Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

The children of SFAM

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 28 van 40]

676The children of SFAM - Pagina 28 Empty Re: The children of SFAM ma okt 13, 2014 7:21 pm

Moonlight

Moonlight

Gabriel

"Ik kom er over 15 jaar op terug dat ze nog steeds even goed met elkaar omgaan als nu. Hoe verschillend ze ook zijn." Gabriel knikte. "Je weet dat ik niet drink, dus er zal sowieso geen alcohol op tafel staan." Hij haalde twee cola en vijf ranja. Voor de oudste meisjes een beker met oortjes en voor de kleinste een flesje. Hij zag Jade en Alexis betreurt kijken. "Ah, jullie hebben ook zo zwaar leven. Jullie krijgen anders nooit koekjes.", loog die.

677The children of SFAM - Pagina 28 Empty Re: The children of SFAM ma okt 13, 2014 7:36 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
"Nee tuurlijk niet. Alleen die heb ik aan haar gevraagd." Hij glimlachte en keek even naar de tv die niet aan stond en keek toen naar Amberley. "Het is een rustige film. Anna heeft dat boek echt heel vaak gelezen en ik ben met haar naar de bios geweest om die film te kunnen bekijken. Ik vond hem beter dan ik had verwacht." Hij knikte. "We zien wel, het hangt ook van onze energie af."

678The children of SFAM - Pagina 28 Empty Re: The children of SFAM ma okt 13, 2014 7:38 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Haha daar hou ik je aan." Ze glimlachte en nam de cola dankbaar aan. "Dankjewel lieverd." En ze gaf haar man een kus. "Ja klopt. Ik mag nou ook niet drinken. Ik mis dan wel de Jillz en de Wiecke rosé bier." En ze glimlachte lichtjes. Ze keek even naar Alexis. "Zeg jonge dame wie was ook alweer het koekiemonster bij ons in huis? Volgens mij jij." En ze zag Alexis betrapt kijken. "Zij is degene die steeds koekjes pakt. Ik heb haar gisteren er op betrapt en sindsdien de trommel verstopt. Op een plek waar ze niet bij kan."

679The children of SFAM - Pagina 28 Empty Re: The children of SFAM di okt 14, 2014 6:55 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

"Na lekker dan! Dat vraag je mij anders nooit! Ik weet dat ik geen keukenprinses ben maar nou zeg je eigenlijk gewoon dat ik niet kan koken. " Ze stak de tong naar Thomas uit.
Amberley knikte. "Misschien neem ik na het avondeten wel een lekker warm bad en plof ik op de bank met een boek. "
Ze at de broodje op. "Ik pak mijn tas ff snel uit dan kunnen we zo het park verkennen. "

680The children of SFAM - Pagina 28 Empty Re: The children of SFAM di okt 14, 2014 6:59 pm

Moonlight

Moonlight

Gabriel

"Ahh, boe! Wat ben je zielig!  Negen maanden zonder alcohol.  Je zou bijna afkick verschijnselen krijgen. "
Gabriel schudde zijn hoofd.  "Ze weet heel goed dat ze geen snoep of koek mag pakken zonder te vragen.  Ondeug!
Geluu kan ze er niet meer bij.  Ze had van mij een tik op de vingers gehad. "

681The children of SFAM - Pagina 28 Empty Re: The children of SFAM di okt 14, 2014 7:36 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
"Haha dat zeg ik helemaal niet. Maar Rose kwam er mee. Dan zeg ik geen nee." Hij gaf Amberley een kus. "Jij kan heel goed koken lieverd." Hij at verder van zijn broodje en keek even naar buiten. "Ik moet ook nog een paar boeken uitlezen. Ik heb daar nog geen tijd voor gehad en dit weekend heb ik er wel tijd voor. In de avond natuurlijk." Hij glimlachte en liep toen met zijn lege bordje naar de vaatwasser waarna hij zijn bordje er in stopte. "Ja is goed. Ik pak mijn spullen vanavond wel uit."

682The children of SFAM - Pagina 28 Empty Re: The children of SFAM di okt 14, 2014 7:38 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Haha ik vond het lekker op vrijdagavond. Maar missen nee dat zal ik niet doen." Roselyn glimlachte en keek even naar haar kinderen. "Ik heb tegen Alexis gezegd dat het niet mag. En ze wist het ook heel goed dat ze dat niet mocht. Dus het is maar goed dat ik het verstopt hebt. En snoepen is ook niet goed voor je. Zeker niet voor je tanden." Zei ze en ze at verder van haar pannenkoek met jam.

683The children of SFAM - Pagina 28 Empty Re: The children of SFAM do okt 16, 2014 5:24 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

"Haha, ik zou ook geen nee hebben gezegd hoor. Ik plaag je maar." Ze kuste Thomas terug. "Nu overdrijf je." Amberley knikte. Ze at de broodje op en zette toen ook de bord in de vaatwasser.
"Als ik het nu doe is het gedaan en hoeft het vanavond niet meer als ik er waarschijnlijk geen zin meer in heb. Zullen we zo het park gaan verkennen?"

684The children of SFAM - Pagina 28 Empty Re: The children of SFAM do okt 16, 2014 5:26 pm

Moonlight

Moonlight

Gabriel

"Dan neem je Jillz zonder alcohol. Heb je toch nog een beetje een soort gelijk gevoel."
Gabriel knikte. "Ze weet het goed wat goed en fout is, maar blijkbaar luistert ze daar alleen niet naar." Gabriel knikte nogmaals en keek naar de met stroop bedropen pannenkoek van zijn dochter. "Blijkbaar is het nou eenmaal een zoetekauw."

685The children of SFAM - Pagina 28 Empty Re: The children of SFAM do okt 16, 2014 6:33 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
"Haha gelukkig. Ik dacht even dat je het meende." Thomas keek even naar Amberley en keek toen weer het huisje rond. "Ik vind het prima. Ik ga even dingen snijden voor vanavond. Dan hoef ik dat als we terug komen niet meer te doen." Thomas glimlachte en deed zijn trui goed. Hij liep naar de keuken en haalde groentes uit zijn tas en een blikje perzikken. "Morgen eten we de kip uit de oven en vandaag eten we de shoarmaschotel. Die met rijst weet je nog?"

686The children of SFAM - Pagina 28 Empty Re: The children of SFAM do okt 16, 2014 6:36 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Het zou mij niks verbazen als ze later een voorraad chocochipcookies verzameling heeft." Ze glimlachte en knikte. "Dat kan ik doen." Ze at weer verder van haar pannenkoek en keek even naar de pannenkoekjes van Jade en Alexis. "Zijn jullie al klaar?" Alexis en Jade knikte. "Jullie mogen er allebei nog eentje." Ze keek de kinderen even streng aan en die knikten beide braaf. Ze legde een pannenkoek voor Alexis en Jade op hun borden. "Wat willen jullie er op?" "Jam." Zeiden ze beide. Roselyn smeerde de pannenkoek en zag dat ze er heerlijk van gingen smullen. "Wat een schatjes toch. Om 6 uur begint Sesamstraat. Ik had bedacht, maar ik weet niet wat je er van vindt, om ze na Sesamstraat naar bed te sturen, nog even voorlezen en dan slapen."

687The children of SFAM - Pagina 28 Empty Re: The children of SFAM za okt 18, 2014 4:31 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

Amberley knikte. "Ja, ik weet welke je bedoeld. Het klinkt heerlijk. Terwijl jij je vermaakt in de keuken ga ik mijn spullen opruimen. Moet ik die van jou ook doen of doe je dat straks zelf?"
Ze wachtte het antwoord af en liep toen naar de slaapkamer om de tas uit te pakken. Meteen toen ze klaar was bekeek ze de rest van het huisje. Niet veel later kwam ze terug.
Ze ging bij Thomas in de keuken staan. 'Bijna klaar? Dan kunnen we het park verkennen."

688The children of SFAM - Pagina 28 Empty Re: The children of SFAM za okt 18, 2014 5:23 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
Thomas had de groentes en de perziken gesneden toen Amberley weer binnen kwam. "Ik ben klaar om te gaan. Ik pak vanavond mijn tas wel uit." Hij deed de messen in de vaatwasser en waste zijn handen af. Hij gaf Amberley een kus. "Ik ben blij dat ik hier met jou ben. Mijn lieve vrouw. Ik hou heel veel van jou." Hij glimlachte en liep naar de gang waarna hij zijn jas aan deed. "Ik ben klaar om te gaan. Ben jij ook klaar om het park te gaan verkennen?"

689The children of SFAM - Pagina 28 Empty Re: The children of SFAM za okt 18, 2014 6:06 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

Amberley knikte. "Oke, prima. Je moet het zelf weten." Ze wachtte geduldig tot Thomas klaar was. Ze beantwoorde zijn kus en antwoorde terug. "Ik ben ook heel blij om hier met jou te zijn. Zins lange tijd een weekend met zijn tweetjes. Zonder kinderen en even volledig tijd voor elkaar."
Amberley liep Thomas achterna naar de gang om de jas aan te trekken. "Ik ook. Laten we gaan. Heb jij de sleutel van het huisje?"

690The children of SFAM - Pagina 28 Empty Re: The children of SFAM za okt 18, 2014 6:13 pm

Moonlight

Moonlight

Gabriel

"Het zou mij niet verbazen als ze die inmiddels al heeft."
Gabriel at rustig verder terwijl die de kleinste in de gaten hield die een vrolijk festijn creëerde van het eten van hun pannenkoek. Hij liet ze maar gaan. "Haha, nu nog wel. Is goed. Dan hebben we alle tijd om ze in bed te krijgen en de avond nog voor ons zelf."

691The children of SFAM - Pagina 28 Empty Re: The children of SFAM za okt 18, 2014 8:24 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
"Ik wilde nou even koken. En dan ga ik vanavond kleren opruimen en even lekker douchen. Misschien kunnen we samen in bad? Het is groot genoeg." Hij gaf haar een kus. "Of ik ga je een heerlijke massage vooraf geven en daarna krijg je een lekker oliebad van mij." Hij pakte haar hand vast en draaide rondjes met zijn vingers rond haar pols heen. "Een lekker weekend voor ons tweetjes. Dat verdienen we ook wel een keertje. Kom laten we gaan." Hij liet haar los en liep naar de deur. "Ja ik heb de sleutel. Die doe ik in mijn zak."

692The children of SFAM - Pagina 28 Empty Re: The children of SFAM za okt 18, 2014 8:28 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
Roselyn keek naar Gabriel. "Dat zou mij ook zeker niet verbazen. Ik kan wel op haar kamer kijken als we thuis zijn. Ik heb geen zin in gezeur over een slecht gebit." Ze grijnsde. Ze keek op haar horloge en zag dat de pannenkoeken van de kinderen op waren. "Goed handjes wassen." Ze zette het krukje klaar en hielp de meiden met hun handen. Ze pakte een doekje en maakte de monden en de handen van de tweeling en Lauren schoon. Ze zette ze daarna voor de tv en zette Sesamstraat. "Jaa Sestraat!" Riep Alexis blij uit. "Ja jullie gaan lekker Sesamstraat kijken. Kijk daar heb je meneer Aart." En ze wees naar de televisie. Ze liep naar de tafel en begon de tafel af te wassen. "Hehe gekke Pino." Hoorde ze Jade zeggen en Roselyn moest even lachen. "Gabe, kijk eens hoe lief ze aan het kijken zijn." Ze haalde haar mobiel uit haar zak en maakte er een foto van. Ze appte de foto door naar Amberley.

693The children of SFAM - Pagina 28 Empty Re: The children of SFAM di okt 21, 2014 3:23 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

Amberley sloot de ogen even. "Samen in bad klinkt goed. Ik wil zo veel mogelijk tijd samen doorbrengen. Het lijkt zo lang geleden dat we dat samen hebben gehad. Dan wil ik het nu ook benutten. En die massage neem ik er gewoon bij." Ze grijnsde even en gaf Thomas een kus op zijn lippen. Ze knikte en liep vervolgens naar buiten. Net op dat moment kreeg ze een appje van Roselyn. Ze liet Thomas de foto zien. "Kijk eens hoe lief! Ze zitten met ze allen Sesemstraat te kijken."

694The children of SFAM - Pagina 28 Empty Re: The children of SFAM di okt 21, 2014 3:26 pm

Moonlight

Moonlight

Gabriel

"Lijkt me een heel verstandig plan. Ze moet leren wat goed en fout is. En stiekem koekjes of snoepjes pakken en op je kamer verstoppen kan niet door de beugel. Ze mag dan nog geen twee wezen maar ze weet heel goed wat niet mag en dat ze fout zit." Terwijl Rose de kinderen schoon maakte ruimde hij de tafel af en zette als in de vaatwasser die die meteen aanzette.
Gabriel keek op toen Rose hem riep. Hij liep naar de toe en sloeg zijn armen om de middel en drukte een kusje in de nek. "Ze zijn zo zoet, ik smelt van dit beeld. Zo zou je er wel vijf willen hebben en nee dat was geen hint!"

695The children of SFAM - Pagina 28 Empty Re: The children of SFAM di okt 21, 2014 8:06 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
"Dan gaan we vanavond lekker onze tijd samen benutten." Hij gaf haar een kus en streelde haar door haar haren. "Haha die krijg je er ook gewoon lekker bij. Een heerlijk relax avondje voor ons tweetjes." Thomas keek op toen hij de deur op slot deed. Hij liep naar Amberley toe en glimlachte bij de foto. "Wat een super leuke foto. Zo te zien gaat alles goed daar. Fijn om te zien. Kom dan gaan we lekker lopen." En hij sloeg zijn arm om haar heen en begeleidde haar tijdens het lopen. "Hmm het ruikt hier heerlijk naar zomer en herfst. Je merkt dat het herfst wordt als je naar de kleuren kijkt van de bomen maar aan de temperatuur is niks te merken."

696The children of SFAM - Pagina 28 Empty Re: The children of SFAM di okt 21, 2014 8:09 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Nee klopt. Ze moet inderdaad leren dat dit gewoon niet kan." Ze keek naar Alexis die lol had om Purk die een liedje aan het zingen was. Ze vond het heerlijk om de kinderen zo te zien. Zo kon ze rustig met haar man praten en de kinderen hadden veel plezier. Roselyn glimlachte naar Gabriel. "Nee dankjewel ik vind drie al meer dan genoeg. Vijf wordt echt teveel. Trouwens we hebben Lucy al, dat is ook een groot kind." Ze glimlachte en gaf hem een kus. "Je bent lief." Zei ze zachtjes naar hem.

697The children of SFAM - Pagina 28 Empty Re: The children of SFAM wo okt 22, 2014 6:56 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

"Ik was ook niets anders van plan.", zei ze met een grijns. Ze beantwoorde de kus en gooide het haar van Thomas expres door de war met de hand. Ze knikte. "Een relaxt avondje voor ons tweetjes." Amberley knikte. "Zo te zien vermaken ze zich prima. Ze kijken heel zoetjes naar Sesamstraat." Amberley riste de jas dicht. "Het is nu nog leuk, tot dat de echte kou en nattigheid begint. Dan mag het van mij weer zomer zijn."

698The children of SFAM - Pagina 28 Empty Re: The children of SFAM wo okt 22, 2014 7:00 pm

Moonlight

Moonlight

Gabriel

Gabriel knikte. Dat werd dus de slaapkamer van Alexis uitpluizen als ze thuis waren.
"Haha, ik zou gek worden van vijf kinderen. Die is meer dan genoeg." Gabriel keek Roselyn aan.
"Arme Lucy, nou wordt ze gewoon aan gezien als een groot kind. Die hond doet geen vlieg kwaad."
Gabriel beantwoorde de kus. "Jij bent liever." Hij legde zijn handen op de buik van Roselyn. "Ik ben zo benieuwd naar ons toekomstige derde kindje.'

699The children of SFAM - Pagina 28 Empty Re: The children of SFAM do okt 23, 2014 8:37 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
"Heey!" En hij deed zijn haar weer netjes. Hij glimlachte en knikte. "Een rustig avondje voor zijn tweetjes." Hij pakte haar hand vast en liep met haar door het park. "Ik vind het park echt schitterend gewoon. Zuid-Limburg vind ik zoiezo een hele mooie plek in Nederland." Hij keek even naar Amberley en knikte. "Lekker rustig kijken ze tv. Ik weet zeker dat Jade Pino uit zit te lachen, dat doet ze altijd. Ze vindt hem namelijk best wel dom." Hij lachte en keek even naar de bomen. "Als het koud wordt kom je maar tegen mij aan zitten." En hij kuste haar op haar hoofd.

700The children of SFAM - Pagina 28 Empty Re: The children of SFAM do okt 23, 2014 8:40 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
Roselyn knikte. "Drie is inderdaad meer dan genoeg. Wordt een drukke boel maar wel erg leuk." Ze glimlachte. "Zo bedoelde ik het niet. Maar ik heb een hond gehad en dat leek net op een kind. Sindsdien vergelijk ik bijna elke hond met een kind en omdat Lucy altijd zo enthousiast is vind ik het ook op een kind lijken. Het was een compliment." Ze voelde de hand van Gabriel op haar buik en ze keek hem in zijn ogen aan. "Het wordt een heel mooi kindje. Al onze kindjes zijn mooi."

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 28 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum: