Lacey
Lacey keek naar Jasper. Ze knikte als teken dat hij haar mocht optillen. Ze keek naar Fellow die snoof in Jaspers zak en het potje met pillen er uit haalde. Met trillende handen pakte ze een waterflesje uit haar rolstoel en nam een pilletje in en gaf het potje terug aan Jasper. "Ik wilde niet dat je me zo zag. Ik schaam me er voor. Toby is hierom altijd bij mij als ik wil gaan wandelen of wat dan ook." Ze trilde en veegde haar tranen weg. Ze wreef over haar wang die nog steeds pijn deed. "Ik heb papa verteld dat ik op vrouwen viel, hij werd kwaad. Toby heb ik verteld over mijn grootste geheim. Beloof me dat je dit aan niemand verteld?" Ze keek even angstig naar Jasper en haalde diep adem. "Wordt alsjeblieft niet boos. Ik wilde het helemaal niet. Ik was verliefd op Jade, daardoor kwa, ik er achter dat ik op vrouwen viel. Een jaar geleden moet dat geweest zijn. Ik schaamde me er voor. Ik wilde die gevoelens niet. Toen ik wist dat Jade op mannen viel en dat Toby haar leuk vond en andersom heb ik mijn gevoelens aan de kant gezet. Sindsdien heb ik niemand meer leuk gevonden, niet op die manier. Toby werd kwaad. Ik kon aan zijn ogen zien dat hij zich voor mij schaamde. Ik werd kwaad en ben weggereden." Haar handen trilden. "Ik kwam hier met mama graag.. Mama..." Ze slikte en begon te huilen. "E..elke keer a..als ik mijn me...medicijnen niet neem hoor ik mama gillen. Zie ik het on...ongeluk weer voor me. I...ik krijg het maar niet uit mijn hoofd. M..mijn vader wilt me niet naar een psycholoog sturen, terwijl de dokter het aanraadt. Vader denkt dat God dit gewild had en dat ik pas beter ben als God dat wilt. Vader haat me, hij zegt dat het mijn schuld is dat mama overleden is, hij haat me omdat ik lesbisch ben. Hij sloeg me, niet alleen vandaag maar ook andere keren. Als Toby er niet was. Vader mist mama, hij ziet mama in mij, hij is kwaad op mij... Ik heb alles verkeerd gedaan, alles." Ze begon harder te huilen. "Toby is vast ook boos op mij." Fellow begon zachtjes te janken. Ze keek naar Jasper. "En jij bent zeker ook boos op mij omdat ik op je zus viel. Het spijt me." Ze voelde zich echt schuldig. Haar pillen werkt nooit meteen, het duurde lang voordat ze weer zichzelf was en zichzelf niet meer de schuld van dingen gaf.