Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

My life as a teenager (sfam)

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 29 van 40]

701My life as a teenager  (sfam) - Pagina 29 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma okt 27, 2014 9:52 am

Moonlight

Moonlight

Gabriel

"Heey, dat is niet waar!", hoorde die Charlie beledigd zeggen. Gabriel grijnsde. "Nee, totaal niet! Hoe kom je daar nou bij Rose?!?" "Er zitten voor mij broodjes met pindakaas in."
Hij nam zijn broodjes aan, maakte het zakje op en propte een half broodje naar binnen. Hij knikte en wou net antwoord geven maar Charlie was hem al voor. "Lex, kent hem al een tijdje. Al voor ze met Jason ging. Ze praat alleen maar over hem. Als die ook maar een mini beetje op Jason leek had ze hem de potterbakkerszaak uit geschopt. Letterlijk!"

702My life as a teenager  (sfam) - Pagina 29 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma okt 27, 2014 9:54 am

Moonlight

Moonlight

Jasper

"Ik snap dat het moeilijk is maar ga in elk geval langs. Laat je gezicht even zien. Laat weten dat je er voor hem bent en dat je hem steunt. Als het dan echt niet gaat dan kan je altijd nog gaan. Maar dan heb je het in elk geval geprobeerd. Je broer doet ook zijn best om zich alles weer te herinneren. Geef het tijd." Jasper nam een hap van het ijsje. "Je dwingt me nergens toe. Ik bied het zelf aan."

703My life as a teenager  (sfam) - Pagina 29 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma okt 27, 2014 8:26 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
"Hmm nee denk het niet. Zoals je zegt er willen sommige mensen ook uit eten met kerst. Ik weet wel dat mensen vrij gevraagd hebben al en dat heb ik gewoon goed gekeurd. Ik bedoel ik wil zelf ook de kerstdagen vrij houden." Thomas keek naar Amberley. "Ik heb er wel eens van gehoord, ze heeft me hem een keer laten zien op een groepsfoto. Ze deed opvallend enthousiast, ze gedroeg zich niet Jadeachtig als je begrijpt wat ik bedoel."

704My life as a teenager  (sfam) - Pagina 29 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma okt 27, 2014 8:32 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Nee, nee meisje." En ze begon te lachen. Ze haalde een broodje voor Gabriel er uit en gaf hem een kus. "Alsjeblieft. Ik kan niet wachten op onze trouwdag." En ze at van haar broodje. Ze keek even naar Charlie en luisterde naar haar verhaal over Sander. "Hmm dat klinkt wel als iets wat Alexis gedaan zou hebben, net zoals ze Dustin sloeg toen in de bar omdat hij Jasper lastig viel. Don't mess with my daughters." Zei ze met een glimlach. "We zullen wel zien of hij er nog is als we thuis komen."

705My life as a teenager  (sfam) - Pagina 29 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma okt 27, 2014 8:35 pm

Kirst122

Kirst122

Mike
"Goed daar heb je gelijk in. Maar toch ben ik gewoon bang dat hij mij verward met iemand anders. Ik lijk op iemand waar hij goed mee bevriend was. Met een nadruk op was." Mike zuchtte diep en keek naar Jasper waarna hij zijn hand pakte. "Dankjewel dat je met me mee wilt. Dat betekend veel voor me." Hij glimlachte lichtjes. "Henry en ik kunnen goed met elkaar opschieten, ik kan ook goed met Lucy opschieten maar toch het is anders. Met Henry werkte ik aan een film. Hij wilde cameraman worden, we maakte een film over allemaal dingen in het leven of we filmden elkaar. We filmden nu mooie plekken in Nederland en ik vertelde er dan wat over. Het wordt een gaaf project en ik wil dat graag afmaken, samen met hem."

706My life as a teenager  (sfam) - Pagina 29 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di okt 28, 2014 6:35 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

"Dan heb ik het verkeerd geïnterpreteerd. Maar ze reden het prima zonder jou terwijl je gezellig kerst met ons viert."
Amberley trok de schouders op en keek alsof ze nergens van af wist. De naam Toby zei er echt niks. Ja, dat figuur uit een serie wat Noah keek heette zo. "Nou geloof ik helemaal niet meer dat het zomaar een vriend is."

707My life as a teenager  (sfam) - Pagina 29 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di okt 28, 2014 6:38 pm

Moonlight

Moonlight

Charlie

Charlie sloeg de armen over elkaar. "Pff, dat is niet waar!" Ze deed alsof ze goed beledigd was. Ze at van de broodje terwijl ze naar de pinguïns keek die een dansje leken op te voeren.
Ze knikte. "Haha. Ik doe niks voor niks aan kickboksen."
Charlie haalde een hand door de haar. "Als ik Lexie was zou ik zorgen dat die al weg was zodat papa geen kruisverhoor kan houden. Helemaal als het gewoon een vriend is."

708My life as a teenager  (sfam) - Pagina 29 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di okt 28, 2014 6:42 pm

Moonlight

Moonlight

Jasper

"Als je niet gaat, weet je het nooit. Leg het hem gewoon uit. Misschien weet die geen eens meer wie die vriend was. Maak je je druk om niks." Jasper vlocht zijn hand in die van Mike en legde de andere er boven op. "Geen dank. Kleine moeite. Jij had het zelfde gedaan voor mij."
Jasper knikte. "Dat begrijp ik en die film gaan jullie zeker weten afmaken. Let maar op."
Hij liet Mike's hand los om ijs te eten. "Hapje?"

709My life as a teenager  (sfam) - Pagina 29 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di okt 28, 2014 6:58 pm

Kirst122

Kirst122

off: we skippen naar de avond

on:
Thomas
"Zo daar zijn we weer." Hij liep met een slapende Noah op zijn armen naar binnen. Hij deed het jasje van Noah uit en legde hem op de bank en dekte hem voorzichtig toe. Hij deed nu zelf zijn jas uit en keek even naar Amberley. "Ik ga lekker frietjes koken. Jade komt zo zei ze. Ze zijn onderweg naar huis en ze hebben nieuws te vertellen." Hij keek even naar Noah die zich omdraaide en rustig door sliep.

710My life as a teenager  (sfam) - Pagina 29 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di okt 28, 2014 7:02 pm

Kirst122

Kirst122

Alexis
Alexis werd met een schok wakker. Ze was in de bank op slaap gevallen. Ze keek even naar de laatste scene van Lord of the Rings. Frodo en Sam gingen samen op pad. Toen kwam de aftiteling. Ze keek even naar de eken die over haar heen lag en zag een briefje op tafel liggen. Hey Lex, je lag zo lekker te slapen en ik moest weg. Ik moest plots invallen op werk. Ik bel je vanavond nog wel om te vragen hoe het gaat. Xx Ze glimlachte en stond op. Ze gooide het briefje in de prullenbak en ruimde toen de tafel af en haalde de dvd uit de speler en deed hem weer in zijn doosje. Ze ruimde de dvd op en liep naar boven. Ze ging in haar schommelstoel zitten en pakte haar leesboek er bij: If I stay Ze trok haar fleecedeken naar haar toe en ging beter zitten. Elk moment konden haar ouders thuis komen.

711My life as a teenager  (sfam) - Pagina 29 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di okt 28, 2014 7:09 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
Roselyn stapte uit de auto. Ze pakte haar tas uit de achterbak en liep naar de deur waarna ze die open maakte. "We zijn thuis!" Riep ze en ze hing haar jas op. Ze liep door de hal naar de woonkamer en zag de deken op de bank liggen, netjes opgevouwen. Ze glimlachte lichtjes en liep naar de keuken. "Alexis zal wel boven zijn. Waarschijnlijk verdiept in een boek of in haar opschrijfboekje bezig. Ik ga water op zetten, dan kunnen we over een halfuurtje ongeveer eten." En ze begon het water op te zetten.

712My life as a teenager  (sfam) - Pagina 29 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di okt 28, 2014 7:12 pm

Moonlight

Moonlight

Charlie

Ze waren terug thuis van een dag naar de dierentuin. Ze was moe van het aapjes kijken, pinguïns uitlachen en de vader pesten. Maar het was in elk geval heel gezellig geweest. Ze had al lang niet iets alleen met de ouders gedaan. Ze liep naar boven om de engels te pakken waar ze nog woordjes voor moest leren. Ze liep langs de slaapkamer van Alexis. "Hoi, hoi! Zijn we weer. We eten over een half uurtje. Is Sander naar huis? Of heb je hem verstopt in de kast?"

713My life as a teenager  (sfam) - Pagina 29 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di okt 28, 2014 7:18 pm

Moonlight

Moonlight

Jasper

Ze hadden nog een tijdje zitten kletsen en van hun ijsje en milkshake genoten toen het toch echt tijd werd om naar huis terug te fietsen. Romantisch met zijn tweetjes op de fiets met Bailey aan de lijn die mee rende. Ze hadden besloten om gewoon thuis mee te eten. Immers mistte Jasper Noah ook en wou die hem weer zien. Hij gaf Mike nog snel een kus en zette toen zijn fiets in de schuur om vervolgens doodnormaal alsof er niks was gebeurd naar binnen te lopen. Hij zag dat Noah lag te slapen. "Ahh, hij slaapt. Hij heeft zich zeker goed vermaakt." Hij ging bij Noah op de bank zitten.

714My life as a teenager  (sfam) - Pagina 29 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di okt 28, 2014 7:22 pm

Moonlight

Moonlight

Lauren

Lauren was met Jason uit eten geweest. Ze hadden het niet te laat gemaakt, ze had gedaan alsof ze niet lekker was en perse naar huis wilde. Jason deed moeilijk maar bracht er toch naar huis. Naja, tot op de hoek. Hij kon zich beter niet laten zien dan kond die meteen door naar het ziekenhuis rijden.
Ze liep naar binnen, gooide de deur dicht en liep in een keer door naar de kamer. Zonder ook maar een "Hoi" te geven. Ze was super zenuwachtig, maar ze moest dit doorzetten. Er was geen weg meer terug. Ze liep naar de badkamer, deed alsof ze ging plassen en liet de zwangerschapstest expres bij de gootsteen liggen. Vervolgens liep ze terug naar de kamer en sloot de deur.

715My life as a teenager  (sfam) - Pagina 29 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di okt 28, 2014 7:26 pm

Kirst122

Kirst122

Alexis
Alexis keek op van haar boek toen Charlie binnen kwam. Ze deed haar boek dicht en legde hem op haar kastje. "Nee hij is al weg. Ik was in slaap gevallen tijdens de film, ik heb nog net de laatste scene kunnen zien. Ik was denk erg moe en hij had een deken over mij heen gedaan. Hij moest werken, plots invallen, maar hij belt me vanavond. Om te vragen hoe het gaat." Alexis glimlachte lichtjes en keek even naar haar zusje. "Hoe was je dag in de dierentuin met pa en ma?" Ze gaapte en ging wat beter in haar schommelstoel zitten.

716My life as a teenager  (sfam) - Pagina 29 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di okt 28, 2014 7:28 pm

Kirst122

Kirst122

Thomas
Thomas keek op van zijn aardappelen die hij tot frietjes aan het snijden was. "Ja hij heeft veel indrukken gehad vandaag. Hij heeft Nemo gezien en Dory. Hij was in de auto in slaap gevallen en hij heeft gevliegerd. Nou ja hij en ik." Thomas glimlachte en ging verder met snijden. Hij keek even of de frituurpan al klaar was en bewerkte de frietjes zoals hij dat altijd deed. Hij maakte de frietjes na van het kindermenu. "Ik heb kip in de oven gedaan, voor hem doe ik een frikandel." Zei hij naar Jasper toe. "Hoe was jullie dag?"

717My life as a teenager  (sfam) - Pagina 29 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di okt 28, 2014 7:35 pm

Kirst122

Kirst122

Jade
Jade keek naar Toby. Hij keek toe hoe hij zijn motor op slot deed en gaf hem een kus. "Goed hier gaan we dan." Ze liep naar binnen. Ze liet hem voor gaan en hielp hem met zijn jas. Ze liepen naar binnen en ze keek even naar haar moeder en vader. "Uhm jongens, papa, mama, dit is Toby. Mijn vriend." Haar vader liet van schrik een lepel uit zijn handen vallen. "Hoe lang al?" "Een maand." En ze begon te blozen. "Waarom vertel je dat nu pas? Je weet toch dat je ons alles kunt vertellen?" Jade knikte. "Dat weet ik wel, maar we wilden zelf dat het goed zat." Mike keek haar aan. "Ik ben blij voor je Jade." En Mike gaf haar een knuffel. Jade glimlachte. "Toby en ik wilde het vandaag tegen jullie vertellen. We vonden beiden dat het er eens van moest komen." En haar blik ging even naar Jasper.

718My life as a teenager  (sfam) - Pagina 29 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma nov 10, 2014 10:06 am

Moonlight

Moonlight

Charlie

"Lekker gezellig! Is de jongen die je leuk vind er eindelijk, gaan jullie samen film kijken, ga je liggen slapen." Charlie stak de tong naar de zus uit. "Lief!", antwoorde ze toen ze hoorde dat Sander nog zou bellen naar Alexis om te horen hoe het ging. Charlie liep de slaapkamer van de zus verder in en ging op het randje van het bed zitten. "Leuk! Gezellig!"

719My life as a teenager  (sfam) - Pagina 29 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma nov 10, 2014 10:10 am

Moonlight

Moonlight

Jasper

Jasper knikte bij het horen van de avonturen van zijn zoontje met zijn ouders in Sea Life.
"Hij zal straks er straks tijdens het eten wel over vertellen. Laat hem zo lang maar slapen."
Jasper schudde zijn hoofd. "Dat zal er wel in gaan. Dat kleine boefje wordt veel en veelte verwend."
Jasper keek Mike met een grijns aan. "Wij hebben ons prima vermaakt in het park."
Jasper keek op toen Jade binnen kwam met voor hem een bekende jongen. Hij wachtte tot ze uit was verteld, tilde Noah op en liep richting de trap met alleen de woorden: "Ik leg Noah op bed."

720My life as a teenager  (sfam) - Pagina 29 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma nov 10, 2014 10:33 am

Kirst122

Kirst122

Alexis
Alexis keek naar Charlie en begon te lachen. "Ik was kapot. Hij heeft bijna de hele film gezien en ik geloof dat hij de tweede disc er in had gedaan. Ik heb de eind scene alleen gezien en het begin. Rond Rivendell ben ik in slaap gevallen, naja ik heb Legolas nog wel gezien." En ze keek even naar haar boek. "Fijn om te horen dat het leuk en gezellig was. Sander ontmoet je vast nog wel een keer. Alleen niet vandaag." Ze keek even naar haar uilenklok en toen naar Charlie. "Dames eten is klaar!" Hoorde ze haar moeder roepen. Ze sloeg de deken van zich af en stond op. "Hmm ik ruik mama haar overheerlijke nasi." Ze deed haar badjas en sloffen aan en liep naar beneden. "Hey je leeft nog." Zei haar moeder en ze knuffelden elkaar even. "Ik was boven, aan het lezen." Ze ging vermoeid zitten en haar moeder keek haar bezorgt aan. "Mam het gaat wel." "Alexis we moeten zo nog even praten. De psycholoog heeft gebeld en die wilde een afspraak maken. Maar dat doen we wel na het eten." Alexis haalde haar schouders op en knikte.

721My life as a teenager  (sfam) - Pagina 29 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma nov 10, 2014 10:37 am

Kirst122

Kirst122

Jade
"Mijn volledige naam is Tobias." Ze zag Julia en Edwin binnen komen en keek toe hoe Toby zich voorstelde. Julia keek even naar Jasper. Jade kende die blik, Julia keek zo als ze wist wat het probleem was. "Ik ben zo terug." Mompelde Jade. Ze liep naar boven richting Jasper. "Jasper wat is er aan de hand? Je doet gek. Ben je niet blij voor me?" Ze keek even naar Noah. "Je keek naar Toby alsof je hem kende, Toby kent jou niet. Wat is het probleem?" En ze sloeg haar armen over elkaar.

722My life as a teenager  (sfam) - Pagina 29 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma nov 10, 2014 8:47 pm

Moonlight

Moonlight

Charlie

"Nee, dat maakt het beter. Je hebt Legolas nog gezien. Goh, blijf je nou alleen wakker voor Olando Bloom?", zei ze heel serieus maar schoot toen in de lach. Charlie trok een pruillip. "En ik had nog wel zo gehoopt dat die zichzelf toch in de kast had verstopt." Charlie knikte. "Ik heb honger!" Ze stond op. "Even naar de wc, zeg maar dat ik er aan kom." Ze liep door naar de badkamer. Er lag iets op de rand van de wastafel wat ze niet kon plaatsen. Tussen twee vingers geklemd nam ze het mee naar beneden. "Mama? Dit lag in de badkamer." Net op dat moment kwam Lauren achter de aan naar beneden.

723My life as a teenager  (sfam) - Pagina 29 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma nov 10, 2014 8:50 pm

Moonlight

Moonlight

Jasper

Jasper legde Noah in zijn bedje. Het jongetje had hem nog even slaperig aangekeken met een blik dat die over zij dag wou vertellen maar Jasper had hem gezegd dat die maar moest gaan slapen.
Boos keek die op naar Jade die hem was gevolgd. "Ja, super blij.", zei die sarcastisch. Hij kwam weer overeind. "Misschien moet je dat aan dat doodleuke zogenaamde vriendje van je vragen. Die weet meer dan je denkt. Volgens mij weet die dondersgoed wie ik ben."

724My life as a teenager  (sfam) - Pagina 29 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma nov 10, 2014 9:05 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
Roselyn zette de pan met nasi op tafel en gaf iedereen een bakje met saté. "Zeg Alexis waar is die jongen? Er was toch een jongen bij jou?" Ze schonk drinken een en ging toen zitten. Ze zag Alexis knikken. "Hij moest werken, vanavond belt hij om nog even te kletsen. En ja ik blijf zeker wakker voor Orlando Bloom. Als Legolas is hij erg leuk om naar te kijken." Roselyn begon te lachen. "Lord of the rings gekeken?" Alexis knikte. Roselyn keek op naar Charlie. "Dat is een zwangerschapstest. Alexis van jou?" Alexiw schudde haar hoofd. "Ik heb een echo gedaan weet je nog?" "Owja dat is waar. Hij is ook niet van mij." Haar blik ging naar Lauren. "Lauren moet jij iets aan ons uitleggen?"

725My life as a teenager  (sfam) - Pagina 29 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma nov 10, 2014 9:07 pm

Kirst122

Kirst122

Jade
Jade keek boos naar Jasper. "Jij kan mij ook haarfijn uitleggen waarom je zo doet. Toby doet niet zo gek als jij. Wat is het probleem?" Ze deed haar handen in haar zij. "Ik vraag het aan jou en niet aan hem!" Ze kon het niet begrijpen. Toby had nooit een woord over Jasper gezegd. En ze kenden elkaar al sinds de middelbare. Ze keek naar Noah die rustig door sliep.

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 29 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum: