Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

The children of SFAM

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 27 van 40]

651The children of SFAM - Pagina 27 Empty Re: The children of SFAM ma okt 06, 2014 6:08 pm

Moonlight

Moonlight

Gabriel

"Is goed. Ik ga deze monsters eens een beetje schoon boenen en dan mogen ze helpen met het beslag voor de pannenkoeken." Terwijl Roselyn de kleinste in bad deed was Gabriel druk bezig met het beslag voor de pannenkoeken met Jade en Alexis. Al snoepte die twee eerder meer van het beslag. Hij was net klaar toen Roselyn klaar was. "Wij zijn ook net klaar. Ik stop deze beslagmonsters in bad dan kunnen we straks gaan eten."

652The children of SFAM - Pagina 27 Empty Re: The children of SFAM ma okt 06, 2014 6:10 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

Amberley knikte. "Heel herkenbaar!" Ze sloeg een zucht. "Gelukkig! Mijn kont begint pijn te doen."
Ze knikte. "Oe, lekker. Vooral in soajsaus. Ik krijg honger bij het idee."
Ze grijnsde even. Gelukkig waren ze er bijna en kon ze dan ook gaan eten.

653The children of SFAM - Pagina 27 Empty Re: The children of SFAM ma okt 06, 2014 6:30 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Hmm dat ruikt heerlijk." Zei ze met een glimlach. Ze had best wel honger gekregen. Lauren klom op haar schoot en Roselyn speelde met de haren van haar dochter. Julia en Jasper waren zoet aan het spelen met de barbiepoppen en de dino's. Iets wat nogal een rare combinatie was maar toch was het grappig om te zien. "Is goed, dan ga ik de tafel alvast dekken." Ze zette Lauren weer op de grond en begon met de tafel te dekken. Ze hield daarbij de kleintjes goed in de gaten.

654The children of SFAM - Pagina 27 Empty Re: The children of SFAM ma okt 06, 2014 6:32 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
"Haha ik moet dan alleen wel even de sleutels ophalen." Niet lang daarna kwamen ze aan op het vakantiepark: Landal Greenparks Hoog Vaals. "Ik ga even de sleutel halen en dan kom ik zo terug." Hij gaf zijn vrouw een kus en liep toen richting de receptie. Niet lang daarna reden ze naar hun huisje. "Nummer 68." Hij reed verder. "Kijk hier is uit. Een bungalow voor twee personen." Hij stopte de auto, stapte uit en hielp Amberley uit de auto.

655The children of SFAM - Pagina 27 Empty Re: The children of SFAM di okt 07, 2014 10:48 am

Moonlight

Moonlight

Gabriel

"Je hebt pech. Die twee ondeugen hebben de beslagkom leeg gelikt.
Helemaal schoon." Gabriel stak zijn duim op. "Deze twee zijn zo schoon."
Hij deed Jade en Alexis samen in bad die de vloer omtoverde tot een waterballet. Dat werd straks dweilen. Eerst maarhun ppyjama's aan en pannenkoeken eten. "Zo! Wij zijn weer schoon. Terwijl jullie nog lief gaan spelen gaat Gabe de pannenkoeken bakken. "

656The children of SFAM - Pagina 27 Empty Re: The children of SFAM di okt 07, 2014 10:50 am

Moonlight

Moonlight

Amberley

"Haha. Zonder sleutel komen we ook niet ver. Of we moeten eerst langs het supermarktje lopen. "
Niet veel later kwamen ze aan bij het huisje waar ze het komende weekend zouden verblijven.
Ze stapte uit en maakte de deur open. "Moet ik helpen met de spullen?"

657The children of SFAM - Pagina 27 Empty Re: The children of SFAM di okt 07, 2014 6:37 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
Na het tafeldekken keek ze weer toe hoe de kinderen aan het spelen waren. Het was fijn om ze zo samen te zien. "Het lijkt net alsof ze al jaren vrienden zijn van elkaar." Zei ze met een glimlach. Ze keek even naar haar man en leunde tegen hem aan. Ze keek toen naar Alexis die naar haar toe kwam met een tekening. "Ooh heb je die gemaakt?" Alexis knikte. "Voor mij?" Alexis knikte weer en keek haar vol trots aan. "Die is echt heel mooi. Die gaan wij thuis een heel mooi plekje geven." Alexis glunderde helemaal en ging weer terug naar Jade. Roselyn keek naar Gabriel en gaf hem een kus.

658The children of SFAM - Pagina 27 Empty Re: The children of SFAM di okt 07, 2014 6:40 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
Thomas bracht een paar tassen naar binnen en keek even naar Roselyn. "Even kijken, misschien kan jij je eigen tas meenemen en de tas met tijdschriften en boeken. Dan neem ik de boodschappen tassen mee, ik heb onze kledingtassen al naar binnen gebracht en in de slaapkamer gezet." Hij pakte de boodschappentassen uit de auto en liep er mee naar de keuken. Hij deed de spullen in de koelkast en de rest in de kastjes. "Het ziet er schoon uit. Ook de slaapkamer ziet er heel goed uit."

659The children of SFAM - Pagina 27 Empty Re: The children of SFAM di okt 07, 2014 7:34 pm

Moonlight

Moonlight

Gabriel

"Het verbaast me niks. Ze kennen elkaar al hun hele leven. We trekken veel met Amberley en Thomas oo waardoor de kinderen ook veel met elkaar omgaan. Zullen later als ze groot zijn vast ook veel met elkaar omgaan. "
Gabriel was druk aan het bakken terwijl de kinderen lief speelde en Alexis haar tekening kwam laten zien
"En mijn tekening dan?", vroeg die beteuterd maar ze was alweer aan het spelen. Gabriel beantwoordde de kus van Roselyn en draaide het gas uit. "We kunnen aan tafel. "

660The children of SFAM - Pagina 27 Empty Re: The children of SFAM di okt 07, 2014 7:37 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

Amberley knikte en nam de eigen tas en de boekentas mee naar binnen. Ze zetten ze even in de gang. Ondertussen keek ze om de heen. "Fijn. Het ziet er ook erg goed uit. Zo maar eens goed bekijken. Maar eerst ga ik een broodje smeren. Ik rammel van de honger! "

661The children of SFAM - Pagina 27 Empty Re: The children of SFAM di okt 07, 2014 8:16 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Dat zou kunnen. Maar ze gaan ook een keer hun eigen weg. Ze worden ook ouder en krijgen hun eigen vrienden." Roselyn keek even naar de tekening. "Ik denk dat hij voor ons samen is. In ieder geval we gaan hem ophangen in onze tekeningen galerij. Die eigenlijk al behangen is met tekeningen. Ook met tekeningen van Emma." Ze begon te lachen en hielp de kinderen aan tafel. "Ik ben benieuwd hoe ze smaken maar die van jou smaken altijd goed."

662The children of SFAM - Pagina 27 Empty Re: The children of SFAM di okt 07, 2014 8:18 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
Thomas had de kledingtassen in de slaapkamer gelegd en was zijn kleding in de kast aan het opvangen. Hij liep naar zijn vrouw toe en knikte. "Zal ik een lekker broodje maken voor ons? Dan kunnen we rustig even tussendoor eten en dan maak ik vanavond weer wat anders lekkers. Je weet wel dat recept met rucola en kip met mosterdsaus." Hij keek even naar de woonkamer en keek toen weer naar de gang. "Als jij nou rustig gaat zitten, ga ik broodjes maken."

663The children of SFAM - Pagina 27 Empty Re: The children of SFAM wo okt 08, 2014 6:34 pm

Moonlight

Moonlight

Gabriel

"Maar daarom kunnen ze nog wel met elkaar omgaan. Wij zullen Thomas en Amberley blijven zien dus de kinderen elkaar ook." Gabriel grijnsde. "Ik vind het juist leuk. Al die werkjes. Het heeft iets. Later zal ze het veel doen dat we alles hebben bewaard en opgehangen." Gabriel sloeg zijn armen over elkaar. "Geen commentaar op mijn kookkunsten anders mag je het de volgende keer lekker zelf doen." Hij zette de pannenkoeken op tafel. "Zo! Wie wilt er een pannenkoeken met een Mickey mouse van stroop?"

664The children of SFAM - Pagina 27 Empty Re: The children of SFAM wo okt 08, 2014 6:37 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

Amberley plofte op de bank. "Oke, oke. Ik ga al zitten." Ze knikte. "Bezorg me niet nog meer honger dan ik al heb. Ik rammel!" Ze haalde de mobiel uit de zak. "Ik sms Roselyn even dat we goed zijn aangekomen." Hoi, hoi! We zijn zonet aangekomen bij het huisje. Hoe is het met de kleintjes? Zijn ze een beetje lief? Voor als ze straks naar bed gaan: We lezen Jade momenteel voor uit Sneeuwwitje. De tweeling lezen we een verhaaltje van Woezel en Pip voor. -xx- Amber

665The children of SFAM - Pagina 27 Empty Re: The children of SFAM vr okt 10, 2014 5:00 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Dat kan, maar misschien groeien ze wel uit elkaar. Alles kan nog gebeuren al hoop ik niet dat ze ook daadwerkelijk uit elkaar gaan groeien." Roselyn hoorde een bliepje en ze haalde haar mobiel uit haar zak. Hoi Amber. Wat fijn om te horen dat jullie aangekomen zijn. Is het huisje een beetje schoon? Hier gaat alles goed. De kinderen hebben net gevingerverft en we gaan zo pannenkoeken eten. Bedankt voor de informatie over de boekjes. Wij wensen jullie heel veel plezier. Groetjes van mij en Gabriel en heel veel kusjes van de kids. . Roselyn ging zitten en glimlachte naar Gabriel. "Hmm het ruikt heerlijk schat."

666The children of SFAM - Pagina 27 Empty Re: The children of SFAM za okt 11, 2014 2:55 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
"Haha ik ga lekker een broodje voor je klaar maken." Hij gaf zijn vrouw een kus en liep toen naar de keuken waarna hij aan de slag ging. Hij keek even naar Amberley en kwam niet veel later terug met broodjes. Hij ging zitten en sloeg zijn arm om Amberley heen. "Het wordt een top weekend. Om te beginnen met heerlijke broodjes. Zullen we straks het park verkennen? Kijken wat er zoal te doen is."

667The children of SFAM - Pagina 27 Empty Re: The children of SFAM ma okt 13, 2014 9:12 am

Moonlight

Moonlight

Gabriel

'Lijkt me stug als je elkaar zo lang kent en zo lang met elkaar omgaat."
Gabriel keek op naar Roselyn die duidelijk hoorbaar en merkbaar een appje had gekregen. "Amberley? Zijn ze goed aangekomen? Doe ze de groetjes!"
Hij maakte ondertussen pannenkoeken met Mickey mouse van stroop en sneed de pannenkoeken vervolgens in stukjes voor de kinderen.

668The children of SFAM - Pagina 27 Empty Re: The children of SFAM ma okt 13, 2014 9:15 am

Moonlight

Moonlight

Amberley

Amberley nam de broodje dankbaar aan. "Is goed. Eerst onze broodjes even opeten en Rose terug appen. En misschien nog even naar de wc."
Ze nam een hap van de broodje en appte Rose toen terug.
Ja, zeker. Erg schoon en netje en erg leuk en knus ingericht. We gaan zo het park bekennen. Oe, leuk! Je hebt ze toch wel in bad gedaan? Veel plezier met die monsters. Wij vermaken ons hier wel. Groetjes terug!

669The children of SFAM - Pagina 27 Empty Re: The children of SFAM ma okt 13, 2014 5:36 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Ik ben zo'n beetje opgegroeid met Amber en ik ben heel blij dat ik zulke goede vriendinnen met haar ben. Maar toch, ik ben sommige vriendschappen ook verloren omdat we uit elkaar groeide. Het kan altijd gebeuren, je hebt dat niet altijd in de hand." Roselyn keek even naar de app van Amberley. Fijn om te horen dat het een goed huisje is. Jep we hebben de kinderen in bad gedaan. Jullie ook een hele fijne tijd samen en je hebt de groetjes van Gabriel. Xx

670The children of SFAM - Pagina 27 Empty Re: The children of SFAM ma okt 13, 2014 5:38 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
Thomas at ook van zijn broodje en keek naar Amberley. "Hebben de kinderen het een beetje naar hun zin?" Vroeg hij rustig en hij at weer verder. Hij had best wel honger gekregen na al die tijd auto gereden te hebben. Hij keek even het huisje door en at weer verder. "Vanavond komt een mooie film op tv schijnt. Ik ben alleen de naam van de film vergeten. Ik weet wel dat ik hem gezien heb. Misschien kunnen we kijken of we die willen zien."

671The children of SFAM - Pagina 27 Empty Re: The children of SFAM ma okt 13, 2014 6:05 pm

Moonlight

Moonlight

Gabriel

"Nee, dat is waar. Maar vaak ga je dan naar een andere school of een andere klas of wat dan ook. We shall see, tot nu toe gaan ze prima met elkaar om." Gabriel at rustig van zijn pannenkoeken.
Tot die opmerkte dat die drinken was vergeten in te schinken. "Oeps, ik ben vergeten drinken in te schinken. Wat wil je hebben, Rose? Ik zal voor de kleintjes ranja maken." "Ja, ranja!", riepen Jade en Alexis te gelijk.

672The children of SFAM - Pagina 27 Empty Re: The children of SFAM ma okt 13, 2014 6:08 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

Amberley knikte. "Ze hebben gevingerverft en zijn nu pannenkoeken aan het eten. Volgens mij vermaken ze zich prima. En als ik het goed heb zou Rose ook nog koekjes voor ze bakken.
Ik heb Rose geappt welk boek we voorlezen aan Jade en de tweeling dus dat komt allemaal goed."
Amberley dacht na. "Geen idee welke je bedoeld. We zullen het zien. Ik wou misschien ook nog een uurtje gaan zwemmen." Ze appte Rose terug terwijl ze de broodje opat. Mooi zo. Dank je wel. Jullie ook. Fijne avond!

673The children of SFAM - Pagina 27 Empty Re: The children of SFAM ma okt 13, 2014 6:47 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
"Ow dat komt wel helemaal goed. Oew Rose haar koekjes zijn erg lekker. Ik mocht haar recept hebben voor de koekjes bij de koffie in mijn restaurant. Rose Afterdinner Cookies." En hij begon te lachen. Hij luisterde verder en knikte. "Komt goed. Ze zijn in goede handen. Dus we kunnen er weer even rust van hebben." Thomas gaf Amberley een kus. "Ik weet weer hoe die heette. Jane Eyre, tis een lange film maar wel een mooie film. Maar zwemmen is ook goed. Zwemmen klinkt als een heerlijk idee."

674The children of SFAM - Pagina 27 Empty Re: The children of SFAM ma okt 13, 2014 6:49 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Dat klopt. Ik hoop gewoon dat ze elkaar over 15 jaar nog spreken. Of zelfs hun hele leven." Ze glimlachte en keek even naar haar kinderen. "Uhm doe maar cola light alsjeblieft. Ik mag geen alcohol nu." En ze zuchtte diep. Niet dat ze verslaafd was aan alcohol maar af en toe eens alcohol is ook lekker. "Niet teveel ranja he dames. Jullie moeten nog slapen. Ik ga na het eten lekker koekjes bakken. Maar die kunnen we morgen pas opeten want vanavond zijn ze nog warm."

675The children of SFAM - Pagina 27 Empty Re: The children of SFAM ma okt 13, 2014 7:18 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

"Inderdaad. Haha. Ga je nou stiekem haar om recepten vragen? Straks wordt ze beroemder dan jou.
Dan kan je het beter Rose's in plaats van Dexters noemen." Ze grijnsde even en stak plagend de tong naar de man uit. Ze knikte. "Oh, die film. We kijken wel. We kunnen ook beide doen. Eerst maar eens zo het park gaan verkennen.'

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 27 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum: