Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Sisters from another mister

4 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 32 van 40]

776Sisters from another mister - Pagina 32 Empty Re: Sisters from another mister za aug 02, 2014 3:26 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Ja is goed doe maar. Ik zou het leuk vinden als ze zal komen. Hopelijk voel ik me na dit weekend ook wat beter op me gemak." Ze keek naar Amberley en glimlachte naar haar. "Inderdaad geen spontane acties meer doen. Dan kan Jade ook dat niet meer doen. Gabriel moet ook maar niet meer boos tegen Chris gaan praten want dan gaat hij ook te keer." Ze stak haar tong uit naar Gabriel en knikte. "Ik wil graag weer water alsjeblieft." Roselyn dronk veel water de laatste tijd. Ze had een flesje naast haar in bed, maar soms vergat ze flesjes mee te nemen als ze op bezoek ging bij iemand.

777Sisters from another mister - Pagina 32 Empty Re: Sisters from another mister za aug 02, 2014 3:45 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

" Daar ben ik nu ook wel achter." Ze sloeg een zucht. Het bleef gevoelig. "Dus geen onthullingen meer over lasagne of wat dan ook." Ze keek iedereen even aan. "Mag ik ook een water, Gabe. Er liggen flesjes op de onderste plak, doe die maar." Ze keek sip. "Maar ik heb wel honger!"

778Sisters from another mister - Pagina 32 Empty Re: Sisters from another mister za aug 02, 2014 3:48 pm

Moonlight

Moonlight

Gabriel

"Is goed. Help me er maar aan herinneren als we weer terug zijn." Hij pakte de hand vast. "Jij gaat volop genieten en ontspannen." Hij keek onschuldig. "Zal het niet meer doen." Hij keek op naar Thomas. "Hou er in de gaten hoor! Ze heeft soms van die rare acties!"
Hij pakte een flesje water, een glas water en een cola uit de koelkast en zette koffie.

Off; De ouders van amber zijn weer naar huis anders is het ook zo raar

779Sisters from another mister - Pagina 32 Empty Re: Sisters from another mister za aug 02, 2014 4:09 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
Thomas keek even naar Amberley. Hij beet op haar lip, die babyshower moesten ze wel als verrassing houden, anders was het niet meer leuk. Ze konden nog altijd een nababyshower noemen, dat was zo geregeld. Hij hoefde maar een app of een mail naar Anna te sturen en Anna regelde het verder. Hij keek even naar Gabriel en dacht na. Hij zat nu wel voor een dilemma. "We kunnen toch moeilijk onze gasten er uit sturen?" Zei hij toen met een glimlach.

780Sisters from another mister - Pagina 32 Empty Re: Sisters from another mister za aug 02, 2014 4:12 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
Roselyn keek naar Thomas. Ze wist waar hij aan dacht. Aan die babyshower. Ze zouden het er later nog wel over hebben. Ze keek naar Gabriel. "Het is al goed." Zei ze met een glimlach. Ze gaapte en wreef rustig over haar buik. "Geeft niet Thomas, Gabe en ik drinken nog wat en dan gaan wij ook. Dan kunnen we thuis nog even dingen regelen." Roselyn keek even naar Gabriel en keek toen naar Thomas. Ze deed haar ogen even dicht. Voor het eerst sinds een paar uur voelde ze zich weer een vaatdoek. Ze was moe en had soms weer pijn maar liet dat na die laatste pijnscheut niet meer merken.

781Sisters from another mister - Pagina 32 Empty Re: Sisters from another mister za aug 02, 2014 4:27 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

"Echt wel! Het zijn Gabe en Rose maar! En ze zullen zo toch een beetje moeten gaan want ik voel me moe worden en wil dus gaan slapen voor het eten en ze zullen hun koffers moeten gaan inpakken als we morgen op vakantie gaan." Ze keek er echt na uit. Ze was toe aan de vakantie. Even lekker helemaal niks doen, even weg.

782Sisters from another mister - Pagina 32 Empty Re: Sisters from another mister za aug 02, 2014 4:29 pm

Moonlight

Moonlight

Gabriel

Gabriel glimlachte licht. Gabriel zette het drinken op tafel en ging weer zitten. "We gaan inderdaad zo. Dan kunnen jij en Amberley gaan slapen. En inderdaad we moeten koffers inpakken. Dat mogen we wel niet vergeten en ik zal je lekker verwennen vanavond, te beginnen met een lekkere maaltijd. Het zal alleen geen lasagne woorden."

783Sisters from another mister - Pagina 32 Empty Re: Sisters from another mister za aug 02, 2014 4:32 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
Thomas keek naar Roselyn. "Roselyn is ook toe aan een lekker warm bed. Goed we drinken nog wat en dan ga ik je lekker toedekken. En ik ga heerlijk lasagne voor je maken." Hij zou wel het een en ander gaan regelen met zijn zus als Amberley op bed lag. Dan zou hij ook gelijk de datum doorgeven aan Gabriel. Hij kon dat in zijn atelier doen, die kon heel handig op slot. Thomas keek even naar Amberley en knikte. "Jep ik wilde vanavond al koffers in gaan pakken, niet dat we alles op het laatste moment moeten gaan doen namelijk."

784Sisters from another mister - Pagina 32 Empty Re: Sisters from another mister za aug 02, 2014 4:33 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Ik ben toe inderdaad aan een lekker warm bed. Niet dat ik moe van jullie wordt zeker niet." Ze keek naar Amberley en begon te lachen. "Komt wel goed, we gaan lekker inpakken en morgen lekker weg." Ze ging tegen Gabriel aan zitten en streelde zijn handen. Ze legde haar hoofd op zijn schouders en glimlachte. "Dat klinkt geweldig in mijn oren, dat verwennen. Ik ben benieuwd wat je wilt gaan maken."

785Sisters from another mister - Pagina 32 Empty Re: Sisters from another mister za aug 02, 2014 7:27 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

Amberley knikte. "Mhh, dat klinkt goed. Maar dan een lekkere warme douche vooraf."
Ze grijnsde. "Dat zou wel heel erg zijn! Ala wij zo slaapverwekkend zijn!"
Ze gaapte even. Amberley knikte. "Dan kan ik eventueel nog wassen en dat er morgenochtend nog instoppen." Ze zou na het eten de kleding uitzoeken en de koffer inpakken.

786Sisters from another mister - Pagina 32 Empty Re: Sisters from another mister za aug 02, 2014 7:29 pm

Moonlight

Moonlight

Gabriel

"Dan zal ik het bad laten vollopen voor je als we thuis zijn." Hij kuste er even vluchtig.
Gabriel knikte. "Ik ben benieuwd naar het park. Thuis maar even opzoeken. Maar hoe dan ook worden het vier geweldige dagen." Gabriel grijsde en haalde toen ze schouders op. "Ik heb eigenlijk nog geen idee."

787Sisters from another mister - Pagina 32 Empty Re: Sisters from another mister za aug 02, 2014 7:39 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
Thomas keek haar aan. "We kunnen wel samen even douchen als je dat gezelliger vindt dan alleen?" Hij keek haar aan en keek even naar Roselyn. "Ik heb helaas geen bad, daar is mijn appartement te klein voor." Hij keek even naar Amberley en kuste haar. "Jij gaat niet wassen, jij gaat rust houden, ik ga wassen en strijken. Als je dan even zegt wat je mee wilt nemen en wat niet."

788Sisters from another mister - Pagina 32 Empty Re: Sisters from another mister za aug 02, 2014 7:43 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Een lekker warm bad zou heel fijn zijn. En dan een lekker bed. Misschien vanavond een leuke film of wat jij in gedachten had. Jij mag deze avond voor mij in gaan plannen. Ik heb namelijk mijn avonden genoeg ingepland door bijna altijd op bed te liggen, dus ik vind dat jij nu wel mag bepalen wat we gaan doen." Roselyn dacht na. "Hmm misschien kip met kerrie en rijst. Dat klinkt wel lekker, met ananas en paprika."

789Sisters from another mister - Pagina 32 Empty Re: Sisters from another mister za aug 02, 2014 7:50 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

Amberley keek Thomas onderzoekend aan. "Mhh, geen slecht plan!' Ze grijnsde even.
Ook al zouden ze het niet meer doen het voelde gênant. Samen douchen klonk zo privé
Ze haalde de schouders simpel weg op. "Douchen is ook fijn!" Amberley zuchtte. "Nu voel ik me net als Roselyn eerder vandaag. Ik ben niet gehandicapt! Ik kan er best wel een was in gooien. Ik weet dat je me zoveel mogelijk uit handen wilt nemen om me te helpen maar ik wil ook wat kunnen doen anders voel ik me zo nutteloos en nog meer zwanger!"

790Sisters from another mister - Pagina 32 Empty Re: Sisters from another mister za aug 02, 2014 7:52 pm

Moonlight

Moonlight

Gabriel

Gabriel luisterde naar wat Roselyn allemaal zei en gaf vervolgens antwoord.
"Dan zal ik het bad laten vollopen als we thuis zijn, komt goed. Dan ga jij lekker slapen en dan maak ik kip kerrie (zo noemen wij dat). Terwijl jij gaat slapen ga ik dan even snel boodschappen halen."
Wat er voor het eten kwam of daarna zagen ze dan wel weer.

791Sisters from another mister - Pagina 32 Empty Re: Sisters from another mister za aug 02, 2014 8:12 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
"Gewoon gezellig." Zei hij met een ongemakkelijke grijns. Hij zuchtte diep. Hij wist ook wel dat ze niet behandeld wilde worden als een of andere gehandicapte maar hij wilde haar helpen. "Dat weet ik lieverd en het spijt me. Ik wil je gewoon zo goed mogelijk kunnen helpen en je zoveel mogelijk rust gunnen. We gaan morgen een weekendje weg, dan kun je je energie beter daar op gaan richten. Maar als je wilt wassen vind ik het ook goed."

792Sisters from another mister - Pagina 32 Empty Re: Sisters from another mister za aug 02, 2014 8:14 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Klinkt perfect. Met schuim?" Roselyn keek even naar Amberley en keek toen naar Gabriel. "Jam jam ik heb er nu al trek in. Ik weet dat jij dat heel goed kunt maken." Roselyn keek even naar haar schoenen en stond toen even moeizaam op. Als ze nu al ging staan dan kon ze alvast wennen aan het idee van staan. "Ik ben benieuwd naar wat je van plan bent. Of wat dan ook, we zien na het eten wel." Roselyn gaf Gabriel een kus. "Ik ga heerlijk slapen en dan als ik wakker word zie ik jou weer."

793Sisters from another mister - Pagina 32 Empty Re: Sisters from another mister za aug 02, 2014 8:24 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

Amberley knikte en herhaalde zijn woorden. "Gewoon gezellig!" Amberley knikte. "Ik weet het en daar ben ik ook heel blij mee. Je hoeft je niet te verontschuldigen maar ik wil ook wat doen. Zodat jij niet alles hoeft te doen. Je doet al meer dan genoeg. Ik ga wassen, dat is zo gedaan en ik help met inpakken. Dat kunnen vrouwen nou eenmaal beter."

794Sisters from another mister - Pagina 32 Empty Re: Sisters from another mister za aug 02, 2014 8:27 pm

Moonlight

Moonlight

Gabriel

"Tuurlijk! En ontspanningsolie!" Gabriel grijnsde. "Die lasagne klonk ook wel heel smakelijk! Hopelijk laten die twee nog wat voor ons over!" Hij wilde het echt graag proeven en anders zorgde die er voor dat ze een keer bleven eten en Thomas lasagne zal maken. Gabriel knikte. "Laten we maar gaan." Hij gaf er een kus en zei Thomas en Amberley gedag. "Thnxx voor alles en tot morgen.'

795Sisters from another mister - Pagina 32 Empty Re: Sisters from another mister za aug 02, 2014 8:35 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
Thomas knikte en gaf Amberley een kus. Hij zwaaide Gabriel en Roselyn na. "Tot morgen! Het was inderdaad gezellig en ik ga proberen om wat lasagne over te houden." Thomas keek even naar zijn vriendin en hoorde de deur dicht slaan. Hij keek haar lief aan en pakte haar hand. "Ik weet het, maar ik wil gewoon dat de baby goed en wel op de wereld komt en niet met allerlei problemen. Kom dan gaan we lekker douchen en dan dek ik je lekker toe en ga ik aan de slag."

796Sisters from another mister - Pagina 32 Empty Re: Sisters from another mister za aug 02, 2014 8:37 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
Roselyn liep met Gabriel naar buiten en haalde diep adem. "Sorry ik wilde na dat Amberley zoveel pijn had niet laten merken dat ik weer pijn had. Het gaat beter als ik het niet laat merken en dat voorkomt ook veel bezorgde gezichten." En ze doelde op Thomas die haar vaak bezorgt had aangekeken, misschien een beetje te vaak. "Ik heb zin in dat bad met schuim en ontspanningsolie. Blijf jij er dan wel bij zitten? Alleen in de badkamer in een bad is ook niet zo fijn." Ze liep moeizaam bij de auto en hijgde even toen ze er eindelijk was. "Jammer dat het vanmiddag zo druk was, anders hadden we dichterbij kunnen parkeren."

797Sisters from another mister - Pagina 32 Empty Re: Sisters from another mister ma aug 04, 2014 3:40 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

Amberley zwaaide Gabriel en Roselyn na. "Bye, bye! Was gezellig dat jullie er waren. Tot morgen!"
Ze liep weer naar binnen. "Weet ik, maar Jade over komt niks. Het is een sterke meid. Ze heeft mijn stomme val ook overleefd, die laat zich niet kennen. Ik wil ook wat doen, ook al is het maar wat kleins. Dan heb ik tenminste het idee dat jij niet alles goed en ik ook wat betekenen.'
Ze knikte. "Ja, laten we dat gaan doen. Ik ben moe, anders lig ik straks tijdens het eten te slapen."

798Sisters from another mister - Pagina 32 Empty Re: Sisters from another mister ma aug 04, 2014 3:43 pm

Moonlight

Moonlight

Gabriel

Gabriel keek Rose aan. "Rose, je moet niet liegen! Ik wil niet dat je liegt! Dan kan ik of kunnen wij niks voor je betekenen. Het ongelukje van Amberley had jou ook kunnen overkomen."
Hij wou nu juist bezorgd! Gabriel knikte. "Ik ga de auto halen. Blijf hier maar wachten." Hij sprintte in de auto, stapte in en stopte precies voor Roselyn zodat ze meteen kon instappen.

799Sisters from another mister - Pagina 32 Empty Re: Sisters from another mister ma aug 04, 2014 3:46 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
"Ik vind het niet erg om dingen te doen, dat weet je." Hij beet op zijn lip. Toen hij jonger was en het niet goed ging met zijn moeder heeft hij ook veel in huis gedaan. Thomas keek even naar Amberley en knikte. "Ik loop mee naar de slaapkamer en dan regel ik de rest wel. Het belangrijkste nu is dat jij je rust vindt. Na het eten doen we wel de rest, dan gaan we lekker douchen, kleren wassen en drogen en strijken, tas inpakken, beetje tv kijken en dan lekker slapen, dan hebben we morgen meer energie."

800Sisters from another mister - Pagina 32 Empty Re: Sisters from another mister ma aug 04, 2014 3:49 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Dat weet ik maar ik wilde het gewoon niet laten merken. Je kent me langer dan vandaag." Ze beet op haar lip en stapte de auto in. Ze deed haar gordel vast en keek naar Gabriel. "Niet bezorgt zijn Gabe, het gaat nu goed. Kom laten we gaan, dan kan ik in bad en even lekker naar bed." Roselyn keek naar buiten en gaf nog even snel Gabriel een kus. "Zou jij nog iets voor mij kunnen doen? Ik moet voor mijn studie nog iets inleveren voor maandag en dat wilt de docent persoonlijk. Zou jij het voor mij naar die docent kunnen brengen?"

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 32 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Sisters from another mister

Permissies van dit forum: