Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

The children of SFAM

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 36 van 40]

876The children of SFAM - Pagina 36 Empty Re: The children of SFAM vr dec 19, 2014 7:55 pm

Kirst122

Kirst122

off: We gaan naar de verjaardag van de tweeling. Die gaan we vieren in een monkeytown in de stad.

on:
Thomas
Thomas hoorde zijn wekker gaan en keek even hoe laat het was. "Uhm schatje? Het is zeven uur. De tweeling is vandaag wakker. Is het niet tijd om voor hun te gaan zingen?" En hij stond op en bekeek zichzelf in de spiegel. Hij deed zijn haar even goed en zag Jade al om de hoek kijken. "Ja Jade, we komen zo. Pak jij jou cadeautje maar even." En hij wees naar de kast en haalde hem van slot zodat Jade haar cadeautje kon pakken. "Mama we moeten echt gaan!"

Laatst aangepast door Kirst122 op vr dec 19, 2014 8:01 pm; in totaal 1 keer bewerkt

877The children of SFAM - Pagina 36 Empty Re: The children of SFAM vr dec 19, 2014 8:00 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
Roselyn was al vroeg op gestaan. Ze had al gedoucht en alles en was nu met Alexis bezig. "Zo je haar zit weer goed meisje." En ze streek over de haar van haar dochter. "Het wordt met de maand langer." Ze zuchtte diep. Ze hoopte zo niet dat Alexis later moord in brand zou gaan schreeuwen vanwege klitten. Alexis keek haar moeder aan en ging met haar hand over de buik van haar moeder. "Kindje komt pas over een paar maanden lieverd, je moet nog even wachten. Kom dan gaan we kijken hoe het met Lauren is gesteld." Ze tilde Alexis op en liep naar de kamer van Lauren en deed het kleine lampje aan. Ze zette Alexis op de grond en liep naar het bedje van Lauren toe die haar ogen open deed. "Hey meisje, ben je wakker?" En ze tilde haar dochter op. "Okee jij moet hoognodig verschoond worden." Niet lang daarna hadden haar dochters gegeten en gedronken en waren ze lief aan het spelen. Roselyn had een boek gepakt: Mortal Instruments boek zes: City of Heavenly Fire. Die ze inmiddels voor de zesde keer aan het lezen was.

878The children of SFAM - Pagina 36 Empty Re: The children of SFAM vr dec 19, 2014 8:19 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

Amberley gaapte en rekte zich uit. "Het is nog zo vroeg!"
Maar blijkbaar kom Jade ook niet meer wachten. Ze stond op en gaf Jade een kus. We gaan al. Laten we de kleine slaapkopjes maar eens verrassen. Thomas, haal jij hun verrassing te voorschijn? Of wil je eerst zingen, Jade's cadeau geven en dan hun aankleden en openmaken in de woonkamer?

879The children of SFAM - Pagina 36 Empty Re: The children of SFAM vr dec 19, 2014 8:31 pm

Moonlight

Moonlight

Gabriel

Gabriel gaapte en stond vervolgens op. Blijkbaar was Rose al wakkere en had ze hem al laten liggen.
Hij haalde ze handen door ze haar trok een shirt met joggingbroek aan en liep de woonkamer binnen. Hij gaf Lauren en Alexis een kus die een heel stad hadden gebouwd voor de barbies en poppen.
Lauren probeerde hem achterna te lopen. Hij tilde er op. "Nog even boef en dan moet papa je achterna rennen omdat je kan lopen." Hij ging bij Rose op de bank zitten. "Goedemorgen!" en gaf er een kus

880The children of SFAM - Pagina 36 Empty Re: The children of SFAM vr dec 19, 2014 8:35 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
"Tis vroeg dat klopt, maar ik moet vanochtend nog even twee uurtjes naar het restaurant, om dingen voor vanavond klaar te maken voor die twee boefjes. En als we nog weg gaan naar die binnenspeeltuin dan moeten we wel vroeg op." Hij gaf Amber een kus en keek naar Jade. "Ik denk dat het beter is om eerst te zingen, dan de kinderen klaar te maken en daarna de cadeautjes te doen." Hij keek even naar Jade en glimlachte. "Je mag zo je cadeautjes geven meisje. Kom geef mama eens een kus." Hij tilde Jade op en Jade gaf Amber een kus.

881The children of SFAM - Pagina 36 Empty Re: The children of SFAM vr dec 19, 2014 8:37 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
Roselyn keek toe hoe Alexis en Lauren rustig met de Barbies en de andere poppen aan het spelen waren. Ze glimlachte, ze werd helemaal blij van dat tafereel. Ze ging weer verder met haar boek en merkte Gabriel op en glimlachte. "Nog even ja en ze kan lopen. Alexis was ook al zo snel." Ze keek naar Alexis die verder aan het spelen was. Ze beantwoordde de kus van Gabriel. "Ik dacht, ik laat je maar slapen. Je houdt niet zo van vroeg op staan en wakker maken wilde ik niet. Dus ik dacht, ik doe de kinderen. Ze hebben al eten en drinken gehad. Wil je een broodje trouwens? Ik heb zelf nog niet ontbeten, wilde op jou wachten." Ze deed haar boekenlegger in haar boek en legde het boek op tafel.

882The children of SFAM - Pagina 36 Empty Re: The children of SFAM vr dec 19, 2014 9:01 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

"Ik weet het, maar ik heb gewoon slecht geslapen. Misschien ben ik wel zenuwachtiger dan de kleintjes zijn." Ze kuste elkaar even. "Is goed, dan doen we het zo en geven we Jade de cadeautje op bed." Amberley gaf Jade een kus. Kom, dan gaan we voor Juul en Jasper zingen." Ze nam Jade mee aan de hand. "Kijk eens wie er wakker zijn en jarig!" Ze tilde beide uit hun bedje en begon "Happy Birthday te zingen."

883The children of SFAM - Pagina 36 Empty Re: The children of SFAM vr dec 19, 2014 9:03 pm

Moonlight

Moonlight

Gabriel

"Het gaat in eens zo hard. Ze is nog geen jaar. Klopt, Lexie liep ook zo snel. Ik verheug me er nu al op om er achterna te zitten, not!" Gabriel glimlachte licht. "Dank je. Maar je weet dat je me wakker mag maken. Helaas ken je me langer dan vandaag."
Gabriel knikte. "Lekker." Gabriel schudde ze hoofd. "Je had echt niet op mij hoeven wachten. Maar wel lief dat je het hebt gedaan."

884The children of SFAM - Pagina 36 Empty Re: The children of SFAM vr dec 19, 2014 10:47 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
Thomas knikte. "Snap ik. Het komt goed Amber. Alles is goed geregeld. Ik heb lekkere dingen kunnen regelen voor vanavond. Alles komt goed, we gaan er een hele leuke dag van maken dus dat komt echt wel goed." En hij glimlachte en liep achter zijn vrouw en dochter aan naar de slaapkamer van de tweeling. Hij zong mee en toen ze klaren waren gaf hij de tweeling een kus op hun wang. "Gefeliciteerd schatjes." Hij tilde Jade op zodat ze haar broertje en zusje ook een kus kon geven en de cadeautjes. Thomas hielp de tweeling met uitpakken. "Ow wat leuk, duplo. Het meisje met het hondje voor Julia en het jongentje met de vlieger voor Jasper. Super leuk Jade. Heb je goed uitgekozen met mama." En Jade begon helemaal te stralen.

885The children of SFAM - Pagina 36 Empty Re: The children of SFAM vr dec 19, 2014 10:50 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Het gaat allemaal zo snel. Ook met de zwangerschap. We zijn nu vier of vijf maanden, ik weet het niet meer. En het gaat gewoon goed." Ze knikte. "Dat weet ik, maar je lag nog zo heerlijk. Als er iets met de kinderen was geweest had ik je uit bed gehaald, maar anders echt niet. Je kent mij ook langer dan vandaag." Ze stond op en liep naar de keuken. Ze maakte voor ieder twee broodjes klaar en liep toen weer naar Gabriel. "Alstublieft uw broodjes, koffie komt straks. Hoe laat hadden we ook al weer afgesproken bij Amberley en Thomas?" En ze nam een hap van haar broodje met kipfilet.

886The children of SFAM - Pagina 36 Empty Re: The children of SFAM za dec 20, 2014 10:46 am

Moonlight

Moonlight

Amberley

"Weet ik, ik ben gewoon benieuwd naar de reacties van de tweeling. Hoe ze het vinden om cadeautjes te krijgen en naar Monkeytown te gaan. Of ze begrijpen dat ze jarig zijn."
"Happy Birthday too you!" Ze gaven elkaar een kusje in groepsknuffel. Vervolgens zette ze de tweeling neer zodat Jade de cadeautje kon geven. "Ohh, cadeautjes!" Amberley zag de kleintjes stralen. Gelukkig had ze er aan gedacht om de camera in de slaapkamer te leggen zodat ze meteen foto's kon maken. De tweeling straalde. "Heel goed gedaan Jade. Ze vinden het heel leuk. Kunnen ze straks fijn mee gaan spelen."

887The children of SFAM - Pagina 36 Empty Re: The children of SFAM za dec 20, 2014 10:50 am

Moonlight

Moonlight

Gabriel

Gabriel schudde zijn hoofd. "Als jij het al niet meer weet, hoe moet ik het dan weten? Ik dacht 5. Volgende maand moeten we weer naar de dokter." Gabriel knikte. "En daar ben ik heel blij om." Hij kuste Rose even. Gabriel grijnsde. "Bedankt dat je me hebt laten liggen." Gabriel nam dankbaar ze broodjes aan. Hij zette Lauren weer op de grond zodat ze kon spelen. "Lauren, niet klimmen!" Gabriel dacht diep na. "Geloof 1 uur. Thomas moest nog wat dingen regelen in het restaurant."

888The children of SFAM - Pagina 36 Empty Re: The children of SFAM za dec 27, 2014 12:30 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
Thomas keek naar de tweeling die helemaal blij waren met de cadeautjes. Het deed hem goed om zijn kinderen zo te zien. Hij keek naar Jade die begon te stralen toen Amberley haar complimenteerde over de cadeautjes. Thomas haalde een hand door zijn haar en keek even naar Jade en gaf haar een kus op haar hoofd. "Goed uitgekozen Jade." Jade glimlachte en Thomas keek weer naar de tweeling en gaf ze een kus en een knuffel. "Gefeliciteerd lieverds." Hij keek naar Amberley. "Zullen we ze maar klaar maken voor het ontbijt?"

889The children of SFAM - Pagina 36 Empty Re: The children of SFAM za dec 27, 2014 12:34 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
Roselyn dacht na en keek naar Gabriel. "Je hebt helemaal gelijk. Ik had er even geen erg meer in." En ze begon te lachen. "Tuurlijk laat ik je liggen. Ik ga je niet wakker maken en trouwens, jij zou mij ook hebben laten liggen als ik nog had liggen slapen." Ze keek even naar haar kinderen en keek toen weer naar Gabriel. Ze pakte haar broodjes en begon ook te eten. Ze keek even naar Lauren en Alexis die samen weer ging spelen met de poppen. "Hmm dan kunnen we dus nog even boodschappen doen straks, voor morgen. Ik heb geen zin om op zondag boodschappen te gaan doen, aangezien het dan altijd zo druk is. En morgenvroeg komt Jocelyn nog een boek ophalen wat ik van haar heb geleend. En dan wil ik ook paraat staan en niet nog het een en ander moeten doen."

890The children of SFAM - Pagina 36 Empty Re: The children of SFAM za dec 27, 2014 12:59 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

Amberley hielp de tweeling om hun duplo pakket open te maken voor ze het zelf open zouden scheuren. De kleintjes straalde ieder van oor tot oor. Dit was nou waar ze op gehoopt had. Zo had ze het zich voorgesteld. Amberley knikte. Ze stond vervolgens op. "Ik doe de tweeling wel, dan kan jij Jade aankleden. Doe Jade toch maar een luier om vandaag ook al is ze over het algemeen zindelijk, voor het geval het misgaat met al die inspanning vandaag."

891The children of SFAM - Pagina 36 Empty Re: The children of SFAM za dec 27, 2014 1:04 pm

Moonlight

Moonlight

Gabriel

Gabriel sloeg een overdreven zucht. "Na, lekker dan. Moet ik hier alles onthouden?!?" Hij stak ze tong plagend naar Rose uit. Gabriel knikte. "True." Hij at verder van zijn brood. Gabriel liet zich achterover op de bak zaken. "Ik dacht dat we gister al alles hadden gehaald." Hij vond boodschappen doen maar zo lang duren en vermoeiend. Bedenken wat je wilde eten terwijl je net had ontbeten/geluncht. "Jeey, jippie! We gaan dus boodschappen doen." Hij zag ze dochters echt opkijken met een blik van wtf, pap wat doe je?

892The children of SFAM - Pagina 36 Empty Re: The children of SFAM za dec 27, 2014 1:33 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
Thomas knikte en tilde Jade op. "Kom Jade, je mag kiezen wat je vandaag aan wilt doen." Hij liep naar de slaapkamer van Jade en maakte haar kledingkastje open. Jade wees naar een roze shirt en een paarse broek. Thomas haalde ze er uit en begon Jade te verschonen en deed een luier bij haar om. "Voor het geval dat lieverd." Zei hij toen hij Jade vragend zag kijken. Hij kleedde Jade om en deed haar haar in een staartje en hielp Jade met haar schoenen. "Goed gedaan Jade. Kom dan gaan we naar de keuken." Hij vouwde het pyjamatje van Jade netjes op en schudde haar bedje op en liep met Jade naar de keuken en zette in haar haar stoel. "Dan wachten we nog even op mama en op Julia en Jasper."

893The children of SFAM - Pagina 36 Empty Re: The children of SFAM za dec 27, 2014 1:51 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Uhm ja." En ze stak haar tong uit en gaf Gabriel een kus. "Nee nog niet. We hebben het avondeten nog niet gehaald. Boodschappen doen is overigens geen ramp aangezien ik al weet wat we gaan eten morgen. Ik ga morgen mijn eigen nasi maken en ja met saté en kroepoek." En ze glimlachte en keek even naar haar twee meiden "Gekke papa he meiden?" Alexis begon te giechelen en keek naar Lauren die ook begon te giechelen. Roselyn keek toen weer naar Gabriel. "Ik heb al een lijstje gemaakt, het komt goed."

894The children of SFAM - Pagina 36 Empty Re: The children of SFAM za dec 27, 2014 2:27 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

'Ik had de roze bambi trui gisteren in de kast gelegd als ze die aan wilt. De frozenjurk hangt nog aan de lijn maar ik heb liever niet dat ze daar in gaat spelen.", zei ze nog tegen Thomas voor die Jade ging aankleden. Ze ruimde het speelgoed op en kleedde toen de tweeling aan. Ze had speciaal iets leuks gekocht voor hun verjaardag. Ze zette de tweeling op de grond en ruimde alles netjes op waarna ze ze naar beneden tilde en in hun eetstoeltjes aan tafel zette.

895The children of SFAM - Pagina 36 Empty Re: The children of SFAM za dec 27, 2014 2:30 pm

Moonlight

Moonlight

Gabriel

Gabriel sloeg zijn armen over elkaar. Hij keek er beledigd aan.
"Maar het duurt wel altijd zo belachelijk lang.", zei die op een zeurderig toontje. Nee, je kon beter gaan winkelen en boodschappen doen zonder Gabriel. "Dat is dan weer een heel goed voordeel." Gabriel liep op ze dochters af. "Lachen jullie papa nou gewoon uit. Kijk uit hoor, of jullie gaan zonder eten naar bed." Hij tilde ze beide op en draaide ze in het rond.

896The children of SFAM - Pagina 36 Empty Re: The children of SFAM za dec 27, 2014 4:46 pm

Kirst122

Kirst122

off: skip naar de monkeytown

Thomas
Thomas parkeerde de auto netjes in de parkeerplek. Ze hadden bij de ingang met Gabriel en Roselyn afgesproken. Hij haalde Jade uit de auto en hielp haar op de grond. Daarna deed hij de tweeling. Hij keek naar Amberley. "Zullen ze er al zijn?" Hij keek haar vragend aan en keek toen weer naar Jade die naar haar moeder liep en de hand van haar moeder pakte. Thomas glimlachte. Jade was een mengelmoesje maar je zag wel overduidelijk dat ze het meest op haar moeder leek. Hij keek toen naar de tweeling. "Zo dan gaan we gezellig jullie verjaardag vieren!" En de tweeling begon te glimlachen. "Kom dan lopen we alvast naar de ingang, misschien zijn ze daar."

897The children of SFAM - Pagina 36 Empty Re: The children of SFAM za dec 27, 2014 4:49 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
Roselyn keek naar Gabriel. Nog even en dan waren ze bij de monkeytown. Ze had er onwijs veel zin in. Ze keek naar Alexis die met Brillie aan het spelen was en Lauren was druk aan het 'praten' met haar knuffelaap. Het was een mooi gezicht om te zien. Roselyn glimlachte. "Wat een schatjes van dochters hebben we nu he. En over minder dan een halfjaar krijgen we ons derde er bij. Marcel heeft overigens aangeboden om het babybedje in elkaar te zetten. Owja we moeten zo naar links. We zijn er bijna." Ze was er een keer met Alexis en Emma geweest samen met haar zus Evelyn. Ze keek even naar Gabriel. "Hou van je." Zei ze met een glimlach.

898The children of SFAM - Pagina 36 Empty Re: The children of SFAM za dec 27, 2014 5:24 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

Amberley haalde de schouders op. "Geen idee, ik zie de auto niet staan als ik het goed heb." Ze hield Jade de hand stevig vast.
Amberley knikte. Ze hielp mee om de tweeling in de buggy te zetten en liep toen met Jade naar de ingang. "Ik hoop eigenlijk dat ze er nog niet zijn. Dan kunnen we rustig nog wat dingetjes op de verjaardagstafel zetten die we hebben gereserveerd."

899The children of SFAM - Pagina 36 Empty Re: The children of SFAM za dec 27, 2014 5:27 pm

Moonlight

Moonlight

Gabriel

Gabriel keek via de achteruitkijkspiegel naar zijn dochters. "Zeker! Komt omdat ze op hun mama lijken." Hij gaf Roselyn vluchtig een kusje. "Ik vraag me soms af wat ze nou allemaal tegen die knuffels lopen te vertellen."
"Heey! Ik kan prima een babybedje in elkaar zetten! Is de vorige keren ook gelukt hoor. Maar wat hulp kan ik wel gebruiken."
Gabriel knikte. "Ik let wel op." en sloeg links af. Gabriel grijnsde. "Ik ook van jou." Hij hoorde het Alexis herhalen. "Wij ook van jou Lexie."

900The children of SFAM - Pagina 36 Empty Re: The children of SFAM za dec 27, 2014 6:19 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
"Nee ik ook niet. Kom dan gaan we naar binnen, tis niet echt warm zeg maar." Hij liep met de tweeling naar binnen en meldde zich bij de balie. Ze werden meegenomen naar de verjaardagsruimte. Hij bedankte de medewerkster en haalde de tweeling uit de maxicosie en begon de tweeling te helpen met hun jassen uit te doen. Hij deed zijn tas van zijn rug en haalde er spullen uit. "Jade kom je meehelpen?" Jade knikte en Thomas hielp haar met haar jas. "Kom maar. Jasper pas op, daar moet je niet mee gaan spelen." En hij haalde de aansteker uit Jasper zijn handen en stopte het in zijn tas en Jasper zijn knuffel zodat hij daar mee kon spelen.

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 36 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Permissies van dit forum: