Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

My life as a teenager (sfam)

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 22 van 40]

526My life as a teenager  (sfam) - Pagina 22 Empty Re: My life as a teenager (sfam) zo okt 05, 2014 5:45 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
"Ach dat komt wel goed." Hij glimlachte en keek even naar Amberley en reed toen verder. "Ik weet dat Jade het zelf moeten weten enzo maar toch. Soms vraag ik me wel eens af of zij niet graag een relatie wilt hebben. Ik bedoel ik praat er niet vaak over met haar. Het is ook meer een vrouwending en ik weet ook niet hoe ik dat zo subtiel mogelijk kan vragen. Heb jij er wel eens met haar over of dat niet?" Hij sloeg weer naar rechts en keek even naar de TomTom over een klein uurtje moesten ze er zijn. Dan moesten ze nog een parkeerplek zien te vinden. Hij wilde niet te ver lopen nu ze Noah bij zich hadden.

527My life as a teenager  (sfam) - Pagina 22 Empty Re: My life as a teenager (sfam) zo okt 05, 2014 5:48 pm

Kirst122

Kirst122

Mike
Mike keek even naar Jasper. "Ik zei alleen maar dat Edwin bij haar was. Meer weet ik niet en meer hoef ik niet te weten. Ze zaten in de tuin vanochtend." Hij speelde wat onzeker met het gras. "Jade organiseert altijd dingen. Laatst had ze een verrassingsfeestje voor mijn zusje georganiseerd omdat ik er zo slecht in ben. Het was geweldig. Lucy vond het echt heel leuk, het was een sweet 16 geworden."Mike glimlachte en keek op toen Jasper naar het water liep. Hij stond op en liep naar hem toe. "Wat kun je niet? Vertel maar, je kunt eerlijk naar mij zijn Jasper."

528My life as a teenager  (sfam) - Pagina 22 Empty Re: My life as a teenager (sfam) zo okt 05, 2014 5:52 pm

Moonlight

Moonlight

Charlie

"Ik bedoel dat ik er nog wel achter kom dat je bezorgd ben al ouder!", verbeterde ze de moeder.
Charlie haalde de schouders op. "We sall see. Ben benieuwd!" Charlie dacht na. "Wanneer is dat? Ik wil wel kijken maar heb ook huiswerk en volgend weekend gaat papa mee op kamp. Dan hebben we kamp met de dansschool." Ze keek de moeder aan via de spiegel. "Ik kijk nu al uit naar kamp!"

529My life as a teenager  (sfam) - Pagina 22 Empty Re: My life as a teenager (sfam) zo okt 05, 2014 5:54 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

"Ik ga me niet druk lopen make om dingen die geen probleem vormen.
Als Jade geen relatie wit, dan niet. Of als ze zich daar niet drukt om maakt.
Ze komt de waren nog wel tegen. Maar als je, je er zo druk om maakt dan praat ik wel met Jade."
Ze keek even achterom naar noah die vredig lag te slapen. Ze legde ze jas die naast hem lag over hem heen als deken.

530My life as a teenager  (sfam) - Pagina 22 Empty Re: My life as a teenager (sfam) zo okt 05, 2014 5:59 pm

Moonlight

Moonlight

Jasper

"Ik hoef inderdaad niet te weten wat mijn kleine zusje uitspookt. Dat Edwin bij haar sliep zijn al te veel details. Dan zie ik ze haast al samen in bed liggen, het doen." Hij knikte. "Leuk! Jade is goed in organiseren. Ze helpt mij ook altijd met feestjes. Ze organiseert ook altijd meidenavonden enzo."

Jasper draaide zich van Mike af. Hij beet op ze lip. Hier was die al bang voor geweest. Hij had ook gewoon NEE moeten zeggen tegen deze date. Dan was dit allemaal niet gebeurd.
"Dit!" Hij keek Mike heel even aan en wees van zichzelf naar hem. Vervolgens ging die aan het water zitten. "Ik ben hier gewoon nog niet klaar voor. Om mezelf op een relatie te storten. Ik wil geen verkeerde signalen over brengen en je valse hoop geven. Ik.. Ik ben dan wel al jaren uit de kast maar heb nooit echt een relatie gehad. Ik wil me niet zomaar ergens in storten, helemaal niet nu Noah in het spel is. Ik wil niet dat er continue mensen in en uit zijn leven lopen. Als ik me volledig overgeef aan iemand, wil ik ook zeker weten dat die gene blijft. Snap je? Je bent onwijs lief voor Noah en... Het is ook gewoon dat ik je altijd heb gezien als de beste vriend van Jade en niet als iemand die ik leuk zou kunnen vinden."

531My life as a teenager  (sfam) - Pagina 22 Empty Re: My life as a teenager (sfam) zo okt 05, 2014 6:07 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Owja sorry schat, ik lijd aan geheugenverlies." En ze lachte en keek even naar Gabriel en keek toen weer naar Charlie. "Whoo is dat kamp volgende week al? Jemig wat gaat dat snel. Alexis heeft dan ook haar tweede echo. Ze is bijna drie maanden zwanger stond in haar babydagboek, dat had ze laten zien aan mij gister, en ze wilt graag weten wat het wordt. Ze had gevraagd of ik met haar mee wilde op vrijdagochtend. Ik heb gezegd dat ik graag mee ga. En Emma haar wedstrijd is op donderdagavond om 19.00 dus dat is een dag voor kamp."

532My life as a teenager  (sfam) - Pagina 22 Empty Re: My life as a teenager (sfam) zo okt 05, 2014 6:09 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
"Nee sorry. Ik moet mij ook geen zorgen maken tis alleen. Ze worden alle drie al zo groot. Julia heeft een relatie met Edwin dat echt heel goed gaat. Julia wordt weer langzaam een bloem die open bloeit dankzij Edwin en natuurlijk omdat we een nieuwe school voor haar aan het zoeken zijn. Jasper weet heel goed wat hij na zijn mbo wilt gaan doen en heeft een date met Mike en Jade is al aan het sparen voor haar uitzet maar die heeft nog niemand gevonden. Ik wil gewoon niet dat zij nooit iemand vindt. Dat ze eenzaam blijft."

533My life as a teenager  (sfam) - Pagina 22 Empty Re: My life as a teenager (sfam) zo okt 05, 2014 6:14 pm

Kirst122

Kirst122

Mike
Mike luisterde naar Jasper. Hij bleef staan en keek even naar het water en keek toen weer naar Jasper. "Ik ben blij dat je zo eerlijk naar me bent. Ik snap wat je bedoeld. Ik bedoel je hebt Noah nu, zoals je zelf zegt, je bent een band met hem aan het opbouwen en je wilt het beste voor je kind. Je wilt niet dat als je een relatie hebt dat dat in een maand uit is. Je wilt zeker zijn dat je relatie blijft. Dat snap ik volkomen." Hij kuchte. "Ik ben pas anderhalfjaar uit de kast. Ik heb een hele tijd geworsteld met wie ik nou ben. Ik speelde ook meer met meisjes dan met jongens op de basisschool. Een paar jaar terug had ik er een gesprek over met mijn broer Henry. Hij vroeg of ik niet op jongens viel. Ik werd boos op hem en zei dat ik geen homo was. Maar ik had er zelf toen ook aangedacht maar ik wilde het niet toegeven. Maar anderhalfjaar geleden ben ik er voor uitgekomen. Ik heb het Jade als eerste verteld. Samen met Jade ben ik een halfjaar geleden naar mijn ouders gegaan en heb het aan hun verteld. Ik heb daar zo lang mee gewacht omdat ik het niet durfde, ik was bang voor hun reactie. Maar hun reactie was positief. Ze moesten wennen aan het idee, maar ze zijn het nu helemaal gewend." Hij ging ook op de grond zitten en keek even naar de eendjes. "Ik heb nog nooit een relatie gehad, zelfs niet met een meisje. Men dacht dat Jade en ik wat hadden, maar we zijn gewoon beste vrienden. Ik wil dit ook niet overhaasten Jasper. Zullen we het stapje voor stapje opbouwen? Dat we elkaar beter leren kennen, beginnen als soort van vrienden."

534My life as a teenager  (sfam) - Pagina 22 Empty Re: My life as a teenager (sfam) zo okt 05, 2014 6:38 pm

Moonlight

Moonlight

Jasper

"Ik ben blij dat jij ook eerlijk tegen mij bent en je het begrijpt. Misschien is het ook gewoon het beste als we gewoon als vrienden beginnen. Wie weet wat er uit voorkomt. Sorry, dat ik me zo achterlijk heb gedragen." Jasper keek Mike aan. "Weet je dat ik dat eerst ook dacht... Dat je wat had met Jade. Ik schrok me dood toen ze zei dat je eerder op mij zou vallen dan op haar. Als je hetero was geweest zouden jullie een leuk zetje zijn geweest. Jade had zich dan geen beter vriendje voorstellen."
Hij aaide Bailey die bij hun was komen zitten. "Misschien een beetje een rare vraag en weet jij het antwoord ook niet maar... iedereen vraagt zich af of Jade iemand leuk vind. Of ze bezig is met jongens enzo."

535My life as a teenager  (sfam) - Pagina 22 Empty Re: My life as a teenager (sfam) zo okt 05, 2014 6:54 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

"Jade, die red zich wel. Om haar maak ik me het minste zorgen. Jade heeft altijd mensen om zich heem waar ze zich mee vermaakt. Genoeg vrienden en vriendinnen. Jade is alles behalve eenzaam.
Ze geniet van het leven en het geen wat ze doet. Waarom zou daar perse een vriendje bij horen?"

536My life as a teenager  (sfam) - Pagina 22 Empty Re: My life as a teenager (sfam) zo okt 05, 2014 6:57 pm

Moonlight

Moonlight

Charlie

"Je wordt bejaard mam. Ik weet het." Ze stak plagend de tong uit en kroop in het hoekje zodat de moeder der niet kon grijpen. Charlie knikte. "Ja, de tijd gaat sneller dan je denkt. Ahh! Dat wil ik ook weten! Je moet bellen hoor wat het wordt! Anders loop ik het hele weekend zenuwachtig te zijn!
Dan kunnen papa en ik eindelijk gaan schilderen voor de babykamer. Dat moet wel in de juiste kleur." Charlie knikte. "Ik kijk wel of ik mee ga."

537My life as a teenager  (sfam) - Pagina 22 Empty Re: My life as a teenager (sfam) zo okt 05, 2014 7:02 pm

Kirst122

Kirst122

Mike
Mike keek even naar Jasper. "Ik wil zo eerlijk mogelijk naar je kunnen zijn. Ik haat liegen." Hij keek even naar Bailey en begon te lachen. "Ik ben niet Jade haar typen. Jade valt op stoere jongens of zoals zij het noemt hele sexy jongens of mannen. Nee dan val ik af. Ik ben alles behalve stoer." Hij keek even naar het water en hoorde de vraag van Mike. Hij moest even nadenken hoe hij het zal zeggen. "Jade is zeker met jongens bezig. Laatst waren we uit eten bij de Italiaan hier in de stad. En er was een mannelijk ober en die vond Jade erg knap. Ze werd al verlegen als hij glimlachte en hij had zich een keer omgedraaid en toen was hij weg zei ze: Okee zelfs zijn achterkant is goed. En toen de vrouwelijk ober kwam en vroeg of we wat wilde en natuurlijk wilde we nog een toetje. De vrouwelijke ober liep weg en Jade zei dat ze haar toetje al had. Dus als dit jou vraag beantwoord." Hij had zoveel lol om Jade gehad toen. "Maak je geen zorgen om Jade, die is gewoon op zoek naar de ware. En die heeft ze nog niet. En trouwens ze praat er met mij veel over alleen tegen haar ouders niet. Tis haar ding en niet die van haar ouders. Waarom vraag je dit? Ben je bezorgt om je zus?"

538My life as a teenager  (sfam) - Pagina 22 Empty Re: My life as a teenager (sfam) zo okt 05, 2014 7:06 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"En bedankt he Charlie." En ze lachte eventjes. Ze keek naar Gabriel en keek toen weer naar buiten. "Ik vind het ook spannend wat het gaat worden. Gewoon heel die zwangerschap is spannend. Al lijkt Alexis er heel nuchter onder. Ik heb wel gezien dat ze op zoek is naar een andere opleiding. Iets met leraar Engels. Daar had ze het laatst over." Ze dacht na en knikte. "Gaan jullie het echt roze doen als het een meisje wordt en als het een jongen wordt blauw?" Ze vond dat altijd vrij standaard. "Misschien wilt Alexis het wel helemaal niet vertellen aan jullie." En ze stak haar tong uit. "Je kunt ook iets kiezen wat leuk is voor zowel een jongen als meisje."

539My life as a teenager  (sfam) - Pagina 22 Empty Re: My life as a teenager (sfam) zo okt 05, 2014 7:08 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
"Okee misschien heb je ook wel gelijk. Maar het is meer dat ik van Jade niks hoor. Alles lijkt bij haar vanzelf te gaan. Ze heeft een vriendengroep waar ze elke vrijdagavond mee uit gaat. Ze heeft haar opleiding, ze heeft haar werk bij die kledingwinkel in de stad, ik ben de naam vergeten er van. Ze spaart voor als ze uit huis gaat. Alles lijkt haar mee te zitten. Misschien wilt ze gewoon geen vriendje dat kan of ze heeft zoiets van dat is mijn ding en niet die van jullie. Dat zal ik ook volkomen begrijpen."

540My life as a teenager  (sfam) - Pagina 22 Empty Re: My life as a teenager (sfam) zo okt 05, 2014 7:13 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

"Ik denk dat Jade inderdaad zo iets heeft van. Dit is van mij en dat gaat jullie niks aan. Als ik iemand leer kennen dan leren jullie hem van zelf wel kennen. En terecht! Ik begrijp het volkomen dat ze niet elke jongen die ze leuk vind meteen uitgebreid met ons gaat bespreken. Jade is Jade en ze zijn alle drie anders. En dat is goed. Ze horen ook hun eigen ik te kunnen zijn. Met Jade komt het wel goed en we worden vast nog wel voorgesteld aan de nieuwe vlam."

541My life as a teenager  (sfam) - Pagina 22 Empty Re: My life as a teenager (sfam) zo okt 05, 2014 7:15 pm

Moonlight

Moonlight

Charlie

"Graag gedaan! Kleine moeite!" Charlie haalde de schouders op. "I don't know"
"Ik vind het spannend om tante te worden." Ze keek de vader even aan en haalde toen de schouders op. "We zijn er nog niet helemaal over uit. Maar het is wel leuker als we iets stoers doen voor een jongen en iets liefs en meisje achtig bij een meisje. Het is meer dat we er op kunnen inspelen. Een hele roze babykamer is ook weer te!"

542My life as a teenager  (sfam) - Pagina 22 Empty Re: My life as a teenager (sfam) zo okt 05, 2014 7:18 pm

Moonlight

Moonlight

Jasper

"Ik ook! Dan zijn we het daar over eens." Jasper proestte het uit. "Haha, zo ken ik Jade helemaal niet. Het klinkt helemaal niet als de Jade die wij kennen. Maar ik zie er ook nooit met jongens. Ik zou me dood hebben gelachen." Jasper haalde zijn schouders op. "Een beetje. Het is meer dat ik het me gewoon af vroeg. Het is eerder pa die zich zorgen maakt."

543My life as a teenager  (sfam) - Pagina 22 Empty Re: My life as a teenager (sfam) zo okt 05, 2014 7:32 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
"Goed daar heb je gelijk in. Ze komt vanzelf wel als ze een vlam heeft of wat dan ook. Ze is 18 dat weet ik en we moeten haar haar eigen gang laten gaan. Mijn kleine kinderen worden gewoon zo groot. Ik ben ook blij dat ik dit allemaal mee mag maken. Misschien komt het ook wel dat ik zo bezorgt ben omdat mijn eigen vader mij niet kon helpen toen ik net zo oud was als Jade."

544My life as a teenager  (sfam) - Pagina 22 Empty Re: My life as a teenager (sfam) zo okt 05, 2014 7:36 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Ik vind het spannend om oma te worden. Ik ben wel blij dat ze mij toe laat en heeft gevraagd of ik mee wilde." Roselyn keek even naar haar man en keek toen naar Charlie. "We vragen het zelf aan haar of ze het wil appen of niet of dat ze het persoonlijk aan jullie wilt vertellen. Geduld is een schone zaak en bedenk dat het voor haar spannender is dan voor ons. Zij moet het kind dragen en opvoeden, een deel van haar jeugd wordt gewoon anders." Roselyn keek even naar buiten en keek toen even naar de borden waar dierentuin op stond. "Alexis zal vast blij zijn met wat jullie voor haar doen."

545My life as a teenager  (sfam) - Pagina 22 Empty Re: My life as a teenager (sfam) zo okt 05, 2014 7:39 pm

Kirst122

Kirst122

Mike
"Ik ken Jade alleen maar zo. Ik heb haar leren kennen in de kleuterklas, toen was ze al vrolijk en je hoorde haar er in groep 8 altijd boven uit. Ze was altijd van de dingen regelen. Ze heeft ook het eindfeest voor groep 8 helemaal geregeld. Ik heb wel geholpen maar zij heeft het meeste gedaan. Ik ken haar niet anders dan dat ze veel praat, dat je haar niet boos moet maken, dat ze vrolijk is." Mike glimlachte. "Geloof me ik lag in een deuk. Ik wilde een foto van haar en de ober maken maar Jade weigerde dat." Hij keek even naar Bailey die ging liggen. "Denk je niet dat je vader zo bezorgt doet omdat zijn eigen vader niet mee heeft kunnen maken dat zijn kinderen ouder worden? Dat hij niet echt een voorbeeld heeft gehad?"

546My life as a teenager  (sfam) - Pagina 22 Empty Re: My life as a teenager (sfam) zo okt 05, 2014 9:03 pm

Moonlight

Moonlight

Charlie

Charlie grijnsde. "Dat wordt janken. Emotioneel moment.
Ze kan papa maar beter niet meevragen. Die loopt al te snotteren voor ze beginnen. "
"Ik word haast beschreven of ik een vrouw ben. ", hoorde ze de vader zeggen.
Charlie kwam haast niet meer bij van het lachen. Vervolgens sloeg ze de armen over elkaar. "Dan kan ze het toch wel gewoon vertellen! " Ze ging even niet nog zes maanden wachten.
"Ik weet zeker dat ze het leuk gaat vinden. We hebben grote plannen. Maar dat blijft nog geheim. "

547My life as a teenager  (sfam) - Pagina 22 Empty Re: My life as a teenager (sfam) zo okt 05, 2014 9:08 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

"Kom is hier! " Ze trok Thomas naar zich toe en gaf hem een kus.
" onze kleine kindjes worden mooie volwassenen.  Die volop in de bloei zijn van hun leven.
Ik weet dat je vader er niet voor jou kon zijn met je bent er wel voor je eigen.  
Ook al gaan ze hun eigen weg en maken ze zich los van ons. Je bent en blijft hun vader.  
Hun grote held die de hele wereld aan kan en hun beschermd tegen de boze grote wereld.
Ook al heb je het druk met je restaurant.  Je bent er altijd voor ze.
Onzeker zijn en twijfelen hoort nou eenmaal bij het ouderschap. al zzijn we straks honderd dan maken we ons nog druk om ze."

548My life as a teenager  (sfam) - Pagina 22 Empty Re: My life as a teenager (sfam) zo okt 05, 2014 9:19 pm

Moonlight

Moonlight

Jasper


"Wij kennen Jade ook niet anders als een vrolijke drukke meid die altijd van alles aan het organiseren was.  
Maar ik bedoel dat Jade bij ons nooit zou laten merken dat ze iemand leuk vindt. "
Jasper proestte het uit.  "Naja zeg! Geen eens?  Ze heeft toch wel om zijn nummer gevraagd?!?"
Jasper haalde zijn schouders op. "I don't know.  Pap is altijd bezorgd. "

549My life as a teenager  (sfam) - Pagina 22 Empty Re: My life as a teenager (sfam) zo okt 05, 2014 10:11 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
Roselyn keek even naar Charlie en begon te lachen. "Ik weet zeker dat Alexis emotioneel gaat worden ook al doet ze alsof ze het helemaal niet spannend vindt. Maar ik word ook emotioneel hoor. Ik bedoel ik word op mijn veertigste al oma en zij wordt moeder op haar zeventiende, allemaal best emotioneel maar je krijgt er wel een mooi kind voor terug." Als de baby op Alexis ging lijken werd het zeker een mooi kind. Ze was trots op al haar dochters. Ze hadden een goed karakter, ook al lieten ze dat niet altijd zien en zagen er ook nog eens goed uit qua uiterlijk. Al maakte het Roselyn niet uit als ze niet knap waren. Het innerlijk telde mee. "Zeg en jullie willen het niet vertellen aan mij? Ik beloof je dat ik mijn mond zou houden. En als jij wilt weten wat het kind gaat worden kun je het ook zelf vragen."

550My life as a teenager  (sfam) - Pagina 22 Empty Re: My life as a teenager (sfam) zo okt 05, 2014 10:17 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
"Hoo pas op ik ben aan het sturen." Zei hij toen hij lichtelijk begon te slingeren. Hij luisterde naar Amberley en knikte toen. "Je hebt gelijk. En ik weet ook zeker dat ze trots op ons zijn. Ik ben ook trots op hen. Ik ben trots op de dingen die hun allemaal bereikt hebben. En er komen nog wel meer prestaties. Ik ben ook trots op jou en op Noah. Ook op mezelf en ik weet dat de zorgen zouden blijven komen. Ik bedoel mijn moeder heeft nog steeds zorgen. Het ook allemaal wel goed. Had je trouwens gehoord dat Julia aangenomen is als assistent kok bij restaurant Heerlijk in de stad? Julia vertelde mij dat gisteravond en ze zei dat ik het ook tegen jou moest vertellen. Ze waren onder de indruk van haar kookkunsten. Maar goed ze heeft het van mij geleerd en natuurlijk ook van jou."

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 22 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum