Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

My life as a teenager (sfam)

2 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 5 van 40]

101My life as a teenager  (sfam) - Pagina 5 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di aug 05, 2014 10:47 am

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Ik ben benieuwd hoe het er uit ziet. Maar goed, morgen de kamers maar eens stofzuigen en stoffen." Roselyn keek even naar Gabriel en keek hen na toen Alexis en hij de deur uit gingen. "Hey meid. Wat fijn dat Alexis het boek heeft gevonden. Je bleef lang bij haar. Mocht je op haar kamer?" Ze kende Alexis goed genoeg om te weten dat je niet zomaar haar kamer in mocht. Ze was erg zuinig op haar kamer en wilde niet dat anderen er rotzooi gingen maken, dat was iets wat zij mocht doen. Maar Alexis was heel netjes en hield haar kamer altijd opgeruimd. Ze keek naar Charlie en pakte haar autosleutels. Ze hadden twee auto's iets wat erg handig was. "Goed laten we gaan." En ze pakte haar tasje en liep naar de voordeur.

102My life as a teenager  (sfam) - Pagina 5 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di aug 05, 2014 11:30 am

Moonlight

Moonlight

Jasper

Jasper keek op toen die Alexis zat binnen komen lopen. Hij had Julia een beetje in de gaten gehouden, maar die leek zich prima te vermaken. Voor ze neus stond een colaatje.
"Hoi, hoi. Wil je wat drinken? Ik had al voor mezelf besteld zoals je ziet." Jasper schudde ze hoofd. "Heeft ze leren kennen in het restaurant bij de bieb. Hij heet Edwin. Ze zouden morgen uit gaan maar toen bleek dat die hier zat. Ik heb er naar hem toe gesleurd. Konden ze elkaar meteen beter leren kennen. Over vriendjes besproken ik had jou wel bij Jason verwacht."

103My life as a teenager  (sfam) - Pagina 5 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di aug 05, 2014 11:33 am

Moonlight

Moonlight

Charlie

Charlie zag de vader nog knikken. Alexis was eindelijk beneden dus ze vertrokken meteen. Ze zwaaide ze nog na. "Doei papa. Veel plezier, Alexis!" Ze hoorde wat de moeder zei. Charlie knikte. "Ja, ze zei ook dat ik op de kamer mocht lezen maar ik ga lekker in me schommelstoel lezen."
Ze pakte de jas van de kapstok en sloeg de tasje over de schouder. Charlie knikte. "Is goed. Ik heb alles. Lang geleden dat we samen iets hebben gedaan. Ik heb er zin in."

104My life as a teenager  (sfam) - Pagina 5 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di aug 05, 2014 11:39 am

Kirst122

Kirst122

Alexis
"Julia dat bekend staat om haar onzekere type heeft een jongen op het oog. Dat is groot nieuws." En ze keek even naar Julia die begon te lachen. "Okee ze heeft een goede smaak." Alexis keek even naar Jasper en keek op toen er een serveerster kwam. "Jillz alsjeblieft." "Mag ik je ID dan even zien?" Alexis haalde haar ID uit haar zak en de serveerster knikte. "Nog iets er bij eten?" "Een schaaltje borrelnootjes en bitterballen alsjeblieft." De serveerster knikte en liep weer weg. Alexis keek naar Jasper en schudde haar hoofd. "Hij moest met zijn ouders en zusje Molly mee naar een klassiek concert van zijn zus Allison. Ze speelt piano en dwarsfluit en vanavond had ze dat concert, dat waren we vergeten. Nou ja eigenlijk hij. Hij heeft wel voor mij een bos rozen besteld en chocola dus dat maakt het wel weer goed. En volgende week gaan we uit eten bij Dexter's."

105My life as a teenager  (sfam) - Pagina 5 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di aug 05, 2014 11:42 am

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Ow dat is wel heel lief van Alexis. Zou er iets aan de hand zijn of is ze gewoon rustiger." Roselyn keek even naar haar dochter en maakte de auto van slot. "Ja klopt, ik heb het ook vrij druk gehad de laatste weken met de praktijk. Ik heb er ook zin in." Ze glimlachte en stapte de auto in. Als Charlie ook was in gestapt startte ze de auto en reed richting de bioscoop. "Charlie, hoe kijk jij zo tegen Jason en Alexis hun relatie aan?" Vroeg ze plots. Charlie was meestal goudeerlijk in dat soort dingen. "Niet dat ik me zorgen maak hoor maar toch... Ze is geen 14 meer."

106My life as a teenager  (sfam) - Pagina 5 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di aug 05, 2014 11:47 am

Kirst122

Kirst122

Julia
Julia zwaaide naar Alexis die binnen was gekomen en ze richtte zich toen op Edwin. "Jasper is mijn tweelingbroer dat klopt, ik ben de jongste van ons drie. Jade is 18 en wij zijn beide 16." Edwin knikte en bestelde een cola voor zichzelf. "Heb jij nog broers en zussen?" Edwin knikte. "Ik heb een hoogbegaafd broertje, hij is 14 en zit op het gymnasium, hij heet Jochem, ik heb een zusje ook van 16 en die studeert Onderwijsassistent op het MBO en haar naam is Rosalie en ik heb nog een tweelingzus en die zit op de musicalschool in Amsterdam en haar naam is Ella." Julia knikte. "Groot gezin. Zie je Ella vaak?" Edwin knikte. "Ieder weekend. Dan komt ze thuis of ik ga naar haar." Julia knikte weer. "Goed Julia vertel me eens over je hobby's." Julia speelde wat onzeker met haar vingers en Edwin pakte rustig haar handen. Julia schrok en keek hem aan. Ze liet hem niet los, het voelde fijn dat iemand anders naast haar familie haar handen even pakte. "Ik uhm ik lees graag, ik ben dol op koken, dat heb ik van mijn vader en ik schrijf graag verhalen." Edwin knikte. "En wat zijn jou hobby's?" Vroeg ze op haar beurt. "Ik zing, speel gitaar en ik lees ook graag." Julia glimlachte en hield nog steeds zijn handen vast. Ze keek even naar Jasper en glimlachte naar hem.

107My life as a teenager  (sfam) - Pagina 5 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di aug 05, 2014 11:53 am

Moonlight

Moonlight

Jasper

Jaser knikte. "Ja! Of hij!" Het was maar de vraag wie op wie was gevallen. Maar hij gunde het ze zusje van harte. Het werd er gegund om gelukkig te zijn. Dat had ze naar alle ellende verdiend.
Jasper knikte. "Dat zei ik ook al!" Hij grijnsde even. 'Aha. Jammer! Naja, hij maakt het in elk geval goed. Ik zal tegen papa zeggen dat jullie komen, dat regelt die wat voor jullie. Al zal je vriendje wel van alles hebben geregeld." Hij nam een slok van ze cola. "Ik wou Jade nog mee vragen maar er kwam iemand logeren, dus.."

108My life as a teenager  (sfam) - Pagina 5 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di aug 05, 2014 11:59 am

Moonlight

Moonlight

Charlie

Charlie knikte. "Ik heb er bedankt met een knuffel, toen keek ze wel een beetje raar op maar ze knuffelde terug. Alexis was lief!" Ze haalde de schouders op. "Blijkbaar heeft papa een goed gesprek met er gehad. Opeens deed ze lief!" Of ze was in een goede bui door Jason.
Charlie stapte in en deed de gordel om. Ze haalde de schouders op. "Weet ik niet. Hij lijkt me wel lief. Niet elke jongen stuurt die bloemen en chocolade en neemt je vervolgens alsnog mee uit.
Alexis vind hem echt leuk, ze straalt helemaal." Ze krabde zich achter de oren. "Die heeft het allang gedaan, als je dat bedoeld! Maar Alexis is niet gek, die is mega voorzichtig! Maak je geen zorgen!"

109My life as a teenager  (sfam) - Pagina 5 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di aug 05, 2014 12:11 pm

Kirst122

Kirst122

Alexis
"Ik heb geen idee. Maar je zusje straalt helemaal en dat is goed. Hoe gaat het met jullie eigenlijk? Ik heb jullie al een tijdje niet meer gesproken." Alexis keek even naar buiten en zag de serveerster met haar drinken en hun eten terug komen. "Alstublieft en eet smakelijk." Alexis knikte en keek toen naar Jasper. "Jason is een goede jongen, hij moest alleen van zijn ouders mee, hij zat er zelf niet echt op te wachten aan zijn gezicht te zien. Maar goed hij ging dan ook meer voor zijn zusje dan voor zichzelf. Hij was veel liever bij mij geweest en had het veel liever met mij gezellig en romantisch gehad. Ik bedoel we zouden ons eenjaartje gaan vieren." Alexis glimlachte. "Ik denk dat Jason wel iets gepland heeft, maar ik weet het niet zeker. Laat in ieder geval maar aan je pa weten." Ze keek op. "Een vriend? Gewoon een vriend of vriend vriend?" Daarmee bedoelde ze haar relatie of gewoon een goede vriend.

110My life as a teenager  (sfam) - Pagina 5 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di aug 05, 2014 12:14 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Fijn dat Alexis zo lief was. Misschien kun je een keer vragen of jullie samen wat leuks kunnen gaan doen een keer? Ik bedoel met zijn drietjes wordt denk ik een ramp als ik jou en Lauren zo samen zie. Maar je moet maar even kijken, Alexis werkt tegenwoordig in de pottenbakkerij in het weekend, daar geeft ze cursussen of ze is in het weekend bij Jason of ze is in haar eigen schuurtje of in haar kamer aan het balletten." Haar oudste dochter had best een druk leven, maar al haar kinderen hadden een druk leven. "Ik hoop gewoon dat hij haar geen pijn zou doen, of iets voor haar achter houdt. Als dat zou is zou Jason een hele andere kant van Alexis gaan zien." Ze keek geschrokken naar Charlie. "Dat wilde ik nou niet weten. Ik weet ook wel dat ze een jaar hebben maar..."

111My life as a teenager  (sfam) - Pagina 5 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di aug 05, 2014 12:20 pm

Moonlight

Moonlight

Jasper

"I know, dat is wel te zien. Ik gun het er. Zo vaal gaat ze ook niet uit." Jasper schudde met ze hand. "Op zicht goed, maar school gaat kut. Ze laten me niet meer met rust zins ik uit de kast ben. Naja, nog een half jaartje en dan ben ik er weg! Naja, je ziet hoe het met Julia gaat en met Jade is het ook goed." Hij knikte. "Inderdaad! Hoe is het met je zusjes?" Jasper bedankte de ober en nam een bitterbal. "Ik betaal! Ik weet dat je ons hebt uitgenodigd maar ik sta erop!"
Jasper's gedachte dwaalde een beetje af. Hij knikte maar wat. Hij hoefde niet te horen over iemands liefdesleven. Dan werd die jaloers! Jasper knikte. "Doe ik!" Jasper dacht na. "Een goede vriend. Ze kent hem al heel lang. Ze zei dat het de beste homo vriend was, dus..."

112My life as a teenager  (sfam) - Pagina 5 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di aug 05, 2014 12:24 pm

Moonlight

Moonlight

Lauren

Lauren was met een groep vrienden en de vriendje Dustin toevallig op de zelfde plek beland waar Alexis was met Jasper en Julia. Ze zuchtte diep. Leuk! Dit werd een geweldige avond!
"Kijk eens aan! Dat die is homo bij ons op school met een meisje! Zeker ze zuster! Haha! Zullen we gedag zeggen?" Ze liepen verder na het tafeltje. Lauren volgde. "Heey, flikker!"
Lauren sprong ervoor. "Ten eerste heeft die een naam! Ten tweede is dat mijn zus en een bekende van ons. Kom op, weg hier! Ik heb geen zin om de avond met me zus door te brengen!" Ze sleurde Dustin mee zodat de rest wel zou volgen.

113My life as a teenager  (sfam) - Pagina 5 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di aug 05, 2014 12:28 pm

Moonlight

Moonlight

Charlie

Charlie knikte. "Ze is altijd weg!", zei ze eerlijk en het was ook 9 van de 10x zo.
Ze zuchtte. "Ik zal een poging wachten!" Ze grijnsde. "Lauren is gewoon ongezellig! Ze doet gemeen tegen mij! Ja, dan doe ik gemeen terug! Mag dan wel de jongste zijn maar laat niet met me sollen!"
Ze knikte. "Alexis wordt pissig als ze daar achter komt! Dan kan die meteen ze biezen pakken en heel ver uit de buurt blijven!" Charlie schoot in de lach. "Je vroeg het zelf, mam."

114My life as a teenager  (sfam) - Pagina 5 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di aug 05, 2014 12:36 pm

Kirst122

Kirst122

Alexis
"Nee Julia is niet zo'n uitgaanstype het verbaasde me al dat ze had gezegd dat ze mee kwam. Maar wel gezellig als ze iemand gevonden heeft." Alexis zuchtte diep. "Wat kut Jasper, inderdaad nog even en je bent van ze af. Je mag toch hopen dat het op je vervolgopleiding beter gaat, dan zijn ze hopelijk ook een stuk volwassener." Ze keek op toen ze haar zusje met een groep binnen was gekomen en hoorde wat ze zei. Met een ruk stond ze op, het was maar goed dat Lauren ze er uit gesleept had, anders had die jongen een heel groot probleem gehad. Ze ging zitten en knarste nog steeds met haar vuisten. Ze keek naar Jasper en glimlachte lichtjes. "Haar beste homovriendje. Ow wacht is dat Mike? Die ken ik wel, die woont bij ons in de straat. Hij is echt heel lief, hij doet Pabo heb ik begrepen."

115My life as a teenager  (sfam) - Pagina 5 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di aug 05, 2014 12:41 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Dat klopt, je vader heeft gevraagd of ze wat vaker thuis kan zijn. Volgens mij ziet ze wel in dat dat voor ons ook gezellig is." Roselyn stopte de auto op de parkeerplaats bij de bioscoop en maakte haar gordel los. "Ik zou het proberen, wie weet vind ze het hartstikke leuk. Jullie doen niet zo vaak wat samen. Misschien naar een musical of naar de film of gewoon lekker samen winkelen. Alexis sleept je wel de kledingwinkels hoor. Jullie hebben ongeveer dezelfde stijl." Roselyn zuchtte diep. "Misschien moeten jullie elkaar gewoon de ruimte geven. Lauren bedoeld het niet altijd verkeerd maar goed, misschien heeft ze gewoon wat problemen. Ik weet het ook niet Charlie." Ze stapte uit de auto en zag Jason bij de bios staan. "Dag mevrouw Steward." Hoorde ze hem zeggen. "Hallo Jason, had jij geen klassiek concert vanavond?" Jason keek even naar zijn vrienden. "Nou?" Roselyn zuchtte diep en keek naar Charlie. "Een ding, zeg dit niet tegen Alexis alsjeblieft." En Jason keek hen smekend aan. "Het is niet aan mij te zeggen dat je tegen haar liegt. Het is jou probleem. Tot morgen." En pakte Charlie bij de hand en liep richting de ingang van de bioscoop. "Inderdaad Alexis hoeft dit niet te weten van ons."

116My life as a teenager  (sfam) - Pagina 5 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di aug 05, 2014 12:50 pm

Moonlight

Moonlight

Jasper

Jasper knikte tweemaal. "Mij ook! Ze zei meteen "Ja". Ik had me er al op voorbereid dat ik er moest overhalen." Jasper knikte. "Ik kijk er naar uit. In elk geval ben ik van ze af. Ik red me wel, maak je om mij niet druk. Dat is ook waar." Hij zag Lauren en de aanhang binnen komen. Hij zat al te wachten op een opmerking. "Klootzak! Elke keer moet die ze bek opentrekken. Ik zou hem willen slaan, maar dat durf ik niet. Ik snap niet wat je zusje met hem moet." Jasper knikte. 'I don't know. Zo goed ken ik hem niet."

117My life as a teenager  (sfam) - Pagina 5 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di aug 05, 2014 12:53 pm

Moonlight

Moonlight

Lauren

"Wat doe je nou ongezellig?', snauwde Dustin naar der. "We hadden toch kunnen blijven?"
Lauren keek hem aan en rolde met der ogen. "We blijven gewoon!" Ze trok Dustin aan ze shirt maar hij liep al naar binnen. 'Verdomme!", vloekte ze. Ze rende naar binnen maar het was al te laat.
Dustin was er bij gaan zitten en had een bitterbal gepakt. Ze gebaarde dat ze moesten gaan maar hij negeerde er. Ze hoorde hem zeggen. "Wat een gezelligheid! Dat we jullie nou net treven. Jullie vinden het toch niet erg, he? Laten we wat te drinken bestellen. Ober 1,2,3 doe maar 10 bier!" De rest schoof er bij in. Lauren bleef ongemakkelijk staan.

118My life as a teenager  (sfam) - Pagina 5 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di aug 05, 2014 12:57 pm

Moonlight

Moonlight

Charlie

Charlie haalde ze schouders op. "We shall see!" Ze stapte uit en liep met de moeder mee naar de bioscoop. Charlie knikte maar schudde toen heftig de hoofd. "Echt niet! Ik ga echt niet met haar winkelen. Dan wordt ik gek!" Ze dacht na. "Of ze is gewoon een stomme barbie!" Ze kon het niet anders beschrijven. Al wist ze dat de moeder het niet met er eens zou zijn.
Charlie keek op. Wat deed die hier? Dit was geen klassiek concert! Charlie keek de moeder aan.
"Als Jason het zelf niet zegt dan ga ik het zeggen hoor! Hij mag niet liegen!"

119My life as a teenager  (sfam) - Pagina 5 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di aug 05, 2014 1:08 pm

Kirst122

Kirst122

Alexis
Alexis keek naar Jasper. "Even het vuil buiten zetten, Jasper." En ze keek vuil naar Dustin. "Je hebt een hele verkeerde keuze gemaakt door hier te gaan zitten. Je had naar Lauren moeten luisteren toen je de kans had." Alexis stond op, liep om de tafel heen en sleurde hem van de bank af. "Whoo rustig dame." "Ik blijf rustig als je doet wat ik zeg. Je verlaat nu dit pand en laat mij en mijn vrienden met rust." Dustin keek naar zijn vrienden. "Aaw wat jammer nou. Je hebt pech gehad, wij blijven." Alexis keek hem woedend aan. "Goed wat jij wilt. Je gaat dan ergens anders zitten." Dustin schudde zijn hoofd. "Nee we blijven gezellig bij die flikkertje zitten." En hij begon Jasper te porren. Alexis greep hem bij zijn arm beet, Dustin keek haar woedend aan en sloeg haar in het gezicht. Alexis deinsde achteruit, ze zette zichzelf even recht en keek kwaad naar Dustin. Ze greep hem hardhandig beet en sleurde hem het restaurant uit. "Vechten,vechten,vechten!" Werd er geroepen. Ze keek hem kwaad aan en sloeg hem hardhandig met haar vuist in zijn gezicht, Dustin greep naar zijn neus. "Kutwijf mijn neus is gebroken!" Alexis stond klaar om hem nog een mep te geven. "Je verlaat nu deze plek, zowel buiten als binnen en ik wil je niet meer bij mijn vrienden zien. Als je mijn zusje ooit pijn doet, weet ik je te vinden. En geloof me dan breek je nog wel meer dan alleen je neus." En ze liep het restaurant binnen. Ze keek even verontschuldigend naar haar zusje en ging toen weer zitten. "Daar zijn we voorlopig van af. Jasper als hij je ooit weer lastig valt, bel me en ik kom er aan." Ze pakte een lepel en keek naar haar gezicht, ze had een bloedlip en een blauwe plek op haar wang. "Geen zorgen dat heelt wel weer."

120My life as a teenager  (sfam) - Pagina 5 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di aug 05, 2014 1:13 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Met Alexis winkelen is heel leuk. Ze heeft mij overgehaald om dit shirt te kopen. Je kunt het altijd vragen." Roselyn zuchtte diep. "Lauren zit in een leeftijd dat ze veel met haar uiterlijk bezig is, geloof me dat krijg jij ook, heeft Alexis ook gehad. Lauren moet gewoon nog ontdekken wie ze is, iedereen moet dat. Lauren is ook heel lief, maar jullie hebben gewoon veel meningsverschillen en dat kan. Ik kon ook moeilijker met je tante Jocelyn opschieten dan met je tante Evelyn." Roselyn keek even naar Jason die de bios in stapte. "Momentje." En ze draaide zich om en liep naar Jason toe. "Jason Renolds, als ik merk dat je tegen mijn dochter liegt, en als zij merkt dat je liegt heb je een heel groot probleem. Als jij niet tegen haar zegt dat je naar de film bent geweest met je vrienden, zeggen wij dat. Je laat het vanavond voor half 11 weten, zo niet, dan vertellen wij het." En ze draaide zich om en liep naar Charlie toe. "Eens zien wat hij gaat doen. Kom dan gaan we de kaartjes kopen." Ze liep naar de kassa en kocht de kaartjes. Ze liep weer naar haar dochter en keek even in welke zaal ze zaten. "In zaal 10 zitten we. Zullen we een grote popcorn delen?"

121My life as a teenager  (sfam) - Pagina 5 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di aug 05, 2014 3:26 pm

Moonlight

Moonlight

Jasper

Jasper schudde ze hoofd. "Alexis, niet doen! Dan maak je het alleen maar erger!"
Jasper keek van de een naar de ander en volgde het gesprek. Hij durfde niks te doen toen Dustin hem porde. Jasper keek Alexis met open mond aan. "Jij, je, hij!" Hij kon niet uit ze woorden komen.
Hij knikte. 'Dank je wel. Ik kan je niet genoeg bedanken." Hij keek naar de blauwe plek. "Daar moet ijs op. Ik ga het wel vragen." Hij stond op. "Waar heb je dat geleerd? Ik wist dat je zusje aan kickboksen deed, maar jij?!?"

122My life as a teenager  (sfam) - Pagina 5 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di aug 05, 2014 3:31 pm

Moonlight

Moonlight

Lauren

Lauren keek naar het voorval tussen de vriendje en zusje. Ze durfde niks te doen. Straks deed die haar wat. Het zou alleen maar meer uit de hand lopen. Ze vormde een sorry met de lippen en liep toen naar buiten. Dustin stond te tieren en te vloeken terwijl die ze neus probeerde te stelpen. Iedereen was opgefokt. "Zeg je zus maar dat ze voorlopig niet van me af is! Kut wijf! Ik krijg er nog wel met die flikker erbij!" Ze probeerde hem te omhelzen maar werd achteruit geduwd. Ze keek geschrokken op. "Wegwezen jij! Uit me ogen! Je was toch bevriend met ze? Ga er dan maar lekker bij zitten!" Ze stapte in een auto en redden weg. "Dust! Dustin!"

123My life as a teenager  (sfam) - Pagina 5 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di aug 05, 2014 3:34 pm

Moonlight

Moonlight

Charlie

Charlie bekeek het shirt wat de moeder aan heeft. "Leuk shirt hoor, mama. Heeft Alexis goed uitgekozen." Ze knikte. Ze zal het eens vragen aan Alexis, als ze thuis was. "Geloof ik niet! Lauren is alleen maar met zichzelf bezig en dan nog geen eens de uiterlijk en jongens!"
Charlie keek naar de moeder die Jason op zijn gedrag aansprak. "De waarheid zeggen! Anders hoort Alexis het van mij! Reken maar!" Ze knikte. Ze wachtte iets verderop op Roselyn. "Is goed, met cola!"

124My life as a teenager  (sfam) - Pagina 5 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di aug 05, 2014 3:39 pm

Kirst122

Kirst122

Alexis
"Je hoeft me niet te bedanken, ik doe het graag nog eens." Ze was eerder bang voor haar ouders reactie. Ze was niet iemand die toe bleef kijken hoe haar vrienden gekleineerd worden, als dat zag kon ze haar woede gewoon niet meer in bedwang houden en dan sloeg ze er op los. "Ik heb dat nergens geleerd, ik doe het vanuit mezelf. Ik word dan boos en dan ben ik niet meer de Alexis die je kent. Geloof me, mijn ouders hebben dat rond mijn 15e/16e, in elk geval voordat ik een relatie met Jason, meegemaakt." Ze keek hem aan en zuchtte diep. "Ik hoop zo niet dat hij Lauren wat aan gaat doen of jou. Het spijt me alvast. Als ik hem nog een keer moet slaan, moet je het zeggen."

125My life as a teenager  (sfam) - Pagina 5 Empty Re: My life as a teenager (sfam) di aug 05, 2014 3:44 pm

Kirst122

Kirst122

Roselyn
"Dankjewel lieverd. Alexis en jij hebben ongeveer dezelfde stijl. Ze sleurt je mee naar de Starbucks, zeker weten. Ze heeft mij ook over gehaald om te gaan. Die Blended Creme met aardbei is heerlijk." Roselyn keek naar Jason die met zijn vrienden naar de kassa ging. Ze had het gevoel dat hij meer achter hield dan alleen dit. Roselyn keek even naar haar dochter. "Ik wil een cola light." Zei ze en ze liep naar haar dochter toe. Ze regelde een grote popcorn, een cola en een cola light. "We wachten het gewoon af Charlie. Anders krijg je de eer om het te zeggen, ik kan dat gewoon niet over mijn hart heen krijgen."

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 5 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum: