Toby
Toby rolde de rolstoel van zijn zus. "Wat een mooie dag he Tobias om te gaan wandelen?" Zei zijn zus Lacey. Toby knikte. "Inderdaad een hele mooie dag." Lacey glimlachte en Toby rolde verder. Hij zag in de verte een vechtpartij. Hij herkende die groep. "Toby? Zijn dat niet die vrienden van jou?" Toby knikte. "Ja." Antwoordde hij rustig en hij reed verder. Dichterbij aangekomen zag hij dat het broertje van Jade was, Jasper, en zijn vriend, Mike. Toby liet de rolstoel los en Lacey pakte zijn hand. "Bemoei je er niet mee Toby. Dit is niet jou probleem." "Lacey het is wel mijn probleem. Elke keer dat gescheld naar homo's en lesbische mensen, ik ben het zat. Jou doen ze ook al pijn. "Toby ik zit er niet mee." "Lacey je zit er wel mee, ik hoor je 's nachts huilen als het weer zo ver is geweest." Toby liep er op af. "Toby nee!" Hoorde hij zijn zusje nog roepen. "Stelletje eikels laat die jongens eens met rust." Zijn vrienden draaide zich om en keek hem aan. "Kijk kijk, daar hebben we Toby Macaroni. Ons homovriendje en zijn lesbische zusje." Toby keek woedend naar Vincent. "Leer eens rijmen, lul." Zei hij woedend en hij gaf Vincent een mep. Vincent keek hem woedend aan. "Dat had je niet moeten doen!" "Onee? Wat krijg ik nu, ook klappen? Omdat ik er een keer iets van zeg?" Inderdaad, hij kreeg klappen hij sloeg terug maar de jongens waren te sterk. "Toby!" En hij hoorde zijn zusje naar hem toe rijden. Ze duwde Lacey uit de rolstoel en Toby begon te vloeken. "Verdomme, Lacey!" Maar hij kon niet naar haar toe. "Kappen!" Werd er geroepen en hij zag Julia, Jade en Edwin op hun afkomen rennen. Jade zou vandaag met Julia en Edwin gaan winkelen. "Fuck, daar hebben we Edwin, wegwezen jongens!" "Ho staan blijven!" En twee agenten kwamen aangelopen en namen de vier jongens meer. Toby stond op en merkte dat hij een bloedneus had. Het interesseerde hem geen ene reet, het enige wat hem nu interesseerde was zijn zusje. Hij rende naar Lacey toe en keek haar aan. "Toby je bent gewond." "Dat geeft niet, dat lappen we wel weer op. Kom ik til je weer in je rolstoel." Hij tilde zijn zusje op en zette haar weer goed in haar rolstoel. "Heb je je pijn gedaan?" "Weet ik niet, ik ben verlamd in me benen weet je nog." "Weet ik lieverd maar je armen." "Nee niks." Toby keek zijn zusje aan en zuchtte diep. Hij keek even naar Jasper en Mike, hij wist niks te zeggen. Bang dat Jasper boos op hem zou zijn. Toby wist dat hij vrienden was met die vier jongens. Hij wilde zeggen dat hij kwaad was op die jongens, dat hij dit niet gewild had... Maar hij kreeg het maar niet over zijn lippen.