Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

My life as a teenager (sfam)

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 4 van 40]

76My life as a teenager  (sfam) - Pagina 4 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma aug 04, 2014 6:34 pm

Moonlight

Moonlight

Amberley

Amberley knikte. "Ik ben 38! Ik snap het nu nog niet!" Amberley knikte. "Maar dat zou een stuk makkelijker gaan als ze niet belemmerd werden door een stel stomme leeftijdsgenootjes die hun schooltijd verzieken!" Amberley knikte. "Maar dan kunnen we er nog wel begeleiden in de keuzes en wat ze ook kiest we staan achter der." Amberley schudde de hoofd. "Doe maar een kopje thee." Ze hoorde Jade vragen of er een vriend kon blijven slapen. "Jeetje wat heftig. Gatver! Wens hem sterkte en zeg maar meteen dat die van harte welkom is. Ik zal zo de logeerkamer gereed maken."

77My life as a teenager  (sfam) - Pagina 4 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma aug 04, 2014 6:38 pm

Moonlight

Moonlight

Gabriel

Gabriel keek op en schudde ze hoofd. "Niet zo lang je moeder er niet honderd procent achter staat. Ik schrok me al dood. Naja, ik had het kunnen weten. Na een jaar blijft het niet bij handjes vasthouden en kusjes geven, maar toch! Wat zal je moeder dan wel niet denken. Als alles morgen goed gaat dan zeg ik het er misschien maar dan vertel ik het je. Ik zeg er niks over zonder je het niet weet." Gabriel knikte. "Wil je meteen weg?"

78My life as a teenager  (sfam) - Pagina 4 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma aug 04, 2014 6:55 pm

Moonlight

Moonlight



Charlie

Charlie knikte. 'Ik zal netjes aan Alexis vragen of ze wilt kijken of het boek in de kamer ligt. Wil jij dan ook zoeken? Ik had al in de bieb gekeken maar die hadden hem niet en ik wil het graag lezen' Ze keek de moeder vragend aan. Charlie keek de moeder aan. "Me haar!" Ze maakte snel de staart los en deed hem opnieuw in. "Pff! Dat mag ik helemaal niet weten! Dan wordt papa boos!" Ze knikte. "Jij gaat tenminste niet lachen!" Ze vond het zo gênant om te huilen bij vriendinnetjes.

79My life as a teenager  (sfam) - Pagina 4 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma aug 04, 2014 6:58 pm

Kirst122

Kirst122

Jade
"Bedankt jullie zijn schatten. Echt hij zou jullie zo dankbaar zijn." En ze rende de trap op en haalde haar mobiel weer tevoorschijn. Ze leunde tegen de muur en belde Mike weer op. "Daar ben ik weer Mike, je mag blijven slapen mijn moeder gaat de logeerkamer gereed maken en ze wenst jullie heel veel sterkte. Mike nee je hoeft geen bloemen mee te nemen. Ze is al blij dat we iets voor je kunnen betekenen. Is goed dan zie ik je straks." En ze hing weer op. "Mike je weet wel mijn beste vriend, die komt logeren." Jade liep haar kamer in en deed de deur dicht.

80My life as a teenager  (sfam) - Pagina 4 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma aug 04, 2014 7:00 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Is goed, ik ga zoeken." En ze begon te lachen. "Sorry lieverd, ik wilde alleen maar lief zijn. Zullen we dan maar zo gaan?" Ze keek even naar Alexis en keek even naar haar schoenen en toen naar de rest. Lauren was veel feller in haar kleren. Alexis was meer stoer net als Charlie. Haar blik ging naar Charlie. "Ik vertel het je, dat is beter dan dat je het moet horen van je zussen. Kom ga je klaarmaken dan kunnen we zo gaan." Ze ze stond op en liep naar haar man en dochter. "En wat staan jullie zo te smoezen?"

81My life as a teenager  (sfam) - Pagina 4 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma aug 04, 2014 7:04 pm

Kirst122

Kirst122

Alexis
"Pap rustig, het komt allemaal goed. Hopelijk maakt hij morgen een goede indruk." Ze schrok toen haar moeder bij hen kwam te staan. "We hadden het over Benny's, ik ga daar drinken met Jasper en Julia." Haar moeder knikte. "Gabe, Charlie en ik gaan straks samen naar de film en na de film gaan we nog wat drinken samen. Ik ga geen alcohol drinken want ik ben met de auto. Je red het wel alleen?" Alexis keek naar haar vader. "Nee ik heb pas over een uurtje afgesproken met ze, dus ik hoef niet meteen weg. Ik ga nog even aan mijn huiswerk, zullen we over drie kwartier weg? Met de auto doen we er 10 minuten over." Haar moeder keek haar aan. "Had ik aan jou nou het boek The Fault in Our stars gegeven?" Alexis knikte. "Ja." "Charlie wilt hem graag lenen, kan dat?" Alexis knikte. "Als ze het vraagt vind ik het goed. Nou ik ga naar boven, ik kom over drie kwartier weer beneden." En ze liep de trap op naar boven. "Niet je hele telefoon rekening aan Jason opmaken!" Hoorde haar moeder roepen. "Nee mam!" En ze liep haar kamer in en deed de deur dicht.

82My life as a teenager  (sfam) - Pagina 4 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma aug 04, 2014 7:06 pm

Kirst122

Kirst122

Julia
"Haha ik weet ook wel dat hij dat niet gaat doen." Ze hoorde haar mobiel gaan en nam op. "Met Julia. Hai Edwin. Uhm ik kan vanavond niet, ik ga wat drinken met mijn broer en een vriendin bij Benny's. Ow jij zit daar nu ook te studeren? Wat gezellig, nou dan zie ik je straks denk ik wel even. Is goed." En ze hing op. "Okee wat moet ik doen? Edwin zit bij Benny's en ik ga met jou en Alexis wat drinken. Wat moet ik doen?" En ze keek hem wanhopig aan. Als een gek ging ze door haar kast zoeken naar leuke kleren. Uiteindelijk vond ze een leuk jurkje en ze ging achter haar kledingscherm staan. Na een tijdje kwam ze weer tevoorschijn. "Is dit iets?"

83My life as a teenager  (sfam) - Pagina 4 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma aug 04, 2014 7:18 pm

Moonlight

Moonlight

Jasper

Jasper knikte. "Daar ben ik ook van overtuigend en ander wordt die keihard afgewezen. Ik hoef niet iemand die het via me zusje probeert te spelen. Vraag me zelf ook vraag me niet!"
Jasper stond verder op bij Jade. "Mike? Mike? O die Mike! Gezellig! Zomaar? O nee, ik hoorde je over een ongeluk. Hij heeft toch niks ernstigs?" Hij keek bezorgd. Jasper keek om naar Julia. "Je gedragen zoals je normaal doet! Wees jezelf! Hij vind je leuk zoals je bent, laat Juul zien en niet iemand anders. Een nep Julia dus. Kleed je leuk, maar wel waar je je gemakkelijk in voelt en je moet je opmaken! Dat hoort als je uitgaat!" Jasper keek op en floot op ze vingers. "Je ziet er mooi uit, zusje! Ik moet me ook maar eens omkleden!" Jasper verdween in zijn kamer.

84My life as a teenager  (sfam) - Pagina 4 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma aug 04, 2014 7:21 pm

Moonlight

Moonlight

Gabriel

'Vast wel! Komt goed. Maak jij je ook geen zorgen!" Hij gaf Alexis een kus op de wang. "Wat wordt mijn kleine meid toch groot! Waar is dat kleine meisje gebleven wat zo op me arm kom liggen?"
Gabriel knikte. "Ja tuurlijk! Prima. Ga lekker saampjes een leuke avond houden. Ik red me wel! Lekker een avond voor mezelf!" Hij grijnsde even. Gabriel knikte. 'Roep maar als je weg wilt."
Gabriel schudde ze hoofd. "Ik ga de vaat maar eens inruimen."

85My life as a teenager  (sfam) - Pagina 4 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma aug 04, 2014 7:25 pm

Moonlight

Moonlight

Charlie

Charlie knikte. "Dank je wel, mama." Ze keek beledigd. "Ben je ook, maar niet als je aan me haar zit!" Ze haalde de haar weer los en liet het maar los hangen. Ze deed het straks wel opnieuw.
Charlie knikte. "Oke! Dan heb ik de kern van je verhaal niet begrepen, sorry!' Ze knikte en stond op. Ze bleef staan bij Alexis de kamer. "Alexis? Mama zei dat jij het boek The fault in our stars had liggen op je kamer. Mag ik die lenen?" Ze keek de zusje smekend aan.

86My life as a teenager  (sfam) - Pagina 4 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma aug 04, 2014 7:30 pm

Kirst122

Kirst122

Jade
Jade keek even naar Jasper. "Mike is mijn beste homovriendje, we kennen elkaar al mijn hele leven zo'n beetje, nou ja sinds de kleuterschool. Hij heeft geen ongeluk gehad maar zijn broer. Henry heeft een ernstig motorongeluk gehad, alleen zijn ouders mogen bij hem en Mike is nu niet graag alleen thuis dus daarom dat hij hier komt." Ze keek even naar haar zus. "Heb je een vriendje?" En ze zag dat Julia onzeker en vlug de deur dicht deed. "Heb ik iets verkeerds gezegd?" Ze had nog geen idee wat er met haar zusje aan de hand was. Ze hoorde de bel en liep naar beneden. Ze maakte de deur open en zag Mike in de deur opening staan. Ze gaf haar vriend een dikke knuffel. "Kom verder." En ze nam zijn jas aan en liep hem voor naar de woonkamer. "Wil je wat drinken?" Mike knikte. "Het gebruikelijke?" Mike knikte weer. Ze liep naar de keuken en schonk twee Cola lights in en liep weer terug. Ze ging naast hem op de bank zitten en drukte Mike tegen zich aan. "Het komt goed Mike, echt waar." En ze gaf hem een kus op zijn hoofd, iets wat ze vaker deden als ze zich niet goed voelde. "Ik hoop het zo, ik wil hem niet verliezen." Jade ging rechtop zitten en pakte hem bij zijn gezicht beet. "Mike, je gaat hem niet verliezen hoor je me. Henry is sterk." Mike knikte en nam een slok van zijn cola.

87My life as a teenager  (sfam) - Pagina 4 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma aug 04, 2014 7:32 pm

Kirst122

Kirst122

Julia
Julia deed haar haar in een vlecht en keek naar zichzelf in de spiegel. Ze hoopte zo dat Edwin haar leuk zou vinden. Zij vond hem in ieder geval heel knap. Ze liep de kamer uit en liep naar beneden. "Jij ziet er uit alsof je voor iemand in het bijzonder gaat." Zei haar vader met een glimlach. Julia knikte eventjes. "Is het een leuke jongen?" Julia knikte weer, meer wilde ze niet zeggen. Niks was nog zeker, misschien zag hij Julia wel helemaal niet staan. Ze keek op haar horloge. "Jasper, we moeten gaan!" Riep ze naar boven toe.

88My life as a teenager  (sfam) - Pagina 4 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma aug 04, 2014 7:34 pm

Kirst122

Kirst122

Alexis
"Nee Jason doe niet zo gemeen. Vertel me nou wat je met je ouders hebt besproken. Ow echt? Dat meen je niet, zei Molly dat? Wat lief." En ze begon te lachen. Ze zag haar zusje bij haar kamer staan. "Momentje Jason, Charlie vraagt iets." En ze legde haar telefoon op haar nachtkastje en knikte. "Tuurlijk mag je hem lenen, momentje ik pak hem uit mijn boekenkast. Kom verder." En ze pakte haar boek uit haar boekenkast en gaf het aan Charlie. "Jason ik moet gaan, ik ga zo uit. Ik spreek en zie je morgen wel weer. Kusjes." En ze hing op. Ze keek richting Charlie. "Het is een heel mooi boek. Ik heb nog wel andere boeken die je mag lenen, maar ik weet niet of je daar geïnteresseerd in bent. Jij gaat uit met mama toch?"

89My life as a teenager  (sfam) - Pagina 4 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma aug 04, 2014 7:37 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
Roselyn keek haar oudste dochter na en zuchtte diep. "Zij gaat dus wel haar telefoonrekening opmaken aan Jason. Ik ken haar langer dan vandaag. Krijgen we weer een rekening van 50,-." Roselyn liep achter Gabriel aan en ging aan hun kookeiland zitten. "Hoe ging het gesprek met Alexis? Ze kwam heel anders terug. Ik heb haar nog nooit zo rustig naar mij zien doen." Roselyn keek de folders door en glimlachte. "Kijk eens, misschien leuk om met Alexis te gaan doen Gabe, jullie samen. In de stad komt het muziekfestival weer, met allemaal bands zoals Racoon en Blof. Misschien leuk om met haar naar toe te gaan? Of ze moet al afgesproken hebben met Jason. Ze is vaak bij Jason te vinden. Maar goed dat festival is pas over twee weken."

90My life as a teenager  (sfam) - Pagina 4 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma aug 04, 2014 7:45 pm

Moonlight

Moonlight

Jasper

"Ik weet al wie je bedoeld." Jasper schudde ze hoofd. "Om en na bij. Ze heeft een jonge leren kennen die ze leuk vind en die heeft er mee uitgevraagd voor morgenavond maar nou blijkt die bij Benny's te zitten. Precies waar wij met Alexis hebben afgesproken."
Hij kleedde zich snel om naar overhemd en nette broek en schoenen en ze haar zat in het gel.
Hij liep net beneden toen Julia riep. "Ben al klaar! Iemand mijn sleutels gezien." Hij zocht op de tafel. "Oh, sorry! Ik had je niet opgemerkt.', zei die tegen Mike. "Sterkte met je broer, man. Hopelijk komt alles goed. Aan Jade heb je een goede aan, die sleept je er wel doorheen." Hij had ze sleutels te pakken. "We moeten gaan. Bye, bye!" Jasper sleurde Julia mee naar buiten. "Oke, werd ik gek of was Mike echt leuk?"

91My life as a teenager  (sfam) - Pagina 4 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma aug 04, 2014 7:48 pm

Moonlight

Moonlight

Charlie

Charlie knikte. Ze liep verder naar binnen. Ze bekeek de kamer van de zus. Zo mocht nooit zomaar binnen komen. Het was heel anders dan haar kamer. Haar kamer was bezaaid met spullen. Veel sport en dans. Er hingen veel foto's van vriendinnen en haar maar ook die ze zelf had gemaakt en natuurlijk de kickboks spullen. Ze nam het boek dankbaar aan. "Dank je wel. Ik ben benieuwd. Bedankt voor het aanbod, ik zal eens nadenken. Eerst deze maar uitlezen." Ze knikte. "Ja! Naar de film van dit boek en we gaan wat drinken. Gezellig! Jij gaat uit met Julia en Jasper. Doe ze de groetjes van mij."

92My life as a teenager  (sfam) - Pagina 4 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma aug 04, 2014 7:52 pm

Moonlight

Moonlight

Gabriel

"Als het weer z'n hoge rekening is gaat ze het zelf maar betalen. Ik blijf niet bezig. Ze is oud genoeg om de eigen centen te verdienen en de eigen telefoonrekening te betalen. Vriendje of niet!"
Gabriel schoof aan bij Roselyn. "Goed! We hebben het een en ander besproken. Onder andere dat jullie het moesten uitpraten. Waarom je de relatie niet goedkeurt enzo." Het was dan niet alles maar niet gelogen. Hij bekeek de folder. "Dat heb ik gehoord ja. We gaan er met de dansschool heen. De meiden zullen ook wel gaan. Leuk bedacht, maar die zit er niet op te wachten om met de bejaarden pa te gaan."

93My life as a teenager  (sfam) - Pagina 4 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma aug 04, 2014 7:56 pm

Kirst122

Kirst122

Julia
"Geloof me Edwin is leuker. Ik heb er ook niet echt naar gekeken. Meer dat papa bezig was met uithoren." Ze kneep in de hand van Jasper. Niet veel laten kwamen ze bij Benny's aan. "Alexis is er nog niet en...." Ze bleef staan. Daar zat hij, Edwin de Ruyter. "Jas daar is hij... Ik weet niet wat ik moet doen. Ik wil terug." En ze keek even naar Edwin die verdiept was in zijn boek en dus niet merkte dat ze er waren. "Jas ik kan dit niet. Ik ga stotteren en blozen." Ze keek Edwin eens goed, hij zag er ouder uit dan 18, maar ze had zijn ID en schoolpasje gezien dus dat geloofde ze wel. Ze stond er een beetje met trillende handen bij. Ze wilde zich omdraaien en terug lopen.

94My life as a teenager  (sfam) - Pagina 4 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma aug 04, 2014 7:58 pm

Kirst122

Kirst122

Alexis
Alexis keek op haar mobiel. "Shit ik kom nog te laat voor mijn afspraak." Ze keek even naar Charlie en glimlachte. "Je mag hier wel lezen als je wilt. Je kunt mooi op de tuin kijken en ik heb een heerlijke ligbank waar je mag gaan zitten. Zolang je niet in mijn notitieboekje gaat zitten vind ik het prima." Ze kon goed met haar zussen overweg. Jammer genoeg konden de jongste twee elkaar niet uit staan. Alexis liet nooit haar zussen zomaar toe in haar kamer, maar ze vond dat ze wel wat vrijgevender mocht zijn. Ze had niks te verbergen, behalve dan dat ze verhalen schreef en tekende in haar notitieboekje.

95My life as a teenager  (sfam) - Pagina 4 Empty Re: My life as a teenager (sfam) ma aug 04, 2014 8:02 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
Roselyn keek hem aan. "Daar heb je gelijk in. Heeft ze je dan niet verteld dat ze in het weekend werkt bij de pottenbakkerij hier in de stad? Dan geeft ze les aan kinderen en aan volwassenen hoe je mooie potten maakt of hoe je überhaupt een pot maakt. Ik kan dat niet hoor. Ik ben benieuwd wat voor potten ze maakt, ze zit vaak in dat schuurtje en ik weet dat we daar niet mogen komen. Strikt geheim is die plek. Ik zag wel dat ze een lantaarn had gemaakt, die nu in haar kamer staat." Roselyn keek op haar horloge. "Gabe volgens mij moet je haar even wegbrengen. Anders worden Julia en Jasper ongerust. Wij gaan ook over een kwartiertje weg." Roselyn begon te lachen. "Heeft ze dat serieus gezegd?" Ze schudde haar hoofd van het lachen en liep naar de trap. "Charlie ik wil over een kwartiertje weg. Alexis, je moet weg nu!"

96My life as a teenager  (sfam) - Pagina 4 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di aug 05, 2014 10:10 am

Moonlight

Moonlight

Jasper

Jasper zuchtte. "Ik heb ook niks aan jou! Ik.. Het leek net of die naar me keek!"
Jasper schudde ze hoofd. "Jade kent die jongen al de hele leven, moet pap hem nou nog uithoren?"
Hij rolde met ze ogen. "Jade zei dat Mike homo is, er valt weinig uit te horen want hij ziet Jade niet staan." Jasper knikte en merkte toen Edwin ook op. Hij sleurde Julia mee. "Wat een toeval. Edwin toch? Julia heeft je foto laten zien. Nog sorry van dat vage telefoongesprek. Jasper, trouwens!" Ze schudde elkaar de hand. "Weet je wat! Als jullie nou gezellig wat gaan kletsen dan wacht ik op Alexis." Hij liep langzaam weg en ging verder op zitten.

97My life as a teenager  (sfam) - Pagina 4 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di aug 05, 2014 10:13 am

Moonlight

Moonlight

Charlie

Charlie schudde de hoofd. "Bedankt voor het aanbod, zus maar... Ik lees liever in me eigen kamer in me schommelstoel. Ik zal het onthouden. Bedankt voor het boek. Ga nou maar! Papa staat ook te wachten en mama roept dat ik moet opschieten." Ze gaf de oudste zus een knuffel.
"Kom eraan! 5 minuten! Moet me haar goed doen en het boek wegleggen. Alexis heeft hem gevonden!" Ze liep snel naar de badkamer, vlocht de haar in en liep toen naar beneden. "Ready!"

98My life as a teenager  (sfam) - Pagina 4 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di aug 05, 2014 10:16 am

Moonlight

Moonlight

Gabriel

Gabriel schudde de hoofd. "Nee, anders had ik dat wel geweten." Hij knikte. "Ik ook niet hoor!" Gabriel knikte nogmaals. "Ik ook. De lantaarn heb ik net gezien. Die was heel gaaf geworden, hij staat op de kamer." Gabriel knikte. "Alexis, schiet op! Je komt zo echt te laat!" Hij zuchtte. Vrouwen! Standaard te laat! Gabriel knikte met een grijns. "Ze vind ons bejaard! Nou lekker dan!"

99My life as a teenager  (sfam) - Pagina 4 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di aug 05, 2014 10:42 am

Kirst122

Kirst122

Julia
Julia kon haar broer nu wel wurgen. Ze keek hem na en keek naar Edwin. "Kom er bij zitten Julia, ik zit toch in me eentje." Julia knikte en ging op de kruk zitten. "Wil je iets drinken en te eten? Ik betaal." "Nee Edwin dat hoeft echt niet, je zei dat je morgen onze date al gaat betalen." Maar Edwin schudde zijn hoofd. "Ik betaal, geen gemaar." Julia wilde haar mond nog open doen maar knikte toen. "Cola alsjeblieft, zullen we borrelnootjes delen?" Edwin knikte en bestelde dat hij een ober. Julia keek naar het boek dat voor hem lag. "De Davinci Code, ik dacht dat je aan het studeren was." Edwin begon te lachen. "Ik moet een boekverslag schrijven, dus ergens ben ik wel aan het studeren." Julia knikte. "Dat is mijn favoriete boek. Ik heb hem heel vaak gelezen." Edwin keek haar van top tot teen aan en knipperde met zijn ogen. "Hoe oud zei je dat je was?" Julia begon te lachen. "Zestien." Edwin begon ook te lachen. "Okee ik las als zestienjarige echt niet zulke boeken. Ik las eerder detectives." "Agatha Christie?" Edwin schudde zijn hoofd. "Nee de boeken van CSI. Heb jij wel Agatha Christie gelezen?" Julia knikte. "Ja ik heb ze allemaal thuis liggen." Edwin knipperde weer met zijn ogen. "Welke vind je het leukst?" "De boeken over Miss Marple." Edwin nam een slok van zijn biertje en keek naar Julia. "Weet je al wat je na het vwo wilt gaan doen?" Julia knikte. "Ik wil Filosofie gaan doen." "Ik had het kunnen verwachten." Julia begon te lachen en nam dankbaar haar cola aan.

100My life as a teenager  (sfam) - Pagina 4 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di aug 05, 2014 10:44 am

Kirst122

Kirst122

Alexis
Alexis schrok even toen Charlie haar een knuffel gaf, normaal was ze nooit van de knuffels maar dit keer accepteerde ze het. "Veel plezier!" Riep ze haar zusje nog na. Alexis deed haar haar even goed en liep toen naar beneden. "Ik kom al." Niet lang daarna kwam ze bij Dexter's aan. "Ik app om kwart over 10 wel dat je me kan komen halen." En ze zwaaide nog even naar haar vader en liep toen Dexter's binnen. Ze zag Jasper zitten en zag Julia bij een jongen zitten. Alexis keek er bedenkelijk naar en ging naar Jasper toe. Ze ging zitten en zette haar tasje naast zich op de grond. "Okee heeft Julia een vriend?" Vroeg ze zachtjes.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum