rond en zag de rode muts van Alexis op de vloer liggen. Ze stond op en raapte de muts op. Ze ging op de bank zitten en speelde er mee. "Ik herinner mij het als de dag van gisteren, dat ik aan deze muts zat te werken."

738The children of SFAM - Pagina 30 Empty Re: The children of SFAM ma nov 10, 2014 9:25 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
Thomas hield de hand van Amberley stevig vast. Het voelde goed om hier te lopen met zijn tweetjes. Hij keek zijn vrouw aan en gaf haar een kus op haar hoofd. "Je bent een schat." Zei hij met een glimlach. Hij keek richting de vader en de jongen. "Als Jasper met mij wilt gaan voetballen dan ga ik met hem voetballen. Ik kan alleen niet voetballen. Ik had er een hekel aan. Ik was liever bezig met mijn bloementuintje en koken."

739The children of SFAM - Pagina 30 Empty Re: The children of SFAM di nov 11, 2014 12:49 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

" Je hoeft er ook niet van te houden, maar soms zal je dingen moeten doen voor je kinderen wie je zelf niet zo leuk vind. Als Jasper later zou willen voetballen zouden we toch op zaterdag langs de lijn moeten staan of als de meiden op ballet of iets dergelijks willen naar balletuitvoeringen moeten. Of mee de stallen uit mesten op de manege om maar een paar voorbeelden te geven. Ik sta liever ook niets langs de lijn of stallen uit te mesten maar dat moet je als ouder over hebben voor je kinderen. Ze moesten zelf kunnen beslissen welke hobby/ sport ze willen beoefenen."

740The children of SFAM - Pagina 30 Empty Re: The children of SFAM di nov 11, 2014 12:57 pm

Moonlight

Moonlight

Gabriel

" Heerlijk!" Hij sloeg zijn armen om Roselyn heen. " Je mag hem wel over zetten hoor." Hij doelde op de tv die op voetbal stond.
" Ik zeg niks! Laat mij nog maar even genieten van het idee dat het er maar twee zijn. Die zijn samen al druk genoeg."
Gabriel knikte. "Leuk! Feliciteer ze namens mij als je ze weer spreekt." Gabriel haalde de schouders op. " Ik kan er ook niks aan doen dat er vermoedelijk een derde meisje bij komt." Gabriel knikte. " Dat zei je, ja." Gabriel knikte. "Ik zal zorgen dat ik vrij ben die dag." Hij haalde meteen ze mobiel uit zijn broekzak om het in zijn agenda te zetten. Gabriel sloeg een zucht. " Begin er nou niet over. Hij is nu van Alexis en ze weet niet beter dat die van haar is. Ze kan niet zonder de mutsje. Later zal ze je dankbaar zijn."

741The children of SFAM - Pagina 30 Empty Re: The children of SFAM di nov 11, 2014 1:55 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
"Tuurlijk ga ik met mijn kids mee. Als zij een hobby hebben ben ik van de partij, dat sowieso." Hij glimlachte en keek naar de vader met zijn twee zoons. "Mijn moeder zat ook altijd op de eerste rij als ik iets van muziek had. Ik heb op gitaar en zangles gezeten, ik vond het geweldig als mijn moeder en broer en zus kwamen kijken. Als Jasper met mij wilt voetballen, ga ik met hem voetballen, als Julia wilt koken ga ik haar leren koken, als Jade op ballet wilt dan gaan we met haar naar ballet. Zo simpel is het." En hij gaf zijn vrouw een kus.

742The children of SFAM - Pagina 30 Empty Re: The children of SFAM di nov 11, 2014 1:58 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
Ze pakte de afstandsbediening en zette hem over. "Kees en Co is op tv." En ze ging beter tegen Gabriel aan liggen en keek naar Simone Kleinsma. "Zal ik doen, ik app haar zo wel even." En ze begon te lachen. "Meiden zijn altijd in onze familie in de meerderheid geweest. Ik ben opgegroeid met twee zussen weet je nog." En ze gaf Gabriel een kus. "Maar wie weet krijgen we wel een zoon." Ze keek naar de rode muts en knikte. "Ik wilde er niet over beginnen, ik dacht er gewoon aan, meer niet. Het staat Alexis hartstikke goed."

743The children of SFAM - Pagina 30 Empty Re: The children of SFAM di nov 11, 2014 3:29 pm

Kirst122

Kirst122

off: We skippen naar dat Rose en Gabe naar de eerste echo van hun kindje gaan en Amber en Thomas passen op hun kinderen.

Thomas
"Jade kom je even hier met je schoenen?" Jade liep met haar roze schoenen naar haar vader toe. "Alexis?" Vroeg ze. "Ja daar gaan we heen vandaag. Jullie gaan lekker spelen met elkaar. Heb je er zin in?" "Ja! Alexis is lief." Thomas glimlachte en hielp Jade met haar schoenen en haar jas. "Kom dan gaan we eens kijken waar je moeder is." Hij liep met Jade naar de babykamer. "Kom maar ik doe Jasper wel even." En hij gaf zijn vrouw een kus. Hij verschoonde Jasper en deed zijn pakje aan. "Zo gaan we lekker naar Lauren toe he jongen." En Jasper begon te glimlachen.

744The children of SFAM - Pagina 30 Empty Re: The children of SFAM di nov 11, 2014 3:36 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
Roselyn was de kamer van Alexis aan het opruimen. "Alexis waar heb je je poppen gelaten?" Vroeg ze toen ze de speelgoedkist van haar dochter keek. "Hier!" En er een viel een pop van een kast. "Zeg jonge dame ga eens gauw van dat kastje af." En ze tilde Alexis weer op de grond. "Goed Alexis geef mij al je poppen eens." Alexis keek haar bedenkelijk aan. "Ow sorry schatje, ik bedoel natuurlijk een voor een. Je kunt natuurlijk niet die vijf poppen in een keer oppakken." "Zes!" Hoorde ze haar dochter vel zeggen en ze liet Dolletje zien, de pluchepop die ze van Roselyn haar moeder had gekregen. "Ow ja klopt, je moeder wordt oud." Alexis begon hard te lachen. "Zeg niet je moeder uitlachen he!" En ze begon haar dochter te kietelen die het uitgierde van de pret. "Kom boef we gaan verder met opruimen. Dan kan Jade ook je kamer zien." Ze hadden afgelopen week Alexis haar kamer veranderd. Alexis had een nieuw bedje gekregen, gemaakt door haar zwager Marcel en Roselyn had haar kamer opnieuw geverfd en nieuwe dingen er in gezet samen met Gabriel. "Ja!" Riep Alexis blij uit en ze begon haar poppen in de speelgoedkist te gooien. "Alexis zal ik je eens laten zien hoe je die poppen er in doet." "Nie goed?" Vroeg Alexis met een pruillipje. Roselyn tilde haar dochtertje op. "Ja wel lieverd, je bent hartstikke goed bezig. Maar met spullen moet je niet gooien, dan gaan ze stuk." En ze gaf haar dochter een kus. Ze zette haar op de grond en samen met Alexis legde ze de poppen weer rustig neer. "Hoe vind Brillie zijn nieuwe bedje?" "Stom." "Stom?" "Is jongen." "Owja natuurlijk en die houden niet van roze." "Brillie nie." "Dan heeft Brillie pech." Alexis begon te lachen. "Kom dan gaan we aan je vader en Lauren laten zien hoe netjes jij je kamer hebt opgeruimd." En ze tilde haar dochter op en liep naar Gabriel toe. "Gabe, je dochter hier heeft heel netjes haar kamer opgeruimd. Kom je zo even kijken." "Papa kijke!"

745The children of SFAM - Pagina 30 Empty Re: The children of SFAM di nov 11, 2014 7:41 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

Amberley was bezig om Julia te verschonen. Ze had er net op de grond gezet toen Thomas met Jade binnen kwam. "Ee gaan naar Lexie en Lauren toe.', hoorde ze Jade roepen. "Echt waar? Dat wist ik helemaal niet.", antwoorde ze met een grijns. Ze gaf Thomas een kus terug en liet hem Jasper verschonen en aankleden. "Ik zal hun tassen alvast inpakken. Jade, wil je nog speelgoed meenemen?" Ze zag de dochter snel naar de kamer rennen om Pip de knuffel te halen en de pop Lotje. "Die mee!" Amberley knikte. "Die nemen we mee." "Ga je mama helpen met de tassen inpakken voor Julia en Jasper?" Jade knikte en samen gingen ze opzoek naar de spullen voor in de tas.

746The children of SFAM - Pagina 30 Empty Re: The children of SFAM di nov 11, 2014 7:44 pm

Moonlight

Moonlight

Gabriel

Gabriel had net Lauren verschoond en op de grond gezet. Het zou niet lang meer duren of die kleine aap zou gaan lopen. "Lauren, niet doen!" Hij tilde er weg bij de kledingkast. "Hier, kijk eens! Ga maar met aapje spelen." Gabriel keek op naar zijn dochter. "Echt waar? Ik geloof er niks van! Dat wil ik zien!" Hij tilde Lauren op en liep achter Alexis aan naar de kamer. "Zo wat is het hier netjes opgeruimd. Goed hoor! Heb jij van mama al een sticker gehad?"

747The children of SFAM - Pagina 30 Empty Re: The children of SFAM di nov 11, 2014 7:57 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
Thomas hield Julia en Jasper vast in zijn armen. "Wat zijn jullie toch lieve schatjes." Jasper en Julia glimlachte naar hem. "En die glimlach hebben jullie van jullie moeder. Niet van mij." Hij liep de slaapkamer uit en keek even toe hoe Jade hielp met haar moeder. "Pap kijk!" En zijn dochter liet hem een tas zien die ze 'netjes' had ingepakt. Thomas moest wel lachen. "Goed hoor meid. Kan de tas nog wel dicht?" En Jade deed de tas dicht. "Ja!" Thomas glimlachte en bukte om Jade een kus te geven op haar wang die ze snel weg veegde. "Je lijkt op dat gebied op je vader." En hij keek naar Amberley. "Zo ben je er klaar voor?"

748The children of SFAM - Pagina 30 Empty Re: The children of SFAM di nov 11, 2014 8:01 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Nee nog niet, ze krijgt hem straks." Roselyn keek even naar Alexis die vol trots haar kamer liet zien. "Kijk." En ze liet haar vader de speelgoedkist zien met al haar poppen. "Mama?" Roselyn keek naar Alexis. "Dees mee." En Alexis haalde haar favoriete pop uit de kist, Floortje. "Mag ik die meenemen?" Alexis knikte en gaf de pop aan haar moeder. "Wat lief. Die neem ik zeker mee." "Baby kan dan ook zien." Roselyn begon te lachen. "Ja de baby kan dan ook Floortje zien." Ze gaf Alexis een kus en gaf Lauren ook een kus. "Mijn lieve prinsesjes. Kom Alexis dan gaan we een sticker uit zoeken." En ze haalde uit de la een stickervel. "Welke wil je?" Alexis wees naar een merrie met een veulen. Roselyn haalde hem er af en liet Alexis de sticker op haar stickerposter plakken. Ze keek naar Gabriel. "Ik vind het spannend om te gaan. Maar ook leuk, kunnen we het eindelijk zien."

749The children of SFAM - Pagina 30 Empty Re: The children of SFAM di nov 11, 2014 8:14 pm

Moonlight

Moonlight

Gabriel

'Ja, die heb je wel verdiend. Zo goed opruimen." Gabriel luisterde naar het gesprek tussen moeder en dochter over de pop die mee mocht. Het was zo lief om te zien. Hij aaide Lauren over de haar die op de hand van de knuffelaap sabbelde. "Bengeltjes, bedoel je.", zei die met een grijns en liep achter ze aan. "Ik ook. Ik heb zo lang op deze dag gewacht. Ik ben benieuwd wie er gelijk krijgt over het geslacht."

750The children of SFAM - Pagina 30 Empty Re: The children of SFAM di nov 11, 2014 8:17 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

Amberley keek op naar de glimlachende tweeling. "Van mij? Echt? Ik kijk niet zo onschuldig lief hoor." Ze probeerde de tweeling na te bozen kwa glimlach. Amberley schudde de hoofd. 'Heel goed gedaan, Jade. Bedankt voor het helpen." Ze pakte achter de rug om snel de tas goed in.
"Haha, sprekend!" Amberley knikte. "We kunnen gaan. Jade vergeet je Lotje niet."

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 30 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum: