Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

My life as a teenager (sfam)

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 21 van 40]

501My life as a teenager  (sfam) - Pagina 21 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za okt 04, 2014 7:58 pm

Kirst122

Kirst122

Mike
"Okee goed dan, we gaan met de fiets." Mike hield van wandelen. Hij kon dan altijd zijn geheugen beter op frissen. Hij kreeg dan rust in zijn hoofd. Maar met de fiets was ook geen probleem. Mike liep naar de deur en trok hem achter zich dicht. Hij wachtte op Jasper bij de stoep. Hij had zin om te gaan picknicken en Jasper beter te leren kennen. Jade had gezegd dat Jasper een hele goede jongen was en erg beschermend was over zijn tweelingzusje Julia. Mike kende voor de rest Jasper niet heel goed.

502My life as a teenager  (sfam) - Pagina 21 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za okt 04, 2014 8:02 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
Thomas keek even naar Amberley en glimlachte naar haar. Hij keek toen naar Noah. "Je gaat het straks allemaal zien. Je gaat een super leuke dag krijgen." Hij had in elk geval zijn camera meegenomen zodat hij genoeg foto's kon maken. Hij reed verder en luisterde goed naar de aanwijzingen van de TomTom ondertussen zong hij mee met de cd. "Hiephoi ik ben weer jarig en iedereen is aardig, alle cadeautjes zijn voor mij. Ze zingen lang zal die leven, iedereen wilt me kusjes geven en al mijn vriendjes zijn er bij. Als ik jarig ben dan ben ik blij."

503My life as a teenager  (sfam) - Pagina 21 Empty Re: My life as a teenager (sfam) za okt 04, 2014 8:04 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Tjaa ik kom bijna nooit in haar jas. Jullie moeten jullie kleding zelf in de kast hangen omdat jullie weten waar jullie je shirtjes en broeken willen hebben. Je ruimt ook je eigen rotzooi op dus ja. Ik weet dus niet waar ze die jurken laat." Roselyn keek op toen er een mobiel voor haar neus werd gedrukt. "Huh wat, een date? Waarom weten wij daar niks van? Gabriel wist jij daar iets van?" Ze vond het leuk voor Alexis maar toch. "Loopt ze niet te hard van stapel zo na Jason?" Vroeg ze aan niemand in het bijzonder.

504My life as a teenager  (sfam) - Pagina 21 Empty Re: My life as a teenager (sfam) zo okt 05, 2014 10:19 am

Moonlight

Moonlight

Charlie

Charlie knikte. "Ja, vooral als papa het weglegt. Dan ligt alles door de war!"
Charlie sloeg de armen over elkaar. "Ah, dat moet van jou! Anders had ik het mooi laten liggen."
Ze zag de vader nog verbaasder kijken dan de moeder. Ze blik zei al genoeg maar hij bevestigde het nog eens met de woorden: "Ik weet nergens van." Charlie haalde een hand door de haar. "Waarschijnlijk is ze net gevraagd. Die jongen komt al een tijdje langs in de pottenbakkerswinkel. Ze leerde hem kennen voor ze met Jason kreeg, vertelde ze."

505My life as a teenager  (sfam) - Pagina 21 Empty Re: My life as a teenager (sfam) zo okt 05, 2014 10:21 am

Moonlight

Moonlight

Amberley

Ze zag Noah vanuit de achteruitkijkspiegel glimlachen. Ze knuffel dicht tegen zich aan gedrukt en ze duim in ze mond. Alsof ze ruim 15 jaar terug in de tijd gingen. Het had zo alleen een dagje weg met Jasper kunnen zijn. Zodra Thomas begon te zingen sloeg Noah zijn handen voor ze oren. Amberley proestte het uit. "Volgens mij worden je zangkunsten niet zo gewaardeerd."

506My life as a teenager  (sfam) - Pagina 21 Empty Re: My life as a teenager (sfam) zo okt 05, 2014 10:24 am

Moonlight

Moonlight

Jasper

Jasper wachtte Mike aan de voorkant op. Net toen Mike de deur achter zich dichtsloeg bedachte die wat. Hij draaide de deur weer open en haalde Bailey op van binnen. "Dan is ze ook meteen uit geweest. Je zal geen last van der hebben. Ze loopt mee aan de fiets en blijft altijd in de buurt."
Hij maakte Bailey vast aan ze fiets. "U vervoer staat klaar.", grapte die. Jasper wachtte tot Mike achterop zat en begon toen te fietsen. Niet veel later kwamen ze aan bij het park. "Zullen we bij het water gaan zitten? Daar onder de hole boom?"

507My life as a teenager  (sfam) - Pagina 21 Empty Re: My life as a teenager (sfam) zo okt 05, 2014 11:08 am

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Als je op jezelf gaat wonen later zijn wij er ook niet om je spullen op te ruimen. Dus leren we jullie hierbij een stukje zelfstandigheid." Ze begon te lachen en keek even naar Gabriel en keek weer achterom naar Charlie. "Ze verteld het dus wel tegen jullie. Misschien is ze bang dat wij gaan zeggen dat ze iets te hard van stapel loopt." En ze begon te lachen. "En hoe oud is die jongen? En weet je hoe die heet?" Roselyn keek even verder naar buiten en keek toen weer naar haar dochter. "Naja dan weten we dus ook weer dat Alexis morgenavond in elk geval niet mee gaat eten."

508My life as a teenager  (sfam) - Pagina 21 Empty Re: My life as a teenager (sfam) zo okt 05, 2014 11:12 am

Kirst122

Kirst122

Thomas
"Zeg ik kan heel goed zingen. Al is mijn stem wel wat veranderd vergeleken met 18 jaar terug." En hij begon te lachen. Hij keek even naar Amberley. "Julia en Edwin eten mee vanavond zeiden ze. Edwin had een verassing voor Julia. Julia wilde altijd graag naar het kookmuseum in Appelscha, hij heeft een kookworkshop geregeld voor vanochtend en voor vanmiddag nog een high tea hier in Leeuwarden, ze reizen dus op en neer. Ik had Edwin beloofd om te zwijgen. En Jade eet niet thuis volgens mij, wat ging zij ook al weer doen?"

509My life as a teenager  (sfam) - Pagina 21 Empty Re: My life as a teenager (sfam) zo okt 05, 2014 11:15 am

Kirst122

Kirst122

Mike
Mike keek op toen Bailey aan kwam lopen. "Geeft niet, ik ben dol op honden. Ik heb twee Duitse Herders thuis, Sandy en Max." Hij glimlachte en niet lang daarna kwamen ze aan bij het park. Hij keek even naar de plek die Jasper aanwees. "Ja is goed. Ziet er leuk uit." Hij had de picknickmand vast en liep naar het plekje die Jasper had aangewezen. Hij legde het kleed uit en legde alle spullen er op die ze nodig hadden.

510My life as a teenager  (sfam) - Pagina 21 Empty Re: My life as a teenager (sfam) zo okt 05, 2014 11:49 am

Moonlight

Moonlight

Charlie

Charlie sloeg de armen over elkaar. 'Pff! Ik ga je gewoon opbellen om te vragen of je me kamer komt opruimen." Ze hoorde de vader grinniken. Charlie haalde de schouders op. "Misschien had ze het zelf ook wel helemaal niet verwacht." Charlie keek de moeder aan. "Hoho! Waarom wordt ik opeens uitgehoord? Ik weet ook verder niks hoor! Ze heeft alleen gezegd dat ze een leuke jongen heeft leren kennen. Als je wilt weten wie het is zal je toch echt Alexis zelf moeten uithoren. Maar zullen we gaan? Anders staan we hier morgen nog." Ze stapte in de auto en ging zitten.

511My life as a teenager  (sfam) - Pagina 21 Empty Re: My life as a teenager (sfam) zo okt 05, 2014 11:52 am

Moonlight

Moonlight

Amberley

Amberley schudde de hoofd. "Blijkbaar denkt je kleinzoon daar toch anders over." Ze draaide zich om naar Noah. Amberley knikte. "Leuk! Gezellig!" Amberley haalde de schouders op. "Ik wist niet dat Jade niet mee at. Geen idee dus wat die heeft en gaat doen. Ik denk dat ze dan aan het repeteren is voor de uitvoering maar dat kan ik ook totaal mis hebben. We moeten Jasper eind van de middag ook maar een berichtje sturen met de vraag of hij en Mike mee-eten."

512My life as a teenager  (sfam) - Pagina 21 Empty Re: My life as a teenager (sfam) zo okt 05, 2014 11:55 am

Moonlight

Moonlight

Jasper

"Gelukkig! Het zou jammer zijn geweest als ze niet mee kon." Niet veel later kwamen ze dus aan in het park. Hij maakte Bailey los die rustig aan de voet met hun meeliep naar de plek die, die had uitgekozen. Jasper zette ze fiets vast tegen de boom. Het was druk in het park maar zij zaten net op een rustig plekje. Bailey was rustig het gebied aan het onderzoeken. Jasper ging zitten.
Oke, dit was ongemakkelijk. Waar moesten ze het over hebben? Eigenlijk had die best wel trek dus nam die een broodje. "Pindakaas met jam! Jade heeft je duidelijk wat dingen verteld."

513My life as a teenager  (sfam) - Pagina 21 Empty Re: My life as a teenager (sfam) zo okt 05, 2014 12:24 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Alexis komt zelf maar naar ons toe. Je kent je zus. Als ze iets niet wilt zeggen, doet ze het ook niet. Althans niet naar mij en misschien vertrouwd ze me ook niet omdat ik zo negatief was over Jason. Maar dat was voordat we wisten wat er aan de hand was." Roselyn knuffelde Charlie. "Je bent een schat, maar dat wist je al." Ze stapte de auto in en klikte haar gordel vast. Ze keek even naar Gabriel. "Misschien moeten we Lauren hetzelfde gaan behandelen als Alexis. Haar niet meer als kind zien, ik weet dat ze een puber is maar dan nog. Pubers vinden het niet fijn als we ze zien als kleine kinderen, ook al gedragen ze zich soms wel zo. Lauren komt vanzelf wel naar ons toe als er wat is, als ze ons nodig heeft." Ze kuchte even en haalde een keelsnoepje uit haar tas. Ze keek naar Charlie. "En had jij binnenkort niet nog een kickbox wedstrijd? Ik had dat volgens mij op de familiekalender gezien."

514My life as a teenager  (sfam) - Pagina 21 Empty Re: My life as a teenager (sfam) zo okt 05, 2014 12:27 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
"Ik stop al met zingen." En hij begon te lachen. Hij keek even naar Noah door de achteruitkijkspiegel. Het voelde zo gek om te zien dat daar zijn kleinzoon in lag. Maar toch, er gebeurde vreemde dingen de laatste tijd. "Jade is inderdaad bij de laatste repetitie. Ze wilde alles nog eens goed doornemen. En ze hadden afgesproken dat iedereen wat klaar zou maken thuis en dat dan op gingen eten. Je kent Jade, die is graag onder de mensen en organiseert graag dingen, ze had dit samen met Simone georganiseerd, dus dat iedereen wat mee moest nemen." Thomas knikte. "Dat kunnen we inderdaad wel vragen aan het eind van de dag."

515My life as a teenager  (sfam) - Pagina 21 Empty Re: My life as a teenager (sfam) zo okt 05, 2014 12:29 pm

Kirst122

Kirst122

Mike
Het voelde gek om hier met zijn tweetjes te zitten. Vooral omdat hij net uit de kast was. Samen met Jade had hij vorig jaar aan zijn ouders verteld dat hij homo was. Zijn ouders waren wel geschrokken maar ze vonden het fijn dat hij zo eerlijk was naar hun toe. Mike keek even naar Jasper en keek toen naar Bailey die bij hen kwam zitten. "Haha ja Jade heeft mij het een en ander verteld wat je wel en niet lust. En waar je dol op bent. Voor de rest zei ze dat als ik dingen echt wilde weten dat ik het maar aan jou moest vragen." Hij pakte zijn boterham met eiersalade en sla.

516My life as a teenager  (sfam) - Pagina 21 Empty Re: My life as a teenager (sfam) zo okt 05, 2014 12:34 pm

Moonlight

Moonlight

Jasper

Jasper grijnsde. "Ik ben al blij dat ze geen slechte dingen heeft verteld. Dan had je ook beter Juul kunnen uithoren. Die kent mij beter dan Jade." Hij nam een hap van zijn boterham.
"Heb je Jade nog helpen met de uitvoering? Ze heeft de laatste repetitie vertelde ze. Ik ben benieuwd naar de uiteindelijke uitvoering. Wat ze laatst lied horen klonk erg goed." Jasper schudde ze hoofd. "Nu praten we over Jade terwijl we hier voor ons zijn."

517My life as a teenager  (sfam) - Pagina 21 Empty Re: My life as a teenager (sfam) zo okt 05, 2014 12:36 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

Amberley zag Noah juichen. "Noah, niet zo gemeen tegen je opa! Je opa kan heel goed zingen."
Amberley knikte. 'Leuk, gezellig. Klopt! Dat deed ze toen ze al klein was. Speelmiddagen organiseren met de vriendinentjes. Meidenavonden enzo. Typisch Jade. Verbaasd me niks."
Amberley knikte. "We sall see. Eerst gezelllig naar de haaien en de vissen en het strand."

518My life as a teenager  (sfam) - Pagina 21 Empty Re: My life as a teenager (sfam) zo okt 05, 2014 12:40 pm

Moonlight

Moonlight

Charlie

"Lex loopt niet in zeven sloten te gelijk. Misschien heeft Charlie wel gelijk en zag ze het zelf ook niet aankomen. Geef er de kans om het vanavond zelf te vertellen.", hoorde ze de vader zeggen.
Charlie grijnsde. "Nou niet gaan slijmen, mam." "Ik zou eerder de touwtjes steviger aantrekken om dat ze laat zien dat ze nog niet volwassen genoeg is.", sprak de vader haar moeder weer tegen. Charlie rolde met de ogen. "Ik dacht dat we naar de dierentuin gingen, geen discussie over mijn zussen houden." Ze zag dat ze gelijk kreeg van de vader. Zodra iedereen zat gingen ze dan ook op weg. Charlie knikte. "Morgen om twee uur. Dat meisje is echt goed! Twijfel of ik kan winnen."

519My life as a teenager  (sfam) - Pagina 21 Empty Re: My life as a teenager (sfam) zo okt 05, 2014 12:47 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Zal ik doen. Ze is rond 5 uur klaar met werken zei ze." Ze keek even naar Charlie. "Okee je hebt gelijk, sorry ik maak me gewoon zorgen. Hoort allemaal bij het moeder zijn. Krijg jij later vast ook Charlie." En ze begon te lachen. Ze keek even naar de weg. "Ach dat komt wel goed. Je gaat er gewoon voor en je ziet wel wat er gaat gebeuren. Ons nichtje Rosalie moet ook kickboxen morgen. Om 1 uur dacht ik. Heb jij haar een keer gezien?" Rosalie was de jongste dochter van haar oudste zus Evelyn.

520My life as a teenager  (sfam) - Pagina 21 Empty Re: My life as a teenager (sfam) zo okt 05, 2014 12:51 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
"Tis de leeftijd Amber. Jasper was ook zo. Typisch vader en zoon ding." Hij begon te lachen en nam toen de afslag naar rechts. "Ik ken Jade ook niet anders dan dat ze dat doet. Daardoor heeft ze ook geen tijd voor jongens denk ik. Of ze is er gewoon niet zo mee bezig dat kan natuurlijk ook." Hij reed verder de snelweg op en keek naar Amberley. "Ze hebben daar ook heel veel kwallen, een schildpad, twee otters en een mini krokodil. Het is daar echt heel groot. Ik ben er een keer geweest met een schooluitje." Hij keek even naar Noah die in slaap was gevallen. Het was ook nog best ver rijden nog. "Ik ben benieuwd hoe met Mike en Jasper zou gaan. Mike zag er erg gespannen uit en Jasper heb ik nog niet echt gezien."

521My life as a teenager  (sfam) - Pagina 21 Empty Re: My life as a teenager (sfam) zo okt 05, 2014 12:53 pm

Kirst122

Kirst122

Mike
"Julia zegt niet zoveel tegen mij, ook al kennen we elkaar al jaren. En die was bij Edwin trouwens. Of nou ja Edwin was bij haar vannacht." Mike keek even naar Jasper en nam een hap van zijn boterham. "Ja ik heb haar nog geholpen met de voorbereidingen. Maar voor de rest moet ze vandaag voor het laatst repeteren. Ik weet alleen dat ze niet thuis eet vanavond. Dat ze iets had georganiseerd met een vriendin van haar. Voor de rest doet ze erg geheimzinnig over volgende week. Maar goed zo is Jade altijd al geweest." Hij begon te lachen. "Okee daar heb je gelijk in. Wat wil je over mij te weten komen?"

522My life as a teenager  (sfam) - Pagina 21 Empty Re: My life as a teenager (sfam) zo okt 05, 2014 5:29 pm

Moonlight

Moonlight

Charlie

"Ik ben pas veertien! Ik mag nog geen eens uit van papa!" Charlie knikte. "Maar het is toch leuker om klappen te vangen als je wint." Charlie knikte. "Ja, dat zei ze op facebook. Ik ga bij der kijken, heb er nog nooit eerder zien vechten. Wist ook niet dat zei ook aan kickboksen deed. Ze zou ook naar mijn wedstrijd gaan kijken."

523My life as a teenager  (sfam) - Pagina 21 Empty Re: My life as a teenager (sfam) zo okt 05, 2014 5:33 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

Amberley glimlachte. "Maar dan hoef die nog niet gemeen te doen. Hij moet manieren leren. Hoe jong die ook is." Amberley haalde de schouders op. "Ze is pas achttien. Ze heeft nog een heel leven voor de dat ze aan vriendjes kan besteden. Laat er leken genieten van wat ze doet. Ze is gelukkig en dat is het belangrijkste." Amberley haalde de schouders op. "Geen idee, ben er nog nooit geweest. We zullen het zien." Amberley knikte. "Jasper was aardig zenuwachtig toen ik hem gisteravond sprak om te zeggen dat wij op Noah zouden passen en met hem naar Sealife zouden gaan."

524My life as a teenager  (sfam) - Pagina 21 Empty Re: My life as a teenager (sfam) zo okt 05, 2014 5:36 pm

Moonlight

Moonlight

Jasper

"Juul is altijd stil geweest. Ze komt nu pas uit de schulp. Zins de Edwin heeft leren kennen."
Jasper verkeerde even in schok. "Bedankt! Dat zijn nou net van die dingen die ik niet hoef te weten."
Of ze nou wat samen uitspookte of niet. Jasper knikte. "True. Ik hoorde er iets zeggen over een laatste repetitie en dat ze na afloop wat zouden eten en iedereen wat zou meenemen. Klinkt wel als iets wat Jade had kunnen organiseren." Jasper stond op. "Ik kan het niet.', mompelde die. Hij liep naar het water en bleef daar staan.

525My life as a teenager  (sfam) - Pagina 21 Empty Re: My life as a teenager (sfam) zo okt 05, 2014 5:42 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
Roselyn keek naar Charlie en begon te lachen. "Tussen de 12 en de 16 ben je een puber." En ze keek even naar Gabriel en knikte. "Ik wil ook naar haar kijken. Kijken hoe ze het doet. Volgens Evelyn doet ze het goed. Ze schijnt een van de beste te zijn van haar groep." Rosalie was een jaar ouder dan Charlie, zij was 15. Haar zus Emma deed iets met paardrijden. "Emma heeft binnenkort een dressuurwedstrijd ze vroeg of wij er naar konden kijken." Emma was 18 en woonde al sinds een jaar op zichzelf in Groningen, ze was daar bewegingswetenschappen gaan studeren.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 21 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum